• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:19
TLOU hier ook uitgespeeld op Hard.
Nu nog 2e keer en daarna maar eens op Grounded proberen.

Overigens kan ik ook niet wachten op Diablo 3. Hier wat gameplay met PS Vita Remote play. Ziet er verdomd strak uit. Check:
https://www.youtube.com/w...er_embedded&v=3C8_dX5ya6c

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:52

Major_ton

Shoot!

Give me Uncharted 4!!! Ik ben erg benieuwd wat Naughty Dog van deze game gaat maken. Hoewel deel 3 er op de PS3 het mooist uitzag, heb ik mij het meest vermaakt met Deel 2. De locaties trokken mij meer en de game voelde meer avontuurlijk, grootser en in het geheel epischer aan. Deel 3 kwam een beetje 'gehaast' op mij over en gaf daarom een soort van Call of Duty gevoel. Intens, maar te kort en niet geheel samenhangend. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar ik hoop dat ze met deel 4 weer terug gaan naar wat Uncharted dankzij deel 2 zo groot maakte. Samen met The Last Of Us heeft Naughty Dog wel bewezen een indrukwekkende en behoorlijk lange singleplayer ervaring neer te kunnen zetten. Bring it on.

Some infinities are bigger than others.

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-12 14:02
Maichel schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:58:
[...]

Ik zal ze zo eens bellen weer en vragen om een update, is alweer paar dagen terug. Wachten is niet zo erg, maar zou fijn zijn als ze kunnen zeggen hoelang het ongeveer is....
en wat zeiden ze?

Heb die van mij gisteren verstuurd word lang wachten dus pfff

PSN-ID: ThaDwizzle

Verwijderd

Origins schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:53:
[...]

spoiler:
Einde is juist wat het goed maakt, niets goed einde (wat bij veel games gewoon standaard is)
Overigens is juist omdat Joel een hele goede band krijg met een kind niet de makkelijkste keuze om er weer een kwijt te raken.
Ik vind het juist goed dat hij dit gedaan heeft en ik denk wel dat iedere persoon in zo'n situatie zoiets gedaan had.

Denk dat dit wel qua verhaal en emotie de beste game ooit is, ik kan er eerlijk gezegd geen een game herinneren waar ik zo meeleefde met het verhaal.
spoiler:
Voor mij zijn het vooral de Characters die het hem doen. Tijdens het spelen heb je echt het gevoel alsof Ellie van vlees en bloed is. Omdat alles zo menselijk gemaakt is. Hoe ze reageert op andere voorwerpen, hoe ze op jou reageert. Als je schuilt, dat ze dan tussen jouw en het voorwerp in gaat zitten.

Al die kleine dingen, plus de geweldige dialogen doen je echt overtuigen alsof er iets meer speelt in dat hoofd. Alsof er echte gedachten zijn, en echte gevoelens.

Dat is voor mij wat het spel zo goed maakt.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:26
Voor de liefhebbers van de muziek van tlou, gustavo santaolalla heeft een paar albums uitgebracht. Ik vind persoonlijk de muziek van de film 21 grams het dichtst bij de muziek van tlou in de buurt komen.
Het einde is juist een van de meest briljante stukjes verhaalvertelling ooit. Onbegrijpelijk dat mensen deze kut vinden. En een keuze mogelijkheid? Wel eens van vervolgen gehoord? Deze game heeft dit ook helemaal niet nodig. Het verhaal is juist zo sterk dat je hier al speler geen invloed op hoeft te hebben, en dat is prima. :)

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:42
Vandaag een PS4 gekocht naast mijn Xbox One. Vermaak me best goed met TLoU:R.

Ben benieuwd naar Bloodbourne.

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 15:36
Sinds gisteren ook eigenaar van een PS4. Heb de vorige generatie consoles eigenlijk overgeslagen (de Wii heb ik wel) en daarvoor was ik altijd van het Xbox kamp maar de PS4 vind ik nu al een heerlijk apparaatje, voor mij als PC-gamer ook mooi dat het gevoel van de consoles steeds meer richting een PC gaat. Heb ook de bundel met TLOU, moet zeggen dat ik niks van de multiplayer had verwacht maar die is echt meer dan prima. Nu nog een paar weekjes wachten op Destiny en dan helemaal los.

Steam: rh1991

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Mensen die hier de Destiny beta hebben gespeeld? Een collega had het gespeeld en was niet zo heel erg impressed. Heb hem in pre-order staan en kijk er erg naar it. Maar als iedereen er nou zo over denkt....
Evolve helaas uitgesteld naar februari 2015.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-12 22:35

The_Worst

Unox

TLOU heeft af en toe ook van die simpel briljante dingen:

spoiler: hotel
Ik zat al een hele tijd moeilijk te doen om alle wezens uit te moorden nadat je de generator aan had gezet. Het lukte maar niet. Kwam het spel met de suggestie om van tactiek te wisselen als de huidige niet werkte. Toen maar weggerend. :w :P

Ik heb nu overigens ook de Sony Wireless headset aangeschaft. Wil in de nabije toekomst toch wat meer met samenwerking BF4 (en andere spellen) gaan spelen. Via Amazon uiteindelijk €60 betaald (exclusief inklaringskosten). Leek mij een vrij nette prijs na het lezen van een aantal gematigd positieve verhalen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hoeveel was je kwijt aan inklaringskosten als ik vragen mag? Ben overigens tevreden met mijn Wireless Headset. Fijn ding, helemaal voor zo'n prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 06-08-2014 01:09 ]

• The_Worst

The_Worst

Unox

Nog niet bekend maar dat zal, als ik de website van de douane goed heb begrepen, 21% zijn van de totale waarde.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
The_Worst schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 01:10:
Nog niet bekend maar dat zal, als ik de website van de douane goed heb begrepen, 21% zijn van de totale waarde.
Ja en rond de 12 euro voor de moeite. Dus 60 + 21% + 12

• The_Worst

The_Worst

Unox

Kan zo maar zijn. Deed het echter niet specifiek voor het geld, levertijden in Nederland zijn bij alle shops bijna 5-6 weken. Nu met een beetje geluk volgende week. :)

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12 16:45
Hmmm er zitten toch wel wat schoonheidsfoutjes in TLoU: Remastered. Al op een aantal plaatsen stukjes gehad dat ik door objecten heen kon kijken en als ik er dichter bij in de buurt komt zie je de textures geladen worden. Meest duidelijke was dat bij het door hunters overgenomen checkpoint in de stad net nadat je die hinderlaag in rijdt, net voordat je bij het hotel bent. Daar staat ergens een gele schoolbus, tenminste die hoort daar te staan, maar ik kan er dwars doorheen kijken en pas als ik dichterbij komt verschijnt ie ineens. Elders ook wel vage dingen tegen gekomen. Lijkt net of Ellie ook veel meer in de wegloopt of niet goed meeloopt af en toe. Bij de PS3 versie heb ik dat in al mijn playthroughs niet zo beleefd. Sowieso niet echt onder de indruk van het verschil met de PS3 versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 06-08-2014 01:40 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AtlAntA schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:31:
Evolve helaas uitgesteld naar februari 2015.
Jammer, keek hier best naar uit. 2015 wordt nu wel echt gekkenwerk qua releases.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
apNia schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:16:
Mensen die hier de Destiny beta hebben gespeeld? Een collega had het gespeeld en was niet zo heel erg impressed. Heb hem in pre-order staan en kijk er erg naar it. Maar als iedereen er nou zo over denkt....
Er zijn heel veel enthousiaste mensen die de beta hebben gespeeld, anders moet je even kijken bij het Destiny topic.
Ik zelf vond het echt een geweldige game en ben al aan het aftellen totdat de game uitkomt.

Alpha was nog redelijk, Beta was top.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-12 15:19
Petaaaaah schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:10:
[...]

en wat zeiden ze?

Heb die van mij gisteren verstuurd word lang wachten dus pfff
Nou ze waren erg vaag :o

Ze kregen voorlopig nog geen voorraad, maar ik kreeg 'm deze week wél binnen....toen ik vroeg of dat klopte zei die persoon "Nou ja, waarschijnlijk dan".

Ach jaa...niets aan te doen. Vorige keer gewoon 1 werkdag later terug en nu wachten voor weet ik veel hoelang. Misschien heb jij geluk als er weer voorraad is!

PSN: Maichel

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
The_Worst schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:40:

Ik heb nu overigens ook de Sony Wireless headset aangeschaft. Wil in de nabije toekomst toch wat meer met samenwerking BF4 (en andere spellen) gaan spelen. Via Amazon uiteindelijk €60 betaald (exclusief inklaringskosten). Leek mij een vrij nette prijs na het lezen van een aantal gematigd positieve verhalen.
Ik heb die Wireless Gold inmiddels een weekje in huis en die companion app is wel een leuke toevoeging. Je kan geluidsprofielen van spellen uploaden op je headset. Of het echt verschil maakt weet ik niet, maar het placebo effect is erg leuk.

Wel valt het geluid bij mij af en toe weg. Zelf denk ik dat de wifi dongle verbinding verliest hoewel ik er maximaal 5 meter van vandaan zit.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Zo, gisteren ook eindelijk mijn PS4 gekocht en me al goed vermaakt met tlou. Straks ook zeker weer Diablo 3 kopen! Ik heb gelezen dat de save games van de PS3 mee te nemen zijn, maar hoe werkt dat dan? Mijn PS3 is allang verkocht maar ik had destijds wel een PS plus account, ik heb dus een goede hoop dat de save games daarop nog aanwezig zijn... Kan ik die straks rechtstreeks importeren? Of moet ik even iemand zoeken met een PS3 die me hierbij kan helpen?

