Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
androidlover schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:19:
[...]
Is het net zo erg als bij Killzone Shadow Fall of nog erger?
die heb ik niet, maar vergelijkbaar met wat hij af en toe bij BF4 doet, alleen bij deze langduriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:18:
Behoorlijke load, kleine behuizing, actieve fan die aan het werk moet...... Hij staat hier in een TV meubel, dat vind hij eigenlijk niet fijn, de Xbox staat er naast en heeft er geen last van.
Wel gek met een externe voeding en een behuizing zo groot dat je bijna een nieuw TV meubel moet kopen. Mijn kleine van anderhalf kan bedenken dat die minder geluid maakt. :+

De game zelf heeft verder nauwelijks last van framedrops of ander hickups en mijn PS4 wordt nauwelijks heet. Compleet normaal dat de fan wat geluid maakt en niks om je zorgen over te maken. Scheelt dat ik een headset op mijn kop heb. Ik hoor niks. :)

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
Er is niks aan de hand als je een AV meubel (een echte >:) ) hebt zonder achterplaat. Anders blijft de hitte namelijk ophopen, en dat vind geen enkel apparaat dat 130 watt kan verstoken fijn, al helemaal als de voeding ingebouwd is... Sinds de vorige generatie gebruiken consoles nu eenmaal een stuk meer stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Wel awesome dat de LED van je DS4 roder wordt naarmate je slechter wordt bij InFamous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Zojuist Infamous uit de US store gehaald, 60 dollar en die Cole's Legacy DLC zit er bij. Top deal!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Florissant schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:46:
Wel awesome dat de LED van je DS4 roder wordt naarmate je slechter wordt bij InFamous!
Hhaah, was mij ook al opgevallen, leuk gedaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:41:
Zojuist Infamous uit de US store gehaald, 60 dollar en die Cole's Legacy DLC zit er bij. Top deal!
Ben je niet bang dat Sony bewijs wil van je buitenlandse adres en de boel banned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Florissant schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:46:
Bij Thief schijnt ie fel wit als je je niet in de schaduw bevindt en dus gezien kan worden. ;)
Leuke toevoeging en gebruik makend van de Lightbar, al zou ik m het liefst volledig uit willen kunnen zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Behoorlijke load, kleine behuizing, actieve fan die aan het werk moet...... Hij staat hier in een TV meubel, dat vind hij eigenlijk niet fijn, de Xbox staat er naast en heeft er geen last van.
Ik heb de mijne op het meubel staan naast een bijna werkeloze ps3 en wii-u daar kan ie prima zijn warme lucht afvoeren. Ik heb bij infamous niet het idee dat de overdrive aangaat. Mijn oude fat ps3 maakt iig bij bijna alle applicaties meer fan geluid.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Op shop4nl heb ik zojuist voor 42€ incl verzenden infamous gekocht. Als t niets is, gaat ie op mplaats en heeft t me max 10€ gekost..

[ Voor 13% gewijzigd door OcNewB op 22-03-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen 5 uur inFamous gespeeld. Shit is verslavend zeg. Steeds ff nog 1 districtje innemen en je powers nog iets upgraden. En het ziet er echt wreed uit. Vooral tof dat je die nederzettingen echt compleet kan slopen. Het is echt een speeltuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56
bram1984 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 01:03:
Afgelopen 5 uur inFamous gespeeld. Shit is verslavend zeg. Steeds ff nog 1 districtje innemen en je powers nog iets upgraden. En het ziet er echt wreed uit. Vooral tof dat je die nederzettingen echt compleet kan slopen. Het is echt een speeltuin.
Ja hier ook. Moest mezelf echt dwingen om te stoppen en te gaan slapen nu. Neon is btw echt mooi gedaan s nachts.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien veel games op de X1 op een lagere framerate of resolutie draaien is het niet zo vreemd dat de X1 zo koel blijft. :+

Maar even serieus.... zolang de ps4 zijn hitte goed afvoert en hij niet oververhit raakt is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Ik heb gisteren ook inFamous gehaald wat een genot. Had ook een voucher bij en gelijk gisteren geactiveerd, omdat het tot gister geldig was. Alleen na het verzilveren, wilt die de content niet downloaden. Meer mensen last van? Hij staat trouwens ook twee keer in mijn aankooplijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17
Kreeg infamous rond 11 uur sochtends en ineens was het 5uur... extreem verslavend spel. Heb vooral rond gelopen en met zn powers gespeeld. Heb amper missies gedaan. Alleen wat side missies en gebieden overnemen. Graphics zijn ziekelijk strak !!
Btw mijn ps4 hoor ik absoluut niet. Maar staat ook hellemaal vrij. En het is in de woonkamer meestal rond de 19 graden dus zal daarmee te maken hebben.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16

amaterasu

In memory of Cj

Hier ook sinds de 20ste zoet met Infamous. 1 en 2 waren mijn enige platinum games op de PS3. second son gaat hier zeker achteraan! Grafische geweldig en verhaal ook zeker niet slecht. Mijn Ps4 hoor ik ook helemaal niet. Zelfs na speelsessies van meerdere uren. Terwijl een ps4 van een collega van mij wel een enorme kabaal maakt. Dit terwijl zijn Playstation vrij open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Infamous nog niet binnen via media markt besteld. Donderdag bestelling geplaatst, en geen verzend mailtje ontvangen. Dus gister lag er niks in de bus... Nu staat er op de website ook 2-3 weken. Anyway maybe ligt hij vandaag in de bus, maar om 10 uur toch maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amaterasu schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:38:
Hier ook sinds de 20ste zoet met Infamous. 1 en 2 waren mijn enige platinum games op de PS3. second son gaat hier zeker achteraan! Grafische geweldig en verhaal ook zeker niet slecht. Mijn Ps4 hoor ik ook helemaal niet. Zelfs na speelsessies van meerdere uren. Terwijl een ps4 van een collega van mij wel een enorme kabaal maakt. Dit terwijl zijn Playstation vrij open staat.
Misschien is je fan stuk?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:21
AtlAntA schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:47:
[...]

Misschien is je fan stuk?
Als je je de ps4 helemaal niet hoort is dat wel raar inderdaad. Bij mij en andere hoor je hem toch duidelijk blazen, tijdens het gamen trouwens heb ik er weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me eerder zorgen maken als ik de fan niet hoor blazen...
Daar is hij toch voor...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matedeor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:32:
[...]

Als je je de ps4 helemaal niet hoort is dat wel raar inderdaad. Bij mij en andere hoor je hem toch duidelijk blazen, tijdens het gamen trouwens heb ik er weinig last van.
Tja het kan (ik speculeer nu even) 2 kanten op. Of de fan doet zijn werk niet goed of er is een fabricagefout met bijvoorbeeld de koelpasta geweest waardoor de processor zijn hitte niet efficiënt kan afleiden en dus de fan harder gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33
Bij de Bart Smit ligt infamous second son voor 44 euro.... Goedkoper dan bij de media markt. Kan zijn dat het alleen vandaag is.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Ik denk dat iedereen hier wel kan raden waarom die Xbox One "koeler" blijft ja :+ .

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Viper_4111 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:30:
Bij de Bart Smit ligt infamous second son voor 44 euro.... Goedkoper dan bij de media markt. Kan zijn dat het alleen vandaag is.
Waar als ik vragen mag? En is dat in elke winkel? Want de webshop is gewoon de "standaard" prijs. 59€ nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:10
Online in ieder geval niet. Daar is hij 59,95.
Zal wel alleen bij de lokale bart smit zijn dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ff gebeld met 2 bartsmits in Nijmegen. Weten van niets en prijs gewoon 59€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man wat speelt Infamous toch lekker weg zeg. Ik vind eigenlijk het ook wel tof dat ze maar 2 powers (deels) bekend hebben gemaakt en de rest geheim hebben gehouden. Heb nu net de 3e vrij gespeeld en die is ook erg cool. En grafisch is de game echt om je vingers bij af te likken. De framerate blijft ook lekker stabiel, ongeacht de actie op het scherm. Petje af.

Weet iemand trouwens hoe het zit met die extra content uit de day 1 patch ? Op wat voor manier is die beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41
Wat is dit nou, koop MGS Ground Zero en na 1 uur speeltijd een aftiteling dat het speel klaar is?!!?!?

Ben ik nou gek, lijkt wel een demo voor 29,99 een uur speeltijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
Het is in de Bart Smit in eindhoven, winkelcentrum woensel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
Samplex schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:57:
Wat is dit nou, koop MGS Ground Zero en na 1 uur speeltijd een aftiteling dat het speel klaar is?!!?!?

Tja best lastig jezelf inlezen voor je iets koopt :p Het is een proloque en inderdaad kort, maar op 5 manieren te spelen als je het nog wilt rekken. De prijs had het kunnen verraden :+ Snel weer terugbrengen dan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 22-03-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52

Misschien moet je eens wat reviews lezen voor je iets koopt ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

Er zijn nog andere missies te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja je bent gek dat je eerst niet wat meer informatie op zoekt voordat je een spel koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:29

Best knap nog, een uur. Ik was anderhalf uur bezig en toen had ik ook het halve kamp al afgeschoten omdat ik steeds gezien werd. Lastig spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik koop 'm wel een keer van MP af voor een tientje, ga daar geen 30 Euro voor betalen. Schijnt dan wel erg mooi te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:21
Ga dan denk toch maar voor Tomb Raider, nu Infamous mij niet echt kan overtuigen en Metal Gear Solid meer een demo + plus is. Tomb raider nog niet gespeeld en eigenlijk een beetje over het hoofd gezien. Iemand die hem kan aanraden/afraden voor ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan zelfs in slechts 7 minuten!!
http://www.psx-sense.nl/1...pelen-in-7-minuten-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:54:
Op shop4nl heb ik zojuist voor 42€ incl verzenden infamous gekocht. Als t niets is, gaat ie op mplaats en heeft t me max 10€ gekost..
even een vraagje.
is die site wel betrouwbaar? want ik zou infamous voor 50€ wel willen kopen.
ik heb alleen geen zin om opgelicht te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Matedeor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:28:
Ga dan denk toch maar voor Tomb Raider, nu Infamous mij niet echt kan overtuigen en Metal Gear Solid meer een demo + plus is. Tomb raider nog niet gespeeld en eigenlijk een beetje over het hoofd gezien. Iemand die hem kan aanraden/afraden voor ps4?
Ik had hem overgeslagen vorige generatie en nu wel op de ps4 gespeeld. Zeker de moeite waard! Het blijft een actie game vergelijkbaar met uncharted, maar wel een hele goede.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:14
Exorcist schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:46:
Ik koop 'm wel een keer van MP af voor een tientje, ga daar geen 30 Euro voor betalen. Schijnt dan wel erg mooi te zijn.
Ik kan je zeggen dat het ongekend is. Kojima heeft we me wederom verrast. Grafisch gezien is dit de mooiste game die ik ooit gespeeld/gezien heb.

Tevens is deze game ECHT vernieuwend (om maar even terug te komen op een eerdere discussie hier over vernieuwing in games); stealth action in een open wereld. Ik had mijn twijfels of dat ging werken maar het werkt perfect. :9~ En Snake manoeuvreert soepeler als ooit tevoren (dit was nooit het sterkste punt van de MGS-games)! _/-\o_

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:39:
[...]

even een vraagje.
is die site wel betrouwbaar? want ik zou infamous voor 50€ wel willen kopen.
ik heb alleen geen zin om opgelicht te worden...
Recensies zijn prima van de site. Ken um ook niet maar volgens mij prima. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:22:
[...]

Ik kan je zeggen dat het ongekend is. Kojima heeft we me wederom verrast. Grafisch gezien is dit de mooiste game die ik ooit gespeeld/gezien heb.

Tevens is deze game ECHT vernieuwend (om maar even terug te komen op een eerdere discussie hier over vernieuwing in games); stealth action in een open wereld. Ik had mijn twijfels of dat ging werken maar het werkt perfect. :9~ En Snake manoeuvreert soepeler als ooit tevoren (dit was nooit het sterkste punt van de MGS-games)! _/-\o_
Stealth in een open wereld game vernieuwend ja? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:14
dutchgio schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:44:
[...]

Stealth in een open wereld game vernieuwend ja? :o
Je hebt gelijk dutchgio (ik neem aan dat je doelt op bijv. games als Assassin's Creed).

Misschien is de aanvulling: "Tevens is deze game, t.o.v. de andere MGS-games, ECHT vernieuwend..." beter op z'n plaats. ;)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:20:
[...]

Je hebt gelijk dutchgio (ik neem aan dat je doelt op bijv. games als Assassin's Creed).

Misschien is de aanvulling: "Tevens is deze game, t.o.v. de andere MGS-games, ECHT vernieuwend..." beter op z'n plaats. ;)
Op dat soort games doelde ik inderdaad ;)
Ik heb nog nooit MGS gespeeld, op de PSP na, dus dat laatste moet ik dan maar geloven.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Wanneer voegt Sony nou eens DTS HD MA en Dolby True HD ondersteuning toe voor Blu-ray films? Bitstream direct werkt niet, ik krijg alleen maar gewone DTS en Dolby Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Buck Naked schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:53:
Wanneer voegt Sony nou eens DTS HD MA en Dolby True HD ondersteuning toe voor Blu-ray films? Bitstream direct werkt niet, ik krijg alleen maar gewone DTS en Dolby Digital.
Bij mij werkt dat gewoon hoor, truc is dat je terwijl je een BR afspeelt de settings moet aanpassen ;)
Bistream (direct) is helaas alleen mogelijk vanuit het afspelen van een BR, dat dat niet in het hoofdmenu kan zodat spellen ook automatisch het juiste pakken is beyond me.

Welke versterker gebruik je?

[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 22-03-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Exorcist schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:12:
[...]

Bij mij werkt dat gewoon hoor, truc is dat je terwijl je een BR afspeelt de settings moet aanpassen ;)
Nope Bitstream direct tijdens de film geeft alleen maar DTS en Dolby Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Wat gek? Zie bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jgEjPoqJ9Mkp9dmGG9OBKQFR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5eIWxzdmxtbbloxpoiUnPWCP/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal, ik ben nieuw hier op het forum om antwoord te krijgen op een vraag die misschien al vaal gesteld is. Ik heb gebruik genaakt van de zoekfunctie, maar het antwoord niet kunnen vinden. Hier komt ie: is het voor de hardware van de ps4 beter om je ps4 in standby te zetten of hem uit te zetten? Ik heb ergens gelezen dat het uit en aan zetten belastend is voor de hardware. Maar als ie in standby staat, staat er constant stroom op, draait de fan en hapt ie stof doordat ie wel lucht naar binnen blijft zuigen. Ik ben erg blij met m'n ps4 en wil er zo goed mogelijk mee om gaan. Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik sluit de ps4 altijd helemaal af, dat doe ik altijd met al mijn apparatuur (tv, pc, modem etc) en daar nog nooit problemen door gehad. Het lijkt me dat dit juist beter is dan standby en het scheelt weer wat op de rekening.

[ Voor 4% gewijzigd door voxxel op 22-03-2014 23:44 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Stand-by verbruikt weinig, maar je kunt hem net zo goed uitzetten. Ik zet hem wel stand-by, maar dat komt omdat ik hem anders niet met de Vita kan aanzetten. Anders had ik hem gewoon uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In standby draait de fan bij mij alleen maar als er iets gedownload en/of geïnstalleerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd uit; die rode led op de PS4 houdt me anders wakker. :+ !(ps4 staat verticaal, in mn slaapkamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Altijd op standby, ideaal dat de updates dan automatisch binnen gehaald worden etc.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:06:
Net even in bed inFamous via Remote Play gespeeld. Moet zeggen dat het verdomd lekker werkt. :)
Ga ik ook even proberen op deze rust-zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Wat speelt infamous toch lekker zeg. Ziet er ook nog eens goed uit, er is genoeg te doen, en de AI is echt een stuk beter dan in de vorige delen. Eerst natuurlijk met good karma uitspelen, en daarna alles lekker verkeerd doen en chaos veroorzaken in de straten :P
Ik verwacht ook nog wel dat sucker punch ook met user generated missies komt, zoals in deel 2. Dat verlengt de speelduur ook weer een beetje. En ze hebben ook nog eens aangegeven dat ze met meer missies komen. Erg dikke game en misschien wel de beste sp game tot nu toe van de nieuwe generatie. 55 euro goed besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trishul schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:00:
Wat speelt infamous toch lekker zeg. Ziet er ook nog eens goed uit, er is genoeg te doen, en de AI is echt een stuk beter dan in de vorige delen. Eerst natuurlijk met good karma uitspelen, en daarna alles lekker verkeerd doen en chaos veroorzaken in de straten :P
Ik verwacht ook nog wel dat sucker punch ook met user generated missies komt, zoals in deel 2. Dat verlengt de speelduur ook weer een beetje. En ze hebben ook nog eens aangegeven dat ze met meer missies komen. Erg dikke game en misschien wel de beste sp game tot nu toe van de nieuwe generatie. 55 euro goed besteed.
Het is grafisch een toppertje, enige waar ik me aan stoor is af en toe gehaper als ik snel door de stad beweeg. Geen lage framerate maar net alsof er iets van de disk geladen moet worden (ondanks dat ik een SSD in mijn PS4 heb zitten). Verder is het wel grotendeels hetzelfde als de eerste 2 delen. Die vond ik geweldig, dus niets mis mee maar had op iets meer vernieuwing gehoopt. Traversal zonder powers vond ik in de eerste 2 delen ook wat beter, hier gaat het klauteren wat onhandig. Maar het speelt weer ouderwets lekker weg. Facial animations zijn ook een flinke vooruitgang in de cutscenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:29
kazuka schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:28:
[...]

Het is grafisch een toppertje, enige waar ik me aan stoor is af en toe gehaper als ik snel door de stad beweeg. Geen lage framerate maar net alsof er iets van de disk geladen moet worden (ondanks dat ik een SSD in mijn PS4 heb zitten). Verder is het wel grotendeels hetzelfde als de eerste 2 delen. Die vond ik geweldig, dus niets mis mee maar had op iets meer vernieuwing gehoopt. Traversal zonder powers vond ik in de eerste 2 delen ook wat beter, hier gaat het klauteren wat onhandig. Maar het speelt weer ouderwets lekker weg. Facial animations zijn ook een flinke vooruitgang in de cutscenes.
Ja maar een heel groot punt van deze infamous is dan ook dat het de bedoeling is dat je via de boost de stad doorkruist. (Vooral met neon op oneindig boosten is het heel leuk om ergens heen te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
kazuka schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:28:
[...]

Ben het wel met je eens dat het klauteren in deel 2 toch wat beter lijkt ja. Gebouwen beklimmen gaat net wat moeizamer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:37
Iemand ervaring met het bestellen van een dualshock via videogamesplus? Bij gebreken kun je toch gewoon contact opnemen met Sony?

https://www.videogamesplu...646_647&products_id=21166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ultieme wapen :

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dat is redelijk ultiem ja :P Ben het spel via een playthrough op YouTube aan het volgen. Ziet er tof uit.

Iemand een idee wanneer The Order uitkomt? Zie enkel TBA 2014. Heb nog 300 euro in nedgame krediet vanwege verkoop van spellen van de vorige generatie. Enige manier om niet afgezet te worden is het kopen van hardware, dus wil dat bewaren voor de aankoop van de PS4 wanneer deze weer goed beschikbaar is en wellicht in combinatie met The Order.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lubbertkramer schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:02:
Iemand ervaring met het bestellen van een dualshock via videogamesplus? Bij gebreken kun je toch gewoon contact opnemen met Sony?

https://www.videogamesplu...646_647&products_id=21166
geen ervaring mee, maar incl. verzendkosten zit je ~50 euro. Als je even rondzoekt kun je m voor een paar euro meer wel in NL bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:22:
Dat is redelijk ultiem ja :P Ben het spel via een playthrough op YouTube aan het volgen. Ziet er tof uit.

Iemand een idee wanneer The Order uitkomt? Zie enkel TBA 2014. Heb nog 300 euro in nedgame krediet vanwege verkoop van spellen van de vorige generatie. Enige manier om niet afgezet te worden is het kopen van hardware, dus wil dat bewaren voor de aankoop van de PS4 wanneer deze weer goed beschikbaar is en wellicht in combinatie met The Order.
Mits men het spel niet gaat uitstellen dan (volgens geruchten) holidays 2014. Als ik jou was zou ik dan einde zomer een ps4 halen. Sony zegt zelf dat ze hopelijk in de zomer wat voorraad hebben.

Zou je wachten tot de feestdagen heb je wel weer kans dat de schappen dan leeg zijn en persoonlijk verwacht ik de aankomende 2 jaar geen extreme prijsverlagingen dus dan hoef je daar ook niet bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Bij mij ook altijd stand-by. Automatisch updates downloaden werkt alleen niet echt terwijl dit wel aan staat. Regelmatig als ik mijn PS4 uit standby haalt begintie ineens met het downloaden van de game updates. Nou is de downloadsnelheid aardig hoog en hoef ik nooit lang te wachten maar toch. Meer die dat hebben?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Tiwazz schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:13:
Bij mij ook altijd stand-by. Automatisch updates downloaden werkt alleen niet echt terwijl dit wel aan staat. Regelmatig als ik mijn PS4 uit standby haalt begintie ineens met het downloaden van de game updates. Nou is de downloadsnelheid aardig hoog en hoef ik nooit lang te wachten maar toch. Meer die dat hebben?
Volgens mij bied stand by op dit moment eigenlijk nog behalve dat je via de store op PC of tablet games of downloads naar je ps4 kan pushen. Updates doet ie bij niet in stand by en daarom zet ik hem ook eigenlijk altijd uit. Soms wel in stand by voor het opladen van de controller maar dat is het wel.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ff jaartje PS+ voor 37,5.- bij bol.com en 60 euro aan NL PSN tegoed voor 49.- bij wehkamp(met LENTE code). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

swopdark schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:05:
[...]

Volgens mij bied stand by op dit moment eigenlijk nog behalve dat je via de store op PC of tablet games of downloads naar je ps4 kan pushen. Updates doet ie bij niet in stand by en daarom zet ik hem ook eigenlijk altijd uit. Soms wel in stand by voor het opladen van de controller maar dat is het wel.
Het is niet consistent in elk geval. Als ik 's avonds de PS4 uit standby haal zie ik dat hij soms game updates heeft binnengehaald en begint dan meteen met installeren. Dat doet ie alleen niet elke keer. Zelfde als met de share knop, soms heeft ie niet de laatste 15 min. maar iets van een paar uur eerder bewaard. Hopelijk wordt dat gefixed in de aankomende 1.7 update volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
uchiha tijntje schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:22:

Er zijn PS4 Watch Dogs bundels aangekondigd, als je er een wilt halen zou ik proberen zo'n bundel te regelen, krijg je toch mooi die game erbij en de extra content die de Playstation platformen krijgen.

The Order staat voor eind 2014 inderdaad, hopelijk blijft dat ook zo. Driveclub komt in september.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:41:
[...]

Er zijn PS4 Watch Dogs bundels aangekondigd, als je er een wilt halen zou ik proberen zo'n bundel te regelen, krijg je toch mooi die game erbij en de extra content die de Playstation platformen krijgen.

The Order staat voor eind 2014 inderdaad, hopelijk blijft dat ook zo. Driveclub komt in september.
Driveclub in september? Is dat bevestigd of nog een gerucht? Ik had mijn hoop gevestigd op in ieder geval nog voor de e3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gerucht, maar grote kans dat dat waar is, of dat ie nog later komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Laatst online: 18-11-2023
Zojuist eventjes ground zero's op de kop getikt voor 20 euro's op mp. Prima prijsje voor een prima game waar ik toch wel een uurtje of 8/9 zoet mee ben, aangezien ik alle trophy's toch ga binnenhalen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Heb zojuist Infamous uitgespeeld en ben nu bezig met side-missions (het was een hels karwei en op 'Makkelijk' nog vrij moeilijk) :p tof spel.

Nu heb ik even een andere vraag, is het iemand al gelukt om zijn Paper Trail account te koppelen aan zijn PSN? Zou volgens de site onder het menu 'Profiel' moeten zitten maar als ik op mijn profiel klik krijg ik dit:

"Helaas, je hebt geen toegang tot de inhoud van deze website."

Oja spel uitgespeeld met Bad Karma :p

[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 23-03-2014 21:32 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
DarkElement schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:30:
Heb zojuist Infamous uitgespeeld en ben nu bezig met side-missions (het was een hels karwei en op 'Makkelijk' nog vrij moeilijk) :p tof spel.

Nu heb ik even een andere vraag, is het iemand al gelukt om zijn Paper Trail account te koppelen aan zijn PSN? Zou volgens de site onder het menu 'Profiel' moeten zitten maar als ik op mijn profiel klik krijg ik dit:

"Helaas, je hebt geen toegang tot de inhoud van deze website."

Oja spel uitgespeeld met Bad Karma :p
doe je je username ieder geval veel eer aan! ;) mister bad karma

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb het gevonden! :) via de internetbrowser op je PS4 kan je gewoon linken en alles dus mochten het nog meer mensen hier niet gelukt zijn, dit was voor mij de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
DarkElement schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:48:
Ik heb het gevonden! :) via de internetbrowser op je PS4 kan je gewoon linken en alles dus mochten het nog meer mensen hier niet gelukt zijn, dit was voor mij de oplossing!
Hoe start je sowieso die extra content van de day one patch ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Laatst online: 18-11-2023
-SaveMe- schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:46:
[...]

Ze gaan het een keer unlocken. per week komen er steeds nieuwe/extra dingen en/of missies bij.

"Paper Trail, a free expansion to Sucker Punch Studios' Infamous: Second Son, is available to download and will bring six weeks of content to the PlayStation 4 game."

Bron: polygon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:20:
[...]

geen ervaring mee, maar incl. verzendkosten zit je ~50 euro. Als je even rondzoekt kun je m voor een paar euro meer wel in NL bestellen.
Zal nog even rondkijken maar bij meer spellen bestellen kom je wel voordeliger uit dan in NL

Iemand ervaring met de dual oplader voor de dualshock zoals deze -> http://www.ebay.com/itm/U...rgers&hash=item417e53bc64 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
-SaveMe- schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:46:
[...]

Account maken op infamouspapertrail.com (Internet Explorer/PS4 browser werkt het best) en dan naar het Paper trail icoontje op je map gaan en dan beginnen :))

Ik vind het behoorlijk briljant bedacht dat hele Paper Trail gebeuren, maar dat ontdek je wel als je het zelf gaat doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 23-03-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DarkElement schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:13:
[...]

Account maken op infamouspapertrail.com (Internet Explorer/PS4 browser werkt het best) en dan naar het Paper trail icoontje op je map gaan en dan beginnen :))

Ik vind het behoorlijk briljant bedacht dat hele Paper Trail gebeuren, maar dat ontdek je wel als je het zelf gaat doen :)
Inderdaad, zeer leuk uitgewerkt, buitengewoon uitgebreid ook, vanmiddag even wat lopen aankloten ermee. Erg leuk. Af en toe flink nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lubbertkramer schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:04:
[...]

Zal nog even rondkijken maar bij meer spellen bestellen kom je wel voordeliger uit dan in NL

Iemand ervaring met de dual oplader voor de dualshock zoals deze -> http://www.ebay.com/itm/U...rgers&hash=item417e53bc64 ?
Ziet er goedkoop uit (en dat is het ook) :+
Ik zoek ook zoiets nu ik sinds kort 2 controllers heb, en dan is een eis wel dat ze ook opladen via de usb-poort op de ps4, ook als laatstgenoemde in stand-by staat.
Ik denk dat ik toch wacht/rondkijk tot de officiele dock van Sony beschikbaar is voor een mooi prijsje.
Goedkoopste optie is bij playasia:
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-720n.html
pricewatch: Sony PlayStation Dualshock Charging Station PS4

Zwarte controller voor 37,72 is ook niet mis :9~
Gaat om een aanbieding, de gekleurde versies kosten 58 euro..
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-62nt.html

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 23-03-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:28:
[...]

Ziet er goedkoop uit (en dat is het ook) :+
Ik zoek ook zoiets nu ik sinds kort 2 controllers heb, en dan is een eis wel dat ze ook opladen via de usb-poort op de ps4, ook als laatstgenoemde in stand-by staat.
Ik denk dat ik toch wacht/rondkijk tot de officiele dock van Sony beschikbaar is voor een mooi prijsje.
Goedkoopste optie is bij playasia:
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-720n.html
pricewatch: Sony PlayStation Dualshock Charging Station PS4

Zwarte controller voor 37,72 is ook niet mis :9~
Gaat om een aanbieding, de gekleurde versies kosten 58 euro..
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-62nt.html
Volgens mij kan je elke willekeurige micro usb telefoon lader in dat dock duwen. Voor mij persoonlijk is dat wel een pre. Je zou dus mits je een stopcontact over hebt je controllers op kunnen laden zonder dat de ps4 op standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lubbertkramer schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:04:
[...]

ik koop er vaker spellen, die zijn idd een stuk goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Buck Naked schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:14:
[...]

Nope Bitstream direct tijdens de film geeft alleen maar DTS en Dolby Digital.
Toevallig via spdif/optisch aangesloten in plaats van HDMI? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eerste ervaringen van second Son zien er toch wel keurig uit, heb hem daarom maar mee gepikt bij de Gamestop. Hij was nu $49,- (ex Tax) en daar kon ik hem toch niet voor laten liggen. Dinsdag ben ik weer bij de PlayStation dus ben benieuwd.

Ik hoop alleen wel dat ik de DayOne patch kan downloaden op mijn Nederlandse PSN account (of in ieder geval spelen) zodat ik daarop de trophys krijg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 24 maart 2014 @ 01:53:
Eerste ervaringen van second Son zien er toch wel keurig uit, heb hem daarom maar mee gepikt bij de Gamestop. Hij was nu $49,- (ex Tax) en daar kon ik hem toch niet voor laten liggen. Dinsdag ben ik weer bij de PlayStation dus ben benieuwd.

Ik hoop alleen wel dat ik de DayOne patch kan downloaden op mijn Nederlandse PSN account (of in ieder geval spelen) zodat ik daarop de trophys krijg.
Ik heb de game gekocht met mn US Store account. Kan gewoon spelen met mijn NL account en patches downloaden. Zou apart zijn als disc-based opeens anders werkt. Dit is overigens niet de eerste game die ik via de US Store heb gekocht en met mn NL account speel. Alles werkt gewoon zoals normaal. Enige verschil is dat je DLC ook via de US Store moet kopen. Deze kun je echter wel gewoon weer zoals de game op je NL account gebruiken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 24 maart 2014 @ 02:17:
[...]

Ik heb de game gekocht met mn US Store account. Kan gewoon spelen met mijn NL account en patches downloaden. Zou apart zijn als disc-based opeens anders werkt. Dit is overigens niet de eerste game die ik via de US Store heb gekocht en met mn NL account speel. Alles werkt gewoon zoals normaal. Enige verschil is dat je DLC ook via de US Store moet kopen. Deze kun je echter wel gewoon weer zoals de game op je NL account gebruiken.
Oké keurig, ik had een ACBF uit De vs en kon toen echt alleen in de USA store mijn uPlay account pass downloaden. Die werkte helaas niet onder mijn Nederlandse account. Al mijn trophys staan nu dus op mijn USA account (waar ik niets mee doe verder)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 24 maart 2014 @ 02:35:
[...]

Oké keurig, ik had een ACBF uit De vs en kon toen echt alleen in de USA store mijn uPlay account pass downloaden. Die werkte helaas niet onder mijn Nederlandse account. Al mijn trophys staan nu dus op mijn USA account (waar ik niets mee doe verder)
Oh ok. Ik heb dat probleem niet gehad met ACBF. Maar waarschijnlijk komt dat omdat ik het digitaal heb gekocht. Dan heb je geen Uplay passport etc nodig. De game heeft immers geen code nodig omdat het digitaal is. Kan gewoon die Aveline missies spelen en online.

Infamous was in de US Store de limited edition. Kreeg Cole's Legacy missies er bij (ook geen codes nodig). En kan ook zonder problemen de Paper Trail missies spelen en mn account koppelen via de site.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 24-03-2014 02:41 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Over de Paper Trail missies: ik heb deze online gelinkt op mijn laptop, terwijl het spel aan stond. Volgens de website ben ik gelinkt, maar ik heb niets van eventueel "gratis" Kafka gemerkt? Iemand anders wel?

Volgende vraag. Ik heb nog maar kort gespeeld, ga zo beginnen met de Space Needle missie. Nu was ik benieuwd wanneer de Paper Trail missies: zouden beginnen. Moet je een deel van het verhaal af hebben, of is "zoek het witte konijn" je aanwijzing? Ik meende hier te hebben gelezen dat er een icoontje op je map zou zien? Net even gekeken, maar ik zie niets.

Kunnen diegenen die er al aan zijn begonnen, mij iets meer vertellen?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
DrWoetR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:50:
Je zal pas een stuk verder beginnen op het eerste eiland. Het begint in het gebied rechstonder bij de brug. Hoe het begint mag je zelf uitzoeken maar je kan het niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddrop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:05
Ik heb een vergelijkbare versie ook via eBay. Werkt prima. Ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
DrWoetR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:50:
Over de Paper Trail missies: ik heb deze online gelinkt op mijn laptop, terwijl het spel aan stond. Volgens de website ben ik gelinkt, maar ik heb niets van eventueel "gratis" Kafka gemerkt? Iemand anders wel?

Volgende vraag. Ik heb nog maar kort gespeeld, ga zo beginnen met de Space Needle missie. Nu was ik benieuwd wanneer de Paper Trail missies: zouden beginnen. Moet je een deel van het verhaal af hebben, of is "zoek het witte konijn" je aanwijzing? Ik meende hier te hebben gelezen dat er een icoontje op je map zou zien? Net even gekeken, maar ik zie niets.

Je krijgt verder op in het spel de missie te zien als je wat verder bent met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Killzone 4 uitgespeeld ... my thoughts

- Eh... nu al? Ik was net begonnen. Dacht dat ik pas op 20% oid zat.
- Geen battle met een mawlr?
- Wapen, simpele EMP blast? Wat had dit te maken met die experimenten op testpersonen?!
- Waar waren de boss fights? vladko tyran was een eitje vergeleken met Radec fight uit KZ3, noemde dat niet echt een boss fight.
- Wat was de rol van lady hera visari in de verhaallijn.

Dit komt heel erg op me over als afgeraffeld. Tijd was op... Zoveel potentie met het verhaal en dan dit...meh, wat een gigantische afknapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Ik heb Papertrail net gekoppeld dus ga er straks een keer mee beginnen. Maar wat een toffe game zeg Infamous. Heel verslavend en het ziet er bloedmooi uit. Heeft iemand, die ook infamous 1 en 2 gedaan heeft, al Cole's Legacy gedaan? De DLC die het verhaal tussen 2 en Second Son moet overbruggen. Ik heb die net geactiveerd... ben heel benieuwd!

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Is er al iemand die bij part 2 is van de paper trail?
Want ik kom niet verder omdat deze op internet aangeeft dat mijn antwoorden niet kloppen.
Hopelijk duidelijk wil het niet voor iemand spoilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Mvandenberg91 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:30:
Is er al iemand die bij part 2 is van de paper trail?
Want ik kom niet verder omdat deze op internet aangeeft dat mijn antwoorden niet kloppen.
Hopelijk duidelijk wil het niet voor iemand spoilen.
Als ik goed begrijp wat je bedoeld, had ik daar ook problemen om 1 van de antwoorden correct te krijgen.
Omdat de pagina in het nederlands was, wilde hij nederlandse antwoorden. Bij 1 van die antwoorden kreeg ik geen enkele variant werkend.
spoiler:
Gruderman's Parking

de pagina rechtsboven veranderen naar EN en dan de antwoorden in het engels invoeren was bij mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
M a r c o schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:41:
[...]

Als ik goed begrijp wat je bedoeld, had ik daar ook problemen om 1 van de antwoorden correct te krijgen.
Omdat de pagina in het nederlands was, wilde hij nederlandse antwoorden. Bij 1 van die antwoorden kreeg ik geen enkele variant werkend.
spoiler:
Gruderman's Parking

de pagina rechtsboven veranderen naar EN en dan de antwoorden in het engels invoeren was bij mij de oplossing.
Helaas werkt niet hij geeft aan dat de namen niet kloppen.
Ook de naam van je hond klopt niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Mvandenberg91 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:57:
[...]
Ook de naam van je hond klopt niet. |:(
spoiler:
In het geval van EN is het "puddles" en als hij op NL staat, is het doerak.
Pagina: 1 ... 5 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]