op gebied van vrijheid ben je bij de meeste android toestellen al beter af dan een iphone 4S (heb er zelf een gehad) Ik moest een goede dualsim hebben, wat je dus voor geen meter gedaan krijgt bij iphone (ook niet met de speciale cases die dubbele sim geven, heb ik ook getest)krissie100 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:12:
[...]
op zich allemaal goede toestellen, maar houdt er rekening mee dat de accu behoorlijk tegen kan vallen in chinese dunne design toestellen!! maar dat is een keuze die je maakt, misschien is de doogee dg350 nog? die is wel erg smaakgevoelig[Doogee Pixels DG350] Ervaringen en Discussie ik vraag me alleen wel af of er uberhaupt één beter is dan je iphone 4s... maja
Jailbreak van een iphone4s vs een geroote Android, opnieuw de vrijheid van android.
Sterkte van de phone bij vallen, is zowat gelijk als je geen superbudget chinees hebt. komt er nog bij dat Iphone standaardfouten heeft zoals de homeknop die het begeeft, of de lockbutton die opeens niet meer werkt, barstjes aan de oplader en ga zo maar tijdje door.
Enige waar ik iphone een steekje voor geef tov android is de syncronisatie en "eenvoudigheid"
Geef een iphone aan men Pa/Ma en die kunnen daarmee werken, met wat geluk hun mailtje syncronizeren met hun contacten via Icloud etc.
Verder misschien de looks van iphone als je daarvan houd.
Bij android vergt alles wat meer uitzoekwerk, hoewel je met Gmail tegenwoordig al niet veel moet instellen om alles te syncronizeren.
Uiteindelijk moet je erbij in rekening houden da je een phone van 1/4 tot 1/2de van de prijs hebt met degelijke specs. dus je mag ze eigenlijk niet vergelijken
Als je uit degelijke merken vergelijkt vindk ik een nexus al stukken beter dan een 4s maar dat is weer een persoonlijke mening