200+denpries schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:43:
Waarom eigenlijk die zoektochten naar slaapplekken? Zo vroeg / laat is het ook weer niet toch dat we gaan / aankomen?
Op hoeveel kaarten zitten we al?
Er is nog steeds geen reactie wat je moet/kan doen wanneer je toch niet kan die dag.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
In principe is dat je eigen verantwoordelijkheid. Maar ik wil best kijken of ik je ergens mee kan helpen als je omhoog zit. Succes daarbij overigens niet gegarandeerd.Benjamin- schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:48:
Er is nog steeds geen reactie wat je moet/kan doen wanneer je toch niet kan die dag.
Sommige mensen moeten helemaal uit Groningen of Limburg komen. Dan is het wel zo prettig als je de avond tevoren al in de buurt kan zijn: om 3 uur opstaan om om 7.15 in Utrecht te zijn is wat teveel van het goede.denpries schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:43:
Waarom eigenlijk die zoektochten naar slaapplekken? Zo vroeg / laat is het ook weer niet toch dat we gaan / aankomen?
Op hoeveel kaarten zitten we al?
En ikzelf zie het als extra voorpret
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Hoeveel slaapplaatsen heb je (nog beschikbaar)?Ardana schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:52:
[...]
Sommige mensen moeten helemaal uit Groningen of Limburg komen. Dan is het wel zo prettig als je de avond tevoren al in de buurt kan zijn: om 3 uur in je auto te stappen om om 7.15 in Utrecht te zijn is wat teveel van het goede.
En ikzelf zie het als extra voorpret
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nog zoveel als mensen bij elkaar willen slapen 
In onze huiskamer kunnen we er wel een stuk of 4 kwijt (meer ook wel, maar dat wordt wat knus), het is meer dat er geen OV is van ons huis naar Utrecht CS.
Nostordici heeft echter nog 2-3 plaatsen in z'n auto en blijft ook bij ons slapen, dus die zouden sowieso kunnen
Wel even met hem overleggen of er inderdaad nog plek is, en dan hebben we hier een kleine pre-meet
Anyone whisky?
In onze huiskamer kunnen we er wel een stuk of 4 kwijt (meer ook wel, maar dat wordt wat knus), het is meer dat er geen OV is van ons huis naar Utrecht CS.
Nostordici heeft echter nog 2-3 plaatsen in z'n auto en blijft ook bij ons slapen, dus die zouden sowieso kunnen
Wel even met hem overleggen of er inderdaad nog plek is, en dan hebben we hier een kleine pre-meet
Anyone whisky?
Limburg zal het probleem niet zijn, de trein komt gewoon door Venlo heen.Ardana schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:52:
[...]
Sommige mensen moeten helemaal uit Groningen of Limburg komen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Owja

Groningen is wel een probleem (en als gevolg daarvan waarschijnlijk friesland en drenthe ook. De eerste trein richting utrecht vertrekt op dit moment rond 6 uur waardoor je rond 7.40 in utrecht cs bent. Te laat dus. En daarom word er gekeken naar slaapplekken. En inderdaad, als je van ver moet komen is het sws chiller om ergens anders te kunnen tukken om niet voor dag en dauw op te moetenNMe schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:03:
[...]
Limburg zal het probleem niet zijn, de trein komt gewoon door Venlo heen.
Sterker nog: zelfs vanuit Harderwijk kun je niet op tijd in Utrecht zijn
Lijkt zo dichtbij, maar die trein begint in Zwolle dus zo vroeg rijdt het niet... Ik probeer een overzichtje in elkaar te draaien welke stations buiten bereik liggen.
Blij dat ik in Amsterdam woon. Ik pak gewoon de eerste metro naar CS die daar om 06.38 aankomt. Heb ik nog 20 minuten om naar het perron te gaan en "in te checken".
En het beste plekje in de trein uit te zoeken...
En het beste plekje in de trein uit te zoeken...
Klik link voor een kaartje van het Nederlandse spoorwegennet.
Legenda:
- Rood omcirkeld = vanaf hier kun je NIET op tijd op de Tweakers Express opstappen
- Donkerblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Amsterdam CS
- Groen omcirkeld = vanaf hier opstappen op Utrecht CS
- Paars omcirkeld = vanaf hier opstappen op 's-Hertogenbosch
- Lichtblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Eindhoven
- Bruin omcirkeld = vanaf hier opstappen op Venlo
- Zwarte streep zal zo ongeveer de route zijn
Legenda:
- Rood omcirkeld = vanaf hier kun je NIET op tijd op de Tweakers Express opstappen
- Donkerblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Amsterdam CS
- Groen omcirkeld = vanaf hier opstappen op Utrecht CS
- Paars omcirkeld = vanaf hier opstappen op 's-Hertogenbosch
- Lichtblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Eindhoven
- Bruin omcirkeld = vanaf hier opstappen op Venlo
- Zwarte streep zal zo ongeveer de route zijn
Ik neem aan dat "uberhaupt niet omcirkeld" betekend "You're fucked"?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nee die heb ik nog niet nagezocht. Uitzonderingen zijn Friesland, Groningen en Drenthe: die zijn sowieso fucked. Ik heb geen toegang tot de NS API dus zit al een paar uur handmatig reisadviezen op te vragen
Nou ja, heel Twente moet het zelf doen dus
Weet je dat alvast.
Er rijden geen treinen vroeg genoeg, of je moet overnachten in Utrecht (wat de beste optie is vanuit Twente)
Misschien, qua bruikbaarheid. Zie je kans om vlakken te maken?
Bijvoorbeeld alles binnen licht-lichtblauw kan in Venlo opstappen, etc.?
Wel heel mooi gedaan!
Er rijden geen treinen vroeg genoeg, of je moet overnachten in Utrecht (wat de beste optie is vanuit Twente)
Misschien, qua bruikbaarheid. Zie je kans om vlakken te maken?
Bijvoorbeeld alles binnen licht-lichtblauw kan in Venlo opstappen, etc.?
Wel heel mooi gedaan!
[ Voor 32% gewijzigd door Firesphere op 17-06-2014 22:18 ]
Laten we zo zeggen: alles oostelijker dan Apeldoorn/Arnhem is fucked, de Veluwe, de halve Betuwe, kop van Noord-Holland zijn fucked en Groningen/Friesland ultrafucked 
(Wauw, de Limbo's zijn eens mazzelpikjes
)
Ik zal kijken wat ik doen kan, dit zijn slechts l33t Paint skillz, met een op oneerlijke wijze geleende afbeelding van de NS
Maar om met vlakken te werken wil ik eerst meer zekerheid dat het van alle stations lukt, niet dat er opeens een boerengat tussenzit waar de treinen pas later komen. En er zijn stukjes overlap: zowel Rotterdam als Arnhem kunnen zowel via Utrecht als 's-Hertogenbosch
(Wauw, de Limbo's zijn eens mazzelpikjes
Ik zal kijken wat ik doen kan, dit zijn slechts l33t Paint skillz, met een op oneerlijke wijze geleende afbeelding van de NS
[ Voor 61% gewijzigd door ShitHappens op 17-06-2014 22:30 ]
Overlap is toch prima.
Gimp'it! semi-transparante vlakken met overlap for the win
Gimp'it! semi-transparante vlakken met overlap for the win
Richting Zeef of andere admins: Kan ik even een apart topic openen voor discussies rondom overnachtingen en/of vervoer? Word dit topic niet langer vervuild en is alles wat overzichtelijker gesplitst.
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 17-06-2014 22:57 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Prima.D4NG3R schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:34:
Richting Zeef of andere mods: Kan ik even een apart topic openen voor discussies rondom overnachtingen en/of vervoer? Word dit topic niet langer vervuild en is alles wat overzichtelijker gesplitst.
\[Vervoer/Overnachting] Gamescom Express
Geen idee hoe lang titels hier mogen zijn, maar dit moet duidelijk genoeg zijn
.
Geen idee hoe lang titels hier mogen zijn, maar dit moet duidelijk genoeg zijn
Als ik mee ga (wat voorlopig nog wel even een als is) regel ik wel een 4g hotspot daar
Voor mij is het wel inefficient, woon in de buurt van Oberhausen, moet ik eerst naar Utrecht of Amsterdam en dan met de trein weer terug naar Keulen
heldKrukar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Als ik mee ga (wat voorlopig nog wel even een als is) regel ik wel een 4g hotspot daar
Dan haal je toch alleen een entreeticket en wacht je ons op op het station?Krukar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Voor mij is het wel inefficient, woon in de buurt van Oberhausen, moet ik eerst naar Utrecht of Amsterdam en dan met de trein weer terug naar Keulen
Ik zit nog even te twijfelen....
Doe ik mijn "ShitHappens4ALL" shirt aan, of een shirt met mijn usericon erop? (heb ze serieus beide
waar kan ik een slot reserveren??Krukar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Ik doe een monster hunter tri shirt aan die ik bij een wedstrijd gewonnen heb c:ShitHappens schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:30:
[...]
Dan haal je toch alleen een entreeticket en wacht je ons op op het station?
Ik zit nog even te twijfelen....
Doe ik mijn "ShitHappens4ALL" shirt aan, of een shirt met mijn usericon erop? (heb ze serieus beide)
De enige game gerelateerde kleding die ik heb is een veel te groot shirt van de Far Cry 2 CE
.
Binnenkort maar iets leuks halen, of m'n logo op een shirt laten printen
.
Binnenkort maar iets leuks halen, of m'n logo op een shirt laten printen
Come and get the

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 17-06-2014 23:35 ]
Ook 2 kaarten besteld!
Edit: bij outlook mail komt hij ook in de reclamefolder
Edit: bij outlook mail komt hij ook in de reclamefolder
[ Voor 65% gewijzigd door nickko op 17-06-2014 23:56 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Check even je spam folder voor de zekerheid. Ze zijn om 23:46 verzonden.
Bedankt voor je vlotte reactie zeef 
Nog kleding voorschriften de 16e? oranje bijvoorbeeld...?
Nog kleding voorschriften de 16e? oranje bijvoorbeeld...?

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ik heb vanmiddag twee tickets besteld maar helemaal niks ontvangen, ook niet in mijn spamfolder. Ik gebruik een @outlook.com adres. Misschien dan toch een typo gemaakt in het email adres?zeef schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:55:
Check even je spam folder voor de zekerheid. Ze zijn om 23:46 verzonden.
Hoe kan ik dit fixen? Kan je me een DM sturen om het op te lossen? Op de actiepagina staat namelijk nergens waar je terecht kan met vragen of problemen.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Gewoon hier in het topic
Zeef hielp mij toen ook mijn e-mail een typo bleek te hebben
.
HuldeeeKrukar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Jammer dat ik niet mee kan, zit in de States
, was graag mee gegaan
Yeah! Heb ook een ticket en kan nu al niet meer wachten op deze gave en te gekke dag! Ben benieuwd naar alles! :-D
Typo, mail is naar je onderweg.Wahloh schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 01:57:
[...]
Ik heb vanmiddag twee tickets besteld maar helemaal niks ontvangen, ook niet in mijn spamfolder. Ik gebruik een @outlook.com adres. Misschien dan toch een typo gemaakt in het email adres?
Hoe kan ik dit fixen? Kan je me een DM sturen om het op te lossen? Op de actiepagina staat namelijk nergens waar je terecht kan met vragen of problemen.
op hoeveel staat de teller aan verkochte kaarten?
Ik zag gisteren dat we al over de 200 kaarten waren, dus de reis is al gegarandeerd.
Ik zag gisteren dat we al over de 200 kaarten waren, dus de reis is al gegarandeerd.
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Dat zou echt tof zijnKrukar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:15:
[...]
Je kunt ook in Venlo opstappen?
Een heel eind over de 200.Mortum schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:28:
op hoeveel staat de teller aan verkochte kaarten?

Ik ga denk ik ook, zal eerst met me vriendin overleggen aangezien zij ook een gamer is!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Afgaande van de snelheid waarop het gistermiddag liep snel in de avond tickets besteld voor mij en 3 vrienden uit angst voor het mislopen van de actie. Blijkt dus dat dat niet helemaal nodig was 
Uiteraard geen spijt van, lijkt mij (en mijn vrienden) een hele leuke ervaring

Uiteraard geen spijt van, lijkt mij (en mijn vrienden) een hele leuke ervaring
Aan het begin liep het natuurlijk rap, was goedkoper en veel van de mensen die wilde gaan hebben direct besteld.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Kan/mag je ook vertellen hoe ver we zijn?

Net een hotelkamertje in Utrecht geboekt, ben er helemaal klaar voor!
Zijn er nog mensen met een Vita? Kunnen we misschien wat Soul Sacrifice Delta of Dragon's crown(Of een andere MP game) spelen onderweg.
Zijn er nog mensen met een Vita? Kunnen we misschien wat Soul Sacrifice Delta of Dragon's crown(Of een andere MP game) spelen onderweg.
We wachten geduldig af, maar ik moet mijn vermoeden uiten: ik denk dat die trein wel vol komt. Binnen zeer korte tijd.
Met als commercieel gevolg: meer sponsors, zowel groter als kleiner. Ieder gerelateerd bedrijf wil hier toch mee gezien worden?!
Met als geweldig gevolg: Meer goodies in de tas (dan is een rolkoffer nog te overwegen)!!!! Meer prijzen voor de loterij!!!! Misschien wel 'altijd prijs' voor de loterij!!!!
Ok ik sla door....
Met als commercieel gevolg: meer sponsors, zowel groter als kleiner. Ieder gerelateerd bedrijf wil hier toch mee gezien worden?!
Met als geweldig gevolg: Meer goodies in de tas (dan is een rolkoffer nog te overwegen)!!!! Meer prijzen voor de loterij!!!! Misschien wel 'altijd prijs' voor de loterij!!!!

Ok ik sla door....

[ Voor 5% gewijzigd door Macchill op 18-06-2014 13:24 ]
Je hebt al altijd prijs met een goodiesbag met daarin leuke dingen als een tweakers lollie
Signatures zijn voor boomers.
Ik kijk den pferd ook zeker niet in den bakkes, maar fantaseren is altijd leuk!Maasluip schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:25:
Je hebt al altijd prijs met een goodiesbag met daarin leuke dingen als een tweakers lollie
Ik ben zeer benieuwd!! Nog 59 dagen!
Een gesigneerde foto van zeef erbij?Maasluip schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:25:
Lijkt me een puik idee!
Signatures zijn voor boomers.
We doen ons best. Het wordt in ieder geval meer dan nu al bekend is.Macchill schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:23:
We wachten geduldig af, maar ik moet mijn vermoeden uiten: ik denk dat die trein wel vol komt. Binnen zeer korte tijd.
Met als commercieel gevolg: meer sponsors, zowel groter als kleiner. Ieder gerelateerd bedrijf wil hier toch mee gezien worden?!![]()
Met als geweldig gevolg: Meer goodies in de tas (dan is een rolkoffer nog te overwegen)!!!! Meer prijzen voor de loterij!!!! Misschien wel 'altijd prijs' voor de loterij!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik sla door....![]()
Doorslaan helpt!
Mijn volkomen doorgeslagen voorspelling is immers ook deels uitgekomen!
Met als subtiel verschil dat de Xbox One niet voor iedereen is, maar voor één persoon.
Alle vertrouwen in een geslaagde dag + goodiebag hier.
Wanneer wordt bekend welke games er worden getoond?
Op de officiële site zie ik daar helemaal niets over.
Dat is natuurlijk onnodig om te zeggen: jullie doen altijd jullie stinkende best!!zeef schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:35:
[...]
We doen ons best. Het wordt in ieder geval meer dan nu al bekend is.
Eensch!PromWarMachine schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:39:
[...]
Doorslaan helpt!
Mijn volkomen doorgeslagen voorspelling is immers ook deels uitgekomen!
Met als subtiel verschil dat de Xbox One niet voor iedereen is, maar voor één persoon.![]()
Alle vertrouwen in een geslaagde dag + goodiebag hier.
Wanneer wordt bekend welke games er worden getoond?
Op de officiële site zie ik daar helemaal niets over.
Zonder gekheid, maar.. is het raadzaam om een (lege) rugzak oid op zo een dag mee te nemen voor alle rotzooi reclame dingen die je op de beurs zelf krijgt (Of is dat niet meer)?
Never been there, so tell me!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Misschien gewoon een rugzak met eten en drinken meenemen? Die inhoud verdwijnt langzaam maar zeker ;-)Nakebod schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:53:
Zonder gekheid, maar.. is het raadzaam om een (lege) rugzak oid op zo een dag mee te nemen voor alle rotzooi reclame dingen die je op de beurs zelf krijgt (Of is dat niet meer)?
Nja, ik neem wel een rugzak mee. Mijn laatste beurs was de HCC in 1998 denk ik.Nakebod schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:53:

Maar je wilt toch sowieso wat broodjes, water, je DSLR, etc. meenemen?
Bij veel stands krijg je iets van een goodiebag (met rotzooiNakebod schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:53:
Het is dus geen must, maar het kan zeker handig zijn
Mjah wat eten en/of drinken wil ik sowiezo wel meenemen als het even kan, dus een tas heb ik toch al nodig.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb m'n early bird kaartje al! Heb er zin in, maar toch vraag ik me af hoeveel kaartjes er al verkocht zijn haha. Hoe zit het eigelijk met de gamecoupe? Hoe wordt die uitgerust en kunnen we allemaal ons gang gaan of moeten we rijtjes maken etc?
1. voldoende om het project door te laten gaanThunderofnl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:20:
Ik heb m'n early bird kaartje al! Heb er zin in, maar toch vraag ik me af hoeveel kaartjes er al verkocht zijn haha. Hoe zit het eigelijk met de gamecoupe? Hoe wordt die uitgerust en kunnen we allemaal ons gang gaan of moeten we rijtjes maken etc?
2. die maken we in de barrijtuigen
3. ja, 500 xboxen en schermen gaan niet passen dus je zal moeten afwisselen.
We zijn er bij
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dat moet toch makkelijk lukken met een extra wagon?zeef schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:27:
[...]
1. voldoende om het project door te laten gaan
2. die maken we in de barrijtuigen
3. ja, 500 xboxen en schermen gaan niet passen dus je zal moeten afwisselen.
is er ook eem max aan de mensen die mee kunnen? zo ja hoveel?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
500 tickets is de max dus neem aan 500 personenspartacusNLD schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:01:
is er ook eem max aan de mensen die mee kunnen? zo ja hoveel?
De maximale aankoop die 1 tweaker mag doen is 10 man mocht je dat bedoelen
[ Voor 14% gewijzigd door GSOD op 18-06-2014 17:06 ]
De tickets worden die meteen verstuurd of in batches? Want ik heb ook niets ontvangen (begin van de middag besteld). Ik heb bestelnummer #310
zou dat betekenen dat er al 309 Tweakers mij voor zijn gegaan...
[ Voor 28% gewijzigd door Vidra op 18-06-2014 17:21 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
De tickets komen later, jij hebt't over de bestellingsbevestiging.Vidra schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:19:
De tickets worden die meteen verstuurd of in batches? Want ik heb ook niets ontvangen (begin van de middag besteld). Ik heb bestelnummer #310
Die heb ik ook nietFiresphere schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:21:
[...]
De tickets komen later, jij hebt't over de bestellingsbevestiging.
[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 18-06-2014 17:53 ]
Komt aardig overeen met wat we vanmiddag al wisten (Ver in de 200) dus ja. Ik heb zelf nummer 61.Vidra schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:19:
Ik heb bestelnummer #310zou dat betekenen dat er al 309 Tweakers mij voor zijn gegaan...
De tickets worden een week voor het evenement verstuurd
oke, ik wil graag mee maar moet eerst nog wat dingen uitzoeken of ik dan kansaidddd93 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:04:
[...]
500 tickets is de max dus neem aan 500 personen
zou zuur zijn als ik net te laat zou zijn als er geen kaarten meer zijn.. maar er zijn nog iets minder dan 200 over heb ik begrepen.. dus komt wel goed
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bestelnummer 310 wordt hierboven genoemd. Ik heb geen idee of dat klopt, maar er zijn sowieso ook mensen die meer dan één kaartje besteld hebben. Het is dus maar de vraag hoe ruim je in de tijd zit.spartacusNLD schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:37:
[...]
oke, ik wil graag mee maar moet eerst nog wat dingen uitzoeken of ik dan kan![]()
zou zuur zijn als ik net te laat zou zijn als er geen kaarten meer zijn.. maar er zijn nog iets minder dan 200 over heb ik begrepen.. dus komt wel goed
Denk zelf dat rond eind deze week, waarschijnlijk alle tickets zijn uitverkochtspartacusNLD schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:37:
[...]
oke, ik wil graag mee maar moet eerst nog wat dingen uitzoeken of ik dan kan![]()
Is er enig zicht hoelaat we weer terug in Nederland zijn?

Uit de actiepagina, en de TS
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die trein mag wel een paar uurtjes later terug hoor
\.o.\ /.o./
99 euro, holy shit.
Dat is me toch echt belachelijk veel geld. Ik woon in Zuid-Limburg en ben met een uurtje rijden in Keulen. Toegang tot het event is tussen de 12 en 18 euro.
Hell, op die dag zelf afreizen met de ICE is zelfs maar een kwart van de prijs! Voor 24 euro 2e klas, voor 49 euro reis je 1e klas met alle luxe erbij.
Dus leuk initiatief, maar erg duur!
Dat is me toch echt belachelijk veel geld. Ik woon in Zuid-Limburg en ben met een uurtje rijden in Keulen. Toegang tot het event is tussen de 12 en 18 euro.
Hell, op die dag zelf afreizen met de ICE is zelfs maar een kwart van de prijs! Voor 24 euro 2e klas, voor 49 euro reis je 1e klas met alle luxe erbij.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Erg duur? Je weet wat er allemaal omheen zit? Als je er naar kijkt puur met de blik van "Ik wil zaterdag naar Gamescom" dan ben je sowieso al fout bezig met deze actie.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 18-06-2014 21:06 ]
Er is nota bene gestemd om de prijs te bepalen (zie ergens in de eerste 5 pagina's), menig Tweaker vond dit wel een goede prijs en sommigen gingen zelfs nog hoger zitten. Maar niemand verplicht je om kaartjes te kopenJeroenimoes schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:
99 euro, holy shit.
Ja, ben me er van bewust wat er om heen zit. Snap ook prima dat een eigen trein laten rijden niet bepaald goedkoop is. Maar voor mij stapelen de nadelen zich op en wegen dan niet meer op tegen de voordelen.D4NG3R schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:06:
Erg duur? Je weet wat er allemaal omheen zit? Als je er naar kijkt puur met de blik van "Ik wil zaterdag naar Gamescom" dan ben je sowieso al fout bezig met deze actie.
- Naar dichtbijzijnde opstappunt rijden (Venlo) is (bijna) even ver rijden als de Gamescom zelf.
- Met alleen opstappen in Venlo al beperkte tijd om te genieten aan boord. Ik verwacht zelf dat bij het gebruiken van die leuke extra faciliteiten een boel wachttijd zit (spelen van games, etc).
- Hoe dan ook extra kosten om naar een opstappunt heen en terug te reizen, en twee maal zoveel tijd.
Ik begrijp ook wel dat het heel gezellig gaat zijn met alles eromheen, maar helaas is me dat de 2 uur extra reizen, het extra benzinegeld (of nog duurder: het extra treinkaartje) niet waard helaas. De prijzen ook niet: ben geen CoD speler. Dus de kans op een TV spreekt me nog het meest aan.
Het is voor ieder voor zich een afweging natuurlijk, en sommigen spreekt het totaalpakket meer aan dan anderen - en maar goed ook
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik ben het helemaal met je eens. Trek je niks aan van de reacties boven mij, vanuit jouw situatie gezien is het op eigen initiatief veel voordeliger. Enige wat je wel mist is de gezelligheid, maar geld besparen is ook wat waardJeroenimoes schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:
99 euro, holy shit.
75 tot 100 euro is niet veel als je kijkt wat je er allemaal voor terug krijgt.... De goodies, de ontmoeting met de tweakers zelf, ervaringen die je zal op doen, Gamescom zelf en nog veel meer! De gezelligheid alleen al is het in mijn ogen waardJeroenimoes schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:
99 euro, holy shit.
[ Voor 3% gewijzigd door GSOD op 18-06-2014 21:31 ]
Dat mag je vinden, maar vergeet je even niet dat niet iedereen uit Limburg komt? De trein rijdt vanaf Amsterdam. Daarnaast is het een afgehuurde trein met allerlei toevoegingen om de reis leuker te maken, zit de toegang tot Gamescom erbij, doe je mee aan een loterij met érg leuke prijzen en een relatief hoge winkans aangezien er maximaal 500 loten worden uitgegeven en krijg je een goodiebag mee naar huis.Jeroenimoes schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:
99 euro, holy shit.
In de gemiddelde auto ben je al ~60 euro aan benzine kwijt van Utrecht naar Keulen en terug, en dan moet je nog parkeren en Gamescom binnen komen. Voor de gemiddelde Tweaker is het dus totaal geen onredelijke prijs.
Dat besef ik me, ja. Heb ik ook uitgelegd; vanuit mijn positie is het een andere afwegingNMe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:37:
[...]
Dat mag je vinden, maar vergeet je even niet dat niet iedereen uit Limburg komt? De trein rijdt vanaf Amsterdam. Daarnaast is het een afgehuurde trein met allerlei toevoegingen om de reis leuker te maken, zit de toegang tot Gamescom erbij, doe je mee aan een loterij met érg leuke prijzen en een relatief hoge winkans aangezien er maximaal 500 loten worden uitgegeven en krijg je een goodiebag mee naar huis.
In de gemiddelde auto ben je al ~60 euro aan benzine kwijt van Utrecht naar Keulen en terug, en dan moet je nog parkeren en Gamescom binnen komen. Voor de gemiddelde Tweaker is het dus totaal geen onredelijke prijs.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Snappen we best hoor. We zullen naar je zwaaien.Jeroenimoes schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:09:
[...]
Dat besef ik me, ja. Heb ik ook uitgelegd; vanuit mijn positie is het een andere afweging
We moesten een doel stellen, dat was minimaal 200 en daarna riepen we 500 omdat het een mooi getal is. In de praktijk hebben we plaats gereserveerd voor 480 man, maar kunnen eventueel nog wel een wagon bijboeken en dan op 540 uitkomen. Dat zal uiteindelijk geen invloed hebben op jullie winkansen etc. etc. want de personen boven de 500 zijn staf & sponsors. Die loten niet mee.saidddd93 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:04:
[...]
500 tickets is de max dus neem aan 500 personen
[ Voor 54% gewijzigd door zeef op 18-06-2014 23:39 ]
Maar betalen die [sponsors/crew] wel mee?
[ Voor 24% gewijzigd door Firesphere op 18-06-2014 23:48 ]
Nee, de SPONSORS betalen niet voor een kaartje. Duh.Firesphere schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:46:

Moderators die meereizen betalen gewoon hun ticket en loten dus ook gewoon mee.
Okido
Just checkin'
Krijgt de trein nog een leuk kleurtje o.i.d.?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Een aantal wagons zullen gewrapt worden, maar niet allemaal. Het is erg kostbaar en het is maar voor een dag. Maar iedereen die 'm ziet staan of rijden, zal zien dat het een Tweakers trein is.F.West98 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:00:
Krijgt de trein nog een leuk kleurtje o.i.d.?
We zijn nog bezig met de omroepberichten en de borden op het station....
Cool
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Welk bedrijf huren jullie de trein van?
dan weet ik waar ik m'n ogen open moet houden
dan weet ik waar ik m'n ogen open moet houden
Dit is echt een ontzettend gaaf initiatief, erg jaloers dat ik er niet bij kan zijn! Ik wacht op de mooie foto's en verbaase ogen van mensen
Gelukkig, anders ga ik me wel heel erg oud voelen tussen al die 'koters'.Skyaero schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:33:
[...]
Dan help ik je mee. Heb ook een kaartje gekocht :-)
Aan de andere kant: kunnen ze niet zeggen dat ze zonder 'ouderlijk toezicht' op stap zijn
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
De devvers hebben iig netjes een kaartje gekochtFiresphere schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:46:
Jammer dat het mij niet lukt om mee te gaan.. Ik verwacht natuurlijk wel veeeeel foto's 
Veel plezier.
Veel plezier.
I'm an Ironman!
Inderdaad een goeie vraag: wat is de gemiddelde leeftijd van de Tweakers die mee gaan?Snuffel schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:32:
[...]
Gelukkig, anders ga ik me wel heel erg oud voelen tussen al die 'koters'.
Aan de andere kant: kunnen ze niet zeggen dat ze zonder 'ouderlijk toezicht' op stap zijn
Ik verwacht met mijn leeftijd zeker niet de oudste te zijn (no offence naar de mensen die ouder zijn!!)..
Haha, jij bent ouder dan ik!
2 kaarten besteld!
Heb er zin in en leuk om eens wat mede tweakers leden te ontmoeten. Wordt eerste keer dat ik naar een game beurs ga.
Wat betreft de leeftijd van tweakers die mee gaan.... Ben zelf 31. M'n broertje van 28 gaat ook mee. Trekken we hiermee het gemiddelde iets omhoog?
Leuk iniatief Tweakers.net!
Heb er zin in en leuk om eens wat mede tweakers leden te ontmoeten. Wordt eerste keer dat ik naar een game beurs ga.
Wat betreft de leeftijd van tweakers die mee gaan.... Ben zelf 31. M'n broertje van 28 gaat ook mee. Trekken we hiermee het gemiddelde iets omhoog?
Gadgets fan
Haha, ook maar 55 dagen! ;-)
Gelukkig, ben niet de oudste! Ik neem ook m'n jongere broertje mee van 26.johanm3 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:00:
..tekst..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.