Gisteren weer lekker Legend of Zelda minish cap verder gespeeld, ik blijf de 2D graphics toch wel fantastisch vinden t.o.v. van de tegenwoordige 3D spellen, veel meer fun factor in mijn ogen.
Ik speel op een GBA kloon (Revo) en dat bevalt me prima, een van de weinige klonen die ik in mn handen heb gehad die ook echt lekker in de hand ligt en goed speelt, genoeg spellen in ieder geval om me het hele jaar door zoet te houden
Van alle Nintendo games is de Legend of Zelda serie toch wel het meest favoriet maarja, van wie niet
Ik was ook blij om er achter te komen dat er naast A Link to the past ook nog een andere versie was in de vorm van The Minish Cap, evenveel fun in mijn ogen!
Weet iemand nog leuke spellen die vergelijkbaar zijn en ook erg leuk zijn?
Ik speel op een GBA kloon (Revo) en dat bevalt me prima, een van de weinige klonen die ik in mn handen heb gehad die ook echt lekker in de hand ligt en goed speelt, genoeg spellen in ieder geval om me het hele jaar door zoet te houden
Van alle Nintendo games is de Legend of Zelda serie toch wel het meest favoriet maarja, van wie niet
Weet iemand nog leuke spellen die vergelijkbaar zijn en ook erg leuk zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door 1nsane op 16-07-2014 14:42 ]
Adjust non olet, plerumque...