Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:37:
[...]

Aha, duidelijk.... Je bedoeld dus waarschijnlijk het verschil in compressie tussen Youtube en Twitch.
Ik zat jou link namelijk op 1080 en 1440p te bekijken, maar ik kon het verschil al niet vinden....
Maar ik begrijp wat je bedoeld, verschil tussen Twitch en Youtube is er wel degelijk.
Sorry hoor, maar het is heel simpel: "je bedoelt" (want "je loopt"). No offense verder, valt alleen op. Je zegt ook niet "ik loopt", "je loop" of "je loopd".

On: Nu ben ik toch wel zeer benieuwd naar GTA. De PS3 versie heb ik vrij snel verkocht door wat bugs die me uit de ervaring haalden (verdwijnende auto's, pop-up etc.). Als deze er nu uit zijn en de traffic en pedestrian density zijn flink omhoog gegaan, dan wil ik zeker nog wel een poging wagen.

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:48:
[...]

Is een leuke puzzelgame die ik al in 2011 (!) heb gespeeld op PC.
Het is deel 2 , mij ging het om het Project Morpheus support.

Verwijderd

Misschien , ik ga eerst natuurlijk goeie reviews afwachten.

PlayStation 3's Move heb ik toen ook geprobeerd , maar was zonde geld achteraf.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:08:
Klopt. Ik heb die game met die tovenaarsleerling geloof ik 2x gespeeld. Het idee was wel aardig.
Ik had em voor Killzone 3 , maar het werkte niet echt lekker.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
Theo27 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:55:
[...]
Dit is de aller eerste keer dat je geen regel overslaat !!! :*) Ik lazer van me stoel 8)7
Als jij nou eens "m'n" of "mijn" in plaats van "me" gaat gebruiken dan is iedereen blij :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
Ik ben waarschijnlijk vreselijk blind, maar waar in de PS-store kan ik de P.T. demo downloaden? Ik kom de game nergens tegen... :-(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Rossi46 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:51:
Ik ben waarschijnlijk vreselijk blind, maar waar in de PS-store kan ik de P.T. demo downloaden? Ik kom de game nergens tegen... :-(
Hier

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:32
Thanks, ik was er ook al naar op zoek.

Shikata ga nai.

• Rossi46
  • Laatst online: 23:30
Thanks! Staat nu te downloaden. Straks fijn spelen, als het donker is... :F

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Erg mooi gemaakte ps4 game montage.

YouTube: #PlayStationGC PS4 Games Montage. #4ThePlayers

Je kunt je nu trouwens inschrijven voor de closed beta van The Crew.

http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-NL/home/index.aspx

Scrooge NL

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Omg kom er nu pas achter dat die geheimzinnige P.T. Demo gewoon een speelbare Silent Hills (!) teaser was :') Faal! Zelf de demo niet gespeeld, maar had 'm wel bekeken op YouTube.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Dat Share Play klinkt wel lachen. Lijkt mij wel vet als ik dadelijk diablo kan co-op spelen met iemand die de game niet heeft en aan de andere kant van het land woont

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:35
Weet iemand of je in het buitenland problemen hebt met games kopen in de psn store? Probeer tombraider (ps4) te kopen via de ps app op ipad maar krijg telkens error bij afrekenen......

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Share Play is eigenlijk niet zo fantastisch als het klinkt, je wordt beperkt tot 60 minuten per sessie: http://www.computerandvid...ed-to-60-minute-sessions/

Het is een beetje vergelijkbaar met de share functie die FarCry 4 krijgt, daar kun je ook niet oneindig samen spelen zonder dat de ander het spel heeft. Het verschil is dat met Share Play het beeld naar de ander wordt gestreamed, terwijl de andere speler bij FarCry 4 een download key krijgt.

Het is vooral een slimme manier om meer mensen over te halen om de games die hun vrienden hebben zelf ook te kopen. Soort van demo's met een sociaal tintje dus.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:32
Of gewoon tijdelijk de game van iemand overnemen om 'm door een moeilijk deel te helpen.

Shikata ga nai.

Svenderson schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:50:
Share Play is eigenlijk niet zo fantastisch als het klinkt, je wordt beperkt tot 60 minuten per sessie: http://www.computerandvid...ed-to-60-minute-sessions/

Het is een beetje vergelijkbaar met de share functie die FarCry 4 krijgt, daar kun je ook niet oneindig samen spelen zonder dat de ander het spel heeft. Het verschil is dat met Share Play het beeld naar de ander wordt gestreamed, terwijl de andere speler bij FarCry 4 een download key krijgt.

Het is vooral een slimme manier om meer mensen over te halen om de games die hun vrienden hebben zelf ook te kopen. Soort van demo's met een sociaal tintje dus.
Je moet het meer zien als een virtuele bank waar je samen op zit. Want Share Play is niet alleen elkaars games overnemen. Je kan ook samen local co-op spelen. Dit is ideaal voor games als Lego Marvel en Towerfall Acsension. Bovendien heeft degene die uitgnodigd wordt de mogelijkheid om zijn progress op te slaan en verder te gaan eenmaal de game wel is gekocht. Maar hij kan ook gewoon besluiten om het niet te kopen en puur via Share Play te spelen. Die limiet van 60 min snap ik ook volkomen hoor, die is overduidelijk erin gezet zodat mensen niet hun PS4 aan laten staan en weg gaan zodat mensen echt de hele game compleet kunnn uitspelen.

Het doel van Share Play is niet om games te delen. Het doel is om samen games te spelen zoals vroeger: single player om de beurt en elkaar laten zien dat jij het beter kan en local co-op. En wat ik tot nu toe heb gelezen lijkt mij dat zeker gelaagd. Gewoon zoals vroeger, maar dan op een virtuel bank via het internet. Kan nu al niet wachten om Silent Hills op deze manier met een maat te spelen. Ik voorspel dat het erg vaak gebruikt zal worden met sport games. Even een snel potje fifa met iemand die de game niet heeft. Normaal komt diegene langs, nu kan hij gewoon vanaf zn eigen PS4 even een potje tegen je spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 14-08-2014 21:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
ASNNetworks schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:56:
[...]

Je moet het meer zien als een virtuele bank waar je samen op zit. Want Share Play is niet alleen elkaars games overnemen. Je kan ook samen local co-op spelen. Dit is ideaal voor games als Lego Marvel en Towerfall Acsension. Bovendien heeft degene die uitgnodigd wordt de mogelijkheid om zijn progress op te slaan en verder te gaan eenmaal de game wel is gekocht. Maar hij kan ook gewoon besluiten om het niet te kopen en puur via Share Play te spelen. Die limiet van 60 min snap ik ook volkomen hoor, die is overduidelijk erin gezet zodat mensen niet hun PS4 aan laten staan en weg gaan zodat mensen echt de hele game compleet kunnn uitspelen.

Het doel van Share Play is niet om games te delen. Het doel is om samen games te spelen zoals vroeger: single player om de beurt en elkaar laten zien dat jij het beter kan en local co-op. En wat ik tot nu toe heb gelezen lijkt mij dat zeker gelaagd. Gewoon zoals vroeger, maar dan op een virtuel bank via het internet. Kan nu al niet wachten om Silent Hills op deze manier met een maat te spelen. Ik voorspel dat het erg vaak gebruikt zal worden met sport games. Even een snel potje fifa met iemand die de game niet heeft. Normaal komt diegene langs, nu kan hij gewoon vanaf zn eigen PS4 even een potje tegen je spelen.
Het klinkt leuk, maar wat heb je nu aan slechts een uurtje samen spelen? Als het een goed spel is, speel je samen op de bank toch ook veel langer dan een uur?

Ik had eerder ook gehoord dat de gast-speler de savegame mee zou kunnen meenemen, dat vond ik ook een tof idee, maar in het artikel uit mijn vorige post staat expliciet vermeld dat de savegame juist niet meegenomen kan worden:
"In addition, since the person the game is being shared to is basically playing their friend's PS4, they themselves cannot save their progress to their own account."
http://www.computerandvid...ed-to-60-minute-sessions/

Sony verpakt het als een nieuwe manier van samenspelen, en begrijp me niet verkeerd het is ook een hele vette functie. Maar ik denk toch echt dat we het meer moeten zien als een veredelde demo, in plaats van iets wat je in de praktijk echt gaat gebruiken om veel co-op te spelen. Daarbij wil je niet beperkt worden door een limiet van 60 minuten, en daarvoor zullen beide spelers het spel moeten kopen.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Svenderson schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:12:
[...]

Het klinkt leuk, maar wat heb je nu aan slechts een uurtje samen spelen? Als het een goed spel is, speel je op samen op de bank toch ook veel langer dan een uur?

Ik had eerder ook gehoord dat de gast-speler de savegame mee zou kunnen meenemen, dat vond ik ook een tof idee, maar in het artikel uit mijn vorige post staat expliciet vermeld dat de savegame juist niet meegenomen kan worden:

[...]

Sony verpakt het als een nieuwe manier van samenspelen, en begrijp me niet verkeerd het is ook een hele vette functie. Maar ik denk toch echt dat we het meer moeten zien als een veredelde demo, in plaats van iets wat je in de praktijk echt gaat gebruiken om veel co-op te spelen. Daarbij wil je niet beperkt worden door 60 minuten, en daarvoor zullen beide spelers het spel moeten kopen.
Je kan beide Lego Marvel kopen, maar je kan daardoor niet samen spelen hoor ;) Dit is gewoon een toffe functie voor de games die local co-op modes hebben. En tja die 60 min is jammer, maar absoluut begrijpelijk. Straks gaat iedereen gewoon de PS4 aan laten en de andere dag en nacht laten spelen. Vandaar zei ik ook: Share Play is niet bedoeld om games te delen. De bedoeling is dat je samen speelt, die 60 min restrictie neem ik maar voor lief en stuur ik daarna nog een uitnodiging.

Maar goed, Share Play zal ongetwijfeld nog verder geüpdatet en toegelicht worden. Ik vraag me heel erg af of Share Play in Europa gaat werken bij launch van 2.0... Share Play gaat namelijk gewoon via PS Now, maar dan zijn de PS4's de server en client. PS Now is in US al in beta en komt pas in 2015 naar UK. Ik hoop maar dat Share Play los staat van PS Now.....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ze zijn momenteel Driveclub aan het streamen vanaf de Gamescom, voor wie het interessant vindt:

http://www.twitch.tv/playstationde/b/558118897

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 14-08-2014 22:32 ]

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:15
Wat vinden jullie van P.T. (Silent Hill)? Heb de demo net uit, en pfoe.. dat is wel heftig! Ben benieuwd in hoeverre het uiteindelijke spel op de demo gaat lijken.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
kazuka schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:26:
Ze zijn momenteel Driveclub aan het streamen vanaf de Gamescom, voor wie het interessant vindt:

http://www.twitch.tv/playstationde/b/558118897
Stream Offline

PSN: Oldzkoel

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hij is ge-archived gelukkig :) Link werkt wel. Jammer van de Twitch compressie maar het is in elk geval 30 min.direct feed gameplay.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07
Boyangles schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:37:
Wat vinden jullie van P.T. (Silent Hill)? Heb de demo net uit, en pfoe.. dat is wel heftig! Ben benieuwd in hoeverre het uiteindelijke spel op de demo gaat lijken.
Ik heb hem vandaag ook gedaan maar snap het niet zo goed:

spoiler:
Ik liep de ruimtes steeds door en er gebeurde iedere keer andere dingen. Totdat de kelder deur dicht was en de radio zei: Look behind you. Nou dat had ik beter niet kunnen toen want kreeg de schrik van mijn leven toen ik aangevallen werd door een "monster" die mij doodde.

Later kwam ik er achter dat als je kijkt en inzoomt met de rechter stick je dingen kan vinden en woorden in het scherm krijgt. Wanneer heb je de demo "uitgespeeld" als je een puzzle die er misschien inzit voltooid hebt? Of na die jumpscare?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Tiwazz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:52:
[...]

Ik heb hem vandaag ook gedaan maar snap het niet zo goed:

spoiler:
Ik liep de ruimtes steeds door en er gebeurde iedere keer andere dingen. Totdat de kelder deur dicht was en de radio zei: Look behind you. Nou dat had ik beter niet kunnen toen want kreeg de schrik van mijn leven toen ik aangevallen werd door een "monster" die mij doodde.

Later kwam ik er achter dat als je kijkt en inzoomt met de rechter stick je dingen kan vinden en woorden in het scherm krijgt. Wanneer heb je de demo "uitgespeeld" als je een puzzle die er misschien inzit voltooid hebt? Of na die jumpscare?
Je zult credits zien wanneer je het hebt uitgespeeld.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik ga morgen naar gamescom. Ben zeer benieuwd naar driveclub en bloodborne. Natuurlijk zal ik ook te vinden zijn bij de wot stand en ga even kijken bij sunset overdrive.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• ndonkersloot
ASNNetworks schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:55:
[...]

Je zult credits zien wanneer je het hebt uitgespeeld.
Oke thanks.

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Svenderson schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:12:
[...]

Het klinkt leuk, maar wat heb je nu aan slechts een uurtje samen spelen? Als het een goed spel is, speel je samen op de bank toch ook veel langer dan een uur?

[...]

Sony verpakt het als een nieuwe manier van samenspelen, en begrijp me niet verkeerd het is ook een hele vette functie. Maar ik denk toch echt dat we het meer moeten zien als een veredelde demo, in plaats van iets wat je in de praktijk echt gaat gebruiken om veel co-op te spelen. Daarbij wil je niet beperkt worden door een limiet van 60 minuten, en daarvoor zullen beide spelers het spel moeten kopen.
Ze zullen er toch een limit aan moeten stellen, anders kan iedereen elkaars games spelen ongelimiteerd, en dan verdienen ze niks meer. :+

60min voor een sessie vind ik echt heel schappelijk. Maar belangrijker nog is, is het 60min per dag, per game per dag, of ongelimiteerd sessies van 60min?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:42:
[...]

Ze zullen er toch een limit aan moeten stellen, anders kan iedereen elkaars games spelen ongelimiteerd, en dan verdienen ze niks meer. :+

60min voor een sessie vind ik echt heel schappelijk. Maar belangrijker nog is, is het 60min per dag, per game per dag, of ongelimiteerd sessies van 60min?
In het slechtste geval 1 sessie per game per psn id

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1NSHGfy.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ikoMAnNueX8ox.gif

Wat een verschil.
De onderste zegt mij: dit is hoe next gen eruit hoort te zien,
terwijl de bovenste zo PS3 had kunnen zijn...
Ik ben echt heel benieuwd naar de uiteindelijke staat van deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:17:
[...]

In het slechtste geval 1 sessie per game per psn id
GameSpot geeft aan dat je Share Play zo vaak kan gebruiken als je wil, elke keer maximaal 60 min.

"Following a report by French site Gameblog (via Attack of the Fanboy), Sony has confirmed with GameSpot that Share Play users will be limited to 60 minutes per session. There's no limit on the number of times you can use Share Play, meaning you can conceivably start Share Play up again and continue playing."

http://www.gamespot.com/a...ts-you-to-6/1100-6421730/

Dit bevestigt alleen maar meer dat de 60 min limiet er in zit om te voorkomen dat mensen echt games gaan delen, de een heeft de PS4 hele dag aan en de ander speelt de games. . Ik denk dat sommigen denken dat Share Play bedoeld is om games echt te delen met elkaar, want anders snap ik niet wat het punt is met die 60 minuten. Kleine moeite toch om na een uur even weer een invite te sturen? En lijkt me sterk dat je de hele dag via Share Play samen gaat spelen. Prima regeling dus zolang je maar weer een nieuwe sessie kan starten om de 60 min.

Wie weet zorgt Sony ervoor dat er een pop-up melding verschijnt bij de 'host' dat de 60 min bijna voorbij zijn en dat hij opnieuw moet uitnodigen dmv de Share knop, om disconnect van de client te voorkomen. Kan me voorstellen dat Sony het zo gebruiksvriendelijk mogelijk wil maken (zoals Twitch streaming en uploaden naar FB).

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 15-08-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 02:50
Net klaar met Killzone Shadow Fall. Ik vind het niks. Killzone 2 en 3 waren echt veel beter, maar zelfs zonder die vergelijking is het een ernstig matige shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
je kijkt nu naar gifs van een stream. niet bepaald representatief voor het eindproduct dunkt me. ik zou er nog geen conclusies aan verbinden qua grafische kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voorlopig hang ik er nog geen conclusies aan vast;
ik word slechts meer nieuwschierig naar het uiteindelijk product.
Ik weet de GT5 gifjes nog goed... erg mooi maar vergeleken met de uiteindelijke game net te mooi.
Ik hoop alleen dat ze, naast de PS+ versie van DC, ook een demo van Project Cars releasen.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2014 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:22
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:27:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een verschil.
De onderste zegt mij: dit is hoe next gen eruit hoort te zien,
terwijl de bovenste zo PS3 had kunnen zijn...
Ik ben echt heel benieuwd naar de uiteindelijke staat van deze game :)
Het komt wel overeen met de opmerking van Phusebox over de kleuren. Daarnaast zie je in de mooie stream ook wederom geen hud. Vind ik altijd wel jammer.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 05:33:
[...]

Het komt wel overeen met de opmerking van Phusebox over de kleuren. Daarnaast zie je in de mooie stream ook wederom geen hud. Vind ik altijd wel jammer.
De HUD kan ook uitgezet worden in de retail release, is al bevestigd door de game director. En afgaande op die free cam aan het einde van de Gamescom demo zou het me niet verbazen als er ook weer een photo mode in komt zoals bij Infamous en TLOU.

Het dynamic weather system zit er overigens niet vanaf release bij maar wordt een paar weken daarna middels een patch toegevoegd. Ze zijn blijkbaar nog bezig met optimalisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Een jaar uitstel en dan nog niet helemaal af? Dat is wel een beetje jammer....

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 06:58:
Een jaar uitstel en dan nog niet helemaal af? Dat is wel een beetje jammer....
Was ook mijn eerste gedachte, maar het weather system was niet geplanned ten tijde van de oorspronkelijke release date, Juist door het jaar uitstel hebben ze de extra tijd kunnen gebruiken om dit toe te voegen, ze zijn daar in juni pas mee begonnen.

Enige waar ik me aan stoor is de camera positie achter de auto, het lijkt dan net of het circuit heel smal is of de auto juist veel te groot. Bij de in-dash en bumpercam is dat stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik moet ze wel pluspunten geven voor het feit dat ze de game een jaar (!) uitgesteld hebben omdat ie nog niet af was...
Kunnen andere ontwikkelaars/uitgevers wat van leren.

@Kazuka: een racer speel je niet met de volgcamera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eigenlijk dat DriveClub straks erg mooi is en bijna perfectie is.
Ik ga em zeker proberen als ie straks deels gratis is voor ons PSPlus leden.
Als ie me dan echt bevalt kan ik altijd nog voor de complete versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Wat me vooral opvalt is dat in de 1e gif de vonken al tevoorschijn komen terwijl de auto nog meer dan een meter van de muur vandaan is. Verder eens met Dennis, maar eens uitproberen als ie op PSN staat, dat is toch de enige manier om echt een goed oordeel te kunnen vellen. Zelf spelen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik vind dat mijn PS4 flink wat herrie maakt tijdens het gamen. Bij BF4 niet zo erg maar als je Outlast, P.T of iets anders met subtiele geluiden speelt hoor je hem toch flink blazen.

Nou staat de PS4 in een eigen vak in het televisie meubel. Dit vak heeft aan de boven en zijkanten redelijk wat ruimte, achter minder. De PS4 in een ruimtelijkere plek plaatsen is helaas geen optie. Ik zit te twijfelen om twee stille PC fans naast de PS4 te plaatsen zodat de warme lucht die achterin hangt afgevoerd wordt uit de kast. Heeft hier iemand ervaring mee en hielp dit om de PS4 stiller te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13

MazeWing

The plot thickens...

Mijn ps4 maakte eerste ook best wel wat lawaai. Zelfs tijdens het kijken van Netflix was hij duidelijk hoorbaar. Ik heb hem toen opgestuurd naar Sony en kreeg 'm 2 weken later weer gerepareerd terug. Onbekend wat er vervangen is, maar hij is nu stukken stiller. Tijdens Netflix hoor je 'm niet meer en tijdens het spelen, maakt hij nu iets meer geluid dan hij voorheen maakte tijdens het kijken van Netflix.

Enkel als het echt warm is in de kamer (lees: 25+ graden) hoor je 'm wat beter. Plaatsing van de ps4, maakte in mijn geval niets tot nauwelijks uit. Als hij voldoende ruimte rondom heeft, zou het gewoon voldoende moeten zijn. Het wordt natuurlijk anders als er maar een paar cm ruimte aan de achterkant is, daar komt tenslotte toch de meeste warmte vandaan...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 maakt ook best wat herrie tijdens deze hete zomerdagen.
Het is gewoon normaal en mijn PS3 maakt nog meer herrie tijdens het gamen.

Als ik bijvoorbeeld op mijn laptop videos ga bewerken maakt mijn laptop ook herrie.
Het is gewoon een kwestie van als je je apparatuur volledig benut het herrie gaat maken.

Ik leer ermee leven en ga gamen inplaats van er de hele tijd over zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
"PS4 is Top-Selling Console for Seventh Month"
http://www.gamespot.com/a...month-in-us/1100-6421736/

Last of Us is best verkopende software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:07:
"PS4 is Top-Selling Console for Seventh Month"
http://www.gamespot.com/a...month-in-us/1100-6421736/

Last of Us is best verkopende software.
Goed nieuws in het algemeen voor PS4 eigenaren.

Super dat een Remaster als The Last of Us toch nummer 1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Gelukkig hebben meerderen hier nu ook gezien dat Sony's presentatie niet strookt met de werkelijkheid voor wat betreft DriveClub en The Order. Hopelijk wordt mijn mening de volgende keer niet meteen afgedaan als belachelijke onwaarheden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Tiwazz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:50:
Ik vind dat mijn PS4 flink wat herrie maakt tijdens het gamen. Bij BF4 niet zo erg maar als je Outlast, P.T of iets anders met subtiele geluiden speelt hoor je hem toch flink blazen.

