@ArnoldSmiley gefeliciteerd! Je mag inmiddels stoppen met jezelf tekort te doen, om tot hier te komen vereist doorzettingsvermogen en vaardigheid. Afgezien van die trap in het bos in DS1 valt er weinig te 'cheaten' of af te korten, er is geen makkelijke weg.
Well done, mocht je DS3 opstarten start ik misschien weer ff met je mee.
BB zou kunnen, ik had daar toch minder mee en heb hem daardoor nooit uitgespeeld. Misschien juist reden om het te doen. Heb alleen soms echt weken weer nul tijd om te gamen en dan hou ik het liever bij iets als FIFA met afgebakende porties (x wedstrijden).
Ga je queste in DS3 in elk geval volgen en proberen te ondersteunen. Tag me gerust als het zo ver is, ook als het na BB zou zijn.
In BB lees ik wel mee maar heb ik te weinig experience om je adviezen te geven.
Well done, mocht je DS3 opstarten start ik misschien weer ff met je mee.
BB zou kunnen, ik had daar toch minder mee en heb hem daardoor nooit uitgespeeld. Misschien juist reden om het te doen. Heb alleen soms echt weken weer nul tijd om te gamen en dan hou ik het liever bij iets als FIFA met afgebakende porties (x wedstrijden).
Ga je queste in DS3 in elk geval volgen en proberen te ondersteunen. Tag me gerust als het zo ver is, ook als het na BB zou zijn.
In BB lees ik wel mee maar heb ik te weinig experience om je adviezen te geven.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?