• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:55

fub

Ha, je bent zeker niet de enige die vastliep op de Smelter Demon. Fijn dat je d'r nu doorheen bent en verder kunt!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Yay! Old Iron King ook down. Ging lekker vanavond :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• fub
  • Laatst online: 12:55

fub

Recentelijk zag ik op YT wat videos van mensen die DS2 gingen spelen (ondanks dat het ze werd afgeraden door de haters) en tot de conclusie kwamen dat DS2 gewoon een goede game is. En dat is natuurlijk ook gewoon zo. En toen begon het bij mij ook weer te kriebelen.
Ik ben dus weer opnieuw begonnen. Valt me op dat er nog echt veel activiteit rondom de Cardinal Tower bonfire is -- ik word echt best vaak gesummoned, ook al denk ik dat ik overlevelled ben tov het gemiddelde karakter daar.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
fub schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 11:03:
Recentelijk zag ik op YT wat videos van mensen die DS2 gingen spelen (ondanks dat het ze werd afgeraden door de haters) en tot de conclusie kwamen dat DS2 gewoon een goede game is. En dat is natuurlijk ook gewoon zo. En toen begon het bij mij ook weer te kriebelen.
Ik ben dus weer opnieuw begonnen. Valt me op dat er nog echt veel activiteit rondom de Cardinal Tower bonfire is -- ik word echt best vaak gesummoned, ook al denk ik dat ik overlevelled ben tov het gemiddelde karakter daar.
vet, zag al op reddit dat er best nog wel een community is en deze maanden ook weer een soort van run0trough hebben.... morgen maar weer eens installeren op de ps5 wat dit is echt wel een top game

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-04 20:58
ThatsHollywood schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 11:27:
[...]

vet, zag al op reddit dat er best nog wel een community is en deze maanden ook weer een soort van run0trough hebben.... morgen maar weer eens installeren op de ps5 wat dit is echt wel een top game
de Reddit community doen jaarlijks inderdaad een soort "event" runthrough, waar ze een maand lang iedereen weer ophypen om te spelen, onder de noemer "return to Drangleic" als ik het goed heb onthouden.

DS2 is ook gewoon (ondanks de haat van velen) een geweldige game en persoonlijk mijn favoriet.
Zal hem binnenkort ook weer eens opstarten.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste