Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjep
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10-2020
Ik heb sinds 6 dagen een iOcean x7 Premium, maar helaas is gisteravond mijn scherm kapot gegaan. Er zit een barst in en het grootste deel van mijn scherm is nu onbrukbaar.
Maar omdat de telefoon vrij zeldzaam is in Nederland heb ik nogal moeite met het zoeken waar ik hem kan laten repareren.
Ik hoop dat iemand die dit leest dat wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
atjep schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:53:
Ik heb sinds 6 dagen een iOcean x7 Premium, maar helaas is gisteravond mijn scherm kapot gegaan. Er zit een barst in en het grootste deel van mijn scherm is nu onbrukbaar.
Maar omdat de telefoon vrij zeldzaam is in Nederland heb ik nogal moeite met het zoeken waar ik hem kan laten repareren.
Nergens. Gewoon een scherm bestellen in China en zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Tja, dat is een nadeel van het kopen van een China phone. Goedkoop maar als het op een reparatie aankomt ben je op jezelf aangewezen of de verkoper van de telefoon.

Je zou contact kunnen opnemen met de verkoper waar je hem hebt gekocht en vragen of die weet waar je een screen replacement kunt kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 24-07-2013 11:05 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74279

Ik neem aan dat het scherm hetzelfde is als de Youth?
Via 1949deal.com (enige webshop die ze verkoopt) heb ik een vervangende scherm+digitizer besteld a 99 dollar.
Minder dan 2 weken later (vandaag) werd het bezorgd, zonder bijkomende kosten.
Vanmiddag het scherm aangesloten en hij is weer als nieuw!
Misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325463

Sommige telecomturken willen best voor een kleine vergoeding(E30 lijkt me normaal) scherm vervangen zolang je dan zelf exotische vervanger besteld en meegeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433126

Ja, dat is nou het grote probleem van zelf importeren en heel vaak denkt men niet na voor dat ze iets kopen, pas erna blijkt het nadeel als dit zich voor doet.

Maar goed, maak er verzekerinswerk van, 99% van de verzekeringsmaatschappijen vergoeden dit op de inboedelverzekeing van jezelf. Gewoon claimen. Aangeven dat je toestel total loss is omdat een los scherm kopen en het erin laten zetten gewoon veel te duur is.

Je vraagt een Total Loss verklaring bij een leverancier....en 99% kans op uitkering, en dan koop je weer een nieuw toestelletje.

Zo doen wij dat ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 13:36
Hey,

Ik was benieuwd of het scherm inmiddels was vervangen.. ik heb wel een touch screen digitizer gevondenbij sunsky online en etotalk.. en bij mobiele-telefoon.nl en dualsim.nl.. de nederlandse webshops zijn wel erg duur.. 95 of 99 euro.. en bij sunsky online al geruime tijd niet op voorraad.. waarschijnlijk komen ze daar dus ook niet meer. p.s. sunsky online en etotalk is zelfde bedrijf.. verschillende websites..

thnx!

edit: 1949deal.com heeft ze ook niet op voorraad..

[ Voor 5% gewijzigd door Bramzie op 19-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:46
Ik zou even informeren bij de shop waar je m gekocht hebt(pandawill, antelife), die hebben soms ook wel onderdelen en kunnen zelfs een niewe iOcean sturen, maar dat is uiteraard wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 584754

atjep schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:53:
Hi,
I'm so sorry to hear that. I'm from Iocean Co., Itd. If you still want to do further reparation for your TP. You can contact with the person who is in charge of this kind of situation from our company. She will be please to help you. This is her E-mail: jing.tang@iocean.cc (Miss Tang)
Sorry again for seeing this top too late. Hope you can understand my English ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:36
Anoniem: 584754 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Hi,
I'm so sorry to hear that. I'm from Iocean Co., Itd. If you still want to do further reparation for your TP. You can contact with the person who is in charge of this kind of situation from our company. She will be please to help you. This is her E-mail: jing.tang@iocean.cc (Miss Tang)
Sorry again for seeing this top too late. Hope you can understand my English ;)
Huh?
Een Chinese fabrikant van goedkope smartphones, die hier op Tweakers meeleest en reageert? _/-\o_
Bonuspunten voor Iocean Co., Itd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Gadgeteer schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Huh?
Een Chinese fabrikant van goedkope smartphones, die hier op Tweakers meeleest en reageert? _/-\o_
Bonuspunten voor Iocean Co., Itd.
Met een vage nick en 1 post, en aangemeld sinds maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Mizgala28 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:32:
[...]

Met een vage nick en 1 post, en aangemeld sinds maart.
Klinkt valide.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 584248

Wij verkopen Iocean in Nederland en hebben ook een reparatie service. Stuur even een foto van de binnenkant (onder de Battery) met de telefoongegevens. Ik denk dat je voor ongeveer 75 euro klaar kan zijn. Gr. Robert

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 584248 op 18-03-2014 21:12 ]

Pagina: 1