Zit er inmiddels weer helemaal in. M’n niveau is wel iets gedaald, vooral dingen als parry timings gaan nog niet 100%, en ik had net effe wat meer moeite met Lost Sinner dan de bedoeling was (voor een baas die toch behoorlijk makkelijk is). Maar het gaat de goede kant op, en inmiddels heb ik het grootste deel van Huntsman Copse verkend, en staan er twee bazen op me te wachten (Skeleton Lords en Executioners Chariot) die beiden in de eerste poging nog niet zo lekker gingen.
M’n character heeft inmiddels Faith op 22, maar miracles als Emit force of Lightning spear doen nog niet zo gek veel damage. Misschien even doorlevelen richting de 40. Werk aan de winkel!
Update: ik ga Faith nog even op 22 houden denk ik. Heb het idee dat het upgraden van wapens veel meer zin heeft dan levelen, dus dan heb ik liever meer Vigor en Endurance.
Executioner’s Chariot was uiteindelijk goed te doen, toen ik eenmaal een concreet plan had (op tijd schuilen, necromancers uitschakelen, niet te snel willen gaan). Skeleton Lords deed ik met Creighton of Mirrah (ik ben niet zo goed in overleven tegenover meerdere tegenstanders tegelijk), en dat was toen vrij easy.
Nu aanbeland in Harvest Valley, ziet er pittig uit!
Update #2: heb de meeste loot in Harvest Valley bij elkaar gegraaid, en daarna de Covetous Demon verslagen (easy!). Nu bij de eerste bonfire in Lower Earthen Peak. Ben inmiddels toch ook happy met m’n miracles, zijn een fijne aanvulling.
[
Voor 38% gewijzigd door
Denoiser op 02-01-2023 22:50
]