Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:46
Naar aanleiding van eerdere post, Dit is mijn huidige ps1 collectie,
Merendeel voor leuke prijsjes via marktplaats kunnen scoren :)
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2utgivn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2py6lja.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1zvuzbn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/282giuf.jpg

Al met al best blij mee, al ga ik het “Marktplaatsen” nu op een laag pitje zetten.
Gaat iets teveel tijd inzitten om elke dag marktplaats af te struinen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:48
Ben ook weer eens aan het Marktplaatsen geslagen. Ik wil graag de Gameboy classic in alle basiskleuren in het plexiglas SE doosje hebben. Soms zitten er zelfs spellen bij die ik nog mis.

De zwarte kwam vandaag binnen, vanmiddag een blauwe ophalen voor het doosje (rood en blauw heb ik al), en volgende week een losse gele ophalen. Ik heb al een losse clear edition, maar zag een nettere met doosje op MP. Meteen hoogste bod uitgebracht; lijkt het erop dat die alleen wil laten ophalen... :'(

Maar goed: wie weet gaat de deal toch nog door. Dan alleen nog de groene voor een goede prijs vinden.

Moet nu wel weer twee gameboys en een stuk of 25 spellen doorverkopen... :X

Edit: zonde - verkoper wil alleen laten ophalen. Is blijkbaar te veel moeite en risico om iets te verpakken en verzenden... alsof een potentiële koper meteen je adres geven geen risico is, en thuis blijven geen moeite kost... :F

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 28-02-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd ook een aantal games gekocht.

Zelda voor de SNES gekocht, Ultimate Mortal Kombat 3 (heb nu de serie van 4 compleet), Turtles op de NES, Skate or Die op de NES, Art of Fighting voor de SNES, Mario Kart voor de SNES en ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:00
Dat is een mooie ps1 collectie, zitten wel een aantal spellen die ik zelf ook nog moet hebben. Om de een of andere reden lukt het mij niet om de latere final fantasy spellen voor leuke prijsjes te vinden en andere wat moeilijkere te vinden titels voor haast niks, wat ik opzich geen probleem vind en als de black label fan die ik ben accepteer ik geen platinum of andere niet full cover versies die ik al vaker in set deals ben tegen gekomen.

Dit is mijn collectie aan complete ps1 spellen die ik via marktplaats heb weten te krijgen voor leuke prijsjes. Over grote deel heeft mij niks gekost resterende gedeelte voor leuke prijsjes. Het is geen grote collectie maar ben er opzich wel tevreden mee. laatste paar weken voor de ps1 2 street fighter games weten te adden en brave fencer musashi.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hjsKJvh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZZACsiT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen grote collectie, nee, maar wel met veel zeer waardevolle spellen. Netjes hoor. Ik moet bijv. nog Final Fantasy VII nog hebben; nu heb ik weinig tot niets met RPG's, maar het moet wel in de verzameling. Maar ook voor dat spel ga ik geen hoofdprijzen betalen, wacht wel totdat het 's in een goedkoop setje zit. Geduld is key.

M'n zus had Railroad Tycoon II voor de DC binnen, vandaag geprobeerd..geen beeld na het Dreamcast/Windows CE scherm..ondanks dat het VGA compatible is. Schijnt een bekend probleem te zijn. Urban Chaos is officieel niet VGA compatible maar doet het dan weer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:32

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Masuchievo schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:42:
Ik ben recentelijk eigenaar geworden van een Sega megadrive. Het geluid werkt, maar ik krijg geen beeld. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Heb je geluid werkend via de aparte audio-aansluiting (Mega Drive 1) of via scart of tulp?

Welk model heb je en met wat voor een kabel heb je 'm aangesloten? Als het via coax gaat dan moet je de juiste frequentie zoeken op je tv en zelfs dan krijg je nooit echt scherp beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:59

Deathchant

Don't intend. Do!

