Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:31:
Ik vind het ook geen lelijke game. Toegegeven, sommige textures zijn wat korrelig en zouden beter kunnen. Maar met deze gameplay zie ik dat met gemak door de vingers. Het design zelf, en de levelopbouw, maakt ook een hoop goed. Ze weten er altijd iets spectaculairs van te maken.

Sowieso, mensen die voornamelijk kijken naar de graphics kunnen beter bij Battlefield blijven.
Wat je gewoon ziet is het verschil tussen 720p (ps3/xbox 360) en 1080p (PC) en dat merk je nogal als je een fatsoenlijke maat tv hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Heb gisteren de Rotten ook verslagen had dat hele gebied gemist was al wel een keer met de trap daar beneden geweest maar werd meteen gepoisend toen en dacht kom hier later wel een keer terug

maar idd niet echt fijn om daar rond te lopen maar de Boss zelf was een makkie

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59
Kan iemand mij een plek adviseren om Mastodons te farmen? Ik heb die in Doors of Pharros down. In Drangleic Castle kan het natuurlijk wel maar het zijn er niet zo veel en ze zijn aardig verspreid met die vervelende Allone Knight Archers tussendoor. Is dat wel de beste plek of komt er later nog een goede plek?

Inmiddels in Shrine of Amana. Looking Glass Knight viel me een beetje tegen, weet nog dat ik helemaal excited werd toen er een gameplay filmpje lekte met die fight.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:51:
Kan iemand mij een plek adviseren om Mastodons te farmen? Ik heb die in Doors of Pharros down. In Drangleic Castle kan het natuurlijk wel maar het zijn er niet zo veel en ze zijn aardig verspreid met die vervelende Allone Knight Archers tussendoor. Is dat wel de beste plek of komt er later nog een goede plek?

Inmiddels in Shrine of Amana. Looking Glass Knight viel me een beetje tegen, weet nog dat ik helemaal excited werd toen er een gameplay filmpje lekte met die fight.
je zou je Bonfire kunnen versterken in Doors of Pharros volgens mij komen de monsters dan weer terug en kan je ze opnieuw killen en je krijgt misschien meer Souls maar weet het niet zeker

ik heb bij mij ook die Bonfire versterkt maar ik had toen nog steeds de Mastodons dus ik weet niet zeker of ze terug komen en ik deed het alleen maar om het lastiger te maken voor de Invaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Welke builds hebben jullie tot nu toe geprobeerd? Ik ben van plan om een intelligence en/of faith build te maken voor de eerste playthrough. Daarna waarschijnlijk een dexterity build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
FreakGIB schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:25:
[...]

je zou je Bonfire kunnen versterken in Doors of Pharros volgens mij komen de monsters dan weer terug en kan je ze opnieuw killen en je krijgt misschien meer Souls maar weet het niet zeker

ik heb bij mij ook die Bonfire versterkt maar ik had toen nog steeds de Mastodons dus ik weet niet zeker of ze terug komen en ik deed het alleen maar om het lastiger te maken voor de Invaders.
Ja als je versterkt komen enemies weer terug naar het schijnt, daar heb ik me nog niet toe kunnen verleiden. Die in Doors of Pharros zijn weer vervelend vanwege al dat water en die vervelende ratten / hyenas. Misschien toch maar in Drangleic Castle dan, kan ik ook proberen de armors van de Syan Knights en Allonne Captains op te pikken.
NoFearz schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:55:
Welke builds hebben jullie tot nu toe geprobeerd? Ik ben van plan om een intelligence en/of faith build te maken voor de eerste playthrough. Daarna waarschijnlijk een dexterity build.
Ik heb een Strength (/ Endurance) build, met wisselende armors (zo lang ik maar onder 70% equip load blijf), meestal met Tower Shield (+10) en Bastard Sword (+10), afgewisseld met Black Knight Halberd. Die laatste wil ik vervangen door Mastodon Halberd en uiteindelijk Giant Warrior Club, die scalen beiden erg goed met strength, op +10 heeft de Halberd 410 base damage en een A-scaling en de Club zelfs 460 / A-scaling. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door snmght op 14-04-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:04:
[...]

Ja als je versterkt komen enemies weer terug naar het schijnt, daar heb ik me nog niet toe kunnen verleiden. Die in Doors of Pharros zijn weer vervelend vanwege al dat water en die vervelende ratten / hyenas. Misschien toch maar in Drangleic Castle dan, kan ik ook proberen de armors van de Syan Knights en Allonne Captains op te pikken.

[...]

Ik heb een Strength (/ Endurance) build, met armor waarmee ik steeds onder 70% equip load blijf, meestal met Tower Shield (+10) en Bastard Sword (+10), afgewisseld met Black Knight Halberd. Die laatste wil ik vervangen door Mastodon Halberd en uiteindelijk Giant Warrior Club, die scalen beiden erg goed met strength, op +10 heeft de Halberd 410 base damage en een A-scaling en de Club zelfs 460 / A-scaling. _/-\o_
met Base damage bedoel je toch de waardes die je in je stats menu ziet bij je wapens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
FreakGIB schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:41:
[...]

met Base damage bedoel je toch de waardes die je in je stats menu ziet bij je wapens ?
Ja klopt, en in dit geval is het dan 460 puur physical damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:54:
[...]

Ja klopt, en in dit geval is het dan 460 puur physical damage.
A oke nu snap ik waarom ik met 2a3 klappen dood ben als ik geinvade word
het is niet makelijk as Mage moet echt geluk hebben dat de tegenstander niet kan weg rollen en niet te veel weerstand heeft tegen Magie Faith Dark of Vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
FreakGIB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:27:
[...]

A oke nu snap ik waarom ik met 2a3 klappen dood ben als ik geinvade word
het is niet makelijk as Mage moet echt geluk hebben dat de tegenstander niet kan weg rollen en niet te veel weerstand heeft tegen Magie Faith Dark of Vuur.
Ik ben zelf niet zo handig met Faith of Int builds, heb ze wel gehad in DS (in DS2 nog niet aan toe gekomen) maar het lijkt me dat iets als Homing Soul Mass wel enigzins helpt? Dan dwing je ze in feite uit de buurt te blijven of te ontwijken, dat kost ook weer de nodige stamina waardoor men niet met zo een heftig wapen kan swingen. Belangrijkste lijkt me vooral zo veel mogelijk afstand houden en als je dan zelf ook nog eens onder 30% equip load blijft kun je zelf ook ver rollen als ze toch in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:27:
[...]

Ik ben zelf niet zo handig met Faith of Int builds, heb ze wel gehad in DS (in DS2 nog niet aan toe gekomen) maar het lijkt me dat iets als Homing Soul Mass wel enigzins helpt? Dan dwing je ze in feite uit de buurt te blijven of te ontwijken, dat kost ook weer de nodige stamina waardoor men niet met zo een heftig wapen kan swingen. Belangrijkste lijkt me vooral zo veel mogelijk afstand houden en als je dan zelf ook nog eens onder 30% equip load blijft kun je zelf ook ver rollen als ze toch in de buurt komen.
Homing soul Mass doet niet zo veel Damage Crystal Homing souls mass wel maar daar heb je er maar 3 van bij je de Dark versie van Homing soul doet wel veel damage maar die is vrij traag
eenigste wat echt veel damage doet zijn de Great Resonant Soul en Firestorm attacks
voor Great Resonant Soul verbruik je wel 500 souls per keer dat je het cast maar de Damage als je iemand raakt unchielded AUW laat ik het zo zeggen ik heb een aantall Arena battles gedaan ik gebruik dan Affinity dat is de dark variant van Homing souls en ik gebruik dan ook Great Resonant Soul
als iemand door alle 2 geraakt word zijn ze tot nu to meteen dood gevecht duurt dan niet langer dan 10 sec ik zit zelf op SL 120 en SM over de 2m
ik heb ook all een paar keer een Privet message gehad via PS3 chat dat ze dat lame vinden en Mages zijn te sterk.
maar goed die genen kunnen dus niet goed ontwijken wat dus vrij goed te doen is tegen de meeste attacks want meestal verlies ik van Longsword tegenstanders zeker in kleine ruimtes
mijn Intel is ergens rond de 45 geloof ik en Faith rond de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Er zijn geruchten dat Dark Souls 2 voor de pc nog een vertraging oploopt tot 2 mei. Als dit zo is dan ga ik toch maar eerst Demon's Soul aanschaffen voor de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:50:
Er zijn geruchten dat Dark Souls 2 voor de pc nog een vertraging oploopt tot 2 mei. Als dit zo is dan ga ik toch maar eerst Demon's Soul aanschaffen voor de vakantie.
Demon Souls is toch niet uit op de PC maar alleen op de PS3

en waarom speel je dan DS2 niet op de PS3 of wil je betere graphics zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
FreakGIB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:43:
[...]

Demon Souls is toch niet uit op de PC maar alleen op de PS3

en waarom speel je dan DS2 niet op de PS3 of wil je betere graphics zien ?
Ik speel vaker op de PC en daar was die veel goedkoper voor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Nfear op 15-04-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:57:
[...]

Ik speel vaker op de PC en daar was die veel goedkoper voor ;)
A oke maar ben je niet bang voor cheater op de PC ik hoor van die verhalen van ventjes die niet dood kunnen op youtube veel filmpjes van te zien volgens mij heb je op de PS3 daar geen last van ik heb het nog niet mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
NoFearz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:50:
Hmmm met nog 10 dagen te gaan tot release? Wat kunnen die 7 dagen voor een ontwikkelaar nog opleveren zo aan het einde van de ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
FreakGIB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:14:
[...]

A oke maar ben je niet bang voor cheater op de PC ik hoor van die verhalen van ventjes die niet dood kunnen op youtube veel filmpjes van te zien volgens mij heb je op de PS3 daar geen last van ik heb het nog niet mee gemaakt.
Bij Dark Souls viel dit wel mee. Ben één keer een cheater tegengekomen die ik summonde en hij had zieke health regen en onmogelijke level volgens een gast die mij probeerde te invaden. De invader kon zijn level zien met één of andere pvp tool.

EDIT:

Gelukkig geen delay voor iedereen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Nfear op 15-04-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer1981
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-01 08:11
Hallo iedereen ik ben zelf darksouls 2 op de xbox 360 aan het spelen en dat gaat allemaal goed tot 3 a 4 dagen geleden toen kon ik niet meer in de online mode komen. mij vraag is hebben meer mensen hier last van zo ja heeft iemand dit ook kunnen oplossen en zou die mij ook willen helpen.

ik kan met andere spellen wel gewoon online gamen
al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
peer1981 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:07:
Hallo iedereen ik ben zelf darksouls 2 op de xbox 360 aan het spelen en dat gaat allemaal goed tot 3 a 4 dagen geleden toen kon ik niet meer in de online mode komen. mij vraag is hebben meer mensen hier last van zo ja heeft iemand dit ook kunnen oplossen en zou die mij ook willen helpen.

ik kan met andere spellen wel gewoon online gamen
al vast bedankt
Nope, gisteren nog online geweest....installatie van 1.04 wel gelukt? Moet overigens automatisch gaan...

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Gisteren de Mastodon Halberd gescoord, bruut wapen! Zijn er enemies die titanite chunk droppen? Daarmee kan ik hem verder upgraden. Ga nu even Shrine of Amana leegfarmen voor Human Effigy en vooral Twinkling Titanite. Die laatste om Ruin Set te upgraden, heel leuke specs/weight ratio.

Met nieuwe Halberd en Grym Greatshield even terug gegaan naar Smelter Demon en hem in 1 x probleemloos aan de kant kunnen zetten, net als die Purseur lookalike. Bazen waar ik nu nog voor terug moet omdat ik ze geskipt heb zijn Executioner's Chariot en Royal Rat Authority.

[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 16-04-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer1981
VinnieV schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:37:
[...]

Nope, gisteren nog online geweest....installatie van 1.04 wel gelukt? Moet overigens automatisch gaan...
ik denk dat het na de update is gekomen heb het spel al van me xbox afgehaald en weer opnieuw erop gezet maar dan veranderd er niks en blijft het het zelfde jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
peer1981 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:32:
[...]

ik denk dat het na de update is gekomen heb het spel al van me xbox afgehaald en weer opnieuw erop gezet maar dan veranderd er niks en blijft het het zelfde jammer genoeg
heb je nog wel genoeg ruimte op je HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer1981
ja nog 40 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:11:
Gisteren de Mastodon Halberd gescoord, bruut wapen! Zijn er enemies die titanite chunk droppen? Daarmee kan ik hem verder upgraden. Ga nu even Shrine of Amana leegfarmen voor Human Effigy en vooral Twinkling Titanite. Die laatste om Ruin Set te upgraden, heel leuke specs/weight ratio.

Met nieuwe Halberd en Grym Greatshield even terug gegaan naar Smelter Demon en hem in 1 x probleemloos aan de kant kunnen zetten, net als die Purseur lookalike. Bazen waar ik nu nog voor terug moet omdat ik ze geskipt heb zijn Executioner's Chariot en Royal Rat Authority.
Human efigy krijg je ook als je die oude wijfen dood maakt in inbetwikx of hoe die plek ook heet volgens mij krijg je zo rond de 6 effigy's daar

maar ik ben ook opzoek naar Twinkling Titanite is Shrine of Amana de eenigste plek waar dat te farmen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
FreakGIB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:29:
[...]

Human efigy krijg je ook als je die oude wijfen dood maakt in inbetwikx of hoe die plek ook heet volgens mij krijg je zo rond de 6 effigy's daar

maar ik ben ook opzoek naar Twinkling Titanite is Shrine of Amana de eenigste plek waar dat te farmen is.
Daar haal ik het nu wel vandaan ja! En ik was in Doors of Pharros, daar dropt Titanite Chunk blijkbaar van de Gyrm Warriors. Ik heb Royal Rat Authority ook down, wel een vreselijk irritante fight is dat zeg. Ik deed met sommige hits nu wel > 700 damage aan hem met de fully upgraded Mastodon Halberd. Alleen die kleine ratten deden me in eerste instantie steeds de das om.

Heeft iemand trouwens die Giants in Black Gulch dood gekregen? Vreselijk harde klappen delen die uit, met zijn tweetjes, in een kleine donkere area. No fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
snamgaah schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:19:
[...]
Heeft iemand trouwens die Giants in Black Gulch dood gekregen? Vreselijk harde klappen delen die uit, met zijn tweetjes, in een kleine donkere area. No fun!
spoiler:
die giants zijn makkelijk hoor. ren gewoon naar binnen, ontwijk ze en ren het kleine grotje in. leef je vervolgens uit met ranged attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Yokidrink schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:36:
[...]

spoiler:
die giants zijn makkelijk hoor. ren gewoon naar binnen, ontwijk ze en ren het kleine grotje in. leef je vervolgens uit met ranged attack
Thanks dat klinkt goed, ga ik proberen! Gisteren eindelijk overstag gegaan en ook maar eens arrows gaan gebruiken. Poison arrow maken Shrine of Amana stukken fijner, 4 pijlen in zo'n irritante Priestess en even geduld hebben. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:19:
[...]

Daar haal ik het nu wel vandaan ja! En ik was in Doors of Pharros, daar dropt Titanite Chunk blijkbaar van de Gyrm Warriors. Ik heb Royal Rat Authority ook down, wel een vreselijk irritante fight is dat zeg. Ik deed met sommige hits nu wel > 700 damage aan hem met de fully upgraded Mastodon Halberd. Alleen die kleine ratten deden me in eerste instantie steeds de das om.

ik heb die Royal Rat Authority nu voor de 2de keer dood had mijn bonfire versterkt en dan krijg je de boss weer terug en je moet hem alleen doen vind ik altijd een hell maar hij kan heel slecht tegen vuur dus het is weer gelukt.

maar die giants in black Gulch ook weer gemist Pfff kan ik weer naar dat gebied gaan zitten ze een beetje in de buurt van een Bonfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
FreakGIB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:12:
[...]

ik heb die Royal Rat Authority nu voor de 2de keer dood had mijn bonfire versterkt en dan krijg je de boss weer terug en je moet hem alleen doen vind ik altijd een hell maar hij kan heel slecht tegen vuur dus het is weer gelukt.

maar die giants in black Gulch ook weer gemist Pfff kan ik weer naar dat gebied gaan zitten ze een beetje in de buurt van een Bonfire.
spoiler:
Ja er zijn daar 2 bonfires maakt niet zo heel veel uit welke je neemt. Die monsters die uit dat water komen droppen overigens ook Titanite Chunk merkte ik! Als je vanaf de eerste bonfire komt dan is er na die 2e worm vlakbij de afgrond een randje te zien waar je op kunt landen als je van de rand af loopt. Met een torch is het wat beter te zien, je hebt geen fall damage reduction nodig het is vrij dichtbij alleen moeilijk te zien in het duister. Have fun met ze. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door snmght op 17-04-2014 15:10 . Reden: Spoiler tags toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snamgaah schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:26:
[...]

Ja er zijn daar 2 bonfires maakt niet zo heel veel uit welke je neemt. Die monsters die uit dat water komen droppen overigens ook Titanite Chunk merkte ik! Als je vanaf de eerste bonfire komt dan is er na die 2e worm vlakbij de afgrond een randje te zien waar je op kunt landen als je van de rand af loopt. Met een torch is het wat beter te zien, je hebt geen fall damage reduction nodig het is vrij dichtbij alleen moeilijk te zien in het duister. Have fun met ze. ;)
Oh nice, dat wist ik ook nog niet! Bedankt voor de tip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
snamgaah schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:26:
[...]

spoiler:
oke thx

ik heb trouwens Twinkeling Titanite nodig en niet Titanite chunk ik wil mijn Staf of wisdom upgraden die doet nu op +3 meer damage dan de staf of amana op +10 als ik sorcery gebruik

ik word daar trouwens constant geinvade door een blue invader word de laatste tijd heel veel geinvade
welke governant moest je ook al weer zijn om hulp te krijgen tegen invaders

[ Voor 10% gewijzigd door FreakGIB op 17-04-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Ik speel nu altijd offline. was die invasies zat. beetje jammer dat je eigenlijk gedwongen wordt pvp te doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yokidrink schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:39:
Ik speel nu altijd offline. was die invasies zat. beetje jammer dat je eigenlijk gedwongen wordt pvp te doen,
Nou..niet gedwongen dus want je kan het ook offline spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik zou zelf nooit offline spelen, de messages op de grond en het zien van rondlopende mensen en het bekijken van deaths van spelers vind ik te leuk :P Als je niet pvp wil moet je gewoon hollow blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:24:
Ik zou zelf nooit offline spelen, de messages op de grond en het zien van rondlopende mensen en het bekijken van deaths van spelers vind ik te leuk :P Als je niet pvp wil moet je gewoon hollow blijven.
Hollow of human dat maakt in Dark Souls 2 niet uit je kan altijd geinvade worden
in Dark souls 1 kon je alleen geinvade worden als je Human was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
FreakGIB schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:01:
[...]

Hollow of human dat maakt in Dark Souls 2 niet uit je kan altijd geinvade worden
in Dark souls 1 kon je alleen geinvade worden als je Human was
Oh dat wist ik niet 8)7 Lijkt mij dan heel erg vervelend als je elke 10 minuten een invade krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:48:
[...]

Oh dat wist ik niet 8)7 Lijkt mij dan heel erg vervelend als je elke 10 minuten een invade krijgt.
ach ja je went er aan en tot nu toe als ik zo'n 4 x achter elkaar ben geinvade op de zelfde plek lijkt het daarna wel even rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:13

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Hey mensen,

Het lijkt mij wel vet om met vrienden te coöp door het spel te gaan. Zelf heb ik ervaring met Demons Souls en Dark Souls maar ik heb hier het mp aspect vrijwel geheel genegeerd (op de invasions na dan natuurlijk :P ). Weten jullie hoe makkelijk het is om elkaar te treffen voor coöp? Kan het gewoon via vriendenlijst o.i.d. (het gaat Steam worden voor mij) of is het random aan iemand gekoppeld worden?...

Hoe dan ook ga ik DS2 kopen, maar coöp zal een benodigde zijn voor vrienden met minder ervaring in deze martelgang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sumerechny schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:35:
Hey mensen,

Het lijkt mij wel vet om met vrienden te coöp door het spel te gaan. Zelf heb ik ervaring met Demons Souls en Dark Souls maar ik heb hier het mp aspect vrijwel geheel genegeerd (op de invasions na dan natuurlijk :P ). Weten jullie hoe makkelijk het is om elkaar te treffen voor coöp? Kan het gewoon via vriendenlijst o.i.d. (het gaat Steam worden voor mij) of is het random aan iemand gekoppeld worden?...

Hoe dan ook ga ik DS2 kopen, maar coöp zal een benodigde zijn voor vrienden met minder ervaring in deze martelgang ;)
er zijn een aantal dingen verander ten opzichte van Dark Souls 1

je moet nog steeds zo rond de 10% in de buurt zitten van elkaars Soul Level maar je heb nu ook een aparte meter Soul Memory die zie je bij je stats menu bovenin rechts dat zijn je totaal verzamelde Souls dus ook als je dood gaat alles wat je ooit verzameld hebt
dat moet ook zo rond de 10% in de buurt zitten van de gene waarmee je wil spelen

dan heb je nog een Ring de Name-engraved Ring als je die ring omdoet krijg je een popup screen en kan je uit 10 verschillende goden kiezen als de ander het zelfde doet dan mag je Soul Level en je Soul Memory ik geloof 15% uit elkaar liggen
lees anders even dit stukje
http://darksouls2.wikidot.com/online-matchmaking

[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 21-04-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

FreakGIB schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:23:
[...]

er zijn een aantal dingen verander ten opzichte van Dark Souls 1

je moet nog steeds zo rond de 10% in de buurt zitten van elkaars Soul Level maar je heb nu ook een aparte meter Soul Memory die zie je bij je stats menu bovenin rechts dat zijn je totaal verzamelde Souls dus ook als je dood gaat alles wat je ooit verzameld hebt
dat moet ook zo rond de 10% in de buurt zitten van de gene waarmee je wil spelen

dan heb je nog een Ring de Name-engraved Ring als je die ring omdoet krijg je een popup screen en kan je uit 10 verschillende goden kiezen als de ander het zelfde doet dan mag je Soul Level en je Soul Memory ik geloof 15% uit elkaar liggen
lees anders even dit stukje
http://darksouls2.wikidot.com/online-matchmaking
Jeus, niet alleen de gameplay is moeilijk dus. Ik ben benieuwd of ik mensen zo ver kan krijgen. Anders ga ik lekker 'solo'. Bedankt voor de reply (ik kon zelf geen duidelijke informatie vinden deze keer :F ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sumerechny schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:19:
[...]

Jeus, niet alleen de gameplay is moeilijk dus. Ik ben benieuwd of ik mensen zo ver kan krijgen. Anders ga ik lekker 'solo'. Bedankt voor de reply (ik kon zelf geen duidelijke informatie vinden deze keer :F ).
je kon trouwens bij geen van de Soul games makelijk Co op spelen
als je iemand summond dan is die bij je totdat je de Boss in dat gebied hebt verslagen daarna is het over
n verdwijnt de gesummonde speler weer
ik merkt wel in DS2 dat als ik iemand summon en de Boss versla je dan nog steeds mensen kan summonen
en je ook weer een Fog muur krijgt te zien waar je doorheen ging om de Boss te verslaan alleen is die dan leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Voor de geïnteresseerden: op GMG kan je de game nu kopen voor €37,50 met kortingscode GMG025-EASTER-024HRS.

http://www.greenmangaming.../action/dark-souls-ii-eu/

Ik denk dat ik hem toch eens ga aanschaffen. Was 't niet van plan, maar dit lijkt me wel een leuke prijs :)

EDIT:
Toch gekocht voor €35,50 (€2,00 bonus door eerdere aankopen op GMG), mooie prijs :)

[ Voor 27% gewijzigd door Bv202 op 22-04-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bv202 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:10:
Voor de geïnteresseerden: op GMG kan je de game nu kopen voor €37,50 met kortingscode GMG025-EASTER-024HRS.

http://www.greenmangaming.../action/dark-souls-ii-eu/

Ik denk dat ik hem toch eens ga aanschaffen. Was 't niet van plan, maar dit lijkt me wel een leuke prijs :)

EDIT:
Toch gekocht voor €35,50 (€2,00 bonus door eerdere aankopen op GMG), mooie prijs :)
Veel plezier ben benieuwd of de Console poort goed is zover ik begreep hebben ze het spel geprogrammeerd op Pc's dus het zou goed moeten zijn
maar houd ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik begin Darklurker redelijk te haten Damm ik ben nu al zo vaak dood gegaan dat de grot voordat je bij hem komt al leeg is niemand spawnd daar meer ik gebruik de route via shaded woods
er zijn nu 3 Bossen alle 3 optioneel gelukkig die ik niet dood krijg
Epic Dragon Grrrr, Vendrick duurt zo lang en 1 foutje Dood en Darklurker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Ok, dus ik met faith build (lvl222 na ng+ final boss kill) met 3x greater lightning spear, lion mage set +10, stamina ring+2, fast cast ring+2 (even de naam kwijt), greater magic shield gebuffed, npc gesummoned, mushroom geslikt... naar Nashandra gegaan
..
30 seconden later is ze dood

ligt het aan mij of is die baas als ranged gewoon veel te makkelijk?
ik liet gewoon de npc naar haar toe gaan, ben bij de poort blijven staan en heb greater lightning spear gespammed (faith 55). Voor een spel als dit vind ik dit toch wel te makkelijk hoor. De meeste bazen zijn voor casters makkelijker dan al het grut wat je tegenkomt voor je naar binnen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Yokidrink schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:51:
Ok, dus ik met faith build (lvl222 na ng+ final boss kill) met 3x greater lightning spear, lion mage set +10, stamina ring+2, fast cast ring+2 (even de naam kwijt), greater magic shield gebuffed, npc gesummoned, mushroom geslikt... naar Nashandra gegaan
..
30 seconden later is ze dood

ligt het aan mij of is die baas als ranged gewoon veel te makkelijk?
ik liet gewoon de npc naar haar toe gaan, ben bij de poort blijven staan en heb greater lightning spear gespammed (faith 55). Voor een spel als dit vind ik dit toch wel te makkelijk hoor. De meeste bazen zijn voor casters makkelijker dan al het grut wat je tegenkomt voor je naar binnen gaat.
ik heb ook bijna geen problemen gehad met Bossen waar je iemand kan summonen zodat de Boss bezig word gehouden dan is het een aantal Spells casten en klaar :) maar bij Bossen waar je het alleen moet doen is het toch behoorlijk lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Na het spelen van deel 1 Destianto in "[Multi] Dark Souls" werd ik laaiend enthousiast toen ik hoorde dat er een 2de deel aankwam.

Door drukte ben ik er nog niet aan toegekomen maar vandaag toch maar de game besteld voor een zeer respectabele prijs van € 30,88 incl. verzending. http://www.gameshop-twent...ers&utm_campaign=tweakers

Uit dit soort games willen we natuurlijk het maximale halen dus ook de Strategy Guide mocht niet ontbreken ;) http://www.bol.com/nl/p/d...n-guide/9200000024566182/
Uit het Bol.com kortingscodes/coupons ook nog eens een korting van € 2,50 gevist en mijn dag kan niet meer stuk.

Ik kijk met veel enthousiasme uit naar dit avontuur !

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Die Ancient Dragon is geen kattepis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Nog twee dagen en DS2 is er voor de PC...tot nu toe heb ik geen last gehad van ongeduld maar het is nu toch zover. Titanfall biedt niet meer voldoende afleiding ;w

Ik zit er aan te denken om een DEX/magic (nog geen idee welke) build te maken voor DS2, maar ik lees allemaal berichten dat het spel daar niet op gebouwd is. DS1 heb ik doorgespeeld met een STR build + Black Knight Shield (?). Maar een meer mobiele build lijkt me ook wel leuk deze keer.

Hebben jullie hier ervaring met een DEX build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Sumerechny schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:31:
Nog twee dagen en DS2 is er voor de PC...tot nu toe heb ik geen last gehad van ongeduld maar het is nu toch zover. Titanfall biedt niet meer voldoende afleiding ;w

Ik zit er aan te denken om een DEX/magic (nog geen idee welke) build te maken voor DS2, maar ik lees allemaal berichten dat het spel daar niet op gebouwd is. DS1 heb ik doorgespeeld met een STR build + Black Knight Shield (?). Maar een meer mobiele build lijkt me ook wel leuk deze keer.

Hebben jullie hier ervaring met een DEX build?
Een dex build is zeker te doen. Je moet het eerder hebben van dodgen en parrying. Vergt wat meer oefening dan een schild voor je uit houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Darklurker is Dood hehehe Lightning deed hem de das om haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Begrijp ik goed dat je kan respeccen?.. :S

(ik weet ook wel waarmee maar kan zo snel niet uitvogelen hoe ik de spoiler tag moet toevoegen :$ )

[ Voor 74% gewijzigd door Sumerechny op 24-04-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sumerechny schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:37:
Begrijp ik goed dat je kan respeccen?.. :S

(ik weet ook wel waarmee maar kan zo snel niet uitvogelen hoe ik de spoiler tag moet toevoegen :$ )
klopt je kan respeccen met de
spoiler:
Soul Vessel

[ Voor 3% gewijzigd door FreakGIB op 24-04-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

FreakGIB schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:27:
[...]

klopt je kan respeccen met de
spoiler:
Soul Vessel
Ben je dan al je souls kwijt van het levelen of komen ze weer beschikbaar? (optie 1 lijkt me het meest DS namelijk :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sumerechny schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:44:
[...]

Ben je dan al je souls kwijt van het levelen of komen ze weer beschikbaar? (optie 1 lijkt me het meest DS namelijk :'( )
gelukkig niet lees heb ook een youtube link toegevoegd waar ze het laten zien

spoiler:
Use Reset your character back to starting Class stats and redistribute levels by offering it to Strowen in Things Betwixt. Any Souls you might have during this process are retained
YouTube: Dark Souls II: Soul Vessel (How to Reset all your levels in Dark Souls 2)

[ Voor 19% gewijzigd door FreakGIB op 24-04-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

FreakGIB schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:09:
[...]
gelukkig niet lees heb ook een youtube link toegevoegd waar ze het laten zien
Wederom dank :) . In DS baalde ik op een bepaald moment omdat ik in een vlaag van verstandsverbijstering een paar levels verkeerd had gekozen |:(

Edit: Wat is jullie mening, zijn er bepaalde wapens écht beter of valt dat wel mee? Er zijn natuurlijk betere wapens maar volgens mij valt de meerwaarde vaak reuze mee afhankelijk van je speelstijl.

[ Voor 22% gewijzigd door Sumerechny op 24-04-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Je kan toch éénmalig respeccen?

Ik kan zelf nog niet kiezen tussen een faith, intelligence of hex build. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:08:

Ik kan zelf nog niet kiezen tussen een faith, intelligence of hex build. Wat raden jullie aan?
ik heb meerdere soul vessels gevonden dus meerdere keren respeccen
maar heb het nog niet gebruikt ik heb mijn intel rond de 50+ en faith 40+ maar heb dat gedaan zodat ik sommige spells kan gebruiken maar die blijken later toch of tegen te vallen of niet zo vaak te gebruiken en dan zou ik misschien wel iets willen aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Om nog even terug te komen op de scaling heb ik even rondgekeken naar wat tests. Ik kwam deze tegen. Het lijkt erop dat de scaling echt minimaal is en je dus beter voor een elemental weapon kunt gaan en gewoon tot de minimum requirements moet investeren voor het wapen dat je wilt gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

NoFearz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:08:

Dat wilde ik stiekem ook gaan vragen :+
NoFearz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:25:
Om nog even terug te komen op de scaling heb ik even rondgekeken naar wat tests. Ik kwam deze tegen.
Goed om even te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Sumerechny schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:40:
[...]

Dat wilde ik stiekem ook gaan vragen :+

[...]

Goed om even te zien :)
Ikzelf denk dat ik voor een Hex build ga, omdat daar Faith en Intelligence voor nodig is en daardoor kun je ook gewone Sorceries en Miracles gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Spel si uit voor de PC, heerlijk :D alleen beetje jammer weer van keyboard controls (...met name blocken na een 'actie') verder gaat het wel aardig. Vraagje voor de rest: Kan iemand me uitleggen waar ik mn torches vind en wat ik er mee kan / moet? (...en ook eventueel keybind oid mocht het nodig zijn :3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Fiole schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:34:
Spel si uit voor de PC, heerlijk :D alleen beetje jammer weer van keyboard controls (...met name blocken na een 'actie') verder gaat het wel aardig. Vraagje voor de rest: Kan iemand me uitleggen waar ik mn torches vind en wat ik er mee kan / moet? (...en ook eventueel keybind oid mocht het nodig zijn :3)
Torches vind je op random plekken in het spel en soms als drop van mobs. Het enige doel van Torches is je omgeving verlichten! Als je iets te donken vindt dan steek je er een aan bij een Bonfire of een scone en je hebt licht. (Met mooie schaduw sfx trouwens!)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Maar...hoe? ik zie nergens Torches in mn inventory, en op de PC zie ik nergens een optie om een torch aan te steken :/ Heb er ondertussen tig of wat op zak maar kan er dus niets mee. Geen idee hoe idg. Stom :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Fiole schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:47:
Maar...hoe? ik zie nergens Torches in mn inventory, en op de PC zie ik nergens een optie om een torch aan te steken :/ Heb er ondertussen tig of wat op zak maar kan er dus niets mee. Geen idee hoe idg. Stom :<
Ik heb het spel nog niet kunnen opstarten...maaar ;)

Al als wapen uitgerust en dan geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Dat is het hem dus: je hebt hem niet als wapen. Heb een "timer" gevonden in mn Equip scherm die aangeeft hoelang ie nog kan branden (...denk ik). Staat nu op 55 min, je begint dacht ik met 5 min. Alleen nog steeds geen idee hoe ik dat ding aansteek :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Fiole schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:47:
De muis + keyboard controls zijn weer niet veel soeps helaas en vrij rebinden is niet mogelijk in het menu. Controller is weer aan te raden (je ziet ook de controller knoppen in beeld in plaats van de toetsen die je moet gebruiken als hints).

Verder meestal vrij strak 60fps met alles op max op 1920x1200 dus met de performance zit het wel goed. Met een 16:10 resolutie krijg je wel zwarte balken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sumerechny schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:58:
[...]

Ik heb het spel nog niet kunnen opstarten...maaar ;)

Al als wapen uitgerust en dan geprobeerd?
als je bij een bonfire bent krijg je op de PS3 normaal de optie druk op het driehoekje om te wisselen van functie dan kan je kiezen of de bonfire gebruiken of de torch aansteken dat zal op de PC wel het zelfde zijn.

je kan dan ook in het spel van die fakkels aansteken die blijven tot in de eeuwigheid branden maakt het wat makelijker voor als je terug komt op zo'n plek.
en je kan dan ook je torch bij zo'n fakkel aansteken

verder heb je de torch hier en daar in het spel soms nodig maar dat mag je zelf uitvinden. ;)
veel plezier

[ Voor 15% gewijzigd door FreakGIB op 25-04-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shebang
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14
Fiole schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:01:
Dat is het hem dus: je hebt hem niet als wapen. Heb een "timer" gevonden in mn Equip scherm die aangeeft hoelang ie nog kan branden (...denk ik). Staat nu op 55 min, je begint dacht ik met 5 min. Alleen nog steeds geen idee hoe ik dat ding aansteek :<
Als je de "tombstones" had gelezen in het beginners gebied, kan je op de tombstone bij het eerste bonfire lezen dat je hem aan kan steken in bonfires......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
gisteren wat aan het rondstruinen in het spel en ik kwam uiteindelijk weer in die Grot van The Duke's Dear Freja. die ( grote spin Boss)
en daar achterin zie je een steen onder het hoofd van die Draak die uit het plafont steekt je krijgt daar normaal de optie press X to examine maar er gebeurde nooit wat tot gisteren

spoiler:
deze keer kreeg ik het zelfde effect als wanneer je bij de Giant tree's bent waarbij je terug gaat in de tijd van het geheugen van gevallen giants maar nu kom je dus bij een leeg gebied waar je een dode Epic draak ziet liggen en bij zijn hoofd kan je ook X examine klikken en krijg je dus een Epic Dragon Soul :) ik vraag me dus af of dat de zelfde souls is als wannneer je die draak echt dood maakt wat mij nog niet gelukt is weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Weet iemand hoe je kunt zien wat al die stats betekenen bij de wapens? Er staat alleen een klein icoontje naast en met je muis hier op gaan staan toont niet eens wat voor stat het is...

Is er een manier om deze informatie ingame te zien of ben je zowat verplicht wiki's te raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bv202 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:11:
Weet iemand hoe je kunt zien wat al die stats betekenen bij de wapens? Er staat alleen een klein icoontje naast en met je muis hier op gaan staan toont niet eens wat voor stat het is...

Is er een manier om deze informatie ingame te zien of ben je zowat verplicht wiki's te raadplegen?
op de PS3 als je in je stats menu zit of bij de stats kijkt van een wapen kan je op de Select button drukken dan krijg je een zwart popup venster met uitleg over een bepaalde stat je kan dan met de pijltjes toetsen verplaatsen naar de andere icontjes.
als het goed is zie je onderaan je scherm waar je op kan drukken.

[ Voor 4% gewijzigd door FreakGIB op 25-04-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Tussen het huishouden en leren door even een opstart gemaakt...ik moet er even DIK inkomen weer. De sfeer zit er wel direct dik bovenop..ik kan zo snel geen andere game (-serie) verzinnen die voor mij zo'n goede sfeer neerzet.

"You died" voelt ook direct vertrouwd aan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
hoe kan je nu een vijand locken , pc versie xbox controller

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ravw schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:14:
hoe kan je nu een vijand locken , pc versie xbox controller
Stick indrukken (volgens mij rechts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dark-Souls-2-on-PC-Affected-By-Many-Issues-Bandai-Namco-Offers-Temporary-Solutions

http://news.softpedia.com...ry-Solutions-439235.shtml

http://steamcommunity.com...ons/0/558754259718155271/

[ Voor 14% gewijzigd door Greatsword op 25-04-2014 16:13 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ook DS2 gekocht, ga nu beginnen :)

Voor wie wil meekijken:
http://nl.twitch.tv/picadorf/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Nog een domme vraag: hoe spring je? Volgens de key settings kan dit met "F", maar die knop doet niets. Ook een rebind heeft niet geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je kunt alleen springen tijdens het rennen, niet als je loopt of stil staat. Je moet dus op F drukken, terwijl je aan het rennen bent. Dit wordt overigens ook uitgelegd in de tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Nou, een echte start gemaakt..en waarom ook niet. Lekker als deprived... :F

Wel direct mazzel met mn kadotje, alleen kan ik er nog zo weinig mee :+

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/7d1ceiaq5/deprived.jpg

Eerst maar eens op zoek naar willekeurig armor, iemand tips? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Sumerechny op 25-04-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
DS2 loopt perfect op mijn desktop en op mijn laptop. Mijn laptop kon DS1 niet aan :P Inmiddels al een aantal bosses verslagen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Nfear op 25-04-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
Mwuahaha, inmiddels de beschikking over die Giant Warrior Club +10 die is echt brutaal! Sta nu op het punt om de King's Door in Drangleic Castle door te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laptop Asus N56VZ-S4215H met een i7-3630,6 processor en een nvidia g650m grafische kaart alleen dit spel loopt enorm haperig voor mij op de laagste setting. Is mijn laptop simpelweg niet capabel voor dit spel of is er iets van een software probleem?

Far Cry 3 kon ik met gemak op high setting vloeiend spelen.

Hulp gewenst.

edit: Even de nieuwste drivers installeren.

edit2: De drivers waren het probleem niet, dit was voor mij de oplossing:

'In the nvidia control panel there is an option for 3d settings (or something like that, I'm not at my computer). In the 3d settings page you can select an option to always use your nvidia card.'

van reddit afgehaald. Nu kan ik dus eindelijk bloedlvlekken, items, messages enzovoort zien.. _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
waar kan ik me souls ver delen of is dat er niet meer , normaal bij je rust plaats toch ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ravw schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:23:
Waar kan ik m'n souls verdelen of kan dat niet meer, normaal bij je rustplaats toch?
Als je levelen bedoelt kan dat in Majula bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:50:
Ik heb de laptop Asus N56VZ-S4215H met een i7-3630,6 processor en een nvidia g650m grafische kaart alleen dit spel loopt enorm haperig voor mij op de laagste setting. Is mijn laptop simpelweg niet capabel voor dit spel of is er iets van een software probleem?

Far Cry 3 kon ik met gemak op high setting vloeiend spelen.

Hulp gewenst.

edit: Even de nieuwste drivers installeren.

edit2: De drivers waren het probleem niet, dit was voor mij de oplossing:

'In the nvidia control panel there is an option for 3d settings (or something like that, I'm not at my computer). In the 3d settings page you can select an option to always use your nvidia card.'

van reddit afgehaald. Nu kan ik dus eindelijk bloedlvlekken, items, messages enzovoort zien.. _/-\o_
Ik denk dat je inderdaad op je igpu van de processor draait.
Als je met je rechtermuisknop op de snelkoppeling op het bureaublad klikt en dan kijkt onder "uitvoeren met grafische processor", staat deze dan standaard op de gt650m? Zo niet, zet hem daar even op ;)

edit: Als je geen snelkoppeling hebt, natuurlijk even op de .exe van de game klikken

[ Voor 3% gewijzigd door Milan57 op 26-04-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

lees net dit in de updates ...
-Enemy “ Rupturing Hollow” – HP reduced
-Enemies “Hollow Mage,” “Amana Priestess” – Reduced ability to chase user
-Enemy “Hammersmith” – Reduced the length of vibrations after striking ground
-Area Boss “The Last Giant” – Reduced damage
-Area Boss “The Lost Sinner” – HP and damage reduced
-Area Boss “Royal Rat Authority” – Damage reduced
-Area Boss “The Duke's Dear Freja” – Damage reduced
-Area Boss “The Lost Sinner” (2nd time through) – sinner in jail who appears
- HP and damage reduced
-Area Boss “Flexile Sentry” (2nd time through) – Nimble Shadow who appears
- HP and damage reduced
gaan ze het ons nu echt nog makkelijker maken :?

ik vind de challenge juist het leukste aan dark souls.

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Drunk3nD3m0n schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:59:
lees net dit in de updates ...

[...]
gaan ze het ons nu echt nog makkelijker maken :?

ik vind de challenge juist het leukste aan dark souls.
Dat is inderdaad wel opvallend... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiscard
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-04-2024
Anders kan je altijd convenant of the champions joinen of een bonfire aesthetic gebruiken voor extra uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren best veel DS2 gedaan, loving the game so far. Ik ben gestart als Cleric(net als in DS1) en in het begin ongelofelijk veel dood gegaan. Forest of the Fallen giants was echt een hel, tot dat ik elite knight armor aantrok en wat meer door had hoe alles werkt en zo.

De eerste boss(in FotFG) was best wel erg makkelijk, niet 1 keer in trouble geweest. Maar de 2de omg.... Toen maar ff een andere kant op gegaan, Heides Tower of Flame. De vijanden hier hebben een makkelijk patroon toen ik dat door had waren ze snel neer. Toen kwam ik bij white fog.

spoiler:
Het was de Dragonrider boss. Het was het begin van het spel met best nog wel wat "random" white fog gates dus had niet verwacht een boss te treffen. Maja, kleine kamer met wat lijkt op een plek waar ik er af kan vallen. Mijn eerste gedachte: Ik moet zorgen dat ik in het midden blijf, dat ik niet de afgrond af rol. Dus ik loop naar voren, zie dat hij wil aanvallen en ik dodge naar voren. Hij had een soort van thrust/dash aanval gedaan en staat daar op het randje van het platform met zijn rug naar mij. Mijn gedachte, okay, hij kan dus niet vallen. Hij draait zichzelf om... en valt achterover het gat in.... Best wel een anticlimax. Maja, one shot!

Na de white fog was een mooie vendor, met mooi bedoel ik de items die ik kan kopen. Mijn eerste offense miracle, faith gelevelt naar het juiste niveau. Elke boss die ik daarna bevochten heb, ging dood in de eerste try....

Vervolgens nog veel co-op gedaan. Wat een major plus is ten opzichte van DS1 PC. Plaats summon sign, ga ff lekker internetten/youtuben ineens mijn controller die bijna van het bureau af trilt. Alt tab, help dude/dudette kill boss, plaats sign, repeat :D

Ook handig dat je kan zien waar de andere summon signs in de wereld staan, zodat je jou summon sign niet bovenop die van een ander plakt :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ye-roon schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:16:

spoiler:
Het was de Dragonrider boss. Het was het begin van het spel met best nog wel wat "random" white fog gates dus had niet verwacht een boss te treffen. Maja, kleine kamer met wat lijkt op een plek waar ik er af kan vallen. Mijn eerste gedachte: Ik moet zorgen dat ik in het midden blijf, dat ik niet de afgrond af rol. Dus ik loop naar voren, zie dat hij wil aanvallen en ik dodge naar voren. Hij had een soort van thrust/dash aanval gedaan en staat daar op het randje van het platform met zijn rug naar mij. Mijn gedachte, okay, hij kan dus niet vallen. Hij draait zichzelf om... en valt achterover het gat in.... Best wel een anticlimax. Maja, one shot!

Na de white fog was een mooie vendor, met mooi bedoel ik de items die ik kan kopen. Mijn eerste offense miracle, faith gelevelt naar het juiste niveau. Elke boss die ik daarna bevochten heb, ging dood in de eerste try....

Vervolgens nog veel co-op gedaan. Wat een major plus is ten opzichte van DS1 PC. Plaats summon sign, ga ff lekker internetten/youtuben ineens mijn controller die bijna van het bureau af trilt. Alt tab, help dude/dudette kill boss, plaats sign, repeat :D

Ook handig dat je kan zien waar de andere summon signs in de wereld staan, zodat je jou summon sign niet bovenop die van een ander plakt :)
:F van de boss..heerlijk dat het DS2 ook moeite met zichzelf heeft dan :+ .

En een goede tip van die summon. Doe het je voor de lol of ook als deel van een covenant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben een Blue Sentinal en voor duels heb je die tokens of fidelity nodig :) Plus ik vind het leuk :)

Alleen nu heb ik de Heides Tower of Flame helemaal af gefarmed. Dus maar door met de volgende, ik wilde zo'n shield van de gasten. Hellaas niet gedropt, wel veel van het armor. Sowieso is het een druk Co-op gebied. Het blijft ook mooi, je word gesummoned, host summoned een 2de. Je loopt door en ineens: INVADED BY DARK SPIRIT. Die gast is goed en wel geladen en ziet 3 man tegenover hem staan. Dan moet je wel ff slikken denk :p Is nu zo'n 4 keer gebeurt totaal, best lollig.

Ik hoop dat er nog een sunbro's covenant is in dit spel of zo. Ik vond helpen als gold altijd leuker dan helpen als white :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik weet nog steeds niet hoe ik moet rennen en dan springen...
Xbox controller - PC
vind de uitleg niet echt lekker gedaan..

en welke kant kan ik het beste op gaan als ik in Majula ben .. want ik heb diverse wegen

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 27-04-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 16:29
B ingedrukt houden, lopen met linker pookje (LS) en dan dat pookje (LS) indrukken als je wil springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
ravw schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:44:
Ik weet nog steeds niet hoe ik moet rennen en dan springen...
Xbox controller - PC
vind de uitleg niet echt lekker gedaan..

en welke kant kan ik het beste op gaan als ik in Majula ben .. want ik heb diverse wegen
Hier vind je een handige route en map.

Game Progress Route

Bijna iedereen gaat eerst naar de Forest of the Giants en vervolgens naar Heide's Tower of Flame, daarna kun je veel verschillende kanten op.

[ Voor 13% gewijzigd door Nfear op 27-04-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

ye-roon schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:01:
Ik ben een Blue Sentinal en voor duels heb je die tokens of fidelity nodig :) Plus ik vind het leuk :)

Alleen nu heb ik de Heides Tower of Flame helemaal af gefarmed. Dus maar door met de volgende, ik wilde zo'n shield van de gasten. Hellaas niet gedropt, wel veel van het armor. Sowieso is het een druk Co-op gebied. Het blijft ook mooi, je word gesummoned, host summoned een 2de. Je loopt door en ineens: INVADED BY DARK SPIRIT. Die gast is goed en wel geladen en ziet 3 man tegenover hem staan. Dan moet je wel ff slikken denk :p Is nu zo'n 4 keer gebeurt totaal, best lollig.

Ik hoop dat er nog een sunbro's covenant is in dit spel of zo. Ik vond helpen als gold altijd leuker dan helpen als white :)
Echte PC sunbro hier ;)
Meestal voor een (elke) boss help ik 2-3 mensen zodat ik weet wat er gebeurt / wat de bossset is. Dan is het ook handitg dat als je succes hebt dat je vol hp bent, human bent en alle estus flask weer hebt. Daarnaast is het wel gewoon lekker spelen zo, heb via voice chat ook al veel plezier gehad met o.a. Brazilianen, Canadese, en nog meer gekke mensen. Maar goed, spel is 3 dagen uit, heb er al ruim 24 uur inzitten zelf, soullevel 102 en bezig Brightstone Cove. Heb de 3 andere Great Souls al :p

oh en nog 1 tip voor iedereen: als je voor een bossfight staat te wachten op summons of wat dan ook. Rate / upvote de berichten van anderen (...ook al kan het volslagen random berichten zijn). Waarom? Omdat degene die dat bericht heeft geschreven wellicht de boss doet, en als dat bericht een +1 krijgt, krijgt de schrijver er van 100% hp terug. Stel je voor dat je geen estus flasks meer hebt half en opeens krijg je gratis je hp terug! lekker toch

oh, en ik speel met keyboard en muis en dat lukt aardig. Mochten mensen nog vragen hebben qua keybinds of hoe iets moet vraag het me ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 27-04-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu met Autohotkey de combos: jump attack en guard break een hotkey van gemaakt. Target wisselen heb ik nu met scrollen. Wordt meteen een stuk leuker spel.

Guide:
Get AutoHotKey.
Download my AHK file (below) or copy & paste them in yourself.
Run the AHK file. While it's running the new controls will be in effect.
Here's what I have in my default AHK file:
#SingleInstance Force
#MaxHotkeysPerInterval 99999
#IfWinActive ahk_class DarkSouls2

;Targeting
MButton::O
WheelUp::
{
Send {J down}
Sleep 20
Send {J up}
return
}
WheelDown::
{
Send {L down}
Sleep 20
Send {L up}
return
}

;Guard Break
F::
{
Send {W down}
Sleep 20
Send {H down}
Sleep 20
Send {W up}
Send {H up}
return
}

;Jump Attack
E::
{
Send {W down}
Sleep 20
Send {G down}
Sleep 20
Send {W up}
Send {G up}
return
}

ADD: Due to the broken nature of ingame keybinds, any modifier key, i.e. Shift, (used for mouse) that's bound to another function may not work properly, whether or not the mouse keybinds are in use. Here's a solution from Kanthiz_:
Guys, I figured out that you can't use Shift to Run/Roll/Back Step, so in game I set it to 0 and then put this line of code into the .ahk file:
Shift::0
Based on default bindings, the MButton will allow you to target (without being affected by modifiers, if you bound keys like Shift to another function). The Wheel will allow you to switch between targets.
Left click and right click are now right weapon light and heavy weapon attacks, with 0 delay. Left weapon attacks work the same way. XButtons are mouse keys 4 and 5, which are usually on a side of your mouse. Note that for a shield XButton 1 would be block and XButton 2 would be parry/strike.
F is guard break and R is jump attack. Make sure your character stops moving (don't have to wait, just make sure your finger is not holding down the keys) before using these attacks, or you'll just send out regular light/heavy attacks.
I have also uploaded a custom AHK file. In that file I bound Parry to RButton, Block to Shift and Heavy Attack to XButton 3, which only some mice have, via mouse firmware.
Voor de rest:
Q=interact
1=switch left weap
2=switch right weap
3=equip right weapon 2h
E=jump attack
R=use item
Shift=Run/dash

muis combos die ik niet gebruikt heb ik op 'nothing' gezet om fouten uit te sluiten, duurde even voor deze opstelling maar kan eindelijk fijn spelen.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik weet niet of het aan mijn skills ligt of de Heide Knight maar op SL8 vond ik hem een vrij moeilijk. De derde keer kreeg ik hem neer, hij viel naar beneden raakte gedesoriënteerd en ik kon hem backstabben. Daarna rustig aan gedaan.

Resultaat: 'easy mode on' dmv Heide Knight Sword :)

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/4p49f71s3/HKsword_FTW.jpg

Het is een pittig ding :+ (ik twijfel nog of ik hem wil upgraden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:05:
Ik heb nu met Autohotkey de combos: jump attack en guard break een hotkey van gemaakt. Target wisselen heb ik nu met scrollen. Wordt meteen een stuk leuker spel.

Guide:

[...]

Voor de rest:
Q=interact
1=switch left weap
2=switch right weap
3=equip right weapon 2h
E=jump attack
R=use item
Shift=Run/dash

muis combos die ik niet gebruikt heb ik op 'nothing' gezet om fouten uit te sluiten, duurde even voor deze opstelling maar kan eindelijk fijn spelen.
Heb jij ook last van het feit dat als je dus te snel linker-muis drukt / spammed dat ie niets doet? Ik heb de "dubbel klik" ook weggedaan, maar hij houdt het schijnbaar als hotkey aan maar doet niets. Als je dus dan té snel begint te klikken doet ie helemaal niets terwijl ik gewoon wil aanvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:25:
[...]

Heb jij ook last van het feit dat als je dus te snel linker-muis drukt / spammed dat ie niets doet? Ik heb de "dubbel klik" ook weggedaan, maar hij houdt het schijnbaar als hotkey aan maar doet niets. Als je dus dan té snel begint te klikken doet ie helemaal niets terwijl ik gewoon wil aanvallen...
Nee geen last van. Dubbel linkerklik is bij mij parry, linkerklik ingedrukt houden is bij mij block.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste