Oh dan ben je de smalband drivers kwijt. Nvram/mp map is zeker ook leeg?
Dan moet je met de sp flashtool een stock rom flashen dan is die weer goed.
Dan moet je met de sp flashtool een stock rom flashen dan is die weer goed.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welke telefoon heb je? Dat maakt het wat makkelijker om hier een gedegen handleiding voor je te neer te zetten.H6nsvV379 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:34:
Mastermind , dank voor je reactie maar nu wordt het voor mij bijna even hocus pocus...
Ik kreeg net bericht van Pandawill en ze blijven hameren op een video .
Ondanks dat ik in eerste instantie alles al haarfijn heb uitgelegd.
(gelukkig heb ik van hier meer support )
Maar ja dat is het standaard mailtje wat je daar altijd van krijgt.
Service hoef je niet van Pandawill te verwachten zelfs niet als je voor $800,00 koopt.
Daarna kennen ze je niet meer ...
.
Momus, ik heb de W 93Momus schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:41:
[...]
Welke telefoon heb je? Dat maakt het wat makkelijker om hier een gedegen handleiding voor je te neer te zetten.
Ja dat is het ook... ( Lenovo Vibe )Momus schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:01:
Spannend telefoontje. Daar is amper wat voor te vinden...
Zelf ook gemerkt met ze.H6nsvV379 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:34:
Mastermind , dank voor je reactie maar nu wordt het voor mij bijna even hocus pocus...
Ik kreeg net bericht van Pandawill en ze blijven hameren op een video .
Ondanks dat ik in eerste instantie alles al haarfijn heb uitgelegd.
(gelukkig heb ik van hier meer support )
Maar ja dat is het standaard mailtje wat je daar altijd van krijgt.
Service hoef je niet van Pandawill te verwachten zelfs niet als je voor $800,00 koopt.
Daarna kennen ze je niet meer ...
.
het is mij ook een raadsel waarom ze zulke zooi makenkrissie100 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:56:
hier had een hd scherm ingemoetenhttp://www.1949deal.com/e...nch-qhd-screen-black.html
troep zou ik het niet willen noemen, want qhd ziet er best goed uit op de doogee dg500zeg_ik_niet schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:00:
[...]
het is mij ook een raadsel waarom ze zulke zooi maken
Verwijderd
Helaas is Antutu tegenwoordig blijkbaar maatstaf voor hoe snel een telefoon is...robin-sips2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:46:
Nog even terug wat info winnen over de MT6589T tov de MT6582, want ik kan bijna niet begrijpen dat een MT6582 sneller zou zijn?
als je op wiki en google rondzoekt krijg je veel tegenstrijdige berichten.
Wikipedia: MediaTek
hier staat duidelijk het verschil van de processors tov elkaar, Toch zie ik veel MT6582 beter scoren in Antutu als meeste MT6589T.
Ik kom er niet uit of ik de Lenovo S650 (130€ aan huis geleverd), of de Xiaomi Hongmi ga nemen (155€ aan huis)
Ik heb goede ervaringen qua bouwkwaliteit met Lenovo, Xiaomi is welliswaar ook geen rommel, en hij heeft iets betere specs qua resolutie, iets meer rom support.
Lenovo heeft dan wel leds die oplichten etc
GPS, bouwkaliteit en snelheid komt voor alles, dan pas beeldkwaliteit etc. ik ben geen freak in pixels
Games op de gsm gebeurd bijna nooit,en kom meestal niet verder dan een Angrybirds ofzo.
Wat raden jullie aan, en vooral, is hier iemand die duidelijk het verschil kan aantonen tussen een 6582 en 6589T?
Verwijderd
Op to2c.com staat ie momenteel 165$, lijkt me de goedkoopste te zijnrobin-sips2 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:05:
idd Antutu weet ik ook dat je door een textedit te doen veel kunt wijzigen. Nu op zich is men voorkeur altijd voor MIUI geweest, dus de Xiaomi had altijd een stapje voor op de Lenovo, hoewel ik altijd van Lenovo zeer tevreden was/ben.
Het was puur het prijsverschil tussen beiden dat me aan het twijfelen heeft gebracht. Maar goed, dan bestel ik me de Xiaomi,
Bedankt alvast voor de hulp
Zeer goede prijs; voor 124 euro heb ik m nog niet voorbij zien komen..Chindi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:35:
[...]
Op to2c.com staat ie momenteel 165$, lijkt me de goedkoopste te zijn
[ Voor 15% gewijzigd door HackingDutchman op 08-04-2014 19:43 ]
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Ik heb gevonden dat de W-92 onder meerdere namen wordt uitgebracht, o.a.H6nsvV379 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:04:
[...]
Ja dat is het ook... ( Lenovo Vibe )
Heb ook al overal gekeken misschien kan ik nog wat met het tweede exempaar doen ?
[ Voor 45% gewijzigd door H6nsvV379 op 08-04-2014 21:00 ]
Ik heb de hongmi gisteren bij Antelife besteld.dutchgio schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:48:
[...]
Zeer goede prijs; voor 124 euro heb ik m nog niet voorbij zien komen..
Je kunt daar zelfs aangeven dat je de multilanguage versie + rooted wilt, scheelt je zelf weer wat tijd en moeite![]()
Alleen de originele verpakking moet wel weer extra voor worden betaald?
Staat al aardig vaak gemeld hier.Veenix schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:26:
Iemand deze aanbieding gezien: de gouwe ouwe Newman N2, nu met single microsim voor $99.99 bij Pandawill. http://link.pandawill.com/u/nrd.php?p=VmRPTa1P9L_3251_405888_1_19
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijnes wordt morgen als het goed is verzonden. Ben benieuwd
Wellicht de firmware van je router updaten?eddie02 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:34:
Hallo allemaal
Zooi zp700 is binnen hoor.
Op zich een mooi en degelijk ding.
Maar ik heb last van een wegvallende wifi verbinding. Wifi uit en aanzetten helpt even maar verbinding valt dan weer weg.
Iemand hier wel eens van gehoord of ervaring mee?
En is er wat aan te doen?
Grz Ed
Ik hier die grote banner van Pandawill over de Newman N2 "a hero(?) returns" plaatsen, valt het nog niet opVeenix schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:38:
Ik had hem even gemist, zag hem vandaag pas in de nieuwsbrief van Pandawill staan. Ondanks Android 4.1 en de single sim toch een erg mooie aanbieding.
Dat gaat vanuit upc meen ik.
Zou toch zeggen dat het niet veel moeite kost om 1 á 2 pagina's terug te willen lezendutchgio schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:45:
[...]
Ik hier die grote banner van Pandawill over de Newman N2 "a hero(?) returns" plaatsen, valt het nog niet op
"Hi my dear friend, about Elephone P9 Water ROM, we will update later when we get it! so please focus on our website and sub-forum, any question?"Mastermind schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:57:
Heb ff voor je gevraagd naar een ROM.
http://www.chinaphonearen...ighlight=Lenovo+S960+VIBE
[ Voor 33% gewijzigd door H6nsvV379 op 09-04-2014 10:51 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Mastermind op 09-04-2014 08:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Maar ook gauw leeg bij zoveel power...Momus schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:52:
2600 batterij. Niet super, ook zeker niet slecht.
Da's toch de "Doogee Dagger DG550"? Is in dit topic al eerder voorbijgekomen volgens mij.Quad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:32:
[afbeelding]
Zo te zien / lezen komt Doogee met een iNew V3 clone waarin o.a. een octacore is gestopt en een 5,5" scherm.
[ Voor 12% gewijzigd door Garyu op 09-04-2014 11:30 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Hallo iedereen,eddie02 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:02:
[...]
Dat gaat vanuit upc meen ik.
Er zitten nog een paar samsungs hier op de wifi, met allemaal nooit geen last.
Morgen maar even met de wifi op t werk testen. Ik heb t gevoel dat t de router niet is.
Graag nog suggesties e.d. mocht er iets te binnen schieten.
Ed
eddie02 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:34:
Hallo allemaal
Zooi zp700 is binnen hoor.
Op zich een mooi en degelijk ding.
Maar ik heb last van een wegvallende wifi verbinding. Wifi uit en aanzetten helpt even maar verbinding valt dan weer weg.
Iemand hier wel eens van gehoord of ervaring mee?
En is er wat aan te doen?
Grz Ed
Dit geheel slaat is een vervolg op bovenstaande vraag.
Kan ik helemaal beamen. Dichtbij de router is er nog weinig aan de aan de hand, maar iets verder zakt het als een kaartenhuis ineen. Daardoor als oplossing maar een extra AP neergezet om het op te vangendutchgio schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:40:
Ik denk dat de wifi module van de telefoon gewoon niet zo best is, geen onbekend probleem bij de mediateks. Bereik is wat minder, merk ik ook op mn iOcean X7, al is boven de doorvoersnelheid gewoon aanzienlijk lager, het is niet zo dat de verbinding contstant wegvalt.
Hier op mn werk draait ie als een tierelier, thuis naast de router op de bank heb ik t uitvallen.mad-dog schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:41:
[...]
Kan ik helemaal beamen. Dichtbij de router is er nog weinig aan de aan de hand, maar iets verder zakt het als een kaartenhuis ineen. Daardoor als oplossing maar een extra AP neergezet om het op te vangen
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 30% gewijzigd door Chindi op 09-04-2014 14:00 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Dreamvoid op 09-04-2014 14:02 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nee. Dat begrijp je niet goed. Beiden zijn een 400.MLPN schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:36:
Die ZTE energy zou wel eens mijn nieuwe toestel kunnen worden. Hoelang duurt het meestal voordat de niet WCDMA versie er is, iemand enig idee?
En begrijp ik het nu goed dat in de youth versie een snapdragon 400 komt en in de energy een snapdragon 800?
Nee, de MSM8928 is ook een Snapdragon 400 maar hoger geklokt.MLPN schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:36:
grijp ik het nu goed dat in de youth versie een snapdragon 400 komt en in de energy een snapdragon 800?
⏩ PVOutput☀️
4G weet ik niet, maar ik weet wel dat ZTE zijn 3G band meestal op WCDMA 900/2100MHz brengt. En in België wordt 3G al langer op 900Mhz uitgezonden. Een van de redenen waarom ik ook nu een ZTE heb.Chindi schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:33:
Ja, als die de juiste frequenties ondersteunt, zal dat een zeer populair toestel worden.
Aha, dankje. Dan nemen een aantal nieuwssite het klakkeloos fout overQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:38:
[...]
Nee, de MSM8928 is ook een Snapdragon 400 maar hoger geklokt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:13:
Enig idee welke Chinese GSM de nieuwe Wolfgang AT-AS55HD zou kunnen zijn?
5.5'' Full HD scherm en een 13 Megapixel camera
1,7GHz quadcore-processor, 2GB aan werkgeheugen
zouden het niet verkeerde specs kunnen zijn?
In Nedeland is men ook van plan om het gehele 3g netwerk daar op in te zetten. Ook in nederland wordt die frequenrie dus steeds belangrijker om voor te kiezen bij een chinaphone.Mudi schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:41:
[...]
4G weet ik niet, maar ik weet wel dat ZTE zijn 3G band meestal op WCDMA 900/2100MHz brengt. En in België wordt 3G al langer op 900Mhz uitgezonden. Een van de redenen waarom ik ook nu een ZTE heb.
[ Voor 73% gewijzigd door Quad op 09-04-2014 15:05 ]
⏩ PVOutput☀️
Zijn wel meer goede telefoonswgjvvenrooij schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:08:
Iemand ervaring met de TCL Idol X+? Ben namelijk op zoek naar een goede, snelle smartphone met dubbel SIM. Waar kan ik deze het beste bestellen? En dan gewoon via China Post?
Alvast bedankt voor reacties!
Veel te duur, verder is het compleet afhankelijk van je wensen of andere toestellen ook zouden voldoen.wgjvvenrooij schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:15:
Een collega van mij heeft deze aangeschaft en is er tevreden over. Maar vroeg me af of anderen nog wat goede reviews hierover hebben mbt bijvoorbeeld de camera of wellicht nog wat (goedkopere) alternatieven :-) .
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 10% gewijzigd door wgjvvenrooij op 09-04-2014 15:22 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Dreamvoid op 09-04-2014 16:19 ]
Verwijderd
Want die term Snapdragon is nogal verwarrend, want tegenwoordig zitten allemaal Snapdragon's in alle high end smartphones. Maar deze Qualcomm chipset gebruikt precies dezelfde instructieset als Mediatek.De ZTE Redbull draait vermoedelijk op een Qualcomm Snapdragon 400 met vier Cortex A7-processorkernen, dezelfde processor als bijvoorbeeld de Moto G.
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door krissie100 op 09-04-2014 17:53 ]
Ik geloof nog steeds niet dat ie met 4.4 komt.krissie100 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:49:
presell price 1949deal.com voor de doogee dg550 dagger is 135 euro!
http://www.1949deal.com/d...-screen-3g-otg-white.html
en dat design blijft prachtig
edit:
alleen staat er onder system
OS: android 4.2, maar dat is foutje 1949deal.com denk ik, aangezien ze niet gewend zijn dat aan te passenen daarboven staat wel twee keer android 4.4 aangegeven
ik denk sowieso van welMomus schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:53:
[...]
Ik geloof nog steeds niet dat ie met 4.4 komt.
[ Voor 32% gewijzigd door krissie100 op 09-04-2014 17:55 ]
Lijkt me zelf ook een mooi toestel.Filihaan schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:56:
iOcean G7 op weg van banggood. Nu de T&T nog... Hoorde dat de GPS chip het eindelijk doet, dus ben ik er maar voor gegaan. Phablet! Reviews hier hebben me kunnen overtuigen.
[ Voor 95% gewijzigd door Robinator op 09-04-2014 23:01 ]
Ik wacht eerst eventjes de reviews af. Mocht de on-screen tijd acceptabel zijn (6-8 uur bij licht verbruik) en de GPS goed functioneren, dan wordt dit dus mijn volgende telefoon! Hopelijk heeft BangGood hem dan ook voor een leuk prijsje.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:11:
Het nieuwsbericht over die ZTE maakt direct het een en andere duidelijk.
nieuws: ZTE brengt quadcore-smartphone met 4g uit voor 93 euro
[...]
Want die term Snapdragon is nogal verwarrend, want tegenwoordig zitten allemaal Snapdragon's in alle high end smartphones. Maar deze Qualcomm chipset gebruikt precies dezelfde instructieset als Mediatek.
Zit volgens mij nogal wat verschil met Mah's.Filihaan schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:49:
[...]
Is de batterij van de G7 even groot dan die van de X7? Kan je ze misschien onderling verwisselen?
Verwijderd
Bedankt, had hier nog een extra accu liggen dus... Kon het maar proberen. Nu die track en trace nog!dutchgio schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:56:
Nee, die van de G7 is 3500mah t.o.v. 2000 in De X7 en logischerwijs dus niet uitwisselbaar.
Of je moet heel het hard aandrukken
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
http://www.marktplaats.nl...-met-4g-lte-179-euro.htmlboppos schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:06:
Heeft iemand die ZTE Redbull al gevonden in 1 van de shops?
Stt!!
⏩ PVOutput☀️
Tja, zullen we daar maar geen woorden vuil aan maken...zeg_ik_niet schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:33:
[...]
Stt!!![]()
Gevoelig onderwerp, had 'm daar ook al gevonden.
Mis ik iets? Wat is hier gevoelig aan? Is dat toestel niet goed of zo?dutchgio schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:48:
[...]
Tja, zullen we daar maar geen woorden vuil aan maken...
Het beloofde toestel lijkt op het eerste gezicht meer dan prima!marcelmg2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:00:
[...]
Mis ik iets? Wat is hier gevoelig aan? Is dat toestel niet goed of zo?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq