• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ze bewaren natuurlijk het beste voor het einde, de vorige keer bij de E3 waren dat TLOU, GTA V en Uncharted 4 ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11 02:20
Haal de toffe muziek weg bij Alienation en dan hou je eigenlijk niet veel over.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:07:
[...]

Nope lees nog meer zure reacties van Xbox One bezitters :P
Dezelfde reacties als tijdens de Xbox persconferentie bedoel je? :P

Vooralsnog Rime en daaropvolgend Bloodborne. De rest vind ik ook nog niet heel erg boeiend. Maar save the best voor last :)

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 12-08-2014 20:10 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

RobbieN schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:08:
Haal de toffe muziek weg bij Alienation en dan hou je eigenlijk niet veel over.
Dead Nation maar dan in een andere setting.

Verder zijn Sony presentaties altijd lang, wat verwacht je 1,5 uur beelden van Triple A titels? iedereen met gezond verstand weet dat zo'n presentatie altijd voor een groot gedeelte uit minder interessante titels en geleuter over de Vita bestaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 12-08-2014 20:10 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• RobbieN
Zat ik ook al aan te denken.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:04

Bullet NL

Eigen Wijs

autocue henk ;)

En dat was het!

[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 12-08-2014 20:11 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• uchiha tijntje
Toch niet the best for last?

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:02

kaanmijo

Picobello B.V.

...dit was het? Niet eens Uncharted? Beetje jammer weer dit.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Dat was alles?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 21:14
Whut dit was het?

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:30
gaat uit als een nachtkaars

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

That all :')

Last.fm | Code Talks

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:41

BM

Moderator Spielerij
Interessante manier om je persco te eindigen, maar ik zat eigenlijk nog op een leuke klapper te wachten?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wow, Wild ziet er bruut uit! Ancel (de laatste Rayman games) is een goeie vangst van Sony .

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:00
Nou weinig schokkends van Sony. Van Microsoft ook niet echt, maar goed. Vorig jaar was de deceptie bij beiden nog groter.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
Teleurstellende persconferentie zeg. Nog geen eens een grote topper aangekondigd.

Shikata ga nai.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-12 11:07
LOL wat was dat nou weer voor einde? Eindig dan met wat gameplay van een multiplatform titel of een standaard filmpje.

Nee sorry, weinig boeiends gezien bij Sony helaas.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Geen gta..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Helaas het kan beter Sony, eigenlijk waren beide persco's niet bijzonder vandaag.

• RobbieN
Gelukkig zijn ze beter in consoles maken dan in presentaties.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Wat een zwak einde, weinig boeiends overall.. Ik ga infected afslaan! ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Die stond bij MS wel op de schermen....

Maar overal erg teleurstellend...

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-12 15:07
Nou, blijkbaar is Gamescom niet zo belangrijk voor MS en Sony als dat we allemaal dachten.

Steam/XBL: Avioto

• ismilyfox
  • Laatst online: 16-10-2023
conclusie : BOOOOEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Blizzard: Smilyfox#21203

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:12:
Nee sorry, weinig boeiends gezien bij Sony helaas.
Ik heb die van de Xbox niet eens gekeken.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
ik had verwacht met het vertellen van het behalen van de 10 miljoen dat ze ook nog met is spectaculairs zouden komen...

Jammer dit

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:53

Major_ton

Shoot!

Wat een troep... De verwachtingen waren weer eens te hoog.

The Last Guardian is ondertussen omgedoopt tot The Lost Guardian... In geen wegen te bekennen!

Some infinities are bigger than others.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:13:
[...]

Dan heb je een prima presentatie gemist. Je kunt discussieren over de games, maar qua presentatie hadden ze het bij MS veel beter voor elkaar imho.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:00
[...]

Dan kun je er ook niks over zeggen... sneaky implies.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• uchiha tijntje
Toch wel bijzonder dat er al 10 miljoen exemplaren zijn verkocht, terwijl er eigenlijk amper games voor zijn die niet op de last gen uit zijn gekomen....

Dat is al een prestatie op zich :P

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Dat zegt eerder iets over jou dan over de Xbox presentatie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Ik heb me gewoon gefocused op PlayStation.

De presentatie was ook weinig aan inderdaad

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

Nou ik werd toch wel wild van Wild hoor. Dat kan nog eens een hele bijzondere game gaan worden!

PSN: Finally_Chris

• Origins
  • Niet online
[...]

Was behalve de Tomb Raider moment ook niet echt de moeite.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-12 19:58
BM schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:14:
[...]

Dan heb je een prima presentatie gemist. Je kunt discussieren over de games, maar qua presentatie hadden ze het bij MS veel beter voor elkaar imho.
Da's een kwestie van smaak. Persoonlijk vond ik de persco van Sony een beter.
Niet veel, maar wel beter.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:14:
Toch wel bijzonder dat er al 10 miljoen exemplaren zijn verkocht, terwijl er eigenlijk amper games voor zijn die niet op de last gen uit zijn gekomen....

Dat is al een prestatie op zich :P
salt...

Maar ben benieuwd hoe tweakers dit nieuws van 10 miljoen verkochte PS4's gaat melden op de frontpage...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verbazend dat U4 niet is getoond, daar was ik bijna vanuit gegaan, ik had geen verassingen verwacht maar geen U4 vind ik toch wel verassend, gaan we daar pas gameplay beelden van zien op de E3 2015 en komt U4 pas eind 2015 uit?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben volgens mij de enige die het een hele goede persco vond? :P Maar ja, Indies zijn dan ook wel mijn ding. Had ook niet veel anders verwacht, vorig jaar lag de focus bij Gamescom ook op de Indie titels.

Veel interessante nieuwe titels gezien, Rime ziet er echt heel veelbelovend uit, Until Dawn ook. Nieuwe IP van Ninja Theory. Wild van Ancel lijkt me erg tof te worden.
Mmmm beide presentaties niet veel verassingen. Op de TR shitstorm na dan :P

Until Dawn ben ik wel benieuwd naar geworden

[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-08-2014 20:17 ]

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Jammer had wel tenminste 1 nieuwe AAA titel verwacht. De indies vind ik persoonlijk niet interessant, daar heb ik geen PS4 voor gekocht.

PSN: LinQ-NL

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-12 19:58
kazuka schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:16:
Ben volgens mij de enige die het een hele goede persco vond? :P Maar ja, Indies zijn dan ook wel mijn ding. Had ook niet veel anders verwacht, vorig jaar lag de focus bij Gamescom ook op de Indie titels.

Veel interessante nieuwe titels gezien, Rime ziet er echt heel veelbelovend uit, Until Dawn ook. Nieuwe IP van Ninja Theory. Wild van Ancel lijkt me erg tof te worden.
Ben het met je eens.

Ook die System Software 2.0 vond ik erg interessant.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Meh.....

Voor mij was het enige boeiende de "sharing" functies van PS+. Maar de stream viel daar deels weg dus niet alles doorgekregen....

Kan je nu alle (digitale) software met een vriend delen die ook PS+ heeft? En zelfs multiplayer zolang je het maar met elkaar doet?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-12 22:17

PBP

Chaoss schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:16:
Verbazend dat U4 niet is getoond, daar was ik bijna vanuit gegaan, ik had geen verassingen verwacht maar geen U4 vind ik toch wel verassend, gaan we daar pas gameplay beelden van zien op de E 2015 en komt U4 pas eind 2015 uit?
Dat lijkt me wel, maar daar was ik ook wel vanuit gegaan. Ik verwachte na 1 trailer sowieso niet eerder dan mid 2015.

Verwijderd

DayZ heb ik wel erg zin in om op de PS4 te spelen.

Als het goed is komt er een early access programma voor.
Een alpha of beta van DayZ dus , net zo als op Steam.

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Toch flikken ze het weer, zo'n bizar breed scala aan games laten zien. Het kan allemaal niet je smaak zijn en dat hoeft ook niet. als er maar een aantal tussen zit die het wel zijn. De Fifa's, assassin creeds en COD komen toch wel dus waarom daar op fucussen als je de kleinere gems waar iedereen vaak overheen kijkt ook hun aandaacht kan geven. Bloodborne FTW en de dlc van Infamous ga ik ook zeker halen... eerst nog even druk met The Last Of Us.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jackal131 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:17:
[...]

Ben het met je eens.

Ook die System Software 2.0 vond ik erg interessant.
Ja inderdaad! Lijkt me dat ze voor die PS4 gameshare functie hun Gaikai technologie gebruiken?

Ik was echt impressed van de hoeveelheid nieuwe games die ze lieten zien.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik heb in ieder geval een heel gevarieerde persco gezien met voor vrijwel iedere doelgroep een game.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Precies, en dat waren veel indy's, maar ook wel weer games die qua productiewaarde de status van "indy" overstijgen.

Er is nog nooit een grote triple A titel op de Gamescon aangekondigd, waarom was er dan de verwachting dat dit nu wel zou gebeuren?

Opmerkelijk vond ik ook wel de 10 miljoen verkochte unit's en dan daadwerkelijk aan consumenten verkochte units dus niet pallets vol voorraad die nog bij retailers staan. tijdens de E3 waren het er toch nog maar 5 of 6 miljoen?

Maar nogmaals wtf waarom geen Uncharted 4, ik kon er nog niet bij met mijn verstand :P

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 12-08-2014 20:27 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik vind het ook leuk dat de "kleinere" games eens wat meer aandacht krijgen want al die AAA titels die bijna altijd weer teleurstellen zoals de Watch Dogs , CoD's , Fifa's , BF's en AC's altijd maar weer de same shit.
Dat is ook het grote verschil met de Xbox vanmiddag want daar kregen Halo, Forza en Tomb raider bijna alle tijd.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Ik dacht eerst toen ze Bohemia zeiden dat ze ArmA 3 gingen porten.

Maar dat was natuurlijk DayZ.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik had alleen een aankondiging van een Uncharted remake trilogie verwacht. Het is nog veel te vroeg voor Naughty Dog om nu al meer te showen.

Evan Carter zag er ook heel vet uit!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 13:35

rajackar

Blood Minister

Ik ben ook niet heel erg onder de indruk. Maar dat was ik van ms ook niet. Blijf dat tomb raider verhaal wel echt heel naar vinden.
Die demo van PT zag er wel cool uit. Alleen hier in geen velden of wegen te bekennen terwijl er toch echt gezegd is dat hij nu beschikbaar zou moeten zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• uchiha tijntje
swopdark schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:15:
[...]

salt...

Maar ben benieuwd hoe tweakers dit nieuws van 10 miljoen verkochte PS4's gaat melden op de frontpage...
Ik vind het serieus knap hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. :) Niets dan lof daarover, want uiteindelijk is het Sony daar om te doen. Ze hebben optimaal gebruik gemaakt van de hype die er om de launch van de nieuwe generatie consoles. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch veel gamers zijn die er veel meer van hadden verwacht. De sprong voorwaarts die veel mensen voor ogen hadden is tot op heden maar beperkt waargemaakt. Dit geldt uiteraard ook voor het xbox platform.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Dit geldt uiteraard ook voor het xbox platform.
;)

• uchiha tijntje
Je was net te snel :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 13:35

rajackar

Blood Minister

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:27:
[...]

Ik vind het serieus knap hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. :) Niets dan lof daarover, want uiteindelijk is het Sony daar om te doen. Ze hebben optimaal gebruik gemaakt van de hype die er om de launch van de nieuwe generatie consoles. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch veel gamers zijn die er veel meer van hadden verwacht. De sprong voorwaarts die veel mensen voor ogen hadden is tot op heden maar beperkt waargemaakt. Dit geldt uiteraard voor het xbox platform.
Helemaal mee eens. Ik ben blij met mijn PS4 maar eerlijk gezegd heb ik nog niet één game gespeeld die niet op last gen gemaakt had kunnen worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Chaoss schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:24:
Opmerkelijk vond ik ook wel de 10 miljoen verkochte unit's en dan daadwerkelijk aan consumenten verkochte units dus niet pallets vol voorraad die nog bij retailers staan.
Dit is echt een verpletterend aantal en bijna twee keer zoveel als de xbox one. Geen wonder dat de PS4 zoveel support geniet
Maar nogmaals wtf waarom geen Uncharted 4, ik kon er nog niet bij met mijn verstand :P
Die hebben ze toch al op de E3 "geteased" Ze hebben echt veel games geshowed. Eerlijk is eerlijk niet erg veel shooters en daar worden juist veel mannelijke gamers tussen de 16 en 28 erg hitsig van. Vind het juist heerlijk dat ze zo'n breed scala aan games laten zien. Voor ieder wat wils en zeker ook de nodige AAA's (Bloodborne, Far Cry, The Order, #Driveclub, Metal Gear)

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Het is wel waar maar dat komt natuurlijk ook omdat er nog steeds ongeveer 80 á 90 miljoen ''betalende'' X360/Ps3 klanten zijn die ook nog graag een game spelen.
Ik denk dat er heel veel games nog steeds niet te veel uit de next-gen halen omdat het de verkopen op de current-gen in de weg zou staan.
Een goed voorbeeld is bijv. CoD want ook die krijgen nog steeds ongeveer de zelfde ervaring op de GFX na dan dus daar zit nog heel winst in .
En wat denk je als Forza of Drive Club compleet next-gen was met de verkopen van alle andere multi platform racers die nog op next en current-gen moeten uitkomen zoals De crew.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 12-08-2014 20:36 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

swopdark schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:31:
Die hebben ze toch al op de E3 "geteased" Ze hebben echt veel games geshowed. Eerlijk is eerlijk niet erg veel shooters en daar worden juist veel mannelijke gamers tussen de 16 en 28 erg hitsig van. Vind het juist heerlijk dat ze zo'n breed scala aan games laten zien. Voor ieder wat wils en zeker ook de nodige AAA's (Bloodborne, Far Cry, The Order, #Driveclub, Metal Gear)
precies geleased, ik had nu eerlijk gezegd wel een uitgebreidere trailer verwacht en stiekem ook wel gehoopt op ingame beelden.

JE hoort mij ook niet zeggen dat deze presentatie niet geod of voldoende was, we hebben inderdaad giga veel games gezien, niets meer dan lof maar ik had echt wel gerekend op U4, er miste op het einde imho echt een knaller.

[ Voor 73% gewijzigd door Chaoss op 12-08-2014 20:36 ]

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Bloodborne:

Alienation:

Wild:

Wat is dat toch met die vrouwelijke gamers in die filmpjes we all know de meeste vrouwelijke gamers te afzichtelijk zijn om aan te zien en fucking 98 pct mannelijk is. O-)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb qua indiegames echt helemaal niets gezien waar ik warm van wordt, DayZ zag er leuk uit, maar is zeker niet exclusief voor de PS4....

Ook vond ik de 2.0 firmware nog al beperkt, zo had ik bijvoorbeeld DNLA en MKV support verwacht. Erg jammer en een behoorlijke kans die gemist is om dit niet toe te voegen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
PS4 vs XBO discussie's zijn niet de bedoeling van dit topic

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 12-08-2014 21:09 ]

• BurnsMM
  • Laatst online: 08-12 23:12
rajackar schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:27:
Ik ben ook niet heel erg onder de indruk. Maar dat was ik van ms ook niet. Blijf dat tomb raider verhaal wel echt heel naar vinden.
Die demo van PT zag er wel cool uit. Alleen hier in geen velden of wegen te bekennen terwijl er toch echt gezegd is dat hij nu beschikbaar zou moeten zijn.
Amerikaanse store staat hij wel.

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:19:
DayZ heb ik wel erg zin in om op de PS4 te spelen.

Als het goed is komt er een early access programma voor.
Een alpha of beta van DayZ dus , net zo als op Steam.
Die alpa of beta zal wel medio 2016 zijn dan ofzo.
Is die system 2.0 nu de versie waar we eergisteren die leaks van zagen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PBP

PBP

AtlAntA schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:44:
Is die system 2.0 nu de versie waar we eergisteren die leaks van zagen?
Nee die waren fake. Overigens zeggen ze op hun blog dat er nog meer (niet aangekondigde) functies in 2.0 zullen zitten.

• Origins
  • Niet online
- Bloodborne gameplay trailer was wel weer kick om te zien, die game gaat echt geweldig worden.

- Driveclub zag er onwijs mooi uit, uitstel heeft ze goed gedaan, naar mijn mening toch wel de mooiste racegame die er op dit moment is.

- The Order is wat mij betreft een zekerheidje, grafisch meest indrukwekkende game op de current gen consoles en qua verhaal ben ik ook wel erg benieuwd naar wat de game bied.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

PBP schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:45:
[...]

Nee die waren fake. Overigens zeggen ze op hun blog dat er nog meer (niet aangekondigde) functies in 2.0 zullen zitten.
Waarom zouden ze niet aangekondigde functies in 2.0 inbouwen en het nu niet bekend maken?
De persconferentie van vanavond was het ideale moment om daar meer over te vertellen, zoals ze dat ook gedaan hebben. Als er nu nog meer in Systeem 2.0 kom wat niet aangekondigd is kan dan niet anders zijn op al het andere wat eerder vandaag bekend is geworden. Bijvoorbeeld MKV en DNLA support.

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:48:
[...]

Waarom zouden ze niet aangekondigde functies in 2.0 inbouwen en het nu niet bekend maken?
De persconferentie van vanavond was het ideale moment om daar meer over te vertellen, zoals ze dat ook gedaan hebben. Als er nu nog meer in Systeem 2.0 kom wat niet aangekondigd is kan dan niet anders zijn op al het andere wat eerder vandaag bekend is geworden. Bijvoorbeeld MKV en DNLA support.
Misschien komt dat er dan ook wel in, en houden ze dat plekje er gewoon voor open.
Ze moeten in ieder geval geen dingen beloven en er vervolgens niet nakomen dat is eigenlijk nog veel erger.

• Recon24
[...]

Doet Sony niet voor het eerst. Vorige grote updates brachten ze ook beetje bij beetje meer info over wat er nog meer in die update aanwezig is.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
2.0 word wel een geode update zo te zien, erg gericht op gamen, en niet op mediaplayback.
Kan het wel erg waarderen dat ze gamen voor het afspelen van media stellen.
De meeste mensen hebben nu toch wel een smart tv of een mediaspeler.

Een console zal ook nooit de ervaring van een goede mediaspeler benaderen.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:46:
- Driveclub zag er onwijs mooi uit, uitstel heeft ze goed gedaan, naar mijn mening toch wel de mooiste racegame die er op dit moment is.
Ik heb qua driveability toch wel mijn vraagtekens bij DC, het kwam nog al Need for Speed achtig over, dus.... qua grafisch kan het met de besten mee, maar hou mijn hard vast betreffende het stuurgevoel...
Ik zag auto's in de trailer langs de vangrail, een sneeuwmuur of rotsen glijden op een manier dat niets meer met autorijden te maken heeft.

Het is zeker geen racesimulator waarbij je lekker van goed en echt sturende auto's kan genieten...

Kan er overigens nog steeds niet bij dat er op dit moment nog steeds geen fatsoenlijke racer beschikbaar is voor de PS4.... Triest gewoon...

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:52:
[...]

Ik heb qua driveability toch wel mijn vraagtekens bij DC, het kwam nog al Need for Speed achtig over, dus.... qua grafisch kan het met de besten mee, maar hou mijn hard vast betreffende het stuurgevoel...
Ik zag auto's in de trailer langs de vangrail, een sneeuwmuur of rotsen glijden op een manier dat niets meer met autorijden te maken heeft.

Het is zeker geen racesimulator waarbij je lekker van goed en echt sturende auto's kan genieten...

Kan er overigens nog steeds niet bij dat er op dit moment nog steeds geen fatsoenlijke racer beschikbaar is voor de PS4.... Triest gewoon...
Volgens mij hebben ze ook nooit gezegd dat het een racesim is of wel?

Die racesimulator die komt er wel, maak je niet druk.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Ik heb volgens mij geen enkele game voorbij zien komen waarvan ik nu al zeker weet dat ik m niet ga kopen :+

Until Dawn en Wild waren mijn favorieten, denk ik...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Sloebie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:51:
2.0 word wel een geode update zo te zien, erg gericht op gamen, en niet op mediaplayback.
Kan het wel erg waarderen dat ze gamen voor het afspelen van media stellen.
De meeste mensen hebben nu toch wel een smart tv of een mediaspeler.

Een console zal ook nooit de ervaring van een goede mediaspeler benaderen.
Dat ben ik dus volstrekt niet met je eens, de hardware is namelijk krachtig genoeg...... Een PS4 sloft elke mediaspeler er op zijn dooie gemak uit. Ondersteuning voor 4K films bijvoorbeeld.

Maar goed, Sony zal dit vermoedelijk niet doen omdat ze haar filmuitgeverij veel pijn gaat doen, die verkopen namelijk liever films op Blu-ray of DVD dan ze hem via een MKV player op de PS4 laten zien.

Best jammer.

• Sloebie
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:55:
[...]

Dat ben ik dus volstrekt niet met je eens, de hardware is namelijk krachtig genoeg...... Een PS4 sloft elke mediaspeler er op zijn dooie gemak uit. Ondersteuning voor 4K films bijvoorbeeld.

Maar goed, Sony zal dit vermoedelijk niet doen omdat ze haar filmuitgeverij veel pijn gaat doen, die verkopen namelijk liever films op Blu-ray of DVD dan ze hem via een MKV player op de PS4 laten zien.

Best jammer.
Natuurlijk is de hardware er goed genoeg voor.
Het gaat om de software.
Beide bedrijven zullen media playback niet als prio 1 hebben, en dat zal je als consument altijd blijven merken.

Maar goed, ik ben van mening dat een dedicated machine voor media met goede software altijd beter zal blijven dan een console voor zulke dingen.
Jij niet, dat is duidelijk.

Gamescon heeft me prettig verrast voor de PS4, meer dan genoeg games die uitkomen, en toch nog redelijk veel exlusives die nog op de markt moeten komen.
Volgens mij staat Tokyo Game show nog op de rol?

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-12 18:46
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:55:

Best jammer.
Zelfs Sony's goedkoopste Blu-Ray-spelers kunnen MKVs afspelen. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen op de PS4 vanwege angst voor copyrightschendingen.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:54:
[...]

Volgens mij hebben ze ook nooit gezegd dat het een racesim is of wel?

Die racesimulator die komt er wel, maak je niet druk.
Nee, ik zeg ook niet dat ze dat ooit hebben aangegeven. Ik maak alleen duidelijk dat ik best wel geschrokken ben van het slechte realisme van de auto's... De car physics ziet er dramatisch uit, leuk dat je dan probeert te scoren op het grafische vlak, maar wat heb je daar aan als de handeling compleet nix is.

Ik weet ook wel da er ooit een racesimulator komt, maar zeg nou zelf... Nu bijna een jaar later op de PS4 is nog geen fatsoenlijke serieuze racer te krijgen. Mensen maken zich hier druk over stuurtjes enzo terwijl er niet eens een racegame is.

Dat vind ik diep triest en uitermate teleurstellend.

Fijn dat het je toch zo aan het hart gaat en meeleeft ;) Driveclub en Project CARS staan voor de deur dus einde is in zicht!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:00:
[...]

Nee, ik zeg ook niet dat ze dat ooit hebben aangegeven. Ik maak alleen duidelijk dat ik best wel geschrokken ben van het slechte realisme van de auto's... De car physics ziet er dramatisch uit, leuk dat je dan probeert te scoren op het grafische vlak, maar wat heb je daar aan als de handeling compleet nix is.

Ik weet ook wel da er ooit een racesimulator komt, maar zeg nou zelf... Nu bijna een jaar later op de PS4 is nog geen fatsoenlijke serieuze racer te krijgen. Mensen maken zich hier druk over stuurtjes enzo terwijl er niet eens een racegame is.

Het is jammer en voor de race fans vervelend maar we moeten nu niet gaan doen alsof het een drama is.
Er mist wel wat meer dan een race games, de echte next-gen games zijn er sowieso nog niet op beide consoles.

Console is nog geen jaar uit, geef het de tijd, na 2 jaar kun je pas zeggen wat Sony niet goed heeft gedaan, GT7 zal waarschijnlijk de eerste racer worden en wanneer dat is tja dat is de vraag.

• PBP

PBP

[...]

Doet Sony vaker. 2.0 komt pas in de herfst, misschien zijn ze nog met dingen bezig waar ze niet zeker van zijn of het 2.0 gaat halen. Ik verwacht eerlijk gezegd niet iets groots als DLNA, maar kleinere features.

Zoals ze zelf zeggen
More features to come when v2.00 is made available this fall, and we will have more to announce in the coming months..
Playstation Blog

• Recon24
[...]

Jeetje wat een hoop negativiteit komt er van je vandaan. Zit je werkelijk te wachten op MKV support? Als Microsoft nog niks had aangekondigd, zat je hier niet zo te schreeuwen om MKV support.

Ik snap sowieso niet dat mensen die blijkbaar "super film fanaat zijn", doen alsof ze nog geen media speler hebben voor nog geen 80 euro.

Een energie slurpende game console gebruiken als media speler is belachelijk in mijn ogen.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:02:
Fijn dat het je toch zo aan het hart gaat en meeleeft ;) Driveclub en Project CARS staan voor de deur dus einde is in zicht!
Ik maak juist net duidelijk dat Driveclub een soort Need for Speed kloon geworden is, lekker langs de vangrail schuiven zonder dat je dit ook maar ziet op het scherm, laat staan dat het rijden in het spel beïnvloed.

Project Cars, tja daar heb ik mijn hoop dan op staan, maar die is natuurlijk niet platform exclusief.

• Sloebie
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:05:
[...]

Ik maak juist net duidelijk dat Driveclub een soort Need for Speed kloon geworden is, lekker langs de vangrail schuiven zonder dat je dit ook maar ziet op het scherm, laat staan dat het rijden in het spel beïnvloed.

Project Cars, tja daar heb ik mijn hoop dan op staan, maar die is natuurlijk niet platform exclusief.
Gran Turismo komt echt wel hoor.
Net zoals andere console hun topgames nog niet op orde hebben, en het moeten doen met remakes, is het ook zo met de PS4.
Ik snap die ongelofelijke negativiteit ook niet echt, dit is bij elke console release het geval.

• Recon24
Sowieso is het genre "race games" is minder populair geworden afgelopen jaren heb ik gemerkt.

Ik hoop dat Evolution Studio's ondertussen ook bezig is met een nieuwe MotorStorm!
Sowieso zijn de beste racegames(en dan vooral simulatie) tegenwoordig wel op PC, wheelsupport is daar ook stuk beter >:)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:05:
[...]

Driveclub is altijd als arcaderacer met wat licht sim elementen aangekondigd. Genoeg positieve geluiden van gamesites over de E3 demo qua gameplay, zit echt wel snor hoor. En waarom is het "diep triest" dat ze nog geen racegame hebben? De PS4 is nog geen jaar uit? Juist goed dat ze de tijd nemen om een goed uitgewerkte titel uit te brengen en niet gerushed tijdens de PS4 release een matige Driveclub versie uit brengen. Dat jaar uitstel heeft die titel veel goeds gedaan.

Daarnaast ben ik blij dat Sony de focus op games houdt en niet focust op media playback functionaliteit. Daar zijn genoeg (betere) alternatieven voor.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12 18:08
misschien zijn sommigen onder ons te verwend geraakt !

Ik zag prachtige dingen voorbij gaan, Drive Club zag er prachtig uit, weers effecten, weerspiegelingen van licht in de plassen op het wegdek, regen , pracht omgeving en toegankelijk , door met vrienden te spelen.

Het gebruik van tearaway vond ik leuk en zag er apart uit , nieuwe MGS 5 ,The Vanishing Of Ethan Carter en Until dawn om maar eens wat op te noemen , voor ieder wat wils , dan hebben we het niet over de Multi cross platform games die op stapel staan.

Juist de aparte dingen spreken mij aan , de dingen die Sony onderscheidt van de concurrent (en die gun ik ook het beste toe , het gaat tenslotte om de games )

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-12 12:25
Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:52:
[...]

Hou jij je hard? maar vast jonge en pre order Horizon 2.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Avioto
  • Laatst online: 08-12 15:07
Recon24 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:05:
[...]

Jeetje wat een hoop negativiteit komt er van je vandaan.
Gewoon niet op reageren. Alles wat Sony doet is verschrikkelijk en alles wat Microsoft doet is geniaal. En dat is dan moderator :'(

In zijn woorden: diep triest.

Steam/XBL: Avioto

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-12 18:46
Ik vond het een prima conferentie met heel veel nieuwe games-aankondigingen. Hoogtepunten voor mij waren Rime , Tearaway Unfolded en Wild. Originele games met visuele flair, om die reden ben ik een PS-fan. De graphics van Driveclub (photomode!) waren ook subliem.

Volgende maand is de Tokyo Game Show. Hopelijk krijgen we dan eindelijk nieuws van The Last Guardian en aankondigingen van nieuwe Japanse console-games.

Verwijderd

[...]

Lol. en dat baseer je op die korte gameplay die net is vertoond. Wacht nou maar gewoon af voordat je gameplay afschrijft aan de hand van een zeer kort filmpje en gaat gooien met termen als dramatisch. Het komt op mij over dat je wel erg je best doet om de game naar beneden te halen.

Ok.....dus Sony is verplicht het 1e jaar een racegame uit te brengen ? Beetje vreemde regel niet ? Het was touwens ook gewoon de bedoeling maar Driveclub is uitgesteld. Shit happens....

Jij probeert DC in de need for speed hoek te duwen, maar het gaat volgens mij veel meer richting PGR en GRID qua gameplay.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:26:
[...]

Lol. en dat baseer je op die korte gameplay die net is vertoond. Wacht nou maar gewoon af voordat je gameplay afschrijft aan de hand van een zeer kort filmpje en gaat gooien met termen als dramatisch. Het komt op mij over dat je wel erg je best doet om de game naar beneden te halen.
Ben persoonlijk ook niet zo te spreken over de gameplay van DC zoals die er nu uit ziet. Niet alleen gebasseerd op deze video, maar ook op eerder vrijgegeven footage. Maar daarom is het wel fijn dat ie gewoon 'gratis' op PS+ komt te staan, kan iedereen het uitproberen voor dat ze er geld aan uitgeven :)
Persoonlijk zoek ik een fijne balans tussen arcade en sim (Forza doet dat op dit moment voor mij het beste), DC neigt op basis van de videos voor mij net wat teveel naar de arcade kant.
[...]
Ok.....dus Sony is verplicht het 1e jaar een racegame uit te brengen ? Beetje vreemde regel niet ? Het was touwens ook gewoon de bedoeling maar Driveclub is uitgesteld. Shit happens....
Sony is niks verplicht, maar volgens mij (maar verbeter me alsjeblieft als ik er naast zit) was het voorheen altijd zo dat er vrij kort na de release van de diverse consoles wel wat goeie racers beschikbaar waren. Dan is het opvallend dat dat nu voor de PS4 wat tegenvalt.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 12-08-2014 21:33 ]

Xbox

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:29
[...]

Ach, een arcade racer is 100x leuker dan een sim, dus ik ben er wel blij mee dat het zo arcade-achtig is.

En het gaat om het gros van de ps4 gebruikers, ik weet nieth oe die dat vinden hoor, maar als de meerderheid gewoon lekker wil raggen, dan heb je dat ook maar te slikken ;)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Recon24 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:05:

Ik snap sowieso niet dat mensen die blijkbaar "super film fanaat zijn", doen alsof ze nog geen media speler hebben voor nog geen 80 euro.

Een energie slurpende game console gebruiken als media speler is belachelijk in mijn ogen.
Ik beschouw mezelf zeker als filmfanaat maar een mediaplayer heb ik ook niet hoor.

Wel een shitload aan blurays. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:34
Avioto schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:22:
[...]

Gewoon niet op reageren. Alles wat Sony doet is verschrikkelijk en alles wat Microsoft doet is geniaal. En dat is dan moderator :'(

In zijn woorden: diep triest.
Moet zeggen dat ik het ook best vermoeiend vind om zijn gezanik 3x op elke pagina terug te lezen. Een keertje trollen vind ik wel grappig in deze discussie, maar deze moderator weet echt van geen ophouden :')

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:30:
[...]

Ben persoonlijk ook niet zo te spreken over de gameplay van DC zoals die er nu uit ziet. Niet alleen gebasseerd op deze video, maar ook op eerder vrijgegeven footage. Maar daarom is het wel fijn dat ie gewoon 'gratis' op PS+ komt te staan, kan iedereen het uitproberen voor dat ze er geld aan uitgeven :)
Persoonlijk zoek ik een fijne balans tussen arcade en sim (Forza doet dat op dit moment voor mij het beste), DC neigt op basis van de videos voor mij net wat teveel naar de arcade kant.
Tuurlijk kan het heel goed dat DC te arcade voor je smaak is. Als je een pure race sim wil is DC niets voor je. Als het allemaal niet zo serieus hoeft dan is DC waarschijnlijk een goede optie. Voor mij lijkt DC iig een mooie balans te brengen tussen sim en arcade. Ik vind NFS games niets, maar PGR staat bij mij bv hoog aangeschreven.

De strekking van zijn post was dat DC alleen grafisch goed in elkaar zit maar dat de gameplay zuigt. Het kan niet jouw type gameplay zijn, maar of het goed of slecht is kan je helemaal niet zeggen zonder hem te spelen
[...]

Sony is niks verplicht, maar volgens mij (maar verbeter me alsjeblieft als ik er naast zit) was het voorheen altijd zo dat er vrij kort na de release van de diverse consoles wel wat goeie racers beschikbaar waren. Dan is het opvallend dat dat nu voor de PS4 wat tegenvalt.
Ja zoals ik al zei, DC zou die plaats moeten innemen maar die is uitgesteld. Maar om dat nou diep triest te noemen....
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:40:
[...]

Moet zeggen dat ik het ook best vermoeiend vind om zijn gezanik 3x op elke pagina terug te lezen. Een keertje trollen vind ik wel grappig in deze discussie, maar deze moderator weet echt van geen ophouden :')
En dan maar vol blijven houden geen fanboy te zijn. Hij heeft immers ook een ps4 :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 21:58 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Geen idee wat ik me van Wild voor moet stellen. Heb net de trailer weer gezien maar hopelijk komt er snel meer info want het ziet er wel aardig uit.
Ik vind het jammer dat er nog niets over een JRPG is gezegd, hopelijk komt dat dan op de TGS want dat genre mis ik nog in de line up.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Pagina: 1 ... 90 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]