Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 17:16
Iemand een idee hoe ie functioneert m.b.t. De GPS en wifi. Ik lees daar verschillende berichten over

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag bij Banggood de Umi X1 Pro in de aanbieding voor $116,- (€84,-)
  • 5 Inch
  • MTK6582 1.3GHz Quad-core
  • 1280*720 pixels IPS
  • OGS capacitive screen design
  • Android 4.2.2 OS
  • dual SIM card dual standby
  • WiFi
  • wireless Bluetooth
  • 3G
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2014/03/SKU127072.jpg

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de iOcean G7 aan het overwegen. Heeft ie een betere GPS als z'n voorganger? Bij m'n iOcean X7 is dat nl. nogal een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
arjants schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:01:
Vandaag bij Banggood de Umi X1 Pro in de aanbieding voor 90,-
  • 5 Inch
  • MTK6582 1.3GHz Quad-core
  • 1280*720 pixels IPS
  • OGS capacitive screen design
  • Android 4.2.2 OS
  • dual SIM card dual standby
  • WiFi
  • wireless Bluetooth
  • 3G
[afbeelding]
Dat is nog altijd duurder dan de identieke Doogee Pixels DG350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:02:
Ik ben de iOcean G7 aan het overwegen. Heeft ie een betere GPS als z'n voorganger? Bij m'n iOcean X7 is dat nl. nogal een probleem...
Andere antenne en grondplaatje erachter en de problemen met de GPS zijn verleden tijd op je X7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:03:
[...]

Andere antenne en grondplaatje erachter en de problemen met de GPS zijn verleden tijd op je X7.
Scherm is ook kapot, dus wil gewoon even een nieuwe. Is de GPS van de G7 nog steeds "zo zwak" dat je hem ook zal moeten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:06:
[...]

Scherm is ook kapot, dus wil gewoon even een nieuwe. Is de GPS van de G7 nog steeds "zo zwak" dat je hem ook zal moeten vervangen?
Ik mag toch aannemen dat ze van hun fouten leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
En zal ik dr c3 ophalen en hopen op een goeie GPS en wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
eddie02 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:28:
En zal ik dr c3 ophalen en hopen op een goeie GPS en wifi?
Wifi is sowieso prima. Volgens mij zit het bij ZOPO met de GPS ook wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:01
...... http://www.antelife.com/n...nt-touch-smart-phone.html deze prijs!!!!! mooie aanbieding man voor de gene die nog een leuk toestelletje willen! wel jammer van verouderde android, maar der zijn vast wel wat roms voor

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 02-04-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:14
cubot x6 met framaroot geroot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:09:
...... http://www.antelife.com/n...nt-touch-smart-phone.html deze prijs!!!!! mooie aanbieding man voor de gene die nog een leuk toestelletje willen! wel jammer van verouderde android, maar der zijn vast wel wat roms voor
Ze zijn altijd goedkoop, maar hebben ook de meeste ellende als je garantie nodig hebt. Ikke niet meer bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:31:
[...]

Ze zijn altijd goedkoop, maar hebben ook de meeste ellende als je garantie nodig hebt. Ikke niet meer bij die gasten.
ja, ik heb er nog nooit besteld, en ben ook niet van plan om daar iets te bestellen, maar een mooie prijs is het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
mooi spul hé framaroot ;) ik root er bijna al mijn toestellen mee, zou je een reviewtje kunnen geven over de x6? ben wel benieuwd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn egaa zoek ik nog een leuke telefoon, voorheen kreeg ze mijn oude high end toestellen maar die vlieger gaat niet meer op. Mijn laatste twee toestellen zijn vroegtijdig gesneuveld...
Ik heb me een beetje ingelezen en de dg350 lijkt me wel wat, het design en de prijs valt in ieder geval in de smaak, maar ik weet natuurlijk niet of deze voldoet. De volgende eisen heb ik zo'n beetje gesteld:
- max 5 inch, liefst kleiner.
- snelheid vergelijkbaar met samsung galaxy s2, of sneller natuurlijk.
- een goed werkende gps, erg belangrijk. Bij bv de inew v3 zie ik hier moppers over, ik weet niet of dit vaker voorkomt bij chinese phones
- max €150,- (wel rekbaar)
- fm radio (wens)

Is die dg350 dan iets? Of heeft iemand een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:24:
Voor mijn egaa zoek ik nog een leuke telefoon, voorheen kreeg ze mijn oude high end toestellen maar die vlieger gaat niet meer op. Mijn laatste twee toestellen zijn vroegtijdig gesneuveld...
Ik heb me een beetje ingelezen en de dg350 lijkt me wel wat, het design en de prijs valt in ieder geval in de smaak, maar ik weet natuurlijk niet of deze voldoet. De volgende eisen heb ik zo'n beetje gesteld:
- een goed werkende gps, erg belangrijk. Bij bv de inew v3 zie ik hier moppers over, ik weet niet of dit vaker voorkomt bij chinese phones
- fm radio (wens)

niemand heeft de dg350 al in huis, dus qua snelheid zal die normaal gesproken wel voldoen, maar gps en fm radio???? fm radio zit trouwens vaak in de oordjes en niet in het toestel zelf dacht ik? iig bij mijn doogee dg100 zit fm in de oordjes dus kan je alleen luisteren via oordjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:33:
[...]

mooi spul hé framaroot ;) ik root er bijna al mijn toestellen mee, zou je een reviewtje kunnen geven over de x6? ben wel benieuwd xD
je wilt zeker meer weten als: hij bevalt goed en bent er blij mee?
ga er ff mee spelen en mooie review proberen te maken ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
- fm radio (wens)

Alleen die GPS is afwachten. Qua snelheid sowieso veel beter dan de S2. FM radio zit er ook op.
Op Cheaphardware.nl staat de ZOPO C3 voor een acceptabele prijs. Ook een zeer mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]

Alleen die GPS is afwachten. Qua snelheid sowieso veel beter dan de S2. FM radio zit er ook op.
Op Cheaphardware.nl staat de ZOPO C3 voor een acceptabele prijs. Ook een zeer mooi toestel.
momus, zit de fm niet in de oordjes ipv het toestel?
geekbuying: FM Radio YES,earphone needed
banggood: FM Radio Yes, earphone needed

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 02-04-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 00:17
krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]

Waarschijnlijk niet. De oortjes zijn nodig omdat ze als antenne werken. Normaal gezien kan je gewoon met elke koptelefoon / oortjes fm radio luisteren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]

Je oordopjes zijn de antenne. Zonder oordopjes heb je geen ontvangst. Maar de FM-ontvanger zit gewoon in je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:03:
Voor de elephone p8 gebruikers: de laatste firmware + link hoe je moet flashen.

Zelf heb ik de telefoon dus nog niet maar de interface schijnt er wel goed uit te zien + de batterij zou langer meegaan.

http://share.weiyun.com/a12f8cb3ad8e6d4adcaa899772efbcac

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1982587
Iemand hier ervaring mee?
Pfff ik moet hier vaker komen..
Kan net zo goed een boek lezen zoveel tekst.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:00:
[...]

Je oordopjes zijn de antenne. Zonder oordopjes heb je geen ontvangst. Maar de FM-ontvanger zit gewoon in je toestel.
Dat is volgens mij bij elke smartphone zo, op de iPhone en Windows Phone na. Die laatste heeft geen FM-radio.
Je kunt overigens nog wel via de menuknop het geluid alsnog via de luidspreker laten horen, net oortjes erin.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 02-04-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:00:
[...]

Ja precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 22:39
- fm radio (wens)

Goede GPS, tsja dan kom je weer op die Xiaomi Hongmi. Ook met radio. Staat nu voor ca. €135. Hopelijk gaat die nog verder zakken nu de Hongmi 1s is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor de nieuwsgierige of belanghebbende heb ik zojuist een review van de Iocean G7 online gezet.
Zie: productreview: iOcean G7 Wit review door benbaba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Hij is alleen niet te lezen op mobiel, moet elke keer heen en weer scrollen. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]

Zopo C3 is op...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Fresno schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:39:
[...]

Goede GPS, tsja dan kom je weer op die Xiaomi Hongmi. Ook met radio. Staat nu voor ca. €135. Hopelijk gaat die nog verder zakken nu de Hongmi 1s is aangekondigd.
Want je bent bekend met die van de Doogee Pixels? Hoor sowieso weinig klachten over GPS met de laatste generatie toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk mijn elephone p8 in handen.
Ziet er degelijk uit, het enige vreemde is wel, dat hij op de antutu test zeer verschillend scoort.

De ene keer +/- 27000
De andere keer +/- 19000

Waaraan zou dit kunnen liggen ?

nog een vraagje: is er maar één simkaart slot waar Hdspa op werkt ? Ik heb nu een microsim en via internet is hij super traag, hoewel er een H+ teken staat. Morgens eens proberen met een gewone simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33

Garyu

WW

Momus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:19:
[...]

Want je bent bekend met die van de Doogee Pixels? Hoor sowieso weinig klachten over GPS met de laatste generatie toestellen.
Inderdaad, heb hier bijvoorbeeld goede ervaringen met GPS ontvangst op een DG2014.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbaba schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:45:
Voor de nieuwsgierige of belanghebbende heb ik zojuist een review van de Iocean G7 online gezet.
Zie: productreview: iOcean G7 Wit review door benbaba
Waar heb je de G7 weten bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Garyu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:40:
[...]

Inderdaad, heb hier bijvoorbeeld goede ervaringen met GPS ontvangst op een DG2014.
Hoe is de batterij en de camera van de DG2014, ik heb de DG350 besteld en als die een beetje goed is zou ik die aan men vriendin willen geven en zelf een DG2014 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33

Garyu

WW

RobbertDs1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:40:
[...]

Hoe is de batterij en de camera van de DG2014, ik heb de DG350 besteld en als die een beetje goed is zou ik die aan men vriendin willen geven en zelf een DG2014 kopen.
2x Mager-tot-acceptabel. Ik haal een dag nét met één acculading, maar heb wel een kleine powerbank in mijn tas zitten "voor noodgevallen", gebruik GPS echter praktisch niet, wat natuurlijk ook aardig wat aan stroom eet.

De camera is buiten best te doen en gebruik het voor wat snapshots en dergelijke.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
RobbertDs1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:40:
[...]

Er waren wat focus issues, deze schijnen opgelost te zijn met een firmware update van enkele dagen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Garyu schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:42:
[...]

2x Mager-tot-acceptabel. Ik haal een dag nét met één acculading, maar heb wel een kleine powerbank in mijn tas zitten "voor noodgevallen", gebruik GPS echter praktisch niet, wat natuurlijk ook aardig wat aan stroom eet.

De camera is buiten best te doen en gebruik het voor wat snapshots en dergelijke.
Momus schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:43:
[...]

Er waren wat focus issues, deze schijnen opgelost te zijn met een firmware update van enkele dagen terug...
Hmmm, ben wel eens benieuwd hoe het met de DG350 zal zijn.
Ik heb nu een Star S5; batterij gaat zo'n 2-3 dagen mee en de camera is heel goed 8MP -> 12MP
Alleen komt er stof in de behuizing en komt nu achter de camera :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij verbruik is afhankelijk van de omstandigheden, 2G of 3G of WiFi, helderheid hoog of laag etc.

En dan zal een groter scherm ook wel meer verbruiken dan een kleinere scherm, en uiteraard heeft die DG2014 ook een kleinere batterij.

Dus je kunt maar weinig conclusies trekken tot iemand echt de DG350 getest heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de dg350 besteld, ik ben erg benieuwd, dit wordt de eerste chinese phone in mijn handen. We merken wel hoe goed de gps en batterij precies zijn. Ik ben ook wel benieuwd naar het kwaliteitsverschil met de highend toestellen die ik voorheen heb gehad. Thx voor de antwoorden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
hmmm me Cubot X6 laad niet meer op. Stond vanochtend op 23% en aan de lader gehangen. Dit ging goed t/m 89%. Daar staat ie nu al 2,5uur op.
Battery ook al even verwijdert zonder succes.
Iemand nog tips of eerst maar leeg laten lopen en kijken wat hij de volgende keer doet?

Heb CPU power saving uitgezet en lijkt vooralsnog goed te gaan. ff aankijken maar eerst nu

[ Voor 15% gewijzigd door slommer op 03-04-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
er is een miui rom uitgekomen voor de huawei honor 3c! http://en.miui.com/download-211.html
http://www.needrom.com/mobile/miui-hw-h30-u10-multilang/

[ Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 03-04-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren een iOcean X7S besteld bij Banggood.
Eerst werd m'n europese creditcard geweigerd, en hij moest handmatig goedgekeurd worden.
"Lekker dan", dacht ik, maar het was na 12 uur al gedaan, en nog 4 uur later issie verzonden.
Ik had 'm alleen gekocht zonder account, en ik wilde hem tracken, dus ik heb een berichtje op hun fb pagina geplaatst of ze de order aan mijn account toe konden voegen, ging perfect! Ik kreeg diezelfde dag nog een berichtje in keurig Engels terug dat het geregeld was. Banggood is echt een aanrader.
Alleen even een vraagje: ik heb m'n telefoon via EMS laten verzenden, dit is m'n eerste import, dus ik ben compleet onervaren qua shipping. Is dit een goede keuze? Controleren ze veel? Ik heb expres geen singapore post gedaan vanwege de levertijd, en geen dhl vanwege controles. Het zou toch wel pittig balen zijn als ik dadelijk 50 euro bij moet betalen, weg voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
EMS verzendingen lees je nog wel eens dat ze de invoerheffing achteraf rekenen per post.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
meer info bekend gemaakt over de dg550 bagger(grote inew v3 clone) http://www.doogee.cc/en/gb/pro_details.asp?id=138
android kitkat 4.4!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mt6592 en Kitkat? Zou het dan toch eindelijk zover zijn?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:48:
Mt6592 en Kitkat? Zou het dan toch eindelijk zover zijn?! ;)
*Begint te huilen van blijdschap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:28
mijn ms2 is nog niet verzonden :(
de 1ste besteld bij 1949
hoe lang duurt dat daar normaal gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
creon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:50:
mijn ms2 is nog niet verzonden :(
de 1ste besteld bij 1949
hoe lang duurt dat daar normaal gesproken?
1 tot 2 dagen meestal. Wanneer heb je besteld? 's Avonds? Dan heb je effectief de 2e besteld en zal ie morgen wel verzonden moeten worden.
Je kan ook even een bericht sturen of ze wel echt op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:28
Momus schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:52:
[...]

1 tot 2 dagen meestal. Wanneer heb je besteld? 's Avonds? Dan heb je effectief de 2e besteld en zal ie morgen wel verzonden moeten worden.
Je kan ook even een bericht sturen of ze wel echt op voorraad zijn...
kwart voor 3 s'middags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja, dat is dus in de avond in China. Vannacht/morgenochtend zal hij wel verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:50:
[...]

*Begint te huilen van blijdschap :'(
Dat doe ik pas als ze de mt6589 ook van een update voorzien O+
Al hebben we nu wel de volledige mediatek source voor de iOcean X7 in handen dus wellicht kan het uiteindelijk ook (met) zonder hulp van MediaTek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-08 13:12
De Oneplus One zal goedkoper dan 350 euro worden! :

https://mobile.twitter.co...oto/1?screen_name=oneplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
Weet iemand of intel ook kitkat aangekondigd heeft?
Heb trouwens de zte v975 (of ligt dat aan zte?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
Ik ben rustig aan het zoeken naar een opvolger voor mijn NEO 002-M.
Niet te groot < 4,5 betrouwbaar en een betere camera dan de Neo.
De Xiaomi M2S is wel leuk maar heeft als nadeel dat het geheugen niet uitbreidbaar is,
geen 4g ondersteuning en een beperkte baterij heeft.
Enige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-08 13:12
PaulAM schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:51:
De Xiaomi M2S is wel leuk maar heeft als nadeel dat het geheugen niet uitbreidbaar is,
Enige suggesties?
Sony Xperia Z1 compact? Volgens mij zijn er niet echt chinese telefoons met jouw eisen :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:08
Een jaar verder, en ik dacht van ik ga weer is een Chinese telefoon aanschaffen. Me moeder gebruikt nog met plezier de UMI X2, en de Neo N002 is hier "overleden"(wordt heel snel erg heet).

Ik heb de Elephone P8 bestelt, alleen las ik ergens op een forum dat de notificatie led niet werkt. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:19
werkt idd niet, toch niet bij mij. Nu bij mij zit hij in de S-view cover dus zie ik de led sowieso niet.
Je kan wel ook instellen dat de led (flitser van camera) oplicht als je een bericht krijgt.

De nieuwe rom is wel super (je moet wel voor de samsung UI zijn want daar lijkt het nu volledig op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
Oke bedankt voor de informatie. Gebruik momenteel een HTC 8X, welke ook geen heeft dus ik ga het sowieso niet missen.

Ja ik zag inderdaad dat de laatste rom, een samsung interface brengt. Niet heel erg fan van, maar ik ben er wel een beetje aan gewend door de Galaxy Tab 2.

Nog een laatste vraag, klopt het dat na de update de compass wel werkt? Dat dacht ik te hebben gelezen, op een Russisch forum met de slechte vertaling van Google translator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
patrickkok schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:57:
Weet iemand of intel ook kitkat aangekondigd heeft?
Heb trouwens de zte v975 (of ligt dat aan zte?)
Je moet geen updates meer verwachten hoor. Mss als ZTE ooit de source vrijgeeft, dat er custom roms komen met KitKat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mudi schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:03:
[...]

Je moet geen updates meer verwachten hoor. Mss als ZTE ooit de source vrijgeeft, dat er custom roms komen met KitKat.
Als het aan MediaTek ligt komt KitKat er wel!! :9~ _/-\o_
http://www.gizchina.com/2...atek-phones-month-report/
Mt6589, 82 en 92 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs als die updates niet komen lig ik er niet van wakker, want Android 4.4 is in vergelijking met Android 2.3 naar Android 4.x gewoon een kleine update.

Ik draai op mijn Nexus 7 dan ook Android 4.4 en op mijn Huawei Honor 2 Android 4.2 en ik merk echt geen verschil, mijn Huawei Honor 2 draait zelfs snellere :P dan mijn Nexus 7 op de nieuwste Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:18:
[...]

Als het aan MediaTek ligt komt KitKat er wel!! :9~ _/-\o_
http://www.gizchina.com/2...atek-phones-month-report/
Mt6589, 82 en 92 O+
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
prijs doogee dg550 dagger: We have confirmed, the price of DG550 is US$166.66,Is it a surprise for you?Besides, we'll publish the latest configuration of it at the first time, Hope all of you keep expecting for our official website and facebook, thanks, WOW voor die prijs 5.5 inch octa core met kitkat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:03:
prijs doogee dg550 dagger: We have confirmed, the price of DG550 is US$166.66,Is it a surprise for you?Besides, we'll publish the latest configuration of it at the first time, Hope all of you keep expecting for our official website and facebook, thanks, WOW voor die prijs 5.5 inch octa core met kitkat :)
Ja? Krijg je er een KitKat bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
Momus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:08:
[...]

Lekker hoor, zou deze nog een beetje smaken na 4 weken met de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
jimmypop1 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:31:
werkt idd niet, toch niet bij mij. Nu bij mij zit hij in de S-view cover dus zie ik de led sowieso niet.
Je kan wel ook instellen dat de led (flitser van camera) oplicht als je een bericht krijgt.

De nieuwe rom is wel super (je moet wel voor de samsung UI zijn want daar lijkt het nu volledig op)
Welke rom? :P
Heeft het ook effect op de accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Momus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:08:
[...]

OnlyRinaldo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:12:
[...]

Lekker hoor, zou deze nog een beetje smaken na 4 weken met de post.
het humor gehalte is weer hoog hoor ik....... ;w
zal ik dan maar heel saai zeggen dat er android 4.4 op zit..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:50:
[...]

[...]

het humor gehalte is weer hoog hoor ik....... ;w
zal ik dan maar heel saai zeggen dat er android 4.4 op zit..... _/-\o_
Reken er niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
jawel, tuurlijk wel, mediatek heeft et ook angekondigd voor eind deze maand, en de doogee komt begin mei uit zeggen ze

[ Voor 28% gewijzigd door krissie100 op 04-04-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:24:
[...]

jawel, tuurlijk wel, mediatek heeft et ook angekondigd voor eind deze maand, en de doogee komt begin mei uit zeggen ze
Ja. Aangekondigd ja. Je bent bekend met Chinezen en hun aankondigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:39:
[...]

Ja. Aangekondigd ja. Je bent bekend met Chinezen en hun aankondigingen?
Zolang er geen jiayu medewerkers zijn overgestapt naar mediatek moet dat wel goed komen ;)
Overigens zou mediatek zoals aangekondigd het voor de telefoonmakers mogelijk maken om Kitkat uit te rollen naar de 89, 82 en 92, Maar ik zie geen enkele reden waarom ze dat niet zouden doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:17:
[...]

Welke rom? :P
Heeft het ook effect op de accuduur?
Vind je hier:

Flashen doe je zo:

Accuduur valt goed mee vind ik. Ik kom er gerust de dag mee door.

Antutu: 27477

[ Voor 11% gewijzigd door jimmypop1 op 04-04-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:46:
[...]

Zolang er geen jiayu medewerkers zijn overgestapt naar mediatek moet dat wel goed komen ;)
Overigens zou mediatek zoals aangekondigd het voor de telefoonmakers mogelijk maken om Kitkat uit te rollen naar de 89, 82 en 92, Maar ik zie geen enkele reden waarom ze dat niet zouden doen. :+
Ik heb nog geen enkele officiële aankondiging gezien, jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
jimmypop1 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:53:
[...]

Vind je hier:

Flashen doe je zo:

Accuduur valt goed mee vind ik. Ik kom er gerust de dag mee door.

Antutu: 27477
Zal aan mij liggen maar hoe kom ik aan de MediaTek DA USB VCOM drivers? (heb zelf win 8 ).

Staat er ergens ook een handleiding?
Iets over backup ofzo..
of alle apps verwijderen?
Ik heb dit nog nooit gedaan dus vandaar!:)

Ik dank u alvorens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
Zo de knoop is door, jammer van de C3, maar nu de Zzp700 besteld.

Ben benieuwd 99 euro incl Nederlandse garantie.

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Een vraag voor de profs onder ons....

Ik heb mijn W-92 Smartphone MTK6592 vanavond met FramaRoot geroot.
Was geen probleem maar nu herkent ie de simkaarten niet.
Wat ik ook druk op simberheer hij reageerd niet.
Wat kan ik hier (nog (?) aandoen.....)-; ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee welke Chinese GSM de nieuwe Wolfgang AT-AS55HD zou kunnen zijn?
5.5'' Full HD scherm en een 13 Megapixel camera
1,7GHz quadcore-processor, 2GB aan werkgeheugen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje misleidend dat ze spreken van een 1.7Ghz mediatek quadcore, want is het nu octacore of een lager geclockte quadcore, ik vermoed dat eerste, maar dan is het toch niet zo slim om het 'maar' in de markt te zetten als een quadcore..
Compleet Vierkant design zie je ook niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
PaulAM schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:51:
Enige suggesties?
Wat zijn je eisen?
> 4-4.5"
> Snel
> Meer dan 2000 mAh
> 4G
> Uitstekende camera

..... searching ....

1 result found: Sharp mini SHL24
  • 4.5-inch display, 1080×1920 pixel resolution
  • 2.2GHz quad-core Snapdragon 800 processor
  • 2GB RAM
  • 13.1 megapixel camera, super-wide f/1.9 aperture camera unit
  • Dust- and waterproof
  • 16 GB ROM
  • 2,120mAh battery
  • 63 x 124 x 9.9 mm
  • 115 grams
http://www.phonearena.com...rhouse-from-Japan_id54179
Aangezien je geen prijs heb gegeven, zou je even naar Japan moeten reizen om het te kopen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke banner bij pandawill:
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/wfm2i9afh/image.jpg

Ik zeg: goede deal voor een Newman N2 ;)
Alleen Android 4.1 is wat matigjes, maar dit toestel kostte ooit rond de 240 euro, wat later afzakte richting de 200.
- 4.7 inch IPS 720p
- 13mp camera
- samsung exynos 4412 Quad1.4Ghz
- mali-400 MP4 GPU
- 1gb RAM
- 2500mah batterij

En dat voor 75 euro!

http://www.pandawill.com/...t-touch-white-p84419.html

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 04-04-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat geeft de Doogee DG350 weer wat meer concurrentie zo te zien :) En volgens mij zijn er voor de N2 genoeg customs roms te vinden door de Samsung SoC terwijl je bij menig Mediatek nog lang kan wachten tot elke fabrikant eindelijk eens die 4.4. update beschikbaar stelt.

Met een nieuw account bij Pandawill krijg je met:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

$5 korting en het kost je nog slechts 95 dollar / 68,88 euro indien je kiest voor China Post-verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 23:48:

Haha die banner! :-)

Zeeker een goede deal!
Misschien wat voor me moeder.

Hoe zit het met de GPS ervan trouwens??

[ Voor 8% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-04-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste fix duurt mogelijk wat lang, al lijkt het aanpassen van je gps.conf naar de juiste regio een goede tool om het goed werkend te krijgen, beter als wat je in een doorsnee mediatek-topic voorbij ziet komen:
[Newman N2] Ervaringen en Discussie=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:13:
Eerste fix duurt mogelijk wat lang, al lijkt het aanpassen van je gps.conf naar de juiste regio een goede tool om het goed werkend te krijgen, beter als wat je in een doorsnee mediatek-topic voorbij ziet komen:
[Newman N2] Ervaringen en Discussie=
Je bent geweldig man!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 23:48:
Leuke banner bij pandawill:
[afbeelding]

Alleen Android 4.1 is wat matigjes, maar dit toestel kostte ooit rond de 240 euro, wat later afzakte richting de 200.
- 4.7 inch IPS 720p
- 13mp camera
- samsung exynos 4412 Quad1.4Ghz
- mali-400 MP4 GPU
- 1gb RAM
- 2500mah batterij

En dat voor 75 euro!

http://www.pandawill.com/...t-touch-white-p84419.html
Wat een prijs....
Direct maar 1 besteld. Net een week een Moto G in m'n bezit, maar een reserve telefoon erbij kan geen kwaad, zeker niet zolang het geen MediaTek spul is met slecht/niet werkende GPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het is dat ik al die Doogee DG350 onderweg heb voor ook 70 euro, plus dat die Newman N2 qua custom roms blijft steken op Android 4.1 als ik het GoT topic snel scan dat ik toch zoiets heb: mooi aanbod, maar ik pass. Ben met mijn ZTE Blade en Nexus 7 te zeer gewend geraakt aan Android 4.4 en dan is 4.1 toch wel een achteruitgang, 4.2.2. al minder. Then again, het is wel als ik goed begrijp de hardware van een SGS S3 voor 75 euro en/of 68,88 euro (goed dat is dan wel al oude hardware met een S5 uit nu maar toch) Blijft toch leuk die Chinaphones voor kleine prijzen :D

[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 05-04-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
Joosie200 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:32:
Het is dat ik al die Doogee DG350 onderweg heb voor ook 70 euro, plus dat die Newman N2 qua custom roms blijft steken op Android 4.1 als ik het GoT topic snel scan dat ik toch zoiets heb: mooi aanbod, maar ik pass. Ben met mijn ZTE Blade en Nexus 7 te zeer gewend geraakt aan Android 4.4 en dan is 4.1 toch wel een achteruitgang, 4.2.2. al minder. Then again, het is wel als ik goed begrijp de hardware van een SGS S3 voor 75 euro en/of 68,88 euro (goed dat is dan wel al oude hardware met een S5 uit nu maar toch) Blijft toch leuk die Chinaphones voor kleine prijzen :D
Als je tevreden bent met een slecht werkende GPS is het inderdaad het overwegen waard. Maar na een Jiayu G3 en Iocean X7 Turbo te hebben gehad weet ik in ieder geval dat ik voorlopig geen Mediatek toestellen meer hoef te hebben. Hoe moeilijk moet het zijn een fatsoenlijke antenne in zo'n telefoon te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:35:
[...]

Als je tevreden bent met een slecht werkende GPS is het inderdaad het overwegen waard. Maar na een Jiayu G3 en Iocean X7 Turbo te hebben gehad weet ik in ieder geval dat ik voorlopig geen Mediatek toestellen meer hoef te hebben. Hoe moeilijk moet het zijn een fatsoenlijke antenne in zo'n telefoon te plaatsen
Klopt, plus ik zit nu in een luxe-positie met nog een Xiaomi Mi2s die gerepareerd of met gloednieuw exemplaar terug gaat komen voor ~125 euro. Dus in principe heb ik geeneens iets nodig want een werkende Mi2s > N2 > Mediatek's als je het bekijkt qua gps. Qua customs roms idem, qua specs eveneens. Maar enfin, als je nu nog een <100 euro toestel zoekt is die N2 zeker het overwegen waard, al wijst het GoT-topic hier wel uit dat ook de N2 niet zonder kuren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 00:17
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:22:
Beetje misleidend dat ze spreken van een 1.7Ghz mediatek quadcore, want is het nu octacore of een lager geclockte quadcore, ik vermoed dat eerste, maar dan is het toch niet zo slim om het 'maar' in de markt te zetten als een quadcore..
Kan toch de MT6588 zijn. Quadcore op 1.7 Ghz. Heb wel nog geen enkele andere telefoon met die SoC gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:27:
[...]

Zal aan mij liggen maar hoe kom ik aan de MediaTek DA USB VCOM drivers? (heb zelf win 8 ).

Staat er ergens ook een handleiding?
Iets over backup ofzo..
of alle apps verwijderen?
Ik heb dit nog nooit gedaan dus vandaar!:)

Ik dank u alvorens! _/-\o_
De driver vind je hier: http://mtk2000.ucoz.ru/bb/?8379 (MTK USB ALL v0.8.2)

(onder win 8 moet je wel installeren via deze methode install non digitally signed drivers)

http://answers.microsoft....57-4f38-ab2e-22ab8b31c0b8

Dan deze link goed lezen en volgen, stap voor stap.

Ipv download (f9) moest ik firmware upgrade kiezen. Maar dit zal je wel zien als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 15:36
Ik dacht dat ik bijna een keuze kon maken, zie ik opeens die Newman N2 staan. Die ziet er ook niet slecht uit, zeg! Niet duur en dan ook nog eens met een iets betere accu dan de Xiaomi M2S en Hongmi.

Ik twijfel(de) vooral tussen te M2S en Hongmi. Ik heb een lichte voorkeur voor de M2S, omdat die iets kleiner/eleganter is, een echte (sub)topper lijkt qua prestaties en die lijkt op bijna alle fronten beter. De Hongmi scoort dan weer met de lagere prijs, het iets grotere scherm (als dat een voordeel is) en dat het geheugen uit te breiden is.
Nou heb ik twee vragen over deze Xiaomi toestellen, waar jullie hopelijk antwoorden op weten waarmee ik de keuze kan gaan maken. Ten eerste vraag ik mij af hoe het zit met de Android/MIUI-versie die erop zit. Uit de specificaties zie ik voor de M2S: MIUI V5, Android 4.1. Voor de Hongmi: MIUI V5, Android 4.2. Zijn ze inmiddels geupdatet? Maakt het veel uit welke versie er precies op draait, of zie je geen verschil tussen de MIUI's? Blijft de basis steken bij Android 4.1 en 4.2, maar zitten er in MIUI wel elementen van 4.4? (Zoiets las ik laatst, dan heb je 4.4 niet echt meer nodig, lijkt me.)
De tweede vraag gaat over accessoires. Ik heb nu namelijk een neopreen hoesje om m'n telefoon om de klappen te dempen als de telefoon een keertje uit m'n hand glipt. Ik heb er een beetje naar gezocht voor de M2S en Hongmi en ze lijken allebei wel wat hoesjes/protectors te hebben. Heeft iemand daar een goede suggestie voor? Een fijn kunststof/leren hoesje dat beschermt tegen valschade?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden/suggesties! Ik hoop dat ik snel een keuze kan maken. :)

edit: nog een extra vraag, die waarschijnlijk alleen met speculaties beantwoord kan worden:
het gaat over dit artikel: nieuws: Jolla maakt Sailfish OS-firmware voor Galaxy-, Xperia- en Nexus-smartphones
Er staat dat Sailfish OS waarschijnlijk ook voor een Xiaomi toestel geschikt gaat worden gemaakt. Of misschien wel meerdere. Durft iemand een gok te wagen welke dat zou(den) kunnen worden? Is bijvoorbeeld de Hongmi zo populair dat daar de kans groot is dat Sailfish OS daar voor geschikt wordt gemaakt? Ik zou het wel cool vinden om Sailfish OS ook te proberen, maar ik snap dat het moelijk is om daar op dit moment iets over te zeggen. (Behalve dat dat kan met de Jolla telefoon.)

[ Voor 20% gewijzigd door Nonstop decay op 05-04-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:49
mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:35:
[...]

De Newman N2 heeft een Samsung Exynos 4412 CPU en geen mediatek cpu..toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
Lord_Dain schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:45:
[...]

De Newman N2 heeft een Samsung Exynos 4412 CPU en geen mediatek cpu..toch?
Ja, dat zeg ik toch ook? :) Ik doelde dus op de Mediatek in de Doogee. Daarom dus ook maar besteld...

[ Voor 13% gewijzigd door mad-dog op 05-04-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:49
mad-dog schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:49:
[...]

Ja, dat zeg ik toch ook? :) Ik doelde dus op de Mediatek in de Dooren. Daarom dus ook maar besteld...
Oh ja.. :o

Denk erover er een te bestellen als backup telefoon of kado voor de schoonmoeder die nog met zo'n ouderwetse telefoon rondloopt met knopjes...

[ Voor 23% gewijzigd door Lord_Dain op 05-04-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel dat de N2 issues heeft/kan hebben met Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:31:
Let wel dat de N2 issues heeft/kan hebben met Vodafone!
Zover ik kan lezen op het forum van Vodafone is dit inmiddels opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
-

[ Voor 99% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-04-2014 13:25 . Reden: Overbodige post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
@ zeg_ik_niet: lukt het ?

Als je problemen hebt om the scatter file te openen moet je ervoor zorgen dat er geen chinese tekens meer staan in de hoofdmap waar de scatter file instaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
jimmypop1 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:10:
@ zeg_ik_niet: lukt het ?

Als je problemen hebt om the scatter file te openen moet je ervoor zorgen dat er geen chinese tekens meer staan in de hoofdmap waar de scatter file instaat
Er komt de foutmelding 8038 binnen.
Ik heb er echt geen kaas van gegeten.
Ik zoek straks ff op internet wat ik moet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De utime U100s is vandaag ook binnen gekomen. €70 incl verzending bij Banggood.

Een aantal foto's doorgestuurd gekregen:
http://imgur.com/EZq85Oi
http://imgur.com/UOzUp4e
http://imgur.com/6wobGuc
http://imgur.com/vjzzeC8

Maandagavond ga ik er even mee testen, ben benieuwd wat ik kan verwachten.

Het zwarte toestel is een Cubot GT99.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 05-04-2014 14:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Lord_Dain schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:27:
[...]

Oh ja.. :o

Denk erover er een te bestellen als backup telefoon of kado voor de schoonmoeder die nog met zo'n ouderwetse telefoon rondloopt met knopjes...
Mocht je willen bestellen, Coupon: panda4fok. Scheelt weer. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!