Iemand een idee hoe ie functioneert m.b.t. De GPS en wifi. Ik lees daar verschillende berichten over
Ed
Ed
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
Dat is nog altijd duurder dan de identieke Doogee Pixels DG350.arjants schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:01:
Vandaag bij Banggood de Umi X1 Pro in de aanbieding voor 90,-[afbeelding]
- 5 Inch
- MTK6582 1.3GHz Quad-core
- 1280*720 pixels IPS
- OGS capacitive screen design
- Android 4.2.2 OS
- dual SIM card dual standby
- WiFi
- wireless Bluetooth
- 3G
Andere antenne en grondplaatje erachter en de problemen met de GPS zijn verleden tijd op je X7.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:02:
Ik ben de iOcean G7 aan het overwegen. Heeft ie een betere GPS als z'n voorganger? Bij m'n iOcean X7 is dat nl. nogal een probleem...
Verwijderd
Scherm is ook kapot, dus wil gewoon even een nieuwe. Is de GPS van de G7 nog steeds "zo zwak" dat je hem ook zal moeten vervangen?Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:03:
[...]
Andere antenne en grondplaatje erachter en de problemen met de GPS zijn verleden tijd op je X7.
Ik mag toch aannemen dat ze van hun fouten leren.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:06:
[...]
Scherm is ook kapot, dus wil gewoon even een nieuwe. Is de GPS van de G7 nog steeds "zo zwak" dat je hem ook zal moeten vervangen?
Wifi is sowieso prima. Volgens mij zit het bij ZOPO met de GPS ook wel snor.eddie02 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:28:
En zal ik dr c3 ophalen en hopen op een goeie GPS en wifi?
[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 02-04-2014 17:10 ]
Ze zijn altijd goedkoop, maar hebben ook de meeste ellende als je garantie nodig hebt. Ikke niet meer bij die gasten.krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:09:
...... http://www.antelife.com/n...nt-touch-smart-phone.html deze prijs!!!!! mooie aanbieding man voor de gene die nog een leuk toestelletje willen! wel jammer van verouderde android, maar der zijn vast wel wat roms voor
ja, ik heb er nog nooit besteld, en ben ook niet van plan om daar iets te bestellen, maar een mooie prijs is het zekerstarcopy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:31:
[...]
Ze zijn altijd goedkoop, maar hebben ook de meeste ellende als je garantie nodig hebt. Ikke niet meer bij die gasten.
Verwijderd
niemand heeft de dg350 al in huis, dus qua snelheid zal die normaal gesproken wel voldoen, maar gps en fm radio???? fm radio zit trouwens vaak in de oordjes en niet in het toestel zelf dacht ik? iig bij mijn doogee dg100 zit fm in de oordjes dus kan je alleen luisteren via oordjesVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:24:
Voor mijn egaa zoek ik nog een leuke telefoon, voorheen kreeg ze mijn oude high end toestellen maar die vlieger gaat niet meer op. Mijn laatste twee toestellen zijn vroegtijdig gesneuveld...
Ik heb me een beetje ingelezen en de dg350 lijkt me wel wat, het design en de prijs valt in ieder geval in de smaak, maar ik weet natuurlijk niet of deze voldoet. De volgende eisen heb ik zo'n beetje gesteld:
- max 5 inch, liefst kleiner.
- snelheid vergelijkbaar met samsung galaxy s2, of sneller natuurlijk.
- een goed werkende gps, erg belangrijk. Bij bv de inew v3 zie ik hier moppers over, ik weet niet of dit vaker voorkomt bij chinese phones
- max €150,- (wel rekbaar)
- fm radio (wens)
Is die dg350 dan iets? Of heeft iemand een beter idee?
je wilt zeker meer weten als: hij bevalt goed en bent er blij mee?krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:33:
[...]
mooi spul hé framarootik root er bijna al mijn toestellen mee, zou je een reviewtje kunnen geven over de x6? ben wel benieuwd xD
Alleen die GPS is afwachten. Qua snelheid sowieso veel beter dan de S2. FM radio zit er ook op.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:24:
Voor mijn egaa zoek ik nog een leuke telefoon, voorheen kreeg ze mijn oude high end toestellen maar die vlieger gaat niet meer op. Mijn laatste twee toestellen zijn vroegtijdig gesneuveld...
