Hier even wat nieuwe afbeeldingen van mijn verzameling, laatste tijd niet veel retro bij gekomen.
Wat er wel bij gekomen is:
Mario Kart 8, Limited Edition
Geweldig leuke game, vooral online racen is awesome. De Limited Edition was maar €4,- duurder dan de normale, dus heb ik die maar gepakt. Nu heb ik een Blue Shell in mijn kast staan.
Skylanders
Leuk spel, helaas springt bij zoiets meteen mijn verzameldrang aan.
Aantal 3DS Games, waaronder StarFox 64 3D en Pokemon Rumble.
Door goed handelen hebben deze games me helemaal niks gekost.
Wii Black
Heeft me 40 euro gekost, inclusief Donkey Kong Country Returns. Er zaten twee Wii Controllers bij met Motion Plus ingebouwd en een Nun Chuck, toevallig had ik die nou net nodig voor mijn Wii U! Beter dan €50,- per stuk en dan nog eens €20,- voor de Nun-Chuck. De Wii ga ik waarschijnlijk weer verkopen.
(Klikken voor vergroting) Ik moet er eens met Swiffer overheen

Wat er wel bij gekomen is:
Mario Kart 8, Limited Edition
Geweldig leuke game, vooral online racen is awesome. De Limited Edition was maar €4,- duurder dan de normale, dus heb ik die maar gepakt. Nu heb ik een Blue Shell in mijn kast staan.
Skylanders
Leuk spel, helaas springt bij zoiets meteen mijn verzameldrang aan.
Aantal 3DS Games, waaronder StarFox 64 3D en Pokemon Rumble.
Door goed handelen hebben deze games me helemaal niks gekost.
Wii Black
Heeft me 40 euro gekost, inclusief Donkey Kong Country Returns. Er zaten twee Wii Controllers bij met Motion Plus ingebouwd en een Nun Chuck, toevallig had ik die nou net nodig voor mijn Wii U! Beter dan €50,- per stuk en dan nog eens €20,- voor de Nun-Chuck. De Wii ga ik waarschijnlijk weer verkopen.
(Klikken voor vergroting) Ik moet er eens met Swiffer overheen

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com