Nee hij bedoeld de verkoper Retailheaven op marktplaatsmarcelmg2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:00:
[...]
Mis ik iets? Wat is hier gevoelig aan? Is dat toestel niet goed of zo?
http://www.gizchina.com/2...v5-135-4g-lte-smartphone/
Geen WCDMA dus, hopelijk komt er nog een Europese versie uit.
Geen WCDMA dus, hopelijk komt er nog een Europese versie uit.
Was weer een beetje aan het neuzen en kwam op Aliexpress deze tegen. Helemaal niet verkeerd. Specs zijn wel wat basic maar voor het geld....Vind vooral de achterkant wel netjes. Lijkt een beetje op de Inew V3 maar dan wel met een 2500mah batterij en goedkoper. Ach, fuck it. En besteld 
Edit: wel via DHL; 2x accu en snellere levering (met eventueel extra kosten, helaas)
Edit: wel via DHL; 2x accu en snellere levering (met eventueel extra kosten, helaas)
[ Voor 9% gewijzigd door poema op 11-04-2014 13:45 ]
Ziet er wel interessant uit inderdaad, en ook niet heel duur. Wat me alleen opvalt is dat er geen enkele Youtube-review (unboxing, etc.) o.i.d. te vinden is.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Inderdaad aardig telefoontje. Ik ben wel bang dat je voor die prijs te veel inlevert op de kwaliteit van de interne componenten. Dit is bijvoorbeeld het geval bij mijn Tronsmart TS7, in het begin gaat alles nog goed, maar na een tijdje begin je te merken dat geluidskwaliteit bij bellen niet goed is, hetzelfde bij muziek luisteren via oortjes (en bluetooth). Nu ik meer en meer apps heb gedownload loopt hij ook vol, de mogelijkheid om apps of andere data (foto's) op sd kaartje te zetten is er niet. Voor 50 euro meer heb je een Zopo die deze kuren niet heeft...
Het toestel zal wel goed zijn.marcelmg2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:00:
[...]
Mis ik iets? Wat is hier gevoelig aan? Is dat toestel niet goed of zo?
De specs die beloofd worden op MP zullen 'beter' zijn dan in China.
Wat vinden jullie van deze?
Lijkt me ook een zeer mooie.
Ohja, ze claimen android Kitkat 4.4 dus.
[ Voor 27% gewijzigd door zeg_ik_niet op 11-04-2014 14:26 ]
Kitkat...
Tot nu toe gaat dat nog niet samen.Under the hood is a 1.7Ghz Mediatek MT6592 processor
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Zal aan mij liggen maar dat kun je toch eigenlijk oplichting noemen?timovd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:32:
Kitkat...
[...]
Tot nu toe gaat dat nog niet samen.
Gewoon eentje halen en een claim openen dat je telefoon verkeerde specs heeft.

Zal je 'm alleen terug moeten sturen ik.
Had een zwakke accu bij mijn telefoon.
na enkele keren mailen willen ze dat ik de accu terugstuur.
Nou niet dus!
Kleine tipVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:13:
Over welke zopo heb je het dan?
Cheaphardware.nl
Komt gewoon uit voorraad in Rotterdam.
voor de mensen die een groot turbo toestel willen: http://www.doogee.cc/en/gb/pro_details.asp?ID=139
prijs nog niet bekend
prijs nog niet bekend
De C2 aka ZP980, is licht in prijs gestegen afgelopen maanden. Nu is er nieuwe versie.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:13:
Over welke zopo heb je het dan?
Verwijderd
Bedoel je dan de zopo zp1000? Die lijkt me wel aardig qua specs, design en dikte.repeat123 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:15:
[...]
De C2 aka ZP980, is licht in prijs gestegen afgelopen maanden. Nu is er nieuwe versie.
Ik zag hem nog niet voorbij komen, de iNew V5!
http://www.gizbeat.com/3953/inew-v5-review-specifications/
Mooie ervan zijn de onscreen knoppies, en zover ik kan zien een prima scherm.
Maar meer is er nog niet bekend.
http://www.gizbeat.com/3953/inew-v5-review-specifications/
- SoC: MT6592
- CPU: 8-core 1.7GHz
- GPU: Mali-450 Mp4
- Radios: GSM/WCDMA
- Cameras: 13mp rear / 5mp front
- Battery: 2270mA
- Sensors: Gravity, Proximity, Compass
- Dimensions: 157*78*7.2
Mooie ervan zijn de onscreen knoppies, en zover ik kan zien een prima scherm.
Maar meer is er nog niet bekend.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik wou et net zeggen....Momus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:36:
Die batterij is wel weer erg krap.
Jep, maar voor mij uit gaat er op moment weinig interesse naar een Chinees toestel, mijn iNew V3 gaat binnenkort weer in de verkoop want ik heb ivm verlengen abonnement een Nexus 5 aangeschaft. 
Ik hou alleen wel een flinke schuine oog naar de OnePlus One. Ziet er bijzonder interessant uit.
Ik hou alleen wel een flinke schuine oog naar de OnePlus One. Ziet er bijzonder interessant uit.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 11-04-2014 21:39 ]
⏩ PVOutput☀️
2270 mah... Dat zullen net als bij de iNew V3 wel op z'n chinees geïnterpreteerde mah's zijn....
Reken dan op 2000, en met 5.5 inch full-hd én octa-core, wens ik je veel succes om de dag door te komen
De OnePlus is zeker interessant, helemaal nu er ook 'nederlandse ondersteuning' komt..
Alleen eigenlijk wel iets boven mijn budget.. Ik zou meer richting max. 250 gaan.
Daarnaast is Mn iOcean verder ook nog prima, en ik heb nog niks anders nodig..
een uiteindelijke vervanging hoeft ook geen mediatek te zijn, aangezien dual-sim geen vereiste is.. 4G is wel mooi meegenomen maar heeft niet veel zin zolang t-mobile geen landelijke dekking heeft 
Ook dat heeft geen haast lijkt het
Reken dan op 2000, en met 5.5 inch full-hd én octa-core, wens ik je veel succes om de dag door te komen
De OnePlus is zeker interessant, helemaal nu er ook 'nederlandse ondersteuning' komt..
Alleen eigenlijk wel iets boven mijn budget.. Ik zou meer richting max. 250 gaan.
Daarnaast is Mn iOcean verder ook nog prima, en ik heb nog niks anders nodig..
Ook dat heeft geen haast lijkt het
[ Voor 54% gewijzigd door dutchgio op 11-04-2014 22:01 ]
komt deze restpartij van de Action ofzo?
Hallo ik had een vraagje waar kan ik de De Redmi Note western editie krijgen
of is die er nog niet zo nee wanneer komt die? en zal die ook 116 kosten en
hoeveel zal de Douna kosten zijn en hoeveel kans heb ik op
douane kosten
Groet,
Bas
of is die er nog niet zo nee wanneer komt die? en zal die ook 116 kosten en
hoeveel zal de Douna kosten zijn en hoeveel kans heb ik op
douane kosten
Groet,
Bas
Verwijderd
Google eens op invoer calculator en dan voer je daar wat getalletjes in en je weet hoeveel je maximaal aan PostNL en de doaune komt te betalen.
Sommige hebben geluk en betalen niks, maar die kosten kunnen aardig oplopen afhankelijk van het bestelbedrag.
Sommige hebben geluk en betalen niks, maar die kosten kunnen aardig oplopen afhankelijk van het bestelbedrag.
Ik geloof 21% als ik goed heb googelt tot 150 euro
Maar is de western editie al verkrijgbaar van De Redmi Note want
ik ben niet zo bekend met al die Chinese shops en kan hem zelf niet vinden
en snap de Chinese letters niet heel goed
Maar is de western editie al verkrijgbaar van De Redmi Note want
ik ben niet zo bekend met al die Chinese shops en kan hem zelf niet vinden
en snap de Chinese letters niet heel goed
[ Voor 18% gewijzigd door Bas_Sl op 12-04-2014 14:48 . Reden: Spellingsfout ]
Wat bedoel je eigenlijk met western editie? Zit er dan een achtergrond bij van The Good, the Bad and the Ugly?
Zo te zien is dit toestel alleen nog in de preorder. Trek je conclusie.
Zo te zien is dit toestel alleen nog in de preorder. Trek je conclusie.
[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Dain op 12-04-2014 14:58 ]
Ik bedoel Dat die op het Nederlandse 3G Netwerk werkt
Zij ik het fout mijn excuses dan (Ben 14 en dyslect natuurlijk geen excuses maar ja)
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen groet bas
Toevoeging
Maar Kan nou iemand men vragen beantwoorden
Zij ik het fout mijn excuses dan (Ben 14 en dyslect natuurlijk geen excuses maar ja)
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen groet bas
Toevoeging
Maar Kan nou iemand men vragen beantwoorden
[ Voor 15% gewijzigd door Bas_Sl op 12-04-2014 15:05 ]
De redmi note die nu in de VOORverkoop staat (dus nergens vergkrijgbaar) is de TD-CDMA, oftewel de versie die je niet in NL kan gebruiken icm 3G. De WCDMA versie die zal nog langer op zich laten wachten, dus het antwoord is nee, voorlopig niet. Zal nog wel min. 2 maanden duren en dat is een zeer optimistische schatting.... Overigens zou ik je adviseren om vervolg vragen hierover in het \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. topic te stellen.
[ Voor 20% gewijzigd door Lord_Dain op 12-04-2014 15:16 ]
Is er dan een beter alternatief?
Groet,
Bas
Groet,
Bas
Dit topic staat er vol mee, ja dus. Op Tweakers wordt echter wel verwacht dat je zelf wat zoekwerk verricht en niet naar de bekende weg vraagt. Bovenin de pagina staat een zoek button , gebruik die een keer zou ik zeggen
op dit moment voor die maat niet super veel alternatieven, begin mei komt als het goed is deze: http://www.banggood.com/D...-Smartphone-p-922324.html wel uit.
deze: http://www.banggood.com/K...-Smartphone-p-919311.html komt er ook aan
@lord, doe niet gierig en help elkaar een beetje
[ Voor 40% gewijzigd door krissie100 op 12-04-2014 15:30 ]
Na het lezen van een aantal revieuws/ ervaringen in deze thread. Heb ik zelf ook de stoute schoenen aangetrokken en een Elephone P7 mini besteld.
Ik wil niet direct een review geven. Hiervoor is mijn kennis van Smartphones te beperkt. Toch wil ik onderstaand wat ervaringen delen.
Bijna 3 weken heb ik moeten wachten op mijn ChinaPhone. Pandawill heeft de bestelling netjes verzorgd: de telefoon was voorzien van screenprotector. Daarnaast vond ik nog een reserve in de doos. Ook was de taal binnen Android al in 'Nederlands' gewijzigd.
Helaas was ik wel de klos bij de Douane. Mijn bestelling van €90 werd zo toch nog ruim €120,-. Evengoed een prima prijs voor deze telefoon.
Kwalitatief lijkt er weinig mis met deze telefoon. De telefoon voelt stevig aan, enkel de achtzijde lijkt een beetje fragiel. Niet te vaak openmaken dus..
De specificaties van deze telefoon zijn niet slecht, toch mist er het nodige. Zo is er geen HD scherm en missen en een aantal sensoren.
In het gebruik is het een prima apparaat. Android is heel kaal geïnstaleerd en voelt snel aan. Bloat en andere Crapware ontbreekt totaal op deze telefoon.
GPS ontvangst van dit apparaat is niet super. Het duurt even voordat er een fix is, en ik moet er voor naar buiten. Met de telefoon naast me op de bijrijdersstoel heb een aantal autoritjes getracked: met regelmaat zit ik een paar meter naast de weg. Hiermee is deze telefoon absoluut ongeschik als navigatie.
De accuduur heeft me positief verrast. Bij intensief gebruik is het absoluut geen probleem het eind van de dag te halen met een accu.
Postief:
Geen bloat/ crapware aanwezig!
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Voelt snel aan.
Negatief:
GPS ontvangst is matig
Mist sensoren
Geen ondersteunig voor 3G op 900MHz!
Geen HD scherm
Ondanks de minpunten ben ik een tevreden gebruiker van deze telefoon!
Ik wil niet direct een review geven. Hiervoor is mijn kennis van Smartphones te beperkt. Toch wil ik onderstaand wat ervaringen delen.
Bijna 3 weken heb ik moeten wachten op mijn ChinaPhone. Pandawill heeft de bestelling netjes verzorgd: de telefoon was voorzien van screenprotector. Daarnaast vond ik nog een reserve in de doos. Ook was de taal binnen Android al in 'Nederlands' gewijzigd.
Helaas was ik wel de klos bij de Douane. Mijn bestelling van €90 werd zo toch nog ruim €120,-. Evengoed een prima prijs voor deze telefoon.
Kwalitatief lijkt er weinig mis met deze telefoon. De telefoon voelt stevig aan, enkel de achtzijde lijkt een beetje fragiel. Niet te vaak openmaken dus..
De specificaties van deze telefoon zijn niet slecht, toch mist er het nodige. Zo is er geen HD scherm en missen en een aantal sensoren.
In het gebruik is het een prima apparaat. Android is heel kaal geïnstaleerd en voelt snel aan. Bloat en andere Crapware ontbreekt totaal op deze telefoon.
GPS ontvangst van dit apparaat is niet super. Het duurt even voordat er een fix is, en ik moet er voor naar buiten. Met de telefoon naast me op de bijrijdersstoel heb een aantal autoritjes getracked: met regelmaat zit ik een paar meter naast de weg. Hiermee is deze telefoon absoluut ongeschik als navigatie.
De accuduur heeft me positief verrast. Bij intensief gebruik is het absoluut geen probleem het eind van de dag te halen met een accu.
Postief:
Geen bloat/ crapware aanwezig!
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Voelt snel aan.
Negatief:
GPS ontvangst is matig
Mist sensoren
Geen ondersteunig voor 3G op 900MHz!
Geen HD scherm
Ondanks de minpunten ben ik een tevreden gebruiker van deze telefoon!
Bij mijn vrouw deed de GPS het ook niet goed op MTK6589T.PH68 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:45:
Deze handleiding gevolgd en werkt nu perfect.
Fix binnen 5 seconden.
Ik weet niet of het jou kan helpen?
Hierbij verklaart de gebruiker of gebruikster dat indien de telefoon of wat dan ook naar de mallemoer gaat, hij/zij zeg_ik_niet (hierna te noemen: dr. prof. Jan L*l) niet aansprakelijk te stellen!

Ik vind het ook wel weer eens tijd worden voor een mooi reviewtje: de Huawei Honor 3C
En dan begin ik maar als eerst met de prijs: zo'n 150 euries, en dat is misschien als je de specs kijkt wat aan de dure kant in vergelijking met andere china phones.
Maar, deze huawei biedt je echt waar voor je geld.
Ik ben uitermate tevreden met de community die er achter zit, er zijn al zeer veel custom roms, waaron die miui rom die mij erg bevalt. Het scherm is prachtig, zeker in vergelijking met andere toestellen is de kleurweergave heel mooi vind ik, en in de miui rom kan je zelfs nog de warmheid/koudheid van het scherm veranderen. top. Touchscreen is erg gevoelig, waardoor ook met handschoentjes het heel prettig bedienen is. Ook zit er een mooi nitifivatielampie op met RGY(rood/ groen/ geel) specs spreken voor zich en alles loopt vlekkeloos. scherm kan overigens heel scherp waardoor je in de zon het scherm bovengemiddeld kan bekijken. Camera is helaas niet echt top, maar dat is denk ik nog een software probleempje in de miui rom, want ik heb veel mooiere foto's vanaf de honor 3c gezien op internet. Bouwkwaliteit is prima, al had ik wel met de standaard witte achterkant wat kraakjes, maar heb er nu een ander achterkantje+ flip cover op zitten en alle kraakjes zijn weg. Een ander groot voordeel vind ik het assortiment accessoires, die is voor een chinese phone echt waanzinnig. De batterij vind ik persoonlijk heel goed, ondanks dat de miui rom meer stroom vreet tov de huawei rom heb ik nog steeds een battery stat van:
1d 20h on battery nog 9%
screen: 5h 40m
met wifi en sync altijd aan, en 3g uit. met scherm op de middelste scherpte.
Ook de gps heeft erg snelle fix binnen met 20 sattelieten en 12 connected binnen een paar seconden.
Browsen in de opare browser gaat zeer vloeiend en zeer snel!
+ zeer mooi scherm
+ goede accu
+ veel custom roms
+ extreem veel accessoires
+ goed gps bereik
+ goede wifi ontvangst
+ zeer weinig haperingen
- Camera(ligt aan software denk ik)
- kraakjes, (maar ik denk dat dat per toestel verschillend is, want met me nieuwe achterkant geen kraakjes meer)
al met al een ZEER tevreden gebruiker hier.
EDIT: de honor 3c van mijn zus draait nog op de stock rom, en die heeft nu battery stats van:
1d 10h met nog 31%
5h 47m screen on time, dus de stock rom is wel zuiniger
En dan begin ik maar als eerst met de prijs: zo'n 150 euries, en dat is misschien als je de specs kijkt wat aan de dure kant in vergelijking met andere china phones.
Maar, deze huawei biedt je echt waar voor je geld.
Ik ben uitermate tevreden met de community die er achter zit, er zijn al zeer veel custom roms, waaron die miui rom die mij erg bevalt. Het scherm is prachtig, zeker in vergelijking met andere toestellen is de kleurweergave heel mooi vind ik, en in de miui rom kan je zelfs nog de warmheid/koudheid van het scherm veranderen. top. Touchscreen is erg gevoelig, waardoor ook met handschoentjes het heel prettig bedienen is. Ook zit er een mooi nitifivatielampie op met RGY(rood/ groen/ geel) specs spreken voor zich en alles loopt vlekkeloos. scherm kan overigens heel scherp waardoor je in de zon het scherm bovengemiddeld kan bekijken. Camera is helaas niet echt top, maar dat is denk ik nog een software probleempje in de miui rom, want ik heb veel mooiere foto's vanaf de honor 3c gezien op internet. Bouwkwaliteit is prima, al had ik wel met de standaard witte achterkant wat kraakjes, maar heb er nu een ander achterkantje+ flip cover op zitten en alle kraakjes zijn weg. Een ander groot voordeel vind ik het assortiment accessoires, die is voor een chinese phone echt waanzinnig. De batterij vind ik persoonlijk heel goed, ondanks dat de miui rom meer stroom vreet tov de huawei rom heb ik nog steeds een battery stat van:
1d 20h on battery nog 9%
screen: 5h 40m
met wifi en sync altijd aan, en 3g uit. met scherm op de middelste scherpte.
Ook de gps heeft erg snelle fix binnen met 20 sattelieten en 12 connected binnen een paar seconden.
Browsen in de opare browser gaat zeer vloeiend en zeer snel!
+ zeer mooi scherm
+ goede accu
+ veel custom roms
+ extreem veel accessoires
+ goed gps bereik
+ goede wifi ontvangst
+ zeer weinig haperingen
- Camera(ligt aan software denk ik)
- kraakjes, (maar ik denk dat dat per toestel verschillend is, want met me nieuwe achterkant geen kraakjes meer)
al met al een ZEER tevreden gebruiker hier.
EDIT: de honor 3c van mijn zus draait nog op de stock rom, en die heeft nu battery stats van:
1d 10h met nog 31%
5h 47m screen on time, dus de stock rom is wel zuiniger
[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 12-04-2014 16:57 ]
.
Hebben we het al hier al eens gehad over een goede en veilige Root procedure voor de MTK 6592
????
.
Hebben we het al hier al eens gehad over een goede en veilige Root procedure voor de MTK 6592
.
Gwn framaroot proberen!H6nsvV379 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:33:
.
Hebben we het al hier al eens gehad over een goede en veilige Root procedure voor de MTK 6592????
.
Beter MTK droid root & tools gebruiken dit keer
Wat vinden jullie van de Lenovo A850+ octacore? Heb em een beetje bekeken en voor 125 euro een telefoon van een bekende fabrikant vind ik best netjes, enige nadeel is de lage QHD resolutie @ 5.5" maar dat compenseert dan wel weer voor de relatief zwakke accu van 2500mAh. Iemand ervaringen mee? Kom trouwens van een S4 af die waarschijnlijk niet door de garantie heen komt, zie dat de antutu scores ongeveer gelijk zijn maar in hoeverre merk je dat in de praktijk? Ben niet zo een gamer, meer van het surfen en chatten.
linkje:
http://www.pandawill.com/...id-42-2500mah-p87193.html
linkje:
Ik denk dat je daar dan meer dan voldoende aan hebt voor alleen wat internetten en chattenm4rtyr schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:20:
Wat vinden jullie van de Lenovo A850+ octacore? Heb em een beetje bekeken en voor 125 euro een telefoon van een bekende fabrikant vind ik best netjes, enige nadeel is de lage QHD resolutie @ 5.5" maar dat compenseert dan wel weer voor de relatief zwakke accu van 2500mAh. Iemand ervaringen mee? Kom trouwens van een S4 af die waarschijnlijk niet door de garantie heen komt, zie dat de antutu scores ongeveer gelijk zijn maar in hoeverre merk je dat in de praktijk? Ben niet zo een gamer, meer van het surfen en chatten.
linkje:
Maar da's mijn mening.
Ook belangrijk voor mij is de GPS functie, dat moet goed werken en dan heb je meer vertrouwen in een fabrikant als Lenovo dan één of andere onbekende fabrikant, toch?
qHD of QHD?m4rtyr schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:20:
linkje:
Als je op 4.3 inch al 720p kunt hebben, moet je op 5.5 qHD al helemaal niet willen...
Octa-core in de praktijk of in Antutu is ook een wereld van verschil...
Een een leuke 5 inch 720/1080p quad-core heb je wellicht meer..
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 12-04-2014 22:44 ]
Nou deze dan?
http://www.aliexpress.com...anner&isdl=y&af=427090715
http://www.aliexpress.com...anner&isdl=y&af=427090715
Is het echt dan zo'n ramp 960x540?
Er zijn ook samsung telefoons van zo'n 250 euro die zo'n scherm hebben op 5''.
Heb er geen ervaring mee dus roep maar wat;)
Forgive me Quad, for I have sinned!Quad schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:32:
Mijn zusje heeft de Utime u100s met die resolutie op 4,6" je ziet het verschil met 720p op 5" zeker.
Laat ik maar zo zeggen, je wilt het niet op 5,5" hebben.
Fijn toestel, voelt wat fragiel aan, maar dat komt omdat ie vrij dun is.Peutie7 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:57:
De elephone p9 daar iemand ervaring mee?
Die batterij kan ik wel vervangen xp
Ik heb wel een bug: bij de 15% batterij popup valt ie uit en geeft ie naderhand leeg aan.
Zal met een eventuele update wel weg zijn.
Tot nog toe bevalt ie prima!
Net men Hongmi besteld, zou over 5-8 dagen hier moeten zijn. ter vervanging van men S750 van Lenovo, Als je een sterk apparaat wilt is de Lenovo echt een beest, waterdicht en met een cover erond is hij bijna niet stuk te krijgen, hij is enkele keren stevig getest met wat valpartijen, en ziet/werkt nog als nieuw.
Hopelijk gaat de Hongmi me hier niet teleurstellen, heb al direct een hoop covers besteld
Iemand enig idee of de kleuren van de led verstelbaar zijn in miui?
Hopelijk gaat de Hongmi me hier niet teleurstellen, heb al direct een hoop covers besteld
Vond 5" dan weer te klein, vandaar dat ik ook keek naar een 5.5". Heb genoeg tablets gehad van 7" bij 840x480 en ook de Samsung Galaxy pad(?) 5" @ 840x480, ik stoorde me er niet zo veel aan. Ik waag de gok erop en zal deze telefoon gaan bestellen, hou jullie wel op de hoogte
[ Voor 4% gewijzigd door m4rtyr op 13-04-2014 06:32 ]
Full hd is onzin op schermen kleiner dan 7". Als je denkt dat je wel het verschil ziet, zit je te dichtbij met je neus. Als je het hele scherm ziet heb je genoeg aan 720p bij smartphones kleiner dan 6".
Totdat ik dit zag, http://www.banggood.com/D...-Smartphone-p-922324.html
Ziet er mooi uit, maar is niet per direct beschikbaar en ik heb ook mijn twijfels over de fabrikant.. Als je nou bij een bekende merk als Lenovo iets koopt, dan weet je ook dat 2500mAh ook echt 2500mAh is.. geen verrassingen. Misschien iemand die iets anders kan aanraden? 5.5" MTK6592 en niet te duur?
thanks
Ziet er mooi uit, maar is niet per direct beschikbaar en ik heb ook mijn twijfels over de fabrikant.. Als je nou bij een bekende merk als Lenovo iets koopt, dan weet je ook dat 2500mAh ook echt 2500mAh is.. geen verrassingen. Misschien iemand die iets anders kan aanraden? 5.5" MTK6592 en niet te duur?
thanks
Doogee is een goed merk, heb meerdere doogees en ze zijn allemaal goed
Op 7 inch? Dat is een PPI van 139....m4rtyr schreef op zondag 13 april 2014 @ 06:32:
Vond 5" dan weer te klein, vandaar dat ik ook keek naar een 5.5". Heb genoeg tablets gehad van 7" bij 840x480 en ook de Samsung Galaxy pad(?) 5" @ 840x480, ik stoorde me er niet zo veel aan. Ik waag de gok erop en zal deze telefoon gaan bestellen, hou jullie wel op de hoogte
Die kun je gewoon tellen.
Het nut van een tablet is dan ook weg, aangezien er niet echt meer op het grotere scherm past.
Het verschil met 720 en 1080p op 5.5 inch is misschien te verwaarlozen, maar bij qHD en 5.5 inch kun je zien dat je iets (te) goedkoops hebt gekocht, terwijl dat helemaal niet hoeft..
Ik zou toch voor minstens 720p gaan.
duidelijk antwoord en ik kan het me idd wel een beetje voorstellen. Van welke merken kun je er vanuit gaan dat het wel goed zit met de internals? 50 euro meer voor een scherpe scherm en meer ROM vind ik helemaal niet erg, ik staarde me alleen blind op het merk Lenovo.
groets
groets
Ja hoor de kleuren kun je zelf instellen per melding.robin-sips2 schreef op zondag 13 april 2014 @ 02:48:
Verwijderd
Lenovo maakt echter hele goede Android smartphones, ik heb er ook al eentje in mijn handen gehad en dat was dan wel met een qHD scherm van 4.5inch maar de bouwkwaliteit was echt top in orde en hij functioneerde ook gewoon goed.m4rtyr schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:10:
duidelijk antwoord en ik kan het me idd wel een beetje voorstellen. Van welke merken kun je er vanuit gaan dat het wel goed zit met de internals? 50 euro meer voor een scherpe scherm en meer ROM vind ik helemaal niet erg, ik staarde me alleen blind op het merk Lenovo.
groets
Verwijderd
Hallo!
Een vraagje over mijn Jiake jk11. Welk hoesje kan ik hiervoor kopen? Ik dacht dat hij hetzelfde design had als de Huawei g700, klopt dit?
Een vraagje over mijn Jiake jk11. Welk hoesje kan ik hiervoor kopen? Ik dacht dat hij hetzelfde design had als de Huawei g700, klopt dit?
Heeft iemand ooit iets gehoord over de Tengda Z2?
Die is komende maandag in de Pandawill Happy Hour voor maar $152 (€110!).
Hij heeft een 720p 5.0" scherm, 2GB ram, 8 GB ROM, 2680mah accu en weegt maar 137g.
http://www.pandawill.com/...ing-otg-black-p87823.html
Klinkt eigenlijk wel heel erg goed?
Hij heeft een 720p 5.0" scherm, 2GB ram, 8 GB ROM, 2680mah accu en weegt maar 137g.
Best aardige prijs voor de specs, denk niet dat je er een buil aan kan vallen, zolang GPS maar niet heel belangrijk is, want dat is bij die mediatek toestellen altijd maar afwachtenivo001 schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:56:
hele mooie specs voor wat je betaalt, maar ik persoonlijk koop liever van een chinees merk dan een namaak sony z2 met een naampje tengda erop. maar toestel lijkt, als de specs ook echt kloppen primaivo001 schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:56:
Ik ben nog best tevreden met mijn iNew V3, dus zal voorlopig geen telefoon kopen, maar vind het wel leuk om te volgen.
Valt tegenwoordig wel mee denk ik.mad-dog schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:01:
[...]
Best aardige prijs voor de specs, denk niet dat je er een buil aan kan vallen, zolang GPS maar niet heel belangrijk is, want dat is bij die mediatek toestellen altijd maar afwachten
Ik heb er hier 1 die gelijk bij t starten van gps test er al tien ziet (binnen)
Ed
Iemand hier ervaringen met de IUNI U2? Telefoon lijkt mij zeer interessant. Kan alleen geen info vinden of het OS in het Engels beschikbaar is. Zit momenteel in China voor studie en men telefoon is gister gestolen dus moet zsm een nieuwe telefoon kopen.
Vrijwel alle Chinaphones zijn gewoon multi language, dus ook gewoon NederlandsNYG schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:08:
Iemand hier ervaringen met de IUNI U2? Telefoon lijkt mij zeer interessant. Kan alleen geen info vinden of het OS in het Engels beschikbaar is. Zit momenteel in China voor studie en men telefoon is gister gestolen dus moet zsm een nieuwe telefoon kopen.
Niet dusmad-dog schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:28:
[...]
Vrijwel alle Chinaphones zijn gewoon multi language, dus ook gewoon Nederlands

op die IUNI na draaien ze geen van alleen een OS dat door hetzelfde IUNI gemaakt is, en totaal niet in de buurt komt van stock android.

Reken maar op alleen Chinees en misschien engels, maar geen sowieso nederlands.
Verwijderd
Zover ik weet zijn ook Lenovo smartphones niet multilanguage, ik heb er namelijk twee meegenomen uit China en daar zat geen Nederlands tussen
Had je deze review al gelezen/gezien?NYG schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:08:
Lijkt me een prachttelefoon.
Dat het OS geen Nederlands heeft boeit me niet zoveel. Engels daarentegen is wel belangrijk.
Nu nog uitvinden of dit toestel ergens on display is in Beijing
@ivo001
Ja ik heb die review gelezen, maar helaas daar ook geen antwoord of het OS in het Engels beschikbaar is.
Idd een prachttoestel en precies binnen de range qua grootte waar ik naar op zoek ben.
@ivo001
Ja ik heb die review gelezen, maar helaas daar ook geen antwoord of het OS in het Engels beschikbaar is.
Idd een prachttoestel en precies binnen de range qua grootte waar ik naar op zoek ben.
Wel toestel had je?NYG schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:58:
Dat het OS geen Nederlands heeft boeit me niet zoveel. Engels daarentegen is wel belangrijk.
@ivo001
Dan lijkt het me een zeer goede vervanger, maja Engelse taal? Geen ideeNYG schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:21:
[...]
Ik had een iphone 4. Was sowieso van plan om hier een nieuw toestel te kopen.
Jammer geen ext SD storage en geen 4G LTE dat is toch anno 2014 voor mij wel een vereiste .. 

ivo001 schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:43:
[...]
Had je deze review al gelezen/gezien?
Lijkt me een prachttelefoon.
4G LTE is toch alleen maar belangrijk als je graag belachelijke abonnement kosten per maand wil betalen.
Ik red het nog steeds prima op mijn sim-only van €2,99 p/m.
Ja snap ik ook niet.ivo001 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:40:
4G LTE is toch alleen maar belangrijk als je graag belachelijke abonnement kosten per maand wil betalen.
Betaal ook 'slechts' voor onbeperkt bellen/smsen +500mb 38 euro per maand.
Pfff.
2 jaar terug afgesloten... nu kost hetzelfde 25 euro

Sinds gisteren is 4G nu wel een must geworden, maar krijg er ook een telefoon bij die het ondersteund. Zal dus spoedig afscheid nemen van mijn iNew V3.
⏩ PVOutput☀️
Helaas ook een grote nadeel bij de meeste china phones.. geen 4g. Als je het nog niet hebt geprobeerd raad ik je aan om er voorlopig nog niet aan te beginnen
van 6Mbps naar 35Mbps (t-mobile), op een plek waar je zo een snelheid niet zou verwachten is erg relax!
Ja, want met minder gebruikers blijft de snelheid hogerm4rtyr schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:33:
Helaas ook een grote nadeel bij de meeste china phones.. geen 4g. Als je het nog niet hebt geprobeerd raad ik je aan om er voorlopig nog niet aan te beginnenvan 6Mbps naar 35Mbps (t-mobile), op een plek waar je zo een snelheid niet zou verwachten is erg relax!
Edit: mt6592 voor 120 euro!
(Wel een Z2 cloon)
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 14-04-2014 08:48 ]
Vorigeweek de Jiayu F1 besteld... van deze seller: http://www.aliexpress.com...B-RAM-4GB/1769701674.html
Ben benieuwd of ik hem binnen krijg via DHL hij is in elk geval onderweg voor maar 36 euro. Laat jullie wel weten als het er is.
Ben benieuwd of ik hem binnen krijg via DHL hij is in elk geval onderweg voor maar 36 euro. Laat jullie wel weten als het er is.
Dat is toch wel absurd weinig voor een prima toestel! Ik hoor graag wanneer je hem binnen hebt hoe hij bevalt!boppos schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:36:
Vorigeweek de Jiayu F1 besteld... van deze seller: http://www.aliexpress.com...B-RAM-4GB/1769701674.html
Was al genoemd.dutchgio schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:46:
[...]
Ja, want met minder gebruikers blijft de snelheid hoger
Edit: mt6592 voor 120 euro!
(Wel een Z2 cloon)
Edit: Iemand interesse in een échte blingbling telefoon?
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 14-04-2014 11:25 ]
⏩ PVOutput☀️
Was eigenlijk van plan voor de Huawei P6 te gaan (op marktplaats proberen te scoren voor 160-180 euro) maar het ontbreken van de app drawer vind ik toch wel een afknapper.Lord_Dain schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:09:
[...]
Motorola Moto G. Ruim binnen je budget, 720p, snel toestel, Kitkat ondersteuning en werkende GPS.
De Moto G lijkt een goed toestel, alhoewel de 16GB ook nog 200+ euro kost, de 8Gb versie heeft helaas geen SD slot.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Even Apex of Nova Launcher downloaden en je hebt de stock launcher van Android (inclusief appdrawer).Chaoss schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:11:
[...]
Was eigenlijk van plan voor de Huawei P6 te gaan (op marktplaats proberen te scoren voor 160-180 euro) maar het ontbreken van de app drawer vind ik toch wel een afknapper.
De Moto G lijkt een goed toestel, alhoewel de 16GB ook nog 200+ euro kost, de 8Gb versie heeft helaas geen SD slot.
mooi prijsje voor de mensen die een goede cheap phablet zoeken http://www.pandawill.com/...droid-41-grey-p72362.html
ziet er mooi uit
http://www.pandawill.com/...ack-with-case-p87891.html
Kom op zeg, daarmee ga je toch niet aan je oor mee lopen bellen

Nexus 7 lijkt me een betere keuze
Verwijderd
Ik bel eerlijk gezegd bijna nooit met mijn smartphone, dus als je een paar keer in het kwartaal ofzo belt valt dat vast te doen.mad-dog schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:42:
[...]
Kom op zeg, daarmee ga je toch niet aan je oor mee lopen bellen![]()
Simmige mensen welmad-dog schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:42:
[...]
Kom op zeg, daarmee ga je toch niet aan je oor mee lopen bellen![]()
hangt van de rom en het model af, de S750 was mooi multilanguage, hang wss ook beetje van de webshop af.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:31:
Zover ik weet zijn ook Lenovo smartphones niet multilanguage, ik heb er namelijk twee meegenomen uit China en daar zat geen Nederlands tussen
Uiteindelijk is multilang rom niet zo moeilijk te porten, zolang je maar genoeg hebt met een stock android of bijna AOSP.
Heb mijn S750 zelf helemaal omgeport, beetje zelf wat zitten sleutelen aan een bestaande custom rom, en er zo stock mogelijk qua android mee gegaan. Maar dit is dan weer voor de tweakers onder ons, niet weggelegd als eerste phone dus
Lenovo hun bouwkwaliteit ligt enorm hoog, ik durf met zekerheid te zeggen dat de kwaliteit zelfs hoger ligt dan de gemiddelde samsung/sony/htc van onder de 200 euro. Plastic kraakt niet, toetsen klikken niet etc, GPS deed het uitstekend en scherm was perfect, geen ghost touches of wat dan ook.
Prijs liggen ze wel iets hoger dan de meeste chinaphones, of dit puur de kwaliteit is weet ik niet, denk ook dat je da naam zo enzo wel wat betaalt.
Ik heb iemand laten bellen naar de IUNI klantenservice. Helaas is het OS alleen in het Chinees 
Echt balen! Had hem graag gewild
Echt balen! Had hem graag gewild
Was laatst met iemand die een telefoon van 6.4 inch had; als je dan ineens gebeld wordt en je 'phablet' tevoorschijn haalt brengt dat heel wat reacties teweegVerwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:51:
[...]
Ik bel eerlijk gezegd bijna nooit met mijn smartphone, dus als je een paar keer in het kwartaal ofzo belt valt dat vast te doen.
Daarnaast past dat toch ook nooit in je broekzak? Meenemen zit er dan niet in, tenzij je graag een tas meesleept
Heb een Huawei Ascend Mate gehad, 6.1" was de telefoon en dat ding paste niet in mijn broekzak.. hij stak ongeveer een cm uit, fijn om mee te surfen etc, maar voor mij mag een telefoon nooit groter zijn dan 5.5"!
Trouwens, heb mijn S4 terug, is door de garantie heen gekomen terwijl ik er van alles op had geflashed (was wel een hardware fout waardoor ik hem op moest sturen) nieuwe board erop en ik kan weer verder! Wellicht dat ik jullie weer kom lastig vallen als de MTK6595 uit is
Trouwens, heb mijn S4 terug, is door de garantie heen gekomen terwijl ik er van alles op had geflashed (was wel een hardware fout waardoor ik hem op moest sturen) nieuwe board erop en ik kan weer verder! Wellicht dat ik jullie weer kom lastig vallen als de MTK6595 uit is
Hoi,
ik ben aan het twijfelen tussen 3 chinese telfoons:
de FAEA F1, Beidou Hot Pepper LA-Q1 en de Newman N2
ik zou graag van jullie willen horen welke volgens jullie de beste is.
En als er een super slecht is hoor ik dat natuurlijk ook graag.
alvas bedankt,
alvas bedankt,

[ Voor 4% gewijzigd door soepblik op 14-04-2014 22:42 ]
Why not both?soepblik schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:42:
Hoi,
alvas bedankt,
[afbeelding]
De software van de Faea is nogal slecht, kijk maar eens rustig in het Faea topic...
De Newman is oud, maar verder prima. Ook die heeft een topic op tweakers.
De Beidou is de onbekende, verder ook niet zoveel over te vinden.
ja ik heb wel gelezen dat die exynos 4412 processor in de Newman N2 beter is dan de tegra 3 in de beidou.
Maar staat oud ook gelijk aan traag? of hoe moet ik dat voor me zien
Ander nadeel is dat de dual sim versie van de Moto G niet heel makkelijk/goedkoop te verkrijgen is.Chaoss schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:11:
Traag is misschien een groot woord, maar ik merk wel dat mn nexus 7 2012 inmiddels toch wel wat traagheidsverschijnselen gaat tonen. Ik zou gewoon de Newman N2 bestellen, heb em zelf ook besteld vorige week als extra backup telefoonsoepblik schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:34:
ja ik heb wel gelezen dat die exynos 4412 processor in de Newman N2 beter is dan de tegra 3 in de beidou.
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!