Voor bijna alle toestellen geldt denk ik dat je gewoon een hele rits reviews en gebruikservaringen moet uitpluizen. Voor wat betreft Elephone heb ik behoorlijk negatieve ervaringen met de P10C en als je naar het Elephone forum kijkt dan springen de tranen je in de ogen (ik ben al een tijdje niet op het forum geweest dus weet niet of het nu beter is). Aan de andere kant zijn er ook veel gebruikers van de P8 die schijnbaar wel erg tevreden zijn, het kan dus binnen een merk ook van het toestel afhangen blijkbaar. Ik zie nu de laatste weken hier in het forum veel mensen de G6 bijvoorbeeld aanraden, maar ik weet niet of daar inmiddels genoeg reviews van zijn.FlowDesign schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:22:
[...]
Een ZTE met Qualcomm vs. een Elephone met Mediatek. Wat denk je dat beter is qua stabiliteit, kwaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid?
Gisteren overigens mijn Qualcomm moeten gebruiken voor navigatie omdat mijn TomTom het begaf, bij aankomst op bestemming gelijk even een eitje gebakken op het toestel, altijd lekker
Edit: Nu maar hopen dat mijn Mediatek snel arriveert
Ik zag ook de Elephone P3000 weer voorbij komen. Ik weet dat dat toestel al maanden bij webshops in de etalage staat maar het heeft echt lang geduurd voordat dat ding nu eindelijk echt beschikbaar is. Wellicht een slecht teken?
[ Voor 11% gewijzigd door John Rambo op 27-10-2014 08:08 ]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)