Gratis speelbare game Hustle Kings aangekondigd voor de PS4
Bron : http://www.psx-sense.nl/1...aangekondigd-voor-de-ps4/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hoewel ik zelf ook enorm baal (G25 hier) is dat volgens mij nooit geroepen.v8power67 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:39:
Lees op neogaf dat de g27 geen support krijgt op ps4 omdat er geen security chip in de g27 zit....
Niet heel gek want die is iets ouder dan de ps4.
Maar als dst de reden is is er dus weer gelogen want ze riepen alle ps3 stuurtjes zullen werken op ps4.
Zelfde verhaal als x1 dus.... dus daar gaat weer voordeel het raam uit tov de x1..
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=872483

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-08-2014 11:45 ]
Vind dit een beetje apart... Hustle Kings is van dezelfde makers als de onlangs gelanceerde Pure PoolVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:42:
Gratis speelbare game Hustle Kings aangekondigd voor de PS4
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Niet altijd hoorHaskoF schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:
ik wilde nog laatst een poolgame kopen, maar nu Hustle kings gratis komt hoeft dat niet meer.
Gratis is altijd goed
[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 12-08-2014 11:51 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 60% gewijzigd door dutchgio op 12-08-2014 11:55 ]
Sony 'sponsort' ook Youtubers. Ik heb al wel filmpjes voorbij zien komen waar ze aan het begin zeggen "this video is brought to you by.... Planetside 2!" met onderin de tekst coming soon to PS4.dutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:52:
Op de PS3 is ie ook gratis, en dat zetten ze nu door naar de PS4. Zoals ik het lees is het een gratis game, en geen pay2win of iets dergelijks.
Iets anders:
Mogelijk kondigt Sony morgen Planetside 2 voor de PS4 aan. Placeholders voor de trailer met "coming soon to PS4" en dePS4 game staan al in de US store, al krijg je een foutmelding als je er op drukt:
https://store.sonyenterta...en-us/search/q=planetside
Komt overigens van Reddit en schijnt al wel 2 maanden zo online te staan, wat het iets minder betrouwbaar maakt dat ze het morgen aankondigen..
Ze hadden bij aankondiging driveclub gezegd alle ps3 stuurtjes werken op ps4.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:43:
[...]
Hoewel ik zelf ook enorm baal (G25 hier) is dat volgens mij nooit geroepen.
[afbeelding]
Dat is het enige volgens mij.
http://blog.us.playstatio...timate-faq-north-america/
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
psn: jagermeistertim
Ikzelf heb ooit deze gekocht voor de pc:TTHEEBO1 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:56:
Voor de mensen die nog een goede headset zoeken voor niet al teveel geld heb ik een tip: de Phillips Cityscape Uptown (wel de versie zonder volumeregelaar).
Ik heb deze headset eigenlijk aangeschaft voor mijn Iphone en het luisteren van muziek, maar is met de 3.5 mm jack en mic ondersteuning ook heel erg geschikt voor de PS4. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Klopt, en Sony is ook minder afhankelijk van dat soort inkomsten dan een ontwikkelaar/uitgever van alleen maar F2P games, dan zijn die extra aankopen je voornaamste inkomsten, en wil je daar dus zoveel mogelijk van hebben en dan krijg je Pay2Win principes...BlackMage schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:48:
[...]
Sony 'sponsort' ook Youtubers. Ik heb al wel filmpjes voorbij zien komen waar ze aan het begin zeggen "this video is brought to you by.... Planetside 2!" met onderin de tekst coming soon to PS4.
Ik ben wel benieuwd. Voor graties wil ik het best een keertje proberen. Volgens mij heeft Planetside 2 het fenomeen "pay to win" niet echt nodig, omdat het door de populariteit een community krijgt die zichzelf wel aanmoedigt om cosmetische onzin en wat quality of life dingen te kopen.
Ik heb deze vorige week gekocht:BlackMage schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:00:
[...]
Ikzelf heb ooit deze gekocht voor de pc:
pricewatch: Logitech H600 Wireless Headset
Werkt ook perfect op de PS4. Is draadloos, maar geen Bluetooth. De receiver is heel klein en valt mooi weg in die gleuf van de PS4. En je hebt het geluid van de sprekers over beide oren, ik hoorde dat als je een stereo-headset aansluit op de controller dat je het geluid maar uit 1 oor hoort.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dit is toch al lang bekend? Volgens mij aldutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:52:
Op de PS3 is ie ook gratis, en dat zetten ze nu door naar de PS4. Zoals ik het lees is het een gratis game, en geen pay2win of iets dergelijks.
Iets anders:
Mogelijk kondigt Sony morgen Planetside 2 voor de PS4 aan. Placeholders voor de trailer met "coming soon to PS4" en dePS4 game staan al in de US store, al krijg je een foutmelding als je er op drukt:
https://store.sonyenterta...en-us/search/q=planetside
Komt overigens van Reddit en schijnt al wel 2 maanden zo online te staan, wat het iets minder betrouwbaar maakt dat ze het morgen aankondigen..
[ Voor 50% gewijzigd door ASNNetworks op 12-08-2014 14:03 ]
Verwijderd
De concurrent wordt steeds uitgebreider in functies.ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:00:
Ik lees net dat de Xbox One een nieuwe mediaplayer krijgt met ondersteuning voor MKV via DLNA en USB. Zou dit Sony laten bewegen om dit ook in te bouwen?
Ik heb op mijn TV al Plex ingebouwd en Plex Server op mn NAS. Mijn TV ondersteunt ook native MKV's met surround sound. Dus ik kan gewoon direct vanaf mn TV mn bibliotheek benaderen met artwork en al. Maar toch lijkt het me wel wat MKV op de PS4: even een game spelen, paar afleveringen checken en daarna weer door met de game.
xboxone krijgt gewoon ene native plex app. Dat wil ik ook wel op de ps4 hoor.ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:00:
Ik lees net dat de Xbox One een nieuwe mediaplayer krijgt met ondersteuning voor MKV via DLNA en USB. Zou dit Sony laten bewegen om dit ook in te bouwen?
Ik heb op mijn TV al Plex ingebouwd en Plex Server op mn NAS. Mijn TV ondersteunt ook native MKV's met surround sound. Dus ik kan gewoon direct vanaf mn TV mn bibliotheek benaderen met artwork en al. Maar toch lijkt het me wel wat MKV op de PS4: even een game spelen, paar afleveringen checken en daarna weer door met de game.
M'n NAS heeft teveel moeite met Plex, doe mij maar gewoon UpNp/DLNA mediaplayer functionaliteit.ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:00:
Klopt, maar het grote nieuws is dus dat de Xbox One het MKV formaat gaat ondersteunen. Een Plex app zonder MKV is behoorlijk ruk. Je kan dan alleen HD content afspelen als het apparaat waar de Plex Server op staat het kan decoderen, mijn NAS is niet zo krachtig. Nu dus MKV een feit wordt, is de Plex app een hele mooie toevoeging voor de Xbox One.Adlermann schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:13:
[...]
xboxone krijgt gewoon ene native plex app. Dat wil ik ook wel op de ps4 hoor.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ik heb de PS4 puur gekocht als gaming console, dat is dan ook het enige waarvoor ie gebruikt wordt.BlackMage schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:24:
Ik snap de commotie niet echt over de mediaplayer functionaliteiten van gameconsole.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
MKV is geen videocodec, maar een "wrapper" waar video, audio en ondertitels in zitten. De PS4 heeft wel de ondersteuning voor h264 video dus dat is geen probleem. Mogelijk heeft de PS4 niet alle audiocodecs die je in "vrije" MKV's tegenkomt, maar die kan je NAS waarschijnlijk wel transcoden zodra het nodig is. Voor die videostreams hoeft je NAS niets te doen.ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:26:
[...]
Klopt, maar het grote nieuws is dus dat de Xbox One het MKV formaat gaat ondersteunen. Een Plex app zonder MKV is behoorlijk ruk. Je kan dan alleen HD content afspelen als het apparaat waar de Plex Server op staat het kan decoderen, mijn NAS is niet zo krachtig. Nu dus MKV een feit wordt, is de Plex app een hele mooie toevoeging voor de Xbox One.
Als Sony een Plex app toevoegt zonder MKV ondersteuning voor de PS4, heb ik er helemaal niks aan. Mijn NAS kan geen HD decoderen en de PS4 kan geen MKV's afspelen. Daarom werkt het momenteel via mijn TV goed: Mijn NAS heeft de Plex Server, maar biedt de MKV's gewoon direct aan voor mijn TV, die het op zijn beurt weer gewoon native kan afspelen.
PSN: fonsmeister
Leuk verhaal hoor, ik weet zelf ook wel wat een MKV is, maar als je NAS geen dualcore heeft kan je gewoon niet MKV's afspelen op je iPad. Ergens moet de container geopend worden om toegang te krijgen tot de H264 stream. Als de NAS dit niet zelf kan, dan wordt het als direct-stream aangeboden voor het afspeel apparaat. De iPad kan niks met een MKV file, dus dan krijg je een leuke melding dat de file format niet wordt ondersteund. Dat het bij jouw werkt heeft niks met de iPad te maken, eerder met je NAS.BlackMage schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
MKV is geen videocodec, maar een "wrapper" waar video, audio en ondertitels in zitten. De PS4 heeft wel de ondersteuning voor h264 video dus dat is geen probleem. Mogelijk heeft de PS4 niet alle audiocodecs die je in "vrije" MKV's tegenkomt, maar die kan je NAS waarschijnlijk wel transcoden zodra het nodig is. Voor die videostreams hoeft je NAS niets te doen.
De plex app op bijv. een iPad werkt ook zo, dat systeem heeft ook geen native ondersteuning voor MKV's maar ik heb niets anders in mijn library en alles werkt gewoon.
Correctie: Rise of the Tombraider 2015 exclusive voor XBox One. Dus 2016 PS4 hoogstwaarschijnlijk.fonsmeister schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:41:
Rise of the Tombraider exclusief voor Xbox One zegt men net op de MS persconferentie, das toch wel jammer!
Ik denk eerder een timed exclusive.fonsmeister schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:41:
Rise of the Tombraider exclusief voor Xbox One zegt men net op de MS persconferentie, das toch wel jammer!
Shikata ga nai.
PSN: fonsmeister
PSN: Finally_Chris
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 12-08-2014 14:48 ]
Nope, volledige exclusive.Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:44:
[...]
Ik denk eerder een timed exclusive.
even klein lijstje:ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:47:
Persoonlijk vind ik het nog vreemder dat een game die eind 2015 uit komt nog steeds op de X360 uit komtVind dat nog vreemder dan dat het niet op de PS4 komt, al dan niet timed. Wordt toch wel tijd om vaarwel te zeggen aan de cross-gen games (sport games daar gelaten)? En al helemaal eind 2015
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lekkere middelvinger naar je fans die op de Playstation platformen spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het om een volledige exclusive gaat, er zal wel de komende dagen meer bekend worden.CR1691 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:01:
[...]
Verwijderd
Ja ongelofelijk wat een stelletje cashgrabbers. Microsoft zwaait met een paar zakken met dollars en ineens zijn het "vrienden die onze visie ondersteunen". Echt een vreemde keuze zeker als je kijkt naar console sales (PS4 gaat langzaam aan richting het dubbele aantal verkochte consoles tov Xbox One) en sales van Tomb Raider Definitive Editon.CR1691 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:01:
[...]
Constructed: Silver || Limited: Silver
(excuus voor de offtopic)ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
Leuk verhaal hoor, ik weet zelf ook wel wat een MKV is, maar als je NAS geen dualcore heeft kan je gewoon niet MKV's afspelen op je iPad. Ergens moet de container geopend worden om toegang te krijgen tot de H264 stream. Als de NAS dit niet zelf kan, dan wordt het als direct-stream aangeboden voor het afspeel apparaat. De iPad kan niks met een MKV file, dus dan krijg je een leuke melding dat de file format niet wordt ondersteund. Dat het bij jouw werkt heeft niks met de iPad te maken, eerder met je NAS.
https://www.dropbox.com/s/pazv3wblakw3q2m/IMG_0287.PNG
Mijn TV (en de Xbox One binnenkort dus) daarentegen bieden native ondersteuning voor MKV's, dus mijn NAS stuurt enkel het bestand door en de TV kan het openen/afspelen/decoden.
Direct Stream
You may have some media that is compatible with your device regarding resolution and media type (H.264, AC3, etc.), but is in an incompatible file container (.mkv, .avi, .wmv, etc.). In this case, the file can be Direct Streamed to your device. This means:
The video and audio tracks are extracted from the original file;
The streams are saved back into a compatible file container; and
The Plex Media Server repackages the content on-the-fly before streaming it.
Direct Streaming a file uses very little processing power without any loss in video quality.
Ook met virtual surround geluid? Lijkt me niet?Yonix schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:11:
Blasphemy! Maar ik kan nu mooi mijn PS4-headset gebruiken i.c.m. de Xbox One dankzij de headset-adapter.Twee consoles, één headset en nul zorgen.
[afbeelding]
Dit kan toch niet in dit topic. Dit is gewoon ruzie zoeken! Ik zou de headset maar snel loskoppelen, want anders laat ik je bannen!Yonix schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:11:
Blasphemy! Maar ik kan nu mooi mijn PS4-headset gebruiken i.c.m. de Xbox One dankzij de headset-adapter.Twee consoles, één headset en nul zorgen.
[afbeelding]
Jij hebt een dualcore processor. Dus het is vrij logisch dat het bij jouw werkt. Niet echt een handige vergelijking met een NAS die een single core ARM chip heeftBlackMage schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:18:
[...]
(excuus voor de offtopic)
Dan denk ik dat je een instelling niet goed hebt of een oudere versie van plex gebruikt. Ik gebruik Plex op mijn iPad regelmatig en de machine waarop ik de server heb draaien is welliswaar geen NAS, maar een systeempje met E-350 processor. Als ik direct streaming aan heb (dus de bron stream rechtstreeks naar doel als die daar ondersteuning voor heeft) en een 720p MKV afspeel (tv episode die sickbeard heeft gedownload) dan doet de CPU ca 1-2%. Echt video transcoden trekt die processor ook niet.
Plex noemt dit "Direct Stream" en is gewoon een optie die je kan aanzetten
[...]
Is niks grappigs aan, want het werd op de Microsoft persconferentie aangekondigdBigF25 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:35:
Leuk hoor dat Tomb raider exclusive geval.. komt toch wel een keer op de Ps
Wel 'grappig' dat hij afgelopen E3 op de Sony persconferentie aangekondigd werd.. -__-''
Natuurlijk weet ik niet wat de kracht is van jouw NAS, maar je moet de kracht van die E-350 niet overschatten. En hij gebruikt maar 1-2% van de capaciteit dat ie heeft, dus vandaar dat ik er vanuit ga dat een ARM nas dat wel moet trekken, al is het met 100%. Maargoed als jij het hebt geprobeerd en het werkt niet dan ga ik je geen leugenaar noemen natuurlijkASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Jij hebt een dualcore processor. Dus het is vrij logisch dat het bij jouw werkt. Niet echt een handige vergelijking met een NAS die een single core ARM chip heeft
Je hebt:
Transcoding: server regelt alles, zware CPU verbruik bij HD en hoge bitrate.
Direct-Stream: server transcodeert gedeeltelijk, sommige streams stuurt ie door andere via transcode. Gemiddelde CPU nodig, maar weinig vebruik recourses.
Direct Play: server doet niks, stuurt complete bestand en ontvanger regelt alles.
Direct Play is het enige wat werkt met (zuinige/zwakkere) NAS system, dus dus single core ARM hebben. Direct-Stream vereist teveel kracht en Transcoderen gaat al helemaal niet lukken. Enige optie is dus Direct-Play en de ontvanger moet in dat geval het bestand zelf af spelen. In jouw opstelling lukt Direct-Stream prima omdat jouw systeem krachtig genoeg is voor Direct-Stream, wellicht zal Transcoding ook lukken maar vergt het meer CPU verbruik.
Hier staat wat meer uitleg erover
https://support.plex.tv/h...ct-Play-and-Direct-Stream

[ Voor 53% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-08-2014 15:44 ]
Verwijderd
Maar het is wel waar, zie:ASNNetworks schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:45:
Voor degenen die het nog niet door hebben: dat is niet het Twitter account van Kaz Hirai![]()
Is gewoon een parodie account van een random persoon.....
edit: helaas, anderen zijn al voor me
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ja dat weet ik, dat is al nu waar de topic voor 20 posts over gaat hahaloekf2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:46:
[...]
Maar het is wel waar, zie:
http://www.engadget.com/2014/08/12/rise-of-the-tombraider/
Lekker op tijd....Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:47:
[...]
Je hebt zeker geen idee wat dat account inhoudt?
Cogitationis poenam nemo patitur
Heel subtiel ook, dat holiday 2015. Dit schreeuwt echt timed exclusive. Prima toch. Kost MS alleen maar geld. Ze zouden dit ook kunnen investeren in een goede 1st party titel, maar nee hoor.loekf2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:46:
[...]
Maar het is wel waar, zie:
http://www.engadget.com/2014/08/12/rise-of-the-tombraider/
Het verschil is echter dat dat allemaal first party games zijn en eigendom van Sony. Tomb Raider is van een third party ontwikkelaar, dus een exclusive is wel enigzins apart te noemen (zeker als het minder verkoopt). Alsof Assassins Creed opeens exclusief wordt voor de PS4, dan hoor je menig Xbox One gebruiker ook wel hoorMartinspire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:52:
Dus als het TLOU, Uncharted, Infamous, God of War, GT of Quantum of Heavy Rain is, dan is er niets aan de hand, maar nu heeft MS er een exclusive bij en is het ineens dom. Fuck logic.
Nee, dat is gewoon omdat Sony straks Uncharted heeft en ze bij Eidos geen zin hebben om die game onder te laten sneeuwen op PS4 dus komt ie gewoon later. Niets raars aan. Maarja, mensen kijken weer niet langer dan hun neus lang is.
Straks komt Sony om 19u. Ben benieuwd.
[ Voor 48% gewijzigd door ASNNetworks op 12-08-2014 15:55 ]
Ik snap niet helemaal waarom je nu niet meer Tomb Raider zou kopen omdat de opvolger niet meer op de PS4 uitgebracht gaat worden. Tomb Raider: Definitive Edition wordt er niet minder om en in mijn ogen is dat nog steeds een prima game voor die prijs. Ik heb me er in ieder geval prima mee vermaakt.BlackMage schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:37:
Rise of the Tomb Raider wordt X1 exclusive? Damn.
Ik was aan het denken om Tomb Raider te kopen uit de Summer Sale. Maar dat ga ik nu dus niet meer doen.
...snip...
PSN ID: MrMichel_75
PSN id: NL_SToRM
Ja want Crystal Dynamics is natuurlijk eigendom van MS en Tomb Raider is van oorsprong ook geen multiplatform titel. Erg goede vergelijking Martin.Martinspire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:52:
Dus als het TLOU, Uncharted, Infamous, God of War, GT of Quantum of Heavy Rain is, dan is er niets aan de hand, maar nu heeft MS er een exclusive bij en is het ineens dom. Fuck logic.
Nee, dat is gewoon omdat Sony straks Uncharted heeft en ze bij Eidos geen zin hebben om die game onder te laten sneeuwen op PS4 dus komt ie gewoon later. Niets raars aan. Maarja, mensen kijken weer niet langer dan hun neus lang is.
Titanfall 2 exclusief voor PS4Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:51:
[...]
Lekker op tijd....
Maar wat anders, ik ben erg nieuwsgierig wat Sony nu gaat doen met de mediaplayer in de PS4.... Het moet geen moeite kosten om deze de zelfde formaten af te laten spelen als de Xbox One. Ik vraag me alleen af in hoever Sony in gewetensnood komt met haar Filmuitgeverij.
Deze is natuurlijk niet blij met MVK support vanwege het gemak om een gedownloade film dan op een PS4 te tonen.
PSN: LinQ-NL
Hahahahahahahahaha, jij bent echt grappig.....
Het is dom omdat het een middelvinger is naar PS players, dit is gewoon het onthouden van games op de Playstation.Martinspire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:52:
Weet ikBullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:56:
[...]
Hahahahahahahahaha, jij bent echt grappig.....![]()
![]()
![]()
De frustratie jegens MS blijft diep zitten bij jou geloof ik.bram1984 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:52:
[...]
Heel subtiel ook, dat holiday 2015. Dit schreeuwt echt timed exclusive. Prima toch. Kost MS alleen maar geld. Ze zouden dit ook kunnen investeren in een goede 1st party titel, maar nee hoor.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Welke games hebben we het over wat ongeveer in de lijn is van Tomb Raider?Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
De frustratie jegens MS blijft diep zitten bij jou geloof ik.
Mocht je het niet weten, ook Sony geeft bakken met geld uit aan timed exclusives wat ook beter besteed zou kunnen worden (zoals meer personeel bij PD zodat GT een keer af is en op tijd kan verschijnen).
[ Voor 16% gewijzigd door Origins op 12-08-2014 15:59 ]
Skate en Boris van Gamekings zeggen van niet, dus dan is het niet zo.CR1691 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:58:
Volgens Geoff Keighley is de officiële mededeling dat Tomb Raider in de vakantie van 2015 exclusief naar de Xbox komt. Gewoon een timed exclusive dus.
Omdat ik me dan eraan ga ergeren dat ik de opvolger niet kan spelen. Mits die leuk is dan.MisterMichel schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:52:
[...]
Ik snap niet helemaal waarom je nu niet meer Tomb Raider zou kopen omdat de opvolger niet meer op de PS4 uitgebracht gaat worden. Tomb Raider: Definitive Edition wordt er niet minder om en in mijn ogen is dat nog steeds een prima game voor die prijs. Ik heb me er in ieder geval prima mee vermaakt.
Hoezo "moet"??Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:56:
[...]
Het is dom omdat het een middelvinger is naar PS players, dit is gewoon het onthouden van games op de Playstation.
Dat je de titels noemt die van Sony zijn vind ik een beetje apart.
Je hoort niemand hier ook bitchen omdat Halo exclusive is, gaat erom dat een titel die gewoon multiplatform moet zijn nu gewoon exclusief naar de X1 gaat.
Nee nee hij heeft ook een ps4 hedutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
Mister xBox ziet ervde humor blijkbaar niet van in
Ik heb het over het algemeen maar wist niet dat het alleen bij Tomb Raider een probleem is dat MS het nu als (timed) exclusive heeft.Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:59:
[...]
Welke games hebben we het over wat ongeveer in de lijn is van Tomb Raider?
Edit:
"Geoff Keighley @geoffkeighley · 1m
Spoke to many people here at Xbox press conference on Tomb Raider. Official line is that the game is "exclusive on Xbox for holiday 2015.""
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het punt is alleen dat Uncharted vanaf het begin al exclusief voor playstation was en Tomb Raider niet. Beetje hetzelfde als Sony zou zorgen dat Assassins Creed: Unity exclusief voor PS4 zou komen, ik denk dat je als developer ook veel van je fans, die deze liever op XBOX spelen, tegen je in het harnas jaagt.Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
Hoezo "moet"??
Ze hebben gewoon een keuze gemaakt, ze hadden ook niet met MS in zee hoeven gaan, maar zoals al eerder werd opgemaakt. Sony heeft bijvoorbeeld Uncharted, ik vermoed dat ze zelf ook wel hebben ingezien dat ze daar qua fanbase niet in mee kunnen komen. Wanneer MS dan met geld over de brug wil komen is de keuze niet zo moeilijk.
Maar niets moet natuurlijk, net zoals dat een grapjas hierboven schreef dat Titanfall 2 Exclusief voor de PS4 gaat zijn....
Game wordt toch wel gekocht, ze weten ook wel dat hun game wordt verkocht, het is een treurige zaak dat een multiplatform game niet naar de PS4 gaat.Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
Hoezo "moet"??
Ze hebben gewoon een keuze gemaakt, ze hadden ook niet met MS in zee hoeven gaan, maar zoals al eerder werd opgemaakt. Sony heeft bijvoorbeeld Uncharted, ik vermoed dat ze zelf ook wel hebben ingezien dat ze daar qua fanbase niet in mee kunnen komen. Wanneer MS dan met geld over de brug wil komen is de keuze niet zo moeilijk.
Maar niets moet natuurlijk, net zoals dat een grapjas hierboven schreef dat Titanfall 2 Exclusief voor de PS4 gaat zijn....
Naja, jammer dat het niet mulitplatform is, maar het is gee nrecht?! Degene die de ontwikkeling betaald, die bepaalt het. Tja, jammer, maar helaas. Niets aan te doen en ook niets raars aan.Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Game wordt toch wel gekocht, ze weten ook wel dat hun game wordt verkocht, het is een treurige zaak dat een multiplatform game niet naar de PS4 gaat.
Uncharted staat wel voor 2015 maar niets is zeker.
En wat als Titanfall 2 exclusief naar de PS4 komt? zou je daar niet van balen? hoort gewoon multiplatform toch?
(Niet dat de game mij boeit, vond deel 1 waardeloos, maar dat terzijde)
Nou het is een game die voorlopig niet op de PS4 uitkomt (misschien wel helemaal niet). dit is gewoon een dikke middelvinger naar de gamer op de PS4.Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Ik heb het over het algemeen maar wist niet dat het alleen bij Tomb Raider een probleem is dat MS het nu als (timed) exclusive heeft.
Wat boeit dat nou?! Dat is de wereld van het grote geld. Leuk is het niet, maar dit hoort er gewoon bij. Ik was ook een groot fan van bayonetta, nu kan ik deel twee ook alleen spelen als ik een wwi-u zou halen. Tja, shit happens.Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:05:
[...]
Nou het is een game die voorlopig niet op de PS4 uitkomt (misschien wel helemaal niet). dit is gewoon een dikke middelvinger naar de gamer op de PS4.
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer Sony zo een soort actie heeft gedaan.
Precies, dit is gewoon kwestie van hoe ver Sony of MS gaan voor om een game exclusief te maken.Adlermann schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:04:
[...]
Naja, jammer dat het niet mulitplatform is, maar het is gee nrecht?! Degene die de ontwikkeling betaald, die bepaalt het. Tja, jammer, maar helaas. Niets aan te doen en ook niets raars aan.
Er is een oplossing voor je probleem, dat begrijp je natuurlijk welOrigins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:05:
[...]
Nou het is een game die voorlopig niet op de PS4 uitkomt (misschien wel helemaal niet). dit is gewoon een dikke middelvinger naar de gamer op de PS4.
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer Sony zo een soort actie heeft gedaan.
Als je toch je frustratie kwijt moet dan kun je die beter richten op Square Enix dan op MS. Als Sony zo'n kans zou krijgen, nemen ze die ook.Origins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:05:
[...]
Die oplossing ga ik ook voor Bayonetta doen denk ikBullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:09:
[...]
Er is een oplossing voor je probleem, dat begrijp je natuurlijk wel![]()
Lol, inderdaad.... maar dan wel de huidige (ouwe) versiedutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:10:
En dan straks bij Sony: Tomb Raider gratis volgende maand bij Ps Plus IGC
[ Voor 46% gewijzigd door Bullet NL op 12-08-2014 16:17 ]
Gelukkig anders hadden we ook weer een stel werkloze developers in regio Utrecht gehad. Dacht dat Crystal Dynamics aka Square Enix de PS3/PS4 ports bij een NL bedrijf laat doen.CR1691 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:58:
Volgens Geoff Keighley is de officiële mededeling dat Tomb Raider in de vakantie van 2015 exclusief naar de Xbox komt. Gewoon een timed exclusive dus.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Er staat Instant Game Collection niet Games with GoldBullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:14:
[...]
Lol, inderdaad.... maar dan wel de huidige (ouwe) versie
Was het maar zo'n feest :-p zou geweldig zijn op de PS4, op de 3 is hij al langs gekomen.dutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:10:
En dan straks bij Sony: Tomb Raider gratis volgende maand bij Ps Plus IGC
Heb de X1 gehad, maar was er niet tevreden over oa voor Titanfall gehaald maar die game deed het hem niet voor mij.Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:09:
[...]
Er is een oplossing voor je probleem, dat begrijp je natuurlijk wel![]()
Het is ook op beide omdat het een deal van beide partijen is, ik hoop op timed, en anders ach geen Tomb Raider dan maar voor mij.Odieus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:10:
[...]
Als je toch je frustratie kwijt moet dan kun je die beter richten op Square Enix dan op MS. Als Sony zo'n kans zou krijgen, nemen ze die ook.
Hmm storm in een glas water dan toch. Achja wel slimme keuze dan toch head to head met uncharted 4. Zou merendeel toch voor uncharted zijn gegaanOrigins schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:59:
[...]
Welke games hebben we het over wat ongeveer in de lijn is van Tomb Raider?
Edit:
"Geoff Keighley @geoffkeighley · 1m
Spoke to many people here at Xbox press conference on Tomb Raider. Official line is that the game is "exclusive on Xbox for holiday 2015.""
Laatste Smart TV's en blurayspelers van ze doen al mkv dus zie geen reden waarom niet op PS4.Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:51:
[...]
Lekker op tijd....
Maar wat anders, ik ben erg nieuwsgierig wat Sony nu gaat doen met de mediaplayer in de PS4.... Het moet geen moeite kosten om deze de zelfde formaten af te laten spelen als de Xbox One. Ik vraag me alleen af in hoever Sony in gewetensnood komt met haar Filmuitgeverij.
Deze is natuurlijk niet blij met MVK support vanwege het gemak om een gedownloade film dan op een PS4 te tonen.
[ Voor 37% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-08-2014 16:22 ]
Helemaal mee eens! 5 sept kan ik mijn Xbox One ophalen en deze komt mooi naast mijn PS4 te staanBullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:14:
[...]
Maar gezien alle kritiek die MS hier krijgt, je kan als PS4 gamer toch ook prima een Xbox One naast je huidige favoriete console zetten?
Dan kan je lekker genieten van exclusieve titels op beide consoles.... Wat zal je dan gelukkig zijn
Of je wacht een half jaartje totdat er een soepeler draaiende TR naar de PS4 kom.Bullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:14:
[...]
Maar gezien alle kritiek die MS hier krijgt, je kan als PS4 gamer toch ook prima een Xbox One naast je huidige favoriete console zetten?
Dan kan je lekker genieten van exclusieve titels op beide consoles.... Wat zal je dan gelukkig zijn
Dit was ook mijn idee, maar er zijn echt nog te weinig exclusives voor de X1 om me over de streep te trekken.Nipje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]
Helemaal mee eens! 5 sept kan ik mijn Xbox One ophalen en deze komt mooi naast mijn PS4 te staan
Wanneer de tijd daar is wil ik met veel plezier wat Tomb Raider materiaal via Twitch steamen hoorDeeSung schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:21:
Jammer jammer jammer, ik heb tombraider met plezier gegamed op de ps4. Nu ontnemen hun mij dus een vervolg. Geef dan geen definitive editie uit op de ps4. Nouja als dit waar is heb ik 60 euro over voor iets anders.
Kán, maar om dat voor 1 á 2 games te doen vind ik een beetje teveel van het goede, en mijn vriendin zal dan vast niet gelukkig zijnBullet NL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:14:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq