• JoopXXX
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:45
HarmoniousVibe schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:41:
[...]

Ja ze staan op de eerlijke geldwijzer ook allemaal bij elkaar als 1 bank inderdaad, gewoon onder de Volksbank. Dan doe ik gewoon SNS denk ik. Tnx!
De reviews zijn overigens niet echt geweldig voor SNS: https://nl.trustpilot.com/review/snsbank.nl

Om het positief te houden, ze doen het met een scoren van 1,6 wel beter dan de andere grootbanken ;)

• Elandenmelk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:18
JoopXXX schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:12:
[...]

De reviews zijn overigens niet echt geweldig voor SNS: https://nl.trustpilot.com/review/snsbank.nl

Om het positief te houden, ze doen het met een scoren van 1,6 wel beter dan de andere grootbanken ;)
Trustpilot is sowieso een beerput waar je weinig positiefs tegenkomt. In wat degelijkere onderzoeken van bijv. Consumentenbond komt volgens mij SNS er juist altijd heel goed uit.

• JoopXXX
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:45
Elandenmelk schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 18:17:
[...]

Trustpilot is sowieso een beerput waar je weinig positiefs tegenkomt. In wat degelijkere onderzoeken van bijv. Consumentenbond komt volgens mij SNS er juist altijd heel goed uit.
Ik moet zeggen dat de reviews op Trustpilot over de Rabobank perfect overeenkomen met mijn eigen ervaringen. In die zin geef ik ze het voordeel van de twijfel..

• balken07
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:21
Baksteen89 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:41:
[...]

De reden dat we weg willen bij KNAB is de stijgende kosten en tegenvallende diensten en app.

Probleem is dat ik eigenlijk (lees vriendin) al heb besloten dat een fintech als hoofdbank is uitgesloten. Dit omdat je niet afhankelijk wil zijn van een relatief klein bedrijf voor al je geld zaken. Het liefst hou ik alles bij elkaar, zeker voor de kosten en voor het overzicht. Heb liever niet geld verspreid over meerdere rekeningen (/banken).

Ik denk dat ik dan toch moet kijken naar een ABN of ING.

Ben ook benieuwd of er mensen zijn met ervaring met een flying blue CC. We zullen nooit een bonus systeem hebben in NL zoals ze dat in Amerika hebben. Maar bij sommige kaarten is het mogelijk om wat voordelen te krijgen.

Blijf het gewoon lastig vinden. Weet gewoon echt niet wat verstandig is.
Bij alle banken stijgen de kosten. Wat mis je in de app? Onder aan de streep vind ik het een prima app die meestal logisch in elkaar steekt.

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Trouble

Hier is een bordje van <3

Ik zit bij de ASN. Daar ben ik naar toe overgestapt omdat ik het wel een fijn idee vond dat ze iets beter voor de wereld zijn dan andere banken.

Afgelopen week ben ik er achtergekomen dat wanneer je in het buitenland bent, en pinbetalingen doet, het minimaal 2 werkdagen duurt voordat die transacties zichtbaar zijn in de bank app. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe ontzettend kut dat is.

Omdat ik dit heel raar vond heb ik ze bericht gestuurd en om uitleg gevraagd. Dit was de reactie:
Als u een pinbetaling doet in het buitenland, dan wordt het bedrag van de pinbetaling gereserveerd. ASN Bank heeft er echter voor gekozen om de betreffende bedragen pas daadwerkelijk af te schrijven op het moment dat we zeker weten wat het correcte bedrag is, dit om foutieve afboekingen te voorkomen. Het kan gemiddeld 3 dagen duren voor u ziet dat een transactie is afgeschreven. Achterliggend worden de opgenomen bedragen wel geblokkeerd. Echter, kunt u dit niet zien.

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

• balken07
Trouble schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 10:57:
Ik zit bij de ASN. Daar ben ik naar toe overgestapt omdat ik het wel een fijn idee vond dat ze iets beter voor de wereld zijn dan andere banken.

Afgelopen week ben ik er achtergekomen dat wanneer je in het buitenland bent, en pinbetalingen doet, het minimaal 2 werkdagen duurt voordat die transacties zichtbaar zijn in de bank app. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe ontzettend kut dat is.

Omdat ik dit heel raar vond heb ik ze bericht gestuurd en om uitleg gevraagd. Dit was de reactie:

[...]
Bizar. Ik heb ook ASN, maar die gebruik ik nooit In het buitenland. V-Pay is waar ik kom toch niet geaccepteerd. Dit is een bizar slechte manier om daar mee om te gaan. Het geeft ook wel een beetje een inkijk in hoe dinosaurus hun IT is. Andere banken lossen dit op door de transactie als niet-definitief te duiden. Dan ben je als klant naar mijn mening voldoende duidelijk geïnformeerd. Overigens een ander kritiekpunt wat ik heb ervaren met ASN: hun antieke vorm van bereikbaarheid. Naar mijn mening is de SNS het beste pakket voor wie bij de Volksbank wil bankieren. Die zijn ook via Twitter, Whatsapp bereikbaar. En bieden daarnaast in hun bankieren app een chat functie. ASN (nog) niet.

Jouw voorbeeld past voor mij in een rijtje ergernissen die ik heb met ASN (Volksbank). De kijk op IT bij ASN is niet vanuit de klant, maar vaak vanuit hun eigen belangen. Geen klant die een dergelijke werkwijze met buitenlandse transacties zou prefereren. Daarnaast vind ik het aanmeld proces van de bankieren app een draak. Dat heeft Knab met het scannen van een QR code veel klantvriendelijker voor elkaar. Ook heb ik tweemaal een klacht bij ASN ingediend over de antieke vorm van bereikbaarheid, en hun besluit om van Twitter af te gaan. Beide keren kreeg ik mbt Twitter hetzelfde antwoord, wat boekdelen sprak:

In 2019 heeft ASN Bank ervoor gekozen om geen klantvragen meer af te handelen via Twitter. Op social media zijn wij voornamelijk met volgers in gesprek over onze duurzame missie. Omdat ASN Bank nog wel te vinden was op Twitter en wij via Twitter vooral klantvragen bleven krijgen is er verwarring ontstaan. Per juni 2020 is ASN Bank dan ook niet meer actief op Twitter.

Klantvragen op Twitter 7(8)7 stel je voor, slechts alle andere bedrijven doen dat ook.

Ik denk dat ASN niet de bank voor mij is. Het is echter een goedkope betaalrekening (€2,20) die mij instant geld laat overboeken naar Openbank, N26 etc. Dat is erg fijn en ook waar ik de rekening het meest voor gebruik.

[Voor 33% gewijzigd door balken07 op 22-04-2023 11:40]

• Trouble
  • Nu online

Trouble

balken07 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 11:26:
[...]

Bizar. Ik heb ook ASN, maar die gebruik ik nooit In het buitenland. V-Pay is waar ik kom toch niet geaccepteerd. Dit is een bizar slechte manier om daar mee om te gaan. Het geeft ook wel een beetje een inkijk in hoe dinosaurus hun IT is. Andere banken lossen dit op door de transactie als niet-definitief te duiden. Dan ben je als klant naar mijn mening voldoende duidelijk geïnformeerd. Overigens een ander kritiekpunt wat ik heb ervaren met ASN: hun antieke vorm van bereikbaarheid. Naar mijn mening is de SNS het beste pakket voor wie bij de Volksbank wil bankieren. Die zijn ook via Twitter, Whatsapp bereikbaar. En bieden daarnaast in hun bankieren app een chat functie. ASN (nog) niet.

Jouw voorbeeld past voor mij in een rijtje ergernissen die ik heb met ASN (Volksbank). De kijk op IT bij ASN is niet vanuit de klant, maar vaak vanuit hun eigen belangen. Geen klant die een dergelijke werkwijze met buitenlandse transacties zou prefereren. Daarnaast vind ik het aanmeld proces van de bankieren app een draak. Dat heeft Knab met het scannen van een QR code veel klantvriendelijker voor elkaar. Ook heb ik tweemaal een klacht bij ASN ingediend over de antieke vorm van bereikbaarheid, en hun besluit om van Twitter af te gaan. Beide keren kreeg ik mbt Twitter hetzelfde antwoord, wat boekdelen sprak:

In 2019 heeft ASN Bank ervoor gekozen om geen klantvragen meer af te handelen via Twitter. Op social media zijn wij voornamelijk met volgers in gesprek over onze duurzame missie. Omdat ASN Bank nog wel te vinden was op Twitter en wij via Twitter vooral klantvragen bleven krijgen is er verwarring ontstaan. Per juni 2020 is ASN Bank dan ook niet meer actief op Twitter.

Klantvragen op Twitter 7(8)7 stel je voor, slechts alle andere bedrijven doen dat ook.

Ik denk dat ASN niet de bank voor mij is.
Het was ook een vrij bizarre ervaring om mee te maken en ik zit nu serieus te twijfelen of ik wel bij deze bank moet blijven. Want het is voor mij één van de meest simpele dingen die ze moeten doen: zorgen dat ik direct weet hoeveel geld erop mijn rekening staat. En dat 'kunnen ze niet aanpassen'. Dat lijkt me volslagen bullshit want elke zichzelf respecterende bank heeft deze basisfunctie in orde volgens mij.

Weer overstappen naar een andere bank is ook een bak gedoe waar ik niet per se zin in heb, plus ik zit niet heel vaak in het buitenland.

Dat ze inderdaad ook niet actief op Twitter zitten, vind ik ook raar. (Alhoewel dat in het algemeen wel eens minder kan gaan worden nu Musk zoveel bokkensprongen maakt, maar dat is een andere discussie lijk me).

Ik ga wel sterk heroverwegen wat ik nu ga doen, maar toen ik dit topic zag in Active Topics leek het me zinnig om in elk geval anderen op de hoogte te stellen :)

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

• balken07
Trouble schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 11:42:
[...]
Het was ook een vrij bizarre ervaring om mee te maken en ik zit nu serieus te twijfelen of ik wel bij deze bank moet blijven. Want het is voor mij één van de meest simpele dingen die ze moeten doen: zorgen dat ik direct weet hoeveel geld erop mijn rekening staat. En dat 'kunnen ze niet aanpassen'. Dat lijkt me volslagen bullshit want elke zichzelf respecterende bank heeft deze basisfunctie in orde volgens mij.

Weer overstappen naar een andere bank is ook een bak gedoe waar ik niet per se zin in heb, plus ik zit niet heel vaak in het buitenland.

Dat ze inderdaad ook niet actief op Twitter zitten, vind ik ook raar. (Alhoewel dat in het algemeen wel eens minder kan gaan worden nu Musk zoveel bokkensprongen maakt, maar dat is een andere discussie lijk me).

Ik ga wel sterk heroverwegen wat ik nu ga doen, maar toen ik dit topic zag in Active Topics leek het me zinnig om in elk geval anderen op de hoogte te stellen :)
Fijn dat je die info deelt ja! Heb je N26? Je kunt jouw probleem de wereld uit helpen door die te gebruiken voor buitenlandse pinbetalingen. En wanneer het geen euro betalingen zijn scheelt je dat ook nog eens geld (koersopslag).

• Trouble
  • Nu online

Trouble

balken07 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 11:46:
[...]

Fijn dat je die info deelt ja! Heb je N26? Je kunt jouw probleem de wereld uit helpen door die te gebruiken voor buitenlandse pinbetalingen. En wanneer het geen euro betalingen zijn scheelt je dat ook nog eens geld (koersopslag).
Interessant, ga ik eens naar kijken!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat is niet alleen bij ASN, we zijn op vakantie geweest naar Engeland. Ik krijg bij de ABN netjes een overzicht van de betalingen keurig op datum en tijd maar bij de RABO rekening van mijn vriendin klopt er weinig van.
De betalingen staan pas op de volgende dag of nog later, in de omschrijving kan je wel een tijd terug vinden maar geen datum.
Ik weet niet wat er mis gaat maar raar is het wel.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

[...]
Zijn dit pinbetalingen in vreemde valuta of Euro? Dan weet ik waar ik aan toe ben wanneer ik het in het buitenland gebruik (in 9 van de 10 gevallen toch creditcard overigens...).

• Trouble
  • Nu online

Trouble

Mawlana schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 22:22:
[...]

Zijn dit pinbetalingen in vreemde valuta of Euro? Dan weet ik waar ik aan toe ben wanneer ik het in het buitenland gebruik (in 9 van de 10 gevallen toch creditcard overigens...).
Beide, meeste in kronen maar ik heb sowieso 1x kunnen kiezen voor euro's en ook die transactie was dagen later pas zichtbaar.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 09:17
Ik heb inmiddels mijn eerste kleine issue met de SNS. Het is blijkbaar niet mogelijk om deze op korte termijn de applimiet te verhogen. Het is op zich goed dat er een beveiliging in zit, maar er is geen andere manier van ondertekenen om het limiet te kunnen omzeilen.

Bij de Rabo kon ik altijd nog gewoon de good ol' Rabo Random Reader gebruiken. Maar bij SNS (en waarschijnlijk ASN ook), is dat niet mogelijk. Nieuwe rekeningen, zoals die van mij, worden niet met een "Digipas" geleverd, waarmee je het limiet wellicht wel had kunnen "omzeilen" (een los fysiek apparaatje is immers veiliger dan een telefoon/QR). Het verhogen van het limiet is wel tijdelijk en permanent mogelijk, maar daar zit altijd 4 uur vertraging op "voor de veiligheid".

En ik wil ook niet permanent met een limiet van 10k ofzo rondlopen. Dat is nergens voor nodig.

Jammer dat hier geen betere oplossing voor is. De helpdeskmedewerker was ook nogal kortaf vond ik. Het is één ding dat het niet mogelijk is, maar de desbetreffende medewerker antwoordde bijna alleen maar met "dat kan niet", "ja", en "nee". Niet een heel fijn gesprek.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:55
HarmoniousVibe schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:38:
Ik heb inmiddels mijn eerste kleine issue met de SNS. Het is blijkbaar niet mogelijk om deze op korte termijn de applimiet te verhogen. Het is op zich goed dat er een beveiliging in zit, maar er is geen andere manier van ondertekenen om het limiet te kunnen omzeilen.

Bij de Rabo kon ik altijd nog gewoon de good ol' Rabo Random Reader gebruiken. Maar bij SNS (en waarschijnlijk ASN ook), is dat niet mogelijk. Nieuwe rekeningen, zoals die van mij, worden niet met een "Digipas" geleverd, waarmee je het limiet wellicht wel had kunnen "omzeilen" (een los fysiek apparaatje is immers veiliger dan een telefoon/QR). Het verhogen van het limiet is wel tijdelijk en permanent mogelijk, maar daar zit altijd 4 uur vertraging op "voor de veiligheid".
De Rabobank heeft deze 4 uur vertraging ook en waarschijnlijk nog wel meer banken. Dit zou het moeilijker moeten maken voor criminelen die zich voordoen als bankmedewerkers en bankrekeningen leeg willen plukken. Dit is helaas weer zo'n voorbeeld waarbij de veiligheids maatregelen nodig zijn die voor legitiem gebruik ongemak opleveren.

• HarmoniousVibe
tsjoender schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:58:
[...]

De Rabobank heeft deze 4 uur vertraging ook en waarschijnlijk nog wel meer banken. Dit zou het moeilijker moeten maken voor criminelen die zich voordoen als bankmedewerkers en bankrekeningen leeg willen plukken. Dit is helaas weer zo'n voorbeeld waarbij de veiligheids maatregelen nodig zijn die voor legitiem gebruik alleen maar ongemak opleveren.
Nou voor zover ik weet is er dus geen limiet voor een transactie die wordt ondertekend met de Rabo reader. Heb laatst namelijk al mijn spaargeld elders ondergebracht (Bunq, ivm de rente). Het is zelfs zo dat wanneer de app-limiet bereikt is, je automatisch het scherm krijgt waarin je kunt/moet ondertekenen met het apparaatje. Die optie heeft de SNS dus niet helaas.

• balken07
HarmoniousVibe schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:38:

En ik wil ook niet permanent met een limiet van 10k ofzo rondlopen. Dat is nergens voor nodig.

Jammer dat hier geen betere oplossing voor is. De helpdeskmedewerker was ook nogal kortaf vond ik. Het is één ding dat het niet mogelijk is, maar de desbetreffende medewerker antwoordde bijna alleen maar met "dat kan niet", "ja", en "nee". Niet een heel fijn gesprek.
4 uur wachten lijkt mij een overkomelijke drempel voor de veiligheid. Gewoon even vooruit denken, aanpassen, en dan wat anders gaan doen. Die 4 uur zijn zo voorbij, I promise ;)

• balken07
Ik heb inmiddels een SNS rekening kunnen openen. Als blijkt dat ook de SNS rekening instant payments naar buitenlandse Europese banken ondersteund, gaat ASN eruit. SNS is via veel meer (digitale) kanalen bereikbaar. Wat voor mij de doorslag gaf om ASN te verlaten. Ik ben er alleen nog niet over uit tussen SNS of Knab. Ik vind de Knab app beter, en dat is tenminste ook een app. De nieuwe Volksbank bankieren apps lijken gewoon een webomgeving te laden, wat ik echt een dikke min vind. Daar staat tegenover dat met Knab ik Openbank, N26 nog niet instant kan bereiken (wel via iDEAL Revolut opladen en dan doorboeken). Ik hou ze voorlopig dus maar beiden aan. Ben ook benieuwd hoe ze de nieuwe pinpassen aan de man gaan brengen (qua functionaliteit).

• HarmoniousVibe
balken07 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:55:
[...]

4 uur wachten lijkt mij een overkomelijke drempel voor de veiligheid. Gewoon even vooruit denken, aanpassen, en dan wat anders gaan doen. Die 4 uur zijn zo voorbij, I promise ;)
Nagenoeg dezelfde mate van veiligheid kan worden bereikt door voorbij dat limiet een extra verificatiemethode te eisen, zoals zo'n random reader + pinpas (waar je ook nog eens je pincode in moet kloppen). Deze "ouderwetse" manier van signen is technisch echt superveilig. Het enige wat de delay doet is de impactradius van een social engineeringscam te beperken.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zag het nut van de vertraging altijd zo: je kan dan niet op binnen een korte tijd gedwongen worden (bijvoorbeeld mes op de keel, sterke vorm van social engineering) om je geld over te hevelen boven de limiet die van tevoren vastgelegd is. Of je een digipas, app of iets anders gebruikt maakt dan niet uit, het gaat erom dat je niet meteen veel geld kan overmaken. Eigenlijk hetzelfde doel als zo’n kluis met tijdslot.

[Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 25-04-2023 17:29]

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:44
https://www.currence.nl/n...-payments-initiative-epi/

Dit is geweldig ik zag al dat steeds meer niet Nederlandse bedrijven iDeal aanbieden als betalingsmogelijkheid en nu gaat het officieel pan Europees. Gaan we dan eindelijk breken met de dure Amerikaanse creditcard monopolie op internationaal betalingsverkeer?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Youtl
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18:04
YangWenli schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:04:
https://www.currence.nl/n...-payments-initiative-epi/

Dit is geweldig ik zag al dat steeds meer niet Nederlandse bedrijven iDeal aanbieden als betalingsmogelijkheid en nu gaat het officieel pan Europees. Gaan we dan eindelijk breken met de dure Amerikaanse creditcard monopolie op internationaal betalingsverkeer?
Weet niet of je hier blij van moet worden.

In plaats van een Europese tegenhanger op te richten als alternatief op MC/Visa met een chargeback scheme kiezen we voor een systeem wat niks anders doet dan betalingen overmaken naar de winkelier die instant een bevestiging krijgt dat de betaling succesvol was. Als er problemen zijn met je bestelling of dergelijke moet je er maar uit komen met de verkoper of een rechtsbijstandverzekering hebben.

Het fijne aan die debit Mastercard en Visa kaarten zijn juist de beperkte aankoopverzekering (chargeback scheme) die je voor fraude en oplichting beschermd.

Je kan wel stellen dat in de EU gekeken is naar de goedkoopste betaaloplossing en dan is iDeal dé methode ook dacht ik.

[Voor 5% gewijzigd door Youtl op 28-04-2023 16:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Youtl schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:36:
...
Weet niet of je hier blij van moet worden.

In plaats van een Europese tegenhanger op te richten als alternatief op MC/Visa met een chargeback scheme kiezen we voor een systeem wat niks anders doet dan betalingen overmaken naar de winkelier die instant een bevestiging krijgt dat de betaling succesvol was. Als er problemen zijn met je bestelling of dergelijke moet je er maar uit komen met de verkoper of een rechtsbijstandverzekering hebben.
...
Klopt, maar er is een ook andere oplossing daarvoor. Algemeen vind ik nog steeds dat men vaak veel te makkelijk (alles) vooruitbetaalt.

• Youtl
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18:04
begintmeta schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:52:
[...]

Klopt, maar er is een ook andere oplossing daarvoor. Algemeen vind ik nog steeds dat men vaak veel te makkelijk (alles) vooruitbetaalt.
Snap je punt maar deels oneens.

Zoals je ziet (kijkende naar de post van 2009) zijn we nu 14 jaar verder en is het huidige systeem de norm geworden. Of dat een goed iets is laat ik even in het midden. Maar je kan bij menig webshop betalen met iDeal (vooraf) of met creditcard(achteraf). Mijn voorkeur gaat zelf altijd naar het tweede omdat er altijd wel wat fout kan gaan en je dan nog een chargeback kan opstarten, hierdoor ben je niet afhankelijk van de winkelier zijn bereidheid wat erg prettig is. Bij chargebacks mag de winkelier ook niet bereid zijn mee te willen werken of laks zijn maar dan win je de claim vaak (vooral bij Amex) en heb je je geld terug.

Het is daarom onhandig dat Europa zich gaat richten op iDeal terwijl we al Sofort en Trustly hebben, maar denk dat ze te duur zijn en iDeal nog goedkoper is. Ze kunnen zich beter richten op een tegenhanger van Mastercard en Visa en dit zo doen dat de consument en gedekt is en betaalgemak heeft.

Maar goed nu gaan we aardig offtopic.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee