Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.856 views

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:49

rapture

Zelfs daar netwerken?

Momus schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:14:
1GB ram is prima voor de mid-end gebruiker en de accu is zat als de processor haar zuinige beloftes waarmaakt.
De Jiayu werd door mijn schoonzusje niet mooi gevonden :)
Voor mij is 1 GB RAM te weinig om lange posten te typen, eventjes overschakelen naar de andere apps, browser uit het geheugen getrapt en opnieuw geladen met een lege reply-vakje.

Met 2 GB RAM wordt de browser niet uit het geheugen getrapt.

Een +50% groter accu gaat langer dan +50% mee.

Hoe hard je een accu aan het ontladen bent, wordt met x aantal C uitgedrukt. 2 Ah accu met 1 A ontladen, is 0,5C (van capaciteit). Als je 2 A van een 2 Ah accu vraagt, dan is het 1C. Als je 1 A van een 3 Ah accu vraagt, dan is het 1/3C.

Hoe meer stroom je van een accu vraagt, hoe sneller de spanning in elkaar zakt en de accu kapt ermee.
Afbeeldingslocatie: http://www.mpoweruk.com/images/discharge-C-rate.gif
Als je hard genoeg eraan trekt, dan kan het zelfs na 80% ontladen al ermee ophouden.

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/LV91V.gif
Kleine stroom in verhouding tot de capaciteit, betekent helemaal tot aan het einde kunnen ontladen.

Afbeeldingslocatie: http://batteryuniversity.com/_img/content/gsm3.jpg
Kleine stroom in verhouding tot de capaciteit, betekent na x aantal keren herladen meer capaciteit overhouden (minder slijtage).

Bij hetzelfde gebruik zal een grotere accu minder diep ontladen zijn (duh), maar het aantal keren dat je het kan herladen wordt ook veel meer.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WwYq7YN0jIoZ60paMdu02gNT/full.gif
http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries
Opladen tot 90% ipv 100 % zorgt ook ervoor dat je de accu dubbel zoveel keren kan opladen.

Voor mij is 2 GB ram en 3000 mAh het minimum. Ik laad mijn phone tijdens werkdagen in de auto op en kan een weekend zonder opladen overbruggen zodat het maandagochtend terug in de auto bijgeladen wordt.
Daytona schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:42:
[...]

Inmiddels een smartphone gevonden, besteld en onderweg. Ik heb de nieuwe Mediatek A53 SoC's overwogen. Maar met nog zeer weinig toestellen en gebruikerservaringen daadwerkelijk beschikbaar, en Android Lollipop nog in ontwikkeling, heb ik voor een low-buck optie gekozen.
Er is een THL 4000 onderweg. Grotendeels dezelfde specs als mijn ouwe Acer, muv de 4000mah accu. Ingegeven door de prijs (helft van mijn budget) en twee positieve reviews;

http://www.notebookcheck....hone-Review.132627.0.html
http://www.gizbeat.com/61...-sub-100-phone-done-right
Zal wel aan mij liggen, maar kijkend naar je eisen van destijds zou je nooit op de THL uitkomen.
Sterker nog, die lijkt daar helemaal niet aan te voldoen.
Ja het is 720p en 4.7 inch, maar betrouwbare gps, goede camera, ondersteuning vanuit community en een soepele gebruikerservaring out of the box zijn afwachten, ondanks 2 goede reviews.

Kijk je naar de Redbull V5 of Redmi 1s (of 2) dan zouden deze daar wel allemaal aan voldoen.
dutchgio schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:19:
[...]

Zal wel aan mij liggen, maar kijkend naar je eisen van destijds zou je nooit op de THL uitkomen.
Ja het is 720p en 4.7 inch, maar betrouwbare gps, goede camera, ondersteuning vanuit community en een soepele gebruikerservaring out of the box zijn afwachten, ondanks 2 goede reviews.

Kijk je naar de Redbull V5 of Redmi 1s (of 2) dan zouden deze daar wel allemaal aan voldoen.
Ja, maar hij wilde blijkbaar maximaal 75 euro uitgeven ofzo...
wel gek als je budget 150 is en je dan toch die keuze maakt, nouja ieder z'n ding hè :)
Hyp Hyper schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:48:
[...]

Achja.. niet iedereen snapt ironie.
(vooral nerds op tweakers niet ;))
Hèèèèèèèèè?? O-) :+

[ Voor 17% gewijzigd door FlowDesign op 12-01-2015 21:23 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:35
dutchgio schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:19:
[...]

Uhn, het is geen 720p maar qhd ;)
Camera met weinig pixels, maar reviews lijken goed en alles werkt. ;)
Zulke reviews wil ik ook wel maken, volgens mij krijgen ze gewoon een bak geld en moeten ze dan zeggen dat het een goed toestel is, of ze zijn gewoon wel erg snel tevreden daar. :+

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Daytona

Autoracen is voor watjes

krissie100 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:24:
[...]

Uhn, het is geen 720p maar qhd ;)
Camera met weinig pixels, maar reviews lijken goed en alles werkt. ;)
Exact. Ik was tevreden met mijn Acer, op wat matige GPS ontvangst bij slecht weer tijdens auto navigatie na. De THL 4000 lijkt t.o.v. mijn Acer minimaal gelijkwaardig of beter.
Eh ja, als je een budget hebt van €150,- hoef je niet persé het hele bedrag (of meestal nog iets meer) uit te geven.
Voor €150,- vond ik niks wat aan al mijn wensen voldeed. Voor €71,- wel een toestel wat aan mijn belangrijkste wensen voldeed (goede gps ontvangst, behoorlijke camera, goede accuduur, eenvoudige root acces, niet te groot, en goede gebruikerservaring out-of-the-box).

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

dutchgio schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:28:
Zulke reviews wil ik ook wel maken, volgens mij krijgen ze gewoon een bak geld en moeten ze dan zeggen dat het een goed toestel is, of ze zijn gewoon wel erg snel tevreden daar. :+
Knock yourself out, ze zoeken nog schrijvers. :P
Daytona schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:35:
[...]

Exact. Ik was tevreden met mijn Acer, op wat matige GPS ontvangst bij slecht weer tijdens auto navigatie na. De THL 4000 lijkt t.o.v. mijn Acer minimaal gelijkwaardig of beter.
Eh ja, als je een budget hebt van €150,- hoef je niet persé het hele bedrag (of meestal nog iets meer) uit te geven.
Voor €150,- vond ik niks wat aan al mijn wensen voldeed. Voor €71,- wel een toestel wat aan mijn belangrijkste wensen voldeed (goede gps ontvangst, behoorlijke camera, goede accuduur, eenvoudige root acces, niet te groot, en goede gebruikerservaring out-of-the-box).
Nu ga je toch echt de mist in. Mijn ZTE V5 2GB/8GB kostte incl. verzendkosten €139 en ik weet zeker dat die meer aan je wensen voldoet dan dat ding van THL.
Je had zelfs voor net iets meer dan 100 euro de 1GB/4GB versie kunnen kopen.

• krissie100
FlowDesign schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:02:
[...]

Nu ga je toch echt de mist in. Mijn ZTE V5 2GB/8GB kostte incl. verzendkosten €139 en ik weet zeker dat die meer aan je wensen voldoet dan dat ding van THL.
Je had zelfs voor net iets meer dan 100 euro de 1GB/4GB versie kunnen kopen.
Valt wel mee hoor, dat is toch weer 30/60 € meer ;)
Ik snap zijn keuze wel ;)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Alsof je bij dat THL apparaat zeker bent van een goede GPS. Dat is gewoon een gok.

• krissie100
Momus schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:17:
Alsof je bij dat THL apparaat zeker bent van een goede GPS. Dat is gewoon een gok.
Mijn ervaring js dat tegenwoordig op bijna alle modellen de gps het doet, alleen jiayu komt wat onzeker over vind ik
krissie100 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:09:
[...]

Valt wel mee hoor, dat is toch weer 30/60 € meer ;)
Ik snap zijn keuze wel ;)
Ik niet, leg eens uit.

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

8)
FlowDesign schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:02:
[...]

Och guttegut, da's nou echt vervelend om te horen zeg. En wat knap dat jij beter weet wat aan mijn wensen voldoet dan ikzelf.
Ik zal er jou niet mee overtuigen, maar ik stel voor dat ik een review schijf als ik 'dat ding van THL' binnen heb. Hoor je vanzelf hoe hij bevalt en hoeveel spijt ik heb dat ik toch niet zo'n fijne ZTE gekocht heb.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Daytona schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:40:
8)
en hoeveel spijt ik heb dat ik toch niet zo'n fijne ZTE gekocht heb.
Dat kan je alleen zeggen wanneer je de ZTE V5 ook in bezit hebt, of op zijn minst even uitgeprobeerd hebt. :+
Als je een budget stelt, moet je er ook gewoon niet over heen gaan, en als iets voor je voldoet voor een acceptabel bedrag, dan is dat toch goed.

Of de THL een goed toestel is durf ik niet te zeggen, voor de prijs is het een leuk dingetje. Ben benieuwd naar je review! :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Momus schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:17:
Reviews gelezen? Youtube reviews gezien? Allemaal (binnenshuis) een goede fix in korte tijd. Mijn Acer deed er in de buitenlucht meestal 1 minuut of langer over, binnenshuis helemaal geen fix. Toch kon ik daar prima mee navigeren, alleen bij slecht weer liet de nauwkeurigheid soms te wensen over.
Ale reviews wijzen erop dat de gps ontvangst van de THL een stuk beter is als mijn oude Acer.Voor mij geen gok. Maar ik ga het uiteraard testen als ik hem binnen heb, en dan hoor je d'r nog van.

• krissie100
Hier ga ik geen tijd in steken ;)

• Momus
8)
[...]

Och guttegut, da's nou echt vervelend om te horen zeg. En wat knap dat jij beter weet wat aan mijn wensen voldoet dan ikzelf.
Ik zal er jou niet mee overtuigen, maar ik stel voor dat ik een review schijf als ik 'dat ding van THL' binnen heb. Hoor je vanzelf hoe hij bevalt en hoeveel spijt ik heb dat ik toch niet zo'n fijne ZTE gekocht heb.
Het is gewoon een bijzondere keuze, gezien je eerdere eisen. Hij mocht niet te groot zijn, maar dit ding is dikker dan de gemiddelde erecte fallus...

• Momus
Daytona schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:55:
[...]

Reviews gelezen? Youtube reviews gezien? Allemaal (binnenshuis) een goede fix in korte tijd. Mijn Acer deed er in de buitenlucht meestal 1 minuut of langer over, binnenshuis helemaal geen fix. Toch kon ik daar prima mee navigeren, alleen bij slecht weer liet de nauwkeurigheid soms te wensen over.
Ale reviews wijzen erop dat de gps ontvangst van de THL een stuk beter is als mijn oude Acer.Voor mij geen gok. Maar ik ga het uiteraard testen als ik hem binnen heb, en dan hoor je d'r nog van.
De reviews lijken toch over het algemeen van shops die hem graag willen verkopen. Las ook ergens iemand die 2 of 3 satellieten in use had. Dat is bijzonder krap.
8)
[...]

Jij kwam aanzetten met je wensenlijstje en een budget van 150 euro, ik niet. Blijkbaar wisselen jouw wensen nogal, hoe moeten wij dat weten? Post ze dan niet in dit topic. Ik geef bovendien alleen maar aan dat er toestellen zijn die wél aan je oorspronkelijke lijstje voldoen én ook nog ruim binnen je budget zaten.

Jammer voor je dat je die niet kon vinden denk ik dan en als je mazzel hebt is die THL idd zo goed als de reviews ons moeten doen geloven.

Oké, doei :)

[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 12-01-2015 23:02 ]

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:11
ben zweer benieuwd naar die thl, vind telefoons met grote accu altijd wel interessant
Vlizzjeffrey schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:01:
ben zweer benieuwd naar die thl, vind telefoons met grote accu altijd wel interessant
Zo eentje bijvoorbeeld? :*)

Afbeeldingslocatie: http://starwinar.files.wordpress.com/2010/02/martincooper1_wideweb__470x3620.jpg

:')

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Mensen, als iemand zijn keuze heeft gemaakt dan is dat toch prima? Op deze manier houdt iemand een nare herinnering over aan het hier posten. Iedereen is vrij om te kopen wat hij wil. Als iemand wat gekocht heeft en iedereen begint met: "je had ook dit kunnen kopen, of dat", daar heeft deze persoon niets aan.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Ja dat mag uiteraard, alleen wij mogen dan toch ook oordelen dat dat niet de slimste aankoop is geweest?
Goedkoop wellicht wel, maar dat kan gauw als je een toestel voor de helft van je zelf gekozen budget uitkiest..
Dat je die eerder hebt gepost, daar op terug komt en zegt er een goed toestel bij te hebben gevonden klopt dan niet, want dat toestel voldoet daar niet aan.
Wees dan reeël en geef aan dat je toch wat minder uit wilt geven en daar je eisen ook aan hebt bijgesteld, want als dat niet zo is heeft ie nu een mooie miskoop gedaan. :P

• krissie100
Voor dat geld koop je misschien wel niks beter en is hij er erg blij mee. Zullen we bij deze deze discussie beëindigen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 04:08:
[...]

Wat, je hebt nog nooit iets aan de praat gekregen en je daarna even een IT-wonderboy gevoeld? Het is duidelijk dat hij zelf ook snapt dat hij dat niet is.
Klopt. :P
krissie100 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:26:
Voor dat geld koop je misschien wel niks beter en is hij er erg blij mee. Zullen we bij deze deze discussie beëindigen?
Mee eens :)

We geven alleen aan dat we het gek vinden dat hij zijn eisen ineens zoveel verlaagd heeft en dat dat niet bij zijn oorspronkelijke wensen en budget past. Dat mogen we wel zeggen toch? :)

Zoals ik al zei: hopelijk voldoet die THL aan zijn nieuwe wensen.

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Momus schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:57:
[...]

Het is gewoon een bijzondere keuze, gezien je eerdere eisen. Hij mocht niet te groot zijn, maar dit ding is dikker dan de gemiddelde erecte fallus...
Dikte boeit me niet zoveel, breedte ivm vasthouden en bedienen met één hand wel. En als 11,2mm het gemiddelde is, zit ik er gelukkig ruim boven :D
Het is niet de meest voor de hand liggende keuze aan de hand van mijn wensenlijst, dat moet ik toegeven. Maar de THL leek voor mij 'goed genoeg' en à €71,- te aanlokkelijk om veel meer uit te geven. Voor mij is het gewoon maar een telefoon. Rooten, recovery erop, evt intern geheugen opnieuw indelen, mijn appjes erop en verder niet naar omkijken. Da's het plan althans.

• John Rambo
Laat even weten hoeveel dagen je haalt met die accu.

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

dutchgio schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:23:
Ja dat mag uiteraard, alleen wij mogen dan toch ook oordelen dat dat niet de slimste aankoop is geweest?
Goedkoop wellicht wel, maar dat kan gauw als je een toestel voor de helft van je zelf gekozen budget uitkiest..
Dat je die eerder hebt gepost, daar op terug komt en zegt er een goed toestel bij te hebben gevonden klopt dan niet, want dat toestel voldoet daar niet aan.
Wees dan reeël en geef aan dat je toch wat minder uit wilt geven en daar je eisen ook aan hebt bijgesteld, want als dat niet zo is heeft ie nu een mooie miskoop gedaan. :P
Point taken. En bedankt voor je oorspronkelijke suggesties. Met de lagere aanschafprijs zijn uiteraard ook de verwachtingen bijgesteld. Zie ook mijn post hierboven.
Is ook een kwestie van interpretatie uiteraard. Wat is een goede camera? Als ik er plaatjes van mijn twee apen (1 en 3jr) mee kan knippen voor online te posten is het voor mij goed.
Wat versta je onder ondersteuning van de community? Als er recovery en root beschikbaar is vind ik het prima. Check. Ik zie toch liever stock android met zo weinig mogelijk poespas. Dus MIUI, CM en zware skins van de meeste fabrikanten hoeven voor mij niet.

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
dutchgio schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:28:
Wil ook nog wel een duit in het review zakje doen. Heb hier al bijna 2 jaar een THL W100 in gebruik, dagelijks intensief gebruik met veel internetten en bellen en alles werkt nog prima incl. GPS… dus geen slecht woord over THL wat mij betreft!

• Quad
  • Nu online
Zo te zien nog niet voorbij gekomen, maar Elephone heeft de Elephone G1 aan hun line-up toegevoegd, een lowend budget smartphone.

Voor wat bekend is:
- MediaTek MT6582M
- 512MB RAM 4GB ROM
- 4,5" 854×480
- 5MP / 1.3MP camera's
- 1800mAh accu
- < 50 dollar

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-11 09:34
En nog wat Xiaomi mi5 foto's:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10425852_898530373525135_9074788332466157447_n.jpg?oh=3c44e6e9cb7febbedba51677c50cd1ca&oe=552D8389&__gda__=1428710961_d96de67014152da0178893d1e37177df
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10924785_898530353525137_3651583249860575341_n.jpg?oh=871b42bd8530959ed5386f3951736bae&oe=55393DBF&__gda__=1429025031_36fd2c03edf9eb24ede5f65b40216b1a
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10556383_898530370191802_307377455794306320_n.jpg?oh=b6f1a320a9bf37eedb30101d577412a5&oe=556BDE13
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/1380514_898530363525136_1727222314553816426_n.jpg?oh=2b7dbde12927d427a6dd93844226ec80&oe=552ABB3A

Afkomstig van de facebookpagina van ibuygou.
Dit lijkt toch wel veel op de vorige foto's die we gezien hebben

[ Voor 6% gewijzigd door LoeWn op 13-01-2015 10:29 ]

• Quad
  • Nu online
Maar waarom een SD801 en geen SD805 of SD810? Xiaomi is normaliter niet een bedrijf wat qua specs achter de feiten aan wilt lopen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• John Rambo
Misschien gaat het hier niet om de Mi5 maar toch een midrange toestel, daar wordt ook nog over gespeculeerd, bijvoorbeeld een Mi4S wat volgens gizmochina ook zou blijken uit bovenstaande foto's: http://www.gizmochina.com...upcoming-xiaomi-flagship/
De bovenstaande foto's komen wel overeen met eerder lekken en de hoesjes die ik eerder gepost heb qua camera / led positie.

Een Redmi Note 2 gaat ook nog rond (geloof ik persoonlijk niet, daar vind ik te gelekte phones tot nu toe te luxe voor. Redmi Note 2 zou je eerder Snapdragon 615 verwachten). Dan is er nog de Xiaomi Ferrari waarvan benchmarks verschenen, en een mogelijke Xiaomi Opera met "hifi". En uiteraard nog een Mi5.

EDIT: Deze video is ook leuk: "Check the look of shock when Xiaomi staff meet their new flagship"

EDIT 2:
Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/xiaomi-teaser-1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door John Rambo op 13-01-2015 12:16 ]

• krissie100
Ik ben helemaal klaar met Elephone, die dingen leven gewoon niet lang, nu doet bij mijn G6 de powerbutton het niet meer... Gelukkig heb ik double tap to wake en to sleep, maar als ie eens uitvalt, batterij leeg, gaat ie nooit meet aan, behalve als je hem aan de pc hangt oid, voor mij in ieder geval geen Elephone meer!

[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 13-01-2015 15:05 ]

• John Rambo
krissie100 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:03:
Ik ben helemaal klaar met Elephone, die dingen leven gewoon niet lang, nu doet bij mijn G6 de powerbutton het niet meer... Gelukkig heb ik double tap to wake en to sleep, maar als ie eens uitvalt, batterij leeg, gaat ie nooit meet aan, behalve als je hem aan de pc hangt oid, voor mij in ieder geval geen Elephone meer!
Je bent niet de enige :Y) Ooit 1x een Elephone gehad en nu nooit meer. GPS werkte niet, GSM deed het niet, tekstinvoer was slecht en camera was om te huilen. Tussendoor nog heel even een Leagoo gehad maar nu sinds een paar maanden Xiaomi junkie :7

• krissie100
John Rambo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:11:
[...]

Je bent niet de enige :Y) Ooit 1x een Elephone gehad en nu nooit meer. GPS werkte niet, GSM deed het niet, tekstinvoer was slecht en camera was om te huilen. Tussendoor nog heel even een Leagoo gehad maar nu sinds een paar maanden Xiaomi junkie :7
Ja, hier doet alles het opzich goed tot nu, heb ook de G4 daar laat het scherm nu ergens binnenin los en dus ontstaan er luchtbelletjed, zo lijkt het althans, G5 heeft gelukkig nog geen issues, want dan zou mijn vader helemaal gek worden ;)

Maar weer terug naar Leagoo ;)

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 12:02
Quad schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:05:
Zo te zien nog niet voorbij gekomen, maar Elephone heeft de Elephone G1 aan hun line-up toegevoegd, een lowend budget smartphone.

Voor wat bekend is:
- MediaTek MT6582M
- 512MB RAM 4GB ROM
- 4,5" 854×480
- 5MP / 1.3MP camera's
- 1800mAh accu
- < 50 dollar
Deze is hier al voor te bestellen voor een prikkie http://www.banggood.com/E...-Smartphone-p-964389.html

maar kan goed zijn dat de prijs nog wordt verhoogd

• krissie100
Mmmmm.... Gek, powerknop lang ingedruk en ging toen gewoon uit, dus toen aan, dat ging ook weer en nu doet ie het weer...
Lag dus aan de software?? Vaag probleem dan ;(
Kun je dat bericht niet toevoegen aan de OP? :+
Lijkt me wel genoeg reden om Elephone niet meer aan te raden en gewoon te mijden...

• krissie100
dutchgio schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:26:
Kun je dat bericht niet toevoegen aan de OP? :+
Lijkt me wel genoeg reden om Elephone niet meer aan te raden en gewoon te mijden...
Tja, kan ik doen, maar dat kan je dan bijna bij elk merk doen volgens jouw ;)
Zelfs xiaomis en lenovos hebben wel eens problemen, ik kan ook zeggen dat de doogee dg500 hier al 1 jaar en 2 maanden zonder ook maar een enkel probleem draait.

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:14
Heb sinds 8/1 ook een Elephone P8.
Echt prachtig toestel, mooi scherm, vlot genoeg.

Maar accuduur is dramatisch; daarnaast valt de telefoon soms gewoon uit en is daarna de accu helemaal leeg. 3 uur opladen, rebooten om het simmetje er in te doen en weer op 3%. Al gemaild met Banggood, ik vind het een klungel..

Doogee DG350 en DG550 gehad die allebei proleemloos waren.

• krissie100
Japiooo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Heb sinds 8/1 ook een Elephone P8.
Echt prachtig toestel, mooi scherm, vlot genoeg.

Maar accuduur is dramatisch; daarnaast valt de telefoon soms gewoon uit en is daarna de accu helemaal leeg. 3 uur opladen, rebooten om het simmetje er in te doen en weer op 3%. Al gemaild met Banggood, ik vind het een klungel..

Doogee DG350 en DG550 gehad die allebei proleemloos waren.
Op accuduur ben ik het inderdaad helemaal met je eens ;)
De rest is prima, nog geen reboot gehad.
Maar raad doogee meer aan dan Elephone, dat zegt genoeg voor sommigen hier ;)
Doogee is niet veel beter anders ;)

• John Rambo
Alle merken zullen problemen hebben, de een misschien wat meer, of veel meer, dan de ander. Daarom is het handig om hier ervaringen te delen. Doogee heb ik hier ook negatieve dingen over gelezen. Mijn ervaring tot nu toe met 4 chinaphones is wel, what you pay is what you get.
Ik ken ook iemand met een gloednieuwe Samsung Note 4 van 700 euro die spontaan uitvalt.. :X

• krissie100
dutchgio schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:46:
Doogee is niet veel beter anders ;)
Daarom zei ik ook dit zinnetje, die slaat namelijk op jouw mening ;)
"dat zegt genoeg voor sommigen hier"
krissie100 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:48:
[...]

Daarom zei ik ook dit zinnetje, die slaat namelijk op jouw mening ;)
"dat zegt genoeg voor sommigen hier"
Ja dat had ik door ja, ik laat die dan wel links liggen ja ;)

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de Elephone P6000 binnengekregen, nog niet veel mee gespeeld door tentamen periode, maar wat ik op gevoel merk is dat deze juist zeer robuust aanvoelt en werkt snel, wifi en GPS zijn ook in orde, enkel vind ik de back & front camera wat tegenvallen.

Qua batterijduur kan ik nog weinig zeggen. Zal binnen enkele dagen wat uitgebreider verslag doen.

• krissie100
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:08:
Ik heb vanmiddag de Elephone P6000 binnengekregen, nog niet veel mee gespeeld door tentamen periode, maar wat ik op gevoel merk is dat deze juist zeer robuust aanvoelt en werkt snel, wifi en GPS zijn ook in orde, enkel vind ik de back & front camera wat tegenvallen.

Qua batterijduur kan ik nog weinig zeggen. Zal binnen enkele dagen wat uitgebreider verslag doen.
Wow, dat is toch met de nieuwe mtk???
Ik was inderdaad ook de eerste paar weken heel blij, hopelijk is dat bij jouw de eerste paar jaar ;)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Pas dan ook even je juichende review aan. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Pandawill heeft nog niet een traceercode van DHL gekregen,dus ik moet even geduld hebben. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 17:28 ]

• krissie100
Hyp Hyper schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:25:
[...]

Pas dan ook even je juichende review aan. :P
Nah, tis blijkbaar gewoon een crash geweest, dus iig niet stuk oid, maar kan het idd wel zetten bij gebruiksgemak oid :)
Ff tijd zoeken

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Nah, tis blijkbaar gewoon een crash geweest, dus iig niet stuk oid, maar kan het idd wel zetten bij gebruiksgemak oid :)
Ff tijd zoeken
Nou ja.. een crash is geen reden om een telefoon af te kraken natuurlijk, maar je deed zó negatief... vandaar.

• krissie100
Hyp Hyper schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:40:
[...]

Nou ja.. een crash is geen reden om een telefoon af te kraken natuurlijk, maar je deed zó negatief... vandaar.
nou, als je alles had gelezen begon mijn woede met dit:
en toen:
krissie100 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:26:
Mmmmm.... Gek, powerknop lang ingedruk en ging toen gewoon uit, dus toen aan, dat ging ook weer en nu doet ie het weer...
Lag dus aan de software?? Vaag probleem dan ;(
maar snap dat je een langdradige tekst overslaat :P
Maar ik merk gewoon dat de Elephone meer problemen heeft dan de Leagoo Lead 1, vandaar ;) want naast de powerbutton zit er ook nog een wiite vlek in het scherm, dat moet wel in de review inderdaad

[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 13-01-2015 17:50 ]

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
John Rambo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:50:
EDIT: Deze video is ook leuk: "Check the look of shock when Xiaomi staff meet their new flagship"
[video]
*Deze video is ook tenenkrommend. Wat slecht geacteerd zeg. En ik betwijfel ernstig dat er ook maar een iemand is bij dat bedrijf die niet weet hoe hun (toekomstige) producten eruit zien, zeker zo vlak voor de launch.

• Quad
  • Nu online
Zo, de Elephone G4 van een winactie is ook binnen.
Ik heb nu het volgende in huis
Elephone G4 2x
Cubot Zorro
Cubot GT99
Utime U100s

Alleen een van de G4 is in gebruik, de rest ligt nu in de kast.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
Quad schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:03:
Elephone G4 2x
Cubot Zorro
Cubot GT99
Utime U100s

Alleen een van de G4 is in gebruik, de rest ligt nu in de kast.
Mooie collectie, heb nog een cubot gt72 als reserve liggen ;)

• Quad
  • Nu online
De OnePlus One nog niet te vergeten uiteraard.

De Zorro is van de anderen de beste en snelste in gebruik. De GT99 het betrouwbaarste, alleen de GPS is hartstikke dood en wil maar niet werken.

De Utime is een prutding, hij werkt en is handig voor een dagje Als je bereikbaar moet blijven. De G4's zijn een beetje Mwoah, het werkt maar de accuduur is dramatisch.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:03:
Elephone G4 2x
Cubot Zorro
Cubot GT99
Utime U100s
Nu kan je vier gesprekken tegelijk voeren 8)7

• Quad
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:30:
[...]

Nu kan je vier gesprekken tegelijk voeren 8)7
Allen dualsim. :+

Dual standby dus zelfs 8..

En de OnePlus One erbij maakt 9. 8)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:35:
En de OnePlus One erbij maakt 9. 8)
Lang leve de welvaart, met zulke supergoedkope telefoons kan iedereen er nu vijf bezitten ;(

• Quad
  • Nu online
Nouja, de Utime U100s is tijdelijk gebruikt door m'n zusje omdat haar telefoon ermee ophield, dus backup.
1 G4 is voor m'n moeder welke de GT99 heeft vervangen omdat GPS.
1 G4 heb ik gewonnen.
De Zorro heb ik gekregen.

De OnePlus voor mijzelf gekocht.

Dus ja.. De telefoons zijn ook niet zo waardevol dat ze het waard zijn om snel te verkopen, in de kast liggen is ook niet zo erg.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:07

RobertowNL

For your gear!

Ben niet alleen dus met zo'n lijst :+

- One plus
- Mi 3 (11.11 deals)
- Inew U1 (voor een blog post, goedkoop tijdens 12.12 deals).
- Lumia 820 (scherm gerepareerd)
- Alcatel one touch mini
- faea f1 (vage issues, waarschijnlijk door een val).
- THL 5000 (Uitleentoestel, krijg alleen maar complimenten over de batterij. Dat wil iedereen wel :9~ )
En dan mis ik er vast nog 1 (en heb nog wat onderweg O-) ).

Overigens hier ook een aantal Doogee's (3x), Jiayu's (3x) en nog meer Jiayu's (2x) in mijn omgeving. Daar valt het RMA percentage mij erg van mee (lees nog geen 1 van de 8 is stuk).

De Jiayu S3 gaat het volgende toestel worden. Ben wel benieuwd hoe de 64bit chipsets het gaan doen. Op papier toch wel weer een upgrade boven de cortex A7 toestellen van nu.

[ Voor 20% gewijzigd door RobertowNL op 13-01-2015 22:24 ]

Doe ik toch iets 'niet goed' ;)
Heb alleen m'n iOcean X7 nog met kapot scherm, en de Nubia Z7 Mini....
Ohja en een Doogee hierheen gehaald, maar die was niet voor mij :9

[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 13-01-2015 19:13 ]

• Quad
  • Nu online
Ik heb hier nog geen een kapot gekregen. Behalve m'n ma welke haar toestel, de Xiaocai X9, heeft laten vallen, barst in scherm waarna het touchscreen kapot was.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Quad schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:40:
Nouja, de Utime U100s is tijdelijk gebruikt door m'n zusje omdat haar telefoon ermee ophield, dus backup.
1 G4 is voor m'n moeder welke de GT99 heeft vervangen omdat GPS.
1 G4 heb ik gewonnen.
De Zorro heb ik gekregen.

De OnePlus voor mijzelf gekocht.

Dus ja.. De telefoons zijn ook niet zo waardevol dat ze het waard zijn om snel te verkopen, in de kast liggen is ook niet zo erg.
Je kunt ze ook weggeven aan mensen die ze goed kunnen gebruiken maar het niet zo breed hebben :)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Doneren voor een review kan ook geen kwaad ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• John Rambo
Nog maar 24 uur tot de launch van de Xiaomi 5 Plus oOo
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2015/01/leaksfly.jpg

Ik heb overigens gisteren een Redmi 2 besteld bij Ibuygou omdat de telefoon van mijn vrouw gesloopt is door ons zoontje. Ben benieuwd hoe snel ik hem binnen heb.

Edit: Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2015/01/xiaomi-mi-note-flagship.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door John Rambo op 14-01-2015 07:02 ]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Not 5 = Niet Mi5
Ik denk dan een Mi4s of wellicht de Mi4 plus(al zou ik dat een flutnaam vinden).

Ik denk nog steeds aan een luxe Redmi (note). Nog 1 dag te gaan :)

• John Rambo
Afgaande op de officiele Xiaomi informatie kan je concluderen dat het iets van het volgende wordt:
- Iets met Note (Redmi Note of een andere Note)
- Een flagship
- 2 toestellen
- Een "bigger, lighter, thinner, hifi sound" toestel

Ik gok vooralsnog op een Mi4S en een Note

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:34

13art

Moderator Mobile
Net als de vorige poster duidt dit denk ik op twee toestellen. Een note 2 en een mi5.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• John Rambo
Je kunt het tweede plaatje op 2 manieren lezen, Not 5 en Note + Mi5.
Aangezien Xiaomi normaal begin van het jaar nieuwe budget toestellen aankondigt en pas later in het jaar een nieuwe Mi, gok ik dat de Mi5 later nog komt. Voor nu denk ik een wat luxere Mi4S met snapdragon 805 en verbeterd design. Later in het jaar misschien een Mi5 met 810.
Het tweede toestel zou dan een Note zijn, wel of geen Redmi, of een wat luxer midden product tussen de Mi en Redmi in.

Edit: Laatste info is dat het een grote Note wordt (5,7"?) met een prijs van ~$650,-

[ Voor 8% gewijzigd door John Rambo op 14-01-2015 09:35 ]

John Rambo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:45:
Je kunt het tweede plaatje op 2 manieren lezen, Not 5 en Note + Mi5.
Aangezien Xiaomi normaal begin van het jaar nieuwe budget toestellen aankondigt en pas later in het jaar een nieuwe Mi, gok ik dat de Mi5 later nog komt. Voor nu denk ik een wat luxere Mi4S met snapdragon 805 en verbeterd design. Later in het jaar misschien een Mi5 met 810.
Het tweede toestel zou dan een Note zijn, wel of geen Redmi, of een wat luxer midden product tussen de Mi en Redmi in.

Edit: Laatste info is dat het een grote Note wordt (5,7"?) met een prijs van ~$650,-
Inderdaad, als je de 5 als een E leest, dan staat er Note.

Ik denk ook dat ze een luxe tegenhanger van de Samsung Note 4 gaan presenteren en een Mi4s. Ik denk dat beide toestellen vrij dun zullen zijn.

De Redmi is al vernieuwd met een nieuw model, met ook maar kleine upgrades. Dat verwacht ik van de Note ook, zoals je dat bericht dus kunt lezen. Daarnaast NOT5 wat er toch wel op wijst dat het nog niet de Mi5 is, maar er worden wel 2 toestellen aangekondigd zoals eerder bleek uit het bericht met de 2 handen....

Dan zou het dus om de midrange 'Fancy Ferrari' kunnen gaan, een beperkte update van de Mi4 in naam van de Mi4S of een high-end Note a la Samsung Galaxy Note maar met Snapdragon in plaats van MediaTek maar toch een Xiaomi-prijs.

• John Rambo
Laatste gerucht: Morgen zouden er 2 nieuwe Xiaomi toestellen komen, waarvan eentje met een Snapdragon 810 en eentje met een Snapdragon 801. Mogelijk de luxe 5,7" Note met een 810 (als het dus geen Mi5 wordt) t.w.v. $650,- en een Mi4S/Ferrari/Redmi Note 2 met een 801?
Qualcomm zou de 23e januari een event houden waarbij de 810 getoond wordt in China.

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2015/01/B7T9WNmCcAEGyyK.jpg

Edit: Als ze inderdaad een Samsung Note 4 / iPhone 6 Plus concurrent zouden weten neer te zetten met een 5,7" scherm, Snapdragon 810 enz. tegen een goede prijs, dan zou dat wel briljant zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door John Rambo op 14-01-2015 14:24 ]

Verwijderd

John Rambo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:21:
Laatste gerucht: Morgen zouden er 2 nieuwe Xiaomi toestellen komen, waarvan eentje met een Snapdragon 810 en eentje met een Snapdragon 801. Mogelijk de luxe 5,7" Note met een 810 (als het dus geen Mi5 wordt) t.w.v. $650,- en een Mi4S/Ferrari/Redmi Note 2 met een 801?
Qualcomm zou de 23e januari een event houden waarbij de 810 getoond wordt in China.

[afbeelding]

Edit: Als ze inderdaad een Samsung Note 4 / iPhone 6 Plus concurrent zouden weten neer te zetten met een 5,7" scherm, Snapdragon 810 enz. tegen een goede prijs, dan zou dat wel briljant zijn.
$650?iPhone plus concurrentie?Best wel een koopje dan. :D
Ter waarde van $650 he, dus bij Xiaomi wordt het dan $400 :+

• LoeWn
John Rambo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:21:

[afbeelding]

Dan denk ik eerder dit:
De note met SD801, en de Mi4S of Mi5 met SD810 (waarschijnlijk MI5, want het design is anders)

Ach, we gaan het zien :)

• John Rambo
dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:36:
Ik denk dat je voor het topmodel wel iets meer gaat betalen. Als er een gloednieuwe 810 in zit, groot scherm, fancy audio, glazen achterkant enz. dan loopt de prijs wel iets op. De Mi4 kost nu iets van$350-400?

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:14
Na wat heenenweer gemail met Banggood kan ik mijn Elephone P8 terugsturen naar Banggood en een andere telefoon nemen. Ben ik wel blij mee want de P8 is echte rommel..
Ik twijfel tussen de Doogee DG550 - heb ik gehad, gewoon goede telefoon - of de Xiaomi redmi note.
Hebben jullie nog ervaring met alternatieven rond 150 euro met een scherm van 5.5 tot 6 inch?

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

John Rambo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:31:
[...]

Ik denk dat je voor het topmodel wel iets meer gaat betalen. Als er een gloednieuwe 810 in zit, groot scherm, fancy audio, glazen achterkant enz. dan loopt de prijs wel iets op. De Mi4 kost nu iets van$350-400?
De prijs voor het top-model is 1999 RMB en voor de uitgebreide versie (bijv. 128GB opslag) komt uit op 2499 RMB

$322 - $403,-
€273 - €341,-

Ik denk zelf nog steeds 2 smartphones
Daar komt nog bij de MiTv2 met Miui V6 (wellicht met Android 5)
Als extra houd ik ook een lampenset in gedachten :)

• Hyp Hyper
Japiooo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:10:
Na wat heenenweer gemail met Banggood kan ik mijn Elephone P8 terugsturen naar Banggood en een andere telefoon nemen. Ben ik wel blij mee want de P8 is echte rommel..
Ik twijfel tussen de Doogee DG550 - heb ik gehad, gewoon goede telefoon - of de Xiaomi redmi note.
Hebben jullie nog ervaring met alternatieven rond 150 euro met een scherm van 5.5 tot 6 inch?
De Jiayu S3 wellicht.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Japiooo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:10:
ZTE V5 Max
Honor 4X
Coolpad F2
Jiayu S3 (als je nog even geduld hebt)
En natuurlijk de Redmi Note

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:36:
$400?!?
Dat is evenveel als een PS4,echt een koopje dus. :P
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:05:
[...]
$400?!?
Dat is evenveel als een PS4,echt een koopje dus. :P
I see what you did there :D

Misschien is het een wat ruwe schatting, maar als ze dezelfde strategie en prijsstelling als nu aanhouden moet het toch worden aangeboden voor en erg lage prijs...

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:08:
[...]

I see what you did there :D

Misschien is het een wat ruwe schatting, maar als ze dezelfde strategie en prijsstelling als nu aanhouden moet het toch worden aangeboden voor en erg lage prijs...
Hoe laag wil het hebben dan??€200-300?
Ik denk de nieuwe high-end "note" wel wat hoger, eerder 350-400.
Bedoelde dat het een beetje een gok is, maar ze moeten toch boven de huidige Mi4 gaan zitten.
Het is ook gewoon een slimme strategie.
Maak kwalitatief hoogwaardige producten en verkoop die voor veel geld maar nog altijd minder dan je concurrenten. Hiermee bewijs je dat je goede spullen maakt en bouw je een sterke merknaam op. Dan verkoop je automatisch ook veel meer in de budgetmarkt.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:34

13art

Moderator Mobile
Sowieso dus geen Mi5:
NOT5: Sorry to burst the bubble. It's not Mi 5. What could it be? Make a guess below! You could use some help, so check out our Instagram (@XiaomiSG, www.instagram.com/XiaomiSG) to get another clue!
(Yes, this a FLAGSHIP device, so it's going to be our best one this year!)
‪#‎MiLaunch115‬ live stream page: www.mi.com/sg/events/launch115/
bron

Maar wel hun flagship, dus HET toestel van het jaar. Zou een Note een toestel van het jaar kunnen zijn???

edit:
Wel grappig om de reacties onder dat facebook bericht te zien.
Eentje die ik nog niet gehoord had: Not 5, dus Mi5 Plus.... Is niet de Mi5 ;)
Ik snap alleen de hint niet op hun instagram. Maar wellicht dat je daarvoor Mandarijn zou moeten kunnen lezen..

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 15-01-2015 00:44 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

l3art schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:40:
Sowieso dus geen Mi5:

[...]

bron

Maar wel hun flagship, dus HET toestel van het jaar. Zou een Note een toestel van het jaar kunnen zijn???

edit:
Wel grappig om de reacties onder dat facebook bericht te zien.
Eentje die ik nog niet gehoord had: Not 5, dus Mi5 Plus.... Is niet de Mi5 ;)
Ik snap alleen de hint niet op hun instagram. Maar wellicht dat je daarvoor Mandarijn zou moeten kunnen lezen..
Qua specs zijn de Note toestellen van Samsung toch ook flagship devices?
Ik zei eerder al, reken op een luxe tegenhanger van de Note 4 :)

Maar wat wordt dan de andere aankondiging? Toch een mi4s of iets nieuws in een soort tussensegment.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:32:
Ik denk de nieuwe high-end "note" wel wat hoger, eerder 350-400.
Bedoelde dat het een beetje een gok is, maar ze moeten toch boven de huidige Mi4 gaan zitten.
Tot nu toe wijst ieder gerucht op een prijsstelling net boven die van de huidige note, zo rond de 200-250 dollar. Het zou erg verrassend zijn als ze daar nu opeens sterk vanaf wijken.

• John Rambo
Xiaomi Note als iPhone 6 Plus concurrent:
6,95mm dik

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10422513_790596964321331_2027831436980263958_n.png?oh=7cdea9c0326be7394530e531ca8f4de0&oe=5539DAA5

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10906359_919710261386885_7966260746226526771_n.jpg?oh=c97a41df561dac1d5b900bd55c2d8f45&oe=556BDC68&__gda__=1428493236_0759d61dbcd09da828e804ae34d70707

[ Voor 36% gewijzigd door John Rambo op 15-01-2015 07:25 ]

Verwijderd

Blurg, dat zal wel betekenen dat het ding ook veel te duur wordt. Jammer, dan had ik de Note 4g net zo goed twee maanden geleden kunnen kopen.

• John Rambo
Lijkt op het gebogen glas waar het eerder over ging. 3000mAh accu, full HD scherm. 13 MP camera met OIS dual LED, zelfde front camera als de HTC M8
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_19952b1cac2f4431bba332e049602ffa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_057ed725b738490f9fb75225a6b33e35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_9147838468f5425489f2e3f571db6897.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_8fbe8e563b6f41658f1ce2fb4f7f8af2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_ec7e8098ae804f67a8cca537c05943bd.jpg

Xiaomi Note heeft Hifi audio. Voor 64 eurootjes krijg je er een kinky koptelefoon bij zodat je daar lekker van kan genieten:
Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/s_68edba4792bc4215b0bb716f83c32612.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door John Rambo op 15-01-2015 08:18 ]

• LoeWn
- 3D curved Gorilla Glass 3 with metal frame
- 5.7” Sharp/JDI Full HD display (95% NTSC, 1400:1 contrast ratio)
- Snapdragon 801 2.5GHz, Adreno 330, 3GB LPDDR3 RAM
- Dual 4G SIM (micro/nano), Dual Standby
- Sony 13MP camera f/2.0, Optical Image Stabilisation (OIS)
- 4MP front camera with large 2-micron pixels
- Hi-Fi audio system, 24-bit/192KHz lossless playback support
- 3000mAh 4.4V lithium-ion battery, Quick Charge 2.0

Prijs wordt 2300RMB (315 euro) voor de 16GB en 2700RMB (385 euro) vlor de 64GB. Dat is wel lager dan ik had verwacht

[ Voor 71% gewijzigd door LoeWn op 15-01-2015 08:22 ]

Dual sim is ook nice :Y

Ook nice dat ze OIS toegevoegd hebben, maar jammer dat het "maar" een Sony imx214 camera is.

Qua camera zit ik dan beter met de Honor 6 Plus die ik besteld heb. Deze nieuwe Mi Note ziet er wel heel erg mooi uit :Y

Reken voor ons maar op een stuk hogere prijs, de Honor 6 Plus kost in China 2499 RMB en gaat over de toonbank voor ons voor meer dan 500 dollar.

[ Voor 27% gewijzigd door FlowDesign op 15-01-2015 08:24 ]

• John Rambo
Mooi dingetje hoor 8) Hier nog wat betere foto's / video:

[YouTube: http://youtu.be/X6ku-ta3czk]

Foto 1
Foto 2

[ Voor 81% gewijzigd door John Rambo op 15-01-2015 08:23 ]

• LoeWn
En nog een Note:

Also introducing — Mi Note Pro — a souped-up version of Mi Note that sets a completely new performance bar.

- Snapdragon 810 64 bit 8-core, Adreno 430 GPU
- 5.7” 2K display (2560 x 1440 at 515 PPI)
- 4GB LPDDR4 RAM, 64GB eMMC 5.0 Flash
- LTE-CAT 9, up to 450Mbps download speeds

Mi Note Pro price: ¥3,299/+-€450 (64GB)

• John Rambo
LoeWn schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:25:
En nog een Note:

Also introducing — Mi Note Pro — a souped-up version of Mi Note that sets a completely new performance bar.

- Snapdragon 810 64 bit 8-core, Adreno 430 GPU
- 5.7” 2K display (2560 x 1440 at 515 PPI)
- 4GB LPDDR4 RAM, 64GB eMMC 5.0 Flash
- LTE-CAT 9, up to 450Mbps download speeds

Mi Note Pro price: ¥3,299/€450 (64GB)
Oftewel 423 euro >:) Samsung, Apple eat your heart out

In China ja. Zoals ik al zei kun je aardig wat bij de prijs optellen.
Reken dan bij de huidige dollarkoers maar op minimaal 500 Euro voor de Pro.
Echter nog steeds een net bedrag vergeleken met de concurrentie :Y

Pagina: 1 ... 87 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!