Oei. Voor zulke dure dingen ga ik altijd persoonlijk ophalen. Alleen via EBay laat ik bezorgen.PluueeR schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:32:
Echt prachtig zoals die gebouwen in de achter "opeens" verschijnen. Brings back memories
Vorig weekend via Marktplaats The Legend of Zelda gekocht, betaald. Maar nog niks ontvangen. Gezien de andere advertenties van de verkoper denk ik wel dat het goed komt. Maar heb wel vaker met verkopers te maken gehad die heel laks op hun mail reageren. Irritant.
Nog nooit iets niet ontvangen via EBay (klopt op alle houtsoorten in huis af...).
Marktplaats vertrouw ik echt niet meer met verzenden.
Bij elke verkoper die ik daar zie, verdenk ik ze van het oplichten of handelen. Zeker als ze Marieke of een andere onschuldige naam hebben met tientallen andere advertenties met handelaarsprijzen...
Heb onlangs eindelijk bericht gehad van ene Daniëlle, die mijn Gameboy spel van 9 Euro nog steeds niet gevonden heeft (volgens haar wel opgestuurd). Hele tijd niks gehoord. Gewaarschuwd dat ze mijn geld moet terugstorten, anders ging ik aangifte doen. Nog steeds niks gehoord. Doe ik na drie weken aangifte via mijnpolitie, krijg ik ineens een mailtje: Mijn moeder is overleden, dus mijn hoofd stond er niet naar.
Ok, kan gebeuren. Heb haar gecondoleerd en gezegd dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug wil.
Dat was twee weken geleden. Nog steeds niet mijn geld.
Het is maar 9 Euro, maar als ze echt een oplichter is en ze doet het bij 10 personen, dan heeft ze alweer 90 Euro gepikt.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro