Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 123.310 views

Onderwerpen

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 14:36

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

NMe schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:43:
[...]

Even een reactie als iemand die ondanks een crewshirt ook gewoon voor zijn kaartje betaald heeft: I don't give a shit of mijn naam nu wel of niet achter die video aan komt. Ik weet dat ik er was. Ik herken de foto's, de video's, en ik sta ook op een aantal van de foto's om het te bewijzen. Wat biedt mijn nick daar nou voor toegevoegde waarde aan? Niemand anders gaat er wat mee doen. :P
Statussymbool? Misschien volgende keer T-shirts in de goodiebag met opdruk: Tweakers Gamescom2015. I was there. ;)

Signatures zijn voor boomers.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

I was on the Tweakers Express 2015 and all I got was this lousy T-shirt. And a goodie bag. And an awesome trip. And a day at GamesCom.

:+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En dan een nieuwe challenge: wie de beste foto met boothbabes of comicongirls (of boys) weet te maken.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
silverdemon schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:17:
communicatie was ok, maar kon beter. Veel dingen zijn al eerder genoemd, maar:

- emailadressen van alle reizigers kan handig zijn, zeker voor communicatie vooraf.
- een update van tevoren per mail (of een aantal updates) is welkom
- een van de updates zou de voorwaarden voor de reis moeten bevatten, met betrekking tot verzekeringen, aansprakelijkheid en ook de voorwaarden van de prijstrekking.
- omroep in de trein: was goed te verstaan, maar het was handig geweest om de stations op de terugweg duidelijk om te roepen, een aantal minuten voor aankomst.
- ik hoorde pas een paar dagen geleden dat er meer goodies werden uitgedeeld, jammer, als ik dat eerder had geweten, had ik ook wel belang bij een extra t-shirt.

again: dit zijn verbeterpunten, ik heb een fantastische dag gehad en niks te klagen. nogmaals bedankt Tweakers en sponsoren!
Ik was verder niet aanwezig maar je zou een status/mededelingen/programma overzicht app kunnen maken (of webportal) die alleen via het wifi/lan te benaderen in de trein. Zo heb je een goed communicatiemiddel en kan iedereen t.a.t. vertragingen of andere zaken lezen.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Er is geen wifi in de trein.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Teijgetje schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:28:
[...]
Het gaat verder inderdaad nergens over maar jammer vind ik het wel een beetje.
[...]
Doet overigens allemaal niets af aan het plezier van die dag. :)
Het is kiezen tussen twee kwaden. Daarbij is de keuze er een waarbij je van te voren weet dat er teleurstelling is. Bij de ene groep of de andere. Dus met dat besef hebben we gekozen om het alsnog niet te doen. Excuses daarvoor.
[...]
Mooi! :)

• Viper®
  • Niet online
-O-

Zelfs in het buitenland hebben ze wifi in bussen in the middle of nowhere

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Dat zijn geen tijdelijke wifi punten in relatief oude of bijzondere rijstellen....
Zie er in dit geval ook totaal de toegevoegde waarde niet van in.

• Viper®
  • Niet online
Anders gewoon een app/portal die via 3/4G te bereiken is :Y)

Met bijvoorbeeld het programma digitaal, waarbij je een alarm kan instellen voor bepaalde events.
Nummers van crew members voor contact
mededelingen.

[ Voor 56% gewijzigd door Viper® op 28-08-2014 16:36 ]

• silverdemon
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
waarom tijd en geld spenderen aan een app die voor sommigen niet eens te gebruiken is? De omroepinstallatie in de trein werkte prima, alleen de berichten hadden iets duidelijker gekund.

WiFi zou wel leuk zijn voor LAN games, maar voor de informatievoorziening zie ik er geen voordeel in

[edit]: excuus, de oproepinstallatie werkte prima waar ik was.

[ Voor 11% gewijzigd door silverdemon op 28-08-2014 16:42 ]

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:00

Benjamin-

CrazyGunner#2385

De omroepinstallatie werkte niet prima, op meerdere plekken was het niet te horen, niet omdat zeef niet duidelijk was, maar omdat de installatie faalde.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Viper®
  • Niet online
silverdemon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:37:
waarom tijd en geld spenderen aan een app die voor sommigen niet eens te gebruiken is? De omroepinstallatie in de trein werkte prima, alleen de berichten hadden iets duidelijker gekund.

