Yo fellow tweakers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe phone, ben al maanden aan het dubben, maar sinds 1 dag of 2 (referenties, referenties) denk ik dat ik er uit ben, met de iOcean X7S. Maar nu begin ik toch te twijfelen, ik lees (vooral van Dutchgio) dat octacores echt geen cent waard zijn, onnodig energie verspillen en nooit tot hun recht komen.
"Okay", dacht ik, "dan koop ik toch gewoon een quadcore", maar dat is sneller gezegd dan gedaan.
Er zijn namelijk twee quadcore klasses, de cheapos, met een Mediatek geklokt op 1,3 of 1,5 gHz, en de highends, met een Snapdragon 800 of vergelijkbaar. Nu hou ik van gamen, ook grote 3d games, en ik wil dat die soepel lopen. Nu is dat sowieso op een Snapdragon 800 geen probleem, maar ik wil maximaal 260 euro (inclusief verzendkosten en andere ongemakken) uitgeven. Dus dan ben ik gebonden aan een crappy telefoon met een Antutu van 12000 ofzo.
Is er geen middenweg? Een phone met een fijne quadcore op 1.7 ofzo gHz, waar je goed op kan gamen, en met vergelijkbare prestaties als een mtk6592?
Alvast bedankt voor eventuele mensen die me uit de brand helpen
PS, enige eisen zijn voor de rest, 2gb ram, niet groter dan 5,5", en minimaal hd scherm.
Thanks!
Edit: Ik ben een redelijke specswhore, dus ik gebruik Antutu als maatstaf voor een phone, ik weet dat dit niet representatief is, maar het liefst een phone met antutu van MINIMAAL 20000 punten.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 30-03-2014 19:54
]