Nou staat de PS4 in een eigen vak in het televisie meubel. Dit vak heeft aan de boven en zijkanten redelijk wat ruimte, achter minder. De PS4 in een ruimtelijkere plek plaatsen is helaas geen optie. Ik zit te twijfelen om twee stille PC fans naast de PS4 te plaatsen zodat de warme lucht die achterin hangt afgevoerd wordt uit de kast. Heeft hier iemand ervaring mee en hielp dit om de PS4 stiller te maken?
In de VS had ik mijn PS4 ook in een televisiemeubel staan. Er was flink ruimte omheen, ook achter, maar toch werd dat heel vlug flink warm, wat weer tot gevolg had dat de fans harder gingen. Dat kwam volgens mij gewoon omdat de temperatuur in het televisiemeubel opliep en niet goed wegkon. Het deurtje van het televisiemeubel open zetten (tijdens gebruik) hielp al heel veel, maar nu staat hij helemaal vrij en is zo stil dat het mij niet meer opvalt.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:14:
Gelukkig hebben meerderen hier nu ook gezien dat Sony's presentatie niet strookt met de werkelijkheid voor wat betreft DriveClub en The Order. Hopelijk wordt mijn mening de volgende keer niet meteen afgedaan als belachelijke onwaarheden.
We kunnen het enkel beoordelen eigenlijk als de game daadwerkelijk uit is, het zou zomaar kunnen zijn dat je oude builds heb gespeeld.
Als de games uit zijn, zal ik absoluut je qoute weer aanhalen of dit juist was of niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 15:06
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:14:
Zo is dat, sloeg nergens op!

Als jij maar onthoudt wie er voor je opkwam ;)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja ik gaf zelf ook al aan dat het best zo kan zijn dat er oude builds stonden maar werd door de meesten genegeerd. Sommige studios hebben speciale Gamescom builds en andere gebruiken gewoon hun E3 build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:28:
Ja ik gaf zelf ook al aan dat het best zo kan zijn dat er oude builds stonden maar werd door de meesten genegeerd. Sommige studios hebben speciale Gamescom builds en andere gebruiken gewoon hun E3 build.
Ja inderdaad, we gaan het zelf merken of Sony heeft zitten liegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt in ieder geval nieuws gebracht hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
DriveClub heeft er altijd zo strak uitgezien op het podium, dus daar ligt het niet perse aan. Maar kom het is niet de eerste keer dat Sony dit doet, op E3 was batman toch ook draaiende op een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
bram1984 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:09:
[...]

Ach, het zit er tenminste in. :)
Nog niet, vandaar de patch :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

DriveClub heeft er altijd zo strak uitgezien op het podium, dus daar ligt het niet perse aan. Maar kom het is niet de eerste keer dat Sony dit doet, op E3 was batman toch ook draaiende op een PC?
De PS4 heeft allang laten zien dat het grafisch erg sterke games op het scherm kan toveren, zie Infamous en de Killzone SP. Daar is geen gecontroleerde techdemo (zie die wanhopige cloud demo's) meer voor nodig. Als Infamous als eerste generatie game met oudere tools en klein team van 75 man er al zo goed uit kan zien, dan gaat driveclub daar vast en zeker overheen, denk je niet?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

Ach wie doet het eigenlijk niet? Ubisoft, MS heeft het ook gedaan met Forza, maar toch denk ik dat wat er op het podium te zien was ook daadwerkelijk de game was.
Maar zoals gezegd nog even en dan mogen wij ermee aan de slag, en kunnen we zien of het allemaal wel echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Trishul schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:53:
[...]

De PS4 heeft allang laten zien dat het grafisch erg sterke games op het scherm kan toveren, zie Infamous en de Killzone SP. Daar is geen gecontroleerde techdemo (zie die wanhopige cloud demo's) meer voor nodig. Als Infamous als eerste generatie game met oudere tools en klein team van 75 man er al zo goed uit kan zien, dan gaat driveclub daar vast en zeker overheen, denk je niet?.
Tja ik weet het niet, ligt uiteraard ook aan het team.

Bij DriveClub zag je bij een aantal auto's (of ze het allemaal hebben durf ik niet zeker te zeggen) dat de achterlichten gewoon "erop geplakt" zaten. Dus geen gemodelleerde units, maar enkel een simpele vorm met een texture. Dat kan echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:53:
[...]

De PS4 heeft allang laten zien dat het grafisch erg sterke games op het scherm kan toveren, zie Infamous en de Killzone SP. Als Infamous als eerste generatie game met oudere tools en klein team van 75 man er al zo goed uit kan zien, dan gaat driveclub daar vast en zeker overheen, denk je niet?.
Zou niet weten waarom ik die conclusie moet trekken, ik vind die redelijk voorbarig. En als iemand het gespeeld heeft, en zegt dat het minder goed is, weet ik al helemaal niet waarom ik uw redenering moet volgen.
Origins schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:55:
[...]

Ach wie doet het eigenlijk niet? Ubisoft, MS heeft het ook gedaan met Forza, maar toch denk ik dat wat er op het podium te zien was ook daadwerkelijk de game was.
Maar zoals gezegd nog even en dan mogen wij ermee aan de slag, en kunnen we zien of het allemaal wel echt zo is.
Dat is waar, ze doen het allemaal. MS heeft nu ook weer PC's op gamescom vloer staan ipv Xbox One's. Alhoewel dat wrs gewoon eerder voor de builds is wat gewoon makkelijker is. Komen er binnenkort geen previews uit van grote game nieuwssites?

[ Voor 33% gewijzigd door X-Fighter op 15-08-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:55:
[...]

Dat is waar, ze doen het allemaal. MS heeft nu ook weer PC's op gamescom vloer staan ipv Xbox One's. Alhoewel dat wrs gewoon eerder voor de builds is wat gewoon makkelijker is. Komen er binnenkort geen previews uit van grote game nieuwssites?
Ongetwijfeld, ook al kijk ik daar ook wel beetje met een kritische blik naar, het is en blijft een mening.
Maar goed als meerdere het in previews zeggen dan moet het wel waar zijn toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:55:
[...]

Zou niet weten waarom ik die conclusie moet trekken, ik vind die redelijk voorbarig. En als iemand het gespeeld heeft, en zegt dat het minder goed is, weet ik al helemaal niet waarom ik uw redenering moet volgen.
Ja net zo voorbarig dus als het afgaan op de interpretatie van 1 persoon. Als het internet nu vol zou staan met dat Driveclub er bv een stuk minder mooi uitziet dan de trailers doen geloven, zou ik het zo aannemen. Teveel aspecten passeer je nu; het kan een oude build zijn zoals Phusebox zegt, te dicht op het scherm hebben gekeken, enz. Vooral als ik dan dit soort threads zie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=875063

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het is niet zo dat DriveClub niet evengoed een goede titel is of kan worden. Het is meer dat het beeld dat geschetst wordt tijdens de persco niet overeenkomt met de game. Als je het als arcade racer neerzet met felle kleurtjes dan liggen de verwachtingen ook daar waar ze horen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:03:
[...]

Ja net zo voorbarig dus als het afgaan op de interpretatie van 1 persoon. Als het internet nu vol zou staan met dat Driveclub er bv een stuk minder mooi uitziet dan de trailers doen geloven, zou ik het zo aannemen. Teveel aspecten passeer je nu; het kan een oude build zijn zoals Phusebox zegt, te dicht op het scherm hebben gekeken, enz. Vooral als ik dan dit soort threads zie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=875063
Van waar komen die beelden precies? Inderdaad Playstation Duitsland... Kan je moeilijk gebruiken om je punt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:05:
[...]

Van waar komen die beelden precies? Inderdaad Playstation Duitsland... Kan je moeilijk gebruiken om je punt te maken.
Ik vind ze persoonlijk ook van erg slechte kwaliteit, hierop zie je toch niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:03:
Het is niet zo dat DriveClub niet evengoed een goede titel is of kan worden. Het is meer dat het beeld dat geschetst wordt tijdens de persco niet overeenkomt met de game. Als je het als arcade racer neerzet met felle kleurtjes dan liggen de verwachtingen ook daar waar ze horen te zijn.
Dat kan ik wel begrijpen, de komende 3 racegames worden als volgt gepositioneerd:

- The Crew voor de grote open-world arcade
- Driveclub voor de PGR/Grid achtige arcade met nadruk op mooie omgevingen (hebben ze toch altijd op gehamerd)
- Project Cars voor het iets meer serieuze werk, beetje simarcade ala GT en Forza. Veel meer aandacht aan de auto's, en dat is te zien ook, de ps4 build komt grafisch overeen met de high settings van de pc versie.
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:05:
[...]

Beetje een onzinnig argument natuurlijk, want dit zijn gecapturede beelden van een ps4 build op twitch. Maar vooruit, kijk eens op gamersyde. Veel betere kwaliteitsstreams, en de offscreen footage ziet er gewoon puik uit.

[ Voor 21% gewijzigd door Trishul op 15-08-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Driveclub zal vrees ik een tegenvaller worden, als ik die 'vonken' zie als de auto tegen een onzichtbare muur aanrijdt dan gaan mn ogen bloeden :P Manman wat ziet dat er kansloos uit.

Maargoed we gaan het zien, wel lekker dat we hem even deels kunnen spelen vanuit ps+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik krijg een GT1 en 2 vibe als ik die gifjes zie. Zowel de daadwerkelijke gameplaybeelden als de replay functie waren hun tijd ver vooruit, maar de replaybeelden waren een factor 10 mooier dan de daadwerkelijke gameplaybeelden :P.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:10:
Ik hoop eigenlijk dat DriveClub straks erg mooi is en bijna perfectie is.
Ik ga em zeker proberen als ie straks deels gratis is voor ons PSPlus leden.
Als ie me dan echt bevalt kan ik altijd nog voor de complete versie gaan.
Het zou jammer zijn als deze game nu na een jaar na launch al perfectie benadert :P

[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die onzichtbare muren zitten mij ook niet echt lekker net moet natuurlijk niet de bedoeling zijn dat stuiteren van muur naar muur sneller is dan gewoon netjes je remming kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Met alle respect voor jou Phusebox want ik vind het geweldig dat je je ervaringen met ons deelt! :)

Maar, dit is de eerste keer dat ik een negatief verhaal hoor over de graphics van Driveclub. Serieus, zelfs toen de game ladingen kritiek kreeg over het uitstel heb ik daar niemand over gehoord. Terwijl ook media enzo al rustig met de game aan de gang is kunnen gaan.

Dus ik wacht nog even rustig af, want als ik inderdaad die gameplay zie op Neogaf dat ziet er gewoon fantastisch uit. Misschien ligt het puur aan de beursvloer dat het minder oogt, want je gaf ook al aan dat The Order, The Division etc er niet goed uit zagen als de rest. Misschien komt het niet goed naar buiten door slecht licht, slechte tv afstelling, etc.

En het wordt een kruising tussen Acarde en Sim ja, en dat is precies waar ik naar op zoek ben. Schandalig dat Microsoft nooit meer een nieuwe PGR heeft uitgebracht, dat vond ik heerlijke games. Sims zijn leuk, maar totaal niet omdat er alleen maar gebeukt wordt. Games als deze vergeven veel meer, waardoor de fun alleen maar groter wordt imo. Wil ik een sim dan haal ik wel Project Cars, ook zeer veel belovend met dat gigantische aantal tracks.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ton op 15-08-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mr Ton schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:45:
Met alle respect voor jou Phusebox want ik vind het geweldig dat je je ervaringen met ons deelt! :)

Maar, dit is de eerste keer dat ik een negatief verhaal hoor over de graphics van Driveclub. Serieus, zelfs toen de game ladingen kritiek kreeg over het uitstel heb ik daar niemand over gehoord. Terwijl ook media enzo al rustig met de game aan de gang is kunnen gaan.

Dus ik wacht nog even rustig af, want als ik inderdaad die gameplay zie op Neogaf dat ziet er gewoon fantastisch uit. Misschien ligt het puur aan de beursvloer dat het minder oogt, want je gaf ook al aan dat The Order, The Division etc er niet goed uit zagen als de rest. Misschien komt het niet goed naar buiten door slecht licht, slechte tv afstelling, etc.

En het wordt een kruising tussen Acarde en Sim ja, en dat is precies waar ik naar op zoek ben. Schandalig dat Microsoft nooit meer een nieuwe PGR heeft uitgebracht, dat vond ik heerlijke games. Sims zijn leuk, maar totaal niet omdat er alleen maar gebeukt wordt. Games als deze vergeven veel meer, waardoor de fun alleen maar groter wordt imo. Wil ik een sim dan haal ik wel Project Cars, ook zeer veel belovend met dat gigantische aantal tracks.
Negatief is een groot woord, het is niet wat men liet zijn op de persco en daar stoorde ik me aan. De verwachtingen die ik had na alle filmpjes van de afgelopen maanden werden in ieder geval niet waargemaakt, en het wordt zeker niet de mooiste racer ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Mr Ton schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:45:

En het wordt een kruising tussen Acarde en Sim ja, en dat is precies waar ik naar op zoek ben. Schandalig dat Microsoft nooit meer een nieuwe PGR heeft uitgebracht, dat vond ik heerlijke games. Sims zijn leuk, maar totaal niet omdat er alleen maar gebeukt wordt. Games als deze vergeven veel meer, waardoor de fun alleen maar groter wordt imo.
Wáár is de pers er mee aan de gang gegaan? De beursvloer? Sony? Of ''thuis''? Alles behalve het laatste kan namelijk heel leuk Driveclub ''PC Edition'' zijn geweest dus met graphics die gewoonweg niet gehaald gaan worden op de PS4.

Dit is m'n innerlijke scepticus aan het woord hoor, verder maakt het me namelijk weinig uit op het feit dat ik misleiding haat na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tiwazz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:50:
Ik ken toevallig iemand die fans in de achterkant van zijn kast ingebouwd heeft en dat gaf goeie resultaten!
Het zijn wel redelijk grote fans, maar de PS4 staat ook in een ruim vak, maar het hielp zeker.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Take-Two: ‘GTA V op PlayStation 4 overtreft alle verwachtingen’

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...treft-alle-verwachtingen/

Dit beloofd heel wat en zodra die te preorderen is preorder ik em.
Als dit echt waar is gaat het voor mij en anderen een super reunie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Brutal1ty schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:47:
[...]

Wáár is de pers er mee aan de gang gegaan? De beursvloer? Sony? Of ''thuis''? Alles behalve het laatste kan namelijk heel leuk Driveclub ''PC Edition'' zijn geweest dus met graphics die gewoonweg niet gehaald gaan worden op de PS4.

Dit is m'n innerlijke scepticus aan het woord hoor, verder maakt het me namelijk weinig uit op het feit dat ik misleiding haat na :P
Ja dat zou kunnen... Maar volgens mij heeft Sony dat tructje met de PS4 nog niet geflikt... Iedereen was ook heel sceptisch of Killzone en Infamous wel zo mooi waren als op video's en screenshots, en ja dat waren ze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:47:
[...]

Negatief is een groot woord, het is niet wat men liet zijn op de persco en daar stoorde ik me aan. De verwachtingen die ik had na alle filmpjes van de afgelopen maanden werden in ieder geval niet waargemaakt, en het wordt zeker niet de mooiste racer ooit.
Als ik op gamersyde filmpjes kijk van DC, CARS en FH2, zijn die van DC toch echt het allermooiste.

Ik heb er nog wel vertrouwen in.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:47:
Het wordt zeker niet de mooiste racer ooit.
Klopt , alleen in het echt en op de PC kan het mooier.
Maar de PS4 versie kan wel heel mooi worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Hoe vond je MKX Phusebox?
En dan met name de graphics in vergelijking met MK2011.
Zien de characters er nog heel cartoony uit of iets meer menselijker?

Thanks!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Phusebox in "[XBO] Xbox One - Deel 3"

Hier vind je nog wat meer van zijn reacties (ook multiplatform titels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
Masegate schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:19:
[...]

Mijn 2e controller is zaterdag weer teruggestuurd. Vorige keer kreeg ik een vervangende binnen een week thuisgestuurd.

Schijnbaar hebben ze nu nieuwe controllers, waarbij een ander materiaal is gebruikt. Ze hopen dat het probleem daarmee is opgelost. Ik ook natuurlijk!
Gisteren vervangende controller binnen gekregen. Helaas gewoon weer dezelfde versie als die ik eerst had. Ik weet dus nu al dat ik die over een tijdje weer kan opsturen... 8)7 Maar goed... zij moeten er natuurlijk ook vanaf.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 19-09 09:47
Masegate schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:44:
[...]

Gisteren vervangende controller binnen gekregen. Helaas gewoon weer dezelfde versie als die ik eerst had. Ik weet dus nu al dat ik die over een tijdje weer kan opsturen... 8)7 Maar goed... zij moeten er natuurlijk ook vanaf.
Hoeveel dagen heeft het geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
SToRM666 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Ik ken toevallig iemand die fans in de achterkant van zijn kast ingebouwd heeft en dat gaf goeie resultaten!
Het zijn wel redelijk grote fans, maar de PS4 staat ook in een ruim vak, maar het hielp zeker.
Ik heb een open hifi meubel en gelukkig geen problemen met mijn PS4 maar twee weken terug moest ik achter mijn meubel zijn terwijl de PS4 aan het downloaden was. Ik schrok van de warmte die er achter uit de PS4 kwam. Ik zou het eerder hitte noemen. Een paar fans zou dan ook zeker geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
infamous second son op Evil uitgespeeld..

eerste spel wat ik ken waarbij evil je ook achterlaat na de ending "jesus, I'm a dick"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:02:
infamous second son op Evil uitgespeeld..

eerste spel wat ik ken waarbij evil je ook achterlaat na de ending "jesus, I'm a dick"
hehehe dat vond ik ook, best verassend eigenlijk, de goede storytelling. Kan ook niet wachten als we hier aan het einde van de maand first light krijgen, moet toch weer uren gameplay opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt, heb er zeker zin in

spoiler:
Die laatste scene bij de Akomish, dat hij ze allemaal afmaakt.. wtf

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:35
Infamous wel aan te raden? ik heb nog nooit infamous gespeeld omdat ik hiervoor altijd xbox gehad heb, nu wel playstation :)
maar voorlopig geen tijd voor infamous, 19 augustus heb ik Diablo 3 RoS en 1 maand later Destiny+Metro Redux........teveel games, te weinig tijd :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:07:
Infamous wel aan te raden? ik heb nog nooit infamous gespeeld omdat ik hiervoor altijd xbox gehad heb, nu wel playstation :)
maar voorlopig geen tijd voor infamous, 19 augustus heb ik Diablo 3 RoS en 1 maand later Destiny+Metro Redux........teveel games, te weinig tijd :/
*O* *O* Nog eventjes!

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:35
zeker :D ik heb woensdag dagje vrij genomen van werk :D
eindelijk Diablo time <3

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
infamous is zekerr aan te raden!
Het verhaal is goed, het spel loopt lekker. En er zit gewoon genoeg in om te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:20:
infamous is zekerr aan te raden!
Het verhaal is goed, het spel loopt lekker. En er zit gewoon genoeg in om te blijven spelen.
Zeker, 1.001 cameras om kapot te maken, 567 toegangspoortjes, 3773 vijanden van model A, 278 vijanden van model B, 2.100 drones....

:O

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

On_E schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:32:
[...]

Zeker, 1.001 cameras om kapot te maken, 567 toegangspoortjes, 3773 vijanden van model A, 278 vijanden van model B, 2.100 drones....

:O
Zo kan je iedere game dan beoordelen...

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:04:
Take-Two: ‘GTA V op PlayStation 4 overtreft alle verwachtingen’

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...treft-alle-verwachtingen/

Dit beloofd heel wat en zodra die te preorderen is preorder ik em.
Als dit echt waar is gaat het voor mij en anderen een super reunie worden.
preorderen kan al hoor, mijne staat al weken in preorder bij gamedumper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
micmulder schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Hoeveel dagen heeft het geduurd?
Met een beetje rekenen was je er ook wel uitgekomen:
Zaterdag 9 augustus afgegeven op het postkantoor.
Donderdag 14 augustus vervangend examplaar thuis ontvangen.

14 - 9 = 5 dagen inclusief postnl-verwerking.

:9

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Na een tijdje werden de sidequests van Infamous (spot de camera, graffiti etc) wel erg veel van hetzelfde. Maar de keuze om deze te doen is uiteraard aan de speler, aangezien je ze niet allemaal hoeft te doen om een district te veroveren.

Een vraag over fifa 15, maar eigenlijk over PS4 stores in het algemeen: Als ik Fifa 15 ultimate edition meeneem uit de VS, kan ik de code voor de FUT packs dan in Nederland met mijn NL PSN account gebruiken, of is dat dan gelimiteerd tot de US store? (net zoals DLC ook regio gebonden is)

[ Voor 1% gewijzigd door LeBrun op 15-08-2014 11:39 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
LeBrun schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:38:
Na een tijdje werden de sidequests (spot de camera, graffiti etc) wel erg veel van hetzelfde. Maar de keuze om deze te doen is uiteraard aan de speler, aangezien je ze niet allemaal hoeft te doen om een district te veroveren.

Een vraag over fifa 15, maar eigenlijk over PS4 stores in het algemeen: Als ik Fifa 15 ultimate edition meeneem uit de VS, kan ik de code voor de FUT packs dan in Nederland met mijn NL PSN account gebruiken, of is dat dan gelimiteerd tot de US store (net zoals DLC ook regio gebonden is)
Nee, die zul je alleen met een US account kunnen redeemen. Aangezien die packs volgens mij gebonden zijn aan een account zal dat dus niet werken met je NL account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
De tweede infamous playthrough voor Evil heb ik idd niet alle drones etc gedaan.
Net genoeg om de powerups vrij te spelen die ik wilde hebben om het einde te halen.

Toen was ik er ook wel klaar mee.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Mr Ton schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:39:
[...]

Nee, die zul je alleen met een US account kunnen redeemen. Aangezien die packs volgens mij gebonden zijn aan een account zal dat dus niet werken met je NL account.
Oh jammer, dan bespaar ik me het geld en neem ik de normale editie, dank voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Gisteren Surgeon Simulator even geprobeerd, leuk en hilarisch spel, alleen jammer genoeg wel vol met grafische glitches (eerste boot gelijk zwarte vlakjes bij het laken die je moet verwijderen bij je eerste operatie, later niet meer gezien)

Hoop dat ze dit patchen want ik heb het idee dat ik nogal veel lol ga hebben van deze game :p

En mensen de P.T. demo al geprobeert?

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 15-08-2014 11:46 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Pagina: 1 ... 95 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]