dragon3016 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:28:
Ik zou graag een weapon willen upgraden. Ik gebruik nu nog een Drangleic sword maar ben inmiddels sl 76 en ik zou denken dat er ergens een beter wapen moet zijn. Mijn class is warrior en heb vooral veel geinvesteerd in strength. Welk wapen adviseren jullie?
De belangrijkste reden voor het kiezen van een bepaald wapen: Past de moveset bij jouw manier van spelen? Test dus eens wat verschillende wapentjes in bijvoorbeeld forest of fallen giants en kijk wat je bevalt. (Denk er wel aan dat als je niet genoeg stats hebt om het wapentje te gebruiken de animaties trager worden en de damage omlaag gaat)
Alle wapens zijn geschikt om het spel mee uit te spelen. Ze worden allemaal sterk als je ze voldoende upgrade. Zelf gebruik ik een +10 Falchion sinds het begin van het spel.(aan het begin natuurlijk nog geen +10

) Ik heb net genoeg stat points voor dat ding. (8 strength 14 dex iirc). Ik zit nu op 3/4 van de game en de falchion is sterk genoeg om alles snel zat in melee te slopen.
In het begin van het spel zijn de upgrade materials wat schaars, dus zul je inderdaad een keuze moeten maken. Later worden mats makkelijker verkrijgbaar, dus kun je meerdere wapens upgraden voor de variatie.
Goede strength wapentjes zijn uit mijn hoofd de caestus (dual wield), club, great club. De mace scaled dacht ik ook goed met strength.
In het kort: Pak een wapen waarvan de moveset je bevalt en upgrade die naar een zo hoog mogelijke level. Later kun je nog genoeg shards verdienen om ook andere wapens te upgraden.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 20-03-2014 14:55
]