"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En als alle deuren dicht zijn, loop terug, er staat een deur op een kier
R3 om in te zoomen op de crack, done
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hideo Kojima heeft in zijn Q&A gezegd dat ze de P.T. wouden laten aanvoelen als een indie game en daarom de graphics met opzet gedownscaled hebbenDarkElement schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:50:
Ziet er opzich wel mooi uit, alleen een vage 'blur' over de graphics, ben ik de enige die dit opviel?
PSN: LinQ-NL
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja maar Phusebox zei dat het nep is.Chaoss schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:53:
HD versie (ff op YouTube openen) van de Driveclub trailer:
[video]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Volgens mij is dat de dynamic DoF (depth of field) het spel lijkt te simuleren dat je ogen soms moeten scherpstellen. Loop je die lange gang in dan ziet het er eerst een beetje blurry uit en daarna wordt het scherp,DarkElement schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:50:
Ziet er opzich wel mooi uit, alleen een vage 'blur' over de graphics, ben ik de enige die dit opviel?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
nothing stops this train
Ik ben maar afgehaakt, en net als bij Outlast wat ik nog redelijk lang vol heb gehouden(tot iets na het kwijtraken van je vinger), start je het daarna ook niet met zo snel op...
Ik ga hem ook kopenKol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:12:
zekerik heb woensdag dagje vrij genomen van werk
eindelijk Diablo time
Ik verwacht niet dat je hem al in de winkel kan kopen, gisteren nog gekeken op twitch, maar niemand speelt nog D3 op ps4
nothing stops this train
Heb gisteren toch echt een aantal Fransen D3 zien spelen op de PS4 via Twitch.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:38:
Ik krijg hem dinsdag binnen via de post, dus daarom maar woensdag vrij genomen
Ik verwacht niet dat je hem al in de winkel kan kopen, gisteren nog gekeken op twitch, maar niemand speelt nog D3 op ps4
Iemand de PS TV al in NL webstores gezien ? Ik heb hem alleen gespot in op Amazon.co.uk met verzending naar NL (~85 GBP, moet je er een DS3 of DS4 bij kopen mocht dat nodig zijn). Leverbaar vanaf begin November.kbloem schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:24:
[...]
Beeld versturen kost nauwelijks bandbreedte. Alle betekeningen gebeuren gewoon op je ps4 en het versturen van beeld, geluid en besturing is hooguit een paar honderd kbps. Ik weet niet of sommigen hier bekend zijn met rdp (remote desktop windows) en ica (citrix) maar daar gebeurt het allemaal met 70-100 kbps. Sommige zaken kun je dan offloaden naar het lokale device maar daar is niet veel rekenkracht voor nodig.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als je tijd wilt besparen, check het Youtube kanaal van TheBrad voor een walkthrough. Scary.. very scary.DarkElement schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:48:
Ik kwam niet verder danspoiler:de eerste 3 gangen, daarna waren alle deuren dicht
Ik had hetzelfde probleem met die deuren. Moet het nog eens zelf spelen met alle lichten uit.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
aha oke.....dat word om 16uur op de wc zitten hier op mijn werkLekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:41:
http://www.gamekings.tv/n...lvr.it&utm_medium=twitter
Gamekings om 16.00 livestream
nothing stops this train

PSN: Oldzkoel
power_user schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:56:
Net even project cars en drive club bekeken op Gamersyde. Vind project CARS grafisch een stuk mooier dan driveclub in-game. Ik was ook onder de indruk van die roterende gepauzeerde beelden van DC maar van dat wow gevoel blijft helemaal niks over als het realtime langskomt. 13 in een dozijn gevoel bij DC helaas...

Ik heb geen enkele CARS gif of filmpje gezien wat hier bij in de buurt komt.
De belichting in DC is imo ongeëvenaard, zelfs Polyphony Digital zal met kwijlende mondhoeken hebben gekeken.
[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 15-08-2014 13:01 ]
Het is natuurlijk wel offscreen, maar ik denk dat het goed is voor veel mensen hier om de verwachtingen toch wel wat in te dammen. Het is toch leuker om overweldigd te zijn door een game, dan teleurgesteld, omdat je te hoge verwachtingen hebt.
Zit er trouwens schade in? Dus niet alleen wat visuele schade, maar ook dat je auto kapot kan? De gast in dat filmpje heeft te veel destruction derby gespeeld, maar toch 1e geworden
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2014 13:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Voorlopige conclusie:
Het is de sfeer tussen de personages, de keuzes die je maakt en het bijkomende ‘butterfly effect’ die Until Dawn tot een spannende en vooral erg toffe horrorervaring kunnen maken. De presentatie gaf veel inzicht op de insteek van de game, die in potentie veel weet te bieden en daarmee kunnen we ook het clichématige gevoel dat rondom de game hangt – vanwege de vele films met een soortgelijke setting – van ons afschudden. De gameplay is misschien niet heel bijzonder, maar de gruwelijke situaties die zich voor kunnen doen, de leuke manier van spelen en de verschillende ervaringen per persoon dankzij de morele keuzes en consequenties, maken Until Dawn ineens tot een PlayStation 4 game die je in de gaten moet houden.
Het hele artikel : http://www.psx-sense.nl/172715/in-actie-gezien-sony-eu-game/
Deze game is echt iets voor mij en staat op mijn inmiddels lange PS4 verlanglijst.
Verwijderd
Je moet ook niet teveel naar de graphics kijken , als de gameplay aardig is wordt het een heerlijke racer.dutchgio schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:12:
Driveclub: Watch. Dogs 2.0 qua downgrade? Dit kan toch niet....
Net zoals Watch Dogs ook voor mij een heerlijk spel was om te spelen en de graphics OK waren.
Het valt me vooral op dat er geen dynamische schaduw is. Als hij zo 's avonds aan het rijden is, doet de verlichting van zijn lampen niets bij de paaltjes naast de weg en zo. Nu ik dacht gehoord te hebben dat dit ook niet bij FH2 het geval was, maar dat is natuurlijk open world.uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:07:
http://www.ign.com/videos...rom-day-to-night-ign-news
Het is natuurlijk wel offscreen, maar ik denk dat het goed is voor veel mensen hier om de verwachtingen toch wel wat in te dammen. Het is toch leuker om overweldigd te zijn door een game, dan teleurgesteld, omdat je te hoge verwachtingen hebt.
Zit er trouwens schade in? Dus niet alleen wat visuele schade, maar ook dat je auto kapot kan? De gast in dat filmpje heeft te veel destruction derby gespeeld, maar toch 1e geworden
Het effect van autolampen was al zichtbaar in de spelwereld van NFS: Road Challenge in de jaren 90. Lijkt me sterk hoor.X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:
[...]
Het valt me vooral op dat er geen dynamische schaduw is. Als hij zo 's avonds aan het rijden is, doet de verlichting van zijn lampen niets bij de paaltjes naast de weg en zo. Nu ik dacht gehoord te hebben dat dit ook niet bij FH2 het geval was, maar dat is natuurlijk open world.
Same here! Maar mini kans vrees ik...Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:35:
[...]
Ik ga hem ook kopenhoop eigenlijk dat er een winkel is die al verkoopt vandaag. Maar dat zal wel niet..
PSN: Maichel
40min gameplay driveclub.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Bron : http://www.psx-sense.nl/1...a-draaien-maar-om-de-ps4/
Volgende maand al mensen , ben erg benieuwd wat ze dan allemaal laten zien.
Krijg een foutmelding? de video bestaat niet geeft die aan.v8power67 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:39:
https://www.youtube.com/watch?v=L427...ature=youtu.be
40min gameplay driveclub.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=875063uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
Krijg een foutmelding? de video bestaat niet geeft die aan.
Dan maar zo
Ik wil een standaard in-ear headsetje aansluiten op de DS4 controller voor voice-chat en soms ook game-sound. Het gaat om de AKG Q 350 waar ook een microfoon inzit om mee te bellen (gebruik ik op mijn iPhone).
Gaat dit werken voor voice chat? Ik heb gelezen dat de standaard iPhone oordopjes een vervelende piep geven, andere zeggen dat het prima werkt bij Samsung/HTC setjes.
Is het een speciale aansluiting? Iemand ervaring?
Dat ziet er wel lekker uit, doet me denken aan een mix tussen Grid en Wipeout (snelheid).uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:07:
http://www.ign.com/videos...rom-day-to-night-ign-news
Verder moet men niet vergeten dat er verschillende builds zijn van Driveclub; builds met dynamic weather en zonder. Die met dynamic weather zien er, niet verwonderlijk, veeeel beter uit dan die zonder, Vooral de effecten van regen icm de lighting engine maakt dan een veeeul mooiere game. Het is dan idd goed om je dit te realiseren, want ze zijn nog niet klaar met het dynamic weather systeem, dit komt na de release. Met die update kan ik me wel voorstellen dat het voorlopig de mooiste racegame wordt. En zonder ziet het er nog steeds erg goed uit.
Dat laat nog wel ff op zich wachten toch?DeeSung schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:16:
Ben ook benieuwd hoeveel project morpheus gaat kosten voor de ps4. Lijkt mij ook gaaf om te spelen.
psn: HertogJack
Verwijderd
Bron : http://www.psx-sense.nl/1...g-mooie-gamescom-trailer/
Dit ziet er toch bruut goed uit , later dit jaar wordt het kiezen tussen alle mooie racegames.
Verwijderd
dat soort filmpjes zegt niks over de game, dat terzijde.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:32:
Project CARS komt met waanzinnig mooie Gamescom trailer.
[video]
Dit ziet er toch bruut goed uit , later dit jaar wordt het kiezen tussen alle mooie racegames.
heb de beta overigens gespeeld, redelijke game voor een arcade racer, mja, niet meer dan dat
met occulust rift en helmet cam wel lachen.
Als het goed is in 2015HertogJack schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:22:
[...]
Dat laat nog wel ff op zich wachten toch?
Normale editie uit de US store? Als je dat doet kan je dus later ook geen FUT pakjes met echt geld kopen, geen idee of je dat wilt maar besef dit wel even voordat je besteld.LeBrun schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:41:
[...]
Oh jammer, dan bespaar ik me het geld en neem ik de normale editie, dank voor je antwoord
Dit kan geen IN-GAME footage zijn op de PS4.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:32:
Project CARS komt met waanzinnig mooie Gamescom trailer.
[video]
Anders dikke complimenten aan Sony als ze dit met hun hardware eruit weten te pompen.
Het lijken wel Foto's, Zeer mooi.
ik kan niet wachten op een racegame voor op de PS4.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:14:
Gelukkig hebben meerderen hier nu ook gezien dat Sony's presentatie niet strookt met de werkelijkheid voor wat betreft DriveClub en The Order. Hopelijk wordt mijn mening de volgende keer niet meteen afgedaan als belachelijke onwaarheden.
Je hebt sowieso wel een hele hoge hoed van jezelf op dat je verwacht dat iedereen maar moet geloven wat Phusebox beweerd. Je komt met 0,0 bewijs, alleen je eigen waarneming. Net als jij die game hebt waargenomen hebben vele andere met jou dat gedaan. En de meeste zien heel wat anders.
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat je hem ook mooi moet vinden, maar je kunt er toch niet vanuit gaan dat iedereen maar jouw mening achterna loopt ?
Waarom is dit niet terug te zien in screenshots of de filmpjes ?Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:55:
[...]
Bij DriveClub zag je bij een aantal auto's (of ze het allemaal hebben durf ik niet zeker te zeggen) dat de achterlichten gewoon "erop geplakt" zaten. Dus geen gemodelleerde units, maar enkel een simpele vorm met een texture. Dat kan echt niet meer.
Ah je hebt de retail versie gespeeld ?Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:47:
[...]
De verwachtingen die ik had na alle filmpjes van de afgelopen maanden werden in ieder geval niet waargemaakt, en het wordt zeker niet de mooiste racer ooit.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 15:57 ]
Is dat al bevestigd?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nee, maar er worden wel steeds meer spellen uitgebracht met ondersteuning ervoor. En het ziet er goed uit wat ze tot nu toe hebben.
Ook veel positieve reacties om project morpheus.
[ Voor 8% gewijzigd door DeeSung op 15-08-2014 15:48 ]
Verwijderd
In oktober kunnen we met autoracen aan de slag.Pykow schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:30:
ik kan niet wachten op een racegame voor op de PS4.
Sterker nog, ik zie echt alleen Phusebox negatief praten over DC en The Order.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
is het niet een beetje vroeg om je gelijk te claimen. Er worden 2 gifs gepost zonder enige toelichting, en daaruit kunnen wij opmaken dat jij gelijk hebt ?
Je hebt sowieso wel een hele hoge hoed van jezelf op dat je verwacht dat iedereen maar moet geloven wat Phusebox beweerd. Je komt met 0,0 bewijs, alleen je eigen waarneming. Net als jij die game hebt waargenomen hebben vele andere met jou dat gedaan. En de meeste zien heel wat anders.
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat je hem ook mooi moet vinden, maar je kunt er toch niet vanuit gaan dat iedereen maar jouw mening achteraan loop ?
[...]
Waarom is dit niet terug te zien in screenshots of de filmpjes ?
[...]
Ah je hebt de retail versie gespeeld ?
Als ik bijvoorbeeld op GAF kijk zie ik alleen maar positieve commentaren van mensen die ze op Gamescom hebben gezien/gespeeld.
Dat kan al sinds vorig jaar, NFS RivalsVerwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:54:
[...]
In oktober kunnen we met autoracen aan de slag.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Schijnt dus dat er op de TGS ook een persconferentie is van Sony. Ook hier worden nieuwe titels gepresenteerd. Mss dat er ons nog een aangename verassing te wachten staat.
[ Voor 61% gewijzigd door DeeSung op 15-08-2014 16:06 ]
Dit kan je op zoveel manieren interpreteren. Sony meldde voor de launch van de PS4 dat alle oude sturen ondersteund zouden worden, maar de makers van deze sturen weten (nog steeds) van niks.. hoe moeilijk kan het zijn om dit gewoon duidelijk te makenWe love racing wheels! We’re working closely with Thrustmaster to support their awesome wheels already, and when Logitech support wheel peripherals on PlayStation 4, we’d love to support them in DriveClub too. We’re big fans of wheels, so whether its Logitech or Fanatec we’d love to support their wheels if they choose to bring them to PlayStation 4

Steam/XBL: Avioto
The order 1886 was matig. Het begon al slecht met de padding die van de headset viel toen ik hem oppakte en daarna een vastloper van de PS4. Vervolgens wel heel de demo kunnen spelen en een beetje een meh gevoel. Graphics oke (goede characters, slechte environment textures, slechte vlammen en erg grauw/grijs/mistig), gameplay meh (3rd person shooter wat imo bijna altijd minder is dan fps), trage snelheid door o.a. cutscenes en het feit dat de gameplay semi-on rails was (je kon een soort van vrij rondlopen maar je moest eerst iets doen (kill enemies, save friendly, clear path) voor je naar de volgende area door kon. Hopelijk is dat doordat het een demo is. De thermite rifle was wel grappig en vooral omdat veel mensen hem niet begrepen (eerst thermite sproeien en pas dan een tracer schieten)On_E schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:55:
[...]
Sterker nog, ik zie echt alleen Phusebox negatief praten over DC en The Order.
Als ik bijvoorbeeld op GAF kijk zie ik alleen maar positieve commentaren van mensen die ze op Gamescom hebben gezien/gespeeld.
Hoogtepunt was de levensechte wassen pop, van vermoedelijk de hoofdpersoon, in de stand. (uncanny valley m.u.v. de ogen en tastl)
Is van GamesCom 2014: Gamescom 2014 een verslag
Ik wacht het gewoon af tot er reviews of demo's komen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20140815_29817676
Ziet er goed uit.
De trailer spreekt me erg aan moet ik zeggen. Leuke sfeer zeg maar. Vind de graphics wel echt van het niveau ps3Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:27:
Episodic adventure Dreamfall Chapters coming soon to PS4.
[video]
Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20140815_29817676
Ziet er goed uit.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
De 19de komt ie , het ligt er aan wat ie gaat kosten.
Als het het leuk prijsje met PSPlus korting wordt ga ik er over nadenken.
Je bedoelt dezelfde site als waar mensen weer geïrriteerd zijn omdat er een collectors edition van de Witcher voor de x1 uitkomt en niet voor de pc en ps4?On_E schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:55:
[...]
Sterker nog, ik zie echt alleen Phusebox negatief praten over DC en The Order.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=875327
Iedereen heeft zo zijn mening, zo ook phusebox, el_jay en de mensen op neogaf. Maar lekker kort door de bocht om de eerste 2 handson ervaringen op tweakers, want meer heb ik er hier nog niet gezien, niet serieus te nemen..
Ik ben blij dat Phusebox de moeite neemt om hier zijn verhaal te doen en dan zijn eerlijke mening geeft.
Ach zo had je dus ook zeurpietjes (van MS) die zaten te zeuren over de content die PS gamers van Destiny kregen en als ik de reacties lees valt het over het algemeen wel mee bij Neogaf (een uitzondering daar gelaten) en ik snap best wel dat jij door een bepaalde bril dat soort reacties zietuchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:22:
[...]
Je bedoelt dezelfde site als waar mensen weer geïrriteerd zijn omdat er een collectors edition van de Witcher voor de x1 uitkomt en niet voor de pc en ps4?![]()
Iedereen heeft zo zijn mening, zo ook phusebox, el_jay en de mensen op neogaf. Maar lekker kort door de bocht om de eerste 2 handson ervaringen op tweakers, want meer heb ik er hier nog niet gezien, niet serieus te nemen..
Overigens neem ik zelf zoals ik eerder zei nooit een mening van iemand serieus over een game, zoals eerder is gezegd er zijn ook andere reacties die weer aangaven dat het juist tegenover gestelde is.

Ik ervaar het liever zelf.
Dat is uiteindelijk ook het enige wat telt.Origins schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:33:
[...]
Ach zo had je dus ook zeurpietjes (van MS) die zaten te zeuren over de content die PS gamers van Destiny kregen en als ik de reacties lees valt het over het algemeen wel mee bij Neogaf (een uitzondering daar gelaten) en ik snap best wel dat jij door een bepaalde bril dat soort reacties ziet![]()
Overigens neem ik zelf zoals ik eerder zei nooit een mening van iemand serieus over een game, zoals eerder is gezegd er zijn ook andere reacties die weer aangaven dat het juist tegenover gestelde is.![]()
Ik ervaar het liever zelf.
Lekker boeiend. Dreamfall is, als je het spel op de Xbox nooit gespeeld hebt én je een liefhebber bent van het genre een ontzettend goede game. Voor mij iig erg goed nieuws.Boobybandit schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:38:
[...]
De trailer spreekt me erg aan moet ik zeggen. Leuke sfeer zeg maar. Vind de graphics wel echt van het niveau ps3
Ik zou Pushbox dan ook van harte willen vragen om zijn mening hier te blijven delen, je informatie is voor mij heel waardevol! Laten we er dan ook geen man to man "bitch-fight" van maken. Maar hem zijn mening vooral gunnen. Bekijk het eens anders om; Waarom zou hij er energie in steken om hier onwaarheden over games te komen vertellen?
Iedereen heeft recht op zijn mening, maar schijnbaar is het soms moeilijk om een ander het gelijk te geven en je neer te leggen bij een objectieve ervaring van een ander. Iedereen is zo vol van bepaalde games, het kan toch gewoon dat DriveClub en The Order tegen vallen? Ik hoor dat liever zo vroeg mogelijk, dan kan ik me consenteren op games waar de verhalen wel beter van zijn.
The Order heb ik zelf niet zoveel van gezien, bij DriveClub heb ik zelf ook het gevoel dat er iets niet klopt. Bijvoorbeeld wanneer je verder kijkt naar het visuele geweld qua weer, schaduw en dacht/nacht effecten. je ziet gewoon dat ment name bepaalde grafische pracht en praal rond de auto's niet klopt. Daar komt vervolgens nog eens bij dat ik vind dat de handeling op de gameplay beelden gewoon zwaar onder de maat is. Je ziet auto’s onnatuurlijke moves maken die helemaal niet kunnen. Nogmaals, van het gene wat ik nu heb gezien is DriveClub een enorme teleurstelling. Het is maar goed dat een ietwat uitgeklede versie via PSN+ beschikbaar komt, dan valt al te veel negative kritiek en een mogelijke teleurstelling op de volledige versie te voorkomen.
Laten we me respect om gaan met de info die we binnen krijgen
Ga zo door Pushbox!
Het is PhuseboxAct-One schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:31:
Ga zo door Pushbox!
[ Voor 82% gewijzigd door Nitai op 15-08-2014 19:34 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Je hebt gelijk, maar mijn betoog wordt er niet anders van
Toen ik dat las dacht ik ook belachelijk.uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:22:
[...]
Je bedoelt dezelfde site als waar mensen weer geïrriteerd zijn omdat er een collectors edition van de Witcher voor de x1 uitkomt en niet voor de pc en ps4?![]()
Destiny krijgt paar infame dingetjes big whoop. Een collectors edition x1 only maken is wel hele andere koek. Zwker omdat het een pc game is van nature ennjeel die groep nu dus geen ce kan halen.
Vind ik echt een hele rare uitgave van microsoft...
Weinig mensen die nu denken ga speciaal de x1 versiw halen. Want dat kost dan voor vele ook 400euro of meer extra.
Ik zelf krijg door zulke rare dingen altijd minder zin in zon game. Beetje makkelijk geldgrijpen van de dev.
Zeker omdat de meeste dingen tijdelijk exclusive zijn maar dit is duidelijk een echte x1 only deal.
Van mij mogen ze compleet stoppen met exclusive deals van content etc. Net als watchdogs met ps4.... werd er niet beter van
Dit doen een hoop developers dan ook wel, maar niet allemaal. Dus als je een pc ziet staan ipv console (wat overigens ook vaak een devkit kan zijn), dan is dat helemaal niet erg. Zegt ook weinig over definitieve versie, demo's zijn nooit top-notch.
Steam: rh1991
Volgens mij wordt hier ook nergens beweerd dat hij zijn mening niet mag geven, maar daarom mag je er toch wel op ingaan?Act-One schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:31:
Ik begrijp niet dat een aantal van jullie zo kritisch zijn op Pushbox en zijn mening over een aantal games die hij wel heeft gezien en wij niet. Het is in mijn ogen namelijk zo, dat indien je wat verder kijkt dan "O, er wordt kritiek op een PS4 spel geleverd" valt namelijk het volgende op; Pushbox is een van de gene achter de website www.level30.nl, een website waarvan je niet anders kan concluderen dat ze aardig objectief zijn in hun oordeel over games, lees hun website maar eens goed door. Ik zie dan ook weinig tot geen reden om te twijfelen aan het gene wat hij hier schrijft over de games die hij wel gezien en/of gespeeld heeft en de meeste van de gene die kritiek op hem hebben niet.
Ik zou Pushbox dan ook van harte willen vragen om zijn mening hier te blijven delen, je informatie is voor mij heel waardevol! Laten we er dan ook geen man to man "bitch-fight" van maken. Maar hem zijn mening vooral gunnen. Bekijk het eens anders om; Waarom zou hij er energie in steken om hier onwaarheden over games te komen vertellen?
Iedereen heeft recht op zijn mening, maar schijnbaar is het soms moeilijk om een ander het gelijk te geven en je neer te leggen bij een objectieve ervaring van een ander. Iedereen is zo vol van bepaalde games, het kan toch gewoon dat DriveClub en The Order tegen vallen? Ik hoor dat liever zo vroeg mogelijk, dan kan ik me consenteren op games waar de verhalen wel beter van zijn.
The Order heb ik zelf niet zoveel van gezien, bij DriveClub heb ik zelf ook het gevoel dat er iets niet klopt. Bijvoorbeeld wanneer je verder kijkt naar het visuele geweld qua weer, schaduw en dacht/nacht effecten. je ziet gewoon dat ment name bepaalde grafische pracht en praal rond de auto's niet klopt. Daar komt vervolgens nog eens bij dat ik vind dat de handeling op de gameplay beelden gewoon zwaar onder de maat is. Je ziet auto’s onnatuurlijke moves maken die helemaal niet kunnen. Nogmaals, van het gene wat ik nu heb gezien is DriveClub een enorme teleurstelling. Het is maar goed dat een ietwat uitgeklede versie via PSN+ beschikbaar komt, dan valt al te veel negative kritiek en een mogelijke teleurstelling op de volledige versie te voorkomen.
Ga zo door Pushbox!
Op websites zoals gamer.nl staan er ook altijd reacties die het niet eens zijn met een reviewer.
Het lijkt nu eigenlijk net alsof we het niet eens mogen zijn met een mening van een persoon? ik twijfel sterk aan zijn verhaal, dat kan en mag ik.
Zoals eerder aangeven kan ik het ook helemaal niet in zijn verhaal vinden van de beelden die ik heb gezien, dus je mag hier ook sterk aan twijfelen.
Nogmaals volgens mij zegt niemand hier dat je je mening niet mag geven over een game, als je je mening geeft over een game verwacht dan ook reacties (die hoeven het er niet allemaal mee eens te zijn)
Playstation Store -> Games -> Demosbram1984 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:46:
Hoe vind je in godsnaam die PT demo?
Steam: rh1991
P.T. Demobram1984 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:51:
Gaat niet via de iPhone.
https://store.sonyenterta...01114_00-PPPPPPPPTTTTTTTT
tip: via de PS Store op je iPhone kan je onderin kiezen voor Desktop versie. Dan krijg je de volledige versie die je op de PC ziet, dan staat de 'Demo's' categorie aan de linker kant er ook tussen.
[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 15-08-2014 20:57 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Wat heeft dat er in godsnaam mee te makenuchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:22:
[...]
Wat maakt tweakers zo speciaal voor jou ? Blijkbaar is de mening van iemand die zich ooit op tweakers heeft geregistreerd jouw meer waard ?Iedereen heeft zo zijn mening, zo ook phusebox, el_jay en de mensen op neogaf. Maar lekker kort door de bocht om de eerste 2 handson ervaringen op tweakers, want meer heb ik er hier nog niet gezien, niet serieus te nemen..
Met opmerkingen als "het wordt zeker niet de mooiste racegame" verraad hij zichzelf eerlijk gezegd een beetje i.m.o. Ik vind het vreemd dat je zoiets kan beweren terwijl hij zelf eerst nog zei dat hij misschien een oude build heeft gespeeld. Doesn't make sense to me.....
Ik voel normaal nooit enig gevoel van angst bij horror games, maar dit is de eerste game die me echt de creeps gaf. Geluid is echt meesterlijk gedaan. Headphones zijn wel een must. Er staan ook al een paar erg leuke reaktie filmpjes onlineRik91 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:42:
Die demo van PT is me toch een partij eng zeg, graphics zien er fantastisch uit wat het allemaal nog realistischer maakt. Dit komt de horror-sfeer zeer ten goede. Brrrrr
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 21:51 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Nee, vanaf september tot december komt er echt veel tofs uit. Althans vind ik dan:weszz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:49:
Ik ben als iemand die de laatste maanden vrijwel non-actief is op wat voor gaming platform dan ook redelijk in een 'happy' bui als ik kijk wat er allemaal nog aan komt en aangekondigd is...Of ben ik te optimistisch?
Diablo,
Destiny,
NHL 15
Fifa 15
Driveclub
A'Creed
GTA V
Far Cry
Call of Duty
Ik heb hier allemaal geen tijd voor, dus zal moeten gaan kiezen, maar vet is het wel
Verwijderd
Blijkbaar willen sommige mensen het hier echt niet snappen. Ik zeg toch niet dat hij geen recht heeft op zijn eigen mening. Ik geloof hem alleen niet omdat er veel meer positieve verhalen tegenover staan, en dat is mijn goed recht dacht ik zo. Bij hem is het glas altijd half leeg is mij opgevallen. Ik baseer mijn mening op de vele hands ons ervaringen die ik her en der heb gelezen, en de beelden die ik heb gezien. DatAct-One schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:31:
Laten we er dan ook geen man to man "bitch-fight" van maken. Maar hem zijn mening vooral gunnen. Bekijk het eens anders om; Waarom zou hij er energie in steken om hier onwaarheden over games te komen vertellen?
Prima jongen schrijf jij de game lekker af op basis van 2 tweakertjes.Iedereen heeft recht op zijn mening, maar schijnbaar is het soms moeilijk om een ander het gelijk te geven en je neer te leggen bij een objectieve ervaring van een ander. Iedereen is zo vol van bepaalde games, het kan toch gewoon dat DriveClub en The Order tegen vallen? Ik hoor dat liever zo vroeg mogelijk, dan kan ik me consenteren op games waar de verhalen wel beter van zijn.
Zoals ?The Order heb ik zelf niet zoveel van gezien, bij DriveClub heb ik zelf ook het gevoel dat er iets niet klopt. Bijvoorbeeld wanneer je verder kijkt naar het visuele geweld qua weer, schaduw en dacht/nacht effecten. je ziet gewoon dat ment name bepaalde grafische pracht en praal rond de auto's niet klopt.
Even wat technische FEITJES:
- A typical DRIVECLUB car is made up of 260,000 polygons. The staggeringly detailed cars you see in promo videos are the same models you drive in the game – they’re not pre-rendered CG versions.
- Each car takes approximately seven months to create - from initial licensing, reference collation, CAD data processing, asset production, physics modelling, through to the final car in-game.
- Evolution snapped in excess of 1,000 photos of the interior and exterior of every car as part of the reference gathering.
- Pagani employ seamstresses to accurately match up the symmetrical carbon weave on the cars bodywork, and even add the ‘Pagani’ name to their small screw heads. These nuances are accurately reproduced in-game.
- The same 3D CAD (Computer Aided Design) engineering data that the manufacturer uses to factory produce each vehicle has been used by the development team to create each car.
- More than 500 different material types are available to designers to apply to the vehicles.
- The cars have realistic layered paint materials – base metal or carbon layer, primer coat, base colour coat, two metallic paint coats, clear top coat, etc. – which can all be stripped away individually as part of the damage system.
- A full shader-driven procedural system is used to simulate car damage. Multiple layers of scratches appear in the most exposed areas and edges, revealing undercoat and bare metal or carbon. A parallax mapped dent layer provides minor crumpling, and a physics driven vertex deformation system is used for severe damage.
- As you race, dirt and dust gradually builds up on the car, subtly altering its appearance.
- Screen space reflections (SSR) are being used together with real time dynamic light probes to render vehicle lighting and reflections more accurately, as opposed to using outdated pre-baked cubes.
- The car dashboard reflects onto the windscreen in bright light; and the car exterior reflects onto carbon interior panels.
- Anisotropic lighting is used to simulate the effect of each individual thread in carbon fibre weave. The pattern of the carbon alters realistically with the lighting angle and surface curvature.
- Headlights are modelled using multiple layers of reflectors and lenses that realistically reflect and refract the bulbs shining beneath.
- Rainbow specular highlight effects can be seen in headlight lenses because thin film interference is utilised.
- Animated active aero flaps are rigged up accurately and coupled with the physics system to operate exactly as they would in real life. The Pagani Huayra is one of the best examples of this.
Zucht, je weet dat het geen sim is ? En gameplay aan de hand van beelden beoordelenDaar komt vervolgens nog eens bij dat ik vind dat de handeling op de gameplay beelden gewoon zwaar onder de maat is. Je ziet auto’s onnatuurlijke moves maken die helemaal niet kunnen.

Wtf, de beelden die zijn vrij gekomen zien er schitterend uit. jij hebt dan wel erg hoge verwachtingen.Nogmaals, van het gene wat ik nu heb gezien is DriveClub een enorme teleurstelling. Het is maar goed dat een ietwat uitgeklede versie via PSN+ beschikbaar komt, dan valt al te veel negative kritiek en een mogelijke teleurstelling op de volledige versie te voorkomen.
Maar je hebt verder gelijk met je punt dat de psn+ versie mogelijke teleurstellingen kan verkomen. Ik verwacht zelf geen wonderen, maar gewoon een mooie racegame, waarvan ik hoop dat hij lekker weg speelt.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 22:53 ]
Zet daar maar bij: Geen geld en of toestemming van de vriendin voor al deze gamesKookSpook schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:18:
[...]
Nee, vanaf september tot december komt er echt veel tofs uit. Althans vind ik dan:
Diablo,
Destiny,
NHL 15
Fifa 15
Driveclub
A'Creed
GTA V
Far Cry
Call of Duty
Ik heb hier allemaal geen tijd voor, dus zal moeten gaan kiezen, maar vet is het wel
AC:U gaat er sowieso komen, aangezien ik deze ook in mijn les ga gebruiken tijdens het hoofdstuk over de Franse Revolutie (of iig proberen iets te vinden dat ik kan gebruiken)
Verder GTA V omdat ik geen PS3 of X360 had. FIFA 15 via amerikaanse winkel.. Destiny en Diablo moet ik toch nog maar even zien of dat iets voor mij is.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Shikata ga nai.
Hebben ze niks beter te doen, echte features toevoegen misschien?
Tja, zo zeg jij "hebben ze niks beters te doen" terwijl de ander sinds de release zeurt om themesdutchgio schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:03:
Dat is nou wel wat in het minst mis van de ps3![]()
Hebben ze niks beter te doen, echte features toevoegen misschien?
Mij boeit het niet, ik zit zo weinig mogelijk in het hoofdmenu: puur om een game te starten. Dus ik wacht meer op een manier om het starten van een game zo gemakkelijk en snel mogelijk te maken. Mogelijheid om mappen te maken is meer een feature waar ik dus op wacht dan thema's
Maar goed nieuws voor degenen die hun homescreen willen aanpassen met kleurtjes en wallpapers.
Rest heb ik al gespeeld of zijn sport games waar ik niets mee hebKookSpook schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:18:
[...]
Nee, vanaf september tot december komt er echt veel tofs uit. Althans vind ik dan:
,
Destiny,
(Driveclub)
GTA V
Call of Duty
Prima dat ze het toevoegen, ondanks dat ze eerder expliciet aangaven dat het er niet van zou komen door de nieuwe "game-tab" lay-out. Folders zouden inderdaad welkom zijn.
Als het goed is niet. Bestel hem dan via videogamesplus.ca. Is een Canadese site. Scheelt qua geld wel wat en maakt qua functies (als het goed is) niet uit.power_user schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:04:
Waarom fifa via Amerikaanse winkel? Zitten daar nog haken en ogen aan?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Je mist wel het GE-WEL-DI-GE Nederlandse commentaarKuhr89 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:48:
[...]
Als het goed is niet. Bestel hem dan via videogamesplus.ca. Is een Canadese site. Scheelt qua geld wel wat en maakt qua functies (als het goed is) niet uit.
Ik had Fifa 14 uit de NL Store (via een ander account) en uit de US Store nu. Zijn identiek qua gameplay en je speelt gewoon tegen Europeanen (speel tegen vrienden die de game in NL hebben op disk). Je "mist" alleen de gebruikelijke EU talen zoals Duits, NL, Pools etc.
Ik speel alles soweoso in het Engels dus heb daar geen last van
[ Voor 33% gewijzigd door ASNNetworks op 16-08-2014 00:00 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De uitgevers bepalen dat, niet Sony. Uncharted wordt uitgegeven door Sony, dus die zet mooi de games gelijk al als pre-orderAtlAntA schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:05:
Ik vind het wel raar dat je in de us store uncharted 4 al wel kan pre orderen ( release eind 2015) en gta5 dan weer niet terwijl die deze herfst al wordt gereleased als het goed is.
http://kotaku.com/sony-gt...l-perk-for-ps4-1589316174
Dit is hoe IK er tegen aan kijk overigen, er is helemaal niks over bevestigd ofzo.
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 16-08-2014 00:19 ]
apNia schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:16:
Waar vinden jullie die P.T. demo? Ik heb net voor m'n gevoel de hele PSN store afgezocht..
ASNNetworks schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:53:
[...]
P.T. Demo
https://store.sonyenterta...01114_00-PPPPPPPPTTTTTTTT
tip: via de PS Store op je iPhone kan je onderin kiezen voor Desktop versie. Dan krijg je de volledige versie die je op de PC ziet, dan staat de 'Demo's' categorie aan de linker kant er ook tussen.
Daarnaast kan je geen coins kopen om hier weer FUT pakjes van te kopen. Maar veel mensen doen dat toch niet.ASNNetworks schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:58:
[...]
Je mist wel het GE-WEL-DI-GE Nederlandse commentaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had Fifa 14 uit de NL Store (via een ander account) en uit de US Store nu. Zijn identiek qua gameplay en je speelt gewoon tegen Europeanen (speel tegen vrienden die de game in NL hebben op disk). Je "mist" alleen de gebruikelijke EU talen zoals Duits, NL, Pools etc.
Ik speel alles soweoso in het Engels dus heb daar geen last van
Dat er over DriveClub en The Order tot op heden vooral positieve berichten waren ligt volgens mij ook een beetje aan "the eye of the beholder". De meeste previews op grote commerciële sites zijn meestal nogal objectief, ze moeten publishers te vriend houden en gaan geen oordeel vellen zolang er geen final build is. Ze vertellen dan ook wat de game zou moeten doen, en welke richting het op gaat. Waar halen zij vaak die informatie vandaan; juist uit wat de publishers en devs hun vertellen en de mooie demo's en filmpjes die ze krijgen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een game gehyped wordt, zelfs door de pers (recent voorbeeld is Watch Dogs) en dat het eindproduct vervolgens toch door de mand valt.
(Note: ik beweer hier niet dat hetzelfde van toepassing is op DriveClub en The Order, maar geef enkel mijn visie op het hele gedoe omtrent de media in games en de in mijn opinie vaak verhulde previews.)
Had je mij voor Gamescom gevraagd wat ik van DriveClub vond, dan had ik je waarschijnlijk datgene verteld wat ik volgens mij al bijna een jaar hier doe. Voor deze game besteld ik vorig jaar mijn PS4, totdat het werd uitgesteld, en uitgesteld en uitgesteld. Vorig jaar op Gamescom was het gewoon een toffe arcade racer, met leuke sociale elementen. Blijkbaar was dit niet voldoende voor Sony, en werd er nog een hoop geld ingepompt om het een AAA titel te maken. Bij mij gaan de verwachtingen dan ook omhoog, want waar het eerst nog een relatief kleine titel was op basis van F2P (de allereerste insteek van de game) werd het nu een opvulling tot de nieuwe GT.
De graphics zijn er in het afgelopen jaar niet heel veel op vooruit gegaan, en de stijl die ze op zijn gegaan strookt niet echt met het beeld dat ze geven. Zoek maar eens wat filmpjes op Youtube waar je door de bijna neongroene bomen rijdt op een zonnige dag. Dat staat mijlenver van het realistische weerbeeld dat ze op de persco lieten zien. Dat grote verschil kan ik ook moeilijk rijmen dus ik vraag me af hoe dit straks in de game met dynamisch weer uit gaat zien.
Dat er vervolgens mensen zijn die dit wél vet vinden kan ik best begrijpen. Ik ben wat dat betreft ook vrij kritisch en wegens mijn beperkt beschikbare tijd die ik heb buiten mijn werk en sociale leven, wil ik die ook alleen besteden aan games die mij echt voldoening geven, buiten grafische pracht en praal. Zo ben ik ook iemand die bijvoorbeeld The Last of Us of GTA V niet de 10-en waard vond die ze overal kregen. Als je dat dan roept dan ben je maar een negatieve eikel die altijd iets te zeiken heeft. Waarom? Omdat ik jouw favoriete spelletje niet leuk vindt? Ik dacht altijd dat gamers redelijk tolerant waren, maar met deze houding lijken we haast voetbal hooligans die hun eigen "cluppie" moeten verdedigen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 97% gewijzigd door Mauz1978 op 16-08-2014 09:24 ]
Something under the bed is drooling
Kan je me dan een paar games aanraden die jij wel goed vond qua singleplayer? Ik zoek nog een game waar je echt in meegenomen wordt en misschien kan jij me nog wel een tip gevenPhusebox schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:54:
Laat ik even voorop stellen dat ik geen moeite heb met mensen die het niet eens zijn met mijn mening, daarvoor is het ook een mening en geen feit.
Dat er over DriveClub en The Order tot op heden vooral positieve berichten waren ligt volgens mij ook een beetje aan "the eye of the beholder". De meeste previews op grote commerciële sites zijn meestal nogal objectief, ze moeten publishers te vriend houden en gaan geen oordeel vellen zolang er geen final build is. Ze vertellen dan ook wat de game zou moeten doen, en welke richting het op gaat. Waar halen zij vaak die informatie vandaan; juist uit wat de publishers en devs hun vertellen en de mooie demo's en filmpjes die ze krijgen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een game gehyped wordt, zelfs door de pers (recent voorbeeld is Watch Dogs) en dat het eindproduct vervolgens toch door de mand valt.
(Note: ik beweer hier niet dat hetzelfde van toepassing is op DriveClub en The Order, maar geef enkel mijn visie op het hele gedoe omtrent de media in games en de in mijn opinie vaak verhulde previews.)
Had je mij voor Gamescom gevraagd wat ik van DriveClub vond, dan had ik je waarschijnlijk datgene verteld wat ik volgens mij al bijna een jaar hier doe. Voor deze game besteld ik vorig jaar mijn PS4, totdat het werd uitgesteld, en uitgesteld en uitgesteld. Vorig jaar op Gamescom was het gewoon een toffe arcade racer, met leuke sociale elementen. Blijkbaar was dit niet voldoende voor Sony, en werd er nog een hoop geld ingepompt om het een AAA titel te maken. Bij mij gaan de verwachtingen dan ook omhoog, want waar het eerst nog een relatief kleine titel was op basis van F2P (de allereerste insteek van de game) werd het nu een opvulling tot de nieuwe GT.
De graphics zijn er in het afgelopen jaar niet heel veel op vooruit gegaan, en de stijl die ze op zijn gegaan strookt niet echt met het beeld dat ze geven. Zoek maar eens wat filmpjes op Youtube waar je door de bijna neongroene bomen rijdt op een zonnige dag. Dat staat mijlenver van het realistische weerbeeld dat ze op de persco lieten zien. Dat grote verschil kan ik ook moeilijk rijmen dus ik vraag me af hoe dit straks in de game met dynamisch weer uit gaat zien.
Dat er vervolgens mensen zijn die dit wél vet vinden kan ik best begrijpen. Ik ben wat dat betreft ook vrij kritisch en wegens mijn beperkt beschikbare tijd die ik heb buiten mijn werk en sociale leven, wil ik die ook alleen besteden aan games die mij echt voldoening geven, buiten grafische pracht en praal. Zo ben ik ook iemand die bijvoorbeeld The Last of Us of GTA V niet de 10-en waard vond die ze overal kregen. Als je dat dan roept dan ben je maar een negatieve eikel die altijd iets te zeiken heeft. Waarom? Omdat ik jouw favoriete spelletje niet leuk vindt? Ik dacht altijd dat gamers redelijk tolerant waren, maar met deze houding lijken we haast voetbal hooligans die hun eigen "cluppie" moeten verdedigen.
Oja enkel ps4/pc
Vind het juist prettig dat er eens naar games gekeken wordt met een kritische blik want ik vind de kwaliteit er de laatste jaren niet altijd beter op worden.
Gta v een 10 is een lachertje, een 7,5 of een 8 tops. TLOU hele dikke game maar zitten best wat rare dingetjes in dat een 8.5 of hoog uit een 9 max is.
Maar dat is dan ook weer mijn mening.
En dat over hooligans geef ik je ook weer gelijk, zo gaat het er wel steeds meer uitzien.
Ik vind het altijd prettig phusebox zijn mening te lezen die kijkt zonder gekleurde bril.
Ga nu eerst de psn plus versie testen van driveclub om te zien of het wel waargemaakt wordt wat ze beloven
M.u.v. mogelijk GTA V zit hier voor mij weinig bij. Ik heb mijn PS4 gekocht voor The Last of Us (en in mindere mate Child of Light), ik denk dat ik nog maar even wacht met TLOU uitspelen omdat het anders een redelijk gameloze winter wordt voor mij.KookSpook schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:18:
[...]
Diablo,
Destiny,
NHL 15
Fifa 15
Driveclub
A'Creed
GTA V
Far Cry
Call of Duty
Dit zijn wel al wat oudere games maar:Smeldor schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:32:
[...]
Kan je me dan een paar games aanraden die jij wel goed vond qua singleplayer? Ik zoek nog een game waar je echt in meegenomen wordt en misschien kan jij me nog wel een tip geven![]()
Oja enkel ps4/pc
Dishonored vond ik persoonlijk erg goed. Deus Ex: Human Revolution (hopelijk gaan ze volgend jaar eindelijk eens met het vervolg komen).
PS4 is helaas nog weinig voor uit dus daar heb ik nog geen tips voor als je dat soort games zoekt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De sfeer is goed, maar ik had geen echte schrikmomenten. De "schrik" momenten die er in zaten, zag ik toch al redelijk goed aankomen. Wel had het een heel beklemmend sfeertje, die ik zelden in games tegen ben gekomen.
Grafisch vind ik de game echter niets. Het ziet er uit als een simpele PS3 game die op een wat hogere resolutie draait. Verder is de framerate ook waardeloos, voor hetgeen gepresenteerd wordt.
Al bij al zonde van mijn 30-45 minuten.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]