Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Chaoss schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:16:
[...]

De CGI zal het iig niet aan liggen :9~
Alles ingame geredered he _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 20-03-2014 08:53 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:07:
Kan me niet voorstellen dat Titanfall 2 weer exclusief wordt. Zeker als de huidige verkoopcijfers niet veranderen. EA en Respawn slaan zichzelf momenteel voor de kop namelijk. Aan de andere kant zal ik er persoonlijk geen traan om laten. Ik had 'm waarschijnlijk niet eens gehaald als ik een X1 zou hebben of als deze ook op de PS4 zou uitkomen. Heb toch te weinig tijd voor online gaming, dus geniet momenteel liever van SP games.

[...]

Logisch dat het een bewuste keuze is. Een game wordt niet per ongeluk exclusief. Een keuze die is voortgekomen uit de gedachte dat MS wel even zou domineren. Een zeer domme gedachte in mijn ogen, waarvan ik me tot op de dag van vandaag afvraag waarop deze gebaseerd is. De inhaalslag van de PS3 deed op elk vlak namelijk anders vermoeden. Bij Activision hebben ze het wel door, blijkt nu.
Hoe kom je er nou bij dat EA een keuze maakt dat op aannames dat MS de markt wel zou domineren? Ik denk dat jij niet verder komt dat dit een gevoel van je is welke je niet eens met feiten kan onderbouwen.
EA doet echt wel marktonderzoek en wist op voorhand ook wel dat de PS4 zeker in het begin beter zou verkopen, daarbij de Xbox One verkoopt in tegenstelling wat jij ons doet wil laten geloven niet slecht.

EA en MS hebben gewoon een exclusiviteitcontract afgesloten voor Titanfall, vaak is het bij dit soort contracten ook nog eens zo dat er vaak opties worden ingebouwd. Gezien MS excusiviteit afkoopt zouden ze zo maar een clausule in gebouwd hebben (en zowel van Respawn, EA als MS gaan ze dat echt niet aan de grote klok hangen) dat MS weer de optie heeft voor exclusiviteitskeuze bij een deel twee. Waarom? Omdat MS nu heel veel marketingbudgeten er tegen aangooit om met Titanfall te adverteren, MS zal er echt niet aan mee werken dat ze nu allemaal voorwerk doen om Titanfall 2 goed te laten verkopen op een PS4.

Nogmaals, het is allerminst zeker als een opvolger van Titanfall wel op een PS4 gaat uitkomen, zolang er nog geen officiële aankondiging is gedaan ligt het voor de hand dat ze gewoon verder gaan op de manier zoals ze dat met deel 1 ook doen.

Ik vindt het wel opvallend dat jij je zo druk maakt over de komst van een Xbox One titel naar de PS4 terwijl je ook aangeeft dat je hem waarschijnlijk toch niet wil gaan spelen omdat het een "pure" multiplayer is. Afijn het maakt ook niet uit, gewoon lekker gaan gamen met de games die al wel uit zijn of zijn aangekondigd...... Speculeren over een Next Nextgen spel heeft weinig zin ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Theo27 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:13:
Kan iemand mij vertellen of de tritton Kunai een goede headset is voor de ps4?
Ik heb het forum aardig doorgespit maar wil graag van iemand weten die hem al een tijdje in bezit heeft hoe de ervaringen zijn met voice en game audio?
En of het klopt dat je ook de WII U versie kunt bestellen voor 3 tientjes minder maar dat je wel gewoon nog de audio en chat volume afhankelijk van elkaar kunt regelen.
Prima headset, zeker voor dat geld. Chat en game geluiden klinken goed.
De Wiiu versie heb ik ook en werkt volledig in combinatie met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

mefjoew schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:20:
Nog meer mensen hier zo extreem benieuwd naar de eerste reviews van InFamous? Twijfel om em aan te schaffen en ga dat bepalen aan de hand van de eerste beoordelingen.. Of is het voor jullie gewoon een insta-buy?
Een insta-niet-buy :+

Vond de vorige delen niet heel tof.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

jah dat had ik eerder ook begrepen, maar ik heb toch het idee dat de gedeeltes die "filmpjes" zijn er mooier uitzien dan de gedeeltes die je zelf speelt. Zal wel komen omdat de "filmpjes" maar rekening hoeven te houden met 1 vast camerapunt end at daardoor de effecten/details wat opgeschroefd kunnen worden?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
mefjoew schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:20:
Nog meer mensen hier zo extreem benieuwd naar de eerste reviews van InFamous? Twijfel om em aan te schaffen en ga dat bepalen aan de hand van de eerste beoordelingen.. Of is het voor jullie gewoon een insta-buy?
Ja ik ben heel erg benieuwd. Vanmiddag om 15:00 komen ze online!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:11
On_E schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:30:
[...]

Een insta-niet-buy :+

Vond de vorige delen niet heel tof.
Tja, ik wil gewoon graag een nieuwe game.. Heb behalve Fifa nog helemaal niks :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Bullet NL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:07:
[...]

Hoe kom je er nou bij dat EA een keuze maakt dat op aannames dat MS de markt wel zou domineren? Ik denk dat jij niet verder komt dat dit een gevoel van je is welke je niet eens met feiten kan onderbouwen.
EA doet echt wel marktonderzoek en wist op voorhand ook wel dat de PS4 zeker in het begin beter zou verkopen, daarbij de Xbox One verkoopt in tegenstelling wat jij ons doet wil laten geloven niet slecht.

EA en MS hebben gewoon een exclusiviteitcontract afgesloten voor Titanfall, vaak is het bij dit soort contracten ook nog eens zo dat er vaak opties worden ingebouwd. Gezien MS excusiviteit afkoopt zouden ze zo maar een clausule in gebouwd hebben (en zowel van Respawn, EA als MS gaan ze dat echt niet aan de grote klok hangen) dat MS weer de optie heeft voor exclusiviteitskeuze bij een deel twee. Waarom? Omdat MS nu heel veel marketingbudgeten er tegen aangooit om met Titanfall te adverteren, MS zal er echt niet aan mee werken dat ze nu allemaal voorwerk doen om Titanfall 2 goed te laten verkopen op een PS4.

Nogmaals, het is allerminst zeker als een opvolger van Titanfall wel op een PS4 gaat uitkomen, zolang er nog geen officiële aankondiging is gedaan ligt het voor de hand dat ze gewoon verder gaan op de manier zoals ze dat met deel 1 ook doen.

Ik vindt het wel opvallend dat jij je zo druk maakt over de komst van een Xbox One titel naar de PS4 terwijl je ook aangeeft dat je hem waarschijnlijk toch niet wil gaan spelen omdat het een "pure" multiplayer is. Afijn het maakt ook niet uit, gewoon lekker gaan gamen met de games die al wel uit zijn of zijn aangekondigd...... Speculeren over een Next Nextgen spel heeft weinig zin ;)
Wow, geloof je wel zelf wat je schrijft? Want het is eigenlijk al maanden zo goed als bekend dat alleen Titanfall 1 exclusief is.

First: Respawn is een hele kleine studio en wilde maar voor een platform ontwikkelen. De hele industrie ging er eigenlijk vanuit dat de 'next gen Xbox' het dominante platform zou gaan worden, aangezien de 360 het heel erg goed gedaan had en Sony niks los liet over de PS4. Daarnaast was FPS dominant op de Xbox en stond Sony niet te springen om Titanfall, en was de keuze snel gemaakt.

In oktober tweette die Zampella dat Titanfall een timed exclusive zou zijn, en dat EA had 'gezorgd voor de rest', waar je uit kan afleiden dat EA achter de rug van Respawn om de rechten had verkocht aan Microsoft. Laatst kwam nog een industry insider met het bericht dat EA enorm aan het balen was van die beslissing, omdat de PS4 het 'ietsjes' beter had gedaan dan verwacht. Vervolgens hebben Respawns ontwikkelaars meerdere malen getweet in de zin van 'we willen zoveel mogelijk mensen in aanraking brengen met Titanfall' en 'Titanfall is exclusive for the life of the title'. En gister bracht Polygon dit nieuws met de het bericht dat hun bronnen zeggen dat de volgende Titanfall geen Microsoft exclusive is.

Tot zover de tweets en bronnen... Nu moet je eens denken aan Titanfall zelf. Het is overduidelijk gericht op het Call of Duty publiek, die moeten overstappen naar Titanfall. Het is laagdrempelig, hectisch en spectaculair. Maar ze hebben bijvoorbeeld ook exact hetzelfde lettertype gebruikt in de game als in Call of Duty (toevallig, nee sowieso niet). Ze willen Titanfall brengen als 'the next Call of Duty'. En je hebt het over EA, die willen simpelweg zo veel mogelijk geld verdienen.

Dus ik denk dat je beter kan zeggen 'het is zo goed als zeker' dat Titanfall 2 multiplatform wordt. Dan zal ik nog even zelf gaan speculeren en zeggen dat ik Titanfall 2 eind 2015 al verwacht, aangezien ze geen singleplayer in deze versie hebben zitten, weinig gamemodes (ja wordt nog geupdate) en ze willen CoD achterna, dan moet je veel releasen.

Ik zou het in ieder geval leuk vinden als hij naar de Playstation komt; alhoewel hij kwa gameplay niet tegen BF4 op kan heb ik het idee, heb je wel minder issues met netcode en brengt het lekkere afwisseling en dat is nooit verkeerd! BF en CoD zitten een beetje vastgeroest en het is tijd voor wat innovatie in het FPS genre!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:11:
Voor de Fifa 14 spelers zonder Pro Club;

Er is sinds kort ook een Fifa 14 GoT Pro club, aangezien bleek dat hier in het Fifa 14 topic wel belang bij was.
Het loopt alleen niet echt storm, en lang niet iedereen met een PS4 en Fifa 14 is actief in dat topic, dus wellicht dat een post hier het aantal leden wat omhoog kan brengen ;)
De naam van de Pro club is GoT NL .
Bump. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ik heb nog nooit iets met proclubs gedaan maar zal me eens aanmelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:04:
[...]

Wow, geloof je wel zelf wat je schrijft? Want het is eigenlijk al maanden zo goed als bekend dat alleen Titanfall 1 exclusief is.

First: Respawn is een hele kleine studio en wilde maar voor een platform ontwikkelen. De hele industrie ging er eigenlijk vanuit dat de 'next gen Xbox' het dominante platform zou gaan worden, aangezien de 360 het heel erg goed gedaan had en Sony niks los liet over de PS4. Daarnaast was FPS dominant op de Xbox en stond Sony niet te springen om Titanfall, en was de keuze snel gemaakt.

In oktober tweette die Zampella dat Titanfall een timed exclusive zou zijn, en dat EA had 'gezorgd voor de rest', waar je uit kan afleiden dat EA achter de rug van Respawn om de rechten had verkocht aan Microsoft. Laatst kwam nog een industry insider met het bericht dat EA enorm aan het balen was van die beslissing, omdat de PS4 het 'ietsjes' beter had gedaan dan verwacht. Vervolgens hebben Respawns ontwikkelaars meerdere malen getweet in de zin van 'we willen zoveel mogelijk mensen in aanraking brengen met Titanfall' en 'Titanfall is exclusive for the life of the title'. En gister bracht Polygon dit nieuws met de het bericht dat hun bronnen zeggen dat de volgende Titanfall geen Microsoft exclusive is.

Tot zover de tweets en bronnen... Nu moet je eens denken aan Titanfall zelf. Het is overduidelijk gericht op het Call of Duty publiek, die moeten overstappen naar Titanfall. Het is laagdrempelig, hectisch en spectaculair. Maar ze hebben bijvoorbeeld ook exact hetzelfde lettertype gebruikt in de game als in Call of Duty (toevallig, nee sowieso niet). Ze willen Titanfall brengen als 'the next Call of Duty'. En je hebt het over EA, die willen simpelweg zo veel mogelijk geld verdienen.

Dus ik denk dat je beter kan zeggen 'het is zo goed als zeker' dat Titanfall 2 multiplatform wordt. Dan zal ik nog even zelf gaan speculeren en zeggen dat ik Titanfall 2 eind 2015 al verwacht, aangezien ze geen singleplayer in deze versie hebben zitten, weinig gamemodes (ja wordt nog geupdate) en ze willen CoD achterna, dan moet je veel releasen.

Ik zou het in ieder geval leuk vinden als hij naar de Playstation komt; alhoewel hij kwa gameplay niet tegen BF4 op kan heb ik het idee, heb je wel minder issues met netcode en brengt het lekkere afwisseling en dat is nooit verkeerd! BF en CoD zitten een beetje vastgeroest en het is tijd voor wat innovatie in het FPS genre!
Bedankt. Scheelt me een hoop getik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:03
Straks in september, als destiny uitkomt, is zo goed als iedereen titanfall alweer vergeten. Destiny is the real next gen fps(mmofps?). Betwijfel trouwens of titanfall wel een systemseller is, want het verschijnt ook op de pc, die iedereen thuis heeft staan en zelfs zwakke pc's kunnen de game nog op low makkelijk aan, zonder screen tearing en fps drops van de X1 versie. Niet voor niets heeft digital foundry geconcludeerd dat de pc versie de beste versie is. Performance is nu eenmaal belangrijk bij dat soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

mefjoew schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:43:
[...]

Tja, ik wil gewoon graag een nieuwe game.. Heb behalve Fifa nog helemaal niks :z
Een game kopen puur omdat je een nieuwe wilt?

Ik vermaak me nog prima met BF4, NBA2k14, Fifa en Awesomenauts Assemble voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
On_E schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:33:
[...]

Een game kopen puur omdat je een nieuwe wilt?

Ik vermaak me nog prima met BF4, NBA2k14, Fifa en Awesomenauts Assemble voorlopig.
Is dat zo raar? Ik heb me prima vermaakt met Killzone, Blackflag, Tomb Raider en Thief. Maar nu heb ik ze uitgespeeld tot het punt dat ze voor mij geen replayability meer hebben. Dus ben ik nu ook aan het wachten op een nieuwe game. Ik twijfel nog tussen InFamous en MGS, maar vanmiddag als de reviews online komen dan maak ik een beslissing (of ik haal ze allebei :p).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

voxxel schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Is dat zo raar? Ik heb me prima vermaakt met Killzone, Blackflag, Tomb Raider en Thief. Maar nu heb ik ze uitgespeeld tot het punt dat ze voor mij geen replayability meer hebben. Dus ben ik nu ook aan het wachten op een nieuwe game. Ik twijfel nog tussen InFamous en MGS, maar vanmiddag als de reviews online komen dan maak ik een beslissing (of ik haal ze allebei :p).
Nou ja ik koop alleen een game als ie mij leuk lijkt, ga geen game halen waar ik geen interesse in heb puur omdat ik niks te gamen heb zeg maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Dat snap ik. Ik koop ook geen games alleen omdat ik iets nieuws wil (behalve met de release van de ps4 ;)). Gelukkig lijkt MGS leuk te zijn, nu nog even afwachten of InFamous dat ook is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Iemand infamous al gespot in het wild? Ik ga zo ff kijken bij Mediamarkt of ze niet toevallig al in het schap hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:11
On_E schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:48:
[...]

Nou ja ik koop alleen een game als ie mij leuk lijkt, ga geen game halen waar ik geen interesse in heb puur omdat ik niks te gamen heb zeg maar. :+
Nee, ik zeg dat ik graag een nieuwe game wil en daarom hoop dat InFamous goed beoordeeld wordt zodat dat die nieuwe game kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Tannay60 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:05:
Iemand infamous al gespot in het wild? Ik ga zo ff kijken bij Mediamarkt of ze niet toevallig al in het schap hebben liggen.
reken er maar niet op, Sony is altijd enorm streng met release dates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Raxious schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:08:
[...]

reken er maar niet op, Sony is altijd enorm streng met release dates.
Dan mogen ze in Dubai ook wel streng zijn, want via twitch.tv kun je mensen zien die al een week van de game kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

mefjoew schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Nee, ik zeg dat ik graag een nieuwe game wil en daarom hoop dat InFamous goed beoordeeld wordt zodat dat die nieuwe game kan worden ;)
Ok ok ok! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tannay60 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:05:
Volgens Wehkamp hebben ze die van mij gisteren verzonden. Kans dat deze dus al op de mat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site van mediamarkt doet een beetje raar bij mij op de ipad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Mocht iemand hem spotten in MM EHV laat het weten :) is voor mij al gauw een ritje van 45+min :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijdje mn PS4 maar door omstandig heden kon ik er niet direct een spel bij kopen. Nu heb ik vandaag weer loon gekregen en wil ik dus men 1e spel kopen.

Ik twijfel alleen enorm, uit eindelijk zal ik natuurlijk meerspellen kopen maar voor nu koop ik er 1.
Misschien dat jullie me wat meer konden vertellen en/of spellen aan/af-raden.
-Fifa 14
-BF 4
-Infamous
-AC:BF
-MGS? (Ziet er heel goed uit, maar verder weet ik er niet veel over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:
Ik heb nu al een tijdje mn PS4 maar door omstandig heden kon ik er niet direct een spel bij kopen. Nu heb ik vandaag weer loon gekregen en wil ik dus men 1e spel kopen.

Ik twijfel alleen enorm, uit eindelijk zal ik natuurlijk meerspellen kopen maar voor nu koop ik er 1.
-Fifa 14
-BF 4
-Infamous
BF4 geeft me uren multiplayer plezier ;) :P
Zeker weten mijn meest gespeelde spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
@Neaast

Tja, dat is heel persoonlijk ... als je erg van FPS houdt kan ik je BF4 van harte aanbevelen. Je hebt een SP waar je wel 10 uurtjes zoet mee bent en MP "oneindig" ... ik zit nu op pakweg 190 uur speeltijd en vermaak me er bijna dagelijks mee.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

renzo4000 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:54:
@Neaast

Tja, dat is heel persoonlijk ... als je erg van FPS houdt kan ik je BF4 van harte aanbevelen. Je hebt een SP waar je wel 10 uurtjes zoet mee bent en MP "oneindig" ... ik zit nu op pakweg 190 uur speeltijd en vermaak me er bijna dagelijks mee.
SP 10 uur? Maak daar maar 4 uur van, max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
On_E schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Wel als de saves games worden gedelete na alweer een BF4 update. Mij al 2x overkomen.

Grote firmware update komt er aan (zie tweakers homepage), voor wie lui is naar de PS blog te gaan:

- Optie om screen shots en clips op USB te zetten.
- Langere clips
- Je kunt HDCP uit zetten voor externe frame captures.
- Video editor

en meer schijnt...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het 15 minuten maximaal , wat gaat het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
On_E schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Mwoah, dat ligt er een beetje aan ... persoonlijke skills, level, ga je straight forward, skippen van flimpjes, etc.

Imho zit de kracht van BF4 ook niet in de SP maar in de MP. Regelmatig nieuwe maps (volgende week weer btw!) en andere extra content. BF4 vind ik persoonlijk iig een stuk vermakelijker dan COD Ghosts die ik niet langer dan 30 uur heb gespeeld.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:

-Fifa 14
-BF 4
-Infamous
fifa : als je helemaal voetbal gek bent en ook online tegen vrienden kunt spelen is FIFA echt een super spel.
BF4 : als je van first person shooters houdt en het leuk vind om multiplayer online in grote werelden te knallen moet je voor BF4 gaan.
AC4 : hou je van sicke graphs en een mooie grote open wereld en uren en uren singleplayer plezier en stealth en sluipen etc, is AC4 de game voor jou.

(de andere 2 games heb ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:57:
[...]

Nee ik zit al sinds 2008 op hetzelfde NL PSN account.

Gamen kost nou eenmaal wat.
Helemaal eens, ik zie hier regelmatig hier posten waarbij mensen zich in allerlei bochten wringen om de juiste cc, danwel paypal koppeling, waar de beste kortingcoupons voor websites zijn en of ze wel op tijd binnen zullen zijn. Nee hoor, dan maar die 15 eurootjes meer, maar dat spel staat on demand voor je klaar en je hoeft niet meer op te staan om een disc te swappen. Sjonge, waar hebben we het over. Misschien een groot probleem voor de mensen die echt elke maand een spel kopen, maar ik doe het hoogstens eens per kwartaal en dan ga ik lekker voor gemak. d:)b

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Armada schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Helemaal eens, ik zie hier regelmatig hier posten waarbij mensen zich in allerlei bochten wringen om de juiste cc, danwel paypal koppeling, waar de beste kortingcoupons voor websites zijn en of ze wel op tijd binnen zullen zijn. Nee hoor, dan maar die 15 eurootjes meer, maar dat spel staat on demand voor je klaar en je hoeft niet meer op te staan om een disc te swappen. Sjonge, waar hebben we het over. Misschien een groot probleem voor de mensen die echt elke maand een spel kopen, maar ik doe het hoogstens eens per kwartaal en dan ga ik lekker voor gemak. d:)b
Het is een sport! Om het spel zo goedkoop mogelijk te bemachtigen >:) Ik doe het zelf ook niet ik koop altijd wel een exemplaar in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Bullet NL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 02:36:
[...]

Nou, het is nog allerminst zeker,
Ik zag eerder deze week je een wijzende vinger uitsteken naar Swopdark, die verkoopcijfers postte en die je beschuldigde van een fixatie op Xbox One en steeds de vergelijking te moeten maken.
Is dit niet erg pot verwijt de ketel gedrag: jij bent er altijd als de kippen bij om ook maar iets dat als negatief voor de One geïnterpreteerd kan worden te downplayen?
Mr Ton schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:04:
[...]

+1

[ Voor 19% gewijzigd door Armada op 20-03-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:12
amaterasu schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:33:
Mocht iemand hem spotten in MM EHV laat het weten :) is voor mij al gauw een ritje van 45+min :p
Bij de MM in Eindhoven ligt hij al in de schappen, ben er net geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

En er bovendien altijd als eerste bij als het gaat om de financiële resultaten van Sony. Je valt in herhaling.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Ilex schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:28:
[...]

Foto met (deel van) de bon? zodat de rest hem ook mee kan eisen? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door GamezMaster op 20-03-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
[...]

Damn ik ben net in MM Arnhem geweest, ze hebben er nog niet liggen. Al wel posters en andere uitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
[...]

Jup! Heb hem daar een uurtje geleden ook gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
bjorntju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:38:
[...]

Wederom:

Foto van game + (deel van) bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Even een vraag voor de mensen die nu een tijdje een PS4 hebben;

Hoe voelt de controller aan t.o.v. de PS3 controller tijdens FPShooters? Bij de PS3 en PS2 vond ik het super voor bijvoorbeeld Fifa, maar dramatisch voor bijvoorbeeld shooters. Dit kwam door de plaatsing van de 2 knuppeltjes EN omdat de controller net te klein was.

Voor shooters vond ik namelijk de X360 vele malen fijner.

Ik kan het voelen bij de mediamarkt, maar ik kan daar niet een uur lang gaan gamen natuurlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

GamezMaster schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Wederom:

Foto van game + (deel van) bon?
Wat zijn we wantrouwig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

Nedgame geeft op de website ook aan Infamous op voorraad te hebben, ook in de filialen, dus daar zal hij 99% zeker ook al in de schappen liggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Ik wil hem gewoon zelf mee kunnen krijgen, ook als hij er nog niet ligt (zoals bijv. in Arnhem) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Toch netjes dat ze infamous vanaf 00.01h beschikbaar maken via PSN :p

59.99 eurotjes vind ik ook wel te doen eigenlijk iig beter dan 69.99 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Komt eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
bjorntju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:38:
[...]

Hebben jullie 55 euro voor betaald? Ik zie al voor me dat die 60 euries kost in Arnhem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Jup, 55 euro :) Is ook landelijk al het goed is, hij staat ook in het foldertje :) (zie MM site)

Naja hier is hij:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dsc_0082d8j6h.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door bjorntju op 20-03-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
bjorntju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:52:
Jup, 55 euro :) Is ook landelijk al het goed is, hij staat ook in het foldertje :) (zie MM site)

Naja hier is hij:

[afbeelding]
Top! bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

Nu onderweg naar Eindhoven dan maar. Hadden ze er veel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:45:
Even een vraag voor de mensen die nu een tijdje een PS4 hebben;

Hoe voelt de controller aan t.o.v. de PS3 controller tijdens FPShooters? Bij de PS3 en PS2 vond ik het super voor bijvoorbeeld Fifa, maar dramatisch voor bijvoorbeeld shooters. Dit kwam door de plaatsing van de 2 knuppeltjes EN omdat de controller net te klein was.

Voor shooters vond ik namelijk de X360 vele malen fijner.

Ik kan het voelen bij de mediamarkt, maar ik kan daar niet een uur lang gaan gamen natuurlijk .

Ik kom van de Xbox 360 en PS3 , veel shooters , en de PS4 controller vindt ik het fijnst van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
amaterasu schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:02:
Nu onderweg naar Eindhoven dan maar. Hadden ze er veel liggen?
Ja best veel, hingen in het rek en lagen op een stapel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
http://www.gamer.nl/nieuw...iet-meer-aan-vr-bril-sony

Volgens Yoshida heeft Evolution Studios wel een virtual reality-versie van Driveclub gemaakt, maar was het resultaat op hoge snelheid "behoorlijk moeilijk en ziekmakend". Het uitstel van Driveclub zou simpelweg besloten zijn om "de visuele elementen en de algemene ervaring" beter te maken.

Dat blijft toch een probleem bij VR. Daarom denk ik niet dat dit gewoon echt aan gaat slaan bij het grote publiek.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:49:
Toch netjes dat ze infamous vanaf 00.01h beschikbaar maken via PSN :p

59.99 eurotjes vind ik ook wel te doen eigenlijk iig beter dan 69.99 d:)b
Ik snap het ook niet echt, want de goedkoopste op budgetgaming.nl is 59,99, al het andere zit daar tot een tientje toe boven. Dus ik denk dat de adviesprijs toch 69,99 is. Houdt Sony zich daar zelf nu al niet aan? Niet dat ik het erg vind.... 8)
bjorntju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:52:

Naja hier is hij:

[afbeelding]
Duidelijke photoshop natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Armada schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:12:
[...]

Ik snap het ook niet echt, want de goedkoopste op budgetgaming.nl is 59,99, al het andere zit daar tot een tientje toe boven. Dus ik denk dat de adviesprijs toch 69,99 is. Houdt Sony zich daar zelf nu al niet aan? Niet dat ik het erg vind.... 8)
Adviesprijs is inderdaad €69.99. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ligt het aan mij of staat inFamous Second Son niet meer op de Media markt site?

Vanmorgen even in de pauze mijn MGS: GZ opgehaald. Had nog een tegoed bon van 15 euro van Game Mania, dus heb hem voor een leuke 15 euro mee genomen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Armada schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:12:

Ik vind het ook zeker niet erg, zal nog eens tijd worden dat de digitale versie iets goedkoper is. Willen ze het gehele 'digitale games kopen' systeem promoten, moeten ze dit toch echt gaan doen.

Nu MGS:GZ nog voor 19.99 zoals de ps3 editie en ik overweeg het om hem te kopen :p
Denk dat ik toch ga wachten op een promotie om deze te kopen, ben grote fan maar als het een veredelde demo is vind ik het toch iets teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Laatst online: 21:43
Iemand enig idee hoe laat de recensies van infamous second son online komen? Toch even afwachten daarop. Hopelijk maakt de game zijn verwachtingen waar, voordat de volgende grote games komen duurt toch weer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Matedeor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:17:
Iemand enig idee hoe laat de recensies van infamous second son online komen? Toch even afwachten daarop. Hopelijk maakt de game zijn verwachtingen waar, voordat de volgende grote games komen duurt toch weer even.
1500h normaal gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Oke, Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Welke site? tweakers of andere?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ah ok nice :) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:18:
Hoe zijn de ervaringen van de mensen die al hebben gespeeld?
http://www.neogaf.com/for...ead.php?t=784419&page=136

Meerdere mensen hebben 'm daar al. Zijn wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:05:
http://www.gamer.nl/nieuw...iet-meer-aan-vr-bril-sony

Volgens Yoshida heeft Evolution Studios wel een virtual reality-versie van Driveclub gemaakt, maar was het resultaat op hoge snelheid "behoorlijk moeilijk en ziekmakend". Het uitstel van Driveclub zou simpelweg besloten zijn om "de visuele elementen en de algemene ervaring" beter te maken.

Dat blijft toch een probleem bij VR. Daarom denk ik niet dat dit gewoon echt aan gaat slaan bij het grote publiek.
Ze hebben er meer geëxperimenteerd, de game is niet gebouwd om een VR game te worden maar als conventionele console game. Dat is ook niet gek want de VR set zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. Het beste resultaat krijg je wanneer een game van de grond af aan gebouwd is voor VR. Je hoort namelijk veel dat normale games te heftig zijn voor een VR ervaring.

Racegames zijn voor VR zelf heel erg geschikt, aangezien je in een auto zit en op de bank ook, dus je houding is hetzelfde, wat misselijkheid tegen moet gaan. Maar gameondersteuning gaat wel heel belangrijk worden voor VR, en zal in eerste instantie veel van Indies en Sony zelf komen. Het mooie is natuurlijk dat ze er nu al mee komen, en er zijn pas 6 miljoen PS4's verkocht, dus generatie staat nog echt in de kinderschoenen waardoor ze nog de kans hebben om VR serieus te pushen.

Of het een gimmick wordt of een serieus iets dat zal de toekomst tonen. Maar de eerste indruk is in ieder geval positief.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 20-03-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik ben na de 1e zin gestopt met lezen. 8)7

"InFamous: Second Son kan deels aan die rijtje toegevoegd worden."

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

Heb infanous in Eindhoven gehaald. Vergeet niet te vragen om een preorder voucher!!! Die hadden ze een stapel. Als ik er niet naar gevraagd had dan had ik hem ook niet gekregen! Is dlc voor jackets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
"Beste PS4 titel, al koop je hier geen PS4 voor
Doordat InFamous te weinig variatie kent in de gameplay zelf, is dit niet de titel die je uren achter elkaar gaat spelen. Het spel biedt niet het avontuur van een Tomb Raider of Uncharted waar je op zo'n manier ingezogen wordt dat je niet meer kunt stoppen. Maar inFamous: Second Son is wel een goede titel. Eigenlijk moet je het zo zien: het is de game die elke PlayStation 4 bezitter koopt en wil hebben. Maar het niet de titel waarvoor jij speciaal een Playtation 4 in huis haalt. De échte klapper voor de PS4 moet dus nog steeds komen."

Steeds herhaling dus, ben bang dat ik er dan heeel snel klaar mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

voxxel schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:35:
[...]

Ik ben na de 1e zin gestopt met lezen. 8)7

"InFamous: Second Son kan deels aan die rijtje toegevoegd worden."
Nou, ik vindt deze ook vrij uitgesproken;

"Beste PS4 titel, al koop je hier geen PS4 voor"......

In mijn bewoording, een mooie game, maar geen consoleseller..

edit: ahhhh hier boven net iets sneller ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Helaas wordt er niet meer gekeken naar inhoud bij het verdelen van review exemplaren. Wij hebben er helaas geen mogen ontvangen, maar als ik dan van die tandenknarsend slechte reviews lees is dat toch lichtelijk frustrerend.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:46:
Helaas wordt er niet meer gekeken naar inhoud bij het verdelen van review exemplaren. Wij hebben er helaas geen mogen ontvangen, maar als ik dan van die tandenknarsend slechte reviews lees is dat toch lichtelijk frustrerend.
Tja, er zullen vast een beperk aantal review exemplaren zijn, wat vindt je precies tandenknarsend aan sommige reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ach nog 5 minuten en dan komen de kwaliteits reviews online :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Die eerste review is wel erg matig. Dan heb ik het nog niet over het spel, maar de review zelf is matig geschreven.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:44:
[...]

In mijn bewoording, een mooie game, maar geen consoleseller..

edit: ahhhh hier boven net iets sneller ;)
"Ik vindt"

Heb jij die review soms geschreven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Bullet NL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:44:
[...]

Je mist het punt. Het gaat er om dat de eerste zin grammaticaal al gelijk van een treurig niveau is.

(al is 'ik vindt' ook een mooie prestatie... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Die bovenstaande review is inderdaad heel erg matig. Naast dat dat die erg mager is staan er ook nog eens schandalig veel spelfouten in. Hadden jullie inderdaad eerder een exemplaar verdient, maken er een stuk meer werk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
Ik had de PS4 niet vroeg genoeg gepreordered waardoor ik hem niet via de bekende kanalen kon bestellen. Ik ben op zoek gegaan naar waar ik hem nog meer kon bestellen en kwam bij de volgende site De console is hier op voorraad en wordt gewoon de volgende dag geleverd. Ik heb eerst de klantenservice gesproken (reageert snel) om te vragen of hij echt op voorraad was, dit was dan ook het geval. Ik ben blij dat ik hem binnen heb en ga er de komende jaren volop van genieten.

account aangmeaakt om te spammen? doe maar niet

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Bullet NL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:55:
[...]

Tja, er zullen vast een beperk aantal review exemplaren zijn, wat vindt je precies tandenknarsend aan sommige reviews?
Spelfouten even buiten beschouwing latend, die maken we allemaal wel een keertje en ik zal de laatste zijn om te beweren dat ik het Nederlands meer dan goed beheer. De diepgang is ver te zoeken in veel gevallen, zoals hierboven iemand al aangaf "die rijtje". Dat kan toch echt niet. De hierboven aangehaalde review van Infamous: Second Son is een goed voorbeeld van een ondermaatse recensie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12
Vanavond even halen dan, Infamous was echt een van de leukere spellen voor de PS3. Beiden meerdere keren uitegespeeld.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
egbert-jan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:59:
Ik had de PS4 niet vroeg genoeg gepreordered waardoor ik hem niet via de bekende kanalen kon bestellen. Ik ben op zoek gegaan naar waar ik hem nog meer kon bestellen en kwam bij de volgende site De console is hier op voorraad en wordt gewoon de volgende dag geleverd. Ik heb eerst de klantenservice gesproken (reageert snel) om te vragen of hij echt op voorraad was, dit was dan ook het geval. Ik ben blij dat ik hem binnen heb en ga er de komende jaren volop van genieten.

OP WERKDAGEN VOOR 16:30 BESTELD MORGEN IN HUIS
Oplichter alert! Vandaag geregistreerd!

Edit: ign NL geeft Infamous maar een 7,2

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2014 15:42 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
egbert-jan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:59:

OP WERKDAGEN VOOR 16:30 BESTELD MORGEN IN HUIS
En speciaal om dat te zeggen heb je een tweakers account aangemaakt? 8)7
Spammerd :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Mensen, ga hier nu niet reageren op een spam bericht, dat is net zo off-topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Spelfouten even buiten beschouwing latend, die maken we allemaal wel een keertje en ik zal de laatste zijn om te beweren dat ik het Nederlands meer dan goed beheer. De diepgang is ver te zoeken in veel gevallen, zoals hierboven iemand al aangaf "die rijtje". Dat kan toch echt niet. De hierboven aangehaalde review van Infamous: Second Son is een goed voorbeeld van een ondermaatse recensie.
Dat is nog niet een voorbeeld van diepgang in mijn ogen, maar nog steeds in het rijtje spelfout/grammaticafout. ;)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkele website heb die ik echt vertrouw met de review (alhoewel Giantbomb nog het dichtst in de buurt komt). Wat komt er kritischer over dan een van de voorbeelden van een 'echte next-gen-titel' en daar dan gelijk met gestrekt been in gaan? Er wordt al genoeg basis gegeven, want de eerste twee titels zaten ook in het 6/7 score-gebied. Zou titel drie in de reeks dan wel ineens een negen kunnen scoren op gameplay. Nee, toch?
(maar misschien ben ik te cynisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Laatst online: 12:40
8.7 op IGN
8.0 op Gamespot
8.5 op PSX-Sense
8.8 op Gametrailers
9.5 op Dualshockers

Kan niet wachten op infamous :)

[ Voor 29% gewijzigd door Zidanexo op 20-03-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Geen ISS review van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sowieso hoeven scores bij games van mij niet zo. Noem gewoon de plus en minpunten en weeg voor jezelf af of het iets voor je is. Giantbomb doet dat inderdaad redelijk, hoewel hun 5-sterren systeem ook niet ideaal is vind ik. Maar zij geven tenminste zelf toe dat het slechts een persoonlijke mening van de reviewer is en niet van de hele site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
http://www.pu.nl/artikele...s-second-son-punl-review/

Valt toch wel mee met het cijfer van de PU. Alleen bied het zoals verwacht niet heel veel nieuws onder de zon ten opzichte van de vorige games. De vraag is ook of dat erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
kazuka schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:08:
Sowieso hoeven scores bij games van mij niet zo. Noem gewoon de plus en minpunten en weeg voor jezelf af of het iets voor je is. Giantbomb doet dat inderdaad redelijk, hoewel hun 5-sterren systeem ook niet ideaal is vind ik. Maar zij geven tenminste zelf toe dat het slechts een persoonlijke mening van de reviewer is en niet van de hele site.
Ik vind het systeem van Kotaku wel goed werken. Die geven geen cijfer, maar zeggen alleen of ze de game wel of niet aanraden. Verder geven EDGE, polygon, giant bomb en TotalBiscuit mij meestal wel een goed beeld van een game.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Eurogamer review zegt mij genoeg, hooguit leuk voor in de budgetbak of als Plus game, voor mij dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik kon het niet laten, ik ben tijdens mijn pauze even snel naar de winkel gerend om MGS en InFamous te halen :$ (Stiekem best wel zin in 8)).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Edge geeft het een 7, dus dan is het al per definitie geen slechte game :+
Metacritic score op dit moment 79 op basis van 15 reviews, niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
Ja ach sommige vergelijken het met gta5... das al fput nummer 1. Zijn compleet verschillende games. En ben zelf iemand die gta5 eigenlijk best mattig vond.
Maar ik vind het hele nette cijfers voor een singleplayer only game.
Maar sommige reviewwers zijn sowieso niet te geloven. Titanfall een 10 geven(sowieso een 10 vind ik belachelijk bij elke game maar voor een shooter hellemaal) en dan deze een 6 geven...
Ik ga me vast heel goed vetmaken met infamous second son. Al had die een 2 gehad overal ik heb genoeg gezien wat mij leuk lijkt :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 ... 3 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]