Het zou zeker een epic game worden die op mijn verlanglijst komt.Tristan schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:27:
[...]
Ik geloof ook niet dat hij gaat komen, maar het zou epic zijn!
Ik zou het erg grappig vinden als Crash weer uit zou komen. Het waren echt een van mijn favoriete games op de PS1. De vraag die ik dan heb is wat voor spel het dan zou gaan worden. Ik heb laatst met een rom de oude Crash games weer eens gespeeld, maar de gameplay heeft naar mijn beleving de tand des tijds niet heel goed overleefd.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:32:
[...]
Het zou zeker een epic game worden die op mijn verlanglijst komt.
MGS3 is inderdaad een van de beste games die ik heb gespeeld. MGS4 vond ik dan ook wat tegenvallen. Ik zal MGS5 denk ik wel gaan spelen, maar wat ik tot nu toe heb gezien vind ik nog niet mind blowing. Eerder wat lachwekkend omdat je zoveel ballonnetjes oplaat... Een vrachtwagen extracten met een enemy op 5 meter afstand die het niet door heeft. Mja, dat vond ik niet heel geweldig overkomenAlphaBlack_NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:27:
Ground zeroes kan ik zeker aanraden, heb er zelf zeker 8 uur gameplay uitgehaald en de replayability is best hoog door de vrijheid die je hebt. Aan nieuwkomers is ook gedacht en kan je de Big Boss storyline in hoofdlijnen lezen. Al zou iedereen toch wel een keer MGS3 moeten spelen (1 van de beste games ooit)
Edit:
Het moet niet gekker worden...
http://www.eurogamer.net/...g-to-deliver-native-1080p
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-08-2014 09:01 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gisteren ook een PS4 gekocht met TLoU:R in bundle
controller van de PS4 vind ik echt super fijn. Veel beter als andere controllers die ik over de jaren in mijn handen heb gehad.
Las trouwens overal dat je PSN+ nodig hebt om online te gamen. Maar in het geval van de Final fantasy MMO betaal je dan voor de game maandelijks en daar bovenop nog PSN+ of niet? Ik kan het zo snel met googlen niet vinden.
Las trouwens overal dat je PSN+ nodig hebt om online te gamen. Maar in het geval van de Final fantasy MMO betaal je dan voor de game maandelijks en daar bovenop nog PSN+ of niet? Ik kan het zo snel met googlen niet vinden.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Voor FF XIV heb je geen Plus nodig dacht ik.TgR_KILLER schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:03:
Gisteren ook een PS4 gekocht met TLoU:R in bundlecontroller van de PS4 vind ik echt super fijn. Veel beter als andere controllers die ik over de jaren in mijn handen heb gehad.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Voor FF XIV heb je inderdaad geen PS+ nodig. Geldt overigens voor diverse MMO's. (Mogelijk zelfs alle subscription MMO's?)
[ Voor 46% gewijzigd door psychodude op 07-08-2014 13:32 ]
voor alle extra betaalde mmo's hoef je geen psn plus te hebben.psychodude schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:32:
Voor FF XIV heb je inderdaad geen PS+ nodig. Geldt overigens voor diverse MMO's. (Mogelijk zelfs alle subscription MMO's?)
Dat geld ook voor F2P games, F2P is F2P, ook online dus geen psn+ nodig
nothing stops this train
Nu maar hopen dat je controller fijn blijft, en dat je m niet 3 keer hoeft op te sturenTgR_KILLER schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:03:
Gisteren ook een PS4 gekocht met TLoU:R in bundlecontroller van de PS4 vind ik echt super fijn. Veel beter als andere controllers die ik over de jaren in mijn handen heb gehad.
Al denk ik van niet, neem aan dat ze de nieuwe generatie controllers inmiddels wel standaard mee shippen. PS Helpdesk heeft me al bevestigd dat er een "betere" generatie is waarvan de rubbers niet scheuren alleen nog niet zeker hoe we die kunnen herkennen...
[ Voor 54% gewijzigd door Maichel op 07-08-2014 13:59 ]
PSN: Maichel
http://blog.eu.playstatio...-reborn-ps4-subscription/
… and the list goes on and on (honestly, it does – you can check out the patch notes for Update 2.1 here). There’s something in it for everyone – no matter if you like to casually make your way through the game, or if you’re a hardcore endgame raider. And remember – all of that for just the subscription fee, starting at £7.69/€10.99, no PlayStation Plus required.
PSN: Maichel
Heeft iemand hier de Sony Wireless Gold Headset in gebruik? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Ben namelijk opzoek naar een degelijke headset voor de PS4, maar niet te duur.
man oh man.. zit te kijken om een PS4 te halen vandaag ofzo.. maar welke game erbij >_<
TLOU in de bundel, maar lineare games ben ik wel zat
Watch Dogs, schijnt teleurstelling te zijn
Killzone, schijnt teleurstelling te zijn..
wat zouden jullie aanraden?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zoek even in dit topic. Al meerdere keren besproken namelijkYonix schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:02:
Heeft iemand hier de Sony Wireless Gold Headset in gebruik? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Ben namelijk opzoek naar een degelijke headset voor de PS4, maar niet te duur.
Heel kort: heel goede prijs kwaliteit verhouding!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Watch Dogs vond ik echt 2x niks. Na 2 uur spelen doorverkocht.lanerios schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:04:
man oh man.. zit te kijken om een PS4 te halen vandaag ofzo.. maar welke game erbij >_<
Killzone uitgespeeld en ik vond m vermakelijk.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Battlefield 4, vermaak ik me uren mee met de multiplayer.lanerios schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:04:
ga denk ik voor TLOU bundel.. voor 30 euro is het een geinig spelletje denk ik
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
TLOU hands down, ook al ben je klaar met lineaire games. Ik had 'm nog nooit gespeeld (want de PS4 is mijn eerste PS) maar dat spel is rap gestegen richting mijn Top 5 beste games ooit.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
TLOU is zeker de beste keus van die 3! Dacht dat je nog een game naast de bundle wilde 
Over een maand Destiny, voor mij ook een must have
Over een maand Destiny, voor mij ook een must have
[ Voor 21% gewijzigd door Scrisissszzz op 07-08-2014 14:11 ]
VOor mij op de lijst:
TLOU
Warframe (schijnt er te zijn?) -> kan ik dan ook met de steamspelers spelen
Planetside 2
TLOU
Planetside 2
Daar wil ik mijn ervaring nog wel even aan toevoegen; Ik heb de headset 3 weken geleden gehaald bij de Game Mania in Venlo (het is even zoeken, niet veel winkels hebben hem op voorraad en levertijden zijn lang). Behalve dat je voor minder dan €100 een heel redelijke geluidkwaliteit krijgt zit hij ook prettig op alle formaten hoofd die ik getest heb; de mijne (erg groot, hoedenmaat 7 7/8) en mijn die van mijn dochter (normale grootte voor een 12 jarige).Scrisissszzz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:06:
[...]
Zoek even in dit topic. Al meerdere keren besproken namelijk
Heel kort: heel goede prijs kwaliteit verhouding!
Constructed: Silver || Limited: Silver
Thanks guys, dan is de keuze niet zo moeilijk.embee schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:14:
[...]
Daar wil ik mijn ervaring nog wel even aan toevoegen; Ik heb de headset 3 weken geleden gehaald bij de Game Mania in Venlo (het is even zoeken, niet veel winkels hebben hem op voorraad en levertijden zijn lang). Behalve dat je voor minder dan €100 een heel redelijke geluidkwaliteit krijgt zit hij ook prettig op alle formaten hoofd die ik getest heb; de mijne (erg groot, hoedenmaat 7 7/8) en mijn die van mijn dochter (normale grootte voor een 12 jarige).

Ondanks het feit dat de headset op dit moment slecht leverbaar is had de Game Mania hier in Tilburg nog één exemplaar, and I got it!
Op zich wel handig om te weten is dat deze headset custom surround audio downloads ondersteund.Yonix schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:02:
[...]
Thanks guys, dan is de keuze niet zo moeilijk.![]()
[afbeelding]
Ondanks het feit dat de headset op dit moment slecht leverbaar is had de Game Mania hier in Tilburg nog één exemplaar, and I got it!
Als je bijvoorbeeld the last of us speelt, kan je daar een geluidspack van downloaden. Maar om die op je headset te zetten, moet je em wel aansluiten via USB aan je PS4
Ik kan je Infamous: Second Son ook aanbevelen. Grafisch een van de, zo niet de mooiste huidige PS4 exclusive.lanerios schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:12:
VOor mij op de lijst:
TLOU
Planetside 2
Warframe kun je gratis uit de store halen inderdaad, geen PS+ nodig om te spelen, geen crossplay met de PC versie helaas.
Planetside2 is helaas nog steeds niet released. Oorspronkelijk geplanned voor Q1 dit jaar maar nog steeds geen release date aangekondigd. Hopelijk tijdens de feestdagen dit jaar alsnog.
Bedankt voor alle antwoorden
de vrouw wil FF XIV gaan halen, die is beetje gek op Final Fantasy 
Overigens heb ik echt zitten wachten op TLOU Bundle, al vaker met een PS4 in mijn handen gestaan maar toch net niet gekocht, aanbod van games / prijs ervan heeft me altijd weerhouden om hem te kopen. Zijn wel een paar games die ik op zich ooit wil proberen (Infamous b.v.) maar voor 70 euro toch net niet.
Hopen dat de 2de hands game bakken zich snel vullen bij de game mania
Overigens heb ik echt zitten wachten op TLOU Bundle, al vaker met een PS4 in mijn handen gestaan maar toch net niet gekocht, aanbod van games / prijs ervan heeft me altijd weerhouden om hem te kopen. Zijn wel een paar games die ik op zich ooit wil proberen (Infamous b.v.) maar voor 70 euro toch net niet.
Hopen dat de 2de hands game bakken zich snel vullen bij de game mania
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Staan altijd genoeg games hier op Vraag & Aanbod die meestal ook nog een stuk goedkoper zijn dan de Gamemania 2e hands:
pricewatch: Infamous: Second Son, PlayStation 4
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Verwijderd
Watch dogs is super vet;) Killzone was grafisch echt supermooi en ik vond de gameplay ook vet, Knack is "welk leuk", AC:BF is grafisch heel mooi maar daar moet je van houden (ik vond het nix), Infamous Second Son is qua gameplay erg vermakelijk en erg mooi qua graphics en als je van voetbal houdt is FIFA 14 leuk.lanerios schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:04:
Verwijderd
Wilde net zeggen:p regel #1, blijf weg bij de Game Mania, nieuw zijn ze stukken goedkoper dan 2e hands bij Game Mania. Ook op Marktplaats (even kijken hoelang ze al lid zijn) vind je ze voor goede prijzenMick1990 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:33:
Staan altijd genoeg games hier op Vraag & Aanbod die meestal ook nog een stuk goedkoper zijn dan de Gamemania 2e hands:
Mijn nieuwe aanwinst is binnen

jammer dat er geen USB kabel bij zat.

jammer dat er geen USB kabel bij zat.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Moest je lang wachten op de rode controller Pykow?
Ik heb deze rode (hier op mijn werk) al echt een week of vier in nota staan...lijkt slecht leverbaar.
Ik heb deze rode (hier op mijn werk) al echt een week of vier in nota staan...lijkt slecht leverbaar.
edit:
oh het is de blauwe die ik uiteindelijk besteld heb zie ik nu!
[ Voor 20% gewijzigd door Nasty Nate op 07-08-2014 16:54 ]
Bol.com gisteren besteld rond 15:00 uur, vandaag om 12:09 uur in ontvangst genomen.Nasty Nate schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:53:
edit:
Ze hebben het ruim op voorraad.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 07-08-2014 16:56 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hahah ok alleen bij ons slecht leverbaar dus, duidelijk!
Ik vind Watch Dogs best vermakelijk eigenlijk en volgens mij is er genoeg te doen om je lang bezig te houdenScrisissszzz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:07:
[...]
Watch Dogs vond ik echt 2x niks. Na 2 uur spelen doorverkocht.
Killzone uitgespeeld en ik vond m vermakelijk.
ook bij wehkamp direct leverbaar zowel de blauwe als de zwarte
http://www.wehkamp.nl/Zoe...pp=192&Blocks=0&View=Grid
http://www.wehkamp.nl/Zoe...pp=192&Blocks=0&View=Grid
Ik zie dat Nedgame net van alles voor de PS4 nieuw binnen heeft, waaronder blauwe en rode controllers en Sony headsets!Nasty Nate schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:53:
edit:
Thanks people maar ik bestelde hem expres hier op mijn werk want hij is dan iets goedkoper en ik heb garantie zo lang ik hier werk. 
Maar kan dus nu wel even gaan zeuren bij de inkoop dat hij overal leverbaar is.
Maar kan dus nu wel even gaan zeuren bij de inkoop dat hij overal leverbaar is.
Wow wat oplettendDarkElement schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:07:
Gefeliciteerd Beakzz!
Hierzo trouwens al een paar weken de blauwe controller in de bestelling staan bij Dixons, maar daar duurt het ook lang zeg. Op de site staan sinds kort dat het nu pas in september leverbaar is.
Het is dat ik 'm met korting voor €54,99,- kon bestellen, anders had ik 'm ergens anders gekocht.
Het is dat ik 'm met korting voor €54,99,- kon bestellen, anders had ik 'm ergens anders gekocht.
Shikata ga nai.
Ik heb de rode al sinds de launch in huis. Past mooi bij het interieur 
@Watch_Dogs discussie: Ik ben er ook niet kapot van. Zit aan het einde van act 3 en het hoofdverhaal nog wel uitspelen maar daarna zal ik het spel nooit meer aanraken. Aan het begin vond ik de controls rampzalig. Nu kan ik ermee leven al doet het spel nog lang niet altijd het goede wat ik vraag.
@Watch_Dogs discussie: Ik ben er ook niet kapot van. Zit aan het einde van act 3 en het hoofdverhaal nog wel uitspelen maar daarna zal ik het spel nooit meer aanraken. Aan het begin vond ik de controls rampzalig. Nu kan ik ermee leven al doet het spel nog lang niet altijd het goede wat ik vraag.
Qua games heb ik met achterstallig PS store tegoed Tomb Raider binnen gehaald. Top game wat mij betreft! Voel me echt een avonturier af en toe.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
He van harte!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Ik deed net mijn PS4 via voice commands in standby.
De PS4 bleef met het witte licht knipperen inplaats van oranje worden.
De controller reageerde die niet meer op.
Ik dus de power knop meerdere seconden indrukken.
De PS4 starte opnieuw op en deed een schijf controle.
Daarna ging die wel weer normaal in standby.
Meer mensen dit euvel gehad?
Iemand al eens een oplossing gevonden voor het trage copieren van bestanden? Ik dacht ik draai eens een leuk gameplay filmpje in elkaar van TLOU maar het duurt 60 uur om de paar video bestanden op USB te zetten.. beetje belachelijk.. zelfs 1 screenshot van 400kb duurt 3 minuten.
Online zie ik overal iedereen zeuren over dat het aan USB 2/3 ligt maar zelfs USB1 kan wel 2 GB in minder dan 60 uur kopieren xD
Online zie ik overal iedereen zeuren over dat het aan USB 2/3 ligt maar zelfs USB1 kan wel 2 GB in minder dan 60 uur kopieren xD
Sommige ps4s zijn gewoon niet goed volgens mij hoor... Die ps4 die ik had dowbloade bijna net zo snel als steam (180mb dl verbinding of iets in die richting) en het installeren van games en kopiëren van bestanden ging ook vrij rap... =/ Maar ik heb em al maanden niet meer dus wellicht dat andere firmware het verkloot heeft ofzo?
JaVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:32:
Meer mensen dit geval gehad?
Ik hoorde over geruchten dat er en Uncharted collection (1-3) voor de PS4 aangekondigd gaat worden op de Gamescom volgende week. Ik heb die spellen alle drie meermaals uitgespeeld op mijn PS3. Deze console ging bij mij vorig jaar kapot en ik heb hem niet laten maken ivm de aanschaf van een PS4. Ik kan de spellen nu zelf niet meer spelen en zou een Uncharted collectie voor de PS4 meteen kopen! Ik zie een scenario met 1-3 in het voorjaar en deel 4 in het najaar wel zitten!
Verwijderd
Vandaag TLOU Remastered gekocht.
Wat heb ik een spijt dat ik TLOU nooit op mijn PS3 heb gekocht.
Echt een juweeltje tot nu toe.
Weet iemand of er ook dockingstations worden verkocht voor één controller?
Vind er alleen maar voor 2 controllers.
Wat heb ik een spijt dat ik TLOU nooit op mijn PS3 heb gekocht.
Echt een juweeltje tot nu toe.
Weet iemand of er ook dockingstations worden verkocht voor één controller?
Vind er alleen maar voor 2 controllers.
Denk niet dat er een oplossing voor is. Sony zal gewoon met een firmware update moeten komen zodat (externe) media bestanden eens fatsoenlijk door de PS4 worden herkend.TgR_KILLER schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:29:
Iemand al eens een oplossing gevonden voor het trage copieren van bestanden? Ik dacht ik draai eens een leuk gameplay filmpje in elkaar van TLOU maar het duurt 60 uur om de paar video bestanden op USB te zetten.. beetje belachelijk.. zelfs 1 screenshot van 400kb duurt 3 minuten.
Het viel mij op dat het kopiëren van een bestand van 1GB naar mijn USB3 stick in 8 minuten ging maar naar een USB3 HDD ineens 60 minuten duurt. Lijkt erop dat het naar sticks met flashgeheugen dus stukken sneller gaat.TgR_KILLER schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:29:
Verwijderd
Dan ben ik in ieder geval niet de enige met dit probleem.
Ik hoop dat dit met een toekomstige update verholpen is.
Soms maakt mijn PS4 ook een paar piep geluidjes met het standby zetten.
Zo, gister PS4 gehaald.. los met Infamous Second Son (die versie met beanie voor 30 euro).
Even wat streams bekeken.. en TLOU is echt niet PS4 waardig qua graphics zeg.. blij dat ik die niet heb gekocht.
Infamous is echt heel mooi dan weer. Maar zijn er nou echt games op dit moment die heel veel halen uit de PS4?
Even wat streams bekeken.. en TLOU is echt niet PS4 waardig qua graphics zeg.. blij dat ik die niet heb gekocht.
Infamous is echt heel mooi dan weer. Maar zijn er nou echt games op dit moment die heel veel halen uit de PS4?
Op het moment nog niet. Daar is de ps4 veel te kort voor uit. Kijk naar zijn broertje de ps3. Je zegt dat TLOU niet ps4 waardig is qua graphics, maar op de ps3 was het grafisch het beste spel ooit gemaakt. (voor de ps3)lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:15:
Zo, gister PS4 gehaald.. los met Infamous Second Son (die versie met beanie voor 30 euro).
En die kwam uit toen de console 6 jaar uit was
Vanaf 2015 komen de echte next gen games uit.
Ik was opzich wel blij dat TLOU naar de PS4 kwam, had namelijk mijn PS3 al verkocht toen hij uitkwam.lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:15:
En opzich voor een semi opgepoetste port vind ik het niet slecht. Verhaal is tot nu to wel erg goed.
Denk dat er verder op dit moment nog niet echt games zijn die alles uit dat apparaat halen. Dat heb je nooit in de eerste jaren na release van een console. Echter op dit moment vind ik Killzone en Infamous er het beste uit zien. (let op persoonlijke mening!)
Computer says no
Klopt
maar TLOU is echt blocky vergeleken met iets als Infamous haha.
Moet wel zeggen dat ik de nieuwe interface echt geweldig vind qua werkbaarheid. Uiteindelijk niet meer de zwaar irritante PS3 interface.
Zie net dat Outlast nu 9 euro is.. en MGS:GZ is nu 15.. is dat het waard, lastig
Moet wel zeggen dat ik de nieuwe interface echt geweldig vind qua werkbaarheid. Uiteindelijk niet meer de zwaar irritante PS3 interface.
Zie net dat Outlast nu 9 euro is.. en MGS:GZ is nu 15.. is dat het waard, lastig
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 08-08-2014 08:23 ]
Hier al een paar keer wat gameplay filmpjes naar een USB3 stick gekopieerd en dat ging eigenlijk best snelIl 2 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:04:
[...]
Denk niet dat er een oplossing voor is. Sony zal gewoon met een firmware update moeten komen zodat (externe) media bestanden eens fatsoenlijk door de PS4 worden herkend.
Naast de summer sale van Sony heeft bol.com nu ook een aanbieding lopen met 16 PS4 games in de aanbieding. Wellicht interessant voor liefhebbers die ook een doosje willen hebben. (Zo iemand ben ik - voor 40-60 euro wil ik eigenlijk toch wel iets in mijn handen kunnen hebben.)
Linky naar bol.com aanbiedingen
In het lijstje:
In het lijstje:
- The last of Us remastered
- Battlefield 4
- Call of Duty Ghosts
- Need for Speed: Rivals
- Assassin's Creed: Black Flag
- .... te lui om het hele lijstje over te typen...
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Infamous : Second Son was wel audiovisueel een topper.
Ik moet em alleen nog eens op Evil uitspelen.
The Last of Us was audiovisueel iets minder dan Infamous.
Maar ik had TLOU nog niet gespeeld op de PS3.
Voor mij was TLOU wel een topper.
Ook vrij logisch dat Infamous op graphics gebied beter is dan TLOU. Deze is ook gemaakt voor alleen ps4.
TLOU is een opgepoetste versie van de ps3. Niet moeilijk dus om Infamous mooier te maken lijkt me.
Echter is TLOU qua gameplay en sfeer stukken beter dan Infamous. Infamous was toen ik niet meer onder de indruk was van de graphics van de powers e.d. maar saai eigenlijk.
( Maar dat is mijn mening
)
TLOU is een opgepoetste versie van de ps3. Niet moeilijk dus om Infamous mooier te maken lijkt me.
Echter is TLOU qua gameplay en sfeer stukken beter dan Infamous. Infamous was toen ik niet meer onder de indruk was van de graphics van de powers e.d. maar saai eigenlijk.
( Maar dat is mijn mening
haha dat heb ik met TLOU.. ik heb na Uncharted 3 wel genoeg gehad van de lineare tunnel games van Naughty Dog. Geef mij maar open world games :-p
Maar goed,
Outlast, 9 euro waard?
MGS:GZ 15 euro waard?
Maar goed,
Outlast, 9 euro waard?
Ik heb Outlast via PS+ gedownload, maar dat is echt een game waar je van moet houden denk ik. Heb hem 5 minuten gespeeld toen had ik er wel genoeg van.lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:49:
haha dat heb ik met TLOU.. ik heb na Uncharted 3 wel genoeg gehad van de lineare tunnel games van Naughty Dog. Geef mij maar open world games :-p
Maar goed,
Outlast, 9 euro waard?
Outlast: zeker de 9 euro waard als je van horror houdt, be scaredlanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:49:
Maar goed,
Outlast, 9 euro waard?
MGS:GZ: geen idee, nooit gespeeld
Dat vind ik ook, open world is ook waar heel veel naartoe zal gaan (denk ik)
Maar de vorige consoles hadden gewoon de kracht niet om die games te draaien. De nieuwe generatie wel, daarom zul je dat in de toekomst wel vaker gaan zien!
Outlast was wel gaaf. Ground Zeros niet gedaan, omdat het imo een veredelde tech demo is. Ga volgend jaar voor het volledige spel..
Maar de vorige consoles hadden gewoon de kracht niet om die games te draaien. De nieuwe generatie wel, daarom zul je dat in de toekomst wel vaker gaan zien!
Outlast was wel gaaf. Ground Zeros niet gedaan, omdat het imo een veredelde tech demo is. Ga volgend jaar voor het volledige spel..
Vreemde manier van typen dit...Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:32:
Infamous : Second Son was wel audiovisueel een topper.
Zojuist een aantal spellen gecanceled bij BOL.com (Destiny & Diablo) en opnieuw besteld in de US store.
Alleen met deze 2 spellen al €40,- bespaard. Nog een paar andere spellen en ik heb een 2TB schijf bij elkaar gespaard
Ik lees trouwens meerdere verhalen over mensen die een 3.5 inch 6TB schijf via een SATA extensie kabel en een externe behuizing aan de PS4 hebben gehangen.
Misschien het overwegen waard
[ Voor 35% gewijzigd door Pinjataaa op 08-08-2014 09:25 ]
Lol @ zin 1..Pinjataaa schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:11:
[...]
Vreemde manier van typen dit...
Zojuist een aantal spellen gecanceled bij BOL.com (Destiny & Diablo) en opnieuw besteld in de US store.
Alleen met deze 2 spellen al €40,- bespaard. Nog een paar andere spellen en ik heb een 2TB schijf bij elkaar gespaard.
Ik lees trouwens meerdere verhalen over mensen die een 3.5 inch 6TB schijf via een SATA extensie kabel en een externe behuizing aan de PS4 hebben gehangen.
Misschien het overwegen waard
Helaas bij mij al een paar keer gebeurd bij het op standby zetten zet mijn PS4 ook meestal helemaal uit.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:32:
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik wacht op ondersteuning van externe harde schijven.
Ik hoop daar snel meer over te horen vanuit het PS kamp.
Op de Xbox One kan het al , dus waarom op de PS4 niet.
Damn, dat is een aardig lijstje. Toevallig heb ik twee dagen geleden CoD: Ghosts gekocht bij Bol.com voor die prijs en het is heel verleidelijk om nog een game te kopen.MisterMichel schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:29:
Naast de summer sale van Sony heeft bol.com nu ook een aanbieding lopen met 16 PS4 games in de aanbieding. Wellicht interessant voor liefhebbers die ook een doosje willen hebben. (Zo iemand ben ik - voor 40-60 euro wil ik eigenlijk toch wel iets in mijn handen kunnen hebben.)
In het lijstje:
- The last of Us remastered
- Battlefield 4
- Call of Duty Ghosts
- Need for Speed: Rivals
- Assassin's Creed: Black Flag
- .... te lui om het hele lijstje over te typen...
Nu twijfel ik tussen:
• Knack: de meningen over 'Knack' zijn nogal uiteenlopend;
• NBA 2K14: is dit spel wat snelheid en speelervaring(en) betreft vergelijkbaar met een sportgame als FIFA 14?;
• Assassin's Creed IV: heb enkel het eerste deel ooit een beetje gespeeld. Is dit spel dan de moeite waard of moet ik eerst de backlog aan Assassin's Creed-games wegwerken?
-- Dit is een echt een game voor kinderen, zo eentonig en simpel..
• NBA 2K14: is dit spel wat snelheid en speelervaring(en) betreft vergelijkbaar met een sportgame als FIFA 14?;
-- Schijnt erg leuk te zijn, heb het echter zelf nog nooit gespeeld.
• Assassin's Creed IV: heb enkel het eerste deel ooit een beetje gespeeld. Is dit spel dan de moeite waard of moet ik eerst de backlog aan Assassin's Creed-games wegwerken?
-- Hier ben ik ook benieuwd naar, ik vond het eerste deel snel saai worden. Telkens dezelfde handelingen op andere punten.
[ Voor 17% gewijzigd door Pinjataaa op 08-08-2014 09:49 ]
Als echte MGS fan heb ik hem voor de volle pond gekocht, 30 euro ofzo. Dat is pure afzetterij, maar goed het is wel vetDaquilaf schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:52:
[...]
Outlast: zeker de 9 euro waard als je van horror houdt, be scared
MGS:GZ: geen idee, nooit gespeeld
AC IV is een zeer vette piratengame en heeft wat mij betreft op de gameplay na, he-le-maal niets met de AC reeks te makenYonix schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
...
[ Voor 36% gewijzigd door DocM3 op 08-08-2014 09:50 ]
Don't they have towels in the future ?
Zou dan voor Assassin's Creed IV: Black Flag gaan, backstory van de vorige delen is niet echt nodig voor dit deel maar wordt wel nog eens uitgelegd in het begin van de game. Verder is het een van de beste open wereld games op de markt nu, genoeg te doen en te beleven.Yonix schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
Damn, dat is een aardig lijstje. Toevallig heb ik twee dagen geleden CoD: Ghosts gekocht bij Bol.com voor die prijs en het is heel verleidelijk om nog een game te kopen.
Nu twijfel ik tussen:
Edit: Mocht je een vieze nasmaak hebben van het eerste deel, dan zal deze het wel wegwerken
[ Voor 4% gewijzigd door Daquilaf op 08-08-2014 09:50 ]
AC4 ligt bij mij stil.. het constante varen werd gewoon irritant, en het feit dat het echt tijden duurt voordat je wat kan upgraden omdat metal gewoon zwaar zeldzaam is.
Uhm tja, je zegt het zelf dat je naar streams hebt gekeken van TLoU. Kijk gewoon naar gameplay filmpjes op youtube of de trailer die bij de game zit in de store. Streams zijn maar max 720p namelijk en veranderd ook nog eens qua kwaliteit als jouw verbinding of die van de gene die streamt niet optimaal is.lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:21:
Kloptmaar TLOU is echt blocky vergeleken met iets als Infamous haha.
Ik heb me met Knack kostelijk vermaakt, maar je moet er niet te veel eisen aan stellen. Grafisch en qua gameplay / verhaal is het geen topspel, maar ik vond de amusementswaarde zeer goed en was een welkome afwisseling op FIFA of BF4.Yonix schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
Damn, dat is een aardig lijstje. Toevallig heb ik twee dagen geleden CoD: Ghosts gekocht bij Bol.com voor die prijs en het is heel verleidelijk om nog een game te kopen.
Nu twijfel ik tussen:
NBA 2K14 is een goed spel, grafisch en qua gameplay, maar ik vind het niet op FIFA lijken. Het is een gewoon een totaal ander spelletje, en als je niks om basketbal geeft kan ik me voorstellen dat je het geduld niet hebt voor dit spel. Maar ik speel regelmatig een potje en vond hem zeker waard te halen.
ACIV heb ik geen ervaring mee, dus hier kan ik je niet mee helpen
Het makkelijkst om aan metaal te komen is om je gezocht-niveau omhoog te halen. Dan wordt je opgezocht door pirate-hunters. Die hebben altijd metaal bij zich - tenminste dat is mijn ervaring.lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:55:
AC4 ligt bij mij stil.. het constante varen werd gewoon irritant, en het feit dat het echt tijden duurt voordat je wat kan upgraden omdat metal gewoon zwaar zeldzaam is.
Ik heb me al ruim een maand erg goed vermaakt met AC:BF. Mooie openwereld game met genoeg te doen en variatie.
Ondertussen heb ik de game op 96% completion staan of zo. Alleen de missies moet ik nog even 100% halen. Voor veel verhaalmissies had ik de optionele doelen niet gedaan. Verder ben ik bezig met de multi-player die ik ook wel aardig vind.
PSN ID: MrMichel_75
Als je op de map kijkt is er een fort links in het midden, midden in het water.. Varen vooral brigs in de buurt altijd volgens mij. In die regio heb je het meest kans op metal aan boord. Ik heb daar bijna alles bij elkaar gedaan, in best korte tijd.MisterMichel schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:01:
[...]
Het makkelijkst om aan metaal te komen is om je gezocht-niveau omhoog te halen. Dan wordt je opgezocht door pirate-hunters. Die hebben altijd metaal bij zich - tenminste dat is mijn ervaring.
Ik heb me al ruim een maand erg goed vermaakt met AC:BF. Mooie openwereld game met genoeg te doen en variatie.
Ondertussen heb ik de game op 96% completion staan of zo. Alleen de missies moet ik nog even 100% halen. Voor veel verhaalmissies had ik de optionele doelen niet gedaan. Verder ben ik bezig met de multi-player die ik ook wel aardig vind.
Niemand die met smart zit te wachten op Lords of the Fallen? Lijkt me een heerlijke game, beetje Demon/Dark Souls, maar de grafische stijl is wat mij betreft vele malen leuker
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Ik was gisteren bezig om een headpphone aan te sluiten op de ps4. Na een hele tijd zoeken op de ps4 zelf kwam kik er maar niet uit. Ik dacht eerst dat ik iets nodig was voor op de usb poort, maar nee dat de headphone kan gewoon op de controller, ik neem dus aan dat er een geluidschip of zo in zit, ook omdat mijn headpone 60ohm is wat meer power nodig is?
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd naar die game en die game staat al op mijn verlanglijst.Thrace Grumble schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:08:
Niemand die met smart zit te wachten op Lords of the Fallen?
Op de Wii U kan het ookVerwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:33:
[...]
Ik wacht op ondersteuning van externe harde schijven.
Ik hoop daar snel meer over te horen vanuit het PS kamp.
Op de Xbox One kan het al , dus waarom op de PS4 niet.
Ik heb voorlopig nog genoeg aan de 1 Tb die ik er in heb zitten. Ik speel wel allerlei games door elkaar maar wat ik niet speel haal ik er weer van af.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ik laat de standaard 500gb erin zitten IVM garantie in de toekomst.
Als externe HD's binnenkort ondersteund worden haal ik een 2tb 2.5 inch externe HD.
Eentje die de voeding vanuit de USB aansluiting haalt.
Dan heb ik met de interne en externe HD gecombineerd 2500gb.
Daar kan ik heel wat jaartjes mee vooruit dacht ik zo.
Nu nog dat nieuws vanuit het PS kamp.
Verwijderd
Hmm bij Bol toch maar even de Limited Edition van Murdered: Soul Suspect besteld voor 29,95.
De game stond al een tijd op mijn lijstje voor als ik een PS4 zou hebben, maar vond 'm eerst nog te duur, omdat mijn tijd gevuld werd met AC:BF en daarna komt TLOU.
De game stond al een tijd op mijn lijstje voor als ik een PS4 zou hebben, maar vond 'm eerst nog te duur, omdat mijn tijd gevuld werd met AC:BF en daarna komt TLOU.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2014 09:38 . Reden: Species ipv Suspect :s ]
Je kunt toch ook gewoon de spellen die je niet meer speelt verwijderen en weer opnieuw downloaden als je in 2016 denkt dat je nog even FIFA 14 wilt spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
Als externe HD's binnenkort ondersteund worden haal ik een 2tb 2.5 inch externe HD.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Metal is allerminst zeldzaam, je moet wat hoger level schepen gaan aanvallen, dan heb je het zo te pakken.lanerios schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:55:
En vwb varen: met alle quick travel punten valt dat ook wel mee. En varen vond ik zelf prima te doen, goeie sfeer, mooie chants.
Een harde schijf vervangen doet niets af aan je garantie hoor. Als je apparaat non-conform is moet je retailer je gewoon garantie verlenen. Ook met een HD vervangen...Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
De eerder AC games kon ik maar moeilijk doorspelen. Paar uurtjes van de sfeer proeven en dan had ik het wel weer gehad. Black flag heb ik echter wel uitgespeeld, en er vol van genoten. Ik houd dan ook van die caribische piratensfeer, dus als je daar ook van houd kun je je geen buil vallen. Zeker als je hem ergens 2de hands op de kop tikt en je kunt hem nog doorverkopen ook als het je toch niet bevalt.Yonix schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
Nu twijfel ik tussen:
Sony heeft ervoor gekozen om de HDD swappable te maken, hier verlies je geen garantie door.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
Als de PS defect is moet je wel de 500GB terug monteren voordat je hem terug doet.
dit dus.Sandyman538 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:34:
[...]
Je kunt toch ook gewoon de spellen die je niet meer speelt verwijderen en weer opnieuw downloaden als je in 2016 denkt dat je nog even FIFA 14 wilt spelen?
Ik zie het probleem ook niet, ik heb atm alleen de psn+ games op mijn ps4 staan (omdat ze toch geen ruimte in beslag nemen) alle retail games heb ik verkocht (omdat ik ze uitgespeeld heb)
Nu is het wachten op 19 augustus voor mijn eerst volgende game
nothing stops this train
19 augustus, Diablo III?Kol Nedra schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
dit dus.
Ik zie het probleem ook niet, ik heb atm alleen de psn+ games op mijn ps4 staan (omdat ze toch geen ruimte in beslag nemen) alle retail games heb ik verkocht (omdat ik ze uitgespeeld heb)
Ik ben er nog niet uit of ik die ga halen haha, denk eigenlijk niet dat het iets voor mij is
klopt idd, D3Faaz0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:56:
[...]
19 augustus, Diablo III?
Ik ben er nog niet uit of ik die ga halen haha, denk eigenlijk niet dat het iets voor mij is
Ik heb hem al gekocht bij yourgamezone.nl
Diablo 3 is erg leuk, ik heb hem op pc gespeeld maar nu eindelijk op console
nothing stops this train
Is ook niks voor mij, maar wel weer een mooie titel erbij op de PS4Faaz0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:56:
[...]
19 augustus, Diablo III?
Verwijderd
En daar heb ik geen zin in , dus kies ik voor mijn eigen gekozen optie.Pinjataaa schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:51:
[...]
Sony heeft ervoor gekozen om de HDD swappable te maken, hier verlies je geen garantie door.
Als de PS defect is moet je wel de 500GB terug monteren voordat je hem terug doet.
Ik wist dat je garantie blijft houden.
Mooie prijzen daar! Zijn ze daar een beetje snel met leveren?Kol Nedra schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:57:
[...]
klopt idd, D3
Ik heb hem al gekocht bij yourgamezone.nl
Diablo 3 is erg leuk, ik heb hem op pc gespeeld maar nu eindelijk op console
Hope so, heb Destiny pre order staan daarPinjataaa schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Mooie prijzen daar! Zijn ze daar een beetje snel met leveren?
op de dag van release, dus 19 Augustus komt ie binnen, net zo snel als bol.com dus maar dan niet de hoofdprijs betalen 
hier ervaring met yourgamezone: http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-115.html
hier ervaring met yourgamezone: http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-115.html
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2014 11:33 ]
nothing stops this train
Sony liegt er ook niet om; bij terug sturen vragen ze of de originele er nog in zit, en zo niet, dan moet je die erin plaatsen en dan opsturen. Je garantie komt in ieder geval niet in het geding.Adlermann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:37:
[...]
Een harde schijf vervangen doet niets af aan je garantie hoor. Als je apparaat non-conform is moet je retailer je gewoon garantie verlenen. Ook met een HD vervangen...
Ondersteunen van externe HDD's lijkt mee meer een wens dan realiteit te gaan worden.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 08-08-2014 11:33 ]
Ik zie het probleem wel, namelijk om alleen al het installeren van NBA 2k14 heeft letterlijk 7 uur geduurd,Kol Nedra schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
dit dus.
Dus als ik dan zou beslissen om een game van 50 gb te downloaden en te installeren ben ik zo ongeveer een hele dag kwijt. Als ik dan NBA 2k14 zou verwijderen om ruimte te besparen en ik wil het spel alsnog spelen op een later moment. Moet ik dus bijna een dag wachten ( downloaden duurt ook nog wel tijd )
7 uur? was het een game die je via internet download of op het schijfje?
de meeste installaties duren 3-10 minuten.
Ik heb geen ervaring met digitale games want daar doe ik niet aan. (alleen de gratis psn games)
de meeste installaties duren 3-10 minuten.
Ik heb geen ervaring met digitale games want daar doe ik niet aan. (alleen de gratis psn games)
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2014 11:54 ]
nothing stops this train
Waar de PS3 inderdaad tergend traag kon zijn met installeren is de PS4 lekker vlot in mijn ervaring (Ik heb géén tijd gemeten, maar zeker geen uren, meer in de orde van minuten).
Constructed: Silver || Limited: Silver
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]