Worms blijft geweldig. Heb de meeste versies wel, maar ook Armageddon niet op de N64; wel voor de Dreamcast. Laatstgenoemde is dan wel net iets beter, maar de N64 is natuurlijk een prachtige console4Br0k3n3rr0r schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:38:
Ik wil nog heel graag Worms hebben voor de Nintendo 64
Ik heb alles al voor de PC, maar het is gewoon veel leuker om het op de N64 te spelen (kan ik ook eens buiten LAN-party's Worms spelen, heb twee of drie controllers). Ik kijk er altijd nog voor!
Verwijderd
Gisteren een dealtje opgepikt.
- Majoras mask CIB
- Mario 64 CIB
- Banjo Kazooie + Boekje
- fighting force 64 CIB
- 1 of andere race game + boekje
- N64 & de orginele controller + Boekjes/foldertjes
- Expansion pack & Jumperpack
- Memory card
- Rumble pack
75E en nog in de buurt ook
Aan de verkoper & staat te zien heeft het een aantal jaartjes op de zolder gelegen
- Majoras mask CIB
- Mario 64 CIB
- Banjo Kazooie + Boekje
- fighting force 64 CIB
- 1 of andere race game + boekje
- N64 & de orginele controller + Boekjes/foldertjes
- Expansion pack & Jumperpack
- Memory card
- Rumble pack
75E en nog in de buurt ook
Aan de verkoper & staat te zien heeft het een aantal jaartjes op de zolder gelegen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 08:40 ]
heb vorig weekend suikoden II voor de ps1 in vreemd genoeg ongebruikte mint staat compleet in doos met boekje etc opgehaald voor 40 euro. waardoor ik mijn suikoden set voor de ps1 compleet heb gemaakt
Verwijderd
Ja, ik bedoel de component kabel, en dat is eigenlijk ook de kabel die ik zoek.c4ke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Kijk je toevallig niet naar de component of d-sub kabel voor een Gamecube. Deze zijn namelijk erg prijzig. Een originele normale Scart RGB-kabel zou los niet meer dan 10 tot 15,- euro hoeven kosten. Zie ook de link van Blaasvis.
Zelf heb ik een Japanse Wii (RVL-001) kunnen regelen waarop ik een Wii-component kabel gebruik (kost nog geen 15,- euro). Hierop speel ik dan m'n Gamecube spellen op 480p. :-)
Maar dat idee is van de baan. Ik krijg mijn gamecube niet op mijn led tv aan de praat. Misschien maar een Wii kopen en dan daar de Gamecube spellen op spelen.
Jouw TV heeft ergens een RGB setting in het menu (Off/Red/Green/Blue) of iets. Staat die toevallig anders ingesteld dan standaard?Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Ja, ik bedoel de component kabel, en dat is eigenlijk ook de kabel die ik zoek.
Maar dat idee is van de baan. Ik krijg mijn gamecube niet op mijn led tv aan de praat. Misschien maar een Wii kopen en dan daar de Gamecube spellen op spelen.
Verwijderd
Die setting heb ik inderdaad. Die staat op standaard, maar ik zal het vanavond voor de zekerheid even controleren.
Vandaar dat ik het ook op de V&A doe, en niet in dit topicdanielkraak schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:58:
[...]
[...]
Als je dit topic jarenlang hebt gevolgd, zou je ook weten dat je hier niet mag adverteren..
Als retro liefhebbers, heeft iemand hier Völgarr the Viking al eens gechecked?
https://www.youtube.com/watch?v=WWjWmqCZFu0
Echt een epic game als je het mij vraagt, zo'n lekkere retro-feel, maar toch een nieuwe game. Zo lekker ouderwets moeilijk, geeft echt voldoening als je eens een level uitspeelt na 234251 keer te zijn dood gegaan
Echt een epic game als je het mij vraagt, zo'n lekkere retro-feel, maar toch een nieuwe game. Zo lekker ouderwets moeilijk, geeft echt voldoening als je eens een level uitspeelt na 234251 keer te zijn dood gegaan
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Dan mag je vanaf nu wel gaan stoppen met het (verkapt) reclame maken voor je V&A advertentie(s).-nMi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:09:
[...]
Vandaar dat ik het ook op de V&A doe, en niet in dit topic
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Deze game lijkt mij toch wel te frustrerend. Hoewel de game qua stijl e.d. er wel goed uit ziet.Sp33dFr34k schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:30:
Als retro liefhebbers, heeft iemand hier Völgarr the Viking al eens gechecked?
Volgar is echt awesome. Beetje zelfde straat: Shovel knight, lekkere old school stijl gaming.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Iemand een idee of er nog 3rth party n64 controllers zijn die nu nog gefabriceerd worden.
third party is over het algemeen rommelVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:55:
Iemand een idee of er nog 3rth party n64 controllers zijn die nu nog gefabriceerd worden.
of ze zijn duurder dan de normale gamepads...Flodder450 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:00:
[...]
third party is over het algemeen rommel
/me Kijkt weer eens treurig op Ebay en ziet dat Hori Pad's mini's nog steeds rond de 60 tot 80 euro zit
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Zat meer te denken in de richting van Hori style pads. Dus met een andere layout, wil niet echt 100 euro voor een used hori neerleggen.Flodder450 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:00:
[...]
third party is over het algemeen rommel
Ik heb een tijdje terug (volgens mij rond 20 december) een ps2 (slim) met 2 controllers en een aantal spellen (o.a. madagascar, tekken 5 en asterix&obelix) voor 2 tientjes opgehaald, eigenlijk voor de kids.
Ben van plan nog een aantal spellen voor de kinderen erbij te halen.. maar nou heeft papa ook nog een aantal leuke games op het oog,
alleen op MP vragen mensen soms toch écht wel veel (laatst wou iemand voor NFS Undercover maar liefst €15,-... voor een 2de hands spel vind ik dat niet bepaald goedkoop! Of is dat redelijk de norm voor een spel?
).
Ik weet niet zo goed welke spellen er écht leuk zijn voor kinderen (heb nu een aantal op 't oog waaronder: Kung Fu Panda, Verschrikkelijke Ikke, Cars en Shrek the third).
Voor mezelf heb ik ook wel een aantal op 't oog: PES 2014, Fifa 14 (ben alleen een beetje bang dat er veel voor gevraagd wordt, vanwege nog redelijke recente uitgave), Mortal Kombat Armageddon, BF2: Modern Combat, CoD: World@War Final Fronts, GTA Vice City Stories, NFS Undercover..
Hebben jullie nog advies welke ps2-titels er 'écht' niet mogen ontbreken voor kinderspelletjes? (en voor de grote kinderen
is er nog een titel welke ontbreekt?
Owja.. bij mijn ouders thuis staat er ergens op zolder nog een kapotte sega, atari en een nes. En een werkende SNES, heb em een jaartje terug weer es af lopen stoffen en een paar rondes Killer Instinct mee gespeeld
Ben van plan nog een aantal spellen voor de kinderen erbij te halen.. maar nou heeft papa ook nog een aantal leuke games op het oog,
Ik weet niet zo goed welke spellen er écht leuk zijn voor kinderen (heb nu een aantal op 't oog waaronder: Kung Fu Panda, Verschrikkelijke Ikke, Cars en Shrek the third).
Voor mezelf heb ik ook wel een aantal op 't oog: PES 2014, Fifa 14 (ben alleen een beetje bang dat er veel voor gevraagd wordt, vanwege nog redelijke recente uitgave), Mortal Kombat Armageddon, BF2: Modern Combat, CoD: World@War Final Fronts, GTA Vice City Stories, NFS Undercover..
Hebben jullie nog advies welke ps2-titels er 'écht' niet mogen ontbreken voor kinderspelletjes? (en voor de grote kinderen
Owja.. bij mijn ouders thuis staat er ergens op zolder nog een kapotte sega, atari en een nes. En een werkende SNES, heb em een jaartje terug weer es af lopen stoffen en een paar rondes Killer Instinct mee gespeeld
Rotterdam
Undercover is zelfs bij Nedgame maar een tientje dus nee dat is niet een tof iets. http://www.nedgame.nl/pla...ed-undercover/6818423500/
voor de rest zou ik games voor kinderen leuke platformers aanraden en niet van die movie-tie-in's. Die zijn over het algemeen vrij meh. Eerder iets in de richting van Ratchet en Clank ofzo. Of een redelijke rayman titel al weet ik niet of die er zijn voor de PS2.
Burnout is ook altijd een aanrader eigenlijk. Zoiets kan voor alle leeftijden maar is niet er echt voor bedoeld.
Beste wat je kan doen is zoals je nu hebt gedaan die games in bulk halen met desnoods een console erbij. Dan ben je het goedkoopste uit.
voor de rest zou ik games voor kinderen leuke platformers aanraden en niet van die movie-tie-in's. Die zijn over het algemeen vrij meh. Eerder iets in de richting van Ratchet en Clank ofzo. Of een redelijke rayman titel al weet ik niet of die er zijn voor de PS2.
Burnout is ook altijd een aanrader eigenlijk. Zoiets kan voor alle leeftijden maar is niet er echt voor bedoeld.
Beste wat je kan doen is zoals je nu hebt gedaan die games in bulk halen met desnoods een console erbij. Dan ben je het goedkoopste uit.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
mocht je veel ps2 games voor weinig willen kopen zou ik zeggen kijk eens in de winkels van gamemania die hebben op ps2 games vaak wel aanbiedingen van 3 halen 2 betalen en vaak die kids games voor een paar euro per stuk en vaak ook acties van een grabbel bak met games voor 1 euro psGS88 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:50:
Ik heb een tijdje terug (volgens mij rond 20 december) een ps2 (slim) met 2 controllers en een aantal spellen (o.a. madagascar, tekken 5 en asterix&obelix) voor 2 tientjes opgehaald, eigenlijk voor de kids.
Ben van plan nog een aantal spellen voor de kinderen erbij te halen.. maar nou heeft papa ook nog een aantal leuke games op het oog,alleen op MP vragen mensen soms toch écht wel veel (laatst wou iemand voor NFS Undercover maar liefst €15,-... voor een 2de hands spel vind ik dat niet bepaald goedkoop! Of is dat redelijk de norm voor een spel?
).
Hebben jullie nog advies welke ps2-titels er 'écht' niet mogen ontbreken voor kinderspelletjes? (en voor de grote kinderenis er nog een titel welke ontbreekt?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Een Gamecube naar Nintendo 64 adapter geen optie?Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Zat meer te denken in de richting van Hori style pads. Dus met een andere layout, wil niet echt 100 euro voor een used hori neerleggen.
Waar zijn die te koop? Dat is het proberen waard.danielkraak schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:07:
[...]
Een Gamecube naar Nintendo 64 adapter geen optie?
Voor zover ik weet moet je het met name hebben van diy projectjes hiervoor. Ik weet dat er sowieso twee varianten zijn. Hier wordt er een verkocht. Best duur. Het schema en de code kun je ook gewoon op zijn site vinden. Dit is voor zover ik weet wel de meest complete. Je kunt je button mapping aanpassen etc.Flozem schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:21:
[...]
Waar zijn die te koop? Dat is het proberen waard.
[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 16-01-2015 19:38 ]
Verwijderd
Nu ik weer mijn oude hobby wil oppakken en consoles en games wil kopen die ik vroeger niet had vroeg ik mij een paar dingen af. Mijn interesse gaat uit naar de verschillende nintendo's met spellen als mario bros, donkey kong, streetfighter enz.
Nu vind ik de prijzen op mp en in gameshops aardig hoog, of ligt dat aan mij??
Kan ik beter kijken op rommelmarkten of kringloopwinkels?
Alvast bedankt voor de advies!!
Mvg, vincent
Mvg, vincent
Kringloopwinkels hebben niks. Op rommelmarkten is ook weinig (tenzij je heel goed zoekt. En dan moet je geluk hebben dat het geen handelaar is).Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:34:
Nu ik weer mijn oude hobby wil oppakken en consoles en games wil kopen die ik vroeger niet had vroeg ik mij een paar dingen af. Mijn interesse gaat uit naar de verschillende nintendo's met spellen als mario bros, donkey kong, streetfighter enz.
Mvg, vincent
Ik heb al mijn spul via V&A en Marktplaats gekocht. En ik haal het meestal zelf op.
Qua prijzen wordt het wel steeds duurder, maar als je goed zoekt, dan kom je wel eens wat leuks tegen.
Zoals de advertentie die ik hier op V&A zag staan. Was al van november, maar ik zag hem eergister pas.
Had gereageerd, maar helaas zou er vandaag al iemand langskomen. Supergoede deal
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
De beste deals vindt je op rommelmarkten, en in minder mate in kringloopwinkels. Maar de kans dat je daar iets vindt is zo langzamerhand astronomisch klein. Ik heb besloten dat ik ze niet meer langs ga, want elke keer kom je met niks tot weinig thuis. Misschien sta ik te laat op, maar ik ga echt niet als eerste alle kraampjes langs om snel alles weg te kopen voor de rest..Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:34:
Mvg, vincent
Nee, de makkelijkste manier voor mij is om te ruilen/ te kopen met andere verzamelaars. Eerlijke prijzen en je weet wat je krijgt. MP KAN hier ook voor gebruikt worden, maar 90% is handelaar, en de andere 10 % geldt hetzelfde voor als op de markten, je moet er als eerste bij zijn. Of veel geld hebben..
Maar als je dan uiteindelijk toch een keer echt goedkoop wat kunt kopen dan maakt het dat natuurlijk wel mooier
potentieel gezien kan je de beste deals op Rommel markten vinden omdat je dan spullen kan kopen voor 1 euro per stuk etc. Maar die kans is tegenwoordig zo klein. Verder heb je vaak heel veel concurentie die al binnen zijn voordat er Eigenlijk al stands staan. waardoor vrijwel alles al is leeg gepikt als je dan binnen komt bij de normale openingstijden wanneer je eigenlijk pas naar binnen mag. De echte handelaren vinden manieren om er eerder in te Mogen dan eigenlijk is toegestaan.
De beste deals vind je tegenwoordig online maar ook dat is een uitdaging. er bestaan geen makkelijke manieren om goedkoop aan oude spelletjes te komen.
weet niet wat voor bedragen jij hebt uit te geven maar als je gewoon losse consoles en spellen koopt zonder doos etc kan je dit nog redelijk voor mekaar krijgen voor redelijke bedragen als je de webshops maar vermijdt.
Maar wat vind jij eigenlijk hoge bedragen?
bij de spellen zal je waarschijnlijk minimaal 10 euro per stuk kwijt zijn lager kan je het eigenlijk haast niet vinden incl verz.
De beste deals vind je tegenwoordig online maar ook dat is een uitdaging. er bestaan geen makkelijke manieren om goedkoop aan oude spelletjes te komen.
weet niet wat voor bedragen jij hebt uit te geven maar als je gewoon losse consoles en spellen koopt zonder doos etc kan je dit nog redelijk voor mekaar krijgen voor redelijke bedragen als je de webshops maar vermijdt.
Maar wat vind jij eigenlijk hoge bedragen?
bij de spellen zal je waarschijnlijk minimaal 10 euro per stuk kwijt zijn lager kan je het eigenlijk haast niet vinden incl verz.
[ Voor 6% gewijzigd door gast7 op 16-01-2015 23:01 ]
MDII met 13 boxed & 2 losse MD games + een 32X voor 26 euro gekocht.
Het kan dus toch nog
Het kan dus toch nog
Bruiser schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:29:
MDII met 13 boxed & 2 losse MD games + een 32X voor 26 euro gekocht.
Het kan dus toch nog

Van 2dehands, mits nog wat onderhandelen ter plaatse natuurlijk
zaterdag een AGS101 binnen gehad gekocht voor 45 en dubbele spellen doorverkocht voor 30 dus de ags101 voor maar 15 euro ! vond ik zelf een mooie deal is me tweede AGS101 en deze ga ik opknappen nieuwe behuizing eromheen en dan de sticker over zetten van de ags101 naar de nieuwe behuizing ik post nog wel een foto van voor en na
Voor goeie dealtjes is het gewoon geluk hebben + goed en veel zoeken. En natuurlijk niet overal zomaar in duiken, want dan betaal je vaak de hoofdprijs.
Ik heb een perfect werkende AGS101 hier met een zeer lelijke behuizing, waar haal jij je nieuwe behuizing vandaan? Zou wel leuk zijn als ik mijn AGS101 wat netter kan makencopywizard schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:02:
zaterdag een AGS101 binnen gehad gekocht voor 45 en dubbele spellen doorverkocht voor 30 dus de ags101 voor maar 15 euro ! vond ik zelf een mooie deal is me tweede AGS101 en deze ga ik opknappen nieuwe behuizing eromheen en dan de sticker over zetten van de ags101 naar de nieuwe behuizing ik post nog wel een foto van voor en na
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
gewoon van ebay voor een paar euro en dan gebruik ik alleen de behuizing.Koldur schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Ik heb een perfect werkende AGS101 hier met een zeer lelijke behuizing, waar haal jij je nieuwe behuizing vandaan? Zou wel leuk zijn als ik mijn AGS101 wat netter kan maken
de behuizing lijkt iets minder van kwaliteit maar dat is best te doen onthoud dat de AGS-101 maar in 2 of 4 kleuren is geleverd.
ik weer dat er een tribal versie was en een licht blauwe en licht roze van uit is gekomen.
ik vervangen de behuizng dan ook met de originele kleur en de sticker haal ik los van de oude behuizing met een fohn.
heel warm maken dan haal je hem zo los en dan snel terwijl hij nog warm is over plakken op de nieuwe behuizing.
Ik ben op zoek naar een manier om mijn N64/gamecube aan te sluiten op mijn laptop via USB zodat ik deze beneden kan gebruiken als de tv bezet is. Dit is enkel om te spelen en niet om op te nemen ofzo. Ik vraag me af of het hiermee zou lukken? pricewatch: Conceptronic Home Video Creator
Of zijn er alternatieven? Geen emulators uiteraard...
Of zijn er alternatieven? Geen emulators uiteraard...
Beeld zal het wel geven, maar je mag de nodige inputlag verwachten ivm verwerkingstijd.
Kijk deze:
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Heb hem even gesproken en hij doet alles weg wat niet nintendo is
zitten we wat mooie spullen bij, zeker als verzamelaar. Maar ik betwijfel wel of je ooit op deze oude bakken gaat spelen. Al is die Vectrex wel echt te gek
Heb hem even gesproken en hij doet alles weg wat niet nintendo is
Inderdaad, wel een beetje afhankelijk van de gebruikte kaart of er bv een 'game mode' inzit. Maar ideaal vind ik het persoonlijk niet. Heb zelf een Hauppage USB tv kaart de 930 ofzo geloof ik, werkt redelijk maar geef toch de voorkeur aan een tv, desnoods een kleintjeFlozem schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:53:
Beeld zal het wel geven, maar je mag de nodige inputlag verwachten ivm verwerkingstijd.
ik zie eerder die apple pippin ! helaas zonder spullen maar dat is niet zo gek hahaha het is dat ik even krap zit misschien kijken of hij hem volgende week nog heeft!Mantus schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:09:
Kijk deze:
Heb hem even gesproken en hij doet alles weg wat niet nintendo iszitten we wat mooie spullen bij, zeker als verzamelaar. Maar ik betwijfel wel of je ooit op deze oude bakken gaat spelen. Al is die Vectrex wel echt te gek
en anders wel de PSX die hij heeft lijkt me gewoon super om in de verzameling te hebben!
[ Voor 5% gewijzigd door copywizard op 20-01-2015 11:52 ]
Ik heb vandaag eindelijk Shenmue voor de Dreamcast, via een medetweaker (voor een leuk bedrag). Alleen het kartonnen omhulsel mist. Erg mooi om te hebben. Nu nog 's een VGA kabel/box.
Ja, een PSX lijkt me ook geweldig. Maar 200 Euro..heb al zoveel uitgegeven de laatste paar maanden..copywizard schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:51:
[...]
en anders wel de PSX die hij heeft lijkt me gewoon super om in de verzameling te hebben!
[ Voor 46% gewijzigd door Exorcist op 20-01-2015 22:23 ]
Hoeft niet duur te zijn: http://www.aliexpress.com...reamcast/32273862445.htmlExorcist schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:22:
Ik heb vandaag eindelijk Shenmue voor de Dreamcast, via een medetweaker (voor een leuk bedrag). Alleen het kartonnen omhulsel mist. Erg mooi om te hebben. Nu nog 's een VGA kabel/box.
[...]
Ja, een PSX lijkt me ook geweldig. Maar 200 Euro..heb al zoveel uitgegeven de laatste paar maanden..
USD 13 met shipping.
Ik dacht dat je nog een VGA Box nodig had die converteerde? Of werkte deze kabel direct op iedere VGA input?LoCuTuS2000 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:26:
[...]
Hoeft niet duur te zijn: http://www.aliexpress.com...reamcast/32273862445.html
USD 13 met shipping.
/heb een bod op de PSX gedaan, maar volgens mij wilt hij echt de volledige 200 Euro. Vind ik te veel voor een Jap-only device die met name voor de sier zal gaan staan.
[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 20-01-2015 22:41 ]
Box is niet nodig, DC heeft native VGA, er zijn ook handleidingen online hoe je zelf een VGA poort op de DC kunt maken met behulp van een paar diodes, weerstandjes en condensators. Bijvoorbeeld hier http://www.instructables....eamcast-VGA-Mod/?ALLSTEPSExorcist schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:39:
[...]
Ik dacht dat je nog een VGA Box nodig had die converteerde? Of werkte deze kabel direct op iedere VGA input?
/heb een bod op de PSX gedaan, maar volgens mij wilt hij echt de volledige 200 Euro. Vind ik te veel voor een Jap-only device die met name voor de sier zal gaan staan.
Waarom zou je een VGA poort maken als die kabel exact hetzelfde doet, of zit er dan nog verschil in kwaliteit?LoCuTuS2000 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:26:
[...]
Box is niet nodig, DC heeft native VGA, er zijn ook handleidingen online hoe je zelf een VGA poort op de DC kunt maken met behulp van een paar diodes, weerstandjes en condensators. Bijvoorbeeld hier http://www.instructables....eamcast-VGA-Mod/?ALLSTEPS
shit nu gaat ierdereen op de PSX biedenExorcist schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:39:
[...]
Ik dacht dat je nog een VGA Box nodig had die converteerde? Of werkte deze kabel direct op iedere VGA input?
De PSX is naar mijn weten gewoon een PS2 met DVR mogelijkhedencopywizard schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:36:
[...]
shit nu gaat ierdereen op de PSX biedenmaar idd ik wil hem ook graag op de plank hebben eventueel een modchip zodat hij nog gewoon gebruikt kan worden en dan region free dvd player en natuurlijk omdat het gewoon een playstation 1 is met de software looks van een playstation 2!
oo ja sorry bedoel PS2 met PS3 software looksExorcist schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:54:
[...]
De PSX is naar mijn weten gewoon een PS2 met DVR mogelijkheden
Heb op zolder nog een NES + 10 games en een SNES + 8 games, beide in werkende en complete staat, zelfs nog met originele doos. Iemand een idee wat dit opbrengt???
Verwijderd
Ligt aan de staat van de boxes en of de consoles verkleurd zijn.EL-Nino-1980 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:20:
Heb op zolder nog een NES + 10 games en een SNES + 8 games, beide in werkende en complete staat, zelfs nog met originele doos. Iemand een idee wat dit opbrengt???
Kan je een foto plaatsen ?
De link gaf ik meer om te demonstreren dat de DC native VGA heeft, en dat een box niets toevoegd bovenop de kabel. Een hobbyist als ik zou wel overwegen zelf VGA in te bouwen, lijkt mij een mooie uitdaging. Toen ik vroeger een Dreamcast vlak na de launch had ik ook een RGB scart aan de DC gesoldeerd omdat RGB nog niet te koop wasExorcist schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:00:
[...]
Waarom zou je een VGA poort maken als die kabel exact hetzelfde doet, of zit er dan nog verschil in kwaliteit?
Helder, dan ga ik zo'n kabel bestellen. Modden e.d. vind ik leuk overigens, dus wie weet doe ik dat ooit.LoCuTuS2000 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:42:
[...]
De link gaf ik meer om te demonstreren dat de DC native VGA heeft, en dat een box niets toevoegd bovenop de kabel. Een hobbyist als ik zou wel overwegen zelf VGA in te bouwen, lijkt mij een mooie uitdaging. Toen ik vroeger een Dreamcast vlak na de launch had ik ook een RGB scart aan de DC gesoldeerd omdat RGB nog niet te koop was
Net besteld, 9 Euro zoveel. Geen geld.
[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 21-01-2015 15:16 ]
Exorcist, heb jij enig idee wanneer je in de PU komt? Ik neem aan dat het voor Abonnee v/d Maand is toch?
kom je in de PU dat wil ik zien ! laat idd ff weten waneer gezien ik al levenslang lid ben 
en
en
ben erg benieuwd naar de foto,s altijd leuk om te zienEL-Nino-1980 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:20:
[ Voor 65% gewijzigd door copywizard op 21-01-2015 16:52 ]
Stimmt, wist Tjeerd nog niet te zeggen; hij reed die week vaker naar een aantal mensen toe. Volgens mij iig niet deze maandChokingHazard schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:05:
Exorcist, heb jij enig idee wanneer je in de PU komt? Ik neem aan dat het voor Abonnee v/d Maand is toch?
Ga ik regelen, zal van het weekend wordencopywizard schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:51:
ben erg benieuwd naar de foto,s altijd leuk om te zien
Dat zal dan nog wel even duren lijkt me. Ben erg benieuwd!Exorcist schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:49:
[...]
Stimmt, wist Tjeerd nog niet te zeggen; hij reed die week vaker naar een aantal mensen toe. Volgens mij iig niet deze maand
Iemand hier is zijn verzameling aan het verkopen omdat hij gaat stoppen. zag deze persoon eerst altijd als een handelaar maar het lijkt erop dat die ermee stopt met zowel handelen als verzamelen.
dit denk ik omdat er wel heel zeldzame spullen bijgekomen zijn deze laatse paar weken die je zeker niet elke dag tegenkomt.
Lijkt me sterk dat ze vooral die zeldzamere spullen heeft gevonden voor de door verkoop want dit vind je haast niet en zeker niet in zo een korte tijd tenzij het van een verzamelaar is overgekocht maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk..
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16908852.html
dit denk ik omdat er wel heel zeldzame spullen bijgekomen zijn deze laatse paar weken die je zeker niet elke dag tegenkomt.
Lijkt me sterk dat ze vooral die zeldzamere spullen heeft gevonden voor de door verkoop want dit vind je haast niet en zeker niet in zo een korte tijd tenzij het van een verzamelaar is overgekocht maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk..
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16908852.html
[ Voor 14% gewijzigd door gast7 op 22-01-2015 14:14 ]
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
ziek! ik heb er 1 en dacht dat dat al speciaal was maar dit is haast niet te geloven ?!?!?!
deze gast heeft leterlijk de meest zeldzame spullen die ik ooit bij elkaar heb gezien 14 x super castlevania??? 2 x een rob compleet in doos????
ziek! ik heb er 1 en dacht dat dat al speciaal was maar dit is haast niet te geloven ?!?!?!
deze gast heeft leterlijk de meest zeldzame spullen die ik ooit bij elkaar heb gezien 14 x super castlevania??? 2 x een rob compleet in doos????
[ Voor 21% gewijzigd door copywizard op 22-01-2015 15:08 ]
Zie het nut niet van drie tegelijk hebben (behalve voor de verkoop dan).copywizard schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:00:
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Heb net interesse getoond voor een aantal spellen (nee niet Stadium events
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
heeft niks te maken met nut heeft te maken met dat het gewoon niet normaal is dat je zoveel hebt van zoveel zeldzame games en apparatuur !
Het is inderdaad een zeer bijzondere 'collectie'. Sommige consoles in doos, zijn niet duur. Geen gekke bedragen in ieder geval.
Als ik nou eens wat geld had, er zit veel leuk spul tussen wat ik toch ooit nog eens hoop toe te voegen aan mijn verzameling maar op het moment zal het niet meevallen.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Bevriend met Dr. Retro ofzo? Die stopt(e) volgens mij ook deels met verzamelen, in ieder geval met zijn webshop. Komt ook uit die buurt.
Maar the **** wat een collectie, wat een geld.
Maar the **** wat een collectie, wat een geld.
[ Voor 16% gewijzigd door Exorcist op 22-01-2015 15:56 ]
Verwijderd
Ik vind het maar onverstandig van "haar" om dit alles in 1 kwak online te gooien onder 1 account, want een beetje crimineel kan dit zomaar zien als een kans voor iets meer ophalen dan afgesproken.
Het zal vast geen "haar" zijn en zo toch, dan zal ze er vast niet alleen zitten. Vaak genoeg dat ik bij Klara of Trees iets ging ophalen en dat er een gozer het spel verkocht.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:06:
Ik vind het maar onverstandig van "haar" om dit alles in 1 kwak online te gooien onder 1 account, want een beetje crimineel kan dit zomaar zien als een kans voor iets meer ophalen dan afgesproken.
En als er wat gebeurt, dan zal het gauw genoeg bekend zijn met de zeldzame spullen die in de lijst staan.
Mooi spul, en in enkele gevallen redelijk geprijsd. Kwam in de verleiding om enkele N64 en GC spellen te kopen.
Toch beheers ik me ff, want ik heb mijn zinnen momenteel op enkele 3ds / Wiiu spellen gezet + het aanvullen van mijn Gameboy classic collectie (cart only).
Toch beheers ik me ff, want ik heb mijn zinnen momenteel op enkele 3ds / Wiiu spellen gezet + het aanvullen van mijn Gameboy classic collectie (cart only).
[ Voor 68% gewijzigd door Flozem op 22-01-2015 18:13 ]
Ik ben hier even alle kwijl van mijn toetsenbord aan het vegen. Ik dacht dat ik al een mooie collective had maar hier zitten echt een paar zeer mooie stukken bij. Het is dat mijn maandloon al op is deze maand....
Volgens mij is dat gewoon een verkooptactiek.Xyphoid schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:02:
[...]
Het zal vast geen "haar" zijn en zo toch, dan zal ze er vast niet alleen zitten. Vaak genoeg dat ik bij Klara of Trees iets ging ophalen en dat er een gozer het spel verkocht.
En als er wat gebeurt, dan zal het gauw genoeg bekend zijn met de zeldzame spullen die in de lijst staan.

/ aankooptactiekdanielkraak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:38:
[...]
Volgens mij is dat gewoon een verkooptactiek.
Sommigen zijn daar schijnbaar gevoelig voor...

Het werkt wel.danielkraak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:38:
[...]
Volgens mij is dat gewoon een verkooptactiek.
Heb wat spul bij hem gekocht. Althans, moet nog een afspraak maken. Veel dingen die ik wilde kopen, zijn al verkocht...
Reageert ie bij andere mensen wel op mail? Je zou toch denken dat ie achter zn/haar pc zou zitten vanavond..
[ Voor 44% gewijzigd door Mantus op 22-01-2015 23:49 ]
Heb ook een snes met 15 spellen. Maar binnenkort weer eens spelen!
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Het is dat ik niet meer actief verzamel, maar toch voelde ik enige vorm van jaloezie opkomen bij het bekijken van "haar" zoekertjes...
Verwijderd
In Super Mario Brothers on the NES, you can continue where you lost your last life by pressing a+start on the main screen.
Iemand die dit kan testen? Heb al jaren geen NES meer.
Iemand die dit kan testen? Heb al jaren geen NES meer.
Aan de reacties op Reddit te zien wel. Zal dit weekend eens testen.
lijkt me dat deze niet werken op de normale nes.
http://nl.aliexpress.com/...1.html?recommendVersion=1
Haal een Famicom en het werkt welqonstant schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:05:
De enorme retrogamecollectie die een tijdje op eBay stond is uiteindelijk verkocht voor $130.000
http://m.ebay.com/itm/221564569633?_mwBanner=1
Ik weet niet of ik dat nou zo een logisch bedrag vind. Ik zie van de cartridge games maar weinig boxed liggen. Ik denk dat als je voor niet boxed gaat je voor sommige systemen met 1000 euro al een redelijk complete library op kan bouwen. Wel geduld voor nodig.Patryk schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:04:
De enorme retrogamecollectie die een tijdje op eBay stond is uiteindelijk verkocht voor $130.000
[ Voor 16% gewijzigd door danielkraak op 24-01-2015 10:42 ]
Wel een stijlvolle gameroom met mooie kastjes. Maar 130k... Maar goed: compleet is dan inclusief Nintendo Championship cartridge, Stadium Events e.d... Dus dat kan toch nog oplopen; zelfs cart-only...danielkraak schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:42:
[...]
Ik weet niet of ik dat nou zo een logisch bedrag vind. Ik zie van de cartridge games maar weinig boxed liggen. Ik denk dat als je voor niet boxed gaat je voor sommige systemen met 1000 euro al een redelijk complete library op kan bouwen. Wel geduld voor nodig.
Edit:
Maar de description lezende, zitten die er juist niet bij...

Desalniettemin: alleen al een complete GBclassic collectie loopt op, kan ik je zeggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 24-01-2015 12:17 ]
Aankopen van de afgelopen week:

Merendeel via marktplaats voor leuke prijsjes kunnen scoren.
Saga Frontier 2 is wel een apart verhaal, Via marktplaats gekocht. Bij de advertentie stond geen foto maar in de tekst stond dat het ging om de disc en het hoesje. 10 euro voor geboden en daar gingen ze akkoord mee. Nu kreeg ik vandaag het pakketje binnen en blijkt het te gaan om de promo versie in een clear case. Nu voel ik me “opgelicht” maar voor een tientje nog best een goede deal lijkt me?

Saga Frontier 2 is wel een apart verhaal, Via marktplaats gekocht. Bij de advertentie stond geen foto maar in de tekst stond dat het ging om de disc en het hoesje. 10 euro voor geboden en daar gingen ze akkoord mee. Nu kreeg ik vandaag het pakketje binnen en blijkt het te gaan om de promo versie in een clear case. Nu voel ik me “opgelicht” maar voor een tientje nog best een goede deal lijkt me?
Ik vind een (promo) disc in een niet origineel doosje, zonder boekje, zonder inlay en zonder cover 0,0 waard. Jammere van disc; cartridges vind ik prima om niet compleet te hebben, maar bij een disc een no-go.
Cart only in Amerika.. valt volgens mij reuze mee!Flozem schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Desalniettemin: alleen al een complete GBclassic collectie loopt op, kan ik je zeggen.
weet niet of het bij saga frontier ook het geval is een clear case zonder origineel hoesje maar voor zover ik weet heb ik bij meerdere ps2 of ps1 promo's gezien dat het vaak disc only was zonder een speciale hoes dat over het spel gaat etc.brickvansteen schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:07:
Aankopen van de afgelopen week:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo'n Brennestuhl setje besteld, waarmee je apparaten/stekkerdozen met een AB aan kunt zetten. Aan weerszijden van mijn garage/room zit een WCD met twee aansluitingen. Links een Brennestuhl stekkerdoos met daarop een stekkerdoos, waarop weer een stekkerdoos zit. Daarop zit ook een stekkerdoos. Aan de andere kant een 2000W elek. verwarming, maar die apart aangesloten.
Die dingen mogen/kunnen max. 1000W hebben. Als ik daar mijn TV, versterker en wat apparaten aan heb staan weet ik niet geheel zeker wanneer ik de 1000W haal. Heb een meter (Voltcraft), maar kan op die plek niet meten/zien. Er staan indien ingeschakeld ook twee switches aan, een PS TV en nog wat zut.
Ik ga er vanuit dat het wel meevalt met het verbruik totaal, zeker gezien ik vrijwel nooit twee consoles tegelijk heb aanstaan; wel sporadisch twee PS3's, maar idle pakken die volgens mij rond de 90W, de dikke iets meer.
Kreeg eergisteren nog een optater; had het binnenste van een PS1 open en bloot liggen, en pak met mijn blote handen de voeding beet. Stond dus aan. Was minder prettig in ieder geval

Wat is dat spel voor de PS1 met het logo? Volgens de verkoper meerdere PS1 spellen op één disc, ik herken het doosje niet?
Die dingen mogen/kunnen max. 1000W hebben. Als ik daar mijn TV, versterker en wat apparaten aan heb staan weet ik niet geheel zeker wanneer ik de 1000W haal. Heb een meter (Voltcraft), maar kan op die plek niet meten/zien. Er staan indien ingeschakeld ook twee switches aan, een PS TV en nog wat zut.
Ik ga er vanuit dat het wel meevalt met het verbruik totaal, zeker gezien ik vrijwel nooit twee consoles tegelijk heb aanstaan; wel sporadisch twee PS3's, maar idle pakken die volgens mij rond de 90W, de dikke iets meer.
Kreeg eergisteren nog een optater; had het binnenste van een PS1 open en bloot liggen, en pak met mijn blote handen de voeding beet. Stond dus aan. Was minder prettig in ieder geval
Wat is dat spel voor de PS1 met het logo? Volgens de verkoper meerdere PS1 spellen op één disc, ik herken het doosje niet?
[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 24-01-2015 23:20 ]
Ja, kan inderdaad goed zijn; vind het doosje alleen vrij uniek.
via een famicom naar nes adapter werkt dit perfect heb er zelf ook wel eens een besteld en staan inderdaad 180+ indeviduele spelen op waaronder de meest zeldzame als snow brothers, flintstones 2 en little samson etc...qonstant schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:05:
Helaas kan het vaak niet anders.Exorcist schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:10:
Ik vind een (promo) disc in een niet origineel doosje, zonder boekje, zonder inlay en zonder cover 0,0 waard. Jammere van disc; cartridges vind ik prima om niet compleet te hebben, maar bij een disc een no-go.
Ik heb ooit bij het officiele PS2 blad een Jade Cocoon 2 game gewonnen, promo versie. kwam gewoon in een PS2 demo's van de maand hoesje, zonder iets erbij (behalve gefeliciteerd yay!). Dus dan kan je weinig anders.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bij cartridges heb ik er zelf ook minder moeite mee, in ieder geval als het gaat om originele kartonnen doosjes. Deze doosjes zijn nou eenmaal vaak verloren gegaan en zijn zeldzamer.Exorcist schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:10:
Een disc based game wil ik wel graag compleet hebben idd.
Zo dacht ik er ook wel over ja, ik heb ook contact gezocht met de verkoper maar die reageert niet meer op mailtjes. ga er verder geen moeite meer in steken denk ik. Vind het opzicht wel leuk om een promo versie van die game te hebben. En als het een beetje meezit krijg ik van de week een lotje binnen die het allemaal goed maakt:)xelfer schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:29:
[...]
Bij cartridges heb ik er zelf ook minder moeite mee, in ieder geval als het gaat om originele kartonnen doosjes. Deze doosjes zijn nou eenmaal vaak verloren gegaan en zijn zeldzamer.
Een disc based game wil ik wel graag compleet hebben idd.
Ik heb ooit eens hier gelezen hoe iemand zijn Gameboy mooi schuin neer had gezet in een kast. Had toen totaal geen plan om dit zelf ooit te doen, maar nu ik een vitrinekastje heb gekocht wil ik mijn GB toch wel even mooi neerzetten. Hoe doen jullie dat? Het liefst een mooi klein standje van doorzichtig kunststof of zo.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb een hele zooi van deze gekocht. Ook handig voor Game & Watch spellen.Koldur schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:48:
Ik heb ooit eens hier gelezen hoe iemand zijn Gameboy mooi schuin neer had gezet in een kast. Had toen totaal geen plan om dit zelf ooit te doen, maar nu ik een vitrinekastje heb gekocht wil ik mijn GB toch wel even mooi neerzetten. Hoe doen jullie dat? Het liefst een mooi klein standje van doorzichtig kunststof of zo.
Zal als ik tijd heb testen met de classic GB, want dat heb ik nog niet geprobeerd.
Die zien er inderdaad mooi uit, zou helemaal fijn zijn als je het wil testen met de classic, wacht ik rustig je resultaat afXyphoid schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:00:
[...]
Ik heb een hele zooi van deze gekocht. Ook handig voor Game & Watch spellen.
Zal als ik tijd heb testen met de classic GB, want dat heb ik nog niet geprobeerd.
helaas heb ik deze al getest maar deze komen vaak gebogen aan en zijn te klein om een gameboy op vast te houden ik heb ze dan ook direct weg geggooid.Xyphoid schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:00:
[...]
Ik heb een hele zooi van deze gekocht. Ook handig voor Game & Watch spellen.
je kan ze misschien buigen dat het enigzins houd maar het is zeker geen ideale oplossing in iedergeval niet een waar ik mijn ags101 op zou laten rusten in mijn kast ongeveer 1,5 meter boven de grond want als hij weg glijd dan ligt me ags101 misschien wel in 2 stukken.
Vandaag Super Metroid voor het eerst uitgespeeld, wat een spel!
Iemand een idee of er soortgelijke non lineaire verkenningsspellen bestaan, al dan niet op de Snes? Behalve Metroid op de Nes en Gba dan.
De enige Metroid die ik nog moet uitspelen...Patryk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:43:
Vandaag Super Metroid voor het eerst uitgespeeld, wat een spel!Iemand een idee of er soortgelijke non lineaire verkenningsspellen bestaan, al dan niet op de Snes? Behalve Metroid op de Nes en Gba dan.
Castlevania (GBA & NDS), Gargoyle's Quest / Demon's Crest (NES, Gameboy, SNES), Shantea (van horen zeggen... GBC). Enkele Megamans, Cave Story (3DS / Wiiu), Phantom 2040 op SNES.
[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 27-01-2015 17:59 ]
Wellicht is het een achternaam.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:06:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vandaag een leuk pakketje binnen gekregen.
Zag op een vage foto de game klonoa staan en toen besloten om de verkoper te contacteren. Uiteindelijk 30 euro inc verzenden betaald. Bij de set kwam ook een gechipte ps1 met 2 controllers en een memorycard

Jammer dat klonoa en tombi beiden de cover missen.
De final fantasy games waren een totale verassing. Stonden niet op de foto en werden enkel vermeld in de advertentie als “Nog wat games die niet op de foto staan”. Al met al een blije muis
Zag op een vage foto de game klonoa staan en toen besloten om de verkoper te contacteren. Uiteindelijk 30 euro inc verzenden betaald. Bij de set kwam ook een gechipte ps1 met 2 controllers en een memorycard

Jammer dat klonoa en tombi beiden de cover missen.
De final fantasy games waren een totale verassing. Stonden niet op de foto en werden enkel vermeld in de advertentie als “Nog wat games die niet op de foto staan”. Al met al een blije muis
Danku! Ik kan voorlopig weer even vooruit haha.Flozem schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:57:
[...]
De enige Metroid die ik nog moet uitspelen...
Castlevania (GBA & NDS), Gargoyle's Quest / Demon's Crest (NES, Gameboy, SNES), Shantea (van horen zeggen... GBC). Enkele Megamans, Cave Story (3DS / Wiiu), Phantom 2040 op SNES.
Vanavond Majora's Mask voor €50 opgehaald. Hij vroeg €65, maar er zat een klein deukje in de doos.
Manual was helemaal goed. Zat wel een zwart plastic inlay bij. Weet niet of dat origineel is of niet.
Manual was helemaal goed. Zat wel een zwart plastic inlay bij. Weet niet of dat origineel is of niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Xyphoid op 30-01-2015 21:40 ]
Dit topic is gesloten.