Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Wat ik ook kies in die veilige mode (restart, system software updaten, database nakijken, initialisatie) na reboot komt die weer in de veilige mode.
Heb nu even de stroom er een tijdje af, zal hem zo weer aanzetten.
Wellicht dat het stroomblok waar hij op zit niet lekker meer is, zou kunnen maar er zitten meerdere apparaten op en die hebben geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadream schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:50:
Wat ik ook kies in die veilige mode (restart, system software updaten, database nakijken, initialisatie) na reboot komt die weer in de veilige mode.
Heb nu even de stroom er een tijdje af, zal hem zo weer aanzetten.
Wellicht dat het stroomblok waar hij op zit niet lekker meer is, zou kunnen maar er zitten meerdere apparaten op en die hebben geen last.
Als je em van het stroom af hebt moet je ook een paar keer de powerknop indrukken tot dat ie niet meer piept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt niet best, waarschijnlijk moet je hem opnieuw initialiseren.

Heb het zelfde keer gehad na vastloper in BF4(stekker eruit getrokken) toen bleef ie ook veilige modus vast zitten.

Je moet dan ff de Firmware(de grote voor nieuwe HDD) op usb sticky zetten en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Misschien een bericht op het Blizzard forum zetten? Kan me voorstellen dat er meer met die vraag zitten. Heb het idee dat er steeds meer US accounts in Europa zitten.
Bij de PC kies je zelf op welke server je wilt spelen, maar heb geen ervaring met de console versie.
Vraag staat uit bij blizzard, echter verwacht ik helaas daar geen antwoord... We zullen zien
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13816441610

[ Voor 4% gewijzigd door KookSpook op 13-08-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Hij is er weer!
Ik denk: laat ik eens de minst logische optie kiezen in dat veilige mode scherm - resolutie wijzigen.
Hij geeft dan een melding dat hij hem zal opstarten in 480p (veilige mode scherm was 576p), prima.
Toen kwam hij verder en zag ik dat die de 1.75 update verder afmaakte.
En startte daarna gewoon in 1080p op. Moest wel even m'n instellingen weer invoeren want die was die kwijt, waarschijnlijk door één van die opties in de veilige mode).
Belangrijkste is dat het weer werkt. (phew).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:11:
[...]
Dit spel zag er juist super vet en grafisch ontzettend mooi uit. Alsof je sowieso al naar een animatie film keek. Volgens mij kan je hier alles in bouwen wat je wilt.

[video]
Dit lijkt mij zeker een hele toffe titel, geen standaard shooter of actie game. Echt verfrissend, zeker als je de info ook mag geloven:
  • The Tomorrow Children uses a new lighting technology named Cascaded Voxel Cone Ray Tracing, which allows to simulate lighting in real time, and uses actual real reflections, and not screen space reflections like most games.
  • The trailer released tomorrow was completely in-game.
  • The game is set in Soviet Russia after an experiment has gone terribly wrong, almost completely wiping out humanity.
  • The players are clones working under a mysterious deus ex machina named “The Administrator.”
  • The game is online, and the developers plan to have between 50 and 100 players playing together in the same town.
  • The game’s world is made by the town and by the island, where players go to labor and fight monsters.
  • Every thhing you do gets recognized by the labor office, and you get recognition point that you can use for perks and new weapons, improving your status in the community.
  • When enemy creaqtures attack,players collaborate to repel them. When they are dead, they can be mined to find crystals (used to expand the town) or matrioskas that contain humans who can be restored.
  • When the monsters manage to destriy a building of the town, players can chip in to rebuild it.
  • Resourced mined are a mix of procedurally generated and manually placed.
  • There’s a voting system planned, where players can participate to an election to become mayor of the town. Bribes are also involved to improve the odds.
http://www.dualshockers.c...ections-more-info-shared/

Ik hou em zeker in de gaten!

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 13-08-2014 13:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadream schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:04:
Hij is er weer!
Ik denk: laat ik eens de minst logische optie kiezen in dat veilige mode scherm - resolutie wijzigen.
Hij geeft dan een melding dat hij hem zal opstarten in 480p (veilige mode scherm was 576p), prima.
Toen kwam hij verder en zag ik dat die de 1.75 update verder afmaakte.
En startte daarna gewoon in 1080p op. Moest wel even m'n instellingen weer invoeren want die was die kwijt, waarschijnlijk door één van die opties in de veilige mode).
Belangrijkste is dat het weer werkt. (phew).
Mooi dat ie weer werkt en zo krijg ik ook tips voor als het mijn PS4 gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

Dit lijkt mij zeker een hele toffe titel, geen standaard shooter of actie game. Echt verfrissend, zeker als je de info ook mag geloven:
Er is toch wel veel moois aangekondigd heb ik het idee maar de presentatie was echt ruk en slecht ingedeeld. Ze kunnen beter zoals Ubi, professional inhuren. Of iig mensen die beetje kunnen presenteren zoals Andrew House, niet die van gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

Er is toch wel veel moois aangekondigd heb ik het idee maar de presentatie was echt ruk en slecht ingedeeld. Ze kunnen beter zoals Ubi, professional inhuren. Of iig mensen die beetje kunnen presenteren zoals Andrew House, niet die van gister.
Vond vooral het einde waardeloos. Sluit dan af met een trailer van een topgame die er aan zit te komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
hm ik heb even wat trailers bekeken van Gamescon, maar het enige wat mij geprikkeld heeft is Rime. De rest van de spellen doet me vrij weinig.
Zit sowieso vooral te wachten op GTA V en U4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:33:
[...]
Ik denk dat het vooral kwam omdat ze verschillende trailers en games door elkaar/achter elkaar lieten zien. Ze hadden ook niet alle tijd van de wereld en aardig wat nieuwe (en bestaande) games te showen. Echter worden de games soms zo kort besproken of te snel achter elkaar laten zien dat je het alweer vergeet en een beetje rommelig wordt. Aan het eind heb je het gevoel dat er maar een paar games zijn geshowed, echter als je alle trailers los nog eens gaat bekijken is er echt wel heel wat moois aangekondigd gister hoor.

Ik kijk heel erg uit naar WiLD, Rime, Volume, The Tomorrow Children. Uiteraard ook naar Destiny, DriveClub, Far Cry 4, Bloodborne, The Order en MGSV, maar die waren al vaker voorbij gekomen indmiddels. Hellblade heeft mijn aandacht, ben erg benieuwd wat ze daar van gaan maken en Tearaway Unfolded lijkt mij ook erg leuk om te spelen (lekker tussendoor, Vita versie was awesome).

Al met al zijn er aardig wat toffe games aangekondigd en opnieuw laten zien naar mijn idee.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Vraagje voor het kopen van de PS4.
Is het handig deze nu al te kopen, of te wachten tot de slim-versie uitkomt?
Nog geen idee wanneer deze uitgebracht zou worden, maar verwacht wel dat deze komt. Net zoals bij elke Playstation.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DaanDH schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:42:
Nog geen idee wanneer deze uitgebracht zou worden, maar verwacht wel dat deze komt. Net zoals bij elke Playstation.

Wat raden jullie aan?
Nog kleiner dan de PS4 nu is wordt lastig. Dan gaat ie vast veel te warm lopen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het ps4 model hoef je het niet te doen, en al helemaal niet voor de Slim versie, die laat echt nog wel even op zich wachten. Je kunt beter de afweging qua games maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik raad aan om nu een PS4 te kopen. Dan kun je tenminste spelen. Op een console die je nog gaat kopen kun je nu niet spelen.

Lijkt me een duidelijk voordeel.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

embee schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:45:
Ik raad aan om nu een PS4 te kopen. Dan kun je tenminste spelen. Op een console die je nog gaat kopen kun je nu niet spelen.

Lijkt me een duidelijk voordeel.
LOL , inderdaad , gewoon spelen als je kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Veel games zijn er nog niet idd voor de ps4.
Zie er nou nog niet echt een game tussen waar van ik denk, JA die moet ik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31

Wat raden jullie aan?
De Slim versie van de PS3 kwam in 2009, bijna 3 jaar na de eerste release. We zijn nu met de PS4 nog geen jaar onderweg. Bovendien is de PS4 zelf al behoorlijk Slim, ik geloof ongeveer net zo groot als de eerste PS3-Slim. Dus dat gaat nog wel even duren voor er een nieuwe versie komt, gewoon nu kopen!

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat raden jullie aan?
En na de slim versie wachten op de super slim? Of beter na de super slim even wachten op de aankondiging van de PS5? Of... Precies ja, mijn punt: je kan blijven wachten echter gaat je game ervaring er niet op voor uit. Wil je de games die er NU zijn spelen? Kopen! Zijn er nog geen games die je wil spelen? Koop de PS4 dan wanneer die game er wél is voor je!

De voornaamste reden van de PS4 is om games te spelen. Als er toffe games zijn die je nu graag wil spelen snap ik dus niet wat je tegen houd. Je kan wachten op de 'slim' versie die iets kleiner en zuiniger is, maar je gaat niet meer plezier hebben met gamen ;)

Overigens: tot nu toe hebben ALLE revisies van PlayStation (PS1, PS2, PS3, PSP, PSVita) steeds minder features gekregen bij de kleinere versie. Ze gebruiken goedkoper materiaal, halen bepaalde onderdelen weg en schrappen sommige dingen. Het enige voordeel wat hier tegenover staat: een kleiner en zuiniger apparaat dat goedkoper is voor Sony om te produceren. Tot nu toe vind ik de eerste versies altijd het mooiste van PlayStation apparatuur. Ze gebruiken daar beter/mooier materiaal, design vind ik persoonlijk mooier en je hebt meer features (bijv een memcard reader bij de PS3, OLED scherm bij PSVita, HDD bij PS2 etc).

Hopelijk kan je tot de juiste beslissing komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geen PS3 hebt gehad kun je die ook overwegen; desnoods tweedehands. Een enorme backlog aan goede games en die is echt niet afgeschreven nu de 4 er is, waar we het qua games toch niet heel breed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Ik wacht nog even dan met de PS4.
Heb nu nog een PS3, maar met YLOD. Dus die ga ik maar laten repareren.
Speel voornamelijk GTA op de PS3 en die is er toch nog niet voor de 4, dus wacht nog geduldig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

DaanDH schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:55:
Ik wacht nog even dan met de PS4.
Heb nu nog een PS3, maar met YLOD. Dus die ga ik maar laten repareren.
Speel voornamelijk GTA op de PS3 en die is er toch nog niet voor de 4, dus wacht nog geduldig....
Tsja, als er geen spellen beschikbaar zijn die jij leuk vind, moet je de console zeker niet kopen. Dat is geld weggooien, maar dat heeft dan ook weer niets te maken met of ie al op dieet is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00
Even een vraagje tussendoor mensen, zit er aan te denken mn HDD t.z.t te vervangen door een variant van 1TB (of misschien nog wel groter). Hij loopt best snel vol namelijk.

Kan ik dan gewoon al mn games die ik bijvoorbeeld al eens gekocht heb uit de psn shop gewoon weer opnieuw downloaden? Zoals bf4 die ik laatst met de summersale heb aangeschaft?

Mn savegames kan ik pushen naar de ps+ cloud geloof ik.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

HertogJack schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:29:
Kan ik dan gewoon al mn games die ik bijvoorbeeld al eens gekocht heb uit de psn shop gewoon weer opnieuw downloaden? Zoals bf4 die ik laatst met de summersale heb aangeschaft?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:29

PBP

HertogJack schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:29:
Even een vraagje tussendoor mensen, zit er aan te denken mn HDD t.z.t te vervangen door een variant van 1TB (of misschien nog wel groter). Hij loopt best snel vol namelijk.

Mn savegames kan ik pushen naar de ps+ cloud geloof ik.
Ja eenmaal aangeschaft is hij altijd van jou en kun je hem zonder zorgen verwijderen en weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
En jahoor zie hier:

http://www.eurogamer.net/...ivity-deal-has-a-duration

Tomb Raider komt gewoon naar de PS4, weliswaar vertraagd maar wel verwacht.
En toch dat Holiday 2015 he :+

[ Voor 6% gewijzigd door Origins op 13-08-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:07:
Voor GTA hoef je dan weer niet zo lang te wachten. ;)
Hoe lang nog dan!?!?!

;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

Volgens mij staat GTA V voor 7 november dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Origins schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:54:
En jahoor zie hier:

http://www.eurogamer.net/...ivity-deal-has-a-duration

Tomb Raider komt gewoon naar de PS4, weliswaar vertraagd maar wel verwacht.
En toch dat Holiday 2015 he :+
Ik hoop het van harte. Maar het staat er niet duidelijk in :P. Onduidelijke gezever van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
DeeSung schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Ik hoop het van harte. Maar het staat er niet duidelijk in :P. Onduidelijke gezever van hun.
Ze nemen Playstation gewoon liever niet in de mond, je zult de komende maanden ook niets anders horen dan X1 Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRK schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

Ja maar dat is nog niet officieel toch? Dat is een datum die een amazon erbij heeft/ had staan. Rockstar is goed in het bewaren van geheimen dus dat is volgens mij gewoon een placeholder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRK schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

En Amazon en een Deense retailer noemden de 14e.. Zo ergens midden november dus...

http://www.apparata.nl/ni...-one-en-pc-uitgelekt-8673
http://www.insidegamer.nl...-gta-5-ps4-xbox-one-en-pc

@bullet
Timed exclusive dus, Tomb Raider. Nu jij weer. :+

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 13-08-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:19

Odieus

Onuitstaanbaar

dutchgio schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

@bullet
Doe het nou niet :X

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

En Amazon en een Deense retailer noemden de 14e.. Zo ergens midden november dus...

@bullet
Ik kan me niet voorstellen dat ie hier komt melden dat hij ongelijk had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

AtlAntA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ie hier komt melden dat hij ongelijk had..
_O-

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

Nee die komt pas weer bij de volgende kwartaalcijfers van Sony of iets dergelijks :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:33:
Nee die komt pas weer bij de volgende kwartaalcijfers van Sony of iets dergelijks :+
Klopt, want dat is het tweede deel van de topic warning... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Twitter...
[message]CEO Kaz Hirai @KazHiraiCEO[/message]:
Rise of the Tomb Raider is now exclusive to Xbox One. Square Enix clearly wants the game to be uncharted: as in, not entering the charts.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
Bullet, de grootste Xbone fanboy die claimt geen fanboy te zijn. :+

Maar goed, het was te verwachten dat Tomb Raider timed exclusive zou zijn. Beetje domme zet van Microsoft om wederom gamers tegen zich in het harnas te jagen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:39:
Bullet, de grootste Xbone fanboy die claimt geen fanboy te zijn. :+

Maar goed, het was te verwachten dat Tomb Raider timed exclusive zou zijn. Beetje domme zet van Microsoft om wederom gamers tegen zich in het harnas te jagen.
Snap niet waarom je boos zou moeten worden op MS, ook wanneer het wel een exclusive was geweest. Als Sony de mogelijkheid zou krijgen, zouden ze er ook voor gaan. Ik zou Square Enix er dan eerder voor aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Voor nu exclusive, waarom geen idee. Ik heb geen berichten gezien dat hij timed exclusive is. Dat hij exclusive voor Xbone uit komt op een datum, betekend niet automatisch dat hij na de datum voor andere platformen uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

SuperflipNL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:42:
Voor nu exclusive, waarom geen idee. Ik heb geen berichten gezien dat hij timed exclusive is. Dat hij eclusive voor Xbone uit komt op een datum, betekend niet automatisch dat hij na de datum voor andere platformen uitkomt.
Iets verder omhoog lezen, dan zie je dat Phil Spencer al heeft aangegeven dat het om een timed exclusive gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Odieus schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Snap niet waarom je boos zou moeten worden op MS, ook wanneer het wel een exclusive was geweest. Als Sony de mogelijkheid zou krijgen, zouden ze er ook voor gaan. Ik zou Square Enix er dan eerder voor aankijken.
Je moet toch toegeven dat het niet echt een slimme zet is van Microsoft? Op deze manier blijft dat imago van een alles opkopende organisatie om hen heen hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bellerophon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Je moet toch toegeven dat het niet echt een slimme zet is van Microsoft? Op deze manier blijft dat imago van een alles opkopende organisatie om hen heen hangen
Dit is ook het eerste waar ik aan dacht.. Als ze zo doorgaan wordt Windows en Office weer duurder denk ik :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Bellerophon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Misschien ben ik niet zo haatdragend als de rest van de gamers :P MS staat er wel redelijk goed bij mij op, ze communiceren alleen zo onhandig als het op de X1 aankomt. Mijn punt is dat Square Enix dan voor het geld gaat, dus zij zijn dan in mijn ogen de boosdoener ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Odieus op 13-08-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Odieus schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:43:
[...]
Iets verder omhoog lezen, dan zie je dat Phil Spencer al heeft aangegeven dat het om een timed exclusive gaat.
Ok, niet gezien.. bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPivo
  • Laatst online: 21-05 22:24
Odieus schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

Misschien ben ik niet zo haatdragend als de rest van de gamers :P MS staat er wel redelijk goed bij mij op, ze communiceren alleen zo onhandig als het op de X1 aankomt.
Helemaal mee eens. Het is natuurlijk vet als je jouw base een game als TR eerder aan kan bieden dan dat je concurrenten dat kunnen. Alleen doordat ze het brengen als een full exclusive ontstaat er een shitstorm waar Square Enix denk ik ook niet blij mee zal zijn. En nu moeten ze bakzeil halen, want het is toch een timed exclusive.

Het had dus een mooie voordeel kunnen zijn, maar het resulteert in een berg gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:45:
[...]

Dit is ook het eerste waar ik aan dacht.. Als ze zo doorgaan wordt Windows en Office weer duurder denk ik :P
Owh nee alsjeblieft niet. Betaal me al scheel aan die bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Misschien ben ik niet zo haatdragend als de rest van de gamers :P MS staat er wel redelijk goed bij mij op, ze communiceren alleen zo onhandig als het op de X1 aankomt. Mijn punt is dat Square Enix dan voor het geld gaat, dus zij zijn dan in mijn ogen de boosdoener ;)
Ik ben alles behalve haatdragend jegens Microsoft. Daarentegen kan ik mij goed voorstellen dat zowel Square Enix als Microsoft in moet leveren qua krediet bij de vele gamers door deze actie.

Square Enix kan ik het dan weer minder kwalijk nemen, want geld is geld. En daar zwemmen ze nou niet ontzettend in na de vele miskleunen in de form van Final Fantasy.

Microsoft daarentegen zou zich wat meer op haar 1st party uitgevers moeten gaan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Hier idem. Verder zie ik het verschil niet met de extra content die je op de PS4 hebt in AC en WD ten opzichte van de Xbox, dat krijgen ze ook enkel door met de geldbuidel te zwaaien. Dat heet selectieve verontwaardiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:54:
[...]

Hier idem. Verder zie ik het verschil niet met de extra content die je op de PS4 hebt in AC en WD ten opzichte van de Xbox, dat krijgen ze ook enkel door met de geldbuidel te zwaaien. Dat heet selectieve verontwaardiging.
maar AC en WD komen tegelijk uit het is niet dat ze een half jaar later uitkomen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DeeSung schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:55:
[...]

maar AC en WD komen tegelijk uit het is niet dat ze een half jaar later uitkomen ofzo
Feit blijft dat ook Sony met geld smijt en het vreemd is om dan alleen MS daarop te bekritiseren. Daarnaast krijgt de PS4 versie van Destiny exclusieve content die voor de Xbox pas herfst 2015 beschikbaar komt. En dat is ook niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Om even de MS vs. Sony discussie te onderbreken, heeft er al iemand gespeeld met Surgeon Simulator? Is het de moeite waard?

[ Voor 10% gewijzigd door Verstekbakker op 13-08-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Zullen we bij deze afspreken dat we de volgende keer niet meer zo hysterisch reageren als publishers het weer eens over een zogenaamde "exclusive" hebben? Acties als deze laten maar weer eens zien wat een suf en leeg begrip het is, wanneer het gaat om third party games. Vooral ergerlijk zijn de gare marketingpraatjes waar de publishers vervolgens mee komen om het te verantwoorden, waar iedereen toch dwars doorheen kijkt: je hebt gewoon een grote zak geld gehad van Microsoft/Sony.

Timed exclusives (en nog erger timed DLC exclusives) zijn zo ontzettend zinloos, kan me niet voorstellen dat de consument er echt door beïnvloed worden. Dit zien Microsoft en Sony ook in, en zijn daarom vaak opzettelijk onduidelijk over de aard van de exclusive. Het is puur psychologisch, fanboys horen het woord exclusive en gaan direct helemaal los. Dat deze exclusive vervolgens vrij weinig inhoud blijkt te hebben maakt niet uit, het woord exclusive blijft hangen en is belangrijk voor het imago van de console.

In het geval van Tomb Raider was het idee van een full exclusive volkomen absurd, iedereen kan inzien hoeveel geld Square Enix daarmee zou mislopen. Door op deze manier verwarring te zaaien over de aard van de exclusive hebben ze een hele hoop ophef veroorzaakt, wat Square Enix heel wat extra aandacht voor de game heeft opgeleverd. Geslaagde deal!

Wat ik vooral wil zeggen is dat we ons allemaal NIET moeten laten beïnvloeden door exclusives, met name wanneer het gaat om third party games, die toch wel op beide platforms uitkomen. Dit is misschien iets waar de gamejournalistiek veel invloed op kan hebben: wanneer zij gewoon geen aandacht besteden aan dit soort debiele en misleidende marketingpraat, worden publishers en developers misschien een beetje gepushed om op andere, meer inhoudelijke manieren met elkaar te concurreren.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:54:
[...]

Ik vond de extra content in WD maar zwaar matig. Je hebt 3 vrijwel identieke missies waar je vooral moet rijden, takedownen en ontsnappen. En daarna 1 missie waar je een beetje mag schieten. Al met al ben je binnen 30 minuutjes ermee klaar en het heeft geen enkele link met het verhaal en geeft ook geen extra diepgang voor een van de karakters.

Dus ik hoop niet dat Sony al te veel geld heeft betaald daarvoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:12:
[...]

Ik vond de extra content in WD maar zwaar matig. Je hebt 3 vrijwel identieke missies waar je vooral moet rijden, takedownen en ontsnappen. En daarna 1 missie waar je een beetje mag schieten. Al met al ben je binnen 30 minuutjes ermee klaar en het heeft geen enkele link met het verhaal en geeft ook geen extra diepgang voor een van de karakters.

Dus ik hoop niet dat Sony al te veel geld heeft betaald daarvoor 8)7
Ik heb maar 1 van die missies gedaan, bijna een schande dat het op het hoesje staat. Voegt niets toe aan de game en is zo eentonig als wat. Nu was Watch_Dogs zelf ook niet bepaald geweldig... :)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Frankaro schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:14:
[...]

Ik heb maar 1 van die missies gedaan, bijna een schande dat het op het hoesje staat. Voegt niets toe aan de game en is zo eentonig als wat. Nu was Watch_Dogs zelf ook niet bepaald geweldig... :)
Ik heb erg genoten van Watch_Dogs. Ik was nog niet echt thuis in Open World games, en misschien komt daar mijn plezier ook wel vandaan. Ik hoor overal dat vooral GTA5, maar ok bijv. Sleeping Dogs nog leuker zijn. Dus ben ik even blij dat die ook geremasterd worden voor de PS4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:07:
[...]

Feit blijft dat ook Sony met geld smijt en het vreemd is om dan alleen MS daarop te bekritiseren. Daarnaast krijgt de PS4 versie van Destiny exclusieve content die voor de Xbox pas herfst 2015 beschikbaar komt. En dat is ook niet gratis.
Ook sony smijt met geld. Maar zorgt er iig niet voor dat heel destiny gewoon een jaar later op de Xbox aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:18:
Ik ga trouwens hard lachen als TR straks gewoon wederom de beste performance behaalt op de PS4.
Kan je nu al beginnen met lachen want dat is zo. Mits tomb raider uitkomt voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:19:
[...]

Ik heb erg genoten van Watch_Dogs. Ik was nog niet echt thuis in Open World games, en misschien komt daar mijn plezier ook wel vandaan. Ik hoor overal dat vooral GTA5, maar ok bijv. Sleeping Dogs nog leuker zijn. Dus ben ik even blij dat die ook geremasterd worden voor de PS4 :*)
Open wereld games zijn mijn favoriet maar Watch_Dogs voelde gewoon heel doods aan. Het verhaal boeide totaal niet, de wereld zag er prachtig maar kil uit, de personages waren niet heel erg interessant en verder waren alle side-quests eentonig en niet echt origineel uitgedacht. Maar ik heb goede hoop dat dit alles in deel 2 een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:21:
[...]

Kan je nu al beginnen met lachen want dat is zo. Mits tomb raider uitkomt voor de ps4.
Tenzij MS een of andere slappe parity deal in de overeenkomst heeft opgenomen. Zie ik ze wel voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DeeSung schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:19:
[...]

Ook sony smijt met geld. Maar zorgt er iig niet voor dat heel destiny gewoon een jaar later op de Xbox aankomt.
Klopt, dat is ook niet aan Sony maar aan de uitgever. Net als bij TR.
Ze moeten gewoon stoppen met die exclusive sh*t bij multiplatform games, is alleen maar ten nadele van gamers, kost MS en Sony geld en het levert niets extra's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Frankaro schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:23:
[...]

Open wereld games zijn mijn favoriet maar Watch_Dogs voelde gewoon heel doods aan. Het verhaal boeide totaal niet, de wereld zag er prachtig maar kil uit, de personages waren niet heel erg interessant en verder waren alle side-quests eentonig en niet echt origineel uitgedacht. Maar ik heb goede hoop dat dit alles in deel 2 een stuk beter is.
Chicago is nou niet bepaald een magisch bos met watervallen en fel gekleurde vogeltjes he. Ik ben zelf nooit in Chicago geweest, maar van wat ik herken van tv enzo hebben ze de sfeer aardig overgebracht :) Wat betreft de personages ben ik het wel met je eens, maar dat komt omdat je maar heel weinig achtergrond krijgt van de mains. Alleen van Clara krijg je tegen het einde van het spel dankzij collectibles het gevoel dat het echt een mens is met een moraliteitskompas. Qua side quests ben ik het totaal oneens. Het is een heerlijke mix tussen 'primaire gameplay' (dingen die je in het verhaal zelf ook doet, maar dan geisoleerd), puzzelen en ontdekken. En die digital trips zijn ook erg vermakelijk, vooral Spider Tank en Madness. Als GTA5 dat nog beter doet dan heb ik geen saaie decembermaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:33:
[...]

Chicago is nou niet bepaald een magisch bos met watervallen en fel gekleurde vogeltjes he. Ik ben zelf nooit in Chicago geweest, maar van wat ik herken van tv enzo hebben ze de sfeer aardig overgebracht :)

Qua side quests ben ik het totaal oneens. Het is een heerlijke mix tussen 'primaire gameplay' (dingen die je in het verhaal zelf ook doet, maar dan geisoleerd), puzzelen en ontdekken. En die digital trips zijn ook erg vermakelijk, vooral Spider Tank en Madness.
Haha natuurlijk snap ik dat een urban omgeving anders is dan de caribbean in 1700 (AC4). Maar de stad doet gewoon niets met me, het ziet er allemaal zeker goed uit maar het is alsof de detail ontbreekt. Er zijn weinig gebouwen of plekken waar je echt een band mee krijgt en je wordt van hot naar her gestuurd, wat goed kan uitpakken maar in Watch_Dogs is het net even wat minder allemaal. Het is ook een gevoel dus misschien lastig uit te leggen.

Dat over de sidequests had ik beter moeten uitleggen. De sidequests zelf waren prima en uitdagend maar er is in de game een reden waarom je ze doet, de missie die er door wordt vrijgespeeld. En juist die valt keihard tegen, echt een anticlimax. De digital trips heb ik niet veel gedaan (alleen voor de trophy ;) ) vond dat persoonlijk niet veel toevoegen maar kan begrijpen waarom mensen dat tof vonden. Ik heb gewoon het idee dat er veel meer in had gezeten, en zal daarom deel 2 zeker aanschaffen.

[ Voor 20% gewijzigd door Frankaro op 13-08-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:18:
Ik ga trouwens hard lachen als TR straks gewoon wederom de beste performance behaalt op de PS4.
Daar reken ik wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Microsoft / Xbox-talk blijft is hier niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open world winter sports game SNOW is coming to PS4.

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20140813_29674286

In een open wereld door de sneeuw is wel erg vet.
Een soort GTA : Snow World lijkt me wel wat.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:49:
Open world winter sports game SNOW is coming to PS4.

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20140813_29674286

In een open wereld door de sneeuw is wel erg vet.
Een soort GTA : Snow World lijkt me wel wat.

:+
Snow zat gisteren gewoon in de Sony persconferentie, had je dat gemist?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:54:
Snow zat gisteren gewoon in de Sony persconferentie, had je dat gemist?
Nu staat het ook op PSBlog met trailer , verhaal en plaatjes.
*weg*

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 13-08-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Snow had ik niets van meegekregen, klinkt wel vet! Helaas vind ik het grafisch, vooral omdat het met de CryEngine is gemaakt, tegenvallen. En wanneer leren ontwikkelaars nou dat Depth of Field vrijwel niet bestaat?

Neem als voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3891/14715068228_fe0aecdaa6_b.jpg

Ziet er niet uit :/ Ik bedoel, voor objecten dichtbij is het erg mooi, maar om de hele spelwereld wazig te maken...

[ Voor 20% gewijzigd door iApp op 13-08-2014 19:15 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indie he. Het is grafisch geen AAA topper, maar lelijk? Nee vind ik niet. Dat heb ik meestal met upscaling en giga veel kartelrandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:18:
Indie he. Het is grafisch geen AAA topper, maar lelijk? Nee vind ik niet. Dat heb ik meestal met upscaling en giga veel kartelrandjes
Je moet het ook in beweging zien en spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:22:
[...]

Je moet het ook in beweging zien en spelen denk ik.
Ik geloof niet dat jij begrijpt waar hij op doelt met zijn upscaling...... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
iApp schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:14:
Snow had ik niets van meegekregen, klinkt wel vet! Helaas vind ik het grafisch, vooral omdat het met de CryEngine is gemaakt, tegenvallen. En wanneer leren ontwikkelaars nou dat Depth of Field vrijwel niet bestaat?

Neem als voorbeeld:

[afbeelding]

Ziet er niet uit :/ Ik bedoel, voor objecten dichtbij is het erg mooi, maar om de hele spelwereld wazig te maken...
Is dit niet in een soort photo mode gemaakt waarbij ze scherpstellen op de skiër? Of is dit echt zoals de hele game werkt?

Maar die game viel me bij Sonys persco ook al op ja, al werd hij volgens mij niet bij naam genoemd maar kwam hij in die compilatie voorbij. Altijd vet die ski en snowboard games. Ik houd hem zeker in de gaten! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 13-08-2014 19:51 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stream voor MGS5 (kan elk moment beginnen)

http://www.twitch.tv/KONAMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verstekbakker schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:08:
Om even de MS vs. Sony discussie te onderbreken, heeft er al iemand gespeeld met Surgeon Simulator? Is het de moeite waard?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hele leuke game..als je bezopen bent :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
Als freebie lijkt het me wel lachen, maar om hier nu daadwerkelijk geld aan uit te geven. 8)7

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:15
Ik doe in het dageliijks leven al teveel operaties,menndan helaas niet als medicus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
dutchgio schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:31:
[...]

Dat is die P.T. demo ook...
Iemand dat al gespeeld? >:) :o
Dat is toch de nieuwe Silent Hill? Hoe is het?

Komt zometeen ook op de live stream geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Nou, met Metal Gear Solid V bevestigt voor de PC is de PS4 aankoop weer vooruitgeschoven voor mij

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 13-08-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Pheace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:42:
Nou, met MGS V bevestigt voor de PC is de PS4 aankoop weer vooruitgeschoven voor mij
Offtopic: Geniale aankondiging btw :p Al stond het al vantevoren op Konami's website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Tenenkrommend die presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Pheace schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:42:
Nou, met MGS V bevestigt voor de PC is de PS4 aankoop weer vooruitgeschoven voor mij
Steam.... Ik vind MGS V persoonlijk niets, ik ben heel erg van de shooters..... Maar kom op, een kartonnendoos....

Je moet er maar van houden...

[ Voor 0% gewijzigd door Bullet NL op 13-08-2014 21:20 . Reden: typo!!!!!!111111 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
pfff nou nou niet te doen joh

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42
Ik heb wat gemist. Welke presentatie is er nu aan de gang? Van Konami?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:56:
Ik heb wat gemist. Welke presentatie is er nu aan de gang? Van Konami?
Alleen Metal Gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Oke, van de beelden die ik tot nu toe heb gezien ben ik nog niet echt enthousiast. Ik had liever een game als MGS3 gezien in plaats van deze tot nu toe vreemde open world game met ballonnetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Metal Gear hoor je op een console te spelen. Moet er niet aan denken deze te spelen op de PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
Die kartonnen doos met plaatjes is natuurlijk niet serieus bedoeld, de mogelijkheden wel.

Kan je dit ook via Twich op de ps4 bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dude.. Smurfenregel helpt niet, zo te zien? :+

On: ik vind MGS ook niks. Heb die proloog wel uitgespeeld, maar was 'm 10 minuten later alweer vergeten.

Eerstvolgende game waarnaar ik nu uitkijk is Metro Redux. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:42:
[...]

Dat is toch de nieuwe Silent Hill? Hoe is het?

Komt zometeen ook op de live stream geloof ik.
Niet echt mijn game, heb het wel even volgehouden..
spoiler:
ik dacht eerst dat ik bugged zat, elke keer die gang door :+
Even uitvogelen wat je moet doen dan komt het wel, maar ik ben op een begeven moment maar even gestopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
t3dd3k schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:00:
Die kartonnen doos met plaatjes is natuurlijk niet serieus bedoeld, de mogelijkheden wel.

Kan je dit ook via Twich op de ps4 bekijken?
ja gewoon in de browser, op die manier kijk ik hem nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:54:
[...]

Steam.... Ik vindt MGS V persoonlijk niets, ik ben heel erg van de shooters..... Maar kom op, een kartonnendoos....

Je moet er maar van houden...
Tot nu toe vind jij alles wat Sony en Konami presenteert niets hé? :+

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
Recon24 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:03:
[...]

ja gewoon in de browser, op die manier kijk ik hem nu ook.
Ok kon al niets vinden op twich. Vind een tablet dan wat fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:00:
[...]

Dude.. Smurfenregel helpt niet, zo te zien? :+

On: ik vind MGS ook niks. Heb die proloog wel uitgespeeld, maar was 'm 10 minuten later alweer vergeten.

Eerstvolgende game waarnaar ik nu uitkijk is Metro Redux. :9~
Helemaal mee eens. Heb zelf 2033 al gespeeld, dus ik denk dat ik alleen voor last light ga. Ik vind (de smurfenregel!) het niet echt een spel om 2 keer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:07:
[...]

Helemaal mee eens. Heb zelf 2033 al gespeeld, dus ik denk dat ik alleen voor last light ga. Ik vind (de smurfenregel!) het niet echt een spel om 2 keer te spelen.
Ja ik hebt heb 2033 voor de helft ongeveer gespeeld. Maar heb je die comparison video gezien? Ze hebben echt vrijwel de hele game opnieuw opgebouwd. Ziet er echt briljant uit.
Pagina: 1 ... 92 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]