Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
Xyphoid schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Ben nu op zoek naar een goedkopen Majora's Mask, maar die quest loopt elke keer vast :P
http://www.marktplaats.nl...c0ca719df&previousPage=lr
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:32:
Ja Twilight Princess heb ik echt grijs gespeeld op de Wii, maar mijn Wii heb ik met spellen en al verkocht. Nu dus nog een keer Twilight Princess voor de gamecube halen, lijkt de Wind Waker een beetje op Twilight Princess? Of is dit een beetje meer 'kiddy' ?
Wind Waker is qua graphics cartoony, maar gameplay vind ik zelf echt fantastisch.

De game geeft een weer eens wat anders sfeertje omdat alles op het water is en je met eilandjes werkt. Persoonlijk vind ik Twilight Princess (toevallig gisteren nog gespeeld) een hele fijne echte zelda game, maar geeft weinig vernieuwends als je dit vergelijk met bijvoorbeeld Ocarina of Time.

Wind Waker is echt een pareltje in de zelda reeks.

Zelf gisteren voor een relatief mooie ruildeal een complete N64 weggedaan in ruil voor:
GC - Paper Mario (CIB)
SNES - Zelda Link to the Past (CIB)
N64 Mario Party (CIB)

Voorlopig even klaar met N64, NES, Atari, Gamecube en PS2.
Nu hard op zoek naar games voor PSX, SNES en Dreamcast. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Mantus op 08-01-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ebay kom je echt prijzen tegen van 100 euro voor Twilight Princess voor de gamecube. Gekkenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon me niet inhouden. Net Zelda The WindWaker aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Ga je geen spijt van krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:34:
Op ebay kom je echt prijzen tegen van 100 euro voor Twilight Princess voor de gamecube. Gekkenhuis.
In mijn ogen is dat veel te veel geld, aangezien de Wii versie naar mijn weten niet onder doet voor de GC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, marktplaats heeft veel betere prijzen. Ben nu toch maar voor de Wind Waker gegaan, Twilight heb ik al op de Wii gespeeld. Wie weet in de toekomst nog voor de verzameling, Twilight voor de gamecube kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
dat kost hier in hongarije zeg maar omgerekend in euro 15 euro voor de wii

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 19:32

Blaasvis

Cidora \o/

De wii versie is overal vrij goedkoop te krijgen. Die is namelijk veel meer verkocht.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:56:
[...]
In mijn ogen is dat veel te veel geld, aangezien de Wii versie naar mijn weten niet onder doet voor de GC versie.
Inderdaad bizar. Bij sommige games kan ik het me nog voorstellen, maar enige verschil tussen de Wii en GC versie is volgens mij dat de Wii versie gespiegeld is. De GC versie ligt hier in de kast, maar altijd gedacht dat nooit voor meer dan 7,50 weg zou kunnen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 22:48
Afgelopen jaar nog een losse GC met losse GBplayer, Zelda Windwaker SE CiB en Zelda Twilight Princess CiB kunnen kopen voor 50 Euro, dus die 100 euro is wel wat erg hoog qua vraagprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezellig, ik krijg volgende week Tjeerd van de PU op bezoek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha vet! Mag ook wel met de verzameling die jij hebt liggen! Laat even weten als het online staat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt in het blad als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan! Mooi, daar ben ik ook nog abonnee van.

Ik ben trouwens blij met mijn Mario Kart. Zit de hele avond al te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Vet! Heb je foto's van wat je hebt?
Altijd leuk om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij staan er al een paar foto's in het show je gameroom topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
:9 dat is nog eens een collectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Hoe groot is jouw verzameling Exorcist? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Post je gameroom! - deel 3
halverwege de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze pagina bedoel je

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:54
Zowel Twilight Princess als The Wind Waker ( plus bonusdisc ) voor een redelijke prijs kunnen aanschaffen. Nu nog een GameCube regelen.

En dat terwijl ik met mijn domme hoofd mn oude GameCube plus beide Zelda's nog geen 2 jaar geleden heb verkocht.

Dus wat heb ik geleerd? Nooit wegdoen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:16:
Hoe groot is jouw verzameling Exorcist? :o
Redelijk ;). Vandaag een Xbox One binnen en weer twee PS3's, consoles nu om en nabij de 110. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Oke netjes. Ik richt me vooral op games voor consoles die ik leuk vind. Verzamel je ook meerdere van dezelfde consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:40:
Oke netjes. Ik richt me vooral op games voor consoles die ik leuk vind. Verzamel je ook meerdere van dezelfde consoles?
Ja, bijv. tien verschillende kleuren N64, 8 GameCubes in vier verschillende kleuren, 32 PS1's in dezelfde kleur :+ etc.