@Exorcist, die FF7 moet je idd hebben. Ik had em al gekocht bij het kopen van de PS1 toen ie net uit was. Tekken 1, 2 en 3 moet je eigenlijk ook hebben en MK trilogy ;)

@gast7, dat spel Ehrgeiz op je eerste screenshot...ziet er uit als Tekken gemixed met Final Fantasy 7. Wat is dat voor game? Nog nooit van gehoord....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Deathchant schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:28:
@Exorcist, die FF7 moet je idd hebben. Ik had em al gekocht bij het kopen van de PS1 toen ie net uit was. Tekken 1, 2 en 3 moet je eigenlijk ook hebben en MK trilogy ;)

@gast7, dat spel Ehrgeiz op je eerste screenshot...ziet er uit als Tekken gemixed met Final Fantasy 7. Wat is dat voor game? Nog nooit van gehoord....
Beste ergheiz is een 3d vecht game.

je kan het een beetje met tekken vergelijken behalve kan je in deze vecht game ook cloud strife zijn etc

je kan vechten met ff 7 characters. Zitten ook nog andere personages van andere series bij naast ff 7.

[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 28-02-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:28:

Het "moet" hebben vind ik nooit een argument. Ik koop/speel spellen omdat ik ze leuk vind, de rest is nice to have. Ik heb wel alle Tekkens, maar ook dat is mijn spel niet. Net als Final Fantasy, Halo (mis de Halo delen op de Xbox) of bijv. Pokémon.

"Moet" je ooit gespeeld hebben of in je collectie hebben is dan ook vaak een eigen mening. Zeker als het aankomt op de duurdere titels moet je wel een fan zijn wil je het tegenwoordig gevraagde bedrag neertellen, en dat is nu net vaak het probleem waardoor ik spellen mis die wel hoog aangeschreven staan maar niet in mijn must have list staan.

Maar goed, ook dat komt wel. Leuke van bijv, FF zijn die dubbelcase doosjes op de PS1, die vind ik op één of andere manier leuk staan op de plank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
De ICO en Shadow Of The Colossus collectie bijna compleet.

ICO_And_SOTC

Allen compleet en in erg nette (nieuw) staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 01-03-2015 23:29 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Exorcist schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:32:
[...]

Maar goed, ook dat komt wel. Leuke van bijv, FF zijn die dubbelcase doosjes op de PS1, die vind ik op één of andere manier leuk staan op de plank :+
Om één of andere redden hebben die dubbelcases ook op mij een vreemde aantrekkingskracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:30
Ik ga deze week mijn 300e en 301e Gamecube game binnen krijgen. Het gaat een beetje in episodes, maar ik ben inmiddels bijna op twee derde (er vanuit gaande dat WIkipedia accuraat is zijn er 456 PAL titels te krijgen). Mooie uitdaging en als je af en toe een beetje speurt kun je veel dingen voor mooie prijsjes nog krijgen (ik mis ook nog veel 'troep' dus dat helpt ook)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 07-10 14:29
HCMarX schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:28:
Ik ga deze week mijn 300e en 301e Gamecube game binnen krijgen. Het gaat een beetje in episodes, maar ik ben inmiddels bijna op twee derde (er vanuit gaande dat WIkipedia accuraat is zijn er 456 PAL titels te krijgen). Mooie uitdaging en als je af en toe een beetje speurt kun je veel dingen voor mooie prijsjes nog krijgen (ik mis ook nog veel 'troep' dus dat helpt ook)
Dat is een mooie mijlpaal. Zo ver ben ik helaas nog lang niet.
Maar verzamelen staat de komende twee maanden even op een laag pitje.
Ik ga alleen nog mijn kast voor mijn consoles afmaken (zodra de connectors voor mijn leds uit China aangekomen zijn. Kabels had ik binnen, connectors waren ze vergeten 8)7 ). Als die af is, dan de gameroom opruimen en alles installeren. Dan alle administratie van mijn verzameling nalopen en alles testen/schoonmaken.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
Jumpman schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:28:
De ICO en Shadow Of The Colossus collectie bijna compleet.

[afbeelding]

Allen compleet en in erg nette (nieuw) staat.
Die linksboven heb ik jaren geleden op de Koninginnedag rommelmarkt voor 5 euro gekocht, wel in een stuk mindere staat. Zoek nog een keer Shadow of the Colossus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb thuis ergens nog een oude ATARI 2600 met tientallen games liggen.
Weet iemand toevallig of daar collectorswaarde aanzit?
Ze staan nu allemaal maar stof te vangen helaas.

Als ik deze lijst mag geloven:
http://www.racketboy.com/...valuable-atari-2600-games

Heb ik volgens mij een of twee winnaars bij de games ertussen :O
Straks maar eens gaan kijken ;x

[ Voor 37% gewijzigd door Darkfreak op 03-03-2015 13:26 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Misschien 25 euro als er niks speciaals tussen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Darkfreak schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:23:
Ik heb thuis ergens nog een oude ATARI 2600 met tientallen games liggen.
Weet iemand toevallig of daar collectorswaarde aanzit?
Ze staan nu allemaal maar stof te vangen helaas.

Als ik deze lijst mag geloven:
http://www.racketboy.com/...valuable-atari-2600-games

Heb ik volgens mij een of twee winnaars bij de games ertussen :O
Straks maar eens gaan kijken ;x
Volgens mij is het ook een beetje afhankelijk van de Atari 2600. De woody zal meer opbrengen dan een Junior. Heeft ook veel meer charmes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ksborg schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:27:
[...]

Volgens mij is het ook een beetje afhankelijk van de Atari 2600. De woody zal meer opbrengen dan een Junior. Heeft ook veel meer charmes :).
Yeah ik heb de senior zegmaar :P.
Helaas geen score met de games, in ieder geval geen kaskrakers.
Ik heb wel drie verschillende controllers (van ieder twee). En dus 19 games (wel boekjes, geen doosjes).

Denk dat ik de hele rits gewoon voor €60 of zo online gooi

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kom ik me toch ineens erachter dat die Zelda Limited Edition GBA-SP schijnbaar een aardig centje waard is :O! Nu baal ik er toch enorm van dat ik de doos etc niet meer heb, dan was de waarde nog een bats hoger.

Die SP slingert bij mij ergens rond met oplader, al eeuwen niet gebruikt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Yep - herkenbaar probleem. Vroeger (lees bij verhuizing in 2003) alle dozen van NES, Gameboy en een kleine 20 a 30 topspellen weggedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Flozem schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:24:
Yep - herkenbaar probleem. Vroeger (lees bij verhuizing in 2003) alle dozen van NES, Gameboy en een kleine 20 a 30 topspellen weggedaan. :(
heb je dat bewust gedaan omdat je in die tijd dacht dat je er toch niks mee zou doen met de doosjes of is het tijdens de verhuizing beetje onbewust gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nee, erg genoeg bewust... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mijn nieuwste pickup is de Retron 5. Wel een kek dingetje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 12:56
Iemand nog 350 euro over voor een stukje karton? :+

http://www.retrogamefreak...mega-man-x3-box-only-eur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
gast7 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:08:
[...]

heb je dat bewust gedaan omdat je in die tijd dacht dat je er toch niks mee zou doen met de doosjes of is het tijdens de verhuizing beetje onbewust gegaan?
Idem hier. Achteraf gigantisch spijt. Zelfde met verkopen van nes en snes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dan heb je echt geld teveel.. moet ik bij m'n vrouw proberen.

"schat, ik heb een stukje karton gekocht"
"idioot.. hoe duur was het"
"3 50"
"3 euro 50 voor karton?"
"Nee, 350"

Ja, dat gaat hem niet worden :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Om deze reden verkoop ik structureel niets aan Retro game opkopers. Je wilt niet weten hoeveel er op Marktplaats actief zijn, altijd snel laag bieden, in de hoop dat de leek accepteert. Ook zie je sommige personen op allemaal dezelfde games bieden (dit om later de prijs op te drijven d.m.v. marktregulatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Jumpman schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:32:
[...]

Om deze reden verkoop ik structureel niets aan Retro game opkopers. Je wilt niet weten hoeveel er op Marktplaats actief zijn, altijd snel laag bieden, in de hoop dat de leek accepteert. Ook zie je sommige personen op allemaal dezelfde games bieden (dit om later de prijs op te drijven d.m.v. marktregulatie).
Dit gebeurt ook op Retrobeurzen, kopen ze van andere handelaren om het vervolgens voor meer geld te verkopen.
Al moet ik zeggen dat ik op RGF weleens wat koop als ze 20% korting hebben of als zij ergens op een beurs staan, dat je dan spullen kan bestellen die zij dan meenemen naar de beurs. Scheelt verzending.

