Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.694 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:12
PluueeR schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:32:
Echt prachtig zoals die gebouwen in de achter "opeens" verschijnen. Brings back memories :)

Vorig weekend via Marktplaats The Legend of Zelda gekocht, betaald. Maar nog niks ontvangen. Gezien de andere advertenties van de verkoper denk ik wel dat het goed komt. Maar heb wel vaker met verkopers te maken gehad die heel laks op hun mail reageren. Irritant.
Oei. Voor zulke dure dingen ga ik altijd persoonlijk ophalen. Alleen via EBay laat ik bezorgen.
Nog nooit iets niet ontvangen via EBay (klopt op alle houtsoorten in huis af...).
Marktplaats vertrouw ik echt niet meer met verzenden.
Bij elke verkoper die ik daar zie, verdenk ik ze van het oplichten of handelen. Zeker als ze Marieke of een andere onschuldige naam hebben met tientallen andere advertenties met handelaarsprijzen...

Heb onlangs eindelijk bericht gehad van ene Daniëlle, die mijn Gameboy spel van 9 Euro nog steeds niet gevonden heeft (volgens haar wel opgestuurd). Hele tijd niks gehoord. Gewaarschuwd dat ze mijn geld moet terugstorten, anders ging ik aangifte doen. Nog steeds niks gehoord. Doe ik na drie weken aangifte via mijnpolitie, krijg ik ineens een mailtje: Mijn moeder is overleden, dus mijn hoofd stond er niet naar.

Ok, kan gebeuren. Heb haar gecondoleerd en gezegd dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug wil.
Dat was twee weken geleden. Nog steeds niet mijn geld.
Het is maar 9 Euro, maar als ze echt een oplichter is en ze doet het bij 10 personen, dan heeft ze alweer 90 Euro gepikt.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
inderdaad ben het wel met je eens MP wordt gewoon steeds erger en erger vertrouw ook al veel verkopers niet meer op MP.

ebay inderdaad nooit echte problemen gehad

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 13:40
copywizard schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:30:
inderdaad ben het wel met je eens MP wordt gewoon steeds erger en erger vertrouw ook al veel verkopers niet meer op MP.

ebay inderdaad nooit echte problemen gehad
Ik haal bijna uitsluitend nog op in de buurt als het via Marktplaats gaat. Dan weet ik zeker dat het product echt is. Zo mailde ik laatst iemand over z'n Xbox 360 die hij nogal goedkoop aanbood (ook in de regio). Nooit wat van gehoord... Dan heb ik al het idee dat die lage prijs niet voor niets was, maar gewoon puur om het aantrekkelijk te maken voor mensen om het te laten versturen (waarna er uiteraard niets komt)...

Ebay is wel duurder, maar feitelijk wel de meest betrouwbare oplossing. Spul uit Japan komt in elk geval vaak beter aan dan wat je in Nederland via Marktplaats koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 08-09 00:11
Zijn er nog mensen die naar de Retro Gamebeurs in Eindhoven gaan? De aankomende beurs in Deurne ben ik met vakantie dus ik ga dit jaar voor het eerst naar die van Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:41
Ik niet, vind het jammer dat deze verplaatst is naar de 15e (vaderdag).

Gister een boxed Snes Super Mario All-Stars set opgehaald op het postkantoor plus nog een aantal games, waaronder Starwing, Killer Instinct, Lamborghini (boxed) en The Hunt for Red October (boxed). :) Via Marktplaats gekocht en laten opsturen, doe ik eigenlijk altijd. Ik kijk meestal naar hoe lang iemand actief is en hoe deze reageert in/op mails. En ik check altijd of diegene bekend is bij opgelichtopinternet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 21:32
Zit ik lekker te zeiken over de Marktplaats verkoper, kom ik thuis ligt Zelda gewoon op de mat. Leuk!

Nu hopen op een regenachtig weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:28
Hoe minder mensen op mp advertenties bieden, hoe beter... :)

Ik heb nagenoeg mijn hele verzameling van marktplaats, en pas twee van de ongeveer dertig keer in een jaar tijd sores gehad. Daarvan slechts een keer het spul niet gekregen en laten verzenden met brievenpost... Ik haal tegenwoordig altijd alles op in een straal van 25 km. Al het andere laat ik traceerbaar verzenden nadat ik activiteit en meldpunt internetoplichting heb gecontroleerd.

@Xyphoid: Die Marijkes komen me bekend voor... ;)

@devil666: nee - vaderdag... :|

[ Voor 22% gewijzigd door Flozem op 13-06-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Patryk schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:14:
Ik niet, vind het jammer dat deze verplaatst is naar de 15e (vaderdag).

Gister een boxed Snes Super Mario All-Stars set opgehaald op het postkantoor plus nog een aantal games, waaronder Starwing, Killer Instinct, Lamborghini (boxed) en The Hunt for Red October (boxed). :) Via Marktplaats gekocht en laten opsturen, doe ik eigenlijk altijd. Ik kijk meestal naar hoe lang iemand actief is en hoe deze reageert in/op mails. En ik check altijd of diegene bekend is bij opgelichtopinternet.nl
ik voeg daar ook vaak mijnpolitie.nl aan toe ff snel de gegevens checken daar of ze zwart te boek staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mijn aanwinsten zijn ook binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5111/14227746429_40fb0d0142_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3864/14413230574_9675182f58_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Duke Nukem is lachuh!
Volgens mij heb ik die alleen op de PC gespeeld.

Op de ICT opleiding speelden we altijd Shadow Warrior (1997) tegen elkaar. Dat was nog leuker :P

[ Voor 10% gewijzigd door Xyphoid op 14-06-2014 00:19 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Xyphoid schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:16:
[...]

Duke Nukem is lachuh!
Volgens mij heb ik die alleen op de PC gespeeld.

Op de ICT opleiding speelden we altijd Shadow Warrior (1997) tegen elkaar. Dat was nog leuker :P
Haha wij deden altijd GTA 2 :+. Hoezo opleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

nwagenaar

God, root. What's the differen

Woop! Mijn nieuwe aanwinsten zijn vanochtend aangekomen:

- Metal Slug (yep, eindelijk eentje kunnen bemachtigen voor een redelijke prijs)
- Fatal Fury (al enkele keren gemist)
- Fatal Fury Special (met deze titel heb ik de classic Fatal Fury serie nu compleet)
- KOF'96 (ik had de Japanse cartridge al, maar nu dus de Amerikaanse, de Japanse ga ik verkopen)
- KOF'97
- Windjammers (enorme leuke game wat eigenlijk niet in je MVS collectie mag ontbreken)

€ 150,- in totaal, maar het was het waard :)

Afbeeldingslocatie: http://shalafi.home.xs4all.nl/IMG_20140614_104057.jpg

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:19

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Mooie MVS games !
Ik heb ook weer een aantal MVS games gescoord (en een AES game en een paar Atomiswave games)

Afbeeldingslocatie: http://imghost.nl/download/foto%201%282%29.jpegAfbeeldingslocatie: http://imghost.nl/download/foto%202%281%29.jpeg

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

nwagenaar

God, root. What's the differen

Samurai Showdown 5 en Rage of the Dragons!!

* nwagenaar wants those as well

Waar koop jij je games btw? En heb je wellicht enkele dubbele of titels die je eventueel kwijt zou willen? :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Ik wil nog steeds een Mark Of The Wolves met een goed label en cart, maar die ben ik nog niet tegen gekomen voor een goede prijs. SS5 en RotD zijn alle twee geweldige games en heb er niet bepaald teveel voor betaald haha ;) SS5 kwam zelfs met de marquee !

Helaas heb ik niks dubbels liggen, games haal ik meestal van tweedehands en ik win wel eens een eBay veiling. Die King of the Monsters kwam zelfs van een rommelmarkt.. 2 euro ?.. allright !

[ Voor 3% gewijzigd door ricost op 14-06-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
Eerder in deze thread had ik het over m'n plannen om een Dreamcast aan te spuiten op m'n plasma. Dat is ondertussen gelukt met naar mijn mening uitstekend resultaat. Kost een paar stuivers (75 euro, das meer dan ik betaald heb voor de console inclusief 20 topspellen ;-) maar dan heb je ook wat. Beeld is echt super!

Dreamcast gaat nu via Hanzo kastje naar VGA to HDMI converter naar TV

Als iemand nog Crazy Taxi 2 heeft liggen voor een schappelijke prijs of evt ruil hoor ik het graag, das nl het enige spel dat ik er nog graag wil bijhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:09
nodog schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:47:
Eerder in deze thread had ik het over m'n plannen om een Dreamcast aan te spuiten op m'n plasma. Dat is ondertussen gelukt met naar mijn mening uitstekend resultaat. Kost een paar stuivers (75 euro, das meer dan ik betaald heb voor de console inclusief 20 topspellen ;-) maar dan heb je ook wat. Beeld is echt super!

Dreamcast gaat nu via Hanzo kastje naar VGA to HDMI converter naar TV

Als iemand nog Crazy Taxi 2 heeft liggen voor een schappelijke prijs of evt ruil hoor ik het graag, das nl het enige spel dat ik er nog graag wil bijhebben.
Ik ben verder niet bekend met de Dreamcast, dus ik weet niet of er een regio lock opzit. Maar anders is Crazy Taxi 2 hier te koop voor nog geen €15 inclusief verzendkosten :)

eBay link

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
G-Meister schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:36:
[...]

Ik ben verder niet bekend met de Dreamcast, dus ik weet niet of er een regio lock opzit. Maar anders is Crazy Taxi 2 hier te koop voor nog geen €15 inclusief verzendkosten :)

eBay link
Bedankt voor de tip. Ik heb echter de euro versie nodig. Tevens vindt ik 15 euro net een tikkie teveel. Voorlopig heb ik zat spellen om te spelen dus ik heb de luxe dat ik rustig kan afwachten tot er een goede aanbieding/ruiloptie langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Er was even een korte stilte, maar ik ben weer terug met een hele dikke nieuwe finds video!

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 132

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
TheReaLDeViL666 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:01:
Zijn er nog mensen die naar de Retro Gamebeurs in Eindhoven gaan? De aankomende beurs in Deurne ben ik met vakantie dus ik ga dit jaar voor het eerst naar die van Eindhoven.
Ik ben nog geweest! Niet al te vroeg, rond 13:30. Had geen zin om er vroeg bij te zijn, woon er wel 10min. (met de auto) vandaan.
Vond het wel een vreemde locatie voor een beurs, volgens mij niet echt goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Heb eigenlijk alleen maar gekeken en m'n bestelling bij RGF-stand gehaald. Begin toch meer te schrikken van bepaalde vraagprijzen bij enkele stands. Het word met de jaar duurder lijkt wel.
Heb hier in iedere geval niks gezien wat ik wilde hebben.

Hopelijk in Deurne binnenkort, daar slaag ik wel meestal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Bangsa schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:44:
[...]

Ik ben nog geweest! Niet al te vroeg, rond 13:30. Had geen zin om er vroeg bij te zijn, woon er wel 10min. (met de auto) vandaan.
Vond het wel een vreemde locatie voor een beurs, volgens mij niet echt goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Heb eigenlijk alleen maar gekeken en m'n bestelling bij RGF-stand gehaald. Begin toch meer te schrikken van bepaalde vraagprijzen bij enkele stands. Het word met de jaar duurder lijkt wel.
Heb hier in iedere geval niks gezien wat ik wilde hebben.

Hopelijk in Deurne binnenkort, daar slaag ik wel meestal!
Je ziet het tegenwoordig steeds meer, zelfs op rommelmarkten moet je geluk hebben. Iedereen weet tegenwoordig wel hoe ze de (al dan niet overpriced) waarde van hun artikelen kunnen achterhalen, dus de prijs stijgt echt. Goed, ik ben maar een beginner dus ik kan er nog niet echt over meepraten maar het valt wel echt op.

Die beurs in Deurne is trouwens voor zover ik weet maar 1x per jaar in februari, maar daar weet Dr. Retro meer over.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Op 31 augustus wordt er weer een beurs in Deurne gehouden:
http://www.retrocomputerm...-beurs-31-08-2014-deurne/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dan bied je een aantal GB advance SP,s aan en dan krijg je nog 12 keer per dag de vraag is het een AGS-101 alsof dat nu ineens helemaal hot is geworden ???

ik heb express een foto van beide advances die aanstonden erbij gezet zodat je duidelijk aan de helderheid kon zien welke versie het is maar blijkbaar snappen mensen nog niet geheel hoe het werkt zo zonde weer :(

anyway iemand interesse in een setje met 2 advance sp,s en 19 games? wil best een nette prijs maken voor mede collectors?

[ Voor 13% gewijzigd door copywizard op 16-06-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Deurne, Apeldoorn... Ik zou zo graag eens zoiets in Zuid Holland willen. Ik heb geen auto, en een treinkaartje retour is al gauw weer 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb vaak het zelfde idd de enige die een beetje in de buurt is is apeldoorn maar waar niet een keer richting utrecht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Utrecht zou nog verder uit de buurt zijn dan Apeldoorn. Maar goed, ik woon ook extreem ver naar het oosten toen, dan weet je dat dit soort dingen nooit echt in de buurt zullen zitten.
copywizard schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:06:
dan bied je een aantal GB advance SP,s aan en dan krijg je nog 12 keer per dag de vraag is het een AGS-101 alsof dat nu ineens helemaal hot is geworden ???

ik heb express een foto van beide advances die aanstonden erbij gezet zodat je duidelijk aan de helderheid kon zien welke versie het is maar blijkbaar snappen mensen nog niet geheel hoe het werkt zo zonde weer :(

anyway iemand interesse in een setje met 2 advance sp,s en 19 games? wil best een nette prijs maken voor mede collectors?
Zijn het wel AGS-101's dan? :+

Zag er dit weekend één bij Gameshop Twente liggen, 60 Euro :X :o

[ Voor 66% gewijzigd door ksborg op 16-06-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nee begrijp ik maar ik dacht meer aan meer verschillende lokaties ipv altijd apeldoorn, deurne en eindhoven en ook eens meer naar het zuiden en wat meer in het midden zoals utrecht ofzo? gewoon meer lokaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
copywizard schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:35:
nee begrijp ik maar ik dacht meer aan meer verschillende lokaties ipv altijd apeldoorn, deurne en eindhoven en ook eens meer naar het zuiden en wat meer in het midden zoals utrecht ofzo? gewoon meer lokaties?
Afgelopen jaar beetje in de gaten gehouden, maar volgens mij is het wel redelijk standvastig qua locatie. Ik zou het best een keer ergens in Enschede willen zien of desnoods Deventer/Zwolle. Dat zijn nog leuke afstanden (en ook leuke plaatsen om je tijd door te brengen).

Deurne is gewoon 180km :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 08-09 00:11
sebastius schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:12:
[...]

Deurne, Apeldoorn... Ik zou zo graag eens zoiets in Zuid Holland willen. Ik heb geen auto, en een treinkaartje retour is al gauw weer 40 euro.
Op 02-11-2014 is er weer 1 in Schiedam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Kijk! Dat is nuttige info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
TheReaLDeViL666 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:05:
[...]

Op 02-11-2014 is er weer 1 in Schiedam.
Buh, 205km. Haha, daar word het niet beter van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:36:
[...]

Afgelopen jaar beetje in de gaten gehouden, maar volgens mij is het wel redelijk standvastig qua locatie. Ik zou het best een keer ergens in Enschede willen zien of desnoods Deventer/Zwolle. Dat zijn nog leuke afstanden (en ook leuke plaatsen om je tijd door te brengen).

Deurne is gewoon 180km :/
Is ook maar anderhalf uur rijden :p

Deurne is verreweg de beste retro game beurs. Betere marketing, meer aanbod, meer tafels.. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Tanuki schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:27:
[...]

Is ook maar anderhalf uur rijden :p

Deurne is verreweg de beste retro game beurs. Betere marketing, meer aanbod, meer tafels.. :)
2 uur volgens de routeplanner ;). Is niet allemaal snelweg :9

Ach wie weet, als het lekker weer is. Maar iets zegt me dat ik autocross heb dat weekend hier in de buurt... Dus dan word het alweer lastiger. Dacht dat dat vorig jaar ook de reden was dat ik niet kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Nice, moeten we eigenlijk wel heel vind ik.

Wel apart dat er op de site van het museum staat dat de locatie Den Draai is, terwijl er op de site van de beurs zelf staat dat dit nog bekend wordt gemaakt :+ Althans onder het kopje Informatie, bij locatie staat ook Den Draai.

[ Voor 6% gewijzigd door ChokingHazard op 16-06-2014 16:57 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Er is toch ook beurs in Schiedam soms?
Ben daar 1 keer geweest.

- Edit -
Oops, is al gepost. Zit op mijn telefoon en zag niet dat er nog een pagina was...
copywizard schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:06:

Op foto's is het soms moeilijk te zien wat de helderheid van de schermpjes zijn.
Beter is om gewoon de types in de tekst te zetten. Of een foto van de achterkant met de sticker.
Ik heb mijn collectie AGS-101 bijna compleet. Alleen de zwarte moet nog binnenkomen en dan heb ik ze alle drie.
Heb nu drie losse AGS-001 liggen, dus helaas geen interesse in nog meer Sp's :P

[ Voor 117% gewijzigd door Xyphoid op 16-06-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ChokingHazard schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:56:
[...]

Nice, moeten we eigenlijk wel heel vind ik.

Wel apart dat er op de site van het museum staat dat de locatie Den Draai is, terwijl er op de site van de beurs zelf staat dat dit nog bekend wordt gemaakt :+ Althans onder het kopje Informatie, bij locatie staat ook Den Draai.
de locatie is niet meer Den Draai, de nieuwe locatie is nog niet helemaal rond, dat volgt snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Lekkere prijzen weer op marktplaats: http://www.marktplaats.nl...28-sony-play-station.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wel lachen dat Roy met 2 euro begint.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Voor een redelijke prijs had ik hem nog wel willen hebben. Veel racegames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik vraag me soms echt af wat de reden is van bepaalde prijzen.. Dit gaat ook echt helemaal nergens meer over.

Overigens, de grootste gamecollectie ter wereld is verkocht.

[ Voor 17% gewijzigd door ChokingHazard op 18-06-2014 09:07 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dat hangt ervanaf als je leest wat voor collectie dat was dan vindtr ik de prijs nog wel redelijk beter dan je geld neer te leggen bij een pensioenfonds ;) dus ik ga lekker door ! en op me 55 verkopen en dan lekker rustig aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
De eerste regel gaat over die Marktplaatsadvertentie, de verkoop van die collectie staat er los van. Ik had die prijs hoger verwacht.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Die PSX -> LOL! als je daar 50 euro voor krijgt mag je gaan juichen..

collectie -> ik denk gelijk aan AVGN collectie zeg. Gave set!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ergens denk ik bij het zien van zo'n collectie, waarom? Persoonlijk heb ik dan echt zoiets van ja, leuk, maar waarschijnlijk staat 95% van die spellen er maar gewoon te staan. Ze worden niet gespeeld, dus dan zie ik er de waarde niet van in.

Natuurlijk begrijp ik het ook wel, dat het vet is om bepaalde games te hebben door het achtergrondverhaal o.i.d., dus verder no offense als een van jullie op dezelfde manier verzamelt, maar het is toch leuker om de spellen daadwerkelijk te spelen?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Gistermiddag nog een titeltje opgehaald bij Used Products. Lego Drome Racers voor de Gamecube.
Retro beurs lijkt me wel leuk om heen te gaan, maar is eigenlijk te ver weg voor datgene wat het oplevert (een leuke dag met retro aankopen).

Kijk af en toe wel eens naar de Game Chasers op youtube. Prijzen in Amerika lijken - zeker voor common stuff - toch lager te liggen en zeker meer hoeveelheden. Echte retro stores in Nederland zie je niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Afgelopen weekend nog wat leuke spulletjes ontvangen en opgehaald.

Een aantal nieuwe games:

Gradius V (Playstation 2 NTSC/J)
Okami (Playstation 2 PAL)
Luigi's Mansion (Gamecube NTSC/J)
Ikaruga (Gamecube NTSC/J)
Radirgy (Gamecube NTSC/J)
Wave Race (Gamecube NTSC/J)

Gelukkig heeft Okami ook een 60Hz optie, aangezien ik eigenlijk de PAL 50Hz spellen wil vermijden. De graphics van Gradius V zijn echt hagelscherp, wat een geweldig spel is dit.

De nieuwe monitor om heerlijk te genieten van al dit grafisch geweld. Zowel de Playstation als Gamecube zitten met RGB kabels aangesloten op de nieuwe monitor:

- foto -

[ Voor 23% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 21:25 ]

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Wat een bakbeest.
Als je trouwens Japanse games verzamelt dan is Kururin smash ook een leuke game.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
Ja, dat lijkt me inderdaad ook nog een erg leuke game voor de Gamecube. Heb wel eens Kuru Kuru Kururin gespeeld op de Gameboy Advance. Werkte best wel verslavend. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:06:
Ja, dat lijkt me inderdaad ook nog een erg leuke game voor de Gamecube. Heb wel eens Kuru Kuru Kururin gespeeld op de Gameboy Advance. Werkte best wel verslavend. ;-)
Die game is zó verschrikkelijk frustrerend! En daardoor ook weer verslavend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Dan is Lucle op de Gameboy ook wel aan te raden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

ksborg schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:16:
[...]

Die game is zó verschrikkelijk frustrerend! En daardoor ook weer verslavend :D
Dat dus.

De Gamecube versie heeft daarnaast meerdere hererins en aardige boss battles. Het leuke is dat er ook een multiplayer modus in zit. Wanneer je racet om door de levels te komen wordt het nog net wat intenser.

Daarnaast is er ook een GBA vervolg; Kururin Paradise.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
yippie net een groene gameboy op de kop getikt als die binnen is dan zal ik even een foto plaatsen van de gehele EU gameboy classic (play it loud) series ! kan niet wachten!

p.s dus exclusief de witte uit japan

[ Voor 11% gewijzigd door copywizard op 18-06-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
c4ke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:10:
Afgelopen weekend nog wat leuke spulletjes ontvangen en opgehaald.

Een aantal nieuwe games:
Ik zou alleen al Japanse Gamecube games gaan verzamelen omdat die doosjes zo leuk uitzien. O+ Alleen die taal.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
copywizard schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:33:
yippie net een groene gameboy op de kop getikt als die binnen is dan zal ik even een foto plaatsen van de gehele EU gameboy classic (play it loud) series ! kan niet wachten!

p.s dus exclusief de witte uit japan
Heb je ook de Wario, Manchester United, Milka, Toyota, Hollywood, Heart en Kirby editions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ssst... Niet meteen zijn pret bederven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Vandaag een Sony Trinitron tvtje opgehaald. Was me al een tijdje aan het ergeren aan de kwaliteit van retro games op een HDTV. Het verschil is echt enorm, had ik eigenlijk niet verwacht. Beeldkwaliteit is mooi en de spellen lopen mooi soepel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Kryptex schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:02:
[...]

Heb je ook de Wario, Manchester United, Milka, Toyota, Hollywood, Heart en Kirby editions?
hahaha.
Je moet natuurlijk wel ergens de grens trekken.
Ik heb morgen hopelijk mijn zwarte AGS-101 SP binnen. En dan heb ik mijn SP collectie compleet (m.a.w. dan heb ik alledrie de AGS-101 versies). Aan de gewone SP begin ik niet eens. Dat zijn er echt te veel.
Basis kleuren van de Advance heb ik ook allemaal nu, dus daar hou ik ook mee op.
Tenzij ik heel goedkoop een special edition compleet in doos zie, maar die kans is net zo groot als dat Nederland het WK wint :P
Ik ben benieuwd naar de Gameboy collectie van CopyWizard. ZIjn die trouwens CIB of los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
Patryk schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:45:
Vandaag een Sony Trinitron tvtje opgehaald. Was me al een tijdje aan het ergeren aan de kwaliteit van retro games op een HDTV. Het verschil is echt enorm, had ik eigenlijk niet verwacht. Beeldkwaliteit is mooi en de spellen lopen mooi soepel. :)
Nice, veel plezier ermee! Welk model heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Xyphoid schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:00:
[...]

hahaha.
Ik heb morgen hopelijk mijn zwarte AGS-101 SP binnen. En dan heb ik mijn SP collectie compleet (m.a.w. dan heb ik alledrie de AGS-101 versies). Aan de gewone SP begin ik niet eens. Dat zijn er echt te veel.
Basis kleuren van de Advance heb ik ook allemaal nu, dus daar hou ik ook mee op.
Tenzij ik heel goedkoop een special edition compleet in doos zie, maar die kans is net zo groot als dat Nederland het WK wint :P
Ik ben benieuwd naar de Gameboy collectie van CopyWizard. ZIjn die trouwens CIB of los?
Ook de Pikachu AGS101? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
c4ke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:05:
Nice, veel plezier ermee! Welk model heb je eigenlijk?
Thanks! Ik heb de KV-M1450D, klein maar fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Patryk schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Ik zou alleen al Japanse Gamecube games gaan verzamelen omdat die doosjes zo leuk uitzien. O+ Alleen die taal.. :/
Smash bros kan je in het Engels zetten :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

@c4ke: hoe sluit je eigenlijk een game console op zo'n PVN monitor aan ? Welke kabel gebruik je daarvoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:27
ksborg schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:51:
[...]

Voor een redelijke prijs had ik hem nog wel willen hebben. Veel racegames :)
Theme hospital!

Maar jeetje.. wat een vraagprijs.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
ricost schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:58:
@c4ke: hoe sluit je eigenlijk een game console op zo'n PVN monitor aan ? Welke kabel gebruik je daarvoor ?
Dat is eigenlijk best eenvoudig, ervan uitgaande dat je vooral RGB wilt gebruiken.

Voor de SNES, Megadrive, Saturn, N64, PS1, PS2, Dreamcast, Gamecube:
Standaard RGB Scart kabel + Female Scart BNC breakout kabel

Voor de PS2, Wii:
Standaard component kabel + RCA naar BNC adapters

Zoals je ziet kan bijvoorbeeld de Playstation 2 op verschillende manieren worden aangesloten.

Het is zelfs mogelijk om de composite kabel (rood, wit en geel) te gebruiken in combinatie met RCA naar BNC adapters. Maar dat moet je eigenlijk niet willen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Kryptex schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:02:
[...]

nee helaas :( maar wel de gewone standaard kleuren maar dacht dat dat al wel cool was :(

maar geen van deze zijn toch in NL uitgebracht?
Xyphoid schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:00:
[...]

hahaha.
helaas niet CIB maar dat wordt de volgende hunt aleen heb ik erg weinig CIB momenteel is lastiger te vinden wat logisch is natuurlijk ik heb wel een Classic Clear in box maar de rest is allemaal los

ik zal als de gameboy binnen is uberhaupt even een foto plaatsten van mijn gehele collectie

[ Voor 58% gewijzigd door copywizard op 19-06-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Video van de retrobeurs in Eindhoven afgelopen zondag:
YouTube: Retro Börse Eindhoven 15.06.2014 - Bonami Retro Beurs Niederlande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Aaarrgghh!! I hate you! :(
Must... resist... buying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
Hoi, Ik ben mij ook wat aan het verdiepen in het hele crt verhaal voor de aansluiting van de consoles.

Is zo'n sony pvm een grote meerwaarde tov bijv een mx 4000? kan momenteel een PVM aankopen voor dezelfde prijs als een mx 4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
damn ik wil zo graag een keer naar zo beurs als je zo filmpje ziet dan pas merk je wat ik heb gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
copywizard schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:54:
[...]nee helaas :( maar wel de gewone standaard kleuren maar dacht dat dat al wel cool was :(

maar geen van deze zijn toch in NL uitgebracht?
Je had het over de EU releases niet NL :p
Xyphoid schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:13:
[...]

Aaarrgghh!! I hate you! :(
Must... resist... buying...
Ik heb er nog wel 1 maar die houd ik gesealed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Kryptex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:12:
[...]

Je had het over de EU releases niet NL :p

[...]

Ik heb er nog wel 1 maar die houd ik gesealed >:)
jij maakt lekker veel vriendjes zo !!! ;)

hoe dan ook ik vond het zelf al erg cool alle standaard in de EU uitgebrachte (niet special editions) van de play it loud serie te hebben in mijn collectie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
copywizard schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:18:
[...]

jij maakt lekker veel vriendjes zo !!! ;)

hoe dan ook ik vond het zelf al erg cool alle standaard in de EU uitgebrachte (niet special editions) van de play it loud serie te hebben in mijn collectie!!!
Een stap tegelijk he. Nu moet je gaan voor allemaal complete in box natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Kryptex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Een stap tegelijk he. Nu moet je gaan voor allemaal complete in box natuurlijk ;)
Ik wil binnenkort weer een GameCube kopen... Volgens mij zijn daar ook heel veel kleuren van, maar heb die obsessie niet echt :+. Wel cool natuurlijk om ze allemaal te hebben!

Van de Gamecube wil ik voornamelijk de oranje versie en die's niet Europees :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
assembler games kan je veel gamecube kleuren krijgen waaronder de groene NDNP devices enzo maar ik heb laatst voor 5 euro een two tone resident evil 4 limited edition GC op de kop getikt en een pearl white CIB voor 15 :) de gamecubes zijn idd erg leuk om te hebben ik zooek nog een paarse gameboy player heb wel enkele zwarte maar paars nog niet

en heb mijn eigen GC gehacked met een xeno GC en een doorszichte viperGC behuizing is echt ideaal!
Kryptex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:19:
[...]

idd ik zou de doosjes los kunnen gaan kopen ofzo geen idee of deze op serie nummer waren dacht het niet? toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik ben ook op zoek naar een zwarte Gamecube CIB. Nergens te vinden voor een normale prijs.
Aanbieders op MP reageren niet.
Wil hem om Zelda Four Swords te spelen met Gameboy Advance met zijn vieren.
Link kabels zijn ook al zo debiel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
copywizard schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:07:
assembler games kan je veel gamecube kleuren krijgen waaronder de groene NDNP devices enzo maar ik heb laatst voor 5 euro een two tone resident evil 4 limited edition GC op de kop getikt en een pearl white CIB voor 15 :) de gamecubes zijn idd erg leuk om te hebben ik zooek nog een paarse gameboy player heb wel enkele zwarte maar paars nog niet

en heb mijn eigen GC gehacked met een xeno GC en een doorszichte viperGC behuizing is echt ideaal!

[...]

idd ik zou de doosjes los kunnen gaan kopen ofzo geen idee of deze op serie nummer waren dacht het niet? toch?
Haha ok ik zit er duidelijk niet echt in, want ik heb echt geen idee waar het over gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ksborg schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:48:
[...]

Haha ok ik zit er duidelijk niet echt in, want ik heb echt geen idee waar het over gaat :+
niet?? lol
Xyphoid schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:29:
Ik ben ook op zoek naar een zwarte Gamecube CIB. Nergens te vinden voor een normale prijs.
Aanbieders op MP reageren niet.
Wil hem om Zelda Four Swords te spelen met Gameboy Advance met zijn vieren.
Link kabels zijn ook al zo debiel duur.
bedoel je de GB advance link kabel naar de GC ? (voor four swords) of bedoel je gewoon GB of GBA link kabels (om pokemon te ruilen) beide heb ik nog wel wat van liggen dacht ik zo dus laat het maar weten mijn zwarte GC in doos doe ik helaas niet weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:11:
[...]

niet?? lol

[...]

bedoel je de GB advance link kabel naar de GC ? (voor four swords) of bedoel je gewoon GB of GBA link kabels (om pokemon te ruilen) beide heb ik nog wel wat van liggen dacht ik zo dus laat het maar weten mijn zwarte GC in doos doe ik helaas niet weg ;)
De GBA link naar de GC. De gewone link kabels heb ik genoeg van. Zat bij elke losse GBA die ik heb gekocht :P
Jammer dat je hem niet weg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Xyphoid schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:55:
[...]

De GBA link naar de GC. De gewone link kabels heb ik genoeg van. Zat bij elke losse GBA die ik heb gekocht :P
Die zijn toch niet heel duur of wel?
Heb er toevallig vanmiddag 1 gekocht bij een set.. deze toch?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3e/GameCube-GBA-Link-Cable.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Als je die linkkabel hebt kan ik je ook Pacman VS aanraden (US/JP only en volgens mij alleen als promo bij PacMan World oid). Topspel, eigenlijk het begin van het WiiU concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Kryptex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:00:
[...]

Die zijn toch niet heel duur of wel?
Heb er toevallig vanmiddag 1 gekocht bij een set.. deze toch?

[afbeelding]
Die ja. Beginnen rond de €12 excl. verzendkosten. Vind ik duur voor een kabeltje. En aangezien ik er 4 nodig heb...

Werken Japanese kabels ook? Of werken NTSC kabels niet? Daar zijn ze maar €14 incl. verzendkosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Xyphoid op 19-06-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Nope, maar het is ook NPDP dus daarom kon ik het ook niet googlen. Misleidende informatie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

sebastius schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:21:
Als je die linkkabel hebt kan ik je ook Pacman VS aanraden (US/JP only en volgens mij alleen als promo bij PacMan World oid). Topspel, eigenlijk het begin van het WiiU concept.
Die zat in PAL gebieden ook bij bepaalde uitvoeringen van R: Racing Evolution.
(da's ook de enige reden waarom ik de GameCube versie van R: Racing Evolution heb :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 21:32
Vandaag drie games voor de NES binnen. Ducktales, Donkey Kong Classic en Mega Man 2. Alledrie deden ze het pas na grondig schoonmaken. Mega Man 2 vroeger weleens gehuurd. Vet moeilijk vond ik het toen. Maar wat een vette game en toffe muziek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

PluueeR schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:51:
Vandaag drie games voor de NES binnen. Ducktales, Donkey Kong Classic en Mega Man 2. Alledrie deden ze het pas na grondig schoonmaken. Mega Man 2 vroeger weleens gehuurd. Vet moeilijk vond ik het toen. Maar wat een vette game en toffe muziek!
alle drie fantastische spellen. Ik heb Mega Man 2 niet voor niets gekozen als mijn nr 1 NES game :)
Je moet even wennen aan de speelstijl, maar echt heel moeilijk is hij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
In heb het voor elkaar gekregen om het pakketje dat woensdag binnen is gekomen nog niet open te maken door tijdgebrek.
Het is waarschijnlijk mijn NTSC SNES, want is grote doos. Vanavond lekker uitpakken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Dr. Retro schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:00:
[...]

alle drie fantastische spellen. Ik heb Mega Man 2 niet voor niets gekozen als mijn nr 1 NES game :)
Je moet even wennen aan de speelstijl, maar echt heel moeilijk is hij niet
Nee niet moeilijk - het is meer een kwestie van de goede bazen eerst doen... dan gaat de rest als vanzelf.

@Xyphoid.... zou me nooit lukken. Als ik een pakket binnen krijg, moet die meteen uitgepakt. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 21-06-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Laten we beginnen met wat ik had belooft

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21175540_zps31eee56b.jpg

tada!!

jullie mogen het afkraken zoveel jullie willen maar ik ben trots op mezelf ;)

verder hier mijn kleine knusse collectie

Klein overzichts fototje

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180238_zps6799f3ae.jpg

Mame arcade cab met alles wat je maar in je dromen zou willen/kunnen spelen!

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180247_zps183836b0.jpg

nog een klein overzichts fototje van de tweede kast

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180253_zpsf4de5c39.jpg

Consoles!

Afbeeldingslocatie: http://s1359.photobucket.com/user/G33n/media/2014-06-21180300_zps977f7d8a.jpg.html

nog meer consoles (jullie zien hier rechts vooraan een roze AGS-101 en daarachter een boel reguliere kleuren en gameboy development kit en resterende handhelds)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180307_zps440dfa25.jpg

de NES afdeling met mijn paar trotse games als Trolls en de 3 in 1 boxed cart.

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180313_zps59fe778b.jpg

hier de megadrive (twee lagen dik door ruimte gebrek) en N64 collectie (waaronder 2 keer zelda N64 boxed waarvan 1 beschikbaar eventueel)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180321_zpsebb5659c.jpg

de SNES afdeling klein maar cool! (met natuurlijk vampires kiss)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180339_zps55fb333f.jpg

gameboy afdeling aan de achterkand de boxed games aan de voorkan DS en die paarse boxen zitten allemaal vol ieder met 15 games dus reken maar uit ;)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180358_zps37c067e0.jpg

PS2 sectie met onderaan was MISC games.

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180403_zpsead9d1cb.jpg

PS1 en verscheidene boxed consoles (link helemaal in het hoekje zie je nog een puntje van mijn boxed 3DO heerlijk app. ook!

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21180409_zps58ce1317.jpg

op naar de beneden verdieping (waar de consoles speelbaar zijn! dit is mijn standaard setup ongeveer alles aanlsuit kabels zijn weggewerkt achter de kast langs dus zonder de controllers aangesloten zie je geen enkel kabeltje alles kom samen in de volgende foto

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21182439_zps48c50aa5.jpg

hier komt alle media samen en kan ik de consoles met knoppen de console naar me tv switchen die weer uitkomen op een composiet naar HDMI converter om trillingen tegen te gaan (ooit nog een keer een XRGB zien te regelen)

Afbeeldingslocatie: http://s1359.photobucket.com/user/G33n/media/2014-06-21182452_zpse7599687.jpg.html

hier de totale setup een beetje smoezelig maar dat was ff niet anders (de kast zweeft trouwens)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21182529_zps9ab5fd37.jpg

sorry voor de mensen met een lanzame internet verbinding!!!!

p.s. 2 plaatjes werkte niet op tweakers maar je kan de links klikken of plakken? dan werken ze wel!

en die
Xyphoid schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:55:
[...]

heb ik er wel een voor je liggen eventueel mag je die wel voor peanuts overnemen het is er wel een van piranha ipv nintendo ?

[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 21-06-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
Mooie collectie! Ik heb nog een lange weg te gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Spot ik daar nou de Ikea Lack plankjes die aan een kast vast zijn gemaakt? Eigenlijk best een geniaal idee. Ow en super collectie! Ik hoop eigenlijk niet dat die van mij ooit zo groot gaat worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
@Copywizard leuke collectie, alleen dat plankje boven de Gamecube hangt wat scheef... Laat je niet gek maken over ontbrekende doosjes. Geef ik zelf ook niks om. Leuk die Arcadekast - zou er zelf ooit wel een willen, en een echte flipperkast... :)

Op onderstaande link mijn foto's:
Collectie

Gameboys e.d. uitgestald, maar zijn normaliter netjes opgeborgen. Collectie op de site is volledig bijgewerkt, maar is incompleet omdat de us gameboy titels ontbreken. NDS en SNES foto's moeten nog ge-update. Wii en NES voeg ik nog een keer toe.

In de winter ga ik op de zolder een dedicated gameroom inrichten. Met name voor DTXMania, want de handheld games heb ik liever binnen handbereik. O+

[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 21-06-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel een probleem (). De TV in m'n gameroom heb ik verplaatst naar de slaapkamer, dit was een 40" Samsung LE40A756. Echter, deze had twee SCART aansluitingen. De TV in de woonkamer verplaats ik naar deze ruimte, maar dat is een Samsung UE46D6500; een model zonder SCART aansluiting maar wel met verloopstukje om nog ergens RGB SCART uit te halen.

Nu gebruik ik een RGB switch voor de meeste consoles, maar had op de tweede poort ook nog eea aangesloten. Nu kan ik dus weer switchen of een RGB switch kopen met nog meer aansluitingen. Lastig.

/EINDELIJK een PS4 cat. op Marktplaats, kan ik weer rustig de PS1 sectie afgaan. Dat heeft lang geduurd/ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 22-06-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:31:
Laten we beginnen met wat ik had belooft

[afbeelding]

tada!!

jullie mogen het afkraken zoveel jullie willen maar ik ben trots op mezelf ;)

[...]

heb ik er wel een voor je liggen eventueel mag je die wel voor peanuts overnemen het is er wel een van piranha ipv nintendo ?
Mooie collectie! Ik heb nog een lange weg te gaan.
Thanx voor het aanbod van de kabel, maar ik wil het liefst de originele (zal wel niks uitmaken, maar gaat me om het gevoel. Qua verzamelen heb ik soms beetje ocd). Ga er ook 1 cib kopen.

Hoe heb jij al je consoles aangesloten?
Ik wil 14 consoles op 2 tv's aansluiten. Een flatscreen led voor alles met HDMI en een oude beeldbuis voor de rest.
Heb nu wel een analoge switcher, maar daar kunnen maar 4 consoles op via rgb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:12:
Ik heb wel een probleem (). De TV in m'n gameroom heb ik verplaatst naar de slaapkamer, dit was een 40" Samsung LE40A756. Echter, deze had twee SCART aansluitingen. De TV in de woonkamer verplaats ik naar deze ruimte, maar dat is een Samsung UE46D6500; een model zonder SCART aansluiting maar wel met verloopstukje om nog ergens RGB SCART uit te halen.

Nu gebruik ik een RGB switch voor de meeste consoles, maar had op de tweede poort ook nog eea aangesloten. Nu kan ik dus weer switchen of een RGB switch kopen met nog meer aansluitingen. Lastig.

/EINDELIJK een PS4 cat. op Marktplaats, kan ik weer rustig de PS1 sectie afgaan. Dat heeft lang geduurd/ _/-\o_
Die PS4 categorie weten mensen in mijn omgeving nog niet echt te vinden. Bovendien staat sowieso altijd alles door elkaar. Van die mensen die denken een Nintendo Playstation te verkopen en zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Dat zijn dan meestal wel de mensen waar je goede deals mee kan sluiten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Exorcist schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:12:

Je hebt natuurlijk ook niet echt de juiste TV voor dit soort aansluitingen. :P

Ik zou dit zelf ook een lastige vinden. Ik heb geen idee of zo een scart switch de kwaliteit vermindert. Ik zou zeggen van wel. Aan de andere kant zijn er ook ongetwijfeld switches die het signaal weer versterken.

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 22-06-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Mooie collectie en leuke setup Copywizard. Al een lange tijd bezig met verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Je hebt natuurlijk ook niet echt de juiste TV voor dit soort aansluitingen. :P

Ik zou dit zelf ook een lastige vinden. Ik heb geen idee of zo een scart switch de kwaliteit vermindert. Ik zou zeggen van wel. Aan de andere kant zijn er ook ongetwijfeld switches die het signaal weer versterken.
Een goede RGB schakelkastje is prima, ik zie het verschil verder niet. Moet je wel een degelijke hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Henkje.doc schreef op zondag 22 juni 2014 @ 10:06:
[...]

Mooie collectie en leuke setup Copywizard. Al een lange tijd bezig met verzamelen?
dank jullie wel ! ik ben ongeveer iets langer dan een jaar bezig vermoed ik
Xyphoid schreef op zondag 22 juni 2014 @ 03:35:
[...]

Mooie collectie! Ik heb nog een lange weg te gaan.
Thanx voor het aanbod van de kabel, maar ik wil het liefst de originele (zal wel niks uitmaken, maar gaat me om het gevoel. Qua verzamelen heb ik soms beetje ocd). Ga er ook 1 cib kopen.

Hoe heb jij al je consoles aangesloten?
Ik wil 14 consoles op 2 tv's aansluiten. Een flatscreen led voor alles met HDMI en een oude beeldbuis voor de rest.
Heb nu wel een analoge switcher, maar daar kunnen maar 4 consoles op via rgb kabel.
en begrijp ik idd dat je liever origineel nintendo wilt!

ik heb alles aangesloten momenteel nog via component nog geen RGB mods uitgevoerd maar wil binnenkort wel me aan de nesRGB gaan wagen.

verder zitten alle systemen op 1 (8 poorts) composiet switch aangesloten en deze composiet switch zit op een composiet > HDMI converter van ebay dacht 20 dollar ofzo en dan door naar me lcd met 1 HDMI ziet er al zeg ik het zelf best redelijk uit (tuurlijk kan het 10x mooier)

die tweede switch op de foto is een 4 poorts compsiet en scart (RGB) switch die ik alvast klaar het gezet tussen de eerste switch in voor eventueel de toekomstige nesRGB mod en misschien nog vele andere ;)

[ Voor 69% gewijzigd door copywizard op 22-06-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:57:

[...]

en begrijp ik idd dat je liever origineel nintendo wilt!

ik heb alles aangesloten momenteel nog via component nog geen RGB mods uitgevoerd maar wil binnenkort wel me aan de nesRGB gaan wagen.

verder zitten alle systemen op 1 (8 poorts) composiet switch aangesloten en deze composiet switch zit op een composiet > HDMI converter van ebay dacht 20 dollar ofzo en dan door naar me lcd met 1 HDMI ziet er al zeg ik het zelf best redelijk uit (tuurlijk kan het 10x mooier)

die tweede switch op de foto is een 4 poorts compsiet en scart (RGB) switch die ik alvast klaar het gezet tussen de eerste switch in voor eventueel de toekomstige nesRGB mod en misschien nog vele andere ;)
Liever origineel Nintendo ja.

Misschien ga ik het ook zo doen.
Alleen heb ik dan geen HDMI converter nodig, want heb de gewone beeldbuis naast de flatscreen voor lightgun games.
Thanks voor de uitleg.

- Edit -
Er is ineens een overvloed aan Nintendo DS zwart CIB op MP en V&A.
En ik heb zowaar antwoord gehad op een mail via MP. Dinsdag hopelijk een zwarte DS CIB ophalen.
En die gozer heeft ook nog wat Gamecube spellen die ik nog zocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Xyphoid op 22-06-2014 22:04 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.