ye-roon schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Dat noemen we in de online wereld ook wel: LAG.
Helaas gebeurt het te vaak dat er lag is in multiplayer. Ik heb Cross Region Play op Restricted staan en alsnog speel ik tegen mensen uit japan, korea en de us. Gezien wij europa zijn, werkt de lag altijd in hun voordeel. Zo sta ik achter een pilaar en iemand dual wield die crossbows die een paar bolts tegelijk schieten. Ineens ben ik 80% van me life kwijt, gezien hij om de pilaar gelopen is en me schiet. Wat dus niet geregistreerd was op mijn scherm. Of die back stab terwijl ik met me rug naar een muur sta. Of die parry terwijl die dude in z'n dodge rol zit. Of die parry terwijl hij me slaat en dus dubbel aanvalt. Ik zou willen dat de cross region play optie gewoon werkt, ipv die lag mensen van across the world in mijn wereld te hebben.
In ander nieuws, gister NG++ gestart, ik loop door no mans warf, ben ergens halverwege, you are invaded by dark spirit Morrigan. fasmrasmmoergrrrrr, dus ik denk, ik ren terug naar het begin van het level, mocht ik dood gaan, dan heb ik mijn souls snel terug. Dus ik sta daar bij de bruggen in het licht van een fakkel te wachten en te wachten en nog meer te wachten. Ik zie die dude constant lopen, dus hij moet mij ook kunnen zien. Maar hij komt niet op me af... Hij loopt op gegeven moment recht op me af, moet me dus gewoon zien staan, maar nee, hij gaat dat huisje in direct links als je net de warf binnenkomt. Hij staat daar op het balkon en eindelijk ziet hij me. Hij springt van het balkon, rolt, mist de brug, dondert in het water. INVADER VANQUISHED. I lol'd, is tie me fucking 10 min aan het zoeken, vind hij me rolt ti in het water.
en @FreakGIB: voor rank 3 in de blue sentinals covenent moet je totaal 500 victories hebben. Dat kunnen victories in de duel arena zijn, het verslaan van red phantoms wanneer je summoned word door een apostle of blue of het verslaan van de host door sinners te invaden via een cracked blue eye orb. Het totaal van deze victories telt. Het probleem is dat er te weinig apostles of blue zijn, dus je word bijna niet gesummoned om te helpen. Om te duelen heb je een token of fidelity nodig, die krijg voor het succesvol killen van een boss als white phantom of als je de red phantom verslaat die de host invade. Bij het starten van de duel, word zo'n token op gebruikt. Je bent het dus kwijt of je wint of verliest. Dus je moet continue gaan co-oppen voor die tokens, dan duelen, dan weer co-oppen etc.
ik zit ook bij die blue sentinals covenant maar de items die je uiteindelijk krijgt op rang1 2 en 3 kan je ook in NG++ kopen van Chancellor Wellager ik denk dat ik er uit stap had meer lol in de Rat king Covenant.
misschien als ik beter word in PVP dat ik een PVP Covenant join.
gisteren ook Licia Of Lindeldt verslagen mini quest
spoiler:gebruik gemaakt van de Crushed Eye Orb bij die spitsing waar je haar kan vragen om een andere route te kiezen als je de 4 great old ones heb verslagen en je hebt de Crushed Eye Orb in je quick inventory dan krijg je daar een melding dat je dat item kan gebruiken je komt dan als Red invader in haar werld maar Menn die meid is Pittig misschien komt dat ook omdat ik al in NG+ zit en de Bonfire bij Majula 3 x heb versterkt on de Butterfly outfit te krijgen ik zit daar dus eigenlijk in NG++++ maar als ik haar raak met Sunlight Spear doe ik wel 1000+ damage maar er gaat maar een heel klein puntje van haar HP bar
uiteindelijk alle 6 de Sunlight en ruim 30+ Heavy Lighning Spear ging ze down maar ik ben ook wel 10+ keer dood gegaan als ze mij raakt met ik denk ook Sunlight spear ben ik op een streepje na dood
soms komt ze ook naar je toe lopen en slaat ze je ook erg au en als je te dicht bij komt doet ze soms een ik denk Force attack weet niet precies wat het is maar insta kill voor mij.
maar het is uiteindelijk gelukt heb nu de Soothing Sunlight en nog een aantal items Pfff was niet makelijk lastiger dan de meeste Bossen leek wel of ze meer HP had dan de Epic Dragon daar deed ik meer damage op zijn HP bar dan bij haar ?