Zondag 8 maart weer eens in Deurne kijken. Meestal koop ik van verzamelaars, zijn toch de betere deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Ik gok dat je dan een nachtje in een kartonnen doos onder de brug mag doorbrengen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ga zondag in Deurne kijken voor de volgende CiB games:

- Turtles in Time
- Street Fighter 2
- Street Fighter 2 Turbo
- Super Street Fighter 2
- Ultimate Mortal Kombat 3
- Castlevania 4
- Complete Zelda LttP

Ik ben benieuwd of ik er iets leuks kan vinden CiB in goede staat.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Techno Overlord schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:20:
Ik ga zondag in Deurne kijken voor de volgende CiB games:

- Turtles in Time
- Street Fighter 2
- Street Fighter 2 Turbo
- Super Street Fighter 2
- Ultimate Mortal Kombat 3
- Castlevania 4
- Complete Zelda LttP

Ik ben benieuwd of ik er iets leuks kan vinden CiB in goede staat.
Dat zijn niet de minste titels, ik heb ze allemaal CIB behalve Ultimate mortel kombat. Dat word een grote uitgave 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ja ik ben me ervan bewust dat ik ze niet allemaal kan kopen. Eén van die games is al goed. Ik neem 200euro mee en ik probeer zoveel mogelijk voor die prijs in een pakketdeal te stoppen. Wish me luck! :)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultimate Mortal Kombat 3:
http://link.marktplaats.nl/m906248004

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bedankt voor de link. Echter, ik zoek CiB's van minimaal een 8 of hoger..

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:58:
Bedankt voor de link. Echter, ik zoek CiB's van minimaal een 8 of hoger..
Mag ik vragen wat dat precies inhoud?
Dacht dat CiB gewoon betekende dat er een doosje en een boekje bij aanwezig moesten zijn (compleet spel dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hij zal het over de staat hebben van 1 tot 10.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
xelfer schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:12:
Mijn nieuwste pickup is de Retron 5. Wel een kek dingetje :).
Al last gehad van muurvaste cartridges? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:12:
Hij zal het over de staat hebben van 1 tot 10.
Dat is erg relatief. Ik vind die doos nog redelijk presentabel en de prijs betaalbaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
danielkraak schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:07:
[...]

Al last gehad van muurvaste cartridges? :+
Nog niet gelukkig. Soms zitten ze er wel redelijk vast in, maar het is nog steeds geen probleem om ze eruit te halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Flozem schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:22:
[...]

Dat is erg relatief. Ik vind die doos nog redelijk presentabel en de prijs betaalbaar... :)
ik zou die doos van de advertentie een 6 van de 10 geven

je kan al zien dat hij niet helemaal recht zal zijn naast de witte plekken

is inderdaad redelijk om aan te zien maar zou er zelf niet voor gaan in zo'n staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik dus ook niet. Maarja dat is zeer persoonlijk. Zondag er vroeg bij op de beurs want doorgaans gaan de juweeltjes als eerste weg.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap dat de doos niet helemaal 100% is, maar vind het zelf een acceptabele status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
het is zeker wel een acceptabele staat vandaar de 6 van de 10. voor de meeste mensen gewoon mooie staat

maar persoonlijk ga ik toch wel voor een stuk beter, staat namelijk mooier in de collectie vind ik zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 07-03-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
Aankopen van deze week :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2iw0egm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee184/Kookhoer/IMG-20150308-WA0045.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee184/Kookhoer/IMG-20150308-WA0047.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee184/Kookhoer/IMG-20150308-WA0049.jpg

Ik ging eigenlijk voor de Street Fighters maar kon helaas geen mooie vinden. Dit bovenstaande is t resultaat. :+

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Techno Overlord schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:30:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ging eigenlijk voor de Street Fighters maar kon helaas geen mooie vinden. Dit bovenstaande is t resultaat. :+
Nice! Hoeveel was je voor de Gameboy CIB kwijt? Ik heb laatst deze van een collega gekregen CIB.
Miste alleen wat boekjes. Heb ik overgens net gekocht op de beurs. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:56
En wat moest je neerleggen voor die CiB van Zelda?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb 100euro voor Zelda betaald. Hij is helemaal compleet met map enzo. Voor de Gameboy heb ik maar 80euro betaald. Dat was een goeie deal. Vriend van mij heeft Rad Racer (met alternatieve kaft) voor NES gesealed gekocht voor maar 45euro.

[ Voor 56% gewijzigd door Techno Overlord op 08-03-2015 16:31 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:23

painkill

Pain(k)(ill)

Tja, een zelda in een goede staat kost in de retroshops ook zo'n €100-€120, en er is een grote vraag naar. Dat merk ik ook bij mijn eigen advertenties, de eerste vraag graag altijd over zelda :P
Al zijn dat meestal geen (mede)verzamelaars, dus die schrikken zich dood van de prijs, die willen alleen maar spelen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door painkill op 08-03-2015 16:43 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 10-10 16:56
Techno Overlord schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:30:
Ik heb 100euro voor Zelda betaald. Hij is helemaal compleet met map enzo. Voor de Gameboy heb ik maar 80euro betaald. Dat was een goeie deal. Vriend van mij heeft Rad Racer (met alternatieve kaft) voor NES gesealed gekocht voor maar 45euro.
Das inderdaad een nette prijs. Ik mis alleen die epileptische waarschuwingsboekjes/SNES, Heb wel de handleiding, Saharasla's hint boekje en de kaart. En de doos dan.

Ben hem momenteel weer aan het spelen op de Wii U :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:30
Ik ben ook geweest. In totaal weer 12 kubus titels kunnen aanschaffen. Ik heb me gericht op de spellen onder de 10 euro maar heb ook een Mario Party 5 mee kunnen nemen. Ik had alleen maar de Players' choice.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Laatst online: 02-10 12:20
Was ook in Deurne vond het een leuke beurs heb niks gevonden voor mooie prijzen was op zoek naar gamecube titels. Heb ook geen gamecube broadband adapter gevonden. Veel Zelda link to the past gezien ja, maar die had ik al CiB voor 35 euro gekocht een tijd terug dus nu is hij verdubbeld in waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was er niet vandaag, m'n dochter werd één. Dan nog is mijn eerste ervaring niet geweldig daar. Krap, veel stank (met alle respect voor de mensen daar) en de prijzen die vrij hoog lagen. Struin ik liever MP af zo nu en dan.

Als het goed is van de week Tombi binnen van de week voor een heel leuk bedrag iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb even mijn sealed zelda van de zolder gehaald om ff een foto te maken :) Zit mooi in een zwarte zak in een stuk karton :)

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8659/16145182584_180bcc3edc_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8665/16560219987_68f66d6f2c_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8741/16145181834_205679ee20_c.jpg

Uiteraard heb ik toen een 2e exemplaar via marktplaats gekocht, en tevens zelda II ook:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7655/16741604206_3b83eb4048_c.jpg

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Deathchant schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:17:
Ik heb even mijn sealed zelda van de zolder gehaald om ff een foto te maken :) Zit mooi in een zwarte zak in een stuk karton :)

[afbeelding]
Dat zijn nog eens mooie plaatjes :)

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Uiteraard heb ik toen een 2e exemplaar via marktplaats gekocht, en tevens zelda II ook:

[afbeelding]
Die ziet er netjes uit!. Met alle respect, is dit nu echt voor de "heb" of misschien een investering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Voor mij is zelda altijd iconisch geweest vanaf dit spel al. Ik heb niet ALLE zelda's ter wereld ooit gespeeld, maar dit spel heeft voor mij nostalgische waarde. Hoe leuk het was als knulletje om die landkaart wat erbij zat helemaal vol te kladden waar geheime dingen zaten enzo :) Dus nee, geen investering, meer een emotionele aankoop zo'n 14 jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dt ziet er goed uit! Wat moest dit kosten in 2001, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:20
Exorcist schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:22:
Ik was er niet vandaag, m'n dochter werd één. Dan nog is mijn eerste ervaring niet geweldig daar. Krap, veel stank (met alle respect voor de mensen daar) en de prijzen die vrij hoog lagen. Struin ik liever MP af zo nu en dan.

Als het goed is van de week Tombi binnen van de week voor een heel leuk bedrag iig :+
:+ Gefeliciteerd!

Hier dezelfde ervaring in Deurne.
Ben er één keer geweest in oktober vorig jaar geloof ik. Wat sommige mensen daar vragen voor onbenullige titels.. |:( Ik zag de bui al hangen maar mijn vriend wou er heen, die spaart niet eens retro, maarja je moet wat op een zondagmiddag (was het geloof ik). Het parkeren was zelfs een ramp haha. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb er weleens mooie titels gescoord voor weinig hoor, je moet gewoon geluk hebben en goed kijken.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Datzelfde geldt voor Marktplaats en rommelmarkten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Vandaag deze binnengekregen.
Alleen verzendkosten van €6,95 betaald.

Aankopen maart 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 11:37
Xyphoid schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:31:
Vandaag deze binnengekregen.
Alleen verzendkosten van €6,95 betaald.

[afbeelding]
Goed bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Nice, daar zitten een paar leuke titels tussen! Via marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

De kunst is dan natuurlijk ook om af te dingen op beurzen zoals in Deurne.... Nooit akkoord gaan met de vraagprijs.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, binnen. Samen voor 15 inc. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/63bZRjzk2TtnBJmEEdlSDPmX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Patryk schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:30:
Nice, daar zitten een paar leuke titels tussen! Via marktplaats?
Ja. Had weer een zaterdagje tijd over om MP door te spitten. Eigenlijk ben ik door mijn budget, maar ja, dit was alleen verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
15 Euro?? Er staat toch 50 cent op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xyphoid schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:13:
[...]

15 Euro?? Er staat toch 50 cent op?
Ooit zullen die spellen voor 50ct zijn verkocht ja, maar niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 11:36

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Fapper de fap fap.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 00:26

The_Bird

Meneer de Raaf

Wat een bad ass op die foto links. Zal wel een behoorlijk vette game zijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
mooie vondst heb mijn tombi compleet ook gevonden voor zo'n vergelijkbare prijs incl verzending. iets minder maarja dat was enkel voor tombi jij hebt twee spellen voor die prijs.

+ had bij die van mij enkel gevraagd of het boekje er bij zat. Had kans dat de voorkant ontbrak aangezien ik enkel de zijkant op de foto zag. Gelukkig was hij 100% compleet, verder zaten er op het doosje zelfs nog twee originele tombi stickers ipv enkel de talen sticker wat je niet vaak ziet bij tombi dus daar had ik wel geluk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 16:55
Mocht dit al voorbij zijn gekomen dan mijn excuses.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een soort "rekje" die ik op mijn tv meubel kan plaatsen en daar mijn consoles in/op kan zetten.

Momenteel heb ik een PSX, PS2, Dreamcast, SNES, Gamecube, XBOX 1, XBOX 360, WII en Xbox One.

Ik heb nu wel een tv kast met daarin 5 vakjes, maar dit is te weinig. Ik zou ze graag naast de tv zetten in een soort van kastje, of rekje.

Als iemand een suggestie heeft, graag _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vader van een vriendin van mij maakt voor leuke prijsjes meubels van steigerhout. Ik heb hem een kast voor mijn gameroom laten maken die sterk genoeg is om twee CRT tv's te dragen en tegelijkertijd mijn NES, SNES, N64, GameCube, Wii, PSX, PS2, PS3, Megadrive II, Dreamcast, Xbox, Xbox 360 en Atari 2600 (WiiU, PS4 en Xbox One staan gewoon netjes in de woonkamer) kan huisvesten. Dat zijn een heleboel vakken. Steigerhout en iemand die het kan bewerken is ideaal voor een console kast.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Ja dat klinkt als een mooie oplossing.
Ik wil het echter simpel houden, heb geen CRT tv en zoek eigenlijk alleen een soort kastje of rekje met wat plankjes ( wel open aan de voor- en achterkant ).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Bij de N64 staat geen Super Smash Bro's als Must-Have? Wut? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terry Pratchett overleden :( . Los van de boeken die we in huis hebben, is m'n meest favoriete game Discworld 1/2. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
jpg97 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:36:
Ja dat klinkt als een mooie oplossing.
Ik wil het echter simpel houden, heb geen CRT tv en zoek eigenlijk alleen een soort kastje of rekje met wat plankjes ( wel open aan de voor- en achterkant ).

:)
Ikea ivar en eventueel met een zaag op maat maken. Hier heb ik mijn media center in een inbouwkast van gemaakt. Plankjes zijn 50 bij 50, maar andere maten bestaan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/16ceY5iap8A4pGxgcpNaMoce/medium.jpg

Nog niet kunnen proberen maar gaat dit weekend wel gebeuren! Hori Pad is binnen net voordat de eurokoers echt compleet naar de tyfus pleurt!

Geen douane! Mooi lekker uit Japan!

en weet je wat O+ DAT POOKJE IS GEWELDIG! O+ de vorm is ook erg prettig! Mijn hoofd snapt deze wel namelijk.

Dit weekend echt proberen :9~ Donkey Kong opstarten *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Hopelijk houdt het pookje het langer uit dan van de originele controllers. :+ Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Patryk schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:06:
Hopelijk houdt het pookje het langer uit dan van de originele controllers. :+ Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Maar dan 60 maar minder dan 70 :X

Dit was een van de goedkopere en de pookjes zijn in Cubestijl ;) Dus prima te noemen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Dag allemaal,

Ik weet dat dit geen V&A is, maar ik hoef dan ook niks voor mijn aanbod te hebben. Ik heb hier nog een N64 liggen met drie controllers (2x grijs origineel, 1 x groen niet origineel) en alle kabels. Geen idee of het nog werkt, maar de liefhebber mag het gratis komen ophalen in Amsterdam. Stuur me maar even PM als je interesse hebt,

Ik heb overigens ook mijn N64 klassiekers (waaronder 2x zelda etc.) op marktplaats gezet (mag geen linkje plaatsen) voor de mensen die interesse hebben (daar wil ik wel graag wat voor hebben ;-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat een aardig aanbod! (ik heb niks met N64 en ik zou het alleen maar verkopen met winst, dus ik doe niet mee :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/30jqul1.jpg
Me laatste aanwinst.. en eigenlijk meteen een vraagje, alleen van ico dacht ik te weten dat het enigszins een waardevol spel is/was (tenminste dat meen ik mij te herinneren, als ik 't niet verwar met een ander spel).. zijn er nog andere spellen op de foto die waardevol zijn?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
GS88 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:43:
[afbeelding]
Me laatste aanwinst.. en eigenlijk meteen een vraagje, alleen van ico dacht ik te weten dat het enigszins een waardevol spel is/was (tenminste dat meen ik mij te herinneren, als ik 't niet verwar met een ander spel).. zijn er nog andere spellen op de foto die waardevol zijn?
waardevol vind ik toch wel een groot woord voor een spel dat maar 10 a 15 euro waard is (ico). Het verkoopt snel etc gewild spel maar om het nu waardevol te noemen 8)7

laten we het houden op het woord verkoopbaar en dat wil wat zeggen voor games van de ps2 console aangezien vrijwel alles onverkoopbaar is. :O

resterende games in je set zijn om het zo te zeggen onverkoopbaar tot zeer uitdagend om te verkopen voor euro prijzen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
gast7 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 01:03:
[...]

waardevol vind ik toch wel een groot woord voor een spel dat maar 10 a 15 euro waard is (ico). Het verkoopt snel etc gewild spel maar om het nu waardevol te noemen 8)7

laten we het houden op het woord verkoopbaar en dat wil wat zeggen voor games van de ps2 console aangezien vrijwel alles onverkoopbaar is. :O

resterende games in je set zijn om het zo te zeggen onverkoopbaar tot zeer uitdagend om te verkopen voor euro prijzen. :*)
Dat is ook precies de reden dat ik geen hele lotjes koop als er maar 1 of 2 spellen inzitten die ik wil. hoe laag de prijs ook is. Dan maar iets meer betalen voor individuele games. De meeste ps2 en een hoop ps1 games zijn echt aan de straatstenen niet kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
brickvansteen schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:33:
[...]

Dat is ook precies de reden dat ik geen hele lotjes koop als er maar 1 of 2 spellen inzitten die ik wil. hoe laag de prijs ook is. Dan maar iets meer betalen voor individuele games. De meeste ps2 en een hoop ps1 games zijn echt aan de straatstenen niet kwijt te raken.
Als de prijs lager is dan los... :*)

Ik spaar Nintendo Gameboy spellen. Aan lotjes houd ik vaak de nodige dustcovers, inlays en label upgrades over. Je moet gewoon niet meer neerleggen dan waar je de lot zelf voor kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Een stukje techtalk voor de geïnteresseerden die hier wellicht iets aan kunnen hebben;

Vandaag heb ik (voor het eerst) een beeldbuis geswapt om zo van twee beeldschermen met elk hun kuren weer één top notch CRT voor het gamen erbij te hebben.

Een van de monitoren had een kleurprobleem in een hoek van het scherm, waarschijnlijk iets dat misgaat bij de afbuiging van elektronen. De exacte oorzaak weet ik helaas niet, en heb ook al verschillende dingen geprobeerd om dit te verhelpen. Erg jammer aangezien deze monitor bijna alle videoformaten ondersteunt en dit superscherp kan weergeven. Ik stond bijna op het punt om 'm bij het grofvuil te zetten!

Afgelopen week heb ik voor weinig geld een andere monitor (D14H5E) kunnen overnemen. Hiervan was de beeldbuis nog volledig intact en had bijna dezelfde specs als bovenstaande monitor. Een kort onderzoek gaf de volgende feiten:

Beide beelduizen hebben een AG pitch van 0.25mm, exact dezelfde afmeting/diamer, dezelfde hoeveelheid TV-lijnen en allebei geschikt voor SD en HD video. Echter waren de serienummers en de type fosfors verschillend:

PVM 14L5 => M34LHF20X uit 2002 (SMPTE-C fosfors)
BVM D14H5E => M34LHF21X uit (1999) (EBU fosfors)

Aangezien ik verder geen andere verschillen kon ontdekken ging ik er ook maar vanuit dat de voltages etc. hetzelfde zouden zijn. Ik kwam dus met het idee om de beeldbuizen te swappen. :-)

Dus vandaag aan de slag gegaan met allerlei veiligheidsmaatregelen, want deze beelduizen kunnen een lading van zo'n 23.000 tot 28.000 volt hebben. Met rubberen handschoenen, veiligheidsbril, schroevendraaier met koperdraad geaard aan het chassis etc. de beeldbuizen van hun lading ontdaan. Vervolgens kun je redelijk veilig de beeldbuizen verwijderen.

De neckboard blijft ook gewoon in het chassis zitten (wordt dus niet geswapt). De yoke heb ik wel op de beeldbuis laten zitten, want dit is veelal afgestemd op de beeldbuis. Dus daar wil je niet onnodig werk van hebben. Dus swappen maar.

Omdat ik niet zeker wist of dit zou gaan werken heb ik de monitor buiten neergezet en daar aan het stroom gezet. Vervolgens met een bezemsteel op afstand op het aan-knopje gedrukt....je weet maar nooit, haha. Maar tot mijn grote verbazing werkt het perfect! Geen last meer van verkleuringen!

Er is nog wel een kleine convergentie afwijking, maar dat is relatief eenvoudig op te lossen (en valt bijna niet op tijdens het gamen).

Een spannende, maar geslaagde dag! Wohooo!

[ Voor 19% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 20:16 ]

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41

Metro2002

Memento mori

Goed bezig! Ik had hetzelfde probleem met een sony trinitron televisie, ik heb de moeite niet gedaan om het te repareren aangezien ik nog crt bakken genoeg had staan. Erg irritant dat soort dingen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mooi verhaal :). Als je weet waar je mee bezig bent prima te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo gister bezig, en wat vind ik?

Megaman 5 doosje met game (zonder boekje)
Gremlins 2 (compleet)
Super Mario Brothers 2 (compleet)

geen idee hoeveel ze waard zijn, misschien maar een keer uitzoeken :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Megaman 5.. die zou ik ook wel even willen 'vinden'

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Zelfde hier, volgens mij doet ie wel tussen de 30 en 40 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:07:

Gremlins 2 (compleet)
Super Mario Brothers 2 (compleet)

geen idee hoeveel ze waard zijn, misschien maar een keer uitzoeken :D
Pff als je het boekje nog had kon je nog aardig cashen:

http://www.ebay.nl/itm/Ni...n_146&hash=item4d2e0ae2cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:07:

Tussen de kussens van de bank gevonden?

Deze zou ik ook wel eens even willen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nee, verbouwing bij ouders, lag in een kast :p En zo zeldzaam is Megaman 5 toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dat is wel van Retro game freak... Over het algemeen kom ik daar alleen maar hoge prijzen tegen. Voor een particulier zal het dus wat lager liggen.

Maar ach, als je 't zo even vindt bij je ouders. Best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:57:
nee, verbouwing bij ouders, lag in een kast :p En zo zeldzaam is Megaman 5 toch niet?
Zeldzaam niet direct, maar dat zijn de games die mensen graag willen hebben en waarvoor doorgaans een hogere prijs gevraagd kan worden.
Ik ben nu bezig de hele NES Mega Man serie door te spelen. Ben begonnen met 2, daarna 3 en nu 4.
Moet deel 1 en deel 5 nog ergens zien te vinden.
Heb deel 1 wel in Mega Man The Wily Wars op de Mega Drive maar vind het spelen toch leuker op de NES.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Via een Facebook verkooppagina vandaag een Sony Bravia (KDL-22PX300) met ingebouwde Playstation 2 gekocht. Er zaten nog 11 spellen bij en twee controllers, helaas zit de ontvanger van de Guitar Hero gitaar er niet bij.

Heb er €50,- voor betaald, leuk hebbedingetje en vond het dat wel waard. Nu nog een plek vinden om het te laten. :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Cool die zou ik ook wel willen :)
Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.