Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Die Bolle14
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:05
Een Malaysia Airlines 777-200 die van Kuala Lumpur naar Peking onderweg was, is al enkele uren vermist.

Dat klinkt helaas niet goed, ik hoop op een goede afloop, maar dat zit er ben ik bang niet in.

http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html Verklaring op de site van Malaysia Airlines.

• Die Bolle14
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:05
quote:
Piet91 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 03:53:
[...]

Waarom las ik nou jouw bericht. Wil je net gaan slapen.
Zal morgen helaas wel moeten lezen bij wakker worden wat ik nu al vrees.

Edit: Net bij de persconferentie bekend gemaakt dat er o.a. 1 Nederlander aan boord was.
Ik had precies hetzelfde probleem.

Het voelt echt niet goed, dat ze hem 14 uur na vertrek nog niet hebben.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True