Hij zal best weten wat een vliegtuig is, maar als je er nooit in hebt gezet en ook niet op de hoogte bent van de verdwijning van MH370 kan ik me best voorstellen dat hij de aangespoelde stoel en koffers niet opmerkelijk vond. In het interview zegt hij dat hij dacht dat het een stoel van een bus was. Ik ben ooit in een juttersmuseum geweest en daar liggen echt de gekste dingen die op de kust aanspoelen. Meestal overboord geslagen van schepen.NeutraleTeun schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:12:
Man man man...
Ik heb geen roze bril en ik weet dat er nog delen op de wereld zijn waar mensen minder hebben/weten dan dat wij dat gewend zijn.
Maar ik weet ook zeker dat die man (en mensen) wél weten wat een vliegtuig is, en dat ze ook weten wat een (metalen) boot is.
Ook durf ik te weten dat ze ook wel weten dat er passagiers (mensen) vervoerd worden in die apparaten.
Met een beetje logisch nadenken ga je zelf wel snappen dat koffers met spullen NIET NORMAAL zijn om aan te spoelen om daarna maar meteen te verbranden.
Op z'n minst kun je denken 'verloren, dus nog even bewaren' oid.
(dan ga ik er wel even vanuit dat er spullen in zaten)
Zelfs in Afrika, waar de kinderen nog met een stok achter een wiel aanrennen, gebruiken ze al gsm's.
Zo totaal clue-less zijn die mensen ook weer niet.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.