Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
lanerios schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:29:
Gaaf! waar heb je die gehaald Oo
Qwertee, maar is helaas niet meer verkrijgbaar. Ze hebben daar altijd tijdelijke sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:10

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

yinx84 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Qwertee, maar is helaas niet meer verkrijgbaar. Ze hebben daar altijd tijdelijke sales.
Jammer! (Voor de ons ;) , erg tof shirt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Pff ik geef het op voor vandaag, hopelijk niet voor eeuwig :p

Velstadt, wat een kutboss zeg. Al 20+ keer geprobeerd met behulp van de phantom, telkens krijg ik 'm tot 15% leven en dan heb ik altijd wel een moment waarop ik te laat dodge/block en hij me one-shot.

Qua level zit ik al op 129 dus toch niet weinig lijkt me, ik heb voor zover ik weet alle gebieden reeds gedaan behalve deze waar ik de King's ring voor nodig heb. Ik zit dus vast.

Helaas ook alle resin's en andere leuke dingen opgesoupeerd bij mijn pogingen. Dat maakt het er niet eenvoudiger op natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
Afgelopen vrijdag met 100u NG uitgespeeld, vervolgens NG+ opgestart, zit nu alweer in Drangleic Castle :/
Als je weet waar je welke item moet halen en hoe de area zelf is ben je er weer zo doorheen en de bosses ken je ook inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
NoFearz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:16:
[...]

Of je gebruikt drie bonfire ascetics om elke keer dezelfde boss te verslaan met Jugo, als hij nog leeft ;)
maar je moet toch eerst al zijn dialogen uithoren ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

FreakGIB schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:22:
[...]
maar je moet toch eerst al zijn dialogen uithoren ?
Inderdaad, je moet in het gebied waar je hem wilt oproepen wel treffen. En hem dus spreken bij de ingang van Shaded. Maar je kan gewoon rustig driemaal dezelfde boss met hem verslaan als je dat beter uitkomt.
Sfinx- schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:11:
Pff ik geef het op voor vandaag, hopelijk niet voor eeuwig :p

Velstadt, wat een kutboss zeg. Al 20+ keer geprobeerd met behulp van de phantom, telkens krijg ik 'm tot 15% leven en dan heb ik altijd wel een moment waarop ik te laat dodge/block en hij me one-shot.

Qua level zit ik al op 129 dus toch niet weinig lijkt me, ik heb voor zover ik weet alle gebieden reeds gedaan behalve deze waar ik de King's ring voor nodig heb. Ik zit dus vast.

Helaas ook alle resin's en andere leuke dingen opgesoupeerd bij mijn pogingen. Dat maakt het er niet eenvoudiger op natuurlijk...
Daar ben ik nu ook net met m'n 2e char. Mja, als Caster vond ik deze erg simpel. Buiten dat ik een paar keer bijna geone-shot werd, was het gewoon casten en rollen -> rennen. Ook omdat ik nu geen faith heb, komen de 2e fase aanvallen wel erg hard aan. Ik moet eens kijken of het helpt met die dark-resist-besjes. Ik merkte dat ik toch wel veel Estus nodig had, maar met die vervelende ridders daarvoor heb ik daar vaak al wel wat van gebruikt. Ik zit op SL119 overigens, maar goed, hangt af van waar je in gespect bent. Deze boss is niet echt gemakkelijk te glass-canonnen, omdat z'n defence zo omhoog gaat halverwege.

Vind Veldstadt alleen nog wel makkelijker dan de Rat Auth. Nu zonder ranged wapens zijn die eerste vijf beestjes ook al extra opgave. Goed ik kan nu blocken enzo, maar dan heb je voor je het weet toxic op je dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:46
NoFearz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:16:
[...]

Of je gebruikt drie bonfire ascetics om elke keer dezelfde boss te verslaan met Jugo, als hij nog leeft ;)
Maar dan moet je hem nog steeds bij de laatste Bonfire spreken, dus half het spel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
ennnnn jaa hoor het is zover. na een hoop getwijfel of er wel of niet DLC's komen zijn we er nu uit. 3 DLC's incoming "the crown triology"

http://www.ign.com/articl...-revealed-the-lost-crowns

The Crown of the Sunken King - July 22, 2014
The Crown of the Old Iron King - August 26, 2014
The Crown of the Ivory King - September 24, 2014

Geniet tot steeds ten volle van deze game na zo'n 120 uur playtime, en more incoming. hex builds, strength builds, pvp'en >:) zoveel keuze

[ Voor 24% gewijzigd door osseh op 04-06-2014 20:12 ]

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
osseh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:50:
ennnnn jaa hoor het is zover. na een hoop getwijfel of er wel of niet DLC's komen zijn we er nu uit. 3 DLC's incoming "the crown triology"

Geniet tot steeds ten volle van deze game na zo'n 120 uur playtime, en more incoming. hex builds, strength builds, pvp'en >:) zoveel keuze
Niceee en dan ook al zo snel.. :o Heb ik iig wat te doen van de zomer. Zullen wel niet zulke grote DLC's zijn gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Yeah, eindelijk voorbij Velstadt! Na (veel te) veel pogingen met hulp van de phantom zat ik zonder souls voor human te blijven (ring of protection repairen) en ben ik vanaf het begin solo begonnen. Zo heb ik zijn movesets veel beter onder de knie gekregen, geleerd van geduldiger te zijn en telkens op het juiste moment toe te slaan & te dodgen. Tijdens deel 2 bleef het erg spannend want 1 hit = finito.

Grappig dat ik de volgende boss (Guardian Dragon) in 1 keer neerkreeg, alsof het niets was. Nu dus aangekomen in Dragon Aerie, wederom een fantastische omgeving. Kan niet wachten om deze verder te exploren :)

En laat die DLC's maar komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59
osseh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:50:

Sick. Niet 1 maar 3. Take my money! :9~

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sfinx- schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:26:
Yeah, eindelijk voorbij Velstadt! Na (veel te) veel pogingen met hulp van de phantom zat ik zonder souls voor human te blijven (ring of protection repairen) en ben ik vanaf het begin solo begonnen. Zo heb ik zijn movesets veel beter onder de knie gekregen, geleerd van geduldiger te zijn en telkens op het juiste moment toe te slaan & te dodgen. Tijdens deel 2 bleef het erg spannend want 1 hit = finito.

Grappig dat ik de volgende boss (Guardian Dragon) in 1 keer neerkreeg, alsof het niets was. Nu dus aangekomen in Dragon Aerie, wederom een fantastische omgeving. Kan niet wachten om deze verder te exploren :)

En laat die DLC's maar komen 8)
heb je Vendrick ook geprobeerd ?
Veel plezier daar en Heel veel plezier met de Boss
houd ons op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
FreakGIB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:15:
[...]

houd ons op de hoogte
Ben benieuwd wat hij van deze boss gaat vinden als hij Veldstadt al vreselijk vindt.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
arienvanhelden schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Ben benieuwd wat hij van deze boss gaat vinden als hij Veldstadt al vreselijk vindt.. :9
daar ben ik ook benieuwd naar
spoiler:
als die slim is doet die eerst de boss in Dragon Aerie/Dragon shrine
dat maakt Veldrick 1/5 makelijker en eventueel de extra 4 giant memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
FreakGIB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:08:
[...]

daar ben ik ook benieuwd naar
spoiler:
als die slim is doet die eerst de boss in Dragon Aerie/Dragon shrine
dat maakt Veldrick 1/5 makelijker en eventueel de extra 4 giant memories
Jup,
spoiler:
alhoewel wanneer je Vendrick voor het eerst aanvalt zijn defences ook laag zijn, maar wanneer je doodgaat bij je eerste poging worden zijn defences x32 (En nu worden ze verlaagd door Giant Souls).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
arienvanhelden schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Jup,
spoiler:
alhoewel wanneer je Vendrick voor het eerst aanvalt zijn defences ook laag zijn, maar wanneer je doodgaat bij je eerste poging worden zijn defences x32 (En nu worden ze verlaagd door Giant Souls).
kijk zo leer je weer wat dat wist ik niet maar goed in NG+ maakt het niet uit ik heb nog steeds alle
spoiler:
Gaint souls waarbij 5 souls of meer niks uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Beste mede-tweakers,

Weet iemand een andere manier om de vele disconnects in co-op op te lossen naast bijna alle poorten open te moeten zetten.

Ik heb geen problemen om mensen te vinden/summonen, echter het gebeurd te vaak dat spelers na 5min spontaan dc-en of ik heb gigantische lag. Heb iets gelezen over het toevoegen van -tcp aan steam maar heb geen idee hoe dat te doen in de snelkoppeling. Ik heb geen andere PC's gekoppeld, geen downloads aan en zelfs geen muziek. Eigenlijk alleen Skype, steam + Dark souls. Heb met speedtest een ping van 7s met 8Mb down & 7.5 up dus verwacht niet dat het aan mijn zijde ligt qua slechte internetverbinding.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
FreakGIB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:15:
[...]

houd ons op de hoogte
Nee die zag er nogal grumpy uit en aangezien hij me niets deed heb ik 'm braafjes genegeerd (met licht verhoogde hartslag) :P

Dragon Aerie / Dragon Shrine waren best leuk maar niet echt een uitdaging, behalve de Drakekeepers met die monsterknuppels - daar ben ik niet zo'n fan van :) Die blijken ook oneindig veel stamina te hebben, ik heb ze uiteindelijk ranged neergehaald met fire & arrows.

Nu heb ik wel een beetje het gevoel dat ik het einde nader. Nieuwe gebieden zijn er niet echt meer, afgaande op de bonfire-locaties. Het was me onlangs opgevallen dat de nog niet ontdekte in de lijst verschenen, ik vermoed na de 4 major souls te bemachtigen. De Belfry Gargoyles had ik nog niet verslagen, dat is inmiddels gelukt alsook de Executioner's Chariot. Ik zou de Smelter Demon nog eens kunnen proberen, die heb ik links laten liggen na X aantal pogingen.

Ik wil graag alles eerst exploreren voor ik de game uitspeel, 1 van de memories heb ik al doorlopen en de 2e met Giant Lord eindboss (nog niet verslagen).

Mijn Drangleic Sword is nu maxed, ik blijf er toch naar terug grijpen - qua moveset geeft het me het meeste DPS. Arced Sword heb ik na lang twijfelen ook gemaxed maar ondanks de hogere DPS op papier is het in praktijk geen verbetering, ik verlies namelijk meer stamina per hit en het is een stuk trager - en uiteraard ook zwaarder.

Het blijkt echter wel de oplossing voor Crystal Lizards te grazen te nemen - een goed getimede jump forward attack does the job. Dit lukte me hiervoor maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Sfinx- schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Nee die zag er nogal grumpy uit en aangezien hij me niets deed heb ik 'm braafjes genegeerd (met licht verhoogde hartslag) :P

Dragon Aerie / Dragon Shrine waren best leuk maar niet echt een uitdaging, behalve de Drakekeepers met die monsterknuppels - daar ben ik niet zo'n fan van :) Die blijken ook oneindig veel stamina te hebben, ik heb ze uiteindelijk ranged neergehaald met fire & arrows.

Nu heb ik wel een beetje het gevoel dat ik het einde nader. Nieuwe gebieden zijn er niet echt meer, afgaande op de bonfire-locaties. Het was me onlangs opgevallen dat de nog niet ontdekte in de lijst verschenen, ik vermoed na de 4 major souls te bemachtigen. De Belfry Gargoyles had ik nog niet verslagen, dat is inmiddels gelukt alsook de Executioner's Chariot. Ik zou de Smelter Demon nog eens kunnen proberen, die heb ik links laten liggen na X aantal pogingen.

Ik wil graag alles eerst exploreren voor ik de game uitspeel, 1 van de memories heb ik al doorlopen en de 2e met Giant Lord eindboss (nog niet verslagen).

Mijn Drangleic Sword is nu maxed, ik blijf er toch naar terug grijpen - qua moveset geeft het me het meeste DPS. Arced Sword heb ik na lang twijfelen ook gemaxed maar ondanks de hogere DPS op papier is het in praktijk geen verbetering, ik verlies namelijk meer stamina per hit en het is een stuk trager - en uiteraard ook zwaarder.

Het blijkt echter wel de oplossing voor Crystal Lizards te grazen te nemen - een goed getimede jump forward attack does the job. Dit lukte me hiervoor maar niet.
De optionele boss van dragon shrine ook al verslagen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
arienvanhelden schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:22:
[...]

De optionele boss van dragon shrine ook al verslagen? :o
Je bedoelt de Ancient Dragon zelf? Nee die was vriendelijk tegen me dus ik zag geen reden om agressief te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Sfinx- schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:50:
[...]

Je bedoelt de Ancient Dragon zelf? Nee die was vriendelijk tegen me dus ik zag geen reden om agressief te gaan doen :)
Ja, die, als je geen zin hebt in een lastige boss zou ik dat zo houden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, dan heb ik je ondertussen toch alweer ingehaald Sfinx.
Vendrick vind ik toch nog wel erger dan die dragon.
En eigenlijk vind ik alle 3 de draken in Aerie ook moeilijker dan de guardian daarvoor.

Holy F wat is Dragon Shrine melee moeilijk zeg. Die mace dudes kon ik voorheen rustig met m'n caster close combat aanpakken, maar in 1.06 hebben ze inderdaad oneindig stamina, kan er werkelijk geen hit tussen krijgen zonder er zelf ook 1 of 2 te pakken (en bij 2 ga ik met 1500 hp wel vaak dood). Ook die kleine drake keepers zijn bizar stevig, m'n 510 attack met die Muru-nogwat Curved Greatsword deed maar 86 dmg per hit.

Wel makkelijker als melee was uiteindelijk door Bellfry Sol heen pushen. Wat erg nutteloos bleek te zijn, maar goed. Heb toch uiteindelijke deze 2e playthrough wel veel extra gebieden gevonden trouwens nog. Leuke dingen gevonden, maar als je al allemaal 4+, 5+ en 10+ wapens hebt, is het niet altijd meer zo handig om nieuwe dingen te proberen.

De grootste grap, ik heb tot de Watchers aan toe nu alle bazen neer, maar Rat Authority maak ik absoluut geen kans tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
djunicron schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:17:
Heh, dan heb ik je ondertussen toch alweer ingehaald Sfinx.
Vendrick vind ik toch nog wel erger dan die dragon.
En eigenlijk vind ik alle 3 de draken in Aerie ook moeilijker dan de guardian daarvoor.

Holy F wat is Dragon Shrine melee moeilijk zeg. Die mace dudes kon ik voorheen rustig met m'n caster close combat aanpakken, maar in 1.06 hebben ze inderdaad oneindig stamina, kan er werkelijk geen hit tussen krijgen zonder er zelf ook 1 of 2 te pakken (en bij 2 ga ik met 1500 hp wel vaak dood). Ook die kleine drake keepers zijn bizar stevig, m'n 510 attack met die Muru-nogwat Curved Greatsword deed maar 86 dmg per hit.

Wel makkelijker als melee was uiteindelijk door Bellfry Sol heen pushen. Wat erg nutteloos bleek te zijn, maar goed. Heb toch uiteindelijke deze 2e playthrough wel veel extra gebieden gevonden trouwens nog. Leuke dingen gevonden, maar als je al allemaal 4+, 5+ en 10+ wapens hebt, is het niet altijd meer zo handig om nieuwe dingen te proberen.

De grootste grap, ik heb tot de Watchers aan toe nu alle bazen neer, maar Rat Authority maak ik absoluut geen kans tegen.
Volgens mij praten wij niet over dezelfde boss? Je hebt aan het eind van Aldai's Keep een boss, de Guardian Dragon en helemaal aan het eind van Dragon Shrine een optionele (Na de 3 dragons in Dragon Aerie) die heet de Ancient Dragon. En die is vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ancient Dragon is geen boss, behalve als je zelf dom bezig bent :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:38:
Ancient Dragon is geen boss, behalve als je zelf dom bezig bent :p
Excuses, was het woordje optioneel vergeten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
lol, ik heb er zelf nog niet tegen gevochten. Als ik hem zo zie heb ik een "ain't nobody got time fo that" idee

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Trouwens bij de Pilgrims of Dark covenant is ook nog een boss te vinden aan het eind, die schijnen heel veel mensen te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

arienvanhelden schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:37:
[...]
Volgens mij praten wij niet over dezelfde boss? Je hebt aan het eind van Aldai's Keep een boss, de Guardian Dragon en helemaal aan het eind van Dragon Shrine een optionele (Na de 3 dragons in Dragon Aerie) die heet de Ancient Dragon. En die is vreselijk irritant.
Guardian Dragon = push-over. Ik heb met de 3 draken in Aerie meer moeite dan met die baas...
Ik heb zelfs meer moeite met de 3 Ogre's in het gebied daarvoor. (Soms eten die je nog op als je wel op tijd weg rolt of achter ze staat, etc -> beetje lame dat dat ook altijd instant death is (anders bijt ie gewoon nog 5 keer))
Ancient Dragon is inderdaad wat moeilijk, moeilijker dan de Giant King, maar eigenlijk is het een beetje hetzelfde gevecht. Aanvallen bij een stamp, veel aanvallen bij de vuuradem naar voren, opletten dat je niet bij em staat als ie "zichtzelf" in de fik zet, of vliegt, etc.

Maar eerlijk gezegd, melee tegen die mace drakekeepers heb ik een groter probleem. Die voelen bijna bugged aan, daar is gewoon geen donder tegen in te brengen.

Vendrick vind ik ook moeilijker, simpelweg omdat die zo vreselijk snel is en net als bij de Ancient, het gewoon altijd een one-shot is.

En ja, ik heb meer moeite met Rat Authority dan met Smelter, Persuer of Ancient Dragon. Hoewel, NG+ dual Persuer is ook een vreselijke opgave zeg. Nadat ik de +1 ring had gehaald, dacht ik eens kijken hoe je de +2 krijgt en dus even de bonfire geboost, maar dang, dat wordt een probleem. Net als dat ik nu vrees voor NG++ Dragon Riders als ik daar op NG+ langs kom nu...

{edit}
WTF: DS2 in 20 minuut nogwat.
YouTube: Dark Souls II in 20:14

:X 100% glitch abuse, maar eh, tja...

[ Voor 4% gewijzigd door djunicron op 06-06-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
djunicron schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:43:
[...]

Guardian Dragon = push-over. Ik heb met de 3 draken in Aerie meer moeite dan met die baas...
Ik heb zelfs meer moeite met de 3 Ogre's in het gebied daarvoor. (Soms eten die je nog op als je wel op tijd weg rolt of achter ze staat, etc -> beetje lame dat dat ook altijd instant death is (anders bijt ie gewoon nog 5 keer))
Ancient Dragon is inderdaad wat moeilijk, moeilijker dan de Giant King, maar eigenlijk is het een beetje hetzelfde gevecht. Aanvallen bij een stamp, veel aanvallen bij de vuuradem naar voren, opletten dat je niet bij em staat als ie "zichtzelf" in de fik zet, of vliegt, etc.

Maar eerlijk gezegd, melee tegen die mace drakekeepers heb ik een groter probleem. Die voelen bijna bugged aan, daar is gewoon geen donder tegen in te brengen.

Vendrick vind ik ook moeilijker, simpelweg omdat die zo vreselijk snel is en net als bij de Ancient, het gewoon altijd een one-shot is.

En ja, ik heb meer moeite met Rat Authority dan met Smelter, Persuer of Ancient Dragon. Hoewel, NG+ dual Persuer is ook een vreselijke opgave zeg. Nadat ik de +1 ring had gehaald, dacht ik eens kijken hoe je de +2 krijgt en dus even de bonfire geboost, maar dang, dat wordt een probleem. Net als dat ik nu vrees voor NG++ Dragon Riders als ik daar op NG+ langs kom nu...

{edit}
WTF: DS2 in 20 minuut nogwat.
YouTube: Dark Souls II in 20:14

:X 100% glitch abuse, maar eh, tja...
Wauw, dan heb je echt tijd teveel.. :9
Maar wel gaaf inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Giant Lord down.. check! Smelter down, check! 3 memories doorgelopen & souls verzameld. Was aan het zoeken naar de hidden bonfires in Drangleic Castle en heb daarbij de Dark Covenant dude ontdekt, alleen eenmaal in die grot werd ik hard geowned door verschillende NPC's :o Om maar te zwijgen van het feit dat het daar pikzwart donker is, en best een troll-move dat je door een waterval moet en daardoor je net aangestoken toorts weer uitgaat :P Misschien toch geen goed idee voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Sfinx- schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:03:
Giant Lord down.. check! Smelter down, check! 3 memories doorgelopen & souls verzameld. Was aan het zoeken naar de hidden bonfires in Drangleic Castle en heb daarbij de Dark Covenant dude ontdekt, alleen eenmaal in die grot werd ik hard geowned door verschillende NPC's :o Om maar te zwijgen van het feit dat het daar pikzwart donker is, en best een troll-move dat je door een waterval moet en daardoor je net aangestoken toorts weer uitgaat :P Misschien toch geen goed idee voorlopig.
Haha, zeer herkenbaar was klaar met NG playthrough en wou even die Dark covenant halen, maar man die phantom's zijn echt irritant en om dan maar eens over de boss te zwijgen, imo een van de moeilijkste bosses ingame. Als melee zijnde dan, als mage is elke boss easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nahjah, ik ben dus ondertussen zover met Melee dat ik blij de bazen die ik ken kan slopen.
Na Vendrick en wat rondklooien alle bazen gehad, minus dus die Dark Covenant boss.
Op NG+ aan de slag gegaan, maar daar is PvP meer een issue dan de andere zooi. Ik loop dan vaak met het verkeerde wapen rond. PvE is dat allemaal niet zo'n probleem, maar ik moet dus altijd via het menu m'n gear switchen, omdat het anders te zwaar is...

Maar goed, Giant, Dragonrider en Persuer zijn neer, met blote handen, omdat het kan. :-D (Bij Dragon rider brak m'n zwaardje, toen maar geslagen, omdat het meer dmg deed - leek me wel leuk te doen bij zo veel mogelijk bazen) Sentinels ging ook best gemakkelijk, 25,8% load, 100 phys schildje en een poison wapen: na 8 treffers kan je gewoon weglopen en de laatste hp sijpelt vanzelf weg. Hoewel dat met de 5 in 1 kamer sentinels makkelijker ging dan bij de baas variant op NG+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Benieuwd naar de DLC's. Maar helaas heb ik PvP & ook Co-Op wel een beetje opgegeven in DSII.

Ik heb flink rap internet maar toch is de phantom range en lagstabs in PvP (cross-region uitzetten maakt niks uit) strontvervelend. Katana's raken je op kilometers afstand al en Santier's spear is ook zo'n leukerd, al is die vrij gemakkelijk te parryen na wat oefenen.

En dan Soul Memory... De meeste spelers spelen NG & rerollen om wat nieuws te proberen. Ik zou dan ook graag zeg maar vanaf half NG kunnen invaden. Hiervoor moet je cracked red eye orbs winnen in een arena... die dan weer níet op Soul Memory gebaseerd is. Ga je daar leuk met je level 67 kereltje tegen level 300 Havelynn Hexers -_- In NG+ blijven invaden is ook geen optie tenzij je naar de 15.000.000 soul memory wilt gaan want Cracked Red Eye orbs kosten daar ook een leuke 10.000 souls per keer & je wint souls als je je invasion wint. Ik blijf rond de level 125-150 hangen omdat ik daarna vind dat Mundane de ik-win-alles-en-ik-kan-echt-alles build is (en dat is het ook). Helaas word je gedwongen tegen level 300+ te vechten als je in die SM pool komt, ongeacht je level. Beetje slap ontwerp.

Scheef ontwerp helaas. Ik hou heel veel van de Souls series maar ik zie hier wel een paar gemiste kansen:
1. Netcode. Srsly FromSoft, srsly.
2. Soul Memory heeft een duidelijk doel maar hindert helaas ook op andere vlakken te veel.
3. Soms wat ''glijdende'' combat vergeleken met DS1. Iedereen die wat uren er in heeft zitten snapt wel wat ik bedoel.

Eerste twee zijn genoeg voor mij en aardig wat anderen om te zeggen ''we wachten wel op fixes/de volgende Souls game voor PvP & Co-Op''. Zal de DLC wel halen voor singleplayer :D

[ Voor 23% gewijzigd door Brutal1ty op 08-06-2014 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ik speel puur singeplayer, offline mode dus. De rest boeit me niet.

Blijkbaar had ik de Rat Authority nog overgeslagen, dat was dan ook de enige boss die ik nog gemist heb (buiten diegene die je zelf moet aggro-en). Die ladder (en area) in Doors of Pharros had ik duidelijk gemist, vond al dat ik daar heel snel door was. Fluitje van een cent trouwens, die boss.

Het enige bonfire dat ik heb moeten opzoeken was de hidden bonfire in Drangleic Castle - kan me echt niet voorstellen hoe je die kan vinden zonder aanwijzingen.

Dan toch maar voldoende moed bijeen geraapt en de Throne of Want binnengewandeld. 2e poging met NPC summons waren beide heren neer, dat ging redelijk vlot. Nashandra wordt andere koek. Max-curse en een one-shot van mevrouw waren mijn eerste poging 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Off: introductietrailer van nieuwe game van From Software, Bloodborne:
nieuws: Nieuwe game Dark Souls-studio heet Bloodborne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Als die titel nou ook naar PC zou komen, zou ik het direct kopen.

PS4? haha, nope!

Ondertussen DS2 nog volop aan het spelen, NG+ skelly lords, Sinner en Covetus verslagen. Eigenlijk wel jammer hoe je nu niet meer zo vaak voor items op stap hoeft, met helemaal overnieuw beginnen zoals ik dus eerst had gedaan, loont het wel om alles uit te kammen, maar nu zit ik niet meer zo te wachten op een lading standaard wapens en wat consumables. Naast dat dubbele ringen / armour irritant is in je inventory, die moet je toch alleen maar weer in de itembox proppen.

Maar de gameplay is wel weer uitdagender, een aantal trashmobs zijn nu nét dat beetje sneller of dodelijker, hier en daar die extra phantoms erbij, de uitdaging is er wel.

Alleen je krijgt overal 2x het aantal zielen (buiten bazen) van voorheen lijkt het, maar ik heb veel meer nodig voor een leveltje. Zo'n beetje alleen na een baas krijg ik genoeg om eens één statpuntje te pakken. Jammer toch wel. Waar ik in dit stuk normaal van level 8 -> 60 a 80 was gegaan, was het nu net aan 11 levels. Heb ook nog 10+ boss souls bij me, want tja, ik moet er 6 poppen voor 1 level. En early game is er ook niet echt iets dat het kopen waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
snamgaah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:52:
Off: introductietrailer van nieuwe game van From Software, Bloodborne:
nieuws: Nieuwe game Dark Souls-studio heet Bloodborne
Vet, het ziet er erg cool uit en wat ik al gehoord heb van wie de effectieve (behind closed doors) gameplay heeft gezien is het toch een echte Souls-game, met naast uiteraard een fantastische sfeer ook gelijkaardige gameplay: gebieden uitkammen, bossfights, souls opsparen - gelijkaardige animatie was zichtbaar tijdens de demonstratie volgens GameSpot.

Ik was al aan het overwegen om deze zomer een nieuwe generatie console binnen te halen, dan is dit alvast een mega-pluspunt voor de PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Sfinx- schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:59:
[...]

Vet, het ziet er erg cool uit en wat ik al gehoord heb van wie de effectieve (behind closed doors) gameplay heeft gezien is het toch een echte Souls-game, met naast uiteraard een fantastische sfeer ook gelijkaardige gameplay: gebieden uitkammen, bossfights, souls opsparen - gelijkaardige animatie was zichtbaar tijdens de demonstratie volgens GameSpot.

Ik was al aan het overwegen om deze zomer een nieuwe generatie console binnen te halen, dan is dit alvast een mega-pluspunt voor de PS4!
Voor mij is de keuze nu ook wel gemaakt, ik twijfelde nog tussen X360 en PS4 zonder dat ik echt een voorkeur had maar dit (en Deep Down) maakt het makkelijker. De gameplay ziet er inderdaad souls achtig uit: http://www.onlysp.com/new...oodborne-looks-fantastic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
djunicron schreef op zondag 08 juni 2014 @ 03:11:
Nahjah, ik ben dus ondertussen zover met Melee dat ik blij de bazen die ik ken kan slopen.
Na Vendrick en wat rondklooien alle bazen gehad, minus dus die Dark Covenant boss.
Op NG+ aan de slag gegaan, maar daar is PvP meer een issue dan de andere zooi. Ik loop dan vaak met het verkeerde wapen rond. PvE is dat allemaal niet zo'n probleem, maar ik moet dus altijd via het menu m'n gear switchen, omdat het anders te zwaar is...

Maar goed, Giant, Dragonrider en Persuer zijn neer, met blote handen, omdat het kan. :-D (Bij Dragon rider brak m'n zwaardje, toen maar geslagen, omdat het meer dmg deed - leek me wel leuk te doen bij zo veel mogelijk bazen) Sentinels ging ook best gemakkelijk, 25,8% load, 100 phys schildje en een poison wapen: na 8 treffers kan je gewoon weglopen en de laatste hp sijpelt vanzelf weg. Hoewel dat met de 5 in 1 kamer sentinels makkelijker ging dan bij de baas variant op NG+.
als je nog een uitdaging wil probeer de Licia of Lindeldt side quest
ik had er als caster veel moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
Ik zit te twijfelen om dark souls 2 of 1 te halen voor me 360

Iemand nog tips of suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Inhumanous schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:16:

Erm, DS1 is een gratis download bij een gold abonnement, dus als je perse iets wilt "halen" wordt dat DS2 ;-). Beiden is ook een mooie optie, maar ik zou gewoon beginnen met DS1, als die bevalt kun je altijd nog met het vervolg beginnen.

Praise the sun

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas, vanaf vandaag niet meer dacht ik. Volgens mij gaan vandaag de nieuwe gratis deals in :(

Jep, vanaf vandaag:

Charlie Murder
Supster Street Fighter IV: Arcade Edition

ik raad aan, haal DS1, stuk goedkoper. Kijk of het bevalt, kan je altijd 2 nog halen.

[ Voor 47% gewijzigd door corset op 16-06-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Oei.....zuur

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Inhumanous schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:16:

Ik heb eerst DS2 gespeeld, beviel me aardig goed dus nu begonnen met DS1, moet zeggen, ik denk dat DS1 me beter bevalt. Weet niet zozeer hoe dat komt, mss wel omdat ik DS2 als eerst gespeeld heb. Maar iig IMO is DS1 zeker niet slechter als DS2. Dus ik raad je aan om ze alletwee te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
arienvanhelden schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:30:
[...]

Ik heb eerst DS2 gespeeld, beviel me aardig goed dus nu begonnen met DS1, moet zeggen, ik denk dat DS1 me beter bevalt. Weet niet zozeer hoe dat komt, mss wel omdat ik DS2 als eerst gespeeld heb. Maar iig IMO is DS1 zeker niet slechter als DS2. Dus ik raad je aan om ze alletwee te halen.
Ik heb in beide nu meer dan 200uur zitten en ik denk dat ik DS1 zelfs beter vindt. Lordran zit gewoon logischer in elkaar dan Drangleic, zo voelt het.

Fast-travel vanaf het begin en dat je op een gegeven moment ook alle areas ziet die er in het spel zitten (zonder dat je er bent geweest) vind ik beide verkeerde design keuzes. Neemt veel weg van het mysterie imo. Je kon in DS1 ook niet naar elke bonfire fasttravelen trouwens.

Dat je zomaar je hele character kunt respeccen en ook dat je zomaar van covenant kunt wisselen ben ik beide ook niet blij mee. Daarnaast zijn weapons veels te makkelijk te upgraden. Ik had na 1 playthrough al 5 titanite slabs, probeer dat maar eens in DS1. En dat nog zonder bij te kopen, wat ik ook jammer vindt, dat je slabs gewoon kunt kopen op een gegeven moment.

Ik zie er nu al naar uit dat ze DS1 over zetten van GFWL naar Steam. Het is nog niet zeker dat het Steam wordt, maar lijkt mij logisch. From heeft wel al aangegeven dat ze bezig zijn met alternatieven. Tot die tijd blijf ik nog wel even DS2 spelen, want die is ook lang niet slecht. Alleen niet zo goed als DS1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Na het verliezen van m'n savegame opnieuw gestart. Ik was caster, wat ik toch behoorlijk vond tegenvallen...het duurde 5u voordat ik voorbij The Last Giant was (een start als deprived hielp daar ook bij mee volgens mij :) ). Mijn tweede run is als warrior...binnen een uur The Last Giant neer!

Level kennis helpt natuurlijk, maar dit speelt ook veel lekkerder vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Buntmans schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:05:
[...]

Ik heb in beide nu meer dan 200uur zitten en ik denk dat ik DS1 zelfs beter vindt. Lordran zit gewoon logischer in elkaar dan Drangleic, zo voelt het.

Fast-travel vanaf het begin en dat je op een gegeven moment ook alle areas ziet die er in het spel zitten (zonder dat je er bent geweest) vind ik beide verkeerde design keuzes. Neemt veel weg van het mysterie imo. Je kon in DS1 ook niet naar elke bonfire fasttravelen trouwens.

Dat je zomaar je hele character kunt respeccen en ook dat je zomaar van covenant kunt wisselen ben ik beide ook niet blij mee. Daarnaast zijn weapons veels te makkelijk te upgraden. Ik had na 1 playthrough al 5 titanite slabs, probeer dat maar eens in DS1. En dat nog zonder bij te kopen, wat ik ook jammer vindt, dat je slabs gewoon kunt kopen op een gegeven moment.

Ik zie er nu al naar uit dat ze DS1 over zetten van GFWL naar Steam. Het is nog niet zeker dat het Steam wordt, maar lijkt mij logisch. From heeft wel al aangegeven dat ze bezig zijn met alternatieven. Tot die tijd blijf ik nog wel even DS2 spelen, want die is ook lang niet slecht. Alleen niet zo goed als DS1 :)
Ben het met je eens dat DS1 beter was, maar om andere redenen.

Geen Soul Memory (ja, ik ben een SM hatert), minder ghost-range in pvp (ondanks dat ALLE souls games tot nu toe in vergelijking met andere games veel hitbox/lag problemen hebben... echt heel erg) en in NG invasions hebben _/-\o_ Dit + minder, maar originelere bosses make DS1 beter.

DS2 is fantastisch, zeker als SP/Co-op game en biedt genoeg uitdaging met name in NG+, maar de ghostrange & SM voor multiplayer en ontbreken van genoeg invasion kansen (heel belangrijk voor mij) en soms ''glitchy'' hitboxes van bosses die jou raken terwijl ze dúidelijk niet raakten zijn erg frustrerend voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Brutal1ty schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:43:
[...]

Ben het met je eens dat DS1 beter was, maar om andere redenen.

Geen Soul Memory (ja, ik ben een SM hatert), minder ghost-range in pvp (ondanks dat ALLE souls games tot nu toe in vergelijking met andere games veel hitbox/lag problemen hebben... echt heel erg) en in NG invasions hebben _/-\o_ Dit + minder, maar originelere bosses make DS1 beter.

DS2 is fantastisch, zeker als SP/Co-op game en biedt genoeg uitdaging met name in NG+, maar de ghostrange & SM voor multiplayer en ontbreken van genoeg invasion kansen (heel belangrijk voor mij) en soms ''glitchy'' hitboxes van bosses die jou raken terwijl ze dúidelijk niet raakten zijn erg frustrerend voor mij.
Raar ik word nu constant geinvade meer last van dan in DS1
maar zou dat komen omdat mijn SM 15+ mil is misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik kachel lekker verder met mn melee build, het gaat me echt veel beter af dan magic...

spoiler:
Zojuist aangekomen bij Belfry Luna, lekker hectisch met die invasions :| . En ik moet zeggen dat de boss fight daar wellicht uitdagend gaat worden, ik ben binnen no-time het overzicht kwijt zodra er 3+ gargoyles zijn (1e poging).

Iemand nog tips? O-) (melee build met o.a. archdrake shield en drangleic sword)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:53
Sumerechny schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:01:
Iemand nog tips? O-) (melee build met o.a. archdrake shield en drangleic sword)
- Omheen blijven cirkelen zodat je continu alle gargoyles in het vizier hebt
- wachten op een opening (bijv. na vuurspugen of jump-attack)
- Concentreer je telkens op één gargoyle
- Vorm van ranged attack is erg handig (firebombs, holy water urns, pyromancies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Elzavo schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:25:
[...]

- Omheen blijven cirkelen zodat je continu alle gargoyles in het vizier hebt
- wachten op een opening (bijv. na vuurspugen of jump-attack)
Vooral die twee. De ruimte is vrij groot dus je hebt veel plek om te lopen. It's all about the footwork here!

Wat ook helpt is de wetenschap dat ze stuck kunnen raken achter elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Dank :) .

Ik merk dat ik af en toe toch wel ongeduldig ben...een doodzonde bij DS natuurlijk 8)7 . Mijn komende poging maar eens lekker te tijd nemen zodra het druk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dostar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik ben erg benieuwd wat voor builds mensen hier gebruiken. Zelf had ik besloten een Oberyn Martell build te maken. Veel poison (knifes, bow & poison arrow en buff) en een mundane santier's spear.

Voordeel van Mundane build is als je al je skills op minimaal level 20 hebt zitten je ontzettend veel damage met die speer doet, meer dan met een normale upgrade 10. Aangezien mundane builds uit gaan van je laagste skill moet je alle skills gelijk levelen, anders doet je speer nauwelijks schade.

Zowel pvp en pve is deze build een killer vanwege de move set als de speer gebroken is. Na het breken is de speer tevens onverwoestbaar. Speer is dan een combinatie van de moveset van: Speer, Halbert en Twin Blade.

Enige nadeel met Oberyn build (geen helm)

Tevens heb ikeen Hodor build die niets meer draagt dan de armor waarin je begint (geen helm) en vecht met blote vuisten (na de champion ring te hebben bemachtigd).

Mijn volgende builds gaan een pure mage build en een Paladin Leeroy worden, heb gelezen dat Paladins PVE erg OP zijn vanwege sunlight spear en lightning spear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik moet helaas zeggen dat ik geen specifieke build heb..ik was in de veronderstelling dat poison weapons maar beperkt beschikbaar waren btw. (Pijlen en messen)

edit: Ah, ik zie dat ze later in het spel gewoon te koop zijn inderdaad! Goed om te weten, poison arrows zijn wel handig O-)

Mijn winst vanavond:
spoiler:
de Gargoyles dood na 4 pogingen, daarna direct door naar the Lost Sinner in één poging..terwijl het mijn insteek niet was. Dus hoewel ik al een 30 min had willen stoppen..... Straid bevrijd en the Persuer Ultra Greatsword geruild! Heerlijk dik ding is dat! Komende sessies eens kijken of ik Drangleic sword of the Persuer Ultra lekkerder vind :) ....en Belfry Luna eens onveilig gaan maken met mijn nieuwe speelgoed. Die invasions daar hebben wel wat pvp training opgeleverd :+

Edit: Vaag, kom als grey spirit ergens terecht. Zie de host ga op hem inmeppen terwijl hij niks doet. Gaat niet dood...hij doet ook letterlijk niks. Na 2 min ofzo ineens host dood zonder dat ik er nog in de buurt ben. Een disconnect? Iemand een idee?

[ Voor 28% gewijzigd door Sumerechny op 05-07-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Dostar schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:19:
Ik ben erg benieuwd wat voor builds mensen hier gebruiken. Zelf had ik besloten een Oberyn Martell build te maken. Veel poison (knifes, bow & poison arrow en buff) en een mundane santier's spear.
Mundane trekt me wel erg moet ik zeggen, met mijn volgende Soul Vessel maar eens voor gaan. Op dit moment ben ik overgestapt van strength & < 70% EL naar strength & < 100% EL. In ruil daarvoor wel een stevige armor die veel schade tegenhoudt en er dik uitziet. Combi van Alonne Captain Helm, Smelter Chest en de rest Drangleic. Daarbij Tower Shield en Mastodon Halberd beiden upgraded natuurlijk. Wil de armor sets ook nog upgraden maar ik speel er weinig nowadays, de avonden dat ik tijd heb gaan nu veel op aan Netflix. Afgelopen week wel weer wat gespeeld, Mytha een paar keer gedaan maar ook met de +2 silver ring geeft ze toch net niet genoeg souls om de tijdinvestering er uit te halen, ongeveer 65k dacht ik. Dan gaat het in Iron Keep lekkerder, die rode captain na de 1e bonfire is al 6,500 souls en die is kinderspel. Respawnen die rode phantoms ook steeds opnieuw na Bonfire Aesthetic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dostar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
@Sumerechny

Beter nog, verder in het spel kun je wapens upgraden naar een +10 en daarna met een poison stone nog poison damage geven (leuk voor katana's). Daar bovenop kun je dan ook nog poison buff item op diezelfde katana gooien waardoor je in 2 hits iemand PVP poisoned.

Paar poison throwing knifes erop, poison cloud (pyromancy), poison arrow en een poison whip (zwepen kun je niet blocken namelijk), en de persoon aan de andere kant van de computer zal je zuur aankijken en flink balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
nog een paar dagen mensen dan is de eerste dlc er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Nieuwe PC, vergeten Dark Souls 2 Save te backuppen, DLC is uit vandaag, first world problems :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Dostar schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:28:
@Sumerechny

Beter nog, verder in het spel kun je wapens upgraden naar een +10 en daarna met een poison stone nog poison damage geven (leuk voor katana's). Daar bovenop kun je dan ook nog poison buff item op diezelfde katana gooien waardoor je in 2 hits iemand PVP poisoned.

Paar poison throwing knifes erop, poison cloud (pyromancy), poison arrow en een poison whip (zwepen kun je niet blocken namelijk), en de persoon aan de andere kant van de computer zal je zuur aankijken en flink balen.
Dat wist ik inderdaad, de zweep is ook goed om te onthouden. Momenteel even een DS2 break.. O-) maar zodra ik weer terug ben ga ik eens kijken hoe ik daar naar toe kan werken. Poison is wel rot ben ik achter gekomen in PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik heb nog niet gekeken of de DLC al is gedownload
maar weet iemand voorhand of je weer een speciale handeling moet doen om in het nieuwe gebeid te kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

FreakGIB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:34:
ik heb nog niet gekeken of de DLC al is gedownload
maar weet iemand voorhand of je weer een speciale handeling moet doen om in het nieuwe gebeid te kunnen komen ?
Jup, linkje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Goed, gezien ik m'n save helaas kwijt ben :( Heb ik de game door moeten spelen, ik heb inmiddels Dragon Aerie helemaal op gefarmed, maar die drakekeepers hebben hun shield niet gedropt. Iemand hier die er toevallig 1 over heeft? Ik zit in NG en heb SM 1.7miljoen.

Of iemand moet me met zekerheid kunnen vertellen dat de greatshield dragende Drakekeepers dat shield ook kunnen droppen. Want dan ga ik die 3 nog ff farmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:57

Japser

Jeej!

Hoi ;w

Kan me ook melden hiero, na Dark Souls uitgespeeld te hebben vol goede moed begonnen aan deel II. En kolere...is dat goede gevoel na 8 uur ff vakkundig de grond in getrapt =] Ik loop echt zwaar te klooien in Forest of Fallen Giants, heerlijk...lijk wel een n00b! En ik vond mezelf nog wel zo pro dat ik DS 1 had completed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Net de DLC uitgespeeld. Oh. My. God. wat was de eindbaas een tof gevecht. Denk wel het tofste gevecht in het spel. 1 keer was ik gewoon dood, althans, mijn lifebar was helemaal grijs, geen rood meer. 2 estus en weer vol. Wel de boss in 1 keer verslagen, de boss er voor 3 keer over gedaan. Maar dat maakt niet uit hoe vet het gevecht is. Echt een endurance fight. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Shit. DLC... heb m'n PS3 die ik speciaal voor DS2 had gekocht alweer verkocht... Nah. Ik wacht gewoon tot DS2 op de PS4 komt, dan heb ik gelijk een extra reden om 'm weer te spelen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Japser schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:54:
Hoi ;w

Kan me ook melden hiero, na Dark Souls uitgespeeld te hebben vol goede moed begonnen aan deel II. En kolere...is dat goede gevoel na 8 uur ff vakkundig de grond in getrapt =] Ik loop echt zwaar te klooien in Forest of Fallen Giants, heerlijk...lijk wel een n00b! En ik vond mezelf nog wel zo pro dat ik DS 1 had completed :)
Herkenbaar :P

Het rol systeem is net iets anders en het is me ook al opgevallen dat sommige enemies waar ze in DS1 gewoon recht naar beneden hakken zonder te draaien ze in DS2 opeens tijdens het wegrollen met je meedraaien en je dan alsnog op het einde van je rol neerhakken.. :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Dat idd Verderf, bijvoorbeeld die logge gast in Forest of Fallen Giants met die schild op zn rug en zn knuppel. Die doet dat te erg.

Ik heb trouwens enorm veel souls verloren wat me duur zal komen te staan omdat ik op die manier niet kan levelen. Dat zal me nog wel opbreken vrees ik.

Ben nu 10u bezig en nog niet eens de eindbaas van Forest of Fallen Giants gezien...en rond de lvl 20 nu. Maar mij hoor je niet klagen, speel wel verder! Het heeft ook wel iets zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

yep, sommige monsters hebben insane tracking AI. Dat is ook onderwerp van gesprek op reddit en onder youtubers. Maar ach, zolang je weet welk type dat doet, kan je er rekening mee houden. Ik heb zelf meer problemen met ultra high poise enemies, je kan ze niet staggeren, beetje jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik ga het eens even lezen allemaal :)

En wat betreft dat Souls verhaal, ik verlies 2900 souls en dan is het gebied dus leeg juist op dat moment. Dat betekent wel dat ik dus 2 levels misloop, en niet meer kan bijtrekken daar omdat alles foetsie is. Is dat echt een probleem of valt dat nog wel te compenseren in latere gebieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Japser schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:34:
Ik ga het eens even lezen allemaal :)

En wat betreft dat Souls verhaal, ik verlies 2900 souls en dan is het gebied dus leeg juist op dat moment. Dat betekent wel dat ik dus 2 levels misloop, en niet meer kan bijtrekken daar omdat alles foetsie is. Is dat echt een probleem of valt dat nog wel te compenseren in latere gebieden?
Dat is iets waar je je volgens mij niet druk om moet maken. Je krijgt meer problemen als je maf levelt of moeite hebt met de manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Zie je eerste playthrough gewoon als oefensessie.

Ik ben ook nieuw, maar na mijn eerste playthrough heb ik de tweede gestart en ik kan je vertellen dat je dan weinig problemen meer hebt, vooral met de eerste 50% van de game, met het verliezen van souls. Daarna krijg je toch van die life rings. Dus mocht je twijfelen of je een bepaald deel wel aankan, dan equip deze en je raakt geen souls meer kwijt (ring gaat wel kapot wanneer je dood gaat, repareren is mogelijk).

Die logge gasten met schild op de rug en enorme mace zijn nogal traag. Bait deze om te gaan slaan en dodge achteruit (mits dit mogelijk is, anders opzij). Geef ze een klap of twee, dodge achteruit en bait hem weer om te zwaaien met die mace. Doe dit totdat hij dood is. Dat is mijn tactiek met die gasten. Dat werkt prima voor mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Reuzekabouter op 07-08-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ring of Life Protection kan je redelijk snel in het spel halen, zeker op je 1e playthrough is het een haast must-have item ;)

* D4NG3R moet alleen Nashandra nog verslaan. Ik kan dr makkelijk aan maar heb het nog maar 1x geprobeerd. Ik werd iets te hebberig :9 .

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2014 20:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou het lukt allemaal nu wel wat beter. Thanks voor den tips! Heb de 1ste boss neergehaald :)

[ Voor 16% gewijzigd door Japser op 08-08-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
was ook weer begonnen aan de DLC voor Dark souls 2
maar had ervoor Destiny alpha/beta gespeeld
dus ik was in Dark Souls weer mijn hele controle kwijt Pff hoe snel je wel niet went aan een ander spel
ben nog geen boss tegen gekomen in het DLC gebied maar het is wel pittig merk ik zeker als Mage heb het gevoel dat ik maar weinig damage doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Je bent niet de enige Freak :)

Ik speel met een faith build en heb het tijdens het levelen een stuk zwaarder gehad als de eerste keer(zie paar posts geleden). Uiteindelijk met Dragon Chime +5 etc op bosses in de retail niet veel moeite gehad. Ondanks dat het gemis van spells en less damage ipv MORE wel gevoelt word. Maar toen ik met mijn SL 155 poppetje de DLC binnen wandelde en ik schoot een lightning spear in de eerste mob en hij lachte me uit had ik wel zoiets van ooops. Maja ook met max upgraded gear kreeg ik 80% damage van een overhead slam, dus ze zijn ook wel best sterk :) Ik begreep dat de devs zoiets hadden gezegd als: DLC is optimized for SL200 gameplay. Ik heb daarom ook maar ff giant lord nog keertje gekilled en gezorgt dat ik de boog die ik al +10 had kon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nice, heb nu de Forest Giant, Dragonrider en de Old Dragonslayer omgelegd! Heb meer moeite met de reguliere enenemies tot nu toe dan de bosses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Goed zo.

Die drie zijn relatief makkelijk inderdaad. Niet alle bosses zijn haren uit je hoofd trekkend moeilijk, maar zonder iets voor je te spoilen later kom je wel wat pittigere tegen. ;)

Ik vermoed dat je iets meer moeite zult hebben met de eerstvolgende baas, maar misschien ben je ook gewoon een badass. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou nee ben niet een uberbadass alhoewel ik me wel zo voelde na DS1 uitgespeeld te hebben =] We gaan t meemaken, ben benieuwd wat ze nog op me af sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Japser schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:44:
Nou nee ben niet een uberbadass alhoewel ik me wel zo voelde na DS1 uitgespeeld te hebben =] We gaan t meemaken, ben benieuwd wat ze nog op me af sturen!
Ik stond in dezelfde schoenen als jou ;) (volgens mij ging ik iets sneller maar dat moet weinig uitmaken). Mijn eerste DS1 playthrough was relatief snel gedaan, mijn NG+ ben ik gestrand bij Ornstein en Smaug.....bastards...

Er is maar één ding te zeggen...wees voorbereid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Japser schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:44:
Muahahahaha sorry
Muahahahaha nou hou je zelf in niet lachen
Muahahaha sorry nu stop ik echt veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Na Demon's Souls en Dark Souls (NG+++) ben ik nou ook met Dark Souls 2 bezig - en al aardig opgeschoten. Ik zoek met opzet niks op in wiki's of google om niks voor mezelf te spoilen, en ben dan ook wel een paar uh-oh/wtf momentjes verder :) In eerste instantie wist ik niet of ik nog een spel in deze serie wilde doen, maar eenmaal begonnen ben ik weer helemaal hooked.

Om het voor andere ook maar niet te spoilen, de rest in spoiler tags.

spoiler:
Een paar keer al vroegen m'n vrouw en ik (we spelen veelal om en om een uur) ons af of we niet van de verkeerde kant kwamen, omdat alle enemies de andere kant uit keken. Dit is oa als je na de Pursuer de crow naar de Bastille neemt, in plaats van de boot via de Wharf. Heel gaaf vind ik ook dat de Pursuer al eerder te verslaan is (gelukt!) op het platform nog voor de Giant.

Zelf ben ik pas na de boss onder de Bastille naar de Dragonrider en -slayer gegaan, en ben ik nu via de Shaded Woods in de Doors of Pharros area. Maar dat is allemaal ontdekken van dingen die je voor volgende characters optimaler kan doen :) Ik heb nu bv nog geen idee wanneer ik dingen kan gaan enchanten met boss souls, en waar de sunbros (praise the sun!) blijven :P

In navolging van m'n Darks Souls tank heb ik een str char met (atm) een claymore +7, nu rond lvl 90 met 30 str, en laat ik end en adp gelijk oplopen (nu ~ 20) voor resitances en poise. Ik loop al tijden in de drangleic armor set rond, sinds kort met een heavy shield en soldier's ring voor fast roll. Nu wil ik gaan sidespeccen naar miracles. Natuurlijk is dit de eerste playthrough nog maar, maar het meeste gaat vrij simpel, en de meeste invaders sla ik dood :P

Top game weer :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Die Elana in de DLC is echt zo niet leuk. Ik heb haar dan ook wel gelijk in NG++ voor mijn kiezen gezien ik met mijn main character de DLC ben gaan doen. Maar die fight schiet tot dusverre niet op. Binnenkort maar proberen met < 30% EL, dat wil nog wel eens wonderen doen in moeilijke fights.

update
Aaaand it's gone! Sick, minstens zo een grote sense of achievement als na de eerste keer Super Ornstein te hebben geslacht! :D

[ Voor 19% gewijzigd door snmght op 19-08-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou vandaag de Skeleton Lords neer gekregen, was niet al te ingewikkeld! Heb nu ruzie met Pursuer en de Dark Spirit net voor Undead Purgatory, die twee zijn lastig! Heb nu Forest of Fallen Giants (op Pursuer na dan), Heides Tower en Hunters Copse wel schoongeveegd. Hoop dat ik wel beetje de goede volgorde heb =]

[ Voor 3% gewijzigd door Japser op 27-08-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Japser schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:22:
Nou vandaag de Skeleton Lords neer gekregen, was niet al te ingewikkeld! Heb nu ruzie met Pursuer en de Dark Spirit net voor Undead Purgatory, die twee zijn lastig! Heb nu Forest of Fallen Giants (op Pursuer na dan), Heides Tower en Hunters Copse wel schoongeveegd. Hoop dat ik wel beetje de goede volgorde heb =]
Er is natuurlijk geen 'goede' volgorde, maar deze is prima. Undead Purgatory heb ik pas laat in het spel afgerond. Ik vind vooral die mobs die je ambushen voordat je die lange brug over gaat erg pittig. Je kunt nu ook door naar Harvest Valley, dat is de area na de Skeleton Lords. Dat is in zekere zin wel de way to go omdat je (enkele areas verder) een van de vier Great Souls kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Only misery, death, fear and burning hate.. Hoorde deze lyric net (Alestorm) en moest gelijk aan DS denken xD

Binnenkort maar opnieuw beginnen met DS2, heb net DeS, en DS uitgespeeld. Dus dan komt 2 er maar bij voor de 8e keer ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:53
Ik heb op PSN de season pass gekocht. De eerste DLC kon ik zonder problemen downloaden. Voor deze moet ik echter gek genoeg weer 10 euro neertellen. Meer mensen met dit probleem?

• snmght
P. vd Loo schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:25:
Ik heb op PSN de season pass gekocht. De eerste DLC kon ik zonder problemen downloaden. Voor deze moet ik echter gek genoeg weer 10 euro neertellen. Meer mensen met dit probleem?
Op de Facebook van Dark Souls staat hier een bericht over:
Crown of the Old Iron King, the second chapter in its The Lost Crowns DLC trilogy for DARK SOULS II has not been linked to the PlayStation®Network season pass yet. This new DLC only appears has a DLC to purchase.
For those who have purchased the season pass, please do not purchase the DLC: We are working on enabling the link so you can download the second DLC automaticaly on your console.
We are sorry for the inconvenience and ask you for a little bit more patience to enjoy the obscurest and most wicked pits in the dark souls II world

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik hoop vanavond eindelijk tijd te hebben voor de dlc. Voor nu, must resist reading about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vond dit spel wel wat van dark souls weg hebben. : http://store.steampowered.com/app/261760/ (Lichdom-battlemage)

Beetje net zo brutal als ds is, hier met je zelf ook alles uitvlogen (thans de spells, spel verder is lineair). Beetje zelf goede tactieken bedenken ect, met als (een van de ) grote verschil, dat het heerlijk bestuurd in plaats van de klunzigheid van DS.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ben een paar dagen geleden ook begonnen met DS2. Vroeg me af of iemand GeDoSaTo heeft geprobeerd? Riskeer je daar nu een Steam VAC ban mee of niet?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Voor zover ik weet staat VAC al een hele tijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Hoe kan je dat zien? Ik heb wel iets teruggevonden dat ze op 8 mei tijdelijk VAC voor DS2 hebben uitgezet... .

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Het stond eerst aangegeven op de store page, maar het wordt nu niet meer genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Mag ik ff ragen?!?!

GRRR%#%$%^#$^32dfc$/...

Net uitermate goed bezig met de Ruin Sentinels, had ze helemaal in de pocket...TRING. Deurbel. Weg focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Sentinels zijn niet eens zo heel moeilijk, zorg er voor dat je er 1 dood hebt op het platform zelf en zorg er daarna gewoon voor dat je de overige 2 ten alle tijden in beeld hebt ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

T is uiteindelijk gelukt =] Maar t is meer t feit dat je gewoon geen deurbel wilt horen als je middenin een gevecht zit =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ambi schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:52:
Ben een paar dagen geleden ook begonnen met DS2. Vroeg me af of iemand GeDoSaTo heeft geprobeerd? Riskeer je daar nu een Steam VAC ban mee of niet?
Kan je gewoon gebruiken, werkt perfect. Ik zou zelfs iedereen afraden -zonder- GeDoSaTo DS2 te spelen... Ziet er gewoon stukken beter en geen performance issues (hangt wellicht wel af van je hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Welke visual mods gebruik je? Heb zelf alleen de PS3 icoontjes erin geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Japser schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:30:
T is uiteindelijk gelukt =] Maar t is meer t feit dat je gewoon geen deurbel wilt horen als je middenin een gevecht zit =]
De Sentinels waren voor mij ook even een dichte deur... Toen ik ze bijna had vroeg mijn vrouw ineens iets *splat, dood* . Ik ken de frustratie dus.

Was het bericht aan de deur wel nuttig of kwamen ze vertellen dat je makkelijk van energiebedrijf kan wisselen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Exact dat laatste =]
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste