Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
PS4: 10 Million and Going Strong -> Big whoop.. who cares, serieus alleen leuk als fanboy war troll.
Upcoming PS4 System Update to v2.00 to Add Share Play, YouTube and More to Come -> Awesome
Until Dawn Unveiled for PS4 -> FUCK YES! survival horror is terug
New Destiny Trailer Debuts at Gamescom 2014 -> Destiny.. Shooter #979786
PS4 Exclusive The Tomorrow Children Announced at Gamescom 2014 ->Meh
The Vanishing of Ethan Carter Brings Occult Mystery to PS4 -> gaaf, maar weer een indie style game
Hollowpoint Makes Console Debut on PS4 -> Meh
Hellblade Revealed for PS4, Developed by Ninja Theory -> meh
LittleBigPlanet 3: New Create Tools and Features Detailed -> eenegzins leuk
Tearaway Unfolded Coming to PS4 -> cool!
The Order: 1886 at Gamescom – Introducing Nikola Tesla -> WOO!
New DRIVECLUB Video Showcases Online Challenges -> WOO!
Bloodborne on PS4: New Combat Details -> OMG FUCK YES! WOOT!
New inFAMOUS First Light Trailer Revealed -> YAY!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Welk spel is PT?rajackar schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:09:
[...]
PT staat nu ook in de NL store.
Na 5 minuten al een van de interessantere games van de afgelopen tijd.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zo maar eens terug lezen wat ik heb gemist...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Je kunt nu toch ook gewoon iemand met Watchdogs vragen je te helpen?AtlAntA schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:33:
Dus met shareplay kan ik 1 van jullie pro gamers charteren om de social lubricant trophy van watchdogs binnen te hengelen?
En wat voor een. Heb bij demo al steeds kippenvel. This is the stuff nightmares are made of.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:23:
Horror game genaamd P.T. is het enige wat ik kan vinden
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Diegene kan het dan nog wel eens druk krijgen...AtlAntA schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:33:
Dus met shareplay kan ik 1 van jullie pro gamers charteren om de social lubricant trophy van watchdogs binnen te hengelen?
Niemand die ik ken is zo goed.Martinspire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:36:
[...]
Je kunt nu toch ook gewoon iemand met Watchdogs vragen je te helpen?
Creepy as hell iddrajackar schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:43:
[...]
En wat voor een. Heb bij demo al steeds kippenvel. This is the stuff nightmares are made of.
edit: stream kijken van anderen die het spelen is leuker
[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-08-2014 23:06 ]
Ik zit nu alleen wel vast. Geen idee wat ik moet doen.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:00:
[...]
Creepy as hell iddff weer bijkomen
[ Voor 11% gewijzigd door rajackar op 12-08-2014 23:09 ]
Ik vind er niks an. Ik loop alleen maar die gang op en neer en er gebeurd niets...ja op een gegeven moment gaat een deur op een kier staan, maar ik kan niets doen. Als dit het is...weinig creepy aan.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:00:
[...]
Creepy as hell iddff weer bijkomen
edit: ok, iets te voorbarig, haha.
[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 12-08-2014 23:41 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vooral dat stukje van de presentatie zag er echt fantastisch uit, jammer alleen dat ze 2 minuten daarvoor net hadden laten zien dat je met 200 tegen een ijswand kan knallen zonder verdere gevolgen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
WHUT!? Ik ben geen racegame fan, maar dit is echt verschrikkelijk vet.

Norman Reedus de hoofdrol?

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=873305
[ Voor 54% gewijzigd door PBP op 13-08-2014 00:30 ]
Is zeker wel belangrijk voor third party support, er is blijkbaar nog nooit een console zo snel, zo hard verkocht als de ps4 en jij doet het af met who cares?lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:20:
Mijn mening:
PS4: 10 Million and Going Strong -> Big whoop.. who cares, serieus alleen leuk als fanboy war troll.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hmm, waar heb je dit vandaan? Klinkt nog wel plausibel aangezien Hideo Kojima al eerder aangegeven heeft wel iets met silent Hill te willen doen.PBP schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:26:
Die nieuwe demo van PT is de nieuwe Silent Hill gemaakt door Hideo Kojima en Guillermo del Toro
[afbeelding]
Norman Reedus de hoofdrol?
[afbeelding]
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=873305
AC Unity
The Order
Driveclub
Bloodborn
Staan zoiezo op mijn "kopen" lijst.
Hellblade moet ik wat meer gameplay van zien.
Ik vind het zó zó zó zonde dat ze voor een random arcade game hebben gekozen voor deze game, bedenk je Gran Turismo met zulke graphics eens voor.. Dan staat hier morgen nog een PS4
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Toen kregen we Sonys persconferentie zelf (dus niet de trailers ervoor), en ik moet zeggen dat ik een paar Indies tot nu toe vet vond maar er nog niet heel warm van werd. En dan komen ze met zulke goede en veelbelovende titels aan, damn. Met Rime, WiLD, The Vanishing of Ethan Carter, No Man's Sky (niet vandaag), Alienation dan moet je wel van indies gaan houden. En dan zijn er ook nog DayZ, Tearaway, Journey die naar de PS4 komen, The Witness is veelbelovend, en dan vergeet ik er nog een paar, heerlijk al die titels die voor de nodige afwisseling zorgen tussen het AAA geweld.
De term Indie begint ook wel behoorlijk te vervagen, want indies als in door 3 nerds in een zomerkamer in elkaar geflanste games zijn veel games al lang niet meer. Vele worden met grote teams, budgetten, en hulp van professionele studio's gemaakt, en dat die je er ook in terug. Een hele goede ontwikkeling die enerzijds zorgt voor een frisse wind door gameland, en die ook de terugloop aan AAA games door de enorm gestegen budgetten kan compenseren.
[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 13-08-2014 01:42 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Het mag eigenlijk niet zo maar voor jouw complete post +1!Mr Ton schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 01:40:
Voor mij staan voor het najaar sowieso Fifa 15, Destiny, DriveClub en Call of Duty Advanced Warfare op een rijtje, maar voor die eerste drie wist ik dat al voor Gamescom. CoD heeft me echt heel positief verrast, en voor het eerst in jaren staat die op mijn must-buy lijstje.
Toen kregen we Sonys persconferentie zelf (dus niet de trailers ervoor), en ik moet zeggen dat ik een paar Indies tot nu toe vet vond maar er nog niet heel warm van werd. En dan komen ze met zulke goede en veelbelovende titels aan, damn. Met Rime, WiLD, The Vanishing of Ethan Carter, No Man's Sky (niet vandaag), Alienation dan moet je wel van indies gaan houden. En dan zijn er ook nog DayZ, Tearaway, Journey die naar de PS4 komen, The Witness is veelbelovend, en dan vergeet ik er nog een paar, heerlijk al die titels die voor de nodige afwisseling zorgen tussen het AAA geweld.
De term Indie begint ook wel behoorlijk te vervagen, want indies als in door 3 nerds in een zomerkamer in elkaar geflanste games zijn veel games al lang niet meer. Vele worden met grote teams, budgetten, en hulp van professionele studio's gemaakt, en dat die je er ook in terug. Een hele goede ontwikkeling die enerzijds zorgt voor een frisse wind door gameland, en die ook de terugloop aan AAA games door de enorm gestegen budgetten kan compenseren.
Verwijderd
Firmware 2.0 : YouTube uploading gaat voor mij genieten worden.
Share Play voor mijn familie en vrienden.
Plus ze zouden nog meer functies aankondigen
Wild : Een soort natuurgame waar ik wel interesse in heb , want ik hou van de natuur
DayZ : Op de laptop was het ook genieten , maar dat kan ik straks nog beter op de bank.
Ik hoop dat ie dit jaar nog komt met een soort early access programma net zoals in Steam.
Until Dawn : Een horror avontuur heb ik wel zin in , een soort nextgen The Last of Us.
Rime : Ik kreeg er een soort Zelda gevoel bij maar dan nog mooier audiovisueel.
Hellblade : Van de makers van Heavenly Sword , een spel waar ik ook van genoten heb.
Bloodborne : Ook een soort donkere game wat er heel mooi en veel belovend uit zag.
The Order 1886 : Dit gaat genieten worden van het betere knalwerk zoals in games als Uncharted.
Destiny : Deze game staat de volgende maand al op mijn PS4 om van te genieten.
Tien miljoen PlayStation 4's verkocht : Dit is goed nieuws voor mensen die van multiplayer games houden.
Meer mensen die spellen spelen dus sneller games vinden.
En dan hebben we nog de jaarlijkse spellen die uitkomen zoals FIFA , NBA , Madden en Call of Duty.
Het gaan mooie tijden worden voor gamers , ik hoop dan ook nog lang te genieten van de PlayStations.
erm ja, wat boeit het de speler hoeveel er verkocht zijn? Precies 0. Het enige wat spelers ermee doen is "OMG WIJ VERKOPEN MEER RABBLE RABBLE" etc.MeNTaL_TO schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:27:
[...]
Is zeker wel belangrijk voor third party support, er is blijkbaar nog nooit een console zo snel, zo hard verkocht als de ps4 en jij doet het af met who cares?
Zolang er genoeg support is, is er geen probleem. Sorry, maar al zou Sony de verkoopcijfers alleen aan andere devs geven om ze over te halen te developen voor de PS4, zou het voor de speler iets veranderen? Alleen dat ze minder fanboy ammo hebben, dus veranderd er precies 0
Dat is mijn punt :-)
Anywho, echt belangrijk nieuws
Silent Hill FUCK YES!
Alleen Norman Reedus.. dat vind ik wel een stuk minder, maar ja. Mee liften op de Walking Dead hype moet ook wel weer denk ik.
Prima perso van Sony verder. Daar waar MS als hoogtepunt een multiplatform titel als timed exclusive had (serieus, gaat iemand daar een X1 voor kopen, als je in de tussentijd ook Uncharted 4 kan spelen en daarbij de kans in acht neemt dat ook het 2e deel van TR een betere performance zal hebben op PS4?), liet Sony bijna artistiek mooie indies zijn, ondersteund door blockbuster titels als Bloodborne, The Order en DriveClub (ik miste wel Uncharted, maar dat komt wel goed).
Ik ben overigens blij dat DriveClub geen sim gaat worden. Ik ben al geen racer en zoveel tijd heb ik niet om te gamen. Dan is het sociale aspect van de game fijn, gecombineerd met het feit dat je gewoon lekker een potje kan racen met vrienden. En dat met de mooiste graphics die ik tot nu toe gezien heb.
Verder Rime, WiLD, Alienation en Journey (was die er ook gisteren?) die ik zeker ga spelen en echt iets anders doen. Er komen mooie tijden aan.
Mij boeien de verkopen eigenlijk ook wel, vind interessant om te zien hoe snel de consoles verkopen! het was ook interessant om te zien hoe de PS3 de 360 op het laatst toch nog inhaalde.lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:11:
[...]
erm ja, wat boeit het de speler hoeveel er verkocht zijn? Precies 0. Het enige wat spelers ermee doen is "OMG WIJ VERKOPEN MEER RABBLE RABBLE" etc.
Zolang er genoeg support is, is er geen probleem. Sorry, maar al zou Sony de verkoopcijfers alleen aan andere devs geven om ze over te halen te developen voor de PS4, zou het voor de speler iets veranderen? Alleen dat ze minder fanboy ammo hebben, dus veranderd er precies 0
Anywho, echt belangrijk nieuws
Silent Hill FUCK YES!
Alleen Norman Reedus.. dat vind ik wel een stuk minder, maar ja. Mee liften op de Walking Dead hype moet ook wel weer denk ik.
Je verkoopt nu bijna 2x zoveel meer PS4 dan de X1, dat is zeer interessant ondanks dat bijv MS met een exclusief toen der tijd aankwam (Titanfall) met het idee om Sony te bij te houden met de verkopen hiervan.
Echter valt dit nog wel redelijk tegen (maar dit is een andere discussie)
Ik zelf vind nogmaals de verkopen altijd erg boeiend.
En het enige waarom het je boeit (wat ik uit het bericht haal) is wanneer de PS3/4 beter verkoopt dan de concurrent. Dan bewijs je toch precies mijn punt?Origins schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:34:
[...]
Mij boeien de verkopen eigenlijk ook wel, vind interessant om te zien hoe snel de consoles verkopen! het was ook interessant om te zien hoe de PS3 de 360 op het laatst toch nog inhaalde.
Je verkoopt nu bijna 2x zoveel meer PS4 dan de X1, dat is zeer interessant ondanks dat bijv MS met een exclusief toen der tijd aankwam (Titanfall) met het idee om Sony te bij te houden met de verkopen hiervan.
Echter valt dit nog wel redelijk tegen (maar dit is een andere discussie)
Ik zelf vind nogmaals de verkopen altijd erg boeiend.
Het boeide mij de vorige generatie al, ik volgde eigenlijk vanaf het begin de sprint die Sony inzette om Microsoft te achterhalen, en die sprint hebben ze inmiddels doorgezet naar de huidige generatie consoles.lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:38:
[...]
En het enige waarom het je boeit (wat ik uit het bericht haal) is wanneer de PS3/4 beter verkoopt dan de concurrent. Dan bewijs je toch precies mijn punt?
Het is vreemd want er zijn nog niet echte NEXT-gen games uit en daarom vind ik het ook knap dat Sony zo een hoog aantal scoort daar waar de concurrent eigenlijk (ver) achter blijft.
Ja er zou heel veel veranderen. Voor mij is het bijvoorbeeld wel belangrijk... Waarom vraag je? Omdat als ik een game wil spelen dat géén CoD is online wil spelen bijvoorbeeld ik hier in Europa op de Xbox One bijvoorbeeld amper matches kan vinden in bepaalde gamemodes maar op de Ps4 wel omdat daar gewoon de kans veel groter is dat er in verhouding meer mensen zijn die dezelfde game ook online spelen.lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:11:
[...]
erm ja, wat boeit het de speler hoeveel er verkocht zijn? Precies 0. Het enige wat spelers ermee doen is "OMG WIJ VERKOPEN MEER RABBLE RABBLE" etc.
Dus ja, dat soort zaken doen er wel toe op die manier
Maar op dat na is het 100% hypetrain meuk. Wat interessanter is is of de games & consoles een beetje verkopen in duitsland & the UK & NL aangezien daar m'n tegenstanders en medespelers vooral vandaan komen. Laat beiden consoles het nou goed doen in de UK dus dat maakt al vrij weinig meer uit denk ik voor de meeste games als je ff online wilt gamen.
Mijn must haves van afgelopen dagen:
Bloodborne
Silent Hill
Drive Club
vraagje alleen.
Tijdens de announcement van de PS4 is er een game genoemd die mij echt gaaf leek. Was een puzzel game First Person op een eiland die je vrij kon verkennen, weet iemand nog welke dat was?
The witness! Daar heb ik nou ook echt zin in.
[ Voor 8% gewijzigd door corset op 13-08-2014 08:51 ]
Oh ik meen me ook zoiets te herinneren! Kan alleen de titel ook niet achterhalen...lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:50:
Anywho, back on topic.
Bloodborne
Silent Hill
Drive Club
vraagje alleen.
Tijdens de announcement van de PS4 is er een game genoemd die mij echt gaaf leek. Was een puzzel game First Person op een eiland die je vrij kon verkennen, weet iemand nog welke dat was?
Ik doe met je mee met Bloodborne, Silent Hill en Driveclub trouwens... Ik hoop ZO erg dat er ooit weer een écht goede Silent Hill game komt... Die series is achteruit gegaan sinds 1 &2...
EDIT: Ah The Witness... Nice.
Mee eens, hoewel de laatste goed te doen was.Brutal1ty schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:51:
[...]
Oh ik meen me ook zoiets te herinneren! Kan alleen de titel ook niet achterhalen...
Ik doe met je mee met Bloodborne, Silent Hill en Driveclub trouwens... Ik hoop ZO erg dat er ooit weer een écht goede Silent Hill game komt... Die series is achteruit gegaan sinds 1 &2...
EDIT: Ah The Witness... Nice.
Rime bedoel je?lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:50:
Anywho, back on topic.
Bloodborne
Silent Hill
Drive Club
vraagje alleen.
The witness! Daar heb ik nou ook echt zin in.
PSN: Bellerophon-
Oh wat slecht, ik lees nu pas dat Kojima zich gaat bemoeien met Silent Hill. Vraag me niet waarom, maar mijn gevoel er over is ineens een stuk beterlanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:53:
[...]
Mee eens, hoewel de laatste goed te doen was.
Kojima heeft zich in ieder geval vaak bewezen en ondanks dat ook daar de kwaliteit niet altijd even consistent is heb ik nog nooit echt slechte games gespeeld waar zijn naam aan verbonden was... Wie weet
Ik moet wel zeggen dat ik had gehoopt iets van Uncharted 4 te zien
En ik ben vooral benieuwd naar de eventuele lag bij Share Play
Ik had zelf ook gehoopt iets van U4 te zien, maar eigenlijk wist ik wel beter dat het gewoonweg nog te vroeg is.Bellerophon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:57:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik had gehoopt iets van Uncharted 4 te zien![]()
En ik ben vooral benieuwd naar de eventuele lag bij Share Play
Denk dat bij de VGA gameplay beelden getoond gaat worden van Uncharted.
Denk dat er ook weer nieuwe dingen getoond gaan worden bij de TGSOrigins schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:02:
[...]
Ik had zelf ook gehoopt iets van U4 te zien, maar eigenlijk wist ik wel beter dat het gewoonweg nog te vroeg is.
Denk dat bij de VGA gameplay beelden getoond gaat worden van Uncharted.
Denk dan alleen nog geen U4
Hier ookBrutal1ty schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:03:
DayZ de PS4 versie ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb de PC versie liggen, maar die is niet lekker te spelen op m'n PC. De ARMA II engine is het nooit eens geweest met m'n PC =p
[ Voor 31% gewijzigd door Bellerophon op 13-08-2014 09:05 ]
Wat betreft The Order, ook hier maak ik me zorgen dat het zo'n 13-in-een-dozijn shootertje wordt met 6-7 uur gameplay en 0,0 replay value. De setting is best leuk, maar zonder multiplayer zit ie waarschijnlijk langer in de brievenbus te wachten dan dat ie daadwerkelijk in de PS4 zit.
Die "kleinere titels" (indies) boeien mij ook vrij weinig. Maar kans is toch groot dat ze wel via PS+ worden aangeboden dus kopen ga ik ze sowieso niet.
Hellblade kan ook nog wel een leuke brainless hack/slash worden, maar ik loop niet echt warm van trailers die 0,0 gameplay footage laten zien.
SharePlay kan interessant worden. Maar als ik het goed begrijp is de tweede persoon gewoon bezig met remote play. Eerst maar eens zien hoe dat technisch uitpakt voordat ik er enthousiast over ga worden. En als Sony dit volledig open zet voor PS+ gebruikers dan kan het een goede nuttige functie worden. Maar als uitgevers zelf kunnen bepalen of ze dit toelaten voor hun titels dan is het zonde van de tijd geweest.
Het 10-miljoen-verkopen nieuws was voor mij denk ik het boeiendste. Het is een mijlpaal waarvan ik dacht dat die pas ergens volgend jaar gehaald ging worden. Toch altijd wel een leuk gevoel als het paard waarop je hebt gewed een voorsprong neemt in de race
Wat betreft Drive Club heb ik zeker wel interesse in een clubje. Dit spel staat hoog in mijn lijst!Brutal1ty schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:35:
Ik denk dat games als Driveclub leuk zijn als we met Tweakers een paar clubjes startenZoals ik al vaker vermeld heb ken ik amper gamers in real life dus een clubje met like-minded mensen van deze website zou daar waarschijnlijk schitterend voor zijn. Hoop dat de rest het met me eens is dan is dat iets waar we naar kunnen kijken voor de geïnteresseerden!
De Vita Uncharted beter, LOL.lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:08:
Uncharted 4 gaan we binnenkort wel zien.. op zich ook niet zo lastig, aangezien U3 gewoon een stuk minder was dan de eerdere 2 delen (hell, de vita uncharted was beter).
De geforceerde touch controls met het matige verhaal en de aparte bad guy?
Nee, de Vita versie is by far het slechtste deel. Ook niet raar, omdat deze niet door ND is ontwikkeld.
Hoop trouwens dat Until Dawn geen echte horror game wordt, maar meer zoals The Last of Us. Horror games vind ik namelijk geen reet aan
Ben daarnaast ook benieuwd hoe ze Dayz gaan porten naar de PS4, de PC versie is daar op dit moment totaal niet geschikt voor. Vooral je inventory en het craften lijkt mij in de huidige versie onmogelijk om met een controller te besturen. Dus ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Bij Diablo 3 is het ook goed gelukt, dus hopelijk kunnen ze daar wat van leren. Ik zal sowieso niet gaan voor een early access versie, ik heb dit namelijk bij de PC versie al gedaan. Ze zijn wel druk aan het door ontwikkelen maar het gaat, voor mijn gevoel, nog wel een hele tijd duren voor ze eindelijk een stabiele speelbare versie hebben met alle content erin. Hopelijk bijten de PC en PS4 versie elkaar niet m.b.t. de ontwikkeltijd. Ben sowieso fan van Dayz, dus als ze met een goede versie op de proppen komen zal ik hem wellicht (naast de PC versie) ook voor de PS4 halen. Maar zoals ik al zei , wacht ik eerst op een retail versie.
Driveclub kan er ook wel eens voor zorgen dat ik, sinds lange tijd, mij weer een keer waag aan een racer
Van de aangekondigde indie games zat er voor mij, op het eerste gezicht, ook niet echt 1 tussen. Maar als ze via de IGC aangeboden worden zal ik er wel wat proberen
PSN: LinQ-NL
Uncharted 3 beter, LOLbram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:45:
[...]
De Vita Uncharted beter, LOL.
De geforceerde touch controls met het matige verhaal en de aparte bad guy?
Nee, de Vita versie is by far het slechtste deel. Ook niet raar, omdat deze niet door ND is ontwikkeld.
De geforceerde lineare tunnel shooter met over the top verhaal en matige gameplay
Nee, de vita versie is by far het betere deel. Ook niet raar, omdat deze niet door ND is ontwikkeld
Zie je, zo werkt een mening
Ik vind Uncharted 3 gewoon ruk, de Vita versie had een stuk meer exploration dan 3, en dat maakt het voor mij gewoon leuker spelen.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik alle vier de delen (3x PS3 en 1x PSVita) erg vermakelijk vond en gewoon toffe games. De Vita versie deed zeker niet onder voor de console varianten en was ook helemaal niet slecht. Uiteindelijk vind ik de afwisseling qua setting de doorslaggevende factor dus deel 1 en de vita versie zijn evengoed dan 3 en dan deel 2. Mijn mening.lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:49:
[...]
...
Ik vind Uncharted 3 gewoon ruk, de Vita versie had een stuk meer exploration dan 3, en dat maakt het voor mij gewoon leuker spelen.
Ik ga er vanuit dat het een timed exclusive is. Anders had er wel gestaan in de richting van 'only 100% on Xbox' en niet 'only on Xbox in 2015'.Odieus schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:45:
Is er al meer duidelijkheid over Tomb Raider? Is deze nu timed exclusive of exclusive? Het is voor mij geen reden om een extra console aan te schaffen maar zou deze wel graag willen spelen.
Als het wel een echte exclusive is, dan is het nu alweer gedaan met de reboot van Tomb Raider.
En TR is gewoon timed exclusive. Anders hadden ze er inderdaad niet expliciet Holiday 2015 bij vermeld en daarbij is het ondenkbaar dat Square Enix een installbase van bijna 100 miljoen negeert, PC niet meegerekend.
Is dit officieel bevestigd of zegt je glazen bol dit?bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:55:
En TR is gewoon timed exclusive. Anders hadden ze er inderdaad niet expliciet Holiday 2015 bij vermeld en daarbij is het ondenkbaar dat Square Enix een installbase van bijna 100 miljoen negeert, PC niet meegerekend.
Ik denk het ook. Dit ruikt heel erg naar een timed exclusive, met een NDA voor de kant van SE om eerst de releases voor de andere systemen geheim te houden. Voor hoe lang weet ik niet, maar de kans is groot dat er elders in de ketting ergens informatie over lekt als de release nadert.Bellerophon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:53:
[...]
Ik ga er vanuit dat het een timed exclusive is. Anders had er wel gestaan in de richting van 'only 100% on Xbox' en niet 'only on Xbox in 2015'.
Als het wel een echte exclusive is, dan is het nu alweer gedaan met de reboot van Tomb Raider.
Zoals ik al zei, als het echt een exclusive is zal de verkoop van TR volledig in elkaar donderen. En het is nou niet dat Square Enix in het geld zwemt. Ja, nu misschien wel door deze dealbram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:03:
[...]
Kijk anders even op NeoGAF en houd nou eens op over Titanfall joh. Als EA toen de verkoopcijfers van nu eens zou weten, hadden ze MS keihard uitgelachen.
Jij denkt dus echt dat SE de gehele PS installbase gaat negeren? Je hoopt het, das wat anders.
Darrell Gallagher, Crystal Dynamics Head of Studios schrijft:
Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox.
This doesn’t mean that we’re walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.
[ Voor 6% gewijzigd door embee op 13-08-2014 10:08 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
Gezond verstand. No way dat die permanent exclusive blijft dan eet ik mijn schoen wel opOdieus schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:56:
[...]
Is dit officieel bevestigd of zegt je glazen bol dit?
Lees dit bericht eens;AlphaBlack_NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:10:
[...]
Gezond verstand. No way dat die permanent exclusive blijft dan eet ik mijn schoen wel opOf ze moeten bij SE echt een klap van de molen hebben gehad. TR2013 had volgens mij 75% van de verkopen op de niet Xbox platformen en toch vielen de verkopen nog tegen(vonden ze zelf).Dus ja dan maar Xbox exclusive,makes sense
![]()
http://tombraider.tumblr....of-the-tomb-raider-update
Cogitationis poenam nemo patitur
Project cars is ook veel meer simulatie terwijl Drive Club meer arcade is. Bij Project Cars heb ik gelezen dat je banden slijten en je je motor etc. kan opblazen. Beide spellen zullen dus wel aanspreken voor verschillende soorten publiek.BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:47:
Project CARS komt ook rond de zelfde tijd uit als Driveclub. Ik heb me niet echt verdiept, maar Project CARS lijkt me op dit moment vele malen leuker.
Jaja mooie woorden maar geschiedenis leert anders (Mass effect,Ninja Gaiden o.a). Dit is een typische microsoft deal.Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:11:
[...]
Lees dit bericht eens;
http://tombraider.tumblr....of-the-tomb-raider-update
Game wordt zelfs niet gepublished door MS. Zal me niet verbazen als deze game in een net iets andere editie toch voor PS4 uitkomt ala Ninja Gaiden Sigma
[ Voor 51% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-08-2014 10:15 ]
Kun je verklaren waarom er dan bij verschillende gamejournalisten (waaronder Geoff Knightley) twijfels zijn over de volledige exclusiviteit als hij hier naar vraagt en geen duidelijk antwoord krijgt.Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
Bram, ik geloof niet in sprookjes....
[...]
Helemaal naar de het Persbericht van Darrell Gallagher, Crystal Dynamics Head of Studios is het toch wel duidelijk??
Kom op heren, laten we elkaar hier niet voor gek verklaren, het staat in het persbericht zwart op wit....
Tuurlijk een persberichtje, maar over komt holiday 2015 in voor.. er staat nergens exclusief for 2015 zonder holiday 2015.
Blijkbaar wil je het niet zien.
*knip* offtopic
[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 13-08-2014 11:54 ]
Wat daar zwart op wit staat is:Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
Ik gun de PS4 gamers, inclusief mijn eigen kinderen, alles.... Maar nogmaals, wanneer ik mensen naar mijn mening onzin zie optekenen en idiote aannames zie doen over de interpetatie over wat exclusief zou betekenen dan reageer is daar graag op....
Normaals, het staat hier zwart op wit; http://tombraider.tumblr....of-the-tomb-raider-update
Ik heb dus helemaal nergens belang bij....
This doesn’t mean that we’re walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.
Waar in het stukje staat precies dat het 100% zeker niet meer uitkomt? Als het tussen de regels lezen is, is het NIET zwart op wit.
Zie je? Wat jij kan, kunnen anderen ook
Vind jijAdlermann schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
Ach, een arcade racer is 100x leuker dan een sim, dus ik ben er wel blij mee dat het zo arcade-achtig is.
Een leuke arcade racer is er al: NFS Rivals.
En wat al eerder gezegd is: Stel je eens een GT voor met de graphics van Driveclub
Of andersom: de graphics en sfeer van Driveclub met de physics van GT (want eerlijk, de GT5 was nu niet echt opwindend of sfeervol. Daarentegen rijdt ie dan wel weer fantastisch)
In dat laatste geval zou ik een erg blij mannetje zijn
Maar wellicht dat ik mijn G25/Playseat Evo verkoop omdat deze niet ondersteund wordt en zal ik toch met
de controller gaan spelen... Dan maakt het ook niet zo heel veel uit want met controller is alles arcade vind ik.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Feit: het komt 100% zeker NIET in 2015 op PS4.lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:24:
[...]
Wat daar zwart op wit staat is:
Waar in het stukje staat precies dat het 100% zeker niet meer uitkomt? Als het tussen de regels lezen is, is het NIET zwart op wit.
Zie je? Wat jij kan, kunnen anderen ook
Feit: andere Tomb-raider game komt wel
Geen feit: Game komt nooit op PS4
Geen feit: SE laat PS4 helemaal vallen.
Move on people...
EA is bezig, waarom lees ik daar niets over?
http://www.twitch.tv/ea
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2014 10:26 ]
Verwijderd
Daar koop ik zeker niet een Xbox One voor.
Tomb Raider op de PS4 was een leuke game , niet meer en niet minder.
Er zijn nog genoeg andere leuke spellen die wel naar de PS4 komen.
Zijn er nog mensen die uitkijken naar Diablo? Ik heb m zelf gister toch maar gepreordered nadat ik de pc versie (na 3 maanden volop spelen) had afgezworen i.v.m. de verslavingsfactor. Kan jammer genoeg m'n WD en Monk dus niet meenemen naar de PS4, maar dat geeft me wel de gelegenheid om eindelijk een Wizzard (en later de crusader) te gaan bouwen. Me binnenkort maar weer eens verdiepen in alle builds etc.Move on people...
Medetweakers die mee gaan levelen? voor mij zal het in een rustig tempo gaan aangezien ik simpelweg niet zoveel tijd heb om te spelen...
psn: jagermeistertim
Dit.Martinspire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
Feit: het komt 100% zeker NIET in 2015 op PS4.
[ Voor 13% gewijzigd door Origins op 13-08-2014 10:28 ]
Op basis van de volgende aannames:
- Square Enix is niet gek.
- Ik denk dat bij een volledige multiplatform release (incl. lastgen en pc) de X1 sales niet boven de 25% van totaal komen. Zou MS voor elke sale van TR2 nog eens 3x de winst overmaken aan SE? Ik zie geen andere reden waarom SE anders voor een exclusive zou kiezen.
- Tomb Raider deed het niet super, maar inmiddels wel bijna 5 miljoen verkocht. Dan vind ik een sequel aannemelijk. Ik denk dus niet dat er zonder "zak geld", van wie dan ook, geen sequel was gekomen (situatie Bayonetta 2 is dus anders in deze).
Maargoed only time will tell. Ik zal het spel niet missen hoor. Ik denk dat de grootste ophef niet is omdat de PS4 gamers Tomb Raider missen, maar dat MS nog niet de handdoek in de ring gooit en ze hun tanden laten zien.
Whaha, ik denk ik kijk even mee naar de Sims presentatie gaat er één doodMartinspire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
EA is bezig, waarom lees ik daar niets over?
http://www.twitch.tv/ea
Zit al tijdje te kijken, maar The Sims is een prima spelletje om je vrouw een poosje zoet te houden! win-winAfvalzak schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Whaha, ik denk ik kijk even mee naar de Sims presentatie gaat er één dood
Inderdaad, mijn vriendin was dan ook erg blij toen alle sims 2 delen gratis uitgedeeld werdenLekkerboeie86 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
Zit al tijdje te kijken, maar The Sims is een prima spelletje om je vrouw een poosje zoet te houden! win-win
We hebben het immers wel over EA heAtlAntA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:44:
Als ik dat sims 4 topic op neogaf even door neem dan lijkt het alsof ze gewoon sims 3 gestript hebben en dat je een volledige versie kan krijgen door een shitload aan dlc te kopen.
Nou, als we klaar zijn met Bullet bashen. In het bericht van Square Enix staat letterlijk:Martinspire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
Feit: het komt 100% zeker NIET in 2015 op PS4.
'coming Holiday 2015' is (ook volgens mijn Engels middelbare schoolboek) een nonrestrictive relative clause. De extra informatie dat Rise of the Tomb Raider eind 2015 uitkomt doet dus niets af aan de zin Rise of the Tomb Raider is exclusively on Xbox.Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox.
Daar is niets vaags of onduidelijks aan, en we mogen dus aannemen dat er geen plannen zijn om Tomb Raider op een ander platform dan Xbox uit te brengen.
In de loop van de tijd kunnen plannen veranderen en deals opengebroken worden, maar dat is pure speculatie. Het kan ook zo zijn dat ze liegen (komt vaker voor in marketing), maar ook dat is voor ons speculatie.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Iemand die hier al wat over weet?
Daar heb ik de Wii U al voorLekkerboeie86 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
Zit al tijdje te kijken, maar The Sims is een prima spelletje om je vrouw een poosje zoet te houden! win-win
PS4 is mijn terrein en daar komen geen suffe Sims achtige spelletjes op
PSN: Maichel
Dit is nu precies wat ik de hele tijd probeer duidelijk te maken, dit heeft niets met welke discussie tussen Xbox of PS4 te maken. Feit is dat er instaat dat het exclusief is en tijdens de Holiday 2015 uit komt. Normaal gesproken bedoeld men dan rond de kerstdagen en oud en nieuw 2014/2015....embee schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Nou, als we klaar zijn met Bullet bashen. In het bericht van Square Enix staat letterlijk:
[...]
'coming Holiday 2015' is (ook volgens mijn Engels middelbare schoolboek) een nonrestrictive relative clause. De extra informatie dat Rise of the Tomb Raider eind 2015 uitkomt doet dus niets af aan de zin Rise of the Tomb Raider is exclusively on Xbox.
Daar is niets vaags of onduidelijks aan, en we mogen dus aannemen dat er geen plannen zijn om Tomb Raider op een ander platform dan Xbox uit te brengen.
In de loop van de tijd kunnen plannen veranderen en deals opengebroken worden, maar dat is pure speculatie. Het kan ook zo zijn dat ze liegen (komt vaker voor in marketing), maar ook dat is voor ons speculatie.
Ik verwacht dat al het nieuwe wordt bewaard tot dat systeem 2.0 wordt uitgerold. Men heeft dan een mooi moment om weer wat marketingtijd te pakken.Maichel schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:25:
Wat ik trouwens niet goed snap, er zou toch ook een firmware-update komen "rond of tijdens" Gamescom? Trouwens miste ik wel een hele belangrijke feature die ik had verwacht dat ie nu wel zou komen, namelijk het "indelen" van je games in folders. Misschien is dit een tussentijdse update tussen de huidige firmware en die 2.0 firmware maar dat denk ik niet, anders hadden ze dat gisteren maar wat graag gemeld
Maar goed, wanneer 2.0 komt is nog even afwachten... ergens in de komende 4 maand dus
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 13-08-2014 11:30 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja herfst zeiden ze. Dus daarom...maybe dan toch nog kans op een tussentijdse update met bijvoorbeeld die folders. Hoop tVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
De update komt ook heel snel : Eind van dit jaar.
PSN: Maichel
Misschien een bericht op het Blizzard forum zetten? Kan me voorstellen dat er meer met die vraag zitten. Heb het idee dat er steeds meer US accounts in Europa zitten.KookSpook schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:22:
Weet iemand of diablo 3 evil edition een region lock heeft? Wil hem namelijk uit de us stores bestellen, maar wil wel zeker van zijn dat ik dan met eu spelers speel ivm amerikaanse. Daarnaast ben ik benieuwd of het savegame importeren vanuit een EU diablo 3 game wel goed gaat.
Iemand die hier al wat over weet?
Bij de PC kies je zelf op welke server je wilt spelen, maar heb geen ervaring met de console versie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Is die "Shadow Realms" game nou dat ding waar ze steeds over aan het teasen zijn met "You've been chosen" ?
[ Voor 112% gewijzigd door Chaoss op 13-08-2014 11:52 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit spel zag er juist super vet en grafisch ontzettend mooi uit. Alsof je sowieso al naar een animatie film keek. Volgens mij kan je hier alles in bouwen wat je wilt.PS4 Exclusive The Tomorrow Children Announced at Gamescom 2014 ->Meh
[YouTube: http://youtu.be/9bnfz3XjUxQ]
[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 13-08-2014 12:12 ]
Volgens mij wel, in de trailer van Shadow Realms kwam namelijk ook de tekst "You've been chosen" terug.BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:33:
Ik heb enkele belangrijke punten van de EA presentatie gemist...
Is die "Shadow Realms" game nou dat ding waar ze steeds over aan het teasen zijn met "You've been chosen" ?
Tussen de middag eens aanzetten en kijken wat het is.
Verwijderd
Hmmm , ik ben ook vrij veel thuis , maar ik heb mijn PS4 nog nooit aan horen gaan.Tadream schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:22:
Ik werk vanuit huis vandaag en op de achtergrond heb ik denk ik al een stuk of 6 keer de PS4 aan en uit horen gaan. Waarschijnlijk updates oid, maar valt aardig op (omdat ik vrij veel thuis werk en dat ding nooit hoor).
Tussen de middag eens aanzetten en kijken wat het is.
Ook niet als ik em op standby heb staan en dan download ie wel soms updates.
Maakt ie dan bij jou piepgeluiden en gaat die aan (wit licht)?
Na half uurtje weer eens.
Nu net even aangedaan en hmm begint in veilige mode.
Nog een keer opstarten en weer veilige mode.
Gekozen op de systeemsoftware te updaten en er is een 1.75 update (misschien is die alweer wat ouder maar heb de PS4 even niet aan gehad vanwege vakantie).
Hij is hem nu aan het updaten.
Verwijderd
Hopen dat het een firmware bug was.Tadream schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:44:
Ja piep en dan gaat die aan en dan weer uit.
Na half uurtje weer eens.
Nu net even aangedaan en hmm begint in veilige mode.
Nog een keer opstarten en weer veilige mode.
Gekozen op de systeemsoftware te updaten en er is een 1.75 update (misschien is die alweer wat ouder maar heb de PS4 even niet aan gehad vanwege vakantie).
Hij is hem nu aan het updaten.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]