Viper® schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:46:
[...]
Ik deed simpelweg een voorstel, ben verder niet aanwezig geweest.
Verder lijken me de tijd en geld voor zoiets minimaal, al helemaal voor tweaker devs. Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel data bundels in het buitenland, maak er een light responsive webportal van en klaar ben je.
Ik heb hier via DM al het een en ander met Zeef over uitgewisseld. Maar ik heb met mijn ervaring in het opbouwen van LAN systemen, zelfs voor beurzen etc., wel zeker het idee, dat vooral stroom het probleem is.
Je hebt echt een fikse stapel bekabeling nodig, die door een trein (aka, A FUCKING MOVING OBJECT) moet worden gelegd, zonder de passagiers in de weg te zitten, want het gaat om de passagiers.
Ja, ik kan probleemloos een LAN-systeem leggen wat terugvalt op de 3G/4G verbinding van de gebruikers.
Nee, voor voeding moeten er wat meer bergen verzet worden.
Ja, ik kan waarschijnlijk wel sponsoring van mobiele-provider-X regelen voor een datacap van 1TB
Nee, nog steeds heb ik meerdere AP's met externe connectie nodig, die stroom verbruiken.
Persoonlijk (heb ik al ook aan Zeef gemeld) zie ik het leggen van een functioneel wifi AP systeem in de trein als een geweldige uitdaging.
Zeef heeft hier terecht ook wel even een deksel op mijn neus geduwd. Iets met, dingen die stroom nodig hebben, hebben stroom nodig