• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik heb NBA 2k14 digitaal aangeschaft en dat duurt echt zo lang. Watchdogs ging bijv wel sneller.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik heb NBA2K14 inderdaad niet.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:09:
[...]

En daar heb ik geen zin in , dus kies ik voor mijn eigen gekozen optie.

Ik wist dat je garantie blijft houden.
Jouw gekozen optie is geen optie, aangezien het niet bestaat en ook niet aangekondigd is ;)

Kun je wel moeilijk blijven doen. Naja dat doe je wel vaker ;P

Verwijderd

Het is een toekomstige optie die er zeker aankomt.

Voorlopig red ik me prima met de 500gb interne HD.

--------------------------------------------------------------------------

NBA2K14 duurde bij mij niet erg lang volgens mij.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
Onverwachts een sms'je gekregen dat ik m'n blauwe controller kon ophalen bij Dixons. :)

In ieder geval beter dan wachten tot september.

Overigens zie ik dat Bol.com van die media aanbiedingen heeft waar je ook een controller voor €54,99,- kan kopen. Het is alleen wel beperkt tot de zwarte: http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/1004004013556746/

Shikata ga nai.

HaskoF schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:11:
Ik heb NBA 2k14 digitaal aangeschaft en dat duurt echt zo lang. Watchdogs ging bijv wel sneller.
Dat komt omdat Watch Dogs 20GB is en NBA2K 45GB. Je kan er vanuit gaan dat downloaden dan inderdaad langer duurt ;)

(Overigens: Disk = installeren, digitaal = downloaden en tegelijk installeren)

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 08-08-2014 13:03 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MrPivo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-11 10:29
Pinjataaa schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:12:
[...]

Mooie prijzen daar! Zijn ze daar een beetje snel met leveren?
Ik had TLOU gepre-orderd bij yourgamezone.nl en die kreeg ik een dag later (30-07) dan de rest van Nederland (29-07). Hun verklaring was dat in Nederland de releasedate officieel 30 juli was, maar 29 juli lag hij al in de winkels en werd er ook door andere webshops geleverd. Dat is toch jammer, helemaal omdat ik op de 28e wel een mailtje kreeg dat ik hem de volgende dag zou krijgen.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de TLOU de uitzondering op de regel is en dat het normaal wel goed gaat.

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 15:36
Is War Thunder op de PS4 een beetje leuk? En speelbaar zonder bij te betalen? Wel fijn om te weten als ik bijna 8gb moet binnen hengelen.

Steam: rh1991

Verwijderd

ASNNetworks schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:01:
digitaal = downloaden en tegelijk installeren.
Erg handig gedaan van het PlayStation 4 team.

Bij de PS3 was het : Downloaden en daarna pas installeren.
Dat duurde mij allemaal te lang , op de Xbox 360 ging dat sneller.
Volgens mij was het op de Xbox 360 hetzelfde als op de PS4 nu.

Correct me if i'm wrong.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-12 10:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:39:
[...]

Erg handig gedaan van het PlayStation 4 team.

Bij de PS3 was het : Downloaden en daarna pas installeren.
Dat duurde mij allemaal te lang , op de Xbox 360 ging dat sneller.
Volgens mij was het op de Xbox 360 hetzelfde als op de PS4 nu.

Correct me if i'm wrong.
Zowel op de Xbox als PS4 worden via een download de bestanden gekopieerd van af een server, ze worden niet specifiek op de console geïnstalleerd in de zin van als op een PC dat er bijvoorbeeld bepaalde handelingen moeten worden gedaan als uitpakken/configureren e.d.

In die zin kan je spreken dat een digitaal spel niets meer is dan game-image bestand wat via internet van server naar cliënt wordt gezet.

Cogitationis poenam nemo patitur

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27

rally

Deyterra Consultancy

Uiteraard heb ik al het nodige Google werk gedaan, maar alleen even voor de zekerheid hier navragen:

Is het mogelijk om via de Playstation store games te "giften" aan vrienden?
Er zijn een aantal games en DLC's die ik aan een vriend cadeau wil doen en het zou heel cool zijn als dat via de Playstation store zou kunnen (zoals het bijvoorbeeld ook met iTunes kan).

Tot dusver vind ik alleen maar posts waarin mensen vragen of het kan.

http://www.deyterra.com

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
rally schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:53:
Uiteraard heb ik al het nodige Google werk gedaan, maar alleen even voor de zekerheid hier navragen:

Is het mogelijk om via de Playstation store games te "giften" aan vrienden?
Er zijn een aantal games en DLC's die ik aan een vriend cadeau wil doen en het zou heel cool zijn als dat via de Playstation store zou kunnen (zoals het bijvoorbeeld ook met iTunes kan).

Tot dusver vind ik alleen maar posts waarin mensen vragen of het kan.
Geef diegene psn tegoed cadeau en hij.zij kan het ook zelf downloaden :D (In oplossingen denken)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Yonix schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:44:
Nu twijfel ik tussen:
• Knack: de meningen over 'Knack' zijn nogal uiteenlopend;
• NBA 2K14: is dit spel wat snelheid en speelervaring(en) betreft vergelijkbaar met een sportgame als FIFA 14?;
• Assassin's Creed IV: heb enkel het eerste deel ooit een beetje gespeeld. Is dit spel dan de moeite waard of moet ik eerst de backlog aan Assassin's Creed-games wegwerken?
Ik vond Knack een erg vermakelijk spel. Het ziet er grafisch ook behoorlijk goed uit.
Er zitten frustrerende stukken in en het savepoint systeem is niet zo geweldig, maar los van dat zou ik m zeker aanraden.
lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:55:
AC4 ligt bij mij stil.. het constante varen werd gewoon irritant, en het feit dat het echt tijden duurt voordat je wat kan upgraden omdat metal gewoon zwaar zeldzaam is.
Het varen steekt mij ook wat tegen, maar ik ga volhouden en het spel uitspelen. Daarbij helpt de quick travel optie ook wel wat :)
Croqy schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:37:
De eerder AC games kon ik maar moeilijk doorspelen. Paar uurtjes van de sfeer proeven en dan had ik het wel weer gehad. Black flag heb ik echter wel uitgespeeld, en er vol van genoten. Ik houd dan ook van die caribische piratensfeer, dus als je daar ook van houd kun je je geen buil vallen. Zeker als je hem ergens 2de hands op de kop tikt en je kunt hem nog doorverkopen ook als het je toch niet bevalt.
Ik heb op de PS3 al meerdere AC delen uitgespeeld. Ik heb in het begin wel altijd even moeite om in het verhaal te komen, maar eenmaal een paar uur in het spel konden de spellen me wel boeien.
Ik ben nu bezig met AC4, maar bij dit spel kom ik er echt niet in. De omgevingen zien er prachtig uit, maar het varen is niet mijn ding en vind ik teveel tijd kosten. Het leukste aan AC vind ik de algehele sfeer in de grote steden en het beklimmen van de hoge gebouwen en bij AC4 mis ik dat.
Ik kijk wel uit naar AC Unity, want die ziet er qua gameplay en omgeving wel weer uit zoals ik het leuk vind :)

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 08-08-2014 14:47 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Colourful 3D platformer The Last Tinker: City of Colours coming soon to PS4.

Bron : http://blog.eu.playstatio...id=social_20140808_293694

Binnenkort komt deze game al uit , ik wacht het nog even af , maar lijkt me een leuke 3D platformer.
Bij gebrek aan andere 3D platformers op de PS4 lijkt dit toch wel een leuke game te worden.

Meer mensen die van 3D platformers houden zoals dit spel?

19 augustus komt het spel al in de winkels en PSStore.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:53:

Binnenkort komt deze game al uit , ik wacht het nog even af , maar lijkt me een leuke 3D platformer.
Bij gebrek aan andere 3D platformers op de PS4 lijkt dit toch wel een leuke game te worden.

Ziet er toch wel leuk uit, zeker voor de afwisseling. Ligt een beetje aan de prijs maar wil dat wel is proberen.

Verwijderd

bukkum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:01:
[...]

Ziet er toch wel leuk uit, zeker voor de afwisseling. Ligt een beetje aan de prijs maar wil dat wel is proberen.
Klopt , we hebben meer info nodig.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:53:

Lijkt een beetje op Rayman :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Ja en op Mario en Zelda games.

Het is heel kleurvol zoals de titel al zei.

Een beetje een game zoals Knack , maar dan met meer platform actie.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
MisterMichel schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:29:
Naast de summer sale van Sony heeft bol.com nu ook een aanbieding lopen met 16 PS4 games in de aanbieding. Wellicht interessant voor liefhebbers die ook een doosje willen hebben. (Zo iemand ben ik - voor 40-60 euro wil ik eigenlijk toch wel iets in mijn handen kunnen hebben.)

Linky naar bol.com aanbiedingen

In het lijstje:
  • The last of Us remastered
  • Battlefield 4
  • Call of Duty Ghosts
  • Need for Speed: Rivals
  • Assassin's Creed: Black Flag
  • .... te lui om het hele lijstje over te typen...
Mooi lijstje, enig idee tot hoe lang deze aanbiedingen nog duren? Ik wil deze zomer nog een PS4 kopen, en AC:BF is nu bij Bol.com echt het goedkoopste, en bij andere winkels bovendien bijzonder slecht leverbaar op het moment. Ik denk dat ik hem daarom maar alvast bestel! Zo heb ik ook al een tijdje een vertical stand liggen, die ik voor een mooi prijsje op marktplaats vond.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:17

PBP

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

Het is een toekomstige optie die er zeker aankomt.

Voorlopig red ik me prima met de 500gb interne HD.

--------------------------------------------------------------------------

NBA2K14 duurde bij mij niet erg lang volgens mij.
Het is helemaal niet zeker, het is nooit gezegd door Sony.
PBP schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:29:
[...]

Het is helemaal niet zeker, het is nooit gezegd door Sony.
Jup, zou inderdaad niet gelijk roepen dat het wel gaan komen. De Xbox One heeft het ja, maar wil nog niet zeggen dat de PS4 het ook gaat krijgen. Op de Xbox 360 kan je namelijk ook gebruik maken van externe opslag om games te installeren, op de PS3 is dit nooit gekomen.

De X360/X1 hebben externe opslag gekregen als optie omdat de interne niet verwisseld kan worden. De PS3 en PS4 hebben de feature gewoon niet nodig omdat de interne gewisseld kan worden. Als Sony echt externe opslag zou toestaan voor games, zou het in eerste instantie niet extra moeite doen om de interne wisselbaar te maken.

Hoe het er nu naar uit ziet, is de kans juist klein dat het gaat komen...

Persoonlijk hoeft het van mij ook helemaal niet. Ik koop op gegeven moment een 2TB schijf (niet veel duurder dan 1-1.5) en daar ben ik echt wel klaar mee. De 500Gb die ik nu heb zit zo goed als vol met games. Ik kan inderdaad nu al wel wat games verwijderen, maar krijg ik op termijn alsnog gedoe met captures die ruimte innemen. Als ik toch ga upgraden, dan gelijk 2TB. Tegen de tijd dat de 2TB vol zit verwijder ik wel oude games. Een externe is alleen maar irritant als je de PS4 ook soms verplaatst. Lekker alls in één houden en geen gedoe. Maar ik wacht nog lekker tot de 2TB upgrade. Binnenkort gaan FIFA14, NBA2K14 e.d. er toch af gezien ik die nooit meer wil spelen.

[ Voor 52% gewijzigd door ASNNetworks op 08-08-2014 17:40 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Svenderson
Haha thanks, maar jij dacht dat ik de Tweakers Pricewatch niet al dagelijks in de gaten hield? De PS4 is online goedkoper te krijgen, maar ik ga hem toch in de winkel kopen, omdat ik een pleurishekel heb aan moeten wachten op de postbode, en ik gezien heb hoe de bezorger hier omgaat met pakketten... 8)7 bovendien ga ik graag terug naar de winkel als er iets mis mee is, in plaats van opsturen naar Sony.

Ik doelde in mijn post op AC4, die zit ik al een tijdje te volgen, omdat die al heeel lang wil spelen, maar mezelf heb gedwongen te wachten tot ik een PS4 heb. AC4 is nergens anders goedkoper te krijgen dan bij Bol.com, en nog steeds op voorraad. Dat hij in andere winkels steeds minder op voorraad is, en pas weer ergens in september geleverd kan worden, duidt misschien op het verschijnen van een nieuwe uitgave (GOTY), maar zo lang wil ik niet wachten.

Verwijderd

Het is ook meer een wens dan zekerheid dat de mogelijkheid er komt.
AC4 staat ook nog steeds op mijn harde schijf van de PS4.
Ik moet em nog even uitspelen , ik ben bij chapter 8 geloof ik.
Het is een leuk spel op land , maar op zee vindt ik em minder.
Offtopic: wat is dat toch steeds met dat'knip' in jouw qoutes Dennis? Vind het zo moeilijker om de discussie te volgen namelijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:14:
Offtopic: wat is dat toch steeds met dat'knip' in jouw qoutes Dennis? Vind het zo moeilijker om de discussie te volgen namelijk.
Sorry , ik dacht dat neemt minder ruimte in beslag.
Maar blijkt niet fijn te werken dus , doe ik niet meer.

Knip had ik geleerd van andere Tweakers.
Het kan wel, maar dan moet de quote daar vlak boven staan, dan scheelt het nogal, vooral op mobiele apparaten kan dat ge-quote van lange posts hinderlijk zijn. Maar knippen van een 'oud' bericht heeft ook geen effect..
Dennis585 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:51:
[...]

De bedoeling is zeker goed alleen het komt de leesbaarheid van het topic niet echt ten goede.
Iig bedankt.

On topic: vergeten we project cars niet?

Project CARS [b781] - BMW 1-Series M Coupe @ Sono…: http://youtu.be/T8DY25FcKU8

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:05:
On topic: vergeten we project cars niet?
Film ziet er goed uit , al had er wel wat bewegend publiek op de tribunes mogen zitten.

Een auto racer zit ik persoonlijk wel op te wachten en er komen er verschillende aan.
Later dit jaar zal ik tussen al die auto racers moeten kiezen.

Drive Club krijg ik ook omdat ik dan nog PSPlus heb.

Laat maar snel komen al die auto racers.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:51

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:51:
[...]

Laat ze maar lullen hoor dennis. Knip is handig :)

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 20:24:
[...]
Laat ze maar lullen hoor dennis. Knip is handig :)
Niet altijd.

Ontopic :

Rise of the Tomb Raider krijgt erg gedetailleerde gezichtsanimaties.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...leerde-gezichtsanimaties/

Ik heb echt zin in een nieuwe Tomb Raider.
Lara verveeld me nooit.

Zeker sinds de laatste TOP Tomb Raider.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12 08:22
Svenderson schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:21:
[...]

Mooi lijstje, enig idee tot hoe lang deze aanbiedingen nog duren? Ik wil deze zomer nog een PS4 kopen, en AC:BF is nu bij Bol.com echt het goedkoopste, en bij andere winkels bovendien bijzonder slecht leverbaar op het moment. Ik denk dat ik hem daarom maar alvast bestel! Zo heb ik ook al een tijdje een vertical stand liggen, die ik voor een mooi prijsje op marktplaats vond.
Als ik naar de algemene PS4 pagina van bol.com ga, zie ik dat het om weekendaanbiedingen gaat.

Zojuist TLOU maar besteld :)

PSN ID: MrMichel_75

• Svenderson
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

Film ziet er goed uit , al had er wel wat bewegend publiek op de tribunes mogen zitten.

Een auto racer zit ik persoonlijk wel op te wachten en er komen er verschillende aan.
Later dit jaar zal ik tussen al die auto racers moeten kiezen.

Drive Club krijg ik ook omdat ik dan nog PSPlus heb.

Laat maar snel komen al die auto racers.
Wel veel pop-in in die video van Project Cars zeg, je kunt zien dat die game nog niet af is. Ben geen racegame expert, maar wat doet Project Cars anders dan bijvoorbeeld een Gran Turismo? Ik vind dit er grafisch echt niet beter uitzien dan GT6 op de PS3, maar dat is misschien oneerlijk oordelen vanaf een YouTube video.

Drive Club spreekt me meer aan, ga ik zeker proberen, maar we krijgen als PS Plus klanten de PS Plus versie, helaas niet de volledige game.

@MisterMichel: Ok, niet gezien, dan is dit het moment om mijn eerste PS4 game te bestellen!

Diablo 3 digital download is 62gb. Bereid je maar voor!

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/20140808193049zlk1v.jpg

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
60 pond is geld zat. Als ik hem koop, dan toch op disk. Wacht nog even op een aanbieding volgende week hier of daar. Het liefst onder de 50 Euro :p

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Tegenwoordig maakt het toch niet meer uit of je een disk koopt of niet (afgezien van dat je hem graag op disk wil hebben, makkelijker voor verkoop), aangezien je ook spellen op disk automatische installeert op de harde schijf, toch?

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-12 14:24
Oke, ik heb het topic doorzocht, maar kan het even nergens vinden... Mijn PS4 is op amerika ingesteld, en als ik nu een BE credit card wil ingeven om op psplus te komen (enkel voor online gaming momenteel) krijg ik telkens de melding dat mijn CC informatie niet klopt... Dit is omdat ik het land voor de kaart niet kan aanpassen, is hier een workaround voor? Ik lees ook op veel plaatsen dat ik Paypal kan gebruiken, maar hoe link ik deze aan mijn account, aangezien ze telkens vragen voor CC informatie?

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

• PBP

PBP

Als ik Diablo aanschaf digitaal via de US store kan ik gewoon spelen met vrienden die de EU disc versie kopen neem ik aan? Of word ik op Amerikaanse servers gegooid?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:51:
[...]

Alleen quoten waar je reactie op gebaseerd is blijft het beste imo. Geen onnodige lappen tekst en toch volgbaar.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:10
olaf133 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:46:
Oke, ik heb het topic doorzocht, maar kan het even nergens vinden... Mijn PS4 is op amerika ingesteld, en als ik nu een BE credit card wil ingeven om op psplus te komen (enkel voor online gaming momenteel) krijg ik telkens de melding dat mijn CC informatie niet klopt... Dit is omdat ik het land voor de kaart niet kan aanpassen, is hier een workaround voor? Ik lees ook op veel plaatsen dat ik Paypal kan gebruiken, maar hoe link ik deze aan mijn account, aangezien ze telkens vragen voor CC informatie?
Je kunt alleen een US credit card en/of een Amerikaans Paypal account gebruiken. Je kunt je BE CC niet koppelen met eem Amerikaans PSN account.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:05:
[...]
Alleen quoten waar je reactie op gebaseerd is blijft het beste imo. Geen onnodige lappen tekst en toch volgbaar.
Dat ga ik meer doen inderdaad.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Maak een amerikaanse paypal account aan met bv een borderlinx adres. Koppel daar je creditcard aan. Koppel je amerikaanse paypal aan je us psn account. Klaar.

Verwijderd

Ik hoop dat er wat nieuwe functies voor de firmware tijdens de Gamescon worden aangekondigd.

De huidige functies van de firmware zijn toch wat karig en daar moet snel verandering in komen.

Met de games die er op komst zijn voor de PS4 zit het wel goed.
Ik vermaak me nog steeds elke dag met de PS4 en soms kom ik zelfs tijd te kort.

Laat de Gamescon maar snel komen.
Zijn er hier mensen die Killzone Intercept spelen? Ik heb Killzone zelf niet meer, maar deze DLC is sinds deze week standalone verkrijgbaar. De MP vind ik niet echt boeiend, maar dit lijkt me dan toch wel weer interessant.

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:52:
Zijn er hier mensen die Killzone Intercept spelen? Ik heb Killzone zelf niet meer, maar deze DLC is sinds deze week standalone verkrijgbaar. De MP vind ik niet echt boeiend, maar dit lijkt me dan toch wel weer interessant.
Als je het veel gaat spelen is het het geld dik waard.

Maar je moet wel van het Killzone sfeertje houden.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Segafreak83 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:34:
Tegenwoordig maakt het toch niet meer uit of je een disk koopt of niet (afgezien van dat je hem graag op disk wil hebben, makkelijker voor verkoop), aangezien je ook spellen op disk automatische installeert op de harde schijf, toch?
Als je de disk versie koopt, moet je wel de disk plaatsen om te kunnen spelen. (iets waar ik me eigenlijk nog wel aan stoor)
Dat vind ik wel een voordeel van de digitale download versies, gewoon in het menu de game uitzoeken, en op start drukken. Geen gedoe met de disk zoeken en van de bank afkomen ;)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44
RonnieB82 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

Als je de disk versie koopt, moet je wel de disk plaatsen om te kunnen spelen. (iets waar ik me eigenlijk nog wel aan stoor)
Dat vind ik wel een voordeel van de digitale download versies, gewoon in het menu de game uitzoeken, en op start drukken. Geen gedoe met de disk zoeken en van de bank afkomen ;)
Het voordeel van disks kopen is dat je ze weer kunt verkopen als je er klaar mee bent, dat is voor mij het wel waard om per speelsessie even van de bank af te komen ;)

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 06:14
Ik speel ook geen spellen door elkaar. Altijd maar 1 tegelijk. Dus als ik er een heb gaat ie erin en als ik er helemaal klaar mee ben pas er uit.

PSN: Space-o-saurus

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-12 21:53

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

AtlAntA schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:02:

[afbeelding]
Shameless selfquote: Thrace Grumble in "[Multi] Diablo 3 - Deel 32"

Yay!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-12 17:17

Major_ton

Shoot!

SacreBleu schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 07:21:
[...]

Je kunt alleen een US credit card en/of een Amerikaans Paypal account gebruiken. Je kunt je BE CC niet koppelen met eem Amerikaans PSN account.
je kan ook gewoon op Amazon.com je tegoed kopen, dan kan je dat drama PayPal ook overslaan. Werkt top en neemt ongeveer een minuut in beslag totdat je kan downloaden.

Even wat anders... Na de TLOU hype (heb de game net als meerderen hier zojuist uitgespeeld en nu is het wachten tot 9 september op Destiny. Maar in de tussentijd wil ik ook nog wel wat te gamen hebben. Veel suggesties komen hier voorbij, maar ik hoor niemand over Wolfenstein. Volgens mij werd deze game toch wel goed ontvangen? Hij lijkt mij wel interessant, maar ik heb gewoon geen zin om € 55, of $ 60,- neer te tellen. Hopelijk zakt de prijs snel een beetje.

Some infinities are bigger than others.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-12 12:57

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Wolfenstein is wel vet maar niet echt een blijverdje. Deze kun je beter in de budgetbak pakken vind ik zelf.

Destiny ben ik eigenlijk ook wel benieuwd heen maar dit lijkt me vooral een mp game terwijl ik liever solo rond tuf.

-Te huur

• ColonelSanders
Major_ton schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:28:
[...]
. Maar in de tussentijd wil ik ook nog wel wat te gamen hebben. Veel suggesties komen hier voorbij, maar ik hoor niemand over Wolfenstein. Volgens mij werd deze game toch wel goed ontvangen? Hij lijkt mij wel interessant, maar ik heb gewoon geen zin om € 55, of $ 60,- neer te tellen. Hopelijk zakt de prijs snel een beetje.
Op PSN is hij €39,99 voor Plus leden
https://store.sonyenterta...00320_00-WOLFENSTEIN00001

Verwijderd

Wolfenstein heb ik me zeer mee vermaakt , wild erop los knallen met 1080p 60 fps is heerlijk.

Het verhaal is ook zeer smaakvol , een echte aanrader voor shooter liefhebbers.

Hier een kleine impressie :

En de game is ook tijdelijk in de zomer aanbieding.

Verwijderd

Major_ton schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:28:
[...]

je kan ook gewoon op Amazon.com je tegoed kopen, dan kan je dat drama PayPal ook overslaan. Werkt top en neemt ongeveer een minuut in beslag totdat je kan downloaden.

Even wat anders... Na de TLOU hype (heb de game net als meerderen hier zojuist uitgespeeld en nu is het wachten tot 9 september op Destiny. Maar in de tussentijd wil ik ook nog wel wat te gamen hebben. Veel suggesties komen hier voorbij, maar ik hoor niemand over Wolfenstein. Volgens mij werd deze game toch wel goed ontvangen? Hij lijkt mij wel interessant, maar ik heb gewoon geen zin om € 55, of $ 60,- neer te tellen. Hopelijk zakt de prijs snel een beetje.
Lekkere knaller hoor, en voor die prijs in de PS Store zeker een aanrader. Punt met die spellen is dat je speelt en weg legt. Ik heb in ieder geval nooit de gedachte gehad hem nog een keer op te pikken.

Even iets anders, die Controllers gaan echt te snel leeg. Er komt al een Dual-Lader aan, en wissel nu al regelmatig tussen beidde controllers. Maar zou toch wel liever een nieuwe editie met iets meer power willen zien. Paar uur en hij kapt ermee.

• ColonelSanders
Zelf ga ik na TLOU denk ik Metro Redux proberen. Of ook Wolfenstein.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-12 22:21

[afbeelding]
Lijkt me redelijk wat stierenpoep, denk een foutje bij Sony.. op de PC is hij ongeveer 15 GB (incl alle patches en expansion) lijkt me niet dat de PS4 specifieke zooi 45 GB erbij gaat zijn :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

lanerios schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:42:
[...]

Lijkt me redelijk wat stierenpoep, denk een foutje bij Sony.. op de PC is hij ongeveer 15 GB (incl alle patches en expansion) lijkt me niet dat de PS4 specifieke zooi 45 GB erbij gaat zijn :p
De EU digitale download heeft ook alle beschikbare talen aan boord volgens het neogaf topic waar ik die afbeelding weg heb.
Dan zou die grootte wel aannemelijk zijn.

Verwijderd

ColonelSanders schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:28:
Metro 2033 heb ik al uitgespeeld op de Xbox 360.

Ik sla deze remake op de PS4 over.

Het is wel een aparte serie om een keer te ervaren.
Het zag er audiovisueel ook een stuk beter uit op de PS4.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:45:
[...]

Metro 2033 heb ik al uitgespeeld op de Xbox 360.

Ik sla deze remake op de PS4 over.

Het is wel een aparte serie om een keer te ervaren.
Het zag er audiovisueel ook een stuk beter uit op de PS4.
Metro nooit gespeeld maar wel altijd benieuwd naar geweest. Misschien toch maar is wat meer info over opzoeken. Verder vermaak ik me nog wel met AC : BF tot Diablo 3 uitkomt. En daarna komen nog meer games uit voor de PS4: Fifa 15, GTA V, Destiny enz, enz. Dus zit de komende tijd wel goed vol _/-\o_

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12 21:58
Ik kon het niet laten eerder vanochtend. Vanaf vandaag ook in het bezit van een PS4 TLOU editie. Op het moment lekker aan het spelen.

Hoe zijn de remote play ervaringen met de VITA ?

Verwijderd

rico_fxp schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:16:
Hoe zijn de remote play ervaringen met de VITA ?
Het werkt perfect als je een goeie verbinding hebt.

Je mist alleen de 2 trigger-buttons heel erg in sommige spellen.

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
wie heeft er ervaring met de CronusMax of Titan One emulator i.c.m. de PS4?

[ Voor 10% gewijzigd door t3dd3k op 09-08-2014 18:47 ]

Verwijderd

t3dd3k schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:47:
Ik niet , ik heb altijd met de standaard controllers gespeeld.

Zoek anders wat reviews als je de console FPS koning wil worden.

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:58:
[...]

Ik niet , ik heb altijd met de standaard controllers gespeeld.

Zoek anders wat reviews als je de console FPS koning wil worden.
je gebrek aan kennis maakt je bevooroordeeld |:(
wie zegt dat ik mijn xbox controller niet op mijn ps4 wil gebruiken voor Diablo III?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik game tegenwoordig bijna niet, maar als ik aan die goede oude tijd denk (zoals Battlefield 2) dan gaat er bij mij weer iets kriebelen. Denken jullie dat de PS4 iets voor mij is, of kan ik het beter af op een mid-end pctje?

Last but not least, wat zijn de laadtijden van games ongeveer? Ligt dit tussen de 3-15 seconden, of 15-30 seconden?

An  a day keeps the doctor away.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Tja, daar zal je heel verschillende antwoorden op krijgen maar zal je toch voor jezelf uit moeten zoeken ;)
Niemand kan jou vertellen of de PS4 wat voor jou is.
Heb je geen buddy die PS4 heeft? Of een winkel met demo-stand in de buurt?

Laadtijden verschillen ontzettend per game trouwens..
Maar 15-30 seconden heb ik nog niet meegemaakt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

dvdkiwi schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:29:
Tja, daar zal je heel verschillende antwoorden op krijgen maar zal je toch voor jezelf uit moeten zoeken ;)
Niemand kan jou vertellen of de PS4 wat voor jou is.
Heb je geen buddy die PS4 heeft? Of een winkel met demo-stand in de buurt?

Laadtijden verschillen ontzettend per game trouwens..
Maar 15-30 seconden heb ik nog niet meegemaakt.
Met laadtijden bedoel ik de tijd waarvan je start, tot de tijd dat je in het spel zit. Bij Call of Duty voor de pc is dit net 20 seconden, inclusief het zoeken van matches. Battlefield is een verhaal apart, maar hoe gaat de PS4 hiermee om?

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

iApp schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:32:
Met laadtijden bedoel ik de tijd waarvan je start, tot de tijd dat je in het spel zit. Bij Call of Duty voor de pc is dit net 20 seconden, inclusief het zoeken van matches. Battlefield is een verhaal apart, maar hoe gaat de PS4 hiermee om?
Ik heb al heel wat spellen gespeeld en uitgespeeld op de PS4.
De laadtijden waren snel tot acceptabel.
De spellen die jij opnoemde zijn ook vrij vlot qua laadtijd.

Mijn laptop met SSD is maar iets sneller met laden van spellen dan de PS4.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

Ik moet zeggen dat ik inmiddels redelijk verslaafd ben geraakt aan de multiplayer van The Last of Us. Het is een stuk tactischer dan ik verwacht had.

PSN: Finally_Chris

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-12 15:09

Scrummie

Think different

CR1691 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:42:
Ik moet zeggen dat ik inmiddels redelijk verslaafd ben geraakt aan de multiplayer van The Last of Us. Het is een stuk tactischer dan ik verwacht had.
Kan je er wat meer over vertellen? Wat je moet doen etc?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-12 17:17

Major_ton

Shoot!

Dat is leuk nieuws. Ik speel alleen op een US account en daar geldt de aanbieding niet voor. Nu heb ik nog wel een NL account en ik heb zojuist ontdekt dat je gedownloade games op beide accounts kunt spelen. Alleen de save games gaan niet mee. Ik vraag me alleen af met alle aanbieding die vastzitten aan PS plus, of ik beter voor een US PS plus abo kan gaan of een NL abo... Geen idee nog.

Some infinities are bigger than others.

Zoals al wel vaker is voorbijgekomen moet dat US account dan ook je standaard account zijn, want met US Ps Plus zou je anders op je NL account wat features als auto-download etc. Missen zover ik heb begrepen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
ColonelSanders schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:28:
Metro redux is wel interessant ja! 2 games voor €27 incl dlc is niet veel. Tech film van de verbeteringen zag er goed uit. De metro games nooit gespeeld dus pikt deze wel mee denk ik..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

t3dd3k schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:47:
De 'CrossOver Mode' van de CronusMax werkt niet op de PS4, staat ook op hun website aangegeven. Je kan het gebruiken om je DualShock 4 op de X360/X1/PS3/PC aan te sluiten, maar je kan niet andere controllers op de PS4 ermee aansluiten helaas.

Op de PS4 kan je enkel gebruik maken van de 'Controller Mod' mode: een PS4 controller aansluiten en de knoppen wijzigen hoe je wil. Tenzij je dus dat wil gebruiken, heb je voorlopig niks aan de CronusMax op de PS4.

Overigens staat er wel bij dat je PC apparatuur zoals keyboard/mouse kan aanaluiten op de PS4, maar je hebt hiervoor een Windows laptop/pc voor nodig. Wellicht wordt het softwarematig weer gemapped ofzo.

Kortom: niet het geld waard nu.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 10-08-2014 01:44 ]

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
dutchgio schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:24:
Zoals al wel vaker is voorbijgekomen moet dat US account dan ook je standaard account zijn, want met US Ps Plus zou je anders op je NL account wat features als auto-download etc. Missen zover ik heb begrepen.
Dan mis ik nogsteeds iets schijnbaar want US PSN account & NL PSN+ account werkt toch ook? :?

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
iApp schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:26:
Ik game tegenwoordig bijna niet, maar als ik aan die goede oude tijd denk (zoals Battlefield 2) dan gaat er bij mij weer iets kriebelen. Denken jullie dat de PS4 iets voor mij is, of kan ik het beter af op een mid-end pctje?

Last but not least, wat zijn de laadtijden van games ongeveer? Ligt dit tussen de 3-15 seconden, of 15-30 seconden?
Oei dit is zo'n moeilijke vraag (of de PS4 iets voor je is of een mid-end PC) dat is amper te beantwoorden... Wat wil je vooral spelen?

MOBA's? MMO's? Counter-Strike? Team Fortress? (ik noem met name multiplayer games omdat veel multiplatform singleplayer games op beiden platforms toch identiek zullen zijn tussen PS4 en midend PC)
Of ben je meer van wat CoD, een exclusive hier en daar (zoveel zijn er nog niet) en wil je bij je AAA blockbuster games een grote online playerbase hebben?

Eerste: PC
Tweede: Ps4

Want stel hypothetisch dat je CoD leuk vind zo nu en dan dan is PC geen optie voor je voorlopig. Met 5000 spelers maximaal online zal je beperkt zijn tot bepaalde spelmodi etc. Op de consoles is dit niet het geval.

Dus het is een vrij lastige vraag ;)

Ben je echt een singleplayer dude óf een verstokte KB&M user? Dat verandert alles alweer.
Scrisissszzz schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:59:
[...]

Metro redux is wel interessant ja! 2 games voor €27 incl dlc is niet veel. Tech film van de verbeteringen zag er goed uit. De metro games nooit gespeeld dus pikt deze wel mee denk ik..
Ik mis een beetje de animatis van het oppakken van dingen enzo. Had er toch wel in mogen zitten anno nu.

Verder hoop ik dat 60 fps de gameplay met een controller verbetert, want op de 360 vond ik sommige stukken niet te doen. Aan de andere kant ga ik later dit jaar een controller met een muis aanschaffen, dus hopelijk werkt het daarmee ook goed.
Brutal1ty schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:05:
[...]

Dan mis ik nogsteeds iets schijnbaar want US PSN account & NL PSN+ account werkt toch ook? :?
Ja, dan koop je op US en speel je op NL, die laatste is dan je main account. Zo doen de meeste het...
Hij wilde PS Plus op US. Dan moet dat je main account worden, anders mis je die functies op je NL account. >:)

Verwijderd

Dit waren de best verkopende games op het PlayStation Network in juli :

PlayStation 4 games
1.The Last of Us Remastered (New)
2.Oddworld: New ‘n’ Tasty (New)
3.Valiant Hearts: The Great War (4)
4.Trials Fusion (3)
5.Sniper Elite III (9)
6.Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (New)
7.Rogue Legacy* (New)
8.Outlast (1)
9.FIFA 14 (12)
10.Call of Duty: Ghosts (RE)
11.Battlefield 4 (10)
12.EA Sports UFC (5)
13.Worms Battlegrounds (6)
14.Another World – 20th Anniversary Edition (15)
15.Pure Pool (New)
16.Child of Light (14)
17.Watch_Dogs (2)
18.Need for Speed Rivals (13)
19.Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (19)
20.Assassin’s Creed Freedom Cry (RE)

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...tation-network-in-juli-2/

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gelekte screens van de nieuwe update ?

http://www.behindgames.co...gn-system-notification/#!

Afbeeldingslocatie: http://www.behindgames.com/wp-content/uploads/2014/08/02-HgX8sxl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.behindgames.com/wp-content/uploads/2014/08/05-N0itBNY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.behindgames.com/wp-content/uploads/2014/08/11-hYhkiaY.jpg

Ook een youtube video van een game invite
YouTube: Game Invite Playstation 4 Update

Op neogaf gaan er al geruchten rond van een fake, maar mocht het waar zijn, heerlijk!
Nieuwe UI gelekt voor de ps4. Folders!

Afbeeldingslocatie: http://www.behindgames.com/wp-content/uploads/2014/08/01-GsOdp4A.jpg

Bron http://www.behindgames.co...gn-system-notification/#!

[ Voor 31% gewijzigd door AtlAntA op 10-08-2014 10:42 ]

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11 18:36
Zo die nieuwe melding als je een trophy hebt gehaald is wel een mooie verbetering.

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
Damn, die nieuwe lay-out ziet er fantastisch uit! Laat maar komen! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Nickvdd op 10-08-2014 10:59 ]

Verwijderd

Nico111 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:54:
Zo die nieuwe melding als je een trophy hebt gehaald is wel een mooie verbetering.
Inderdaad , dat ziet er heel strak uit.

Hopen dat de update snel komt.

• PBP

PBP

Eerst zien dan geloven. Bericht komt van een nogal vage site waar niemand van gehoord heeft.

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12 21:58
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Het werkt perfect als je een goeie verbinding hebt.

Je mist alleen de 2 trigger-buttons heel erg in sommige spellen.
Die triggers mis je inderdaad heel erg. Tevens vind ik de framerate wat tegenvallen.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:48
Iemand dit al geprobeerd om een 3.5 inch hdd aan te sluiten op de PS4?
http://www.dualshockers.c...r-and-cooler-performance/

[ Voor 43% gewijzigd door morm op 10-08-2014 11:08 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij de PS3 waren die mappen ook altijd heel handig.

Toch blijf ik de interface van de PS3 beter vinden. Die hele lijst met alles door elkaar blijf ik onhandig vinden. Ook vind ik dat je voor zoiets belangrijks als je vriendenlijst teveel handelingen moet doen om die te kunnen bekijken.

PSN id: NL_SToRM

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Als ik die screenshot van de trophy melding in context probeer te plaatsen, dan denk ik dat die verschijnt als je op de PS-knop drukt vlak nadat je een trophy hebt gehaald, zoals de X360 dat ook doet. Als dat zo is ben ik wel blij, want ben altijd wel benieuwd wat voor trophy ik te pakken heb :P

De folders zou ik ook erg blij mee zijn. Die Sony bloatware (playroom, browser, etc) zou ik het liefste helemaal daar niet hebben, maar verstopt in een folder is beter dan niets.

Verder ben ik eigenlijk dik tevreden over de interface van de PS4. Maar ik heb geen PS3 dus daar kan ik niet over oordelen. De interface van de xbox staat altijd vol met reclame en de interface van de Wii U is zo traag dat je eigenlijk wel blij bent dat de functies weinig meerwaarde bieden :P

• Mr Ton
  • Laatst online: 11-12 15:09
Die screenshots zien er heel erg goed uit. Een mappen structuur is nu echt nodig want ook bij mij wordt de rij al behoorlijk lang, en na dit half jaar wordt het echt onoverzichtelijk. Die trophy functie is een veelgevraagde feature vanuit de community en niet moeilijk te implementeren. Het nieuwe invite scherm is ook een hele grote verbetering, want het huidige invite systeem is erg traag en waarschijnlijk het slechtste onderdeel uit het huidige OS. Als je dan naar dat Youtube filmpje kijkt dan verloopt dat uitgenodigd worden erg soepel, super!

Ik denk dat ze de nieuwe software wel aan zullen kondigen op Gamescom, en dan release over een maand of iets dergelijks. Hopelijk zit de Resume functie er nu in, friendnotifications, Youtube app en met een beetje geluk ook DLNA.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

En dat met game invite net zo; eerst klein zoals nu, als je dan op de Ps knop drukt zie je de nieuwe lay-out, links.

Mappen zou een goede toevoeging zijn, net als dat dit automatisch moet kunnen. Alle Ps Plus Games in een map, en browser en dergelijke apart, etc.
Nu is het 1 lange rij met alle content. Wel is mee opgevallen dat na een update de game niet meer helemaal links wordt geplaatst.

Die meldingen over X joint een party mogen er van mij part uit, aangezien dat een algemene melding is, en je zelf helemaal niet wordt uitgenodigd. Vervang dat maar met het online en offline gaan van vrienden.

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 10-08-2014 12:01 ]

• SacreBleu
dutchgio schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:59:

Die meldingen over X joint een party mogen er van mij part uit, aangezien dat een algemene melding is, en je zelf helemaal niet wordt uitgenodigd.
Die kun je zelf ook uitzetten in je instellingen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
De mogelijkheid om folders te maken, zou inderdaad tof zijn. Nu zit ik de hele tijd maar te scrollen door al die content. Wat dat betreft zouden ze nog wel wat meer dingen van de PS3 mogen overnemen, zolang het maar geen Singstar is. :+

Shikata ga nai.

SacreBleu schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:37:
[...]

Die kun je zelf ook uitzetten in je instellingen.
Maar zet je dan niet alle meldingen m.b.t. party's uit, ook als je wel zelf uitgenodigd wordt? :)
dutchgio schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:59:
[...]

Maar zet je dan niet alle meldingen m.b.t. party's uit, ook als je wel zelf uitgenodigd wordt? :)
Nee, want dat is een aparte notification. Wanneer jij voor een party of game wordt uitgenodig krijg je een 'Invitation' notificatie te zien. Wanneer iemand een party joint kan je los aan/uitzetten. Echter lijkt het er wel op dat je geen melding krijgt als iemand ook jouw party joint (als je het op open hebt staan). Heb het zelf niet getest, maar of iemand jouw party of van iemand anders (waar jij dus niet in zit) joint lijken onder dezelfde categorie notificaties te vallen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:15

MeNTaL_TO

The future is not set

[afbeelding]
Opvallend dat de disk install dan iets meer dan 40 GB is, filmpjes toch van BR af?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SacreBleu
MeNTaL_TO schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Opvallend dat de disk install dan iets meer dan 40 GB is, filmpjes toch van BR af?
Of de disc versie is alleen voor BeneLux waardoor je minder talen hebt. De digital download is, volgens mij, heel Europa dus daar zullen wat meer talen op staan, vermoed ik.

• PBP

PBP

Plaatjes van UI zijn fake (wat verassend :P)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

PBP schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:58:
Plaatjes van UI zijn fake (wat verassend :P)
Jammer zag er zeer goed uit! BTW bij de laatste update dat de meldingen van rechts naar links zijn verplaatst vindt ik echt nutteloos... Weet iemand waarom ze dit hebben gedaan?
Pagina: 1 ... 84 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]