Ik zat even terug te kijken in het topic, maar kon het zo snel niet terug vinden (of ik heb er overheen gekeken):Enigmus schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 07:34:
Een short van RGB in volle glorie. Let op: triggerwarning. Het bevat felle kleuren en flashes.
[YouTube: Work and gameroom]
die golvende (?) panelen waar de leds op schijnen, zijn dat 3D prints of heb je dat ergens gekocht? Heeft het nog een andere functie behalve esthetisch?
Hoi Erwin, dat zijn 3D panelen die van amazon komen: https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_titleErwin537 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 10:07:
[...]
Ik zat even terug te kijken in het topic, maar kon het zo snel niet terug vinden (of ik heb er overheen gekeken):
die golvende (?) panelen waar de leds op schijnen, zijn dat 3D prints of heb je dat ergens gekocht? Heeft het nog een andere functie behalve esthetisch?
Het is puur esthetisch. De latten wandpenelen zijn wel functioneel. Door een laag vilt dempt het geluid.
Voor wij iets doen in huis, teken ik altijd de setup wat uit, om te kijken of het nog past qua doorgangen, zeker omdat de bureau wat krap bemeten is. Doorgangen zijn dan ook amper 90cm hier, maar dat is werkbaar.
Je ziet een dedicated werkplek met 49" philips monitor (499p9h) met goedgekeurde bureaustoel. Heel af en toe werken we er met 2, maar meestal werkt maar 1 van de 2 thuis.
Indeling:

De bureau's zijn allemaal IKEA materiaal, gewoon kastjes met daarop 3 bureaubladen (160x80, 100x60, 140x60), dat werkt voor ons.
Dan het leuke gedeelte, de PC specs:
Case: Fractal north XL case
CPU: R7 9800X3D
GPU: RTX5080
Ram: 32GB DDR5 6000MHz
SSD: 2x1TB (dual boot windows 11), 1 dedicated iracing, 1 voor de rest
Keyboard: Logitech G515 TKL
Muis: Mchose K7 Ultra
Headset: Logitech Astra A50 gen5
Game setup 1: SIMRIG - iracing

RIG: Rseat B1
Monitoren: 3x 27" LG IPS 180Hz (3XDP)
Base: Simucube 2 pro
Wheel: BavarianSimTec Alpha
Pedals: Simucube AP pro + passive throttle met damper
Streamdeck
iFlag
Game setup 2: Other games

Monitor: MSI MAG 341cqp (34" OLED 175Hz)
Verder nog wat lego in de hoek van de 2 bureau's, gebouwd door mijn vrouw:

We hebben nog wat ander gamespul in huis op andere locaties aangezien we een gezin van 5 zijn, maar die worden minder gebruikt, op de game PC na...
1x Nintendo switch OG (kind 1)
2x Nintendo switch lite (kind 2+3)
2x Nintendo switch 2 (kind 2 + ikzelf)
1x PS5 slim 30th editie (ikzelf)
1x Xbox series X (kind 1)
1x game PC (kind 1, zelf gespaard + oude PC recup - Fractal torrent nano, i5 14400F, 32GB DDR5 5200, RTX3080, 32" 1440p 180Hz monitor)
M'n game hoekje is nu echt af. Heerlijk om daar te werken, muziek te draaien en te gamen.* Behuizing : Zalman P30 Black&White
* Moederbord: MSI B550M PRO-VDH
* Processor: AMD Ryzen 7 5700X
* CPU-waterkoeler: Deepcool LE240 V2
* Videokaart: Zotac Gaming GeForce RTX 5070 Ti SOLID SFF OC
* Voeding: 750W Coolermaster MWE V3 Gold
* Geheugen: Kingston DDR4 FURY Beast 2x16GB
* Hardeschijf: Crucial P3 Plus 1000GB
* Netwerkkaart: ASUS PCE-BE6500 WiFi 7 PCI-E Adapter
* Monitor: LG UltraGear™ 39-inch OLED 240Hz WQHD Curved Smart Gaming Monitor
[ Voor 36% gewijzigd door Waussie1982 op 06-09-2026 19:38 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 51% gewijzigd door Waah op 07-09-2026 09:30 ]
Ik heb thuis een klein werkkamertje waar ik ook lekker kan gamen. U ziet:
Een PC in Fractal North case met als belangrijkste componenten;
- 9800x3D
- Inno3D RTX 5080 X3 OC
- 64GB 6000MT/s RAM
- In totaal 4TB opslag (een SN850X van 2TB en een SN770 van 2TB)
- 1000W Corsair RM voeding
- Een SteamDeck OLED
- Een DELL S3422DWG monitor
- Logitech G PRO X TKL
- Logitech G PRO muis (i.v.m. ambidextrous, ik ben linkshandig)
- KEF LSX II LT speakertjes
- Een iPad Air gen 5 en airpods
- Voor working from home: Een Razer Siren Mini en Kiyo pro
- Een Topping A50s/D50s/P50 koptelefoon versterker/DAC/voeding voor mijn verzameling
- Op het pegboard ook nog een Keychron keyboard en mijn oude oude XFX Radeon HD 5850 uit 2009.
Thks, die planten zijn Wandpanelen van de H*rnbac; Kunsthaag 38x38 cm en de verlichting komt van de A*tion. Wel echt een voordeel inderdaad van een zolder. In de toekomst nog een keer een leuke poster ophangen en heb nu een tijdelijk toetsenbord en muis maar weet nog niet zo goed wat er mooi bij past.Waah schreef op maandag 7 september 2026 @ 09:29:
Echte planten of kunstplanten? Sowieso heel tof gedaan! Ik baal soms best wel dat ik op zolder zit met schuine wanden, want dan kan je maar weinig doen kwa aankleding
Kabels nagenoeg onzichtbaar weg kunnen werken en alles een clean look kunnen geven.
Pc hangt netjes onder het bureautafel. En kabels hangen in een mandje onder het bureau.
Systeem Specs :
AMD Ryzen 9 7945HX (16c/32t), 96GB DDR5 (2x48GB) SO-Dimm 5600, 4TB Crucial NVME Gen.4 (2e 4TB drive niet insysteem door problemen raid.0 met SteamOS, AMD Radeon RX 9070 XT 16GB
En zoals aangegeven SteamOS als main.OS.
8TB Raid.0 (2x4TB Gen.4 NVME) slikt SteamOS helaas niet, dus in nader toekomst een workaround voor zien te vinden.
De laptop is een Ryzen 7 3700U, 16GB DDR4 ram en 500GB SSD.
Bazzite als OS voor onderweg, ideaal machine voor ouder games als Portal, HL1&2, FF8.
Toekomst plannen, pc wrappen als houtlook, dan lijkt het meer op een kast als pc
foto: ( sorry vergeten)
[ Voor 20% gewijzigd door ExportZeeuw1985 op 13-09-2026 17:08 ]
Dit ziet er strak uit! Mooi gedaanExportZeeuw1985 schreef op zondag 13 september 2026 @ 17:08:
Hierbij mijn gaming plek.
Kabels nagenoeg onzichtbaar weg kunnen werken en alles een clean look kunnen geven.
Pc hangt netjes onder het bureautafel. En kabels hangen in een mandje onder het bureau.
Systeem Specs :
AMD Ryzen 9 7945HX (16c/32t), 96GB DDR5 (2x48GB) SO-Dimm 5600, 4TB Crucial NVME Gen.4 (2e 4TB drive niet insysteem door problemen raid.0 met SteamOS, AMD Radeon RX 9070 XT 16GB
8TB Raid.0 (2x4TB Gen.4 NVME) slikt SteamOS helaas niet, dus in nader toekomst een workaround voor zien te vinden.
Bazzite als OS voor onderweg, ideaal machine voor ouder games als Portal, HL1&2, FF8.
Toekomst plannen, pc wrappen als houtlook, dan lijkt het meer op een kast als pc
[Afbeelding]
Ook de PC-kast is mooi verstopt
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Ik zie dat je verlichting boven je scherm hebt hangen. Is dat voor je toetsenbord bedoeld?ExportZeeuw1985 schreef op zondag 13 september 2026 @ 17:08:
Hierbij mijn gaming plek.
Systeem Specs :
[Afbeelding]
Gebrek aan ruimte voor een bureaulampPro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 17:34:
[...]
Ik zie dat je verlichting boven je scherm hebt hangen. Is dat voor je toetsenbord bedoeld?
Aah okeeExportZeeuw1985 schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:09:
[...]
Gebrek aan ruimte voor een bureaulamp
En hoe is je ervaring tov een bureaulamp? Want dit ziet er wel clean uit.
Misschien voor lezen van een boek niet optimaal maar voor schermwerk en gamen vind ik het wel fijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Niet wie je vroeg maar heb zelf ook zo'n lamp. En ben er erg tevreden mee. Heb wel een oled scherm dus geen last van reflecties. Je kan hem aardig stellen en de kleuren zijn goed (hoge CRI)Pro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:15:
[...]
Aah okee
En hoe is je ervaring tov een bureaulamp? Want dit ziet er wel clean uit.
Ik heb de Benq Screenbar. Daarvan weet ik de kwaliteit. Andere merken geen idee.Pro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:44:
Kijk eens aan! Ik ga ‘m ook kopen. Klinkt ideal!
En ja ideaal. Heb een schuine wand dus een bureaulamp is praktisch onmogelijk. Dan is dit top. Kleur is instelbaar (wit tot warm wit) en felheid ook. We touchknoppen maar werkt prima.
Goede! Ik heb ‘m opgeslagen. Ik moet nog even uitzoeken hoe het uitkomt met bevestigen. Ik heb een LED strip achterop de monitor die meekleurt met wat erop het scherm gebeurd.Waah schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:48:
[...]
Ik heb de Benq Screenbar. Daarvan weet ik de kwaliteit. Andere merken geen idee.
En ja ideaal. Heb een schuine wand dus een bureaulamp is praktisch onmogelijk. Dan is dit top. Kleur is instelbaar (wit tot warm wit) en felheid ook. We touchknoppen maar werkt prima.
Voor meer licht kan je ook ledstrips rondom je bureaublad plakken. Ik weet niet of je Philips Hue hebt maar dat is echt super handig en mooi al zeg ik het zelf. Veel meer sfeer dan een normale lamp. Maargoed, dat is natuurlijk ook smaak.Pro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:51:
[...]
Goede! Ik heb ‘m opgeslagen. Ik moet nog even uitzoeken hoe het uitkomt met bevestigen. Ik heb een LED strip achterop de monitor die meekleurt met wat erop het scherm gebeurd.
Ik heb buiten de led strips ook een plafond lamp met 4 hue lampjes erin die mee gaan met de gekozen kleur/thema op mijn kamer. Elke schijnt in een hoek. Zo heb ik overal licht en kan het volledig afstemmen op wat ik graag wil.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB
Dit maak je niet vast. Werkt met een contra-gewicht waardoor die als het ware balanceert maar dan steviger.Pro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:51:
[...]
Goede! Ik heb ‘m opgeslagen. Ik moet nog even uitzoeken hoe het uitkomt met bevestigen. Ik heb een LED strip achterop de monitor die meekleurt met wat erop het scherm gebeurd.
Kan leuk zijn, maar daarmee verlicht je niet wat je óp je bureau hebt. Of je hebt laat van weerspiegeling. Daar zijn deze lampen meer voor bedoeld. Verlichten wat op.je bureau ligt.Juancho schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:12:
[...]
Voor meer licht kan je ook ledstrips rondom je bureaublad plakken. Ik weet niet of je Philips Hue hebt maar dat is echt super handig en mooi al zeg ik het zelf. Veel meer sfeer dan een normale lamp. Maargoed, dat is natuurlijk ook smaak.
Ik heb buiten de led strips ook een plafond lamp met 4 hue lampjes erin die mee gaan met de gekozen kleur/thema op mijn kamer. Elke schijnt in een hoek. Zo heb ik overal licht en kan het volledig afstemmen op wat ik graag wil.
Om te testen of het wat is kan je ook bij de Action kijken. Die hebben ze ook wel eens liggen (wel wat kleiner, ongeveer 25cm) voor een paar euro. Stroom krijgt zo'n lamp via een usb kabeltje, dus mocht je een scherm hebben met een usb aansluiting kan je het daar ook mee van stroom voorzienPro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:51:
[...]
Doorgaans kan je dmv tiptoetsen de kleurtemperatuur aanpassen (daglicht/warm/fel wit) en ook de helderheid wijzigen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ligt dan wellicht aan je use case. Als je bijv. veel aan het schrijven bent kan ik het me voorstellen. Maar met mijn 4 Hue spotjes + 2 ledstrips van hue om mijn hele bureau (behalve de voorkant) heb ik echt meer dan genoeg licht om alles te zien. En dan staan de lampen nog maar op 1/3 van de felheid. Verder ook geen last van reflecties overigens.Waah schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:15:
[...]
Kan leuk zijn, maar daarmee verlicht je niet wat je óp je bureau hebt. Of je hebt laat van weerspiegeling. Daar zijn deze lampen meer voor bedoeld. Verlichten wat op.je bureau ligt.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB
Ik heb Philips Hue met syncbox, maar die ondersteunt helaas geen 4K 120 Hz. Maximaal 4K 60 Hz. Op zich ook niet verkeerd, maar ik merk wel vertraging. Daarom heb ik een Nanoleaf 4D | PC Screen Mirror Lightstrip. Die sluit ik rechtstreeks op mijn PC aan.Juancho schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:12:
[...]
Voor meer licht kan je ook ledstrips rondom je bureaublad plakken. Ik weet niet of je Philips Hue hebt maar dat is echt super handig en mooi al zeg ik het zelf. Veel meer sfeer dan een normale lamp. Maargoed, dat is natuurlijk ook smaak.
Maar je hebt mij wel een nieuw idee gebracht en dat is om plafondverlichting via de Hue te laten verlopen. Alleen jammer dat dat niet meekleurt met wat er op het scherm gebeurd.
Bedankt voor de tip!Vrijdag schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:32:
[...]
Om te testen of het wat is kan je ook bij de Action kijken. Die hebben ze ook wel eens liggen (wel wat kleiner, ongeveer 25cm) voor een paar euro. Stroom krijgt zo'n lamp via een usb kabeltje, dus mocht je een scherm hebben met een usb aansluiting kan je het daar ook mee van stroom voorzien![]()
Doorgaans kan je dmv tiptoetsen de kleurtemperatuur aanpassen (daglicht/warm/fel wit) en ook de helderheid wijzigen.
hier wat voorbeelden. Verschillende standen dus 25% warm wit, tot wit licht op 100%Pro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:50:
[...]
Ik heb Philips Hue met syncbox, maar die ondersteunt helaas geen 4K 120 Hz. Maximaal 4K 60 Hz. Op zich ook niet verkeerd, maar ik merk wel vertraging. Daarom heb ik een Nanoleaf 4D | PC Screen Mirror Lightstrip. Die sluit ik rechtstreeks op mijn PC aan.
Maar je hebt mij wel een nieuw idee gebracht en dat is om plafondverlichting via de Hue te laten verlopen. Alleen jammer dat dat niet meekleurt met wat er op het scherm gebeurd.
:strip_exif()/f/image/BAHuz7xpnGd5XOjl2sYkperM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HJ8gBSN2TV5XWuTb329YWwCx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YmCUHLIbLC7lkTv4iknZfsUQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is zonder externe lampen, puur de monitorlamp
Ik game niet (ik weet het, daar gaat dit topic juist wel overPro-prutser schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:50:
[...]
Ik heb Philips Hue met syncbox, maar die ondersteunt helaas geen 4K 120 Hz. Maximaal 4K 60 Hz. Op zich ook niet verkeerd, maar ik merk wel vertraging. Daarom heb ik een Nanoleaf 4D | PC Screen Mirror Lightstrip. Die sluit ik rechtstreeks op mijn PC aan.
Voor gamen kan ik me voorstellen dat het wel toffer is. We hebben wel een Philips TV met ambilight die dus ook mee kleurt met wat er op het scherm te zien is. Ben er wel fan van! Maar niet voor mijn werkdag of muziek producer hobby.
Er is nu trouwens ook een nieuwe Philips Hue Liane 360° lichtsnoer. Erg gaaf, kan je hangen, draaien etc zoals je wil. Zoals een liaan
[ Voor 12% gewijzigd door Juancho op 13-09-2026 21:01 ]
Ziet er helder uit 💡ExportZeeuw1985 schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:57:
[...]
hier wat voorbeelden. Verschillende standen dus 25% warm wit, tot wit licht op 100%
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is zonder externe lampen, puur de monitorlamp
We raken inderdaad off-topicJuancho schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:59:
[...]
Ik game niet (ik weet het, daar gaat dit topic juist wel over) dus ik wil helemaal niet dat mijn hue lampen mee kleuren met het scherm. Ik heb diverse thema's die ik met 1 druk op de knop kan instellen. Een stuk rustiger en ik vind het iig veel sfeer hebben.
Voor gamen kan ik me voorstellen dat het wel toffer is. We hebben wel een Philips TV met ambilight die dus ook mee kleurt met wat er op het scherm te zien is. Ben er wel fan van! Maar niet voor mijn werkdag of muziek producer hobby.
Er is nu trouwens ook een nieuwe Philips Hue Liane 360° lichtsnoer. Erg gaaf, kan je hangen, draaien etc zoals je wil. Zoals een liaan. Als ze een keer wat goedkoper worden leuk om eens te proberen! Lijkt me wel tof om er 2 links en rechts te hebben hangen langs/door mijn akoestische panelen.
Maar ben nu wel een idee rijker, dank daarvoor!
ik deel graag mijn 3 gamerooms
Eerst beneden en waar ik het meeste tijd doorbreng.
Met de nieuwste hardware, Wat zie je.
:strip_exif()/f/image/GPIDPtFWJaFblmuSEu4nlCqX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sEN2qNaCF4t8TwBTSp4TWZvv.jpg?f=fotoalbum_large)
- 3x MSI 23inch 144 Hz 1080p schermen
- 5900x Gigabyte b550 aorus elite ax v2, 64GB DD4 3600 RGB Corsair, 5060 TI 16gb. 2tb Samsung 990 pro bootdisk, Corsair RM850 voeding, 2x Fusion- ioDrive2 Duo MLC Drives 2.4 TB, Corsair Nautilus 240 RS ARGB, 2x 1TB 870 EVO 2.5 inch SSD. Windows 11 Pro
- Douk Audio VFD253 (spectrum analyzer en als de muziek uitstaat een klok)
- Eleksmaker Eleksvu2 (Vu meter)
- Lavalampen (hehe:+)
- Z623
- Samsung draadloos lader (EP-P5400TBEGEU)
- Google Nest Mini
- 8bitdo wukong ultimate 2c (gebruik ik vooral als ik game op de TV op de bank)
- Sony MDR-XB650BT koptelefoon (bluetooth)
- Corsair K70 RGB Pro Toetsenbord + Corsair Dark Core RGB Pro Muis
- Jonsbo DS339 USB powered Mini monitor. (CPU/GPU gebruik en temp monitor schermpje)
- Sound BlasterX AE-5 Plus
- Giroflex 64 bureaustoel
- TV zit er ook op aangesloten LG-uk6750pld via een HDMI over Ethernet (1080p60hz/4k30hz) en de Z906 (eerste revisie) zit via SPDIF over ethernet er ook op aangesloten. (handig voor het gamen met DTS geluid of films)
:strip_exif()/f/image/XspnNnNG2vRsBld1nYYXu1tq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yLzTpVwUxAEKJKzYkEUrGg9F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/etl1rJfgB5co00QNCRYCsyjM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aFm3eTvYYpOp0JsBl4TlE48e.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat zie je.
- I7 4770K @ 4.5 GHZ, 32 GB ddr3 1600, Samsung 860evo 2tb, 2x 500 GB 850 evo, RX590 8GB, Windows 10 LTSC Iot
- 3x iiyama 23inch 1080p 60hz beeldschermen
- Creative Labs Sound Blaster X-Fi XtremeMusic SB0460
- Creative 5.1 p580 geluidsetje + Philips fwc380 mini hifi system
- Douk Audio VFD253 (jep nog één, zijn heel mooi xD)
- Sound Blaster Tactic3D Wrath Wireless
- Xbox360 Controller incl receiver for PC
- JBL Link Portable (with google assistent and bluetooth/accu)
- Logitech G15 toetsenbord + Logitech marathon m705 muis
- Giroflex 64 bureaustoel (zijn fijne stoelen)
- Samsung Xpress M2022W Printer
- Samsung draadloos lader (EP-P5400TBEGEU)
- Synology DS918+ DS411 + DS411j
- TPlink-TL-SG3210 Switch
- APC BX950MI-GR UPS
- LAVALAMP (natuurlijk)
- Oude Apple MacBook 4.1 Ligt er ook nog
:strip_exif()/f/image/efBgUvlBJZcZLPD82ozHG02g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q7H4ciM3HulUiVSMxIzpXglG.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat zie je.
- Computer 1 = I7 4770K 16 GB RX570 4GB 4x 250GB SSD's Windows 10 LTSC Iot,
- Computer 2 = FX 8300 12 GB GTX 960 2GB, 500GB SSD Windows XP machine.
- KWswitch for de pc's
- 3x DELL TN monitors 1080p 24 inch 60hz
- Creative Labs Sound Blaster X-Fi XtremeMusic SB0460 (in beide pc's)
- Z906 De nieuwe revisie die je nu nog nieuw kan kopen en duidelijk mindere kwaliteit had hem gekocht toen mijn huidige z906 niet meer aan wou maar het viel me tegen dus had ik besloten hem te repareren en daarom staat hij daar voor backup) te krachtig voor kleine computer kamer
- Logitech squeezebox touch altijd handig om muziek af te kunnen spelen zonder een computer aan te hoeven zetten als je aan het klussen bent speelt automatisch muziek af vanaf één van de NASSEN.
- Die oude beeldschermen zitten aangesloten op een I5 4670k die er eerst stond voordat ik de grote doorschuif actie ondernomen had paar jaar terug, kan ik de camera's in de gaten houden.
Vake bei te bange
Cool. Dat zilveren logitech G19
Wel aardig wat werk om alle software beetje up to date te houden met zoveel pc's
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Leuke setups. Lekker die planten ook!angerfist-yentl schreef op donderdag 17 september 2026 @ 23:13:
Kom er pas net achter dat dit topic bestaat ^^
ik deel graag mijn 3 gamerooms
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's
Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.