DaanDH schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:42:
Vraagje voor het kopen van de PS4.
Is het handig deze nu al te kopen, of te wachten tot de slim-versie uitkomt?
Nog geen idee wanneer deze uitgebracht zou worden, maar verwacht wel dat deze komt. Net zoals bij elke Playstation.
Wat raden jullie aan?
En na de slim versie wachten op de super slim? Of beter na de super slim even wachten op de aankondiging van de PS5? Of... Precies ja, mijn punt: je kan blijven wachten echter gaat je game ervaring er niet op voor uit. Wil je de games die er NU zijn spelen? Kopen! Zijn er nog geen games die je wil spelen? Koop de PS4 dan wanneer die game er wél is voor je!
De voornaamste reden van de PS4 is om games te spelen. Als er toffe games zijn die je nu graag wil spelen snap ik dus niet wat je tegen houd. Je kan wachten op de 'slim' versie die iets kleiner en zuiniger is, maar je gaat niet meer plezier hebben met gamen
Overigens: tot nu toe hebben ALLE revisies van PlayStation (PS1, PS2, PS3, PSP, PSVita) steeds minder features gekregen bij de kleinere versie. Ze gebruiken goedkoper materiaal, halen bepaalde onderdelen weg en schrappen sommige dingen. Het enige voordeel wat hier tegenover staat: een kleiner en zuiniger apparaat dat goedkoper is voor Sony om te produceren. Tot nu toe vind ik de eerste versies altijd het mooiste van PlayStation apparatuur. Ze gebruiken daar beter/mooier materiaal, design vind ik persoonlijk mooier en je hebt meer features (bijv een memcard reader bij de PS3, OLED scherm bij PSVita, HDD bij PS2 etc).
Hopelijk kan je tot de juiste beslissing komen