Ik heb me een beetje ingelezen en de dg350 lijkt me wel wat, het design en de prijs valt in ieder geval in de smaak, maar ik weet natuurlijk niet of deze voldoet. De volgende eisen heb ik zo'n beetje gesteld:
- een goed werkende gps, erg belangrijk. Bij bv de inew v3 zie ik hier moppers over, ik weet niet of dit vaker voorkomt bij chinese phones
- fm radio (wens)
momus, zit de fm niet in de oordjes ipv het toestel?Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]
Alleen die GPS is afwachten. Qua snelheid sowieso veel beter dan de S2. FM radio zit er ook op.
Op Cheaphardware.nl staat de ZOPO C3 voor een acceptabele prijs. Ook een zeer mooi toestel.
[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 02-04-2014 20:53 ]
Waarschijnlijk niet. De oortjes zijn nodig omdat ze als antenne werken. Normaal gezien kan je gewoon met elke koptelefoon / oortjes fm radio luisteren dan.krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]
momus, zit de fm niet in de oordjes ipv het toestel?
geekbuying: FM Radio YES,earphone needed
banggood: FM Radio Yes, earphone needed
Je oordopjes zijn de antenne. Zonder oordopjes heb je geen ontvangst. Maar de FM-ontvanger zit gewoon in je toestel.krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]
momus, zit de fm niet in de oordjes ipv het toestel?
geekbuying: FM Radio YES,earphone needed
banggood: FM Radio Yes, earphone needed
Iemand hier ervaring mee?Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:03:
Voor de elephone p8 gebruikers: de laatste firmware + link hoe je moet flashen.
Zelf heb ik de telefoon dus nog niet maar de interface schijnt er wel goed uit te zien + de batterij zou langer meegaan.
http://share.weiyun.com/a12f8cb3ad8e6d4adcaa899772efbcac
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1982587
Dat is volgens mij bij elke smartphone zo, op de iPhone en Windows Phone na. Die laatste heeft geen FM-radio.Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:00:
[...]
Je oordopjes zijn de antenne. Zonder oordopjes heb je geen ontvangst. Maar de FM-ontvanger zit gewoon in je toestel.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 02-04-2014 21:07 ]
Ja preciesMomus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:00:
[...]
Je oordopjes zijn de antenne. Zonder oordopjes heb je geen ontvangst. Maar de FM-ontvanger zit gewoon in je toestel.
Goede GPS, tsja dan kom je weer op die Xiaomi Hongmi. Ook met radio. Staat nu voor ca. €135. Hopelijk gaat die nog verder zakken nu de Hongmi 1s is aangekondigd.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:24:
- fm radio (wens)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zopo C3 is op......Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]
Alleen die GPS is afwachten. Qua snelheid sowieso veel beter dan de S2. FM radio zit er ook op.
Op Cheaphardware.nl staat de ZOPO C3 voor een acceptabele prijs. Ook een zeer mooi toestel.
Want je bent bekend met die van de Doogee Pixels? Hoor sowieso weinig klachten over GPS met de laatste generatie toestellen.Fresno schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:39:
[...]
Goede GPS, tsja dan kom je weer op die Xiaomi Hongmi. Ook met radio. Staat nu voor ca. €135. Hopelijk gaat die nog verder zakken nu de Hongmi 1s is aangekondigd.
Verwijderd
Inderdaad, heb hier bijvoorbeeld goede ervaringen met GPS ontvangst op een DG2014.Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:19:
[...]
Want je bent bekend met die van de Doogee Pixels? Hoor sowieso weinig klachten over GPS met de laatste generatie toestellen.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Verwijderd
Waar heb je de G7 weten bestellen?benbaba schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:45:
Voor de nieuwsgierige of belanghebbende heb ik zojuist een review van de Iocean G7 online gezet.
Zie: productreview: iOcean G7 Wit review door benbaba
Hoe is de batterij en de camera van de DG2014, ik heb de DG350 besteld en als die een beetje goed is zou ik die aan men vriendin willen geven en zelf een DG2014 kopen.Garyu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:40:
[...]
Inderdaad, heb hier bijvoorbeeld goede ervaringen met GPS ontvangst op een DG2014.
2x Mager-tot-acceptabel. Ik haal een dag nét met één acculading, maar heb wel een kleine powerbank in mijn tas zitten "voor noodgevallen", gebruik GPS echter praktisch niet, wat natuurlijk ook aardig wat aan stroom eet.RobbertDs1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:40:
[...]
Hoe is de batterij en de camera van de DG2014, ik heb de DG350 besteld en als die een beetje goed is zou ik die aan men vriendin willen geven en zelf een DG2014 kopen.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Er waren wat focus issues, deze schijnen opgelost te zijn met een firmware update van enkele dagen terug...RobbertDs1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:40:
[...]
Hoe is de batterij en de camera van de DG2014, ik heb de DG350 besteld en als die een beetje goed is zou ik die aan men vriendin willen geven en zelf een DG2014 kopen.
Garyu schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:42:
[...]
2x Mager-tot-acceptabel. Ik haal een dag nét met één acculading, maar heb wel een kleine powerbank in mijn tas zitten "voor noodgevallen", gebruik GPS echter praktisch niet, wat natuurlijk ook aardig wat aan stroom eet.
De camera is buiten best te doen en gebruik het voor wat snapshots en dergelijke.
Hmmm, ben wel eens benieuwd hoe het met de DG350 zal zijn.Momus schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:43:
[...]
Er waren wat focus issues, deze schijnen opgelost te zijn met een firmware update van enkele dagen terug...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 12:45 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door slommer op 03-04-2014 15:24 ]
[ Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 03-04-2014 17:57 ]
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
*Begint te huilen van blijdschapdutchgio schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:48:
Mt6592 en Kitkat? Zou het dan toch eindelijk zover zijn?!
1 tot 2 dagen meestal. Wanneer heb je besteld? 's Avonds? Dan heb je effectief de 2e besteld en zal ie morgen wel verzonden moeten worden.creon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:50:
mijn ms2 is nog niet verzonden
de 1ste besteld bij 1949
hoe lang duurt dat daar normaal gesproken?
kwart voor 3 s'middagsMomus schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:52:
[...]
1 tot 2 dagen meestal. Wanneer heb je besteld? 's Avonds? Dan heb je effectief de 2e besteld en zal ie morgen wel verzonden moeten worden.
Je kan ook even een bericht sturen of ze wel echt op voorraad zijn...
Ja, dat is dus in de avond in China. Vannacht/morgenochtend zal hij wel verstuurd worden.
Dat doe ik pas als ze de mt6589 ook van een update voorzien
Sony Xperia Z1 compact? Volgens mij zijn er niet echt chinese telefoons met jouw eisen :-/PaulAM schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:51:
Ik ben rustig aan het zoeken naar een opvolger voor mijn NEO 002-M.
Niet te groot < 4,5 betrouwbaar en een betere camera dan de Neo.
De Xiaomi M2S is wel leuk maar heeft als nadeel dat het geheugen niet uitbreidbaar is,
geen 4g ondersteuning en een beperkte baterij heeft.
Enige suggesties?
Je moet geen updates meer verwachten hoor. Mss als ZTE ooit de source vrijgeeft, dat er custom roms komen met KitKat.patrickkok schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:57:
Weet iemand of intel ook kitkat aangekondigd heeft?
Heb trouwens de zte v975 (of ligt dat aan zte?)
Als het aan MediaTek ligt komt KitKat er wel!!Mudi schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:03:
[...]
Je moet geen updates meer verwachten hoor. Mss als ZTE ooit de source vrijgeeft, dat er custom roms komen met KitKat.
Verwijderd
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:18:
[...]
Als het aan MediaTek ligt komt KitKat er wel!!![]()
![]()
http://www.gizchina.com/2...atek-phones-month-report/
Mt6589, 82 en 92
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ja? Krijg je er een KitKat bij?krissie100 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:03:
prijs doogee dg550 dagger: We have confirmed, the price of DG550 is US$166.66,Is it a surprise for you?Besides, we'll publish the latest configuration of it at the first time, Hope all of you keep expecting for our official website and facebook, thanks, WOW voor die prijs 5.5 inch octa core met kitkat
Lekker hoor, zou deze nog een beetje smaken na 4 weken met de post.
Welke rom?jimmypop1 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:31:
werkt idd niet, toch niet bij mij. Nu bij mij zit hij in de S-view cover dus zie ik de led sowieso niet.
Je kan wel ook instellen dat de led (flitser van camera) oplicht als je een bericht krijgt.
De nieuwe rom is wel super (je moet wel voor de samsung UI zijn want daar lijkt het nu volledig op)
het humor gehalte is weer hoog hoor ik.......OnlyRinaldo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:12:
[...]
Lekker hoor, zou deze nog een beetje smaken na 4 weken met de post.
Reken er niet op...krissie100 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:50:
[...]
[...]
het humor gehalte is weer hoog hoor ik.......![]()
zal ik dan maar heel saai zeggen dat er android 4.4 op zit.....
jawel, tuurlijk wel, mediatek heeft et ook angekondigd voor eind deze maand, en de doogee komt begin mei uit zeggen ze
[ Voor 28% gewijzigd door krissie100 op 04-04-2014 17:25 ]
Ja. Aangekondigd ja. Je bent bekend met Chinezen en hun aankondigingen?krissie100 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:24:
[...]
jawel, tuurlijk wel, mediatek heeft et ook angekondigd voor eind deze maand, en de doogee komt begin mei uit zeggen ze
Zolang er geen jiayu medewerkers zijn overgestapt naar mediatek moet dat wel goed komenMomus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:39:
[...]
Ja. Aangekondigd ja. Je bent bekend met Chinezen en hun aankondigingen?
Vind je hier:zeg_ik_niet schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:17:
[...]
Welke rom?![]()
Heeft het ook effect op de accuduur?
[ Voor 11% gewijzigd door jimmypop1 op 04-04-2014 17:55 ]
Ik heb nog geen enkele officiële aankondiging gezien, jij wel?dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:46:
[...]
Zolang er geen jiayu medewerkers zijn overgestapt naar mediatek moet dat wel goed komen
Overigens zou mediatek zoals aangekondigd het voor de telefoonmakers mogelijk maken om Kitkat uit te rollen naar de 89, 82 en 92, Maar ik zie geen enkele reden waarom ze dat niet zouden doen.
Zal aan mij liggen maar hoe kom ik aan de MediaTek DA USB VCOM drivers? (heb zelf win 8 ).jimmypop1 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:53:
[...]
Vind je hier:
http://share.weiyun.com/a12f8cb3ad8e6d4adcaa899772efbcac
Flashen doe je zo:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1982587
Accuduur valt goed mee vind ik. Ik kom er gerust de dag mee door.
Antutu: 27477
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 22:15 ]
Wat zijn je eisen?PaulAM schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:51:
Ik ben rustig aan het zoeken naar een opvolger voor mijn NEO 002-M.
Niet te groot < 4,5 betrouwbaar en een betere camera dan de Neo.
De Xiaomi M2S is wel leuk maar heeft als nadeel dat het geheugen niet uitbreidbaar is,
geen 4g ondersteuning en een beperkte baterij heeft.
Enige suggesties?
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 04-04-2014 23:48 ]
Haha die banner! :-)
[ Voor 8% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-04-2014 00:06 ]
Je bent geweldig man!dutchgio schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:13:
Eerste fix duurt mogelijk wat lang, al lijkt het aanpassen van je gps.conf naar de juiste regio een goede tool om het goed werkend te krijgen, beter als wat je in een doorsnee mediatek-topic voorbij ziet komen:
[Newman N2] Ervaringen en Discussie=
Wat een prijs....dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 23:48:
Leuke banner bij pandawill:
[afbeelding]
Ik zeg: goede deal voor een Newman N2![]()
Alleen Android 4.1 is wat matigjes, maar dit toestel kostte ooit rond de 240 euro, wat later afzakte richting de 200.
- 4.7 inch IPS 720p
- 13mp camera
- samsung exynos 4412 Quad1.4Ghz
- mali-400 MP4 GPU
- 1gb RAM
- 2500mah batterij
En dat voor 75 euro!
http://www.pandawill.com/...t-touch-white-p84419.html
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 05-04-2014 00:34 ]
Als je tevreden bent met een slecht werkende GPS is het inderdaad het overwegen waard. Maar na een Jiayu G3 en Iocean X7 Turbo te hebben gehad weet ik in ieder geval dat ik voorlopig geen Mediatek toestellen meer hoef te hebben. Hoe moeilijk moet het zijn een fatsoenlijke antenne in zo'n telefoon te plaatsenJoosie200 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:32:
Het is dat ik al die Doogee DG350 onderweg heb voor ook 70 euro, plus dat die Newman N2 qua custom roms blijft steken op Android 4.1 als ik het GoT topic snel scan dat ik toch zoiets heb: mooi aanbod, maar ik pass. Ben met mijn ZTE Blade en Nexus 7 te zeer gewend geraakt aan Android 4.4 en dan is 4.1 toch wel een achteruitgang, 4.2.2. al minder. Then again, het is wel als ik goed begrijp de hardware van een SGS S3 voor 75 euro en/of 68,88 euro (goed dat is dan wel al oude hardware met een S5 uit nu maar toch) Blijft toch leuk die Chinaphones voor kleine prijzen
Klopt, plus ik zit nu in een luxe-positie met nog een Xiaomi Mi2s die gerepareerd of met gloednieuw exemplaar terug gaat komen voor ~125 euro. Dus in principe heb ik geeneens iets nodig want een werkende Mi2s > N2 > Mediatek's als je het bekijkt qua gps. Qua customs roms idem, qua specs eveneens. Maar enfin, als je nu nog een <100 euro toestel zoekt is die N2 zeker het overwegen waard, al wijst het GoT-topic hier wel uit dat ook de N2 niet zonder kuren is.mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:35:
[...]
Als je tevreden bent met een slecht werkende GPS is het inderdaad het overwegen waard. Maar na een Jiayu G3 en Iocean X7 Turbo te hebben gehad weet ik in ieder geval dat ik voorlopig geen Mediatek toestellen meer hoef te hebben. Hoe moeilijk moet het zijn een fatsoenlijke antenne in zo'n telefoon te plaatsen
Kan toch de MT6588 zijn. Quadcore op 1.7 Ghz. Heb wel nog geen enkele andere telefoon met die SoC gezien.dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:22:
Beetje misleidend dat ze spreken van een 1.7Ghz mediatek quadcore, want is het nu octacore of een lager geclockte quadcore, ik vermoed dat eerste, maar dan is het toch niet zo slim om het 'maar' in de markt te zetten als een quadcore..
De driver vind je hier: http://mtk2000.ucoz.ru/bb/?8379 (MTK USB ALL v0.8.2)zeg_ik_niet schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:27:
[...]
Zal aan mij liggen maar hoe kom ik aan de MediaTek DA USB VCOM drivers? (heb zelf win 8 ).
Staat er ergens ook een handleiding?
Iets over backup ofzo..
of alle apps verwijderen?
Ik heb dit nog nooit gedaan dus vandaar!:)
Ik dank u alvorens!
[ Voor 20% gewijzigd door Nonstop decay op 05-04-2014 12:05 ]
De Newman N2 heeft een Samsung Exynos 4412 CPU en geen mediatek cpu..toch?mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:35:
[...]
Als je tevreden bent met een slecht werkende GPS is het inderdaad het overwegen waard. Maar na een Jiayu G3 en Iocean X7 Turbo te hebben gehad weet ik in ieder geval dat ik voorlopig geen Mediatek toestellen meer hoef te hebben. Hoe moeilijk moet het zijn een fatsoenlijke antenne in zo'n telefoon te plaatsen
Ja, dat zeg ik toch ook?Lord_Dain schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:45:
[...]
De Newman N2 heeft een Samsung Exynos 4412 CPU en geen mediatek cpu..toch?
[ Voor 13% gewijzigd door mad-dog op 05-04-2014 12:29 ]
Oh ja..mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:49:
[...]
Ja, dat zeg ik toch ook?Ik doelde dus op de Mediatek in de Dooren. Daarom dus ook maar besteld...
[ Voor 23% gewijzigd door Lord_Dain op 05-04-2014 12:28 ]
Zover ik kan lezen op het forum van Vodafone is dit inmiddels opgelostVerwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:31:
Let wel dat de N2 issues heeft/kan hebben met Vodafone!
[ Voor 99% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-04-2014 13:25 . Reden: Overbodige post ]
Er komt de foutmelding 8038 binnen.jimmypop1 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:10:
@ zeg_ik_niet: lukt het ?
Als je problemen hebt om the scatter file te openen moet je ervoor zorgen dat er geen chinese tekens meer staan in de hoofdmap waar de scatter file instaat
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 05-04-2014 14:52 ]
⏩ PVOutput☀️
Mocht je willen bestellen, Coupon: panda4fok. Scheelt weer.Lord_Dain schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:27:
[...]
Oh ja..
Denk erover er een te bestellen als backup telefoon of kado voor de schoonmoeder die nog met zo'n ouderwetse telefoon rondloopt met knopjes...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq