Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Vind het ook niet heel bijzonder qua games die er bij zitten, misschien bieden er wel mensen om te trollen.Techno Overlord schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:58:
Check dit! Waar gaat dat naar toe met de prijzen?
Forever raver!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je kan er vanuit gaan dat dit behoorlijk wat waard is ja.Deathchant schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:46:
[...]
Zeer nice!!! Ik heb 13 jaar geleden op ebay dit spel gekocht factory sealed, EU-versie, gloednieuw. Zal nu wel wat waard zijn
Laatst nog een gloednieuwe NES in seal gezien, moest rond de 1200 euro opbrengen.
Om echt te spelen heb ik destijds een 2e exemplaar gekocht op marktplaats met boekje voor 15 euro, ook de originele PAL versie met gouden cassette.
Ik heb ook exemplaren gezien van een zeer actief gebruikte versie met boekje, landkaart en wat overige garantieinfo e.d. voor 700 euro.
Ennuh, de originele Metroid met boekje en alles is echt minstens een paar honderd euro waard, ookal is ie gebruikt. In mint condition, factory sealed betaal je net als zelda ook een fortuin.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Eerder in de week een doorzichtige smoke nintendo 64 met twee controllers en 11 games waaronder earth worm jim, paper mario en super smash bros.
Alles voor de lieve som van €60, lang geleden dat ik zulke deals heb gehad
Super probotector en super metroid maken die collectie enigszins interessant. maar zeker niet voor wat er voor geboden word. Ik ben pas 1,5 jaar geleden begonnen met sparen maar ik ben heel blij dat ik toen voor een paar duizend euro ben gaan inslaan. Ondanks dat mijn collectie niet de deur uit gaat heb ik de prijzen wel haast zien verdubbelen.Techno Overlord schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:58:
Check dit! Waar gaat dat naar toe met de prijzen?
[ Voor 38% gewijzigd door wildcardxl op 18-02-2015 09:02 ]
Vraagprijs van iemand die er geen verstand van heeft denk ik dan. 700 euro is echt veel te veel voor een gebruikte game CIB.Deathchant schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:51:
Ik heb ook exemplaren gezien van een zeer actief gebruikte versie met boekje, landkaart en wat overige garantieinfo e.d. voor 700 euro.
Wow. Zelda's Adventure is, behalve in NL, vrij zeldzaam en doet veelal tussen de 150 en 200 Euro alleen al. Goed bezigwildcardxl schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:59:
Gisteren via via een Phillips CDI gekocht met 34 spellen, welke spellen er bij waren was niet bekend. Aangekomen helemaal happy want alle drie de zelda games uitgekomen voor de CDI zaten er bij. Het zijn weliswaar de slechtste Zelda games ooit gemaakt, maar ze misten nog in de collectie.
Eerder in de week een doorzichtige smoke nintendo 64 met twee controllers en 11 games waaronder earth worm jim, paper mario en super smash bros.
Alles voor de lieve som van €60, lang geleden dat ik zulke deals heb gehad
[...]
Super probotector en super metroid maken die collectie enigszins interessant. maar zeker niet voor wat er voor geboden word. Ik ben pas 1,5 jaar geleden begonnen met sparen maar ik ben heel blij dat ik toen voor een paar duizend euro ben gaan inslaan. Ondanks dat mijn collectie niet de deur uit gaat heb ik de prijzen wel haast zien verdubbelen.
Laatst nog (op Retrocollect) Trip World voor Gameboy zien gaan voor bijna 1000 Euro. Ze stonden zelfs in de rij om hem te kopen voor dat geld. Ligt natuurlijk wel aan de staat van de game in kwestie. Maar schijnbaar zijn er genoeg gekken die het er voor over hebben.kaos- schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:05:
[...]
Vraagprijs van iemand die er geen verstand van heeft denk ik dan. 700 euro is echt veel te veel voor een gebruikte game CIB.
Hoogste prijs die ik zelf ooit betaalde was 100 EUR voor een CiB Conker's Bad Fur Day (met name omdat ik er voor 50 EUR nog Minish Cap, Metroid Fusion en Advance Wars CiB bij kreeg toch nog een redelijke deal). Met als goede tweede 94 Euro (na aftrek van 5 Euro kortingscoupon bij Gameshop Twente) voor een losse cartridge van Demon's Crest. Maar die laatste wilde ik persé hebben en zie ik zelden voor minder gaan.

Dat soort prijzen is bij mij eerder uitzondering; normaliter houd ik het op 5 tot 20 Euro voor een NES (los) / SNES (los) / N64 (CiB) spel. 2 á 3 Euro voor losse Gameboy cartridges met 20 Euro max als het iets zeldzaams is.
Dat zijn leuke deals.wildcardxl schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:59:
Gisteren via via een Phillips CDI gekocht met 34 spellen, welke spellen er bij waren was niet bekend. Aangekomen helemaal happy want alle drie de zelda games uitgekomen voor de CDI zaten er bij. Het zijn weliswaar de slechtste Zelda games ooit gemaakt, maar ze misten nog in de collectie.
Ik ga me de komende tijd denk ik op Zelda games richten. Heb het een beetje gehad met hoarden van PS2 spellen
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Trip World is dan ook wel 1 van die games die behoorlijk zeldzaam is.Flozem schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Laatst nog (op Retrocollect) Trip World voor Gameboy zien gaan voor bijna 1000 Euro.
Een normale Zelda, Mario, Megaman of welk willekeurig spel waar er veel van gemaakt zijn mogen imo nooit tegen de 700 aankomen.
Ik ben het daar met je eens, maar ondanks dat merk ik de laatste tijd dat de prijzen aanzienlijk zijn gestegen en mijzelf voor mijn kop sla waarom ik een bepaalde titel niet een jaar terug heb gekocht omdat ik het toen al duur vondkaos- schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:53:
[...]
Trip World is dan ook wel 1 van die games die behoorlijk zeldzaam is.
Een normale Zelda, Mario, Megaman of welk willekeurig spel waar er veel van gemaakt zijn mogen imo nooit tegen de 700 aankomen.
Hetzelfde zie ik bij populaire homecomputers uit de 8-bit en 16-bit tijden (Commodore Amiga, Atari ST, Atari 8-bit, Commodore 64, MSX, etc); de vraagprijs is aanzienlijk gestegen. Zeker replacement parts kunnen behoorlijk hard gaan. Maar ja, het is en blijft een hobby en hobbies kosten nou eenmaal geld..
Wat ik ook merk is dat veel handelaren de markt verzieken door hun games voor 10 x de waarde aan te bieden. Marktplaatsgebruikers 'Henk' en 'Ingrid' zien dit en vragen dezelfde prijs voor hun zolderrotzooi, want dat is kennelijk de 'waarde'.
Als ik zie 'bieden naar waarde' in een advertentie, dan sla ik deze advertentie altijd gelijk over.....
[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 18-02-2015 14:04 ]
Ik heb dat zelf ook.. ben bijv. op zoek naar ps2-games.. en niet voor de verzamel, maar om te spelen (kinderen o.a. Cars enz. en voor mezelf zoek ik soms ook iets leuks)... er zitten vaak gewoon mensen tussen die 25 euro per spel durven te vragenxelfer schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:03:
Ik ben zelf blij dat ik een groot gedeelte al heb. Gelukkig verzamel ik ook geen games op basis van zeldzaamheid/waarde, maar op basis van de waarde die een game voor mij heeft en of ik het een goede game vindt.
Wat ik ook merk is dat veel handelaren de markt verzieken door hun games voor 10 x de waarde aan te bieden. Marktplaatsgebruikers 'Henk' en 'Ingrid' zien dit en vragen dezelfde prijs voor hun zolderrotzooi, want dat is kennelijk de 'waarde'.
Als ik zie 'bieden naar waarde' in een advertentie, dan sla ik deze advertentie altijd gelijk over.....
Rotterdam
Tja het drijft de prijzen zeker op maar ik denk dat het ook wel een golfbeweging is omdat zowel de handelaren als "henk en ingrid" er op den duur ook achter komen dat mensen niet meer veel meer gaan betalen dan de daadwerkelijke waarde.GS88 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:10:
[...]
Ik heb dat zelf ook.. ben bijv. op zoek naar ps2-games.. en niet voor de verzamel, maar om te spelen (kinderen o.a. Cars enz. en voor mezelf zoek ik soms ook iets leuks)... er zitten vaak gewoon mensen tussen die 25 euro per spel durven te vragen
Want wat is die waarde? Een bepaald spel zal voor een verzamelaar wellicht veel meer waard zijn dan voor iemand die gewoon een "reliving my youth" momentje wil. Alleen zijn verzamelaars zoals mensen hier ook niet gek.
Dat werkt misschien voor sommige spellen zoals bijv. Zelda op de SNES waar men achterlijke prijzen voor durft te vragen (cartridge only heb ik bij game winkels en op MP zien liggen voor 80+ euro) omdat mensen daar een bepaalde waarde aan hechten.
Ik verzamel zelf puur en alleen voor het spelen van het spel en niet per se CiB of in folie. Ik word bijv. net zo blij van een GBA kloon met 10000 spellen op een mem stick als van een GBA met een lading cartridges. Wat dat betreft verzamel ik alleen wat er toevallig op m'n pad komt, ik ga geen "over the top" bedragen betalen voor dat ene spel, dan ga ik er wel mee aan de slag op een emulator ofzo.
Overigens over GBA klonen gesproken, ik heb zo'n Revo maar die worden blijkbaar niet meer per stuk nieuw verkocht, toen ik ergens had laten vallen dat ik er eentje heb werd ik plat gemaild / DM of ik hem niet wilde verkopen (voor een veelvoud van de aanschafprijs) dus als er echt schaarste dan schieten de prijzen wel weer door het dak blijkbaar maar dat geld mijn inziens niet voor SNES of NES spullen.
Adjust non olet, plerumque...
Ik heb Trip World al een aantal keren mogen vinden, 2 keer zelfs CIB.Flozem schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:06:
Dat valt best mee. Trip World is alleen een bekend zeldzaam spel. Ik kan er zo vier of vijf opnoemen die een stuk zeldzamer zijn.
Beide met dezelfde Duitse Allkauf sticker erop.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ik weet niet hoe je hier bij komt maar een complete zelda is meestal minder dan 100 euro.Deathchant schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:51:
Ik heb er ene op ebay gezien voor 10K dollar. Ok, die is dan wel door de videogame authority geinspecteerd en gerated. Dát heb ik niet gedaan, maar ik heb wel de originele factory sealed met het gouden zegeltje. Ik zal eens een foto posten. Hij zit in een zwarte zak in een stevig karton ingepakt.
Om echt te spelen heb ik destijds een 2e exemplaar gekocht op marktplaats met boekje voor 15 euro, ook de originele PAL versie met gouden cassette.
Ennuh, de originele Metroid met boekje en alles is echt minstens een paar honderd euro waard, ookal is ie gebruikt. In mint condition, factory sealed betaal je net als zelda ook een fortuin.
Een gesealde spaanse versie van zelda is minder dan 200 euro en metroid is ook minder dan 100 euro.
Idem. Ik merk dat ik veel meer plezier beleef met de gerichte aankoop van de spellen die ik wil hebben voor de collectie. In ieder geval minder gedoe doorgaans om dingen door te verkopen.Patryk schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:41:
Ja de prijzen.. af en toe weet ik nog wel een dealtje te scoren op marktplaats, maar ik kijk er steeds minder op en bestel liever een spel of een paar spellen per keer via een webshop. Ik verzamel toch om te spelen, dus de collectie groeit ook langzaam. Ben benieuwd dit jaar met garage sales en rommelmarkten.
Ik heb bovendien een leuke retro shop gevonden in Brunssum. Assortiment wisselt aardig, en met de eigenaar is als vaste klant leuke deals te maken. Aardige gast om mee te lullen ook...
Ik ben sinds kort lid van een paar pagina's op Facebook zoals: ik verkoop en ruil Nintendo/retro.Patryk schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:41:
Ja de prijzen.. af en toe weet ik nog wel een dealtje te scoren op marktplaats, maar ik kijk er steeds minder op en bestel liever een spel of een paar spellen per keer via een webshop. Ik verzamel toch om te spelen, dus de collectie groeit ook langzaam. Ben benieuwd dit jaar met garage sales en rommelmarkten.
Maar daar is het soms ook niet beter als op MP.
Sommige hebben prijzen duurder dan een webwinkel. En dan ook nog eens exclusief verzenden.
Tja dan koop ik liever bij een webwinkel denk ik dan.
Ben ook benieuwd wat ik met Koningsdag of op de rommelmarkt kan scoren.
Verwijderd
Speel er eerlijk gezegd nauwelijks op, maar vind het toch tof om te hebben. Af en toe koop ik games. Heb nu laatst Super Street Fighter 2 gekocht (waarmee ik nu mijn Street Fighter collectie op de SNES compleet heb). Als het goed is ligt er ook een pakketje op het werk te wachten met Mario Kart en Mortal Kombat 2 (dan heb ik ook Mortal Kombat compleet)
Net heb ik via Marktplaats nog een NES weten op te pikken voor 50 euro met 3 games erbij (Mario 1/Duck Hunt,Mario 3 en Yoshis nog iets).
Ben nu ook aan het kijken voor wat leuke spellen op de NES. Helaas zijn de toffe games toch echt gauw prijzig ><
Verwijderd
Kan je me misschien deze pagina's doorlinken van Facebook?Bangsa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:26:
[...]
Ik ben sinds kort lid van een paar pagina's op Facebook zoals: ik verkoop en ruil Nintendo/retro.
Maar daar is het soms ook niet beter als op MP.
Sommige hebben prijzen duurder dan een webwinkel. En dan ook nog eens exclusief verzenden.
Tja dan koop ik liever bij een webwinkel denk ik dan.
Ben ook benieuwd wat ik met Koningsdag of op de rommelmarkt kan scoren.
Maar nu..SNES/NES spellen koop ik amper, door de prijzen. Ik heb an sich wat ik echt wil hebben, op de Zelda's na. Voor NES en SNES 0, daar ik mijn complete (met map, die heb ik nog wel) Link to the Past voor veel te weinig heb weggedaan. Maar ik weiger er veel voor te betalen. Komt wel
Verwijderd
Verder zou ik nog Double Dragon willen hebben.
Zo ver ik weet op dit moment niet echt nodige wensen ernaast hehe.
Als je in de zoekbalk het volgende intikt:Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:16:
[...]
Kan je me misschien deze pagina's doorlinken van Facebook?
- Nintendo Gaming & Verkoop NL
- Nintendo en Sega Verkoop - ruil - verzamel pagina

Zal de pagina hier nog plaatsen 't weekend.
Bij deze, met telefoon genomen overigens. Klikbaar:

[ Voor 58% gewijzigd door Exorcist op 20-02-2015 14:15 ]
Wat heb je voor Shenmue betaald? Ik zelf geloof ik 50 euro voor deel 1 en 2 (compleet en in redelijke staat). Dat was toen best een normale prijs en moet ook zeggen dat het niet heel duur vind. Moet wel zeggen dat ik ze nooit tot ver gespeeld heb. Op zich is het concept wel gaaf, maar het is ook wat traag allemaal.Exorcist schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:41:
Ik heb nog wel een shortlist, die wel steeds korter wordt (heb bijv. Shenmue laatst overgenomen voor een mooi bedrag). Streets of Rage 3, Shadow of the Colossus (PS2), Zelda (NES/SNES en Majora's Mask N64) en bijv. Final Fantasy VII voor de PS1. Van die vrij standaard games waar men nu veel geld voor vraagt, en waar ik het niet voor over heb.
25, via iemand hier..vond ik een mooi bedragdanielkraak schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:52:
[...]
Wat heb je voor Shenmue betaald? Ik zelf geloof ik 50 euro voor deel 1 en 2 (compleet en in redelijke staat). Dat was toen best een normale prijs en moet ook zeggen dat het niet heel duur vind. Moet wel zeggen dat ik ze nooit tot ver gespeeld heb. Op zich is het concept wel gaaf, maar het is ook wat traag allemaal.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
[ Voor 9% gewijzigd door gast7 op 20-02-2015 16:09 ]
Ik haalde hem net uit de brievenbus, ging meteen kijken. Ik kende je echte naam niet, dus stiekem herkende ik je aan je stapel PS1's en N64'sExorcist schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:43:
Deze maand wel in de PU
[afbeelding]
Ik ben nou toch wel benieuwd. Stel nou dat, om wat voor reden dan ook, je van je collectie af wil. Welk bedrag verwacht je dan voor die toren PS1's (even die met tulp aansluitingen weggelaten)?Exorcist schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:43:
Deze maand wel in de PU
[afbeelding]
Nou ben ik zelf een RPG fan dus heb ik de game opgezocht op Youtube en Marktplaats maar ik kon niet de goede vinden, op Ebay staat de game wel maar voor taxatie vind ik Ebay zomaar ruk.
Dus nu de vraag aan jullie, hoeveel is deze game waard?

Ik heb hem al even in de verzameling maar nog nooit gespeeld, waarschijnlijk ga ik hem ook niet verkopen maar ik zou graag weten hoeveel het ongeveer waard is.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Nice. Leuk itemExorcist schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:43:
Deze maand wel in de PU
[afbeelding]
Zo goed als niets. Mocht ik ooit e.e.a. weg gaan doen kan ik wel veel setjes maken, maar ook dat is vrij zinloos. Het is dus puur voor de lol, meer niet.danielkraak schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:53:
[...]
Ik ben nou toch wel benieuwd. Stel nou dat, om wat voor reden dan ook, je van je collectie af wil. Welk bedrag verwacht je dan voor die toren PS1's (even die met tulp aansluitingen weggelaten)?
ThxChokingHazard schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:45:
[...]
Ik haalde hem net uit de brievenbus, ging meteen kijken. Ik kende je echte naam niet, dus stiekem herkende ik je aan je stapel PS1's en N64'sNice!
[ Voor 33% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2015 13:21 ]
Nu zag ik dat Super Mario Advance 2 eigenlijk een port van de snes is voor Super Mario World. Zijn deze twee spellen echt hetzelfde? Nintendo rereleast wel vaker hun spellen maar dit zou voor mij echt een reden zijn om een GBA te kopen
Ik heb ff gezocht met google. Hier staat een overzicht van de veranderingen. Als ik het zo snel lees dan is er een hoop veranderd, maar er is niet echt content toegevoegd.brick5492 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:24:
Vandaag weer heel wat uurtjes gestoken in Super Mario World.Wat een geweldig spel blijft dat toch, één van de beste Mario games vind ik.
Nu zag ik dat Super Mario Advance 2 eigenlijk een port van de snes is voor Super Mario World. Zijn deze twee spellen echt hetzelfde? Nintendo rereleast wel vaker hun spellen maar dit zou voor mij echt een reden zijn om een GBA te kopen
Maar goed, er zijn ook nog genoeg andere spellen voor de Gameboy/Gameboy Advance, dus zeker de moeite waard om te kopen.
Ik vind Mario World ook nog steeds leuk om te spelen.
Ah oké bedankt voor het linkjedanielkraak schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:40:
[...]
Ik heb ff gezocht met google. Hier staat een overzicht van de veranderingen. Als ik het zo snel lees dan is er een hoop veranderd, maar er is niet echt content toegevoegd.
Maar goed, er zijn ook nog genoeg andere spellen voor de Gameboy/Gameboy Advance, dus zeker de moeite waard om te kopen.
Ik vind Mario World ook nog steeds leuk om te spelen.
Super Mario World blijft mijn favoriet! Jeugdsentiment en geweldig om tegenwoordig op 40" te spelen via de Wii i.p.v. de SNES op de 36 cm TV van vroeger.brick5492 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:24:
Vandaag weer heel wat uurtjes gestoken in Super Mario World.Wat een geweldig spel blijft dat toch, één van de beste Mario games vind ik.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
De GBA versie heeft wel een aantal voordelen zo te zien. Je power-up levens blijven behouden, op de SNES begin je bij het laden van je save met 5 levens en je power-up ben je kwijt volgens mij.
2 a 3 tientjesWahloh schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:15:
Ik ben mijn PS1 en PS2 verzameling wat aan het inkrimpen om plaats te maken voor meer andere spullen en nu was ik vandaag vanalles aan het sorteren (Verkopen/Houden), kom ik Shadow Hearts tegen.
Nou ben ik zelf een RPG fan dus heb ik de game opgezocht op Youtube en Marktplaats maar ik kon niet de goede vinden, op Ebay staat de game wel maar voor taxatie vind ik Ebay zomaar ruk.
[afbeelding]
Ik heb hem al even in de verzameling maar nog nooit gespeeld, waarschijnlijk ga ik hem ook niet verkopen maar ik zou graag weten hoeveel het ongeveer waard is.
Verwijderd
Zie de game volgens mij voorbij komen in het goud, zilver en normaal grijs.. ?
hoort officieel nog een guide bij te zitten over het spel tweede boekje net zo groot als de gewone handleidingWahloh schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:15:
Ik ben mijn PS1 en PS2 verzameling wat aan het inkrimpen om plaats te maken voor meer andere spullen en nu was ik vandaag vanalles aan het sorteren (Verkopen/Houden), kom ik Shadow Hearts tegen.
[afbeelding]
met guide 30 tot 40 waard
zonder denk ik zo'n 15 20 euro
misschien minder want niet echt een gewilde game, hangt er vanaf wie je tegenkomt bij de verkoop en op marktplaats ps2 games verkopen gaat niet zo lekker tegenwoordig tenzij je echt gewilde titels hebt. De shadow hearts serie valt hier niet echt onder.
Was mij de 40 euro gewoon waard.

Ik denk dat ze normaal voor 50-60 gaan, maar ik was wel echt verrast door de staat waarin alles is.
Ik heb laatst ook Shenmue 1+2 gevonden ook compleet enkel het karton is iets beschadigd in de hoekjes. Ik heb een avondje achter deze game gezeten maar ik kom er gewoon niet in, het is mij te langzaam.
Dillema is nu of ik ze weer ga verkopen of niet.
Kan het altijd later nog eens proberen om er in te komen omdat ik wel spellen verzamel, maar wel om daadwerkelijk te gamen. En denk dat ik er ook zo weer vanaf ben.
[ Voor 56% gewijzigd door Mantus op 22-02-2015 22:51 ]
Ik meld me alvast aan als gegadigde.Mantus schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:47:
Ik heb laatst ook Shenmue 1+2 gevonden ook compleet enkel het karton is iets beschadigd in de hoekjes. Ik heb een avondje achter deze game gezeten maar ik kom er gewoon niet in, het is mij te langzaam.
Dillema is nu of ik ze weer ga verkopen of niet.
Kan het altijd later nog eens proberen om er in te komen omdat ik wel spellen verzamel, maar wel om daadwerkelijk te gamen. En denk dat ik er ook zo weer vanaf ben.
Bah. Had geboden op een 3ds XL Majora's Mask special edition op Ebay. Ik had hem bijna voor €150. Haalt die sukkel hem weg. Zogenaamd, omdat ie stuk is gegaan of kwijtgeraakt (standaard oorzaken die je kan kiezen op EBay als verkoper). Verkoper was pas lid vanaf december 2014, dus vond het al wat fishy. Maar was verkoper uit Rotterdam, dus kon altijd nog gaan ophalen. Die domme Marktplaats sukkels hebben EBay ook ontdekt, denk ik.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ondertussen is mijn DC VGA kabel ook binnen en uiteraard direct getest. In eerste instantie werkte die van mij ook niet, maar bij nadere controle zag ik dat ie er niet helemaal goed in zat. Na het opnieuw positioneren had ik beeld en geluid.Exorcist schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:29:
Ik heb m'n DC VGA kabel een tweede kans gegeven: beeld. Ik weet echt niet wat ik anders deed dan de andere keer. Geweldig beeld, overigens. Enigszins zonde dat Resident Evil CV dan weer nét niet VGA compatible is, maar die heb ik toch niet echt om te spelen, en als ik dat wil kan dat op PS2 of PS3.
En ja, het is jammer dat bepaalde games geen ondersteuning heeft voor de VGA-kabel;maar de enkele games die ik in mijn bezit heb en die het wel deden, zagen er enorm goed uit.
Nu op zoek naar betaalbare DC-games
Dat klopt niet helemaal. Er zijn immers in de Benelux 2 versies verschenen. Een Australische Pal en een Engelse Pal, de Engels pal kwam met guide, de Australische zonder.gast7 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:32:
[...]
hoort officieel nog een guide bij te zitten over het spel tweede boekje net zo groot als de gewone handleiding
met guide 30 tot 40 waard
zonder denk ik zo'n 15 20 euro
misschien minder want niet echt een gewilde game, hangt er vanaf wie je tegenkomt bij de verkoop en op marktplaats ps2 games verkopen gaat niet zo lekker tegenwoordig tenzij je echt gewilde titels hebt. De shadow hearts serie valt hier niet echt onder.
Gemiddelde verkoopprijs, met of zonder guide (kwestie van wat zoeken) ligt rond de 25€
Sowieso lijkt het ontzettend uit de hand te lopen met limited editions tegenwoordig. Mensen kopen blijkbaar veel op om later weer door te verkopen. Het loopt echt een beetje uit de hand imo. Tegenwoordig is alles dat limited edition is opeens zeldzaam. Geldt ook wel voor die Amiibo's. Mensen die bepaalde Amiibo's kopen om op marktplaats te zetten voor meer geld, omdat ze lastig in de winkel te vinden zijn.Xyphoid schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:36:
[...]
Ik meld me alvast aan als gegadigde.
Bah. Had geboden op een 3ds XL Majora's Mask special edition op Ebay. Ik had hem bijna voor €150. Haalt die sukkel hem weg. Zogenaamd, omdat ie stuk is gegaan of kwijtgeraakt (standaard oorzaken die je kan kiezen op EBay als verkoper). Verkoper was pas lid vanaf december 2014, dus vond het al wat fishy. Maar was verkoper uit Rotterdam, dus kon altijd nog gaan ophalen. Die domme Marktplaats sukkels hebben EBay ook ontdekt, denk ik.
Hier ook een podcast over de limited PS4:
De foto's die jezelf een tijdje geleden hebt gepost hadden toch eel veel betere belichting?Exorcist schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:20:
[...]
Thx. Lichtval daar is wel problematisch, Tjeerd heeft echt een foto of 30 gemaakt van alleen die positie. Met (kunst)licht erbij werd het niet veel beter, dus nu een mooie rode gloed
Ik voelde me trouwens erg aangesproken door het "speelkamer"-stukje. Wij hebben thuis ook een speelkamer voor de kinderen, maar die wordt zo weinig gebruikt dat ik af en toe echt de neiging heb om hun speelkamer naar boven te verplaatsen en die kamer zelf in gebruik te nemen. Die is namelijk een stuk groter dan wat ik nu als gameroom heb. De vrouw is het er helaas niet mee eens
Met de deur(en) open met zo min mogelijk kunstlicht zijn bepaalde delen vrij goed te zien (bij een overzichtsfoto). De foto's die hij nam zijn moeilijk goed te krijgen (de rij met PS1/2 games bijv., de hoek waar ik stond etc.). Hij had ook wat ruzie met zijn camera, die was net nieuw. Maar tochChokingHazard schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:24:
[...]
De foto's die jezelf een tijdje geleden hebt gepost hadden toch eel veel betere belichting?
Ik voelde me trouwens erg aangesproken door het "speelkamer"-stukje. Wij hebben thuis ook een speelkamer voor de kinderen, maar die wordt zo weinig gebruikt dat ik af en toe echt de neiging heb om hun speelkamer naar boven te verplaatsen en die kamer zelf in gebruik te nemen. Die is namelijk een stuk groter dan wat ik nu als gameroom heb. De vrouw is het er helaas niet mee eens
Ja, bij ons is dat de bijkeuken (ong. een extra 10 m2). Daar staat nu een keukenblok, de rest is voor de kinderen (wandkast met speelgoed, speelkleed, keukentje, tafeltje) om hun kamers te ontlasten en omdat ze dan beneden kunnen spelen zonder dat de woonkamer steeds vol speelgoed ligt.
Maar goed, t.z.t. zullen ze die niet meer nodig hebben, dan is het voor mij ideaal om de muur eruit te halen en het erbij te trekken. Isoleert wel net iets minder het geluid, nu kan ik de versterker op een zaterdagnacht vrij hard zetten zonder dat je het boven hoort - dat zal dan misschien iets minder worden.
Over die amiibo's, hier zijn ze in ruime getalen aanwezig, is het het waard ze in te kopen?danielkraak schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:16:
[...]
Sowieso lijkt het ontzettend uit de hand te lopen met limited editions tegenwoordig. Mensen kopen blijkbaar veel op om later weer door te verkopen. Het loopt echt een beetje uit de hand imo. Tegenwoordig is alles dat limited edition is opeens zeldzaam. Geldt ook wel voor die Amiibo's. Mensen die bepaalde Amiibo's kopen om op marktplaats te zetten voor meer geld, omdat ze lastig in de winkel te vinden zijn.
[video]
Het ligt er echt aan welke dat zijn. Rosalina is bijvoorbeeld 1 van veel gezochte amiibo's. Ikzelf heb er eentje voor altijd te veel geld uit Japan laten komen omdat ik ze zelf verzamel.StrongArmLance schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:31:
[...]
Over die amiibo's, hier zijn ze in ruime getalen aanwezig, is het het waard ze in te kopen?
Wii Fit trainer is ook een rare, maar ook Villager bijvoorbeeld.
Nu komt Rosalina als het goed is als Mario Party editie opnieuw uit.
De rest is eigenlijk niet zo heel interessant.
Ah oke, dan laat ik het lekker voorbij gaan, alleen die kirby vond ik er leuk uit zienArunia schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:33:
[...]
Het ligt er echt aan welke dat zijn. Rosalina is bijvoorbeeld 1 van veel gezochte amiibo's. Ikzelf heb er eentje voor altijd te veel geld uit Japan laten komen omdat ik ze zelf verzamel.
Wii Fit trainer is ook een rare, maar ook Villager bijvoorbeeld.
Nu komt Rosalina als het goed is als Mario Party editie opnieuw uit.
De rest is eigenlijk niet zo heel interessant.
Dat is het moet die dingen. Als je er niet meteen in springt, dan hoef je het uiteindelijk niet meer te doen voor de centen.StrongArmLance schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:34:
[...]
Ah oke, dan laat ik het lekker voorbij gaan, alleen die kirby vond ik er leuk uit zien
Ik was zelf te laat met Rosalina, dus daar moet ik dan even wat dieper voor in de buidel tasten. Maar dat ga ik iig niet via Marktplaats doen voor de hoofdprijs.
Schijnt dat ze in het zuiden van NL dan weer beter te verkrijgen zijn, maar daar woon ik niet.
Ik heb er nog 2 die opgestuurd moeten worden, maar die ga ik annuleren omdat ik die dan weer volop hier kan krijgen.
danielkraak schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:16:
[...]
Sowieso lijkt het ontzettend uit de hand te lopen met limited editions tegenwoordig. Mensen kopen blijkbaar veel op om later weer door te verkopen. Het loopt echt een beetje uit de hand imo. Tegenwoordig is alles dat limited edition is opeens zeldzaam. Geldt ook wel voor die Amiibo's. Mensen die bepaalde Amiibo's kopen om op marktplaats te zetten voor meer geld, omdat ze lastig in de winkel te vinden zijn.
[video]
Ik vind het toch altijd een vreemde discussie.Arunia schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:36:
[...]
Dat is het moet die dingen. Als je er niet meteen in springt, dan hoef je het uiteindelijk niet meer te doen voor de centen.
Ik was zelf te laat met Rosalina, dus daar moet ik dan even wat dieper voor in de buidel tasten. Maar dat ga ik iig niet via Marktplaats doen voor de hoofdprijs.
Schijnt dat ze in het zuiden van NL dan weer beter te verkrijgen zijn, maar daar woon ik niet.
Ik heb er nog 2 die opgestuurd moeten worden, maar die ga ik annuleren omdat ik die dan weer volop hier kan krijgen.
Enerzijds koop ik een aantal zaken gewoonweg omdat ik ze perse wil hebben. Mijn (weliswaar gesealde) PS4 lim. anni. edition heeft mij ook 1.000€ gekost (en in vergelijking met de hangbare prijs toen viel dat best mee), anderzijds maak ik net gebruik van de hele limited gekte om mijn duurdere spullen te financieren.
Ik stoor me er maw niet zo aan maar probeer net handig in te spelen op het fenomeen. Als je voldoende vroeg voorbestelt en weet waar kijken kan je er op die manier voor zorgen dat onze toch wel dure hobby allesbehalve duur is.
Verwijderd
Ik hoop dat dit een beetje het goede topic is, maar ik heb even een vraagje. Ik kwam er gisteren achter dat ik blijkbaar al jaren een vrij zeldzaam spel voor de Gameboy in mijn kast heb liggen, namelijk Trip World. Ik wil hem nu gaan verkopen, maar ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat nou een beetje een realistische vraagprijs is. Ik krijg op Marktplaats wel al wat biedingen, maar heb geen idee of ik er nou op moet ingaan of niet.
Via Google kwam ik hier terecht, duss bij deze mijn vraag, hoeveel zouden jullie over hebben voor Trip World voor de Gameboy (conditie is goed, wel gebruikt maar het spel doet het nog prima, doosje heb ik er helaas niet meer bij dus het gaat alleen om de cartridge zelf)?
Als je er 120 euro voor kan vangen zit je goed.Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:37:
duss bij deze mijn vraag, hoeveel zouden jullie over hebben voor Trip World voor de Gameboy
Dat verklaart een hoopExorcist schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:29:
[...]
Met de deur(en) open met zo min mogelijk kunstlicht zijn bepaalde delen vrij goed te zien (bij een overzichtsfoto). De foto's die hij nam zijn moeilijk goed te krijgen (de rij met PS1/2 games bijv., de hoek waar ik stond etc.). Hij had ook wat ruzie met zijn camera, die was net nieuw. Maar toch
Ja, bij ons is dat de bijkeuken (ong. een extra 10 m2). Daar staat nu een keukenblok, de rest is voor de kinderen (wandkast met speelgoed, speelkleed, keukentje, tafeltje) om hun kamers te ontlasten en omdat ze dan beneden kunnen spelen zonder dat de woonkamer steeds vol speelgoed ligt.
Maar goed, t.z.t. zullen ze die niet meer nodig hebben, dan is het voor mij ideaal om de muur eruit te halen en het erbij te trekken. Isoleert wel net iets minder het geluid, nu kan ik de versterker op een zaterdagnacht vrij hard zetten zonder dat je het boven hoort - dat zal dan misschien iets minder worden.
En inderdaad, die speelkamer staat echt vol met speelgoed. Het is een grote bende, m'n dochter (4) klaagt er ook over. Maar opruimen ho maar
Ik ben aan het overwegen om mijn SNES collectie uit te breiden maar ik ben niet helemaal fan van Marktplaats en eBay. Nu weet ik wel wat online retrowinkels maar hebben jullie nog wat echt goede aanraders. (De meeste online winkels in de topicstart heb ik reeds).
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
De game zelf heeft weinig met de franchise te maken. Interessant feit is de game grotendeels gemaakt is door Shinji Mikami, de bedenker van Resident Evil.
"21 jaar DSL!"
http://www.retronintendokopen.nl/Auredium schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:29:
Heuj allemaal.
Ik ben aan het overwegen om mijn SNES collectie uit te breiden maar ik ben niet helemaal fan van Marktplaats en eBay. Nu weet ik wel wat online retrowinkels maar hebben jullie nog wat echt goede aanraders. (De meeste online winkels in de topicstart heb ik reeds).
http://www.magixbuttons.nl
Verder zou ik gewoon ff googlen...
Forever raver!
Helaas alleen een boekje bij Skate or die.
Maar met Kirby heb ik de andere drie eigenlijk gratis.

[ Voor 76% gewijzigd door BM op 25-02-2015 07:42 ]
Marktplaat. Ja ja, als je goed zoekt en heeeeeeeel veel geluk hebt, dan zitten ze er nog tussen. Heb hiervoor handmatig alle pagina's van de groep "Spelcomputers en games" doorgelopen (wel gefilterd in het zoekveldje, zodat ik geen Sega, Xbox, PS4 en PC te zien kreeg). Ach, ik moet wat met de weinige vrije dagen die ik heb
Klopt inderdaad, ik focus mijzelf vooral op ps1 games en deze zijn nog wel voor leuke prijsjes via marktplaats te vinden. Laatst Had ik dit pakketje via marktplaats gescoord.Xyphoid schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:06:
[...]
Marktplaat. Ja ja, als je goed zoekt en heeeeeeeel veel geluk hebt, dan zitten ze er nog tussen. Heb hiervoor handmatig alle pagina's van de groep "Spelcomputers en games" doorgelopen (wel gefilterd in het zoekveldje, zodat ik geen Sega, Xbox, PS4 en PC te zien kreeg). Ach, ik moet wat met de weinige vrije dagen die ik heb

30 Euro
[ Voor 9% gewijzigd door Patryk op 25-02-2015 10:03 ]
En mét Tombi, de hele aankoop veel meer dan waard. Nice deluxebrickvansteen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:16:
[...]
Klopt inderdaad, ik focus mijzelf vooral op ps1 games en deze zijn nog wel voor leuke prijsjes via marktplaats te vinden. Laatst Had ik dit pakketje via marktplaats gescoord.
[afbeelding]
30 Euro
Forever raver!
Verwijderd
Nostalgie...
Eindelijk een aardig betaalbare Hori Pad gevonden voor de N64!
En betaalbaar is relatief

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Forever raver!
Vaak een kwestie van pakketdeals maken. Losse games betaal je "normale" prijzen voor.Techno Overlord schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:36:
Gaat iemand naar de retro game beurs volgende week zondag 8 maart in Deurne? Of is iemand daar al eens geweest? Zo ja, wat zijn daar de prijzen? Betaal je daar net zoveel als op bijvoorbeeld Marktplaats/Ebay of kun je hier mooie prijsjes verwachten?
Staan ook veel bekendere webshops, dus niet alles kun je voor een 'mooi' prijsje kopen.Techno Overlord schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:36:
Gaat iemand naar de retro game beurs volgende week zondag 8 maart in Deurne? Of is iemand daar al eens geweest? Zo ja, wat zijn daar de prijzen? Betaal je daar net zoveel als op bijvoorbeeld Marktplaats/Ebay of kun je hier mooie prijsjes verwachten?
Maar zitten ook verzamelaars tussen die al het dubbele wel voor een mooi prijsje weg doen.
Of inderdaad pakket deals sluiten, zag laatst dat bepaalde webshops van elkaar overkopen en op de website voor meer doorverkopen..
Inderdaad... Ook qua vraagprijs...Flodder450 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:58:
http://link.marktplaats.nl/m901434424
Hilarische advertentie
[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 27-02-2015 06:32 ]
Te weinig geld voor alle gadgets.
Dit topic is gesloten.