MM online heeft Infamous net verzonden bij mij. Leuk dat ze dit keer rekening houden met de release date.
Inmiddels staat InFamous op een 8 op metacritic. Ik kijk zelf ook nooit zo naar cijfers, maar het geeft een aardige indicatie of er echt iets mis is met een game. Ik lees ook een hoop dingen waarvan ik denk "ach, dat boeit me niet zoveel". Maar als je een paar reviews leest dan pik je snel de dingen er uit die voor jou belangrijk zijn. Ik ga er in met de verwachting een leuke game te spelen, maar geen meesterwerk.
Wat een rare redenering. Een 10 (ben het zeker met je eens dat de huidige scoremethoden sowieso zeer vreemd zijn) zou alleen maar gegeven mogen worden aan bepaalde genresv8power67 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:55:
Ja ach sommige vergelijken het met gta5... das al fput nummer 1. Zijn compleet verschillende games. En ben zelf iemand die gta5 eigenlijk best mattig vond.
Maar ik vind het hele nette cijfers voor een singleplayer only game.
Maar sommige reviewwers zijn sowieso niet te geloven. Titanfall een 10 geven(sowieso een 10 vind ik belachelijk bij elke game maar voor een shooter hellemaal) en dan deze een 6 geven...
Ik ga me vast heel goed vetmaken met infamous second son. Al had die een 2 gehad overal ik heb genoeg gezien wat mij leuk lijkt
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Bij mij is hij verzonden naar magazijn en staat er dat hij wordt voorbereid voor verzending...Trishul schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:58:
MM online heeft Infamous net verzonden bij mij. Leuk dat ze dit keer rekening houden met de release date.
Ik vind van wel. Want diepgang en een verhaal lijn en vernieuwende gameplay hoef je niet te verwachten in een shooter. Maar ik ben sowieso behoorlijk anti shooter. En vind zeker kijkend naar een titanfall het allemaal wannabe cods . En cod heeft het hele genre verpest. Maja thats just meuchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Wat een rare redenering. Een 10 (ben het zeker met je eens dat de huidige scoremethoden sowieso zeer vreemd zijn) zou alleen maar gegeven mogen worden aan bepaalde genres
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er zijn echt maar 2 of 3 games die ik persoonlijk een 10 zou geven, maar alleen aan games die de industrie echt blijvend hebben veranderd. Zo'n cijfer kan je (vind ik) alleen maar achteraf geven. Voor een 9 of 9.5 moet een game uitzonderlijk goed zijn en echt iets nieuws brengen in het genre. Maar cijfers geven blijft vreemd aangezien je een objectieve waarde aan iets subjectiefs probeert te geven.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Wat een rare redenering. Een 10 (ben het zeker met je eens dat de huidige scoremethoden sowieso zeer vreemd zijn) zou alleen maar gegeven mogen worden aan bepaalde genres
Bij mij ook, met de pakketpostTrishul schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:58:

Ik ben ook niet voor het huidig systeem waarbij een 7 als slecht wordt ervaren. Maar vind het gewoon raar om onderscheid te maken in genres ten aanzien van scores.voxxel schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:21:
[...]
Er zijn echt maar 2 of 3 games die ik persoonlijk een 10 zou geven, maar alleen aan games die de industrie echt blijvend hebben veranderd. Zo'n cijfer kan je (vind ik) alleen maar achteraf geven. Voor een 9 of 9.5 moet een game uitzonderlijk goed zijn en echt iets nieuws brengen in het genre. Maar cijfers geven blijft vreemd aangezien je een objectieve waarde aan iets subjectiefs probeert te geven.
Wat is dan een spel wat in jouw ogen wel diepgang en vernieuwende gameplay heeft? Ben gewoon serieus benieuwd.v8power67 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:19:
[...]
Ik vind van wel. Want diepgang en een verhaal lijn en vernieuwende gameplay hoef je niet te verwachten in een shooter. Maar ik ben sowieso behoorlijk anti shooter. En vind zeker kijkend naar een titanfall het allemaal wannabe cods . En cod heeft het hele genre verpest. Maja thats just me
AtlAntA schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:28:
(mgs)
Ik zit met snake al anderhalf uur in een grot te wachten tot het droog wordt. Hoezo een game van 2 uur?
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2014 16:29 ]
(mgs)
Ik zit met snake al anderhalf uur in een grot te wachten tot het droog wordt. Hoezo een game van 2 uur?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
The Last of Usuchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:28:
[...]
Ik ben ook niet voor het huidig systeem waarbij een 7 als slecht wordt ervaren. Maar vind het gewoon raar om onderscheid te maken in genres ten aanzien van scores.Dan zou een MMORPG in mijn beleving nooit hoger mogen halen dan een 5.5
Slaat natuurlijk nergens op
.
[...]
Wat is dan een spel wat in jouw ogen wel diepgang en vernieuwende gameplay heeft? Ben gewoon serieus benieuwd.
[...]
Diepgang qua verhaal en karakters, absoluut. Vernieuwende gameplay, nee dat zeker niet. 
Als ik echt aan een paar spellen moet denken dan zijn dat onder andere Shadow of the Colossus en MGS1.
Als ik echt aan een paar spellen moet denken dan zijn dat onder andere Shadow of the Colossus en MGS1.
[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2014 16:34 ]
Straks na het sporten lekker MGS:GZ spelen, en morgen na werk beginnen aan ISS!
Kan niet wachten om hem te spelen.
Kan niet wachten om hem te spelen.
Ik vind van wel. Welke games zijn vergelijkbaar qua gameplay? Real-time crafting, moeilijk richten, trage intense combat en een in 3rd person achteruit kunnen lopen (daar waar je normaal 180 graden omdraait als je het pookje naar je toe duwt).
Een 10 voor een game? Pff moeilijk. Half Life 2 vind ik een goede keus.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Die zijn er zeer weinig. Veel games doen steeds hetzelfde jaren lang. Ik zelf zou er niet zo snel 1 kunnen noemen die me binnne schiet qua echt vernieuwende gameplay. Maar het zal sowieso geen shooter zijn.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:32:
Diepgang qua verhaal en karakters, absoluut. Vernieuwende gameplay, nee dat zeker niet.
Als iets niet vergelijkbaars is, wil niet automatisch zeggen dat het vernieuwend isbram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:35:
Ik vind van wel. Welke games zijn vergelijkbaar qua gameplay? Real-time crafting, moeilijk richten, trage intense combat en een in 3rd person achteruit kunnen lopen (daar waar je normaal 180 graden omdraait als je het pookje naar je toe duwt).
Dus als je iets maakt wat nog niet eerder gedaan is, wil dat niet zeggen dat het vernieuwend is? Juist.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:39:
[...]
Als iets niet vergelijkbaars is, wil niet automatisch zeggen dat het vernieuwend is. Ik vond de gameplay niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. Ik word wellicht gelyncht, maar ik vond het toch erg herkenbaar vanuit de Uncharted serie...
Dat ligt dan meer aan jou denk ik. Uncharted voelt qua gameplay echt op vrijwel ieder vlak anders aan: cover, combat, aim, movement en daarbij nog het craften. Je hebt TLOU toch wel gespeeld, neem ik aan?
Ik heb TLOU zeker gespeeld. Je reactie is weer wat denigrerend, maarja, ik weet uit dat topic dat je een zeer grote fan bent en weinig kritiek op het spel kon verdragen...bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:42:
[...]
Dus als je iets maakt wat nog niet eerder gedaan is, wil dat niet zeggen dat het vernieuwend is? Juist.![]()
Dat ligt dan meer aan jou denk ik. Uncharted voelt qua gameplay echt op vrijwel ieder vlak anders aan: cover, combat, aim, movement en daarbij nog het craften. Je hebt TLOU toch wel gespeeld, neem ik aan?
Maar dus als ik een game maak die gewoon bizar slecht is, met hele vage gameplay elementen... maar het is nog niet eerder gedaan. Maakt dat dan die game vernieuwend? In mijn beleving niet, echter het ligt dan maar aan hoe je vernieuwend interpreteert.
En real time craften? Tjah, in Dark Souls kun je ook niet pauzeren om even een nieuw wapen uit te zoeken in je inventory. Hetzelfde geldt voor achteruit lopen in 3rd person?
Denigrerend? Jeetje, lange teentjes much? Ik zie, buiten 3rd person perspectief, gewoon geen enkele overeenkomst tussen de 2 games. Echt geen enkele. Je je kunt wapens afvuren, maar ja.. Dus ik denk wellicht heb je je standpunt gebaseerd op gameplay video's. Ik heb beide games meerdere malen uitgespeeld, vandaar.
Ík vind de suggestie in vragende vorm of ik het spel uberhaubt wel heb gespeeld vervelend ja. Bij het spelen van TLOU was de link met Uncharted erg snel gemaakt. En ook die heb ik alle drie gespeeld.
Komen we blijkbaar toch niet uit, dus let's agree to disagree.
TLOU wordt ook niet geloofd om de vernieuwende gameplay, maar meer het diepere verhaal daarachter waarin je wordt meegetrokken.
Grafisch is het op de PS3 ook behoorlijk goed.
Diepgang zeker, vernieuwing niet zozeer.
Grafisch is het op de PS3 ook behoorlijk goed.
Diepgang zeker, vernieuwing niet zozeer.
Dan vond ik GTA5 een stuk beter. Altijd maar die afgezaagde zombie setting *gaap*
[ Voor 5% gewijzigd door Mark16 op 20-03-2014 17:05 ]
Verwijderd
Er zijn vier delen van uncharted...uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:00:
Ík vind de suggestie in vragende vorm of ik het spel uberhaubt wel heb gespeeld vervelend ja. Bij het spelen van TLOU was de link met Uncharted erg snel gemaakt. En ook die heb ik alle drie gespeeld.
come again? Of reken je de vita mee?
Smaken verschillen, niet waar? Wat de ene helemaal niets vind kan de ander leuk vinden. Ik geef bijvoorbeld helemaal niets om een singleplayer game, co-op wel weer, maar ik vind juist het samen gamen belangrijk.
Zoveel mensen, zoveel smaken..... Nogmaals, wat voor de ene goed en vernieuwd is hoeft dat voor de ander niet te zijn...
Zoveel mensen, zoveel smaken..... Nogmaals, wat voor de ene goed en vernieuwd is hoeft dat voor de ander niet te zijn...
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb net een mailtje gekregen van Saturn dat infamous special edition is verzonden. Had hem met de 3 halen 2 betalen actie tijdje geleden bestelt
Verwijderd
Yepuchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:11:
[...]
come again? Of reken je de vita mee?
Heb TLOU helaas nooit gespeeld, is er een kans dat hij nog voor de PS4 uitkomt?
Volgens mij zijn het er dan zelfs 5
Hands on project morpheus
Via Streaming als dat eenmaal goed werkt wel, voor de PS4 zelf is het meer te verwachten dat er een 2e deel komt.Florissant schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:32:
4 Uncharted games as in actie games, en 1 card game volgens mijuchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:32:
[...]
Volgens mij zijn het er dan zelfs 5
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Zolang jij totaal niet onderbouwt (iets wat ik al 2x gedaan heb) waarom je de 2 games op elkaar vind lijken (buiten het perspectief om), komen we hier inderdaad niet uit nee. Of lijkt Gears of War ook op Uncharted?uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:00:
Gelukkig (in mijn ogen) denkt de industrie daar wat mij betreft heel anders over, gezien de vele awards nu ook weer op de GDC. Het zijn natuurlijk geheel andere games, maar TLOU doet in mijn ogen alles beter dan GTA. Het zijn daarnaast geen zombies, maar met een echt bestaande schimmel geïnfecteerde mensen. Niet echt "ondoden" dus. Daarbij staat het verhaal centraal en niet de infected. Ook aan jou dus de vraag: heb je de game wel gespeeld?Mark16 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:04:
Dan vond ik GTA5 een stuk beter. Altijd maar die afgezaagde zombie setting *gaap*
Hij zal via PS Now speelbaar zijn, maar over een PS4 remake is nog niets bekend.Florissant schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:32:
Mijn kopie van inFamous is helaas niet binnengekomen. Even geduld hebben tot morgen dus.
Niet te vergeten de komende Uncharted voor PS4...Scrisissszzz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:47:
[...]
4 Uncharted games as in actie games, en 1 card game volgens mij
Ik hoop dat ze wel een nieuwe weg inslaan en het verhaal iets donkerder maken met wat minder shootouts tegen 50 man. Ook het iedere keer net vastpakken van een randje heb ik nu echt wel gezien. Dan wordt in deel 3 echt tot in den treuren herhaald.Trishul schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:48:
[...]
Niet te vergeten de komende Uncharted voor PS4...
Hoe is inFamous mensen? Zijn er genoeg die 'm al hebben, toch?
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 20-03-2014 17:55 ]
Naast Project Morpheus heeft Sony ook nog een eye tracking demo stand op de GDC. Daar tonen ze een aangepaste versie van Infamous Second Son die je bestuurd met je ogen. Dit werkt echt goed en ik vind het zelf echt heel vet: http://www.theverge.com/2...the-future-of-playstation
Ik vond destijds bioshock 1 echt een 10. De eerste gears of war komt daar ook wel voor in aanmerking vind ik.Mr Ton schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:37:
Een 10 voor een game? Pff moeilijk. Half Life 2 vind ik een goede keus.
Wat nou als je scheel bent?Mr Ton schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:56:
Naast Project Morpheus heeft Sony ook nog een eye tracking demo stand op de GDC. Daar tonen ze een aangepaste versie van Infamous Second Son die je bestuurd met je ogen. Dit werkt echt goed en ik vind het zelf echt heel vet: http://www.theverge.com/2...the-future-of-playstation

PSN: Alvanosa
Second Son lijkt de hype waar te maken. Een dat one patch schijnt bovendien nog flink wat content toe te voegen.
http://www.videogamer.com..._additional_gameplay.html
Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen
PSN: Finally_Chris
Increased pedestrian & traffic density. Weg gezeur over een lege stad.CR1691 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:10:
Second Son lijkt de hype waar te maken. Een dat one patch schijnt bovendien nog flink wat content toe te voegen.
Het klopt dat het 2 verschillende games zijn met verschillende tempo's, maar ik had gewoon een deja vu gevoel. Ik denk dat de controls en de wijze van interactie hierbij een belangrijke rol hebben gespeeld. Ik heb op de PS3 enkel de exclusives gespeeld (waaronder Uncharted en TLOU) en heb nooit kunnen wennen aan het aimen en schieten met behulp van de R1 en L1. De rest van de controls waren ook niet zo heel verschillend.bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:47:
[...]
Zolang jij totaal niet onderbouwt (iets wat ik al 2x gedaan heb) waarom je de 2 games op elkaar vind lijken (buiten het perspectief om), komen we hier inderdaad niet uit nee. Of lijkt Gears of War ook op Uncharted?
Waarom ik het verder niet goed kan onderbouwen, tja, dat is dan denk ik toch iets persoonlijks. Ik zei ook niet voor niets dat ik waarschijnlijk gelyncht zou worden, en zat er niet heel ver vanaf.
Ik ben heel vriendelijk en zal je dan ook niet lynchenuchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:34:
[...]
Het klopt dat het 2 verschillende games zijn met verschillende tempo's, maar ik had gewoon een deja vu gevoel. Ik denk dat de controls en de wijze van interactie hierbij een belangrijke rol hebben gespeeld. Ik heb op de PS3 enkel de exclusives gespeeld (waaronder Uncharted en TLOU) en heb nooit kunnen wennen aan het aimen en schieten met behulp van de R1 en L1. De rest van de controls waren ook niet zo heel verschillend.
Waarom ik het verder niet goed kan onderbouwen, tja, dat is dan denk ik toch iets persoonlijks. Ik zei ook niet voor niets dat ik waarschijnlijk gelyncht zou worden, en zat er niet heel ver vanaf.
In principe werken al 3rd en 1st person games met die controls op de PS3. Wil nog niet zeggen dat ze dan qua pure gameplay op elkaar lijken. In Killzone 1 t/m 3 schiet je ook met L1/R1. Gameplay is niet alleen specifiek hoe je de boel bestuurt hè.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:34:
[...]
Het klopt dat het 2 verschillende games zijn met verschillende tempo's, maar ik had gewoon een deja vu gevoel. Ik denk dat de controls en de wijze van interactie hierbij een belangrijke rol hebben gespeeld. Ik heb op de PS3 enkel de exclusives gespeeld (waaronder Uncharted en TLOU) en heb nooit kunnen wennen aan het aimen en schieten met behulp van de R1 en L1. De rest van de controls waren ook niet zo heel verschillend.
De triggers op de PS3 zijn ook niet zo prettig als op de 360. Gelukkig hebben ze dat op de PS4 aangepast, en hebben we nu echte triggers.
geoffkeighley: Just interviewed @yosp and he said that upcoming PS4 firmware will let you turn off light bar on controller!
Hmm jah deze graphis zien er dan weer beter uit dan die andere trailer... zullen dan toch wel XBO graphics geweest zijn (pun intended)Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:12:
Vette trailer waarin de ps4 graphics er wel mooi uit zien :
[video]
Kan niet wachten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
heeft er iemand van jullie Infamous al gedownload uit de US store?
Ik zie dat ie 60 dollar/43.50 euro is
En krijg je daar dan ook de day one update op?
Scrooge NL
Hij is nog niet te downloaden uit de US store. En aangezien Amerika iets achter ligt qua tijdzone.. Zal het wel een uur of 3/4 's nachts worden voordat hij te downloaden is.
Mag toch aannemen dat je ook dan de patch krijgt.
Ik was wolfenstein alweer bijna vergeten. De sfeer is imho wel goed
Lijkt me wel, heb Metal Gear Solid GZ ook gedownload uit de US store, daar werd ook de update gedownload.Theo27 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:33:
heeft er iemand van jullie Infamous al gedownload uit de US store?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Lijkt me ook echt een leuke over the top shooter wordenAtlAntA schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:23:
Ik was wolfenstein alweer bijna vergeten. De sfeer is imho wel goed![]()
[video]
Als het kan tippen aan wolfenstein: enemy territory wordt dat een instant buy. Wat een heerlijke frag game was dat zeg.AtlAntA schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:23:
Ik was wolfenstein alweer bijna vergeten. De sfeer is imho wel goed![]()
[video]
Lijkt menook logisch dat ze de led niet laten uitzetten want die kleur laat zien welke player je bent. En als je dan meerdere controllers hebt weet je niet goed welke je bent. Dus ja dimmen prima maar uitzetten zou onlogisch zijn.
Zag net dat yourgamezone mn infamous kopie verstuurd heeft. Heb er zin in
Zag net ook die watchdogs trailer en ga die toch preorderen denk ik. Ziet er toch goed uit ondanks de downgrades.
Nu hopen dat the division er wel zo uitziet op de ps4 zoals ze lieten zien vorig jaar. Want dat zag er toch wel ziekelijk mooi uit!! Zag die nieuwe beelden en de belichting is echt prachtig. En de sfeer is goed dus als die nog dit jaar komt wordt het een heel mooi jaar
Zag net dat yourgamezone mn infamous kopie verstuurd heeft. Heb er zin in
Zag net ook die watchdogs trailer en ga die toch preorderen denk ik. Ziet er toch goed uit ondanks de downgrades.
Nu hopen dat the division er wel zo uitziet op de ps4 zoals ze lieten zien vorig jaar. Want dat zag er toch wel ziekelijk mooi uit!! Zag die nieuwe beelden en de belichting is echt prachtig. En de sfeer is goed dus als die nog dit jaar komt wordt het een heel mooi jaar
Nee dat kan hij niet, omdat het een singleplayer only is. En W:ET is multiplayer only. De makers van W:ET zijn trouwens wel bezig met een ps4 game. Hopelijk krijg ik voor die game alpha access.Bartske schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:34:
[...]
Als het kan tippen aan wolfenstein: enemy territory wordt dat een instant buy. Wat een heerlijke frag game was dat zeg.
Verwijderd
wat is eigenlijk het verschil van infamous in de US psn store kopen en in de EU psn store?
behalve de prijs?
behalve de prijs?
Net watchdogs gepreorderd bij wehkamp.nl voor 51 euro. Met kortingscode LENTE. Vond wel mooie prijs. En die nieuwe trailer zag er toch wel heel tof uit.
Verwijderd
bedankt beste kerel voor die kortingscode.v8power67 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:41:
Net watchdogs gepreorderd bij wehkamp.nl voor 51 euro. Met kortingscode LENTE. Vond wel mooie prijs. En die nieuwe trailer zag er toch wel heel tof uit.
ik heb hem ook meteen gereserveerd bij wehkamp!
bedankt!
Ik las straks dat de US store geüpdatet wordt om 00:01 uur PST, en dat is op dit moment 8 uurtjes vroeger, dus morgenvroeg om 08:01 uur kun je downloaden uit de US store!rdgut schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:44:
Hij is nog niet te downloaden uit de US store. En aangezien Amerika iets achter ligt qua tijdzone.. Zal het wel een uur of 3/4 's nachts worden voordat hij te downloaden is.
In de US store heeft hij een rode boxer aan, en in de EU store een blauwe.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:40:
wat is eigenlijk het verschil van infamous in de US psn store kopen en in de EU psn store?
behalve de prijs?
Hier de review van IGN over Infamous: Second Son: YouTube: IGN Reviews - Infamous: Second Son - Review
Verwijderd
De eerste minuten gameplay van Infamous :
Ziet er erg goed uit en ik krijg een beetje het Uncharted gevoel.
Ik vind de animaties tijdens het lopen toch echt van een ps3/x360 nivo. Zijn voeten verdwijnen af en toe gewoon in de grond.
Emmer zout er bij maar niet minder interessant.
http://www.dualshockers.c...15-release-and-much-more/
http://www.dualshockers.c...15-release-and-much-more/
Merci Kerel ! mooie prijs 51 eurov8power67 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:41:
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Juist!! Thanks, meteen besteld.v8power67 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:41:
Toch maar Infamous gekocht in de US store gisteravond, wordt ie dan automatisch gedownload zodra het spel beschikbaar komt vandaag?
Neen,shoombak schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:14:
Toch maar Infamous gekocht in de US store gisteravond, wordt ie dan automatisch gedownload zodra het spel beschikbaar komt vandaag?
ik heb die in de store moeten kopen ( stond Free ) en dan in mijn download queue moeten zetten via m'n webbrowser ( omdat ik niet thuis ben )
momenteel is ie aan het downloaden naar m'n PS4
Ik heb hem vannacht nog uit de NL store geplukt en ik vind het er heel goed uitzien. Natuurlijk kan je op onderdelen kritiek uit deze filmpjes halen, maar dan zou je echt geen recht doen aan de grafische kwaliteiten van dit spel. Zo heel ver ben ik er nog niet ingekomen (net bij de stad aangekomen), maar dan heb je al een heel goed idee van de kwaliteiten van het spel.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 06:09:
Het voelt goed responsief aan, ziet er echt heel erg mooi uit (textuur van objecten, water, rook en vuur animaties, facial animation zit ongeveer bij dat van LA Noire (maar waarbij de texture zelf er wel goed uitziet itt LA Noire)), solide framerate en de audio klinkt zeer goed. En het speelt gewoon lekker weg. Het voelt echt als een Infamous-titel, waarbij het schieten nu naar de echte trekkers verplaatst is door de verbetering van de DS4 tov de DS3.
Het valt me ook op hoe goed de store werkt voor de titel in vergelijking met downloaden voor de PS3. Het is een titel van 24 GB en vanaf 5,5 GB kan je beginnen met spelen terwijl de rest in de achtergrond download. Mijn internetverbinding haalt daarbij volle snelheid, dus met zo'n 20 minuten was ik aan het spelen. Even ter vergelijking met mijn PS3, die zowat de hele nacht heeft zitten stampen om Tomb Raider a 13 GB binnen te krijgen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Zit nog te twijfelen om InFamous te kopen. Denk dat je er redelijk snel op uitgekeken bent omdat de gameplay niet echt vernieuwend is..
Dan raak je op heel veel games snel uitgekeken zeker?Florissant schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:07:
Zit nog te twijfelen om InFamous te kopen. Denk dat je er redelijk snel op uitgekeken bent omdat de gameplay niet echt vernieuwend is..
Nee, niet echt. Heb het idee dat je telkens hetzelfde moet doen. Gebieden veroveren door middel van je moves. Wanneer een spel een goeie storyline heeft compenseert dat dan weer.bram1984 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:09:
[...]
Dan raak je op heel veel games snel uitgekeken zeker?
Zojuist de eerste gameplay beelden gezien op het filmpje hierboven en het iet er tot nu toe wel uit als een goeie storyline. Vandaar de twijfel.
Iemand die me kan vertellen hoeveel gameplay uren er zijn?
Voor de liefhebbers van Child of Light.
op Amazon (UK) is de Deluxe Edition (PS3 & PS4) nu als pre-order in promo.
16.13 GBP vind ik persoonlijk wel een koopje
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Jammer genoeg is het niet de fysieke versie van de game. Op amazon.es is hij er trouwens voor nog geen 20€ http://www.amazon.es/Chil...1&keywords=child+of+lightJimster21 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:56:
Voor de liefhebbers van Child of Light.
[ Voor 21% gewijzigd door Alvanosa op 21-03-2014 11:10 ]
PSN: Alvanosa
ik ben toch van plan om deze game te gaan halen. Hopelijk mag ik iets eerder weg en anders even racenVerwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 06:09:
De eerste minuten gameplay van Infamous :
[video]
kan ik hem vanavond en morgenvroeg nog ff lekker spelen voordat ik mijn vriendin weer moet lastig vallen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zoals inmiddels bekend is weer een uitgebreide patch beschikbaar voor inFamous. Nu las ik dat de pre-orders ook toegang zouden krijgen tot de DLC "Cole's Legacy". Er staat bij dat deze alleen beschikbaar zou zijn voor de mensen met een pre-order, maar deze is in Europa toch alleen beschikbaar bij de speciale edities, of als je het spel in de PSN-store had pre-ordered?
Weet iemand hier al meer over?
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Volgens mij is deze DLC in Europe inderdaad alleen beschikbaar bij de speciale edities. Als ik even snel op bijvoorbeeld bol.com kijk, is er wel een pre-order actie, maar die geeft je alleen de costume pack DLC, en niet de Cole's Legacy DLC.DrWoetR schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:18:
Zoals inmiddels bekend is weer een uitgebreide patch beschikbaar voor inFamous. Nu las ik dat de pre-orders ook toegang zouden krijgen tot de DLC "Cole's Legacy". Er staat bij dat deze alleen beschikbaar zou zijn voor de mensen met een pre-order, maar deze is in Europa toch alleen beschikbaar bij de speciale edities, of als je het spel in de PSN-store had pre-ordered?
Ik begrijp ook niet helemaal hoe die paper trail missies in zijn werk gaan. Ik heb weinig zin om een account aan te maken op hun website. Wat vinden jullie tot nu van de game? Ik vind het wel 'aardig,' maar nog niks speciaals.
Bedankt voor de melding, had al op deze prijs gewachtFlorissant schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:15:
PSN abonnement voor 365 dagen nu voor €37,50
http://www.bol.com/nl/p/s...ita-psn/1004004012373408/
Weet er iemand een goeie site waar ik US PSN kaarten kan kopen? Heb namelijk geen creditcard..
Offgamers al geprobeerd, maar is niet gelukt omdat ik geen sms'je kreeg waarin een bepaalde code moest staan.
Offgamers al geprobeerd, maar is niet gelukt omdat ik geen sms'je kreeg waarin een bepaalde code moest staan.
Offgamers gisteren nog prima kunnen registreren en kreeg ook een SMS. Zeker weten alles goed ingevuld?Florissant schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:26:
Weet er iemand een goeie site waar ik US PSN kaarten kan kopen? Heb namelijk geen creditcard..
Via Amazon.com schijnt ook te kunnen, echter moet je als billing address dan een US locatie opgeven.
Ja, allemaal goed ingevuld. Zelfs zo vaak opnieuw geprobeerd dat ik nu deze melding krijgkazuka schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:38:
[...]
Offgamers gisteren nog prima kunnen registreren en kreeg ook een SMS. Zeker weten alles goed ingevuld?
Via Amazon.com schijnt ook te kunnen, echter moet je als billing address dan een US locatie opgeven.
"You have exceeded the allowable limit for security tokens. Please try again after 24 hours."
Amazon ook geprobeerd, heb je ook een creditcard voor nodig..

EDIT:
Is gelukt, via http://www.pcgamesupply.com/ kan je ook via ideal betalen
[ Voor 6% gewijzigd door Florissant op 21-03-2014 15:10 ]
Ik gebruik altijd play-asia voor psn kaarten. Nu ook op play-asia thief voor 29€!
http://www.play-asia.com/...r.html?section=N236029351
Version : AsiaOcNewB schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:19:
Ik gebruik altijd play-asia voor psn kaarten. Nu ook op play-asia thief voor 29€!

http://www.eurogamer.net/...yas-has-ridable-elephants
Nog eentje om in de gaten te houden
Erg interessant als ze voor de Himalaya kiezen, die setting is nauwelijks gebruikt in games. Vond de gedeeltelijke setting in Tibet van Uncharted 2 echt briljant.
Nog eentje om in de gaten te houden
Erg interessant als ze voor de Himalaya kiezen, die setting is nauwelijks gebruikt in games. Vond de gedeeltelijke setting in Tibet van Uncharted 2 echt briljant.
Ik heb 15 seconden gekeken.. Daarna heel snel afgesloten. Nederlandse taal in games
Uiteindelijk toch maar af gekeken
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2014 16:48 ]
DIt is een kwestie van taalinstellingen in je PS4. Ik had hem eerst ook in het nederlands staan. Wist niet hoe snel ik dit om moest zetten naar Engels toen ik NFS opstartte.uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:34:
[...]
Ik heb 15 seconden gekeken.. Daarna heel snel afgesloten. Nederlandse taal in games
Geen informatie beschikbaar
de graphics van infamous zijn wel een flinke belasting voor de PS4 volgens mij.
De fan maakt stukken meer herrie dan bij andere games bij mij.
Verwijderd
Bij mij hetzelfde.M a r c o schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:02:
Behoorlijke load, kleine behuizing, actieve fan die aan het werk moet...... Hij staat hier in een TV meubel, dat vind hij eigenlijk niet fijn, de Xbox staat er naast en heeft er geen last van.
Is het net zo erg als bij Killzone Shadow Fall of nog erger?M a r c o schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:02:
Dat dus.
Dat wordt weer vele uren vermaak ben ik bang
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]