Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
edit: Op Gamersyde staat de 60fps variant.
Last Light kost je digitaal geloof ik overigens iets van € 20,-? Voor een paar Euro meer heb je de volledige boxed editie met alle DLC.
[ Voor 57% gewijzigd door bram1984 op 13-08-2014 21:27 ]
Zal me beperken tot multiplatform en PS only:
Untill Dawn: leuk weer eens een horror game te spelen maar veeeeel te veel downtime en cheap scares. Verhaal is ditto cheesy.
The Order: niks bijzonders. Dertien in een dozijn gameplay en graphics. Veel te scripted voor mijn smaak.
Drive Club: hier kocht ik vorig jaar een PS4 voor maar werd uitgesteld. Toen op GC beviel de gameplay me wel. Een goede arcade/sim mix, maar was toen enkel time trial. Nu enkele races gespeeld, maar wat een deceptie. De graphics doen erg cartoony aan, met felle kleurtjes en erg neppe objecten en omgevingen. Gameplay was on te huilen. AI rijdt op rails en het geheel is nu teveel arcade geworden.
Evolve: gaap. Ook al is het nog geen definitieve versie dan nog waren de graphics echt crap. Gameplay voelde zelfs na 15 min. al eentonig.
The Division: Grafisch niet de mooiste game van de beurs maar wel leuke details en gameplay die volgens mij wel snor zit. Het feit dat ze nu wat meer naar rpg neigen dan 3rd person shooter heeft de game wel goed gedaan.
Far Cry 4: Ziet er goed uit en het lijkt of de gameplay wat meer diepgang heeft gekregen. Ben benieuwd naar het eindresultaat want dat is in het verleden nog wel eens tegengevallen.
Dragon Age: Inquisition: Nieuwe gameplay beelden gezien, niet mijn ding. Ik vond het een beetje een bij elkaar geraapt zooitje met de nieuwe tactische gameplay elementen.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2014 22:06 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
The Order ga ik halen voor het verhaal, de vette graphics en de originele wapens. Ik geniet altijd erg van lineaire games met scripted events. Laat maar komen.
Sorry, bedoelde "dertien in een dozijn" graphics. Niet bijzonder, en minder dan ik had verwacht van deze titel. Ik schaar het in de Watch Dogs categorie.bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:04:
Generieke graphics, wat zijn dat?
The Order ga ik halen voor het verhaal, de vette graphics en de originele wapens. Ik geniet altijd erg van lineaire games met scripted events. Laat maar komen.
Volgens zit je gewoon enorm negatief te doen. Van wat ik heb gezien en gelezen, zijn de graphics en animaties gewoon top notch, en jij noemt ze nu ineens "dertien in een dozijn"? Zelfs een YouTube video op 320p laat duidelijk zien dat The Order er véél beter uitziet dan Watch Dogs. Een exclusieve lineaire game die grafisch niet beter is dan WD. Dat zou een aardige flater zijn.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:07:
[...]
Sorry, bedoelde "dertien in een dozijn" graphics. Niet bijzonder, en minder dan ik had verwacht van deze titel. Ik schaar het in de Watch Dogs categorie.
En ik wil niet negatief doen, er zitten zeker wel aardige titels tussen, maar ik denk dat 2014 gewoon echt een overgangsjaar is van current naar "next" gen. Deze Gamescom is voor mij persoonlijk de minst sterke line up van de afgelopen 5 jaar. Veel titels die we al vorig jaar hebben gezien, en weinig dat er echt boven uitsteekt, op geen enkel platform.
Ach dan kan 2015 alleen maar beter worden denk ik maar.
En ik denk dat, als het klaar is, dat The Order een van de mooiste games in zijn soort gaat zijn. Immers is het een spel die met behulp van Sony wordt geoptimaliseerd voor 1 platform.
Ik hoop dat het aan de beurs heeft gelegen want dit gaat echt recht in tegen mijn verwachtingen haha. Maar we zullen het zien, hopelijk komen er snel meer hands-ons van grote gamesites die rustig een game hebben kunnen spelen, in een rustige setting en met goed afgestelde televisies.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:57:
Vandaag op Gamescom de nodige titels gespeeld en gezien. Duidelijk was wel dat Sony niet zo veel geld heeft gestoken in deze beurs als Microsoft, ze hoeven ook niet zozeer gezien de verkopen hierboven.
Zal me beperken tot multiplatform en PS only:
Untill Dawn: leuk weer eens een horror game te spelen maar veeeeel te veel downtime en cheap scares. Verhaal is ditto cheesy.
The Order: niks bijzonders. Dertien in een dozijn gameplay en graphics. Veel te scripted voor mijn smaak.
Drive Club: hier kocht ik vorig jaar een PS4 voor maar werd uitgesteld. Toen op GC beviel de gameplay me wel. Een goede arcade/sim mix, maar was toen enkel time trial. Nu enkele races gespeeld, maar wat een deceptie. De graphics doen erg cartoony aan, met felle kleurtjes en erg neppe objecten en omgevingen. Gameplay was on te huilen. AI rijdt op rails en het geheel is nu teveel arcade geworden.
Evolve: gaap. Ook al is het nog geen definitieve versie dan nog waren de graphics echt crap. Gameplay voelde zelfs na 15 min. al eentonig.
The Division: Grafisch niet de mooiste game van de beurs maar wel leuke details en gameplay die volgens mij wel snor zit. Het feit dat ze nu wat meer naar rpg neigen dan 3rd person shooter heeft de game wel goed gedaan.
Far Cry 4: Ziet er goed uit en het lijkt of de gameplay wat meer diepgang heeft gekregen. Ben benieuwd naar het eindresultaat want dat is in het verleden nog wel eens tegengevallen.
Dragon Age: Inquisition: Nieuwe gameplay beelden gezien, niet mijn ding. Ik vond het een beetje een bij elkaar geraapt zooitje met de nieuwe tactische gameplay elementen.
Wel een leuke dag gehad?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dan hebben ze nog heel wat werk voor de boeg, of deze demo op Gamescom was gewoon al pre E3 materiaal, dat kan natuurlijk ook.BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:26:
Je kan de "graphics" van een grote open world game zoals Watch_Dogs niet vergelijken met een shooter waar je bijna claustrofobie van krijgt. Is een heel ander beestje.
En ik denk dat, als het klaar is, dat The Order een van de mooiste games in zijn soort gaat zijn. Immers is het een spel die met behulp van Sony wordt geoptimaliseerd voor 1 platform.
Er zal vast nog wel een en ander opgepoetst worden maar de gameplay was ook niet bijster interessant. Het is voor het eerst dat ik dit jaar eens meer uitkijk naar de indie titels.
Ik heb een perskaart inderdaad. Nee hoor, er is een hoekje bij Sony waar je Far Cry 4, The Order en Untill Dawn kunt spelen (en een video van Bloodborne kunt checken).Trishul schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:29:
Maar de gamescom Is toch pas vanaf morgen open voor het publiek? Of heb je dan een trade/media pass? En ik dacht dat er van the order alleen een gameplay trailer was?
Als dat morgen ook beschikbaar Is voor het publiek wordt het dan spannend om meer ervaringen te horen.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:32:
[...]
Ik heb een perskaart inderdaad. Nee hoor, er is een hoekje bij Sony waar je Far Cry 4, The Order en Untill Dawn kunt spelen (en een video van Bloodborne kunt checken).
Eigenlijk jammer dat ik steeds minder tijd heb om te gamen, watch_dogs en tlou nog niet eens uitgespeeld. Maar op basis van de trailer durf ik wel te stellen dat The order er beter uitziet dan watch_dogs.
Hebben we overigens al releasedates te pakken van no man's sky en rime?
Ik denk dat je (Sony-aangaand) overigens net als ik gewoon veel spellen ziet die niet jouw ding zijn. Gister tijdens presco ook niet echt veel dingen gezien die me aanspraken overigens. Maar ik speel genoeg andere toffe games. Ik krijg sterk het gevoel dat je er echt tegenop ziet omdat het ook deels je werk is (al dan niet part-time?). Tijd om iets anders te doen?
[ Voor 83% gewijzigd door BM op 14-08-2014 07:59 ]
Verwijderd
Aparte kijk op graphics. Sorry hoor maar The Order ziet erg grafisch gewoon fantastisch uit. En dat kwalificeer jij als 13 in een dozijn ? Ik hoor dan graag de andere 12 games met deze kwaliteit graphics.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:07:
[...]
Sorry, bedoelde "dertien in een dozijn" graphics. Niet bijzonder, en minder dan ik had verwacht van deze titel. Ik schaar het in de Watch Dogs categorie.
Maar goed, ik las ook dat je Forza Horizon grafisch beter vond dan Drive Club
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 22:49 ]

[ Voor 55% gewijzigd door BM op 14-08-2014 08:00 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik weet in ieder geval dat ik de games nu toch niet kan spelen. Dus lekker wachten en met mn eigen ogen zien. Ik weet in ieder geval wel dat ik niet teveel ga verwachten (zoals bij Watch Dogs). Wat dat betreft vind ik het goed dat Phusebox even zijn mening/visie geeft. Even op de rem, adem halen en afwachten hoe de games écht zullen zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 13-08-2014 22:52 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 54% gewijzigd door BM op 14-08-2014 08:00 ]
psn: HertogJack
Precies, dit maakt het nog interessanter om morgen de reacties van het publiek te horen, kijken hoe die erover denken. En het helpt de verwachtingen te temmenRossi46 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:49:
[...]
Dit is zijn visie en het is juist goed dat hij dit, met onderbouwing, met ons deelt
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 14-08-2014 08:00 ]
Verwijderd
De enige hier, true. Maar niet de enige persoon op deze wereld. En zijn mening wijkt toch behoorlijk af van de rest m.b.t. de graphics van The Order. Plus daarbij komt dat de filmpjes die nu beschikbaar zijn al genoeg zeggen. Die zullen real life alleen nog maar beter zijn.ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:51:
Tja, Phusebox is wel de enige hier die de games live voor zn neus heeft gezien... Wij hebben alles via video's etc mogen zien. Of Phusebox heeft oudere builds gespeeld dan de video's/demo's die ze hebben gepresenteerd, of de games zijn niet allemaal zo spectaculair als ze doen geloven....
Ik weet in ieder geval dat ik de games nu toch niet kan spelen. Dus lekker wachten en met mn eigen ogen zien.
Ik heb ook tig GIFS gezien van games maar dat geeft echt een vertekend beeld. Zelfs 1080p filmpjes zou je ook op een grote tv moeten bekijken om een goed beeld te krijgen maar door het verlies aan scherpte lijken dezen ook vaker mooier dan "in het echt".HertogJack schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:52:
[...]
Gaat even om de manier waarop![]()
Maargoed weer ontopic, heb gifjes gezien van drive lub in dit topic en ik vond het imo wel indrukwekkend.
Maar goed ik ga slapen. Morgen weer een lange dag. Zal jullie mijn mening besparen. Dan liever de fanboys geloven die alles op zo'n beurs vet vinden...
Ik ben blij dat hij de moeite neemt om zijn ervaringen te delen. En natuurlijk is het subjectief... en je kan het er mee eens zijn of niet. Maar zoals jullie nu reageren is de kans redelijk aanwezig dat hij de volgende keer zijn mening niet meer met ons deelt. Dat zou ik jammer vinden.
Haha, je smiley is er goed bij gekozenNickvdd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:04:
Even die P.T demo gespeeld, Nooit meerNa die aantal passages begonnen de rillingen over m'n lijf te lopen. Wel erg grappig verzonnen die progressieve horror dingen zo zie je maar wat je met 2 kamers kan doen.

Ik ben zelf ook niet echt gemaakt voor dat soort shit, maar ik denk dat ik het toch niet kan laten om demo te downloaden
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Na de 2e keer door de gang te hebben gelopen was ik er klaar mee.Rossi46 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:35:
[...]
Haha, je smiley is er goed bij gekozen![]()
Ik ben zelf ook niet echt gemaakt voor dat soort shit, maar ik denk dat ik het toch niet kan laten om demo te downloaden
Ben van mezelf al een schijtluis en deze game drukte op mijn paniek knopjes
Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 14-08-2014 00:09 ]
Steam/XBL: Avioto
Ja ik had mijn vriendin als backup.AtlAntA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:57:
Haha bij outlast ben ik op die steigers al gestopt!
Ik dacht dat ik een ge wel dig truucje had. Door heel langzaam te draaien dat ik wss eerst een schouder zag en daardoor niet schrikte. Dan dat je heel snel gaat draaien en zon kerel in beeld krijg.
Maar dat kon ze niet waarderen, dit werkte nogmeer op haar zenuwen.
En ik dacht dat ik al erg was, kwam tot de tweede of derde "jumpscare"...AtlAntA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:48:
[...]
Na de 2e keer door de gang te hebben gelopen was ik er klaar mee.
Ben van mezelf al een schijtluis en deze game drukte op mijn paniek knopjesgedelete dus.
Je moet er echt vaak doorheen en het is elke keer anders...
Bij Outlast was het net zo, bij de allereerste deur waar wat achter zat, zat ik tegen het plafond. PlayStation uitgezet en volgende dag verder gegaan.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Je bent voor mij de twee al dit aangeeft over The Order, sprak eerder op de avond een vriend van mij die vandaag ook op de Gamescom rond heeft gelopen. Hij had ook met het een en ander kunnen gamen, waar onder de The Order, hij als PS4 gamer was enorm in dit spel teleurgesteld.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:52:
Ben niet anders gewend hier en kan me ook weinig boeien. Velen zien alles hier met een te roze bril waar ik toegeven erg kritisch en vaak negatief ben.
Het is gewoon mijn persoonlijke mening en ja ik vind The Order zoals ik het vanochtend gespeeld heb gewoon niet overtuigen. En zoals ik al zei kan het ook gewoon een heel oude build zijn.
En nee, dit is niet mijn mening, heb het spel zelf nog niet eens gezien, maar hij gaf het wel expliciet aan als teleurstelling. Ik kan de kritische opmerking van Pushbox dan ook wel begrijpen, het gene wat Pushbox hier aangeeft wist hij mij namelijk ook in grote lijnen te vertellen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb net een 15 min walkthrough van die demo gezien maar no way in hell dat ik die game ooit ga spelen. Ik werd al super nerveus van het filmpje, laat staan dat ik die thuis op een grote tv met surround ga doen.The_Worst schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:38:
Horror/thrillerfilms: geen probleem, Echter spellen waar je van schrikt, kan ik echter heel slecht hebben. Heb daar een soort van voorbereiding van nodig. P.T. opgestart en door de deur gelopen, verder ben ik nog niet gekomen. Morgenavond een echte poging doen.![]()
Bij Outlast was het net zo, bij de allereerste deur waar wat achter zat, zat ik tegen het plafond. PlayStation uitgezet en volgende dag verder gegaan.
Met Outlast kreeg je soms al inderdaad de kriebels en bijna een hartverzakking maar ik heb wel het idee dat ze dit met Silent Hill gaan overtreffen. Geen game voor mij dus
Toch apart dat de meningen altijd anders zijn, op verschillende fora's lees ik dat ze toch wel erg positief zijn (tuurlijk niet allemaal)
Ik hecht zelf 0 waarde aan de mening van een persoon die een early alpha demo heeft gespeeld (negatief of positief)
De beelden die pas zijn losgekomen van de gameplay, ben ik echt wel van onder de indruk.
Grafisch is het echt top notch, geen andere game gezien op de consoles die daar aan kan tippen, gameplay is het nog even aankijken, maar dat is iets wat ik zelf moet ondervinden.
Vanavond ook maar even aan de slag met P.T. kijken of ik genoeg schrikmomenten krijg.
Komende maanden komen er geweldige games uit en als ik naar 2015 kijk met The Order, Bloodborne.. volgende maand Driveclub.
Heerlijke exclusives!
[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 14-08-2014 07:33 ]
http://www.gamersyde.com/...ub_gameplay-15703_en.html
Graphics lijken me gewoon prima in orde hoor en in lijn met wat we eerder hebben gezien:? Dus ben benieuwd wat Phusebox heeft gespeeld
Maar heel erg arcade lijkt het me wel, naja de PS+ plus editie is gratis dus die kan iedereen even spelen of hij het wat vindt.
edit: btw altijd grappig om te zien hoe slecht sommige mensen wel niet zijn in het spel wat ze moeten previewen/reviewen,

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-08-2014 07:44 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Thnx voor de tip!KookSpook schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:01:
Fifa 15 nu, alleen vandaag, bij wehkamp 48€ voor de ps4
http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-US/beta/index.aspx
Geweldig om te horen.Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 07:54:
GTA 5 schijnt in de remake voor de PS4, PC en Xbox One het mooiste er uit te zien van alle games op de Gamescom. Ik kan het me haast niet voorstellen, maar volgens mijn maatje die er nog een paar dagen rond mag lopen vanwege zijn werk is het echt zo.
Ben één van de weinige die speciaal heeft gewacht tot hij op next gen te spelen is, het hele verhaal is dus nog nieuw voor me
Alle andere gta's natuurlijk wel grijs gespeeld.
Ik ben er ook wel blij mee, de Next-Gen GTA5 versie neemt alles mee van het voorgaande platform, zo heb ik de storyline helemaal uitgespeeld, dat was net voor de komst van mijn next-gen consoles. Ik heb dus nagenoeg niets aan de multiplayer gedaan. Daar ga ik dus ook mooi mee verder.HertogJack schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:27:
[...]
Geweldig om te horen.
Ben één van de weinige die speciaal heeft gewacht tot hij op next gen te spelen is, het hele verhaal is dus nog nieuw voor me
Alle andere gta's natuurlijk wel grijs gespeeld.
Wanneer ik aan Trevor denk ik het spel krijg ik spontaan een glimlach.... Wat een idioot hebben ze daar van gemaakt....
Verwijderd
Trevor is gewoon heel wreed en ik kan niet wachten om de storyline opnieuw uit te spelen.Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:31:
Wanneer ik aan Trevor denk ik het spel krijg ik spontaan een glimlach.... Wat een idioot hebben ze daar van gemaakt....
Ik kan niet wachten. Maar het spel komt uit in een periode waar er nog veel meer leuke games uitkomen, dus ik moet een keuze maken denk ik.... lastig.
GTA is voor mij een insta-buy, daar hoef ik niet eens over na te denken. Must have voor de laatste generatie consoles.BlackMage schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:40:
Ik heb het 10 minuutjes gespeeld bij een kameraad op de X360, en ik reed met Trevor over een hond ofzo en daar moest ie om lachen. Ik proeste het bijna uit van zijn reactie
Ik kan niet wachten. Maar het spel komt uit in een periode waar er nog veel meer leuke games uitkomen, dus ik moet een keuze maken denk ik.... lastig.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Wat een demo, ik dacht even snel te spelen. Aardig wat goede schrik momenten, creepy gebeurtenissen etc.
Als dit het niveau van de nieuwe SH is, ben ik 100% tevreden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Helemaal mee eens. Geen enkele game van van de afgelopen jaren kon me bijna de hele tijd kippenvel bezorgen. Het is niet wat je ziet of waar je van schrikt, het gaat er om dat je bang wordt voor alles dat je niet ziet en dat er misschien wel is en uit dat vaatje weten ze briljant te tappen.lanerios schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:54:
man oh man.. Ik heb echt geen issues met horror games. Outlast, Amnesia etc waren geinige vermaakjes. Maar P.T
Wat een demo, ik dacht even snel te spelen. Aardig wat goede schrik momenten, creepy gebeurtenissen etc.
Als dit het niveau van de nieuwe SH is, ben ik 100% tevreden.
Het enige jammere is dat het lastig uit te spelen is en daardoor het einde erg veel herhaling kan hebben en daardoor de kracht een beetje verliest. Maar alles tot daar is briljant.
Alien Isolation staat ook op mijn lijstje al is dat een game waar ik wel even de reviews van af ga wachten.
Until Dawn is een twijfel gevalletje. Ik hou van horror maar ik heb echt weinig met teen slasher movies en daar lijkt dit toch erg hard heen te gaan. Maar wie weet word ik positief verrast.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heel erg bedankt!KookSpook schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:01:
PSN: ButsMG
Het is voor mijn onbegrijpelijk wat er zo leuk is aan schrikken, daar wordt ik alleen maar chagrijnig van.
Normaal ben ik meer een PC gamer, maar er komen wat titels uit die ik liever op de console speel zoals:
- Fifa 15
- GTA V
- Destiny
- CoD modern warfighter
en volgend jaar krijgt mijn PC weer meer aandacht met:
- RollerCoaster Tycoon world
Angelo NL / Global Cargo VTC
Super!KookSpook schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:01:
Eerlijk gezegd zou het me zelfs niet uitmaken als de graphics alleen alleen een beetje opgepoetst zouden zijn maar gelukkig heb ik de single player van GTA 5 nog bewaard voor op de PS4, heb ik eindelijk echt iets om te spelen op mijn PS4. Met uitzondering van TLOU Remastered (net begonnen) zijn er nog geen games op de PS4 geweest die mij uit GTA Online wisten te houden en het is eigenlijk niet eens een PS4 game. Het ligt niet aan de PS4 zelf of aan de andere games, het is dat ik GTA (Online) gewoon te leuk vindBullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 07:54:
GTA 5 schijnt in de remake voor de PS4, PC en Xbox One het mooiste er uit te zien van alle games op de Gamescom. Ik kan het me haast niet voorstellen, maar volgens mijn maatje die er nog een paar dagen rond mag lopen vanwege zijn werk is het echt zo.
PSN: Kjujay
eL_Jay in "Tweakers Gamescom express. 16 augustus gaan we!"
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2014 10:06 ]
Vond eerlijk gezegd 1x het spel uitspelen van GTA 5 wel genoeg, vond het niet echt een geweldige game helaas.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:37:
[...]
Trevor is gewoon heel wreed en ik kan niet wachten om de storyline opnieuw uit te spelen.
Dit terwijl ik gek was van GTA 3 en Vice City, maar GTA 5 heeft me helaas niet gepakt.
Doe maar welPhusebox schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:13:
Project Cars op ps4 was pretty awesome. Alleen geen stuurtje helaas. Zal de min punten maar even niet benoemen.
Het is jouw mening toch, wil niet zeggen dat het de waarheid is
En zo weten we een beetje wat we kunnen gaan verwachten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vind het er wel vet uit zien op die filmpjes die eerder gepost zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door HertogJack op 14-08-2014 10:30 ]
Niet op het moment dat Drive Club uitkomt.HertogJack schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:24:
Heeft driveclub eigenlijk ondersteuning voor stuurtjes oid?
Vind het er wel vet uit zien op die filmpjes die eerder gepost zijn.
https://twitter.com/Rushy33/status/497320139751428096
Constructed: Silver || Limited: Silver
Verwijderd
Ik wil het nog wel een keer uitspelen in volle audiovisuele glorie.Origins schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:15:
Vond eerlijk gezegd 1x het spel uitspelen van GTA 5 wel genoeg, vond het niet echt een geweldige game helaas.
Dit terwijl ik gek was van GTA 3 en Vice City, maar GTA 5 heeft me helaas niet gepakt.
Een soort reunie tussen mij en Grand Theft Auto V.
oeps foutje, ja al die subtitles die teveel op elkaar lijken.bram1984 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:44:
Modern Warfighter? Is dat de CoD van 2016?
Je wist al vrij snel bij GTA V waar het naar toe ging en dat was wel jammer inderdaad, maar verder vond ik hem wel beter dan GTA IV.Origins schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
Vond eerlijk gezegd 1x het spel uitspelen van GTA 5 wel genoeg, vond het niet echt een geweldige game helaas.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Oh dat zou wel jammer zijn, al moet ik zeggen dat veel van minpunten juist de dingen zijn die ik wel verwacht.uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:06:
Hm, helaas is Phusebox niet de enige tweakers die na een hands on niet heel onder de indruk is van The Order.
eL_Jay in "Tweakers Gamescom express. 16 augustus gaan we!"
Linear, veel cutscenes, langzaam.
Valt me wel op dat schijnbaar de graphics niet super zijn, dat had ik dan weer niet verwacht.
Ben benieuwd, wel leuk om te lezen dat hij Evolve dan wel weer een topper vind.
Als ik heel eerlijk ben, doe alsjeblieft wel even uitgebreid, want ik word af en toe knap maf van die zachte eieren die alleen maar in de broek plassen van blijerigheid...Phusebox schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:13:
Project Cars op ps4 was pretty awesome. Alleen geen stuurtje helaas. Zal de min punten maar even niet benoemen.
Mij doe je in elk geval wel een plezier met je eerlijkheid!
Precies, gewoon je mening geven, niets mis mee....Verstekbakker schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Als ik heel eerlijk ben, doe alsjeblieft wel even uitgebreid, want ik word af en toe knap maf van die zachte eieren die alleen maar in de broek plassen van blijerigheid...
Mij doe je in elk geval wel een plezier met je eerlijkheid!
Ik zou The Order eigenlijk zelf wel willen gaan spelen op de Gamescom, maar ik verwacht dat ik daar minimaal 4 uur voor moet wachtenSloebie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:00:
[...]
Oh dat zou wel jammer zijn, al moet ik zeggen dat veel van minpunten juist de dingen zijn die ik wel verwacht.
Linear, veel cutscenes, langzaam.
Valt me wel op dat schijnbaar de graphics niet super zijn, dat had ik dan weer niet verwacht.
Ben benieuwd, wel leuk om te lezen dat hij Evolve dan wel weer een topper vind.
Het is wel de PS4 AAA game waar ik naar uitkeek. Bloodborne valt ook in die categorie. Las alleen wel dat het een andere wending gaat nemen dan de Souls games, met o.a. regenerated health. Vind ik op zich niet erg. Dark Souls 2 vond ik toch wel wat teleurstellend. Denk dat ik te hoge verwachtingen had. Dark Souls 1 was voor mij namelijk een van de grootste verrassingen van de laatste generatie
Is de game daar (achter gesloten deuren)Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 07:54:
speelbaar dan? Laat hem anders ff vissen naar een release date
Ja echt... Denk je iets goeds te hebben, blijkt het nog slechter te werken dan die thrustmaster rommel... Teleurstellend van Logitech.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:43:
Dat gaat alleen over Logitech G27/G25/DFGT . Zijn veel thrustmaster sturen die wel werken.
Ik denkk dat het ergens vlak voor Black Friday (eind nov) in de schappen komt te liggen. Net als alle andere games die in die periode uitkomen.AtlAntA schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:17:
[...]
Is de game daar (achter gesloten deuren)
Nah zou de Thrustmaster sturen geen rommel willen noemenembee schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:19:
[...]
Ja echt... Denk je iets goeds te hebben, blijkt het nog slechter te werken dan die thrustmaster rommel... Teleurstellend van Logitech.
http://www.thrustmaster.com/products/t500rs
Zit er sterk aan te denken om me G25 te verkopen en voor die te gaan. FFB(belt-driven) schijnt erg goed en sterk te zijn bij die.
Dat is lekker zuur dan als je zon overpriced stuurtje bezit.
Meh, het was best goede value for money toen ik nog dacht dat het een beetje toekomstvast zou zijn. Blijkbaar kan Thrustmaster er wel voor zorgen dat oudere stuurtjes (die T500RS, dus) support krijgen in nieuwe spellen. Valt me tegen van Logitech.HertogJack schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:25:
Eigenlijk kunnen de huidige logitech sturen dus niet gebruikt worden op de ps4 omdat ze een bepaalde chip missen.
Dat is lekker zuur dan als je zon overpriced stuurtje bezit.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bedankt! Gewoon goedkoper dan Fifa 14KookSpook schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:01:
Direct besteld..
Als je het van de kant van Logitech bekijkt snap je het wel. Waarom zouden die nog voor een PS4 licentie gaan betalen om jou je oude stuur te kunnen laten gebruiken? Ze hebben er zelf geen baat bij omdat ze niets meer met consoles doen.embee schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Meh, het was best goede value for money toen ik nog dacht dat het een beetje toekomstvast zou zijn. Blijkbaar kan Thrustmaster er wel voor zorgen dat oudere stuurtjes (die T500RS, dus) support krijgen in nieuwe spellen. Valt me tegen van Logitech.
Ik hoop wel dat er nu wat meer "budget" stuurtjes komen want ik heb geen zin om 300 euro te dokken en daar dan nog een stoeltje bij te moeten halen. Ik vond mijn GT5 stuurtje met de Wheelstand een prima combinatie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Omdat ze mij als klant willen houden. Als het nou ging om een lullige controller van €50 of zo, maar hier had ik wat meer commitment verwacht.Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:40:
Als je het van de kant van Logitech bekijkt snap je het wel. Waarom zouden die nog voor een PS4 licentie gaan betalen om jou je oude stuur te kunnen laten gebruiken?
Voor mijn joystick kan ik gewoon bij de leverancier een adapter kopen. Maar goed dat is dan ook een bedrijfje dat die joysticks als enige product heeft, niet als 'bedrijfsonderdeel' dat afgestoten kan worden als het wat minder gaat. Zij zullen misschien wat harder proberen er toch nog iets van te maken.
Ze houden jou alleen als klant als je voor de PC dingen nodig hebt, voor de consoles doen ze niets meer.embee schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
Omdat ze mij als klant willen houden. Als het nou ging om een lullige controller van €50 of zo, maar hier had ik wat meer commitment verwacht.
Voor mijn joystick kan ik gewoon bij de leverancier een adapter kopen. Maar goed dat is dan ook een bedrijfje dat die joysticks als enige product heeft, niet als 'bedrijfsonderdeel' dat afgestoten kan worden als het wat minder gaat. Zij zullen misschien wat harder proberen er toch nog iets van te maken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nee, zo houden ze mij niet als klant, ook niet voor PC. Ik weet niet hoe andere G27/G25 eigenaren er over denken, maar ik ga zeker andere merken bekijken als ik iets voor mijn workstations/laptops nodig heb.Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Ze houden jou alleen als klant als je voor de PC dingen nodig hebt, voor de consoles doen ze niets meer.
Vanmiddag heb ik daar een afspraak voor staan.zwembroek schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:34:
Heb je MKX ook gechecked phusebox?
Ik ben fan van Logitech, heb mijn PC speakers, muis en toetsenbord van hun. Verder nog wat andere dingen uiteraard. Het is een prima merk met goede prijs/kwaliteit.
Dit is wel een hele zure, want mijn G27 gebruik ik nu op mijn PC. Ik wilde deze ook gaan gebruiken op de PS4, al zou dit wel iets lastiger zijn geweest ivm tafel etc...
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Yup, is speelbaar achter de wel bekende gesloten deuren....AtlAntA schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:17:
[...]
Is de game daar (achter gesloten deuren)
Net als Dead Island 2 en nog wat andere titels...
Heb dan geen stuur maar voor de rest wel echt alles van logitech.Kuhr89 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:02:
Ja erg dubbel allemaal.. Ik heb sinds april een G27 omdat ik er vanuit ging dat deze ook PS4 support zou krijgen. Vooral omdat DriveClub op dat moment zei dat ze deze sturen zouden supporten. (lees: Elk stuurwiel dat werkte op de PS3 zou ook werken op de PS4)
Ik ben fan van Logitech, heb mijn PC speakers, muis en toetsenbord van hun. Verder nog wat andere dingen uiteraard. Het is een prima merk met goede prijs/kwaliteit.
Dit is wel een hele zure, want mijn G27 gebruik ik nu op mijn PC. Ik wilde deze ook gaan gebruiken op de PS4, al zou dit wel iets lastiger zijn geweest ivm tafel etc...
Maar zou me inderdaad ook voelen alsof ik in de maling ben genomen door logitech als ik zon stuur had.
Die krengen zijn fucking duur.
Dan moet je een Wheelstandpro kopen, erg handig!Kuhr89 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:02:
Ik hoop dat de G25 ook nog ondersteuning gaat krijgen.
PSN id: NL_SToRM
@Phusebox: Alle ervaringen worden (door mij) geapprecieerd, ook als ze minder lovend zijn. Ik begrijp best dat iedereen met een PS4 graag hoort mooi de graphics wel niet zijn, maar mensen die (veel) games daadwerkelijk zien, kunnen daar wat perspectief op geven.
Dus laat je aub niet ontmoedigen door het kritiek.
Misschien is Driveclub inderdaad iets te arcade om een stuurtje voor te gebruiken. Maar het zou toch fijn zijn als de developers van Driveclub of Sony uitsluitsel geven over iets waar mensen al maanden naar vragen.uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:24:
Driveclub is toch niet de racegame waar je echt een stuurtje voor nodig hebt? Ik zou dat eerder verwachten bij project cars. Gelukkig is Driveclub voor een groot gedeelte speelbaar met PS+. Kun je dat altijd alsnog proberen
Cool, heb hem ook maar vast besteldKookSpook schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:01:
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:24:
Driveclub is toch niet de racegame waar je echt een stuurtje voor nodig hebt?
Jullie weten al dat het geen geschikt spel voor een stuur isAvioto schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:33:
[...]Misschien is Driveclub inderdaad iets te arcade om een stuurtje voor te gebruiken.
Hoe arcade is het dan?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]