• Maichel
rnenator schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Ik heb die Wireless Gold inmiddels een weekje in huis en die companion app is wel een leuke toevoeging. Je kan geluidsprofielen van spellen uploaden op je headset. Of het echt verschil maakt weet ik niet, maar het placebo effect is erg leuk.

Wel valt het geluid bij mij af en toe weg. Zelf denk ik dat de wifi dongle verbinding verliest hoewel ik er maximaal 5 meter van vandaan zit.
Ik heb 'm ook maar de verbinding valt nooit weg (zelfs niet als ik naar een andere etage loop, dan word het wel slechter maar verbinding blijft).

Die audio profielen, ik merk er zelf weinig van :) Kan komen omdat ik misschien niet zo een audio-freak ben maar voor mij klinken ze allemaal hetzelfde.

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12 08:02
Iemand ervaring met The pinball arcade?
Lijkt me best een tof spel, en zag op budgetgaming dat ie voor 23 euro thuis wordt bezorgd.
Is dit het waard, of zal ik nog even wachten tot ie bijna gratis is :P

[ Voor 16% gewijzigd door Faaz0 op 06-08-2014 10:02 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Faaz0 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:01:
Lijkt me best een tof spel, en zag op budgetgaming dat ie voor 23 euro thuis wordt bezorgd.
Beste pinball game die er is imo.
Met echte flipperkasten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12 08:22
Ik heb 1 tafel gedownload. Die is gratis. Daar heb ik me heel eventjes mee vermaakt. De bal/ballen bewegen realistisch over de tafel en het ziet er aardig uit. Ik heb geen ervaring met de andere tafels.
Gewoon die ene tafel downloaden (weet niet of je daar PS+ voor nodig hebt) en proberen.

PSN ID: MrMichel_75

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik vind Pinball Arcade geweldig. Ik heb een flink aantal flipperkasten gekocht op PS3/vita (crossbuy) en ik vind de kasten erg natuurgetrouw reageren. Alleen het duwen en trekken aan de kast vertaalt wat moeilijk naar de digitale variant. Daar heb je bij een echte kast toch echt wat meer controle.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Faaz0
MisterMichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:04:
[...]

Ik heb 1 tafel gedownload. Die is gratis. Daar heb ik me heel eventjes mee vermaakt. De bal/ballen bewegen realistisch over de tafel en het ziet er aardig uit. Ik heb geen ervaring met de andere tafels.
Gewoon die ene tafel downloaden (weet niet of je daar PS+ voor nodig hebt) en proberen.
Ah cool, thanks. Dan ga ik eerst even de demo checken!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
The_Worst schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 01:20:
Kan zo maar zijn. Deed het echter niet specifiek voor het geld, levertijden in Nederland zijn bij alle shops bijna 5-6 weken. Nu met een beetje geluk volgende week. :)
Dixons wageningen en weert hebben beide 1 stuk op voorraad.

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:59:
Gister is voor het eerst de PS4 verticaal gezet, ziet er geweldig uit maar was met gamen meteen 2x zo luidruchtig omdat de luchtsleuven aan 1 kant nu compleet worden geblokkeerd. Heb dus onderstaande vertical stand van Ebay maar besteld, de originele is me te duur.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=281392572600

Hier zit een rooster in en door het grotere oppervlak staat hij nog wat stabieler.
De PS4 is zo gemaakt dat wanneer hij rechtopstaat de PS4 op de buitenkanten rust, in het midden zitten de luchtsleuven een stukje hoger waardoor deze nog open zijn. http://www.theglimpse.com...ads/2013/07/PS4-vents.jpg

Maar, voor 2,50 is zo'n stand natuurlijk niet verkeerd;)
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:38:
[...]

De PS4 is zo gemaakt dat wanneer hij rechtopstaat de PS4 op de buitenkanten rust, in het midden zitten de luchtsleuven een stukje hoger waardoor deze nog open zijn. http://www.theglimpse.com...ads/2013/07/PS4-vents.jpg

Maar, voor 2,50 is zo'n stand natuurlijk niet verkeerd;)
Je hebt helemaal gelijk! ;) Maar met deze stand krijgt hij als het goed is nog net wat meer ademruimte omdat hij wat hoger komt te en dus ook weer onder de lange zijdes door weer lucht kan aanzuigen.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand Infamous 2 gespeeld? Ik zit te twijfelen of ik deze zal halen of niet. Is het spel snel uitgespeeld dat ik beter me centen kan uitgeven aan een ander spel?
Ik hou namelijk wel van dat soort genre op een console.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Xtr3me4me schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:48:
Iemand Infamous 2 gespeeld? Ik zit te twijfelen of ik deze zal halen of niet. Is het spel snel uitgespeeld dat ik beter me centen kan uitgeven aan een ander spel?
Bedoel je Infamous Second Son voor de PS4?
Want Infamous 2 is voor de PS3.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fantastische game !

Tevens, kijk gewoon wat gameplay filmpjes ?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

BlackMage schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

Bedoel je Infamous Second Son voor de PS4?
Want Infamous 2 is voor de PS3.
Excuses, die bedoelde ik. Infamous Second Son. :)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Fatal Mind schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

Fantastische game !

Tevens, kijk gewoon wat gameplay filmpjes ?
Heb ik ook gekeken. Alleen vroeg me af of het spel snel uitgespeeld is of niet. Lees verschillende verhalen, dat voor de 1 te makkelijk was en de andere die het te saai vond en terug geleverd heeft etc..

Maar was benieuwd naar jullie ervaringen.

Game is redelijk snel uitgespeeld en de sidemissions zijn best wel 'grindy' maar desondanks met plezier gespeeld en vooral op evil kan je je uitleven in de stad.

• embee

embee

Second Son is leuk. Mooi, ook. Het kon me zo lang boeien dat ik zelfs alle trophies gehaald heb, en dat lukt maar weinig spellen.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Xtr3me4me schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:51:
[...]

Heel makkelijk, als je van deze genre houdt, gewoon halen. Het is geen uitgebreid spel, maar als je door speelt met de paper trails en maybe de 2e playtrough dan ben je nog best lang bezig. Gewoon rustig aan doen. Ik heb iig genoten van het spel en ben van plan binnenkort mijn 2e playtrough te doen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
[...]

Die heb ik onlangs uitgespeeld. Leuk spel, niet te serieus en leuke gameplay. Maar het kan wel een beetje eentonig worden want je zit eigenlijk wel steeds de zelfde 4 soort mannetjes te verslaan. Je hebt in principe keus uit 3 powers en je ontdekt al snel dat je een daarvan het leukste/beste werkt voor jou en dan gebruik je die anderen ook alleen nog maar als dat moet voor een missie.

Verder vond ik de boss fights ook meesterlijk gedaan.

Ik heb het spel van iemand kunnen lenen, dus ik kan niet echt een uitspraak doen of het die 65 euro waard is. Maar ik heb er in ieder geval wel een 12-15 uur plezier van gehad.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik vind het serieus een van de slechtste AAA games van de laatste jaren.
Graphics zijn top verder een lege levensloze stad en saaie repetitieve gameplay.

Uiteraard maar mijn mening. :+

• MisterMichel
BlackMage schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Die heb ik onlangs uitgespeeld. Leuk spel, niet te serieus en leuke gameplay. Maar het kan wel een beetje eentonig worden want je zit eigenlijk wel steeds de zelfde 4 soort mannetjes te verslaan. Je hebt in principe keus uit 3 powers en je ontdekt al snel dat je een daarvan het leukste/beste werkt voor jou en dan gebruik je die anderen ook alleen nog maar als dat moet voor een missie.

Verder vond ik de boss fights ook meesterlijk gedaan.

Ik heb het spel van iemand kunnen lenen, dus ik kan niet echt een uitspraak doen of het die 65 euro waard is. Maar ik heb er in ieder geval wel een 12-15 uur plezier van gehad.
Ik zit ook te denken om een keer Infamous te halen. Lijkt me een tof spel. Maar dan kom ik nu toch een beetje in een zeur-mode: Ik vind 65 euro toch best wel veel voor 12-15 uur spelplezier.

Wat ik wel al zie is dat er zo nu en dan weekdeals bij bol.com zijn waar een game behoorlijk afgeprijst is. Ik heb op die manier AC:BF gekocht voor 40 of 45 euro. Hopelijk dat Infamous zo ook een keer in de aanbieding komt.
(Vorige week waren Battlefield en Need for Speed voor 40 euro in de aanbieding trouwens).

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sowieso games voor hoofprijs kopen is not done.

Kijk eens op budgetgaming.nl gegarandeerd rond de 40 euro nieuw.

• embee

embee

Ik vind dat er in Second Son beduidend meer dan 15 uur spelplezier zit. Maar dat hangt af hoe je met dit soort spellen omgaat. Het verhaal is in 12-15 uur zeker uit te spelen, maar er is meer te doen in het spel dan dat.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
embee schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:10:
Ik vind dat er in Second Son beduidend meer dan 15 uur spelplezier zit. Maar dat hangt af hoe je met dit soort spellen omgaat. Het verhaal is in 12-15 uur zeker uit te spelen, maar er is meer te doen in het spel dan dat.
Je kunt er heel lang over doen inderdaad. Maar dan wordt het imo wel saai. Ik vond het best snel saai worden, omdat ik voor ieder deel van de stad exact hetzelfde moest doen maar dan op een andere straat. Dat is de repititeve gameplay die iedere infamous heeft helaas...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• HaskoF
Het spel is zeker de 65 EUR niet waard. Dat moet je vooral niet doen.
Het is een leuk spel, maar ik zou er niet meer dan 30 voor uitgeven.
Zoek op marktplaats en je hebt er een voor 30.

Verwijderd

Veel PS4 spellen in de aanbieding nu in de PSStore :

http://blog.eu.playstatio...=social_20140806_29196916

Haal er je voordeel uit.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-12 19:56

Pykow

Angelo OTR

Scrisissszzz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:14:
[...]

Je kunt er heel lang over doen inderdaad. Maar dan wordt het imo wel saai. Ik vond het best snel saai worden, omdat ik voor ieder deel van de stad exact hetzelfde moest doen maar dan op een andere straat. Dat is de repititeve gameplay die iedere infamous heeft helaas...
Ik heb maar 2 a 3 uurtjes in infamous gestoken en ook in Watch_dogs (terwijl ik de luxe editie had gekocht met het poppetje) ben ik na 3 uur gestopt met het spelen van de game.

Bij infamous vondt ik de besturing en camera zo slecht, dat ik me er aan ergerde.
ik vergeleek het met Prototype 1, maar die is toch een stuk beter.

Watch_Dogs had missies waarbij je niet gezien mocht worden, ik kan dat gewoon niet, dus ik doe er gewoon niks mee.
Daarnaast moet je in beide games steeds hetzelfde doen en kwam ik er totaal niet in.

Laatste goede singleplayers voor mij waren:
Killzone Shadow Fall
Tomb Raider
Little big planet Vita edtion
Bioshock infinity
Destiny Beta

Ik speel alleen Fifa 14 nog op de PS4, verder is er niks leuks op dit moment dat me aanspreekt.
een BF4,CoD heb ik al op de PC. Lego games spreken mij niet aan.
Met plus ga ik meer games spelen op de PS4 en misschien zitten er wel leuke indie games tussen die ik nu links laat liggen.

Heb ondertussen ook een Rode DS4 erbij gehaald ;)
Altijd handig om er een tweede bij de te hebben.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:15:

Haal er je voordeel uit.
Hmm beetje jammer dat de helft van die lijst spellen zijn die de laatste paar maanden gratis waren via Plus...oftewel zeer weinig mensen zullen hier voordeel uit kunnen halen.

• HaskoF
Ik kan veel reviews lezen over Diablo, maar de Diablo games heb ik nooit gespeeld. Is het een leuk game? Vooral nu ook omdat D3 binnenkort op de Ps4 verschijnt?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Maichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Hmm beetje jammer dat de helft van die lijst spellen zijn die de laatste paar maanden gratis waren via Plus...oftewel zeer weinig mensen zullen hier voordeel uit kunnen halen.
Pure Chess complete bundel 6,99 :P
Op een of andere manier vind ik die toch wel tof :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12 10:00

rajackar

Blood Minister

Ik kan me herinneren dat er ooit ergens een lijst met PSN IDs voorbij is gekomen. Weet iemand waar ik die kan vinden? Toch leuk om eens wat meer vriendjes te hebben :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Zoals je hierboven ziet zijn er liefhebbers van een leuke korting.

Verwijderd

Wie hier gaat zijn PS3 (of 360 :) ) weer aanslingeren voor AC: Rogue?

• Faaz0
rajackar schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:03:
Ik kan me herinneren dat er ooit ergens een lijst met PSN IDs voorbij is gekomen. Weet iemand waar ik die kan vinden? Toch leuk om eens wat meer vriendjes te hebben :)
Tweakers PSN Lijst

• rajackar
  • Laatst online: 10-12 10:00

rajackar

Blood Minister

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-12 19:14
[...]

Toevallig heb ik Infamous gisteren uitgespeeld. Ik vond het echt een top game! Lekker vrij door de stad lopen en keuze tussen de vele side missions (wordt af en toe wel een beetje hetzelfde) en de main story.

Heb hem nu uitgespeeld met good karma en ga hem nu ook nog een keer spelen met evil karma. Als je dat doet dan kan je er sowieso meer dan 20 uur insteken :)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Om PSStore te kunnen gebruiken, moet je een creditcard gebruiken? Of mag je ook bijvoorbeeld paypal gebruiken? Ik heb namelijk geen CC.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

giganielsie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

Toevallig heb ik Infamous gisteren uitgespeeld. Ik vond het echt een top game! Lekker vrij door de stad lopen en keuze tussen de vele side missions (wordt af en toe wel een beetje hetzelfde) en de main story.

Heb hem nu uitgespeeld met good karma en ga hem nu ook nog een keer spelen met evil karma. Als je dat doet dan kan je er sowieso meer dan 20 uur insteken :)
Puur masochisme man.

WEER in elke area de camera's/scanners/zelfde vijanden dood maken, ik hield het nog geen 2 uur uit...
Xtr3me4me schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:26:
Om PSStore te kunnen gebruiken, moet je een creditcard gebruiken? Of mag je ook bijvoorbeeld paypal gebruiken? Ik heb namelijk geen CC.
Paypal en iDeal :)

[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 06-08-2014 13:29 ]

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Ja dat is ook zeker zo, maar jammer dat als er een keer een grote lijst is dat een groot deel dus al "gratis" is/was voor de meeste mensen. Wat meer details...

De lijst met games met deze korting bestaat uit 38 verschillende games. Van deze 38 games heb ik zelf (en de meeste mensen met mij gok ik, althans zeker veel) de volgende games al "gratis" via Plus:

Contrast
Dead Nation: Apocalypse Edition
Don’t Starve: Console Edition
Mercenary Kings
Outlast
Stick it to the Man
TowerFall Ascension
Trine 2: Complete Story

Het lijkt dus dat de lijst met spellen met korting nu dus veel groter is als normaal, maar aangezien er best veel al gratis waren via Plus is het dus een beetje vertekend beeld. Anyway, korting is altijd goed en er blijven nog zat " niet-al-gratis-met-Plus" spellen over :)

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Haal er je voordeel uit.
Transistor is echt een aanrader uit die lijst, voor diegenen die hem nog niet gespeeld hebben.

• Maichel
EddoH schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

Transistor is echt een aanrader uit die lijst, voor diegenen die hem nog niet gespeeld hebben.
Alleen is de korting nog niet ingegaan.
Transistor
Was £14.99/€18.99/AU$28.95, now £11.59/€14.49/AU$21.95
10% additional PS Plus discount
Als ik in de Store kijk staat ie nog gewoon op €18.99. Bij sommige games staat "korting gaat in op" maar bij deze niet, hopelijk komt het nog dan :)

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Had jij nou laatst dat Pool spel gekocht? Zo ja, is het wat? Wil 'm maybe ook kopen :)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Heeft er iemand eigenlijk al Worms Battlegrounds?
En is deze een beetje leuk op de PS4?

• Daquilaf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
Ben er aan het denken om MGS: Ground Zeroes te kopen in de sale... maar ik heb alleen nog nooit een MGS gespeeld (shame on me, i know). Is er veel kennis van de vorige delen nodig om iets van het verhaal te snappen? :)

• Maichel
Pinjataaa schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:00:
Heeft er iemand eigenlijk al Worms Battlegrounds?
En is deze een beetje leuk op de PS4?
Zag hem ook ja. Wil die ook graag, erg leuke party game voor op de bank. Anyway, je kan m voor 2 euro meer op disk kopen ipv via de Store, scheelt toch weer wat gig-jes en schijfje kan je doorverkopen als je zou willen he :)

• Maichel
Daquilaf schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:02:
Ben er aan het denken om MGS: Ground Zeroes te kopen in de sale... maar ik heb alleen nog nooit een MGS gespeeld (shame on me, i know). Is er veel kennis van de vorige delen nodig om iets van het verhaal te snappen? :)
Hmm misschien moet je even goed checken, ik begreep van mensen van hier vaak dat het een soort van verdedelde demo is en dat je ongeveer 3 uur kan spelen.

Zie ook hier.
Wie de game benadert als een normale game met een volwaardig singleplayer-avontuur, zal in Ground Zeroes niet vinden wat hij zoekt. Dan is een enkele missie die onderdeel is van een groter geheel, aangevuld met vijf losse missies, een veel te karig aanbod.

[ Voor 29% gewijzigd door Maichel op 06-08-2014 14:08 ]

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:42

Haal er je voordeel uit.
Dank ! Tomb Raider de vorige keer gemist, transistor lijkt me ook interessant :).

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Misschien handig als hier beter bijgewerkt wordt welke systemen worden gebruikt. Leuk als iemand Fifa speelt, maar ik heb er weinig aan als diegene dat op de PS3 speelt. :P

PSN: ButsMG

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:45:
[...]

Had jij nou laatst dat Pool spel gekocht? Zo ja, is het wat? Wil 'm maybe ook kopen :)
Het is leuk voor tussendoor , een arcade game dus.

Review Pure Pool : http://ps3life.nl/artikelen/17669-review-pure-pool/

-------------------------------------------------------------------------------------------

MGS V: Ground Zeroes verkoopt drie keer meer op PS4 dan op Xbox One.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...r-op-ps4-dan-op-xbox-one/

Ik ben blij dat ik voor de PS4 ben gegaan , ik hoef er zeker geen Xbox One als extra bij voorlopig.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Masegate schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:09:
[...]

Misschien handig als hier beter bijgewerkt wordt welke systemen worden gebruikt. Leuk als iemand Fifa speelt, maar ik heb er weinig aan als diegene dat op de PS3 speelt. :P
Het is een lijst van een PS4 topic..

• HaskoF
Ik wacht wel tot TB DE gratis wordt op de PS+.

Het spel is al een keer gratis geweest op de PS3.

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Pinjataaa schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Het is een lijst van een PS4 topic..
}:O

PSN: ButsMG

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Daquilaf schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:02:
Het verhaal van de Metal Gear reeks zit zo ontzettend achterlijk in elkaar, dat zelfs de geharde MGS-veteraan af en toe dingen moet teruglezen om er nog iets van te snappen. Wat dat betreft heb je dus niet heel veel achterstand. 8)7 Ik heb Ground Zeroes nog niet gespeeld, dus ik weet niet in hoeverre de achtergrond daarin wordt uitgelegd. Mijn ervaring is dat de belangrijkste zaken uit het verleden meestal wel duidelijk worden.

Wat misschien wel scheelt is dat dit deel zich ver vóór MGS1, 2 en 4 afspeelt, dus het verhaal in die delen kun je min of meer links laten liggen. Ground Zeroes is een direct vervolg op MGS3, Portable Ops en Peace Walker, waarin het draait om hetzelfde hoofdpersonage: Big Boss (en niet Solid Snake).

Ground Zeroes is een soort proloog op the Phantom Pain, samen vormen deze als het goed is MGS5. Of Ground Zeroes ook in de uiteindelijke release van MGS5 wordt inbegrepen is daarom waarschijnlijk. Ik weet daarom nog niet zeker of ik Ground Zeroes los zou kopen, misschien als ik niks anders te spelen heb, en de prijs nog wat verder gedaald is.

[ Voor 5% gewijzigd door Svenderson op 06-08-2014 14:34 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• MisterMichel
Ik heb vanochtend al even gereageerd op deze post, maar nu zie ik dat Pinball Arcade ook in de PS4 discounts lijst voorkomt: Discount linky.
14,99 euro in de aanbieding.

• Faaz0
MisterMichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Ik heb vanochtend al even gereageerd op deze post, maar nu zie ik dat Pinball Arcade ook in de PS4 discounts lijst voorkomt: Discount linky.
Toppie, thanks :)
Weet je toevallig wat het verschil is tussen de normale, discount en pro bundel? Meer tafels?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-12 00:08
MisterMichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

eventueel ergens voor die prijs gezien maar dan retail versie?

nothing stops this train

• embee

embee

Faaz0 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Toppie, thanks :)
Weet je toevallig wat het verschil is tussen de normale, discount en pro bundel? Meer tafels?
Discount is voor als je de tafels van season 1 als in je bezit hebt voor PS3/vita, dan mag je de PS4 versies voor een paar euro hebben.

Pro geeft je meer opties bij de tafels. Je kunt dan in het beheersmenu van de tafel dingen instellen.

• Maichel
Voor de liefhebbers, de Plus games zijn te downloaden als je ze via de zoek-functie zoekt in de Store (via de website).

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

PSStore verreist creditcard?

Al gevonden: http://faq.nl.playstation...e-aan-mijn-portemonnee%3F

[ Voor 71% gewijzigd door Xtr3me4me op 06-08-2014 15:02 ]

• Maichel
Kan, maar iDeal kan ook.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja wilde weten of het met paypal ook kon. Maar kan dus inderdaad. Vanavond maar eens doen

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:59:
Voor de liefhebbers, de Plus games zijn te downloaden als je ze via de zoek-functie zoekt in de Store (via de website).
Ik heb ze nu ook , ik ga geen films ervan maken dit keer.

:+

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-12 10:57

Melkaz

Melkazar

Niet zo heel spannende sales deze week, denk dat ik alleen Ground Zero's(leuke plus discount!) en Transistor ga halen. Hopelijk volgende week wat leuke VITA games in de aanbieding :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Melkaz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:45:
Niet zo heel spannende sales deze week, denk dat ik alleen Ground Zero's(leuke plus discount!) en Transistor ga halen. Hopelijk volgende week wat leuke VITA games in de aanbieding :)
Table Top Racing voor 4,79. Als je vroeger Micro Machines hebt gespeeld vind je die wel de moeite waard.

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-11 09:43
Erg goed gedaan dit spel. Als je flipperen leuk vindt zal het je zeker lol brengen. Met echte kasten en aangezien ik regelmatig geflipperd heb komen er veel leuke oude bekenden in voor. Was mijn geld meer dan waard. Hopelijk komen ze snel met season 2 kasten :)

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Croqy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:27:
[...]

Erg goed gedaan dit spel. Als je flipperen leuk vindt zal het je zeker lol brengen. Met echte kasten en aangezien ik regelmatig geflipperd heb komen er veel leuke oude bekenden in voor. Was mijn geld meer dan waard. Hopelijk komen ze snel met season 2 kasten :)
En op dit moment in de ps4 zomersale @ PS Store voor ongeveer €13,50 als het goed is.

• Verstekbakker
  • Niet online
Is die Pinball Arcade net als Zen Pinball ook cross buy, of moet ik alles dubbel gaan kopen om het op de PS3 en PS Vita ook te kunnen spelen?

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Geen crossbuy helaas
(is met Zen pinball ook niet helemaal het geval, daar koop je op het laagste platform de tafels en upgrade je de ps4 versie, maar dat werkt niet amdersom).

• Verstekbakker
  • Niet online
Nee, bij Zen koop je tafels en die kun je vervolgens op alle platformen spelen (mits daarvoor uitgebracht natuurlijk). Crossbuy-iger kun je het niet hebben, want je kunt ze dan zelfs op je tablet oid spelen.

Als ik ze bij Pinball Arcade op ieder platform opnieuw moet aanschaffen dan ga ik er niet aan beginnen helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door Verstekbakker op 06-08-2014 20:45 ]

Ground zeroes kan ik zeker aanraden, heb er zelf zeker 8 uur gameplay uitgehaald en de replayability is best hoog door de vrijheid die je hebt. Aan nieuwkomers is ook gedacht en kan je de Big Boss storyline in hoofdlijnen lezen. Al zou iedereen toch wel een keer MGS3 moeten spelen (1 van de beste games ooit)
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:27:
Ground zeroes kan ik zeker aanraden, heb er zelf zeker 8 uur gameplay uitgehaald en de replayability is best hoog door de vrijheid die je hebt. Aan nieuwkomers is ook gedacht en kan je de Big Boss storyline in hoofdlijnen lezen. Al zou iedereen toch wel een keer MGS3 moeten spelen (1 van de beste games ooit)
Absoluut _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Sleeping dogs komt ook met een definitieve editie naar de ps4.

http://kotaku.com/looks-l...ter&utm_medium=Socialflow

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:37
Meh, ik weet het niet. Het was een leuke game die ik zelfs Platinum heb gehaald, maar om 'm nu voor het volle pond te kopen. Dan wacht ik liever af op het vervolg.

[ Voor 13% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 07-08-2014 00:51 ]

Shikata ga nai.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Verstekbakker schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:41:
Nee, bij Zen koop je tafels en die kun je vervolgens op alle platformen spelen (mits daarvoor uitgebracht natuurlijk). Crossbuy-iger kun je het niet hebben, want je kunt ze dan zelfs op je tablet oid spelen.

Als ik ze bij Pinball Arcade op ieder platform opnieuw moet aanschaffen dan ga ik er niet aan beginnen helaas.
Helaas werkt dat niet als je ze op de PS4 koopt, want de Star Wars en Marvel Packs die nu in de aanbieding zijn op de PS4 kan je na aankoop niet spelen op de PS3/Vita. Vandaar dat die versies nog op het volle pond staan nu |:(

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:40:
Meh, ik weet het niet. Het was een leuke game die ik zelfs Platinum heb gehaald, maar om 'm nu voor het volle pond te kopen. Dan wacht ik liever af op het vervolg.
Ik heb hem tot 50% gespeeld op de pc. Weet niet of ik hem dan nogmaals zou gaan kopen op de PS4/X1. Ten opzichte van de PC zal het niet zo een grote upgrade zijn ws. Denk dat ik hem beter gewoon op de pc kan uitspelen. Goed dat ik gewoon mijn eigen soort van vraag heb beantwoord.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:47:
[...]

Helaas werkt dat niet als je ze op de PS4 koopt, want de Star Wars en Marvel Packs die nu in de aanbieding zijn op de PS4 kan je na aankoop niet spelen op de PS3/Vita. Vandaar dat die versies nog op het volle pond staan nu |:(
Oh. Ik heb een tijdje geleden die Marvel pack gekocht (met World War Hulk erin) , maar kan hem op alles spelen. Volgens mij wel via de PS3 óf via de webshop gekocht toen.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12 19:56
Ik zit zo te wachten op een nieuwe Crash Bandicoot voor de ps4, waarom komt hij maar niet :(

Verwijderd

Kartale schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 01:22:
[...]

Ik heb hem tot 50% gespeeld op de pc. Weet niet of ik hem dan nogmaals zou gaan kopen op de PS4/X1. Ten opzichte van de PC zal het niet zo een grote upgrade zijn ws. Denk dat ik hem beter gewoon op de pc kan uitspelen. Goed dat ik gewoon mijn eigen soort van vraag heb beantwoord.
Als je hem al op de pc al heb gespeeld zal het idd weinig nut hebben om de ps4 versie aan te schaffen. Het zal grafisch vermoedelijk niet ver uit elkaar liggen.

Ik snap niet dat ze nog steeds de volle prijs durven te vragen. De game heeft al gratis bij psn+ en GFG gezeten dus veel mensen zullen hem al hebben gespeeld. Kan me niet voorstellen dat bij die groep de animo hoog is om de volle mep te betalen. Bij mij niet iig. Helemaal niet voor een game die al 2 jaar oud is.

Verwijderd

Tristan schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:56:
Ik zit zo te wachten op een nieuwe Crash Bandicoot voor de ps4, waarom komt hij maar niet :(
Dat zal dan wel een leuk spel worden op de PS4.

Ik heb er ook nog niks over gehoord.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12 19:56
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:08:
[...]

Dat zal dan wel een leuk spel worden op de PS4.

Ik heb er ook nog niks over gehoord.
Ik geloof ook niet dat hij gaat komen, maar het zou epic zijn!
Pagina: 1 ... 82 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]