Ik heb in het begin mezelf gericht op games die ik vroeger had en/of leuk vond. Toen ik zo'n beetje alles weer had ben ik in het algemeen verder gaan verzamelen, vanaf NES. Ik heb een Atari 2600 maar die interesseert me verder niet, evenals de Sega Master System. Voorkeur voor PS1, PS2 en nu PS3. PS4 staat inmiddels op 17 games dus dat groeit gestaag :)
xelfer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:53:
Verzamel je dan exact dezelfde modeltypes?
Niet zozeer. Van de PS1 en 2 en 3 heb ik tig verschillende modeltypes, maar dat interesseert me niet heel erg. Behalve vaak de eerste "lichting" van een console.

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 09-01-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Verzamel je dan exact dezelfde modeltypes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Oh vet Exorcist. Tjeerd lijkt me sowieso een leuke kerel om over de vloer te hebben.

Heb je jezelf opgegeven voor abonnee van de maand? Aangezien dat het nieuwe item is sinds december :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ben benieuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:48:
Oh vet Exorcist. Tjeerd lijkt me sowieso een leuke kerel om over de vloer te hebben.

Heb je jezelf opgegeven voor abonnee van de maand? Aangezien dat het nieuwe item is sinds december :)
Yep. Zag die van deze maand en dacht "dat kan beter". Al zit ik hier maar op 11m2 (halve garage), maar goed. Hij vroeg alleen "Denk alleen effe goed na over je favoriete bezit (op geekgebied dan ;))", en dat moet ik dan nog even bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb bij de Haniel Wayne gretzky 3d hockey, kick off en super soccer gevonden in de grabbelbak (5 euro )

Ook nog wat dreamcast spellen, dus, mocht iemand verregaande interesse hebben en een spelletje zoeken kan ik daar wel even langsgaan en opsturen (natuurlijk betaal ik het spel en verzending niet ;) ) maar ja, mocht iemand naar een van deze dingen specifiek zoeken, laat het maar weten.

Dan ga ik daar even langs om ze op te halen :)

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 09-01-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Exorcist schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:47:
[...]

Yep. Zag die van deze maand en dacht "dat kan beter". Al zit ik hier maar op 11m2 (halve garage), maar goed. Hij vroeg alleen "Denk alleen effe goed na over je favoriete bezit (op geekgebied dan ;))", en dat moet ik dan nog even bedenken..
Ik dacht toen ook 'ik heb meer'. Maar das verder niet echt spectaculair. Dat van Squall was leuk om te zien, maar hij heeft al eens aandacht gekregen afgelopen zomer.

[ Voor 52% gewijzigd door ChokingHazard op 09-01-2015 18:56 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 04:54
Heb hier bij de garage opruiming een oud nintendo spelletje gevonden ,mijn vriendin wou deze gelijk aan ons zoontje van 4 geven ..
Ik eerst ff op ebay kijken en ja Jackpot _/-\o_ _/-\o_ spel gaat normaal altijd over de 600 euro heen als ie met box is ,en dat is ie zit zelfs nog in het piepschuim en met boekje . :)
Kan mij herinneren dat ik het 1a2 X gespeeld heb .
Gaat om Mario the Juggler .
Nooit geweten dat die dingen zo veel kosten ..
Volgende week maar op ebay gooien

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Game & watch is inderdaad aardig wat waard. Let wel op dat die 600 euro alleen voor mint condition cib (met alles dat erbij hoort te zitten) versies wordt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 04:54
Flozem schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:35:
Game & watch is inderdaad aardig wat waard. Let wel op dat die 600 euro alleen voor mint condition cib (met alles dat erbij hoort te zitten) versies wordt betaald.
Volgens mij is ie helemaal ok zelfs het plastic zit er nog om heen .
Wat ie mist is het plastic dat op het scherm kleeft (als dat er ooit op zat ) maar voor de rest is ie ok.
Ook ff ingelezen en batterij klepje is vaak kapot of niet origineel (gelijk een paar honderd euro minder) maar is nog perfect
Ook ff getest en het werkt (k*t spelletje eigenlijk) ..

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
sanant schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Ook ff getest en het werkt (k*t spelletje eigenlijk) ..
Inderdaad -waarschijnlijk daarom zo zeldzaam en veel waard... Mazzelaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 23:00
Flozem schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:35:
Dan zijn de prijzen erg omlaag gegaan

paar maanden terug ging een mint staat versie voor 1500 euro weg

en zeer slechte staat varianten cib voor bedragen van rond de 800 euro.

vraag en aanbod zal het wel zijn

prijzen van de losse console zijn wel stabiel gebleven voor bedragen van rond de 300 euro had er zelf destijds een weten te verkopen vrij snel.

was de laatse game & watch die er werd gemaakt vandaar de waarde zeer laag aantal.

ik verbaasde mij hoeveel een losse console zonder doos waard was. want zonder doos zijn die dingen vaak niet zo gek veel waard en dit is een van de uitzonderingen

[ Voor 31% gewijzigd door gast7 op 10-01-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Zijn er ook beschermhoezen (snugfit) voor de console doos? Ik zou mijn NES en Gameboy pakket graag in zo'n beschermhoesje willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2qjw091.jpgAfbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1greyp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 15:50

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Net met mijn dochter van 3 Super Mario Kart gespeeld. Zij is de Xbox 360 gewend kwa graphics maar dit vond ze mooier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Heb daar ook zulke mooie herinneringen aan! Ben 29 jaar en heb het gamen echt van mij moeder geleerd :P. Samen tussen de middag Zelda op de NES spelen!

Vorige week mooie slag geslagen voor de Dreamcast:

Shenmue 1 + 2
Ecco
Virtua Fighter 3
MDK2
8)

[ Voor 25% gewijzigd door Mantus op 11-01-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shenmue 1/2 moet ik ook nog hebben, maar die prijzen..hopelijk loop ik nog eens een leuke deal tegen het lijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-10 13:10
Dit topic heeft weer wat aangewakkerd.. Ik had geen consoles en games meer, maar na het lezen van dit topic kreeg ik toch zin om weer te gamen... Dus in het kader van retro gisteren 3 kringloopwinkels bezocht in de hoop iets aan te treffen, maar het enige wat ik kon vinden was Shrek voor de PS2... Geen console, verdere games, helemaal niks. Uit ellende maar naar een winkel getogen voor een 3DS om daar Mario op te spelen... Is die ingenomen door mijn vriendin. :'(

Wel gescoord via marktplaats en mogen behouden deze week: 2x PS2 (1x phat, 1x slim) en een stapel games. Nu nog op zoek naar een kleine TV en een N64, want die 3DS zal ik wel niet meer terug zien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Lang geleden dat ik hier nog eens was, even +100 pagina's gelezen en ben weer bij :)

Wegens gezinsuitbreiding moet de gameroom plaats ruimen dus een groot deel van de collectie zal moeten vertrekken. Echter doordat ik er nu weer mee bezig was (sorteren, herontdekken, enz...) begon het toch weer te kriebelen, vervolgens dit topic terug beginnen lezen en hoppa we waren gisteren al terug op stap naar de rommelmarkt.

De zin was echter snel weer weg, in de eerste gang kwam ik al een handelaar tegen, toen wist ik al dat mijn strooptocht vruchteloos zou zijn. Die standhouders hebben toegang tot de markt nog lang voordat die open is voor het publiek dus de goodies zullen al wel weg zijn. Twee gangen verder nog een handelaar en de moed zakte in m'n schoenen. Tegen beter weten in toch de volldige rommelmarkt afgelopen om dan met lage handen af te druipen, vier euro inkom voor niets... Enkele advance spellen (die niemand wil) en een ps2 tegengekomen, dat was het zowat wat betreft retrospul.

Nu wist ik ook op slag terug waarom ik in de eerste plaats gestopt was met (actief) te verzamelen, het is gewoon niet leuk meer, goede finds zijn al even rare als een World Championship cart.

[ Voor 0% gewijzigd door Bruiser op 13-01-2015 10:59 . Reden: Typo ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag al ergens anders gesteld, maar misschien weten jullie ook de oplossing al.

Ik wil graag mijn gamecube op mijn Samsung Led Tv aansluiten (Samsung UA37D5000)
Deze sluit is als volgt aan: geel op groen/geel en rood en wit uiteraard op rood en wit.
Afbeeldingslocatie: http://shop.screenlink.co.uk/image/cache/data/100460%20-%20Samsung%20TV%20Adaptor%20Cable-500x500.jpg

Echter blijft het beeld dan zwart/wit en ik kan hem alleen instellen op component, AV blijft grijs in het tv menu. Weet iemand hoe ik dit oplos. Ik wil graag weer mijn gamecube games in kleur bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je zeker dat de rode kabel in de rode aansluiting zit voor audio, dus die naast de witte? Heb je wel geluid? Werkt een SNES/N64 of ander composiet apparaat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid doet het wel! En de rode en witte zitten absoluut goed. Ik heb alleen blurry zwart/wit beeld, met het geluid is niks mis. Ander apparaat heb ik nog niet geprobeerd, maar ooit heeft mijn Wii er op gewerkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je TV zou automatisch moeten detecteren dat er een composiet apparaat is aangesloten (AV). Dat hij denkt dat het component is, is dus vreemd. Is het een reguliere composietkabel zoals voor de SNES/N64/Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de originele kabel, op één of andere manier detecteert hij het inderdaad niet. Ik heb al in de instellingen gekeken, maar ook geen succes. Nou is zwart/wit gamen wel lekker retro, maar ik zie toch liever felle kleuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Bruiser schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:02:
Lang geleden dat ik hier nog eens was, even +100 pagina's gelezen en ben weer bij :)

Wegens gezinsuitbreiding moet de gameroom plaats ruimen dus een groot deel van de collectie zal moeten vertrekken. Echter doordat ik er nu weer mee bezig was (sorteren, herontdekken, enz...) begon het toch weer te kriebelen, vervolgens dit topic terug beginnen lezen en hoppa we waren gisteren al terug op stap naar de rommelmarkt.

De zin was echter snel weer weg, in de eerste gang kwam ik al een handelaar tegen, toen wist ik al dat mijn strooptocht vruchteloos zou zijn. Die standhouders hebben toegang tot de markt nog lang voordat die open is voor het publiek dus de goodies zullen al wel weg zijn. Twee gangen verder nog een handelaar en de moed zakte in m'n schoenen. Tegen beter weten in toch de volldige rommelmarkt afgelopen om dan met lage handen af te druipen, vier euro inkom voor niets... Enkele advance spellen (die niemand wil) en een ps2 tegengekomen, dat was het zowat wat betreft retrospul.

Nu wist ik ook op slag terug waarom ik in de eerste plaats gestopt was met (actief) te verzamelen, het is gewoon niet leuk meer, goede finds zijn al even rare als een Word Championship card.
Om die reden ga ik de rommelmarkten etc ook niet af. Het heeft gewoon simpelweg geen zin.

Zelf kijk ik nog op Marktplaas voor leuke vondsten, verder niet. Als ik specifiek iets wil hebben dan kijk ik ook op Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:46
Paar jaar geleden mijn gehele verzameling in een opwelling verkocht.
Na dit topic herontdekt te hebben had ik er toch wel spijt van. Wilde Final fantasy 7 weer eens spelen en heb deze 6 weken geleden gekocht. Toen was het hek van de dam. Afgelopen weken onderstaande weer voor leuke prijsjes via marktplaats kunnen scoren.

Ps1:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2vtp2s5.jpg

Merendeel is compleet op Klonoa en oddworld na, die zijn cd only. Printje van de cover in een fifia doosje gedaan:)

Ps2:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/mwfya8.jpg

Wel besloten om vanwege de WAF factor mezelf te beperken tot playstation.
Wat me wel opgevallen is dat de prijzen vrij hard gestegen zijn, vooral voor het retro nintendo spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:23:
Ja de originele kabel, op één of andere manier detecteert hij het inderdaad niet. Ik heb al in de instellingen gekeken, maar ook geen succes. Nou is zwart/wit gamen wel lekker retro, maar ik zie toch liever felle kleuren. :P
Zou het aan de 50Hz/ 60Hz modus kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
brickvansteen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:21:
Paar jaar geleden mijn gehele verzameling in een opwelling verkocht.
Na dit topic herontdekt te hebben had ik er toch wel spijt van. Wilde Final fantasy 7 weer eens spelen en heb deze 6 weken geleden gekocht. Toen was het hek van de dam. Afgelopen weken onderstaande weer voor leuke prijsjes via marktplaats kunnen scoren.

Ps1:
[afbeelding]

Merendeel is compleet op Klonoa en oddworld na, die zijn cd only. Printje van de cover in een fifia doosje gedaan:)

Ps2:
[afbeelding]

Wel besloten om vanwege de WAF factor mezelf te beperken tot playstation.
Wat me wel opgevallen is dat de prijzen vrij hard gestegen zijn, vooral voor het retro nintendo spul.
De prijzen van Nintendo spul waren me ook al opgevallen ja. Spijt dat ik in het verleden m'n Gamecube heb verkocht. Zou er graag weer één willen. Blijft in mijn ogen by far de beste Nintendo console.

Ach, beetje in de gaten houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
De handelaren drijven de prijzen de lucht in. 80% van het aanbod voor gewild retro spul is tegenwoordig van handelaren en de handelaren zitten ook te azen op de overige 20% van de markt. Ik zie bij iedere advertentie dezelfde namen bieden.

Gelukkig heb ik zelf al 90% van wat ik wil hebben wat betreft retro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Moet je nagaan... Pokemon is in 2016 20 jaar oud.. dan gaan de prijzen voor retro Nintendo/Pokemon spul al helemaal stijgen tot een punt dat zelfs dingen die weinig waarde hebben al duur gaan worden. Veel verkopers die daar hard misbruik van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Het is jammer dat je op MP niet altijd kan zien of een koper een handelaar is, die jouw spullen wilt kopen. Het liefst verkoop ik voor een normale prijs aan verzamelaars, zoals ikzelf.

Aan de advertenties kan je het meestal wel zien en als ik wat zoek, dan sla ik die meestal ook over.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ook op marktplaats vind ik het lastig om een leuke aankoop te doen voor een schappelijke prijs. Regionale Facebook groepen werken tot nu toe beter. Zojuist nog een aanbod gehad voor een Sega Mega Drive + Floppy drive voor €20,-- vraag.
Door de wirwar van advertenties nog niet helemaal ontdekt of het goedkoop is, maar het is in ieder geval niet van een handelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Kringloop en rommelmarkten en videogames gaan niet meer samen. Ik heb een kennis die als vrijwilliger bij een kringloop (die ook rommelmarkten organiseert) werkt. Ik vroeg aan hem een keer, waarom ze zo weinig videogames gerelateerde producten hadden. Hij vertelde me dat ze een afspraak hebben, dat ze alle videogames gerelateerde producten achter houden tot hun vaste koper op vrijdagmorgen langskomt. Hij koopt alles voor de vaste lage prijzen. De kringloop vindt dit fijn, want ze hebben meteen een leuk bedrag, hoeven niet alles te prijzen en hebben er weinig werk aan. Voor vinyl platen hadden ze ook al zo’n iemand. Dit zijn waarschijnlijk mensen die over de rug van goedwillende vrijwilligers, erg leuke bedragen per maand omzetten met hun retro spullen. In principe doen ze natuurlijk niet fout, maar voor de verzamelaars (zoals ik) is dit niet leuk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:43:
Kringloop en rommelmarkten en videogames gaan niet meer samen. Ik heb een kennis die als vrijwilliger bij een kringloop (die ook rommelmarkten organiseert) werkt. Ik vroeg aan hem een keer, waarom ze zo weinig videogames gerelateerde producten hadden. Hij vertelde me dat ze een afspraak hebben, dat ze alle videogames gerelateerde producten achter houden tot hun vaste koper op vrijdagmorgen langskomt. Hij koopt alles voor de vaste lage prijzen. De kringloop vindt dit fijn, want ze hebben meteen een leuk bedrag, hoeven niet alles te prijzen en hebben er weinig werk aan. Voor vinyl platen hadden ze ook al zo’n iemand. Dit zijn waarschijnlijk mensen die over de rug van goedwillende vrijwilligers, erg leuke bedragen per maand omzetten met hun retro spullen. In principe doen ze natuurlijk niet fout, maar voor de verzamelaars (zoals ik) is dit niet leuk.
dit klinkt me ook bekend in de oren ik ken ook verhalen van mensen die er speciaal op zaterdag vijwillgers werk gaan doen om de spullen eruit te zoeken en voorzichzelf te houden/kopen erg spijtig dit omdat op deze manier wij verzamelaars weer de dupen zijn het enige waar ik me dit jaar weer erg op verheug is koningsdag!!! ben nu al aan het sparen geslagen!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Zojuist een setje van negen gameboy spellen opgehaald voor 15 euro. Er zat een authentieke Robocop 2 bij... Was gelukkig op MP alle bekende namen te snel af... Heb er leuk ruil / doorverkoop materiaal en wat label upgrades + dustcovers aan over gehouden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 12-01-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 15:50

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Had nog een originele Xbox S Controller liggen maar geen Xbox meer, nu vind ik deze controller erg fijn dus ik dacht die is perfect voor een Hyperspin setup. Alleen heeft die geen echte USB aansluiting. Omdat de kabel wel lekker lang is en ik geen lange USB kabel had liggen heb ik de breakaway adapter een USB connector gegeven met een donor USB connector van een oude iPhone USB kabel.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/56888601/xbox%20%28Small%29.jpg

Nu aan het marktplaatsen om er nog een paar bij te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hebben jullie ook zoveel dubbele dingen in jullie verzameling zitten?
Ik ga dat van mij maar eens allemaal weer op marktplaats gooien voor leuke prijzen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Zakkenwasser op 12-01-2015 22:23 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
ik zelf heb vooral bij de gba dubbele dingen

naast de cib versie heb ik vaak nog een extra losse cardridge van het spel dit doe ik enkel bij de games die ik echt goed vind en op voorwaarde dat het mij uitieindelijk niks of bar weinig heeft gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Heeft er iemand toevallig een unit liggen waarmee je Game Boy Advance spellen op de Cube kan spelen?

Dat is dus de kabel, de disc en een unit die je onder je cube ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Mantus schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:42:
Heeft er iemand toevallig een unit liggen waarmee je Game Boy Advance spellen op de Cube kan spelen?

Dat is dus de kabel, de disc en een unit die je onder je cube ligt?
Ik zal eens voor je kijken,

- Edit -
Helaas heb ik hem niet meer. Had hem al aan iemand anders gegeven. Was ik vergeten.
Pfff, mijn administratie loopt achter...

[ Voor 17% gewijzigd door Xyphoid op 13-01-2015 01:28 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Thanks! Het heet een Gameboy Player zag ik.

Ga een gevraagd advertentie op marktplaats zetten.

Hoppa!! Hier heb ik lang naar gezocht en wil deze zeker even met jullie delen.

http://www.allekabels.nl/...omposiet-schakelaar.html#

Hiermee ga ik eindelijk 8 consoles aansluiten op 1 scart aansluiting!

[ Voor 143% gewijzigd door Mantus op 13-01-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mantus schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:50:
Thanks! Het heet een Gameboy Player zag ik.

Ga een gevraagd advertentie op marktplaats zetten.

Hoppa!! Hier heb ik lang naar gezocht en wil deze zeker even met jullie delen.

http://www.allekabels.nl/...omposiet-schakelaar.html#

Hiermee ga ik eindelijk 8 consoles aansluiten op 1 scart aansluiting!
Klopt, zorg ervoor dat je ook de disc erbij krijgt. Anders kan je niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Die wist ik inderdaad :)

Die switch hebben ze gelukkig ook bij Azerty\
http://azerty.nl/0-3817-4...l-nig-kn-avswitch15-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Jammer dat die switch geen RGB ondersteund, naar zo eentje ben ik lang naar opzoek geweest (nu niet meer want gameroom moet toch plaatsruimen voor extra kinderkamer...)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Je komt dan uit bij de Pelican System Selector Pro volgens mij, die ondersteunt ook component. Is volgens mij wel goed zoeken aangezien die niet meer officieel te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xyphoid schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:27:
Het is jammer dat je op MP niet altijd kan zien of een koper een handelaar is, die jouw spullen wilt kopen. Het liefst verkoop ik voor een normale prijs aan verzamelaars, zoals ikzelf.

Aan de advertenties kan je het meestal wel zien en als ik wat zoek, dan sla ik die meestal ook over.
Wat mij opvalt, is dat Marktplaats Pipo's denken dat eBay hetzelfde werkt.
Zie hier: klik bij de gestelde vragen snapt iemand het veiling principe niet helemaal. Ondanks dat dit niet mijn eBay account is heb ik zelf al eens gehad dat iemand (ik denk een handelaar) een bedrag bood voor mijn spullen en dat ik dan maar al mijn advertenties, ook waar op was geboden moest stoppen. Ik heb hem een antwoord terug gestuurd dat hij zich maar eens moest gaan richten op netjes zaken doen. Nooit meer wat van gehoord.
Verder is het tegenwoordig een trend om geen veiling meer te doen maar overal vaste prijzen te vragen en dit vaak de maximum eBay prijzen zijn. Nee, leuke spullen loop je vanzelf tegen aan. Toch denk ik dat het retro handels gebeuren wat nu hip is een zeepbel is. Het is iets van een bepaalde generatie en denk dat het over een jaar of vijf flink is afgenomen. De jonge generatie van nu heeft niet zo veel met consoles als dat wij in de 90's en 00's hadden. Zij zijn veel meer met mobile gaming bezig. Tenminste, dat zie ik hier in Amsterdam op de basisschool waar ik werk.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 11:30 . Reden: spelfouten.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Binnenkort ga ik mijn Xbox, Xbox 360, Playstation en Playstation 2 verzameling verkopen. Alleen van Playstation 2 wil ik een aantal games houden, de goede games zoals Dark Cloud, Dark Chronicle, Jak and Daxter, Ratchet and Clank, etc.

Ik heb gewoon heel weinig met de Playstation en Xbox. :\

Toch twijfel ik over het wegdoen van sommige games, ik heb bijvoorbeeld een CIB Mega Man Legends 2 (PS1) en Final Fantasy games. Eigenlijk moet iemand me zeggen dat het weg moet. Haha

[ Voor 70% gewijzigd door Wahloh op 13-01-2015 13:52 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Haha, ik zou je juist vertellen dat je enkel je FFen PS2 om het op te spelen moet houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nee hoor - die moet hij aan mij geven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Mantus schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:16:
Haha, ik zou je juist vertellen dat je enkel je FFen PS2 om het op te spelen moet houden :P
Zou ik ook zeggen, maar ik weet hoe weinig er in praktijk van terecht komt. Met RPG's is er maar één serieus probleem en dat is tijdgebrek. FF VII moet sowieso nog een keer een playthrough krijgen, maar momenteel heb ik genoeg andere dingen waar ik m'n tijd mee vol kan maken.

FF's staan trouwens ook wel prima in een kast hoor. Waardevast zijn ze wel gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Juist daarom, lekker in de kast laten liggen voor een rainy day denk ik dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, toch gaan zoeken. Ik wil mijn vrouw laten kennismaken met de oudere games. Dus op zoek naar een SNES. maar waar moet ik op letten? Wat zijn belangrijke dingen. En wat is een SNES maximaal waard? Aangezien ik ze al snel voor 50+ euro zie gaan met controller zonder games :(

Wat zijn jullie "Hunting a snes" tips? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

lanerios schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:02:
[..]
Geduld hebben ;) Verder vooral rondvragen op werk/in de familie of er nog iemand 'zo'n ding op zolder heeft liggen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Er zijn niet echt tips qua hunting.

Het is geluk hebben dat je iets tegenkomt waar niemand op let. en bij de snes is die kans vrij klein omdat iedereen het zoekt. Dit geldt voor alles dus niet enkel op marktplaats maar ook op rommelmarkten en dergelijken

mijn tips

Wil je het betaalbaar houden ga dan voor een losse console zonder originele doos anders krijg je namelijk altijd hoge prijzen. Een console in doos gaat weg voor bedragen van 70 tot 200 + euro waarin de staat een grote rol speelt. vermijdt ook dozen bij de spellen zelfde verhaal als de console

Een beetje kale snes console met controllers kan je voor 25 a 40 euro krijgen excl verz, meer richting de 25 a 30 euro voor een losse console met controllers kan je wel verwachten excl verz kosten. Console in nice staat kan je gewoon voor die prijzen vinden.

Voor de games hangt er vanaf wat je zoekt maar echte deals zul je niet gauw vinden het is echt een kwestie van geluk hebben.

Gaat opzich niet om zo heel veel geld maar als je daar onder wilt zitten gaat dat vrij moeilijk en heb je veel geduld en tijd nodig. Het normale spul is gewoon vrij betaalbaar de Mario games kan je vaak voor onder de 10 euro halen als je ze echt wilt. goedkoopste manier is om enkel Mario all stars te kopen dan heb je vrijwel alle Mario games in een keer en de losses cardridge kan je wel voor 10 euro krijgen of minder.

Voor de echte deals heb je heel veel geduld en geluk nodig deze zul je zeker niet zo snel vinden want dat probeerd iedereen jammer genoeg, maar dit geldt volgens mij vooral voor de verzamelaars als je het puur voor de herrineringen doet valt er niet zo heel veel te besparen omdat het over het algemeen dan om vrij normaal spul gaat waar er nu eenmaal heel veel van is. veel spellen kan je gewoon voor 2 a 5 euro overnemen of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjeerd net weg, aardige kerel. Is er anderhalf uur geweest ofzo.

Denk dat de foto wel aardig ruk gaat worden met een statisch hoofd en dito uitstraling, maar goed :O .
Toch m'n geliefde (zelf gespoten) N64 met RE2 maar laten kieken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Ja? RE2 je mooiste pronkstuk? Had eigenlijk wel iets zeldzamers gedacht bij zo'n grote collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mantus schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:44:
Ja? RE2 je mooiste pronkstuk? Had eigenlijk wel iets zeldzamers gedacht bij zo'n grote collectie :)
Valt bij mij wel mee. Ik heb geen spellen die op zichzelf al honderden Euro's waard zijn (al is m'n boxed RE2 voor de N64 relatief zeldzaam/prijzig). Waar ik meest tevreden mee ben zijn mijn tien verschillende edities N64 en/of mijn Sega MD + 60Hz mod/Mega CDII/32x . Heb hem nog wel deels moeten uitleggen wat nu wat was bij de MD en de gekoppelde exenties.

Mijn verzameling komt grotendeels voort uit deels interesse in spellen die ik gewoon wilde hebben, spellen die ik los daarvan moest hebben en voor de rest in de breedte verzamelen. Als ik zeg dat ik vrijwel alle GTA's en Resident Evil's heb voor iedere console is dat niet iets wat iedereen heeft, maar wel wat iedereen bij elkaar kan vergaren.

Heb ik hem ook verteld. Ook dat ik spellen niet zomaar koop en afwacht; zo heb ik als "verzamelaar" nog steeds geen Zelda voor de NES (nee, geen één), geen Link to the Past meer *ooit gehad en geruild tegen Mario All-Stars..)* en ook nog Majora's Mask mis. Heb dan wel weer een mint Ocarina of Time (nieuw gekocht voor 25 Gulden), die voor de 3DS, de Collectors Edition voor de Cube, Windwaker en Twilight Princess (Wii).

Ook mijn Sony Bravia met ingebouwde PS2 was hem onbekend. Niet veel te vinden, maar ook niet dermate zeldzaam dat het noemenswaardig is. Toch wel erg leuk nice to have en ik gok in de toekomst meer dan dat. Op zijn vraag wat ik in de toekomst met mijn verzameling ging doen (appeltje voor de dorst, studie kinderen?) wist ik geen antwoord. Wel over nagedacht, maar meer post mortem. Thuis aangegeven dat als ik er niet meer ben zij alles kan verkopen, mits ze eerst de waarde nagaat. Verder zie ik het wel; als ik het ooit beu ben en treinen wil gaan sparen kan het altijd nog. Voorlopig is het prima zo, op ruimtegebrek na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit. Ik dacht ik koop even een Gamecube RGB kabel. Gewoon prijzen van 130 euro. Is dat ding van goud ofzo🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 19:32

Blaasvis

Cidora \o/

De originele kabel wel :P. Er zijn genoeg alternatieven die ook goed zijn.
Over het algemeen heb ik goede ervaringen met onderstaande shop.
http://www.retrogamingcab...pal-for-sale-dol-013.html

Je kunt nog wel goedkopere kabels vinden via ebay alleen is de kans groter dat deze minder zijn.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Een SNES + games kopen, de games eruit halen die je wilt hebben en de rest weer verkopen. Zo heb ik 90% van mijn SNES games bij elkaar verzameld.

Games die ik op deze manier 100% gratis heb gekregen zijn o.a.:
- Secret of Mana
- TMNT IV: Turtles in Time
- The Legend of Zelda: Link to the Past
- Battletoads
- Battletoads vs Double Dragon
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 12:56
Mijn tip is heb geduld of betaal de hoofdprijs. En een beetje geluk is soms ook wel nodig. Ik heb mijn boxed SNES Super Mario All-Stars set (alles erbij behalve instructieboekjes) inclusief 2 cart only games Killer Instinct en Starwing voor 40 euro gekocht. Dit was een half jaar geleden via Marktplaats.

Wil je een bepaalde game dan is het handig om sets (zowel met als zonder SNES) te kopen, waarbij je de games die je niet hoeft weer verkoopt.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
@KevinJ

Volgens mij heeft Gameland Groningen er nog tegen wat lagere prijs. Zowel CiB, boxed als los.

Desnoods kun je een TP kabeltje via PlayAsia importeren. Die kosten een drol en werken imho net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:42:
Ik dacht ik koop even een Gamecube RGB kabel. Gewoon prijzen van 130 euro. Is dat ding van goud ofzo
Kijk je toevallig niet naar de component of d-sub kabel voor een Gamecube. Deze zijn namelijk erg prijzig. Een originele normale Scart RGB-kabel zou los niet meer dan 10 tot 15,- euro hoeven kosten. Zie ook de link van Blaasvis.

Zelf heb ik een Japanse Wii (RVL-001) kunnen regelen waarop ik een Wii-component kabel gebruik (kost nog geen 15,- euro). Hierop speel ik dan m'n Gamecube spellen op 480p. :-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Iemand toevallig ervaring met de Neo Geo X Gold Limited Edition?

Een neogeo is echt niet aan te komen en ik kan deze ergens voor een mooi prijsje halen. Twijfel nog een beetje. Het maakt qua consoles mijn verzameling naar mijn smaak compleet, maar ik vraag mij af of het ding uberhaupt wel iets waar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 20:13
c4ke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Zelf heb ik een Japanse Wii (RVL-001) kunnen regelen waarop ik een Wii-component kabel gebruik (kost nog geen 15,- euro). Hierop speel ik dan m'n Gamecube spellen op 480p. :-)
Wii-u met homebrew wii mode voor 480p over HDMI geeft bij mij nóg een tikkeltje beter beeld voor gamecube games. Dit maakt voor mij toch wel een heel groot deel van de retro consoles overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zzattack schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:33:
[...]

Wii-u met homebrew wii mode voor 480p over HDMI geeft bij mij nóg een tikkeltje beter beeld voor gamecube games. Dit maakt voor mij toch wel een heel groot deel van de retro consoles overbodig.
En dat is exact waar velen in dit topic sowieso niet aan beginnen, maar het spel spelen op de console waar het voor ontworpen is maar wel met de best mogelijke beeldkwaliteit voor diezelfde console. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 20:13
Zeer begrijpelijk, ik heb zelf ook een goede verzameling scart splitters en een framemeister staan om maar zoveel mogelijk aan te kunnen sluiten. Maar ergens wegen de voordelen van zo'n wii-u met hdmi toch wel mee, als je de kilometers aan kabel onder/achter m'n kastjes zou zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
http://www.marktplaats.nl...c5b7a618&previousPage=VIP 8)7

Begint bij playstation games ook al prijzig te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kwestie van tijd voordat playstation 1 consoles ook voor 30 a 40 los worden verkocht ;)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
lol! Dat spel is geen drol waard.. die was zo makkelijk te krijgen, en is nog zo makkelijk te krijgen dat 80 nergens op slaat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Dat spel is bij webshops gewoon voor 15 eurotjes te koop hoor. En dat vind ik al niet goedkoop.

Het feit dat iemand ergens veel geld voor vraagt betekent niet dat het ook veel geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
€80 is wel veel. Heb ik laatst voor €30 gekocht (NL/ENG PAL versie).
Zou niet weten waar ie goedkoper is.

- Edit -
Hier dus. Helaas zonder boekje.

[ Voor 12% gewijzigd door Xyphoid op 14-01-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
Verkopen mag via Vraag & Aanbod

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 14-01-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Edit: mijn reactie was op een reactie die later aangepast is.

En voor kopen/verkopen etc binnen Tweakers kan je het V&A gedeelte van de site gebruiken.

[ Voor 83% gewijzigd door xelfer op 14-01-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:49:
lol! Dat spel is geen drol waard.. die was zo makkelijk te krijgen, en is nog zo makkelijk te krijgen dat 80 nergens op slaat.
Silent Hill is wel één van de duurdere titels voor de PS1, maar zeker en bij lange na geen 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
silent hill is inderdaad rond de 30 euro waard een van de duurdere titels.

denk dat de persoon kijkt naar de prijzen van bol.com of amazon daar staan altijd hele hoge prijzen.

zijn wel mooie games trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik wil nog heel graag Worms hebben voor de Nintendo 64 :P
Ik heb alles al voor de PC, maar het is gewoon veel leuker om het op de N64 te spelen (kan ik ook eens buiten LAN-party's Worms spelen, heb twee of drie controllers). Ik kijk er altijd nog voor!
Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.