WiFi zou wel leuk zijn voor LAN games, maar voor de informatievoorziening zie ik er geen voordeel in

[edit]: excuus, de oproepinstallatie werkte prima waar ik was.
Ik deed simpelweg een voorstel, ben verder niet aanwezig geweest.
Verder lijken me de tijd en geld voor zoiets minimaal, al helemaal voor tweaker devs. Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel data bundels in het buitenland, maak er een light responsive webportal van en klaar ben je.

• zeef
  • Nu online
Viper® schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

Verder lijken me de tijd en geld voor zoiets minimaal, al helemaal voor tweaker devs. Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel data bundels in het buitenland, maar er een light webportal van en klaar ben je.
Helaas was niet de hele route 3G/4G dekking te garanderen. En ik zou bijna :') gebruiken voor je tijd en geld opmerking. Natuurlijk is onze beschikbare tijd en het beschikbare budget eindig. Even een lokale infrastructuur bouwen in 13 wagons waar geen netwerk en geen 230V aanwezig is, is nogal een uitdaging.

Om een beeld voor je te schetsen: om voldoende wattage mee te hebben, stond er in de ongebruikte keuken van een barrijtuig een aggregaat te brommen. In de normale zitwagons is geen 230V aansluiting. Dat moet je allemaal lokaal opwekken en verdelen.

Dank voor je voorstel, helaas is de praktijk een stuk minder utopisch dan gedacht. :)

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 18:03

Bestla

Kvinne

Wijze woorden zeef.

:)

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:47

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Viper® schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

Verder lijken me de tijd en geld voor zoiets minimaal, al helemaal voor tweaker devs. Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel data bundels in het buitenland, maak er een light responsive webportal van en klaar ben je.
Ik heb hier via DM al het een en ander met Zeef over uitgewisseld. Maar ik heb met mijn ervaring in het opbouwen van LAN systemen, zelfs voor beurzen etc., wel zeker het idee, dat vooral stroom het probleem is.

Je hebt echt een fikse stapel bekabeling nodig, die door een trein (aka, A FUCKING MOVING OBJECT) moet worden gelegd, zonder de passagiers in de weg te zitten, want het gaat om de passagiers.

Ja, ik kan probleemloos een LAN-systeem leggen wat terugvalt op de 3G/4G verbinding van de gebruikers.

Nee, voor voeding moeten er wat meer bergen verzet worden.

Ja, ik kan waarschijnlijk wel sponsoring van mobiele-provider-X regelen voor een datacap van 1TB

Nee, nog steeds heb ik meerdere AP's met externe connectie nodig, die stroom verbruiken.

Persoonlijk (heb ik al ook aan Zeef gemeld) zie ik het leggen van een functioneel wifi AP systeem in de trein als een geweldige uitdaging.

Zeef heeft hier terecht ook wel even een deksel op mijn neus geduwd. Iets met, dingen die stroom nodig hebben, hebben stroom nodig ;)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Viper®
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:53:
[...]

Helaas was niet de hele route 3G/4G dekking te garanderen. En ik zou bijna :') gebruiken voor je tijd en geld opmerking. Natuurlijk is onze beschikbare tijd en het beschikbare budget eindig. Even een lokale infrastructuur bouwen in 13 wagons waar geen netwerk en geen 230V aanwezig is, is nogal een uitdaging.

Om een beeld voor je te schetsen: om voldoende wattage mee te hebben, stond er in de ongebruikte keuken van een barrijtuig een aggregaat te brommen. In de normale zitwagons is geen 230V aansluiting. Dat moet je allemaal lokaal opwekken en verdelen.

Dank voor je voorstel, helaas is de parktijk een stuk minder utopisch dan gedacht. :)
De tijd en geld betreft het maken van een reponsive webportaaltje, niet het aanleggen van een compleet lan :')
Dat dat niet zo makkelijk gaat snap ik. Als blijkbaar het omroep systeem niet super werkt zou je eventueel een aparte thread speciaal voor de trein gangers kunnen introduceren op het got forum.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Wifi heeft m.i. geen toegevoegde waarde. Als je dan per se een lan wilt, dan gewoon bekabeld.
Btw ik heb geen 3/4g. Dus ook fallback naar mobiel zo voor mij geen zin hebben.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Viper® schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:12:
[...]

De tijd en geld betreft het maken van een reponsive webportaaltje, niet het aanleggen van een compleet lan :')
Dat dat niet zo makkelijk gaat snap ik. Als blijkbaar het omroep systeem niet super werkt zou je eventueel een aparte thread speciaal voor de trein gangers kunnen introduceren op het got forum.
Welnee. Het LAN leggen is een kwestie van kabeltjes knijpen. Doe je zo, kost maar een uur per kabel. Da's gratis natuurlijk.

Je hebt echt een utopisch beeld van hoe de echte wereld werkt. En nee, dat utopische beeld klopt van geen kant.
Zelfs in een stationaire ruimte, is jouw visie een utopie. "Even een webportaaltje" is minstens 100 manuren werk. Dan komt daar nog bij de infrastructuur.
En niet te vergeten, de sponsoring, want ga jij 1TB aan data afrekenen bij je provider?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

En waar zijn de foto's? Misschien leuk om deze te verzamelen in een zip file. :)

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 09:05
Yes! Eindelijk mijn bandje binnen! Heb er zin! :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11084462/2014-08-28%2019.53.01.jpg

Zou ik wat gewonnen hebben met lot nummer 401?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Viper® schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:12:
[...]

De devs hebben het al druk genoeg met de enorme backlog aan feature requests voor de site zelf. En nu wil je ze tijd laten verspillen aan een app die één keer gebruikt wordt?

De communicatie in de trein was niet super maar er zijn andere manieren om dat de verbeteren die geen internet nodig hebben (wifi is er niet en in het buitenland wilde vrijwel niemand roamen) en die niet vereisen dat er een app of website in elkaar geknutseld worden. Bovendien mag je wel eens wat rustiger aan doen met de smileys die je gebruikt ( -O- en :') om er twee te noemen), want die in combinatie met je woordkeuze zijn wel heel erg kritisch voor iemand die er niet eens bij was en niks van de sfeer mee heeft gemaakt, laat staan weet hoe de communicatie was.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 22:26

Zorian

What the fox?

Hier zojuist ook even de overeenkomst ondertekent en opgestuurd voor mijn HTC One M8. :)
Can't wait. :D

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:14
Vandread schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:11:
[...]
Overigens is Android 4 niet altijd even geschikt voor "trage" oudere dual core smartphones...
Ah een kenner ;) .....toen de p920 uitkwam was 4.0 net aan het uitkomen en was die "trage oudere dualcore" top of line en ongeveer het snelste wat er was.
Zoiets als een iPhone6 kopen en bij de release van iOS8, een maand later, te horen krijgen dat je dat krijgt, om het vervolgens nooit te krijgen. ;)
Vind je ook vast balen.......met je nieuwe iPhone6. :Y

Maar het waren dus voorbeelden van wat wél balen is of een beetje. ;)

En ik doe aan understatements?
Je kunt alles (altijd en overal) klakkeloos aannemen en je er bij neerleggen, je kunt ook een mogelijke oplossing of hulp aandragen, ligt een beetje aan je aard denk ik.
Zoals gezegd, ik lig er ook niet wakker van, maar daarom mag ik het toch wel jammer vinden?

Ik snap nog steeds niet dat dat filmpje dan zo kort is dat een tekstveld dat een paar seconden in beeld is langer duurt dan het filmpje?
Ik neem aan dat de sponsors wel lang in beeld blijven (lijkt me logisch) in de aftiteling.

Maar goed, het is zo besloten en niets meer aan te veranderen.
Amen. ;) .

.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• zeef
  • Nu online
Ite, missa est. ;)

• Teijgetje
_/-\o_

Komt er trouwens een pagina waar alle foto`s geplaatst (kunnen) worden?
Nu staan ze door elkaar in het topic over een flink aantal pagina`s.

Of misschien een adres om naar up te loaden, zodat T.net er een leuke diashow van kan maken (en ze eigenndom zijn/gehost zijn op jullie server)? Linkjes willen nog wel eens vervallen.

[ Voor 98% gewijzigd door Teijgetje op 28-08-2014 23:45 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Alles downloaden, zippen en uploaden kan je ook zelf doen :Y)
(Afhankelijk van (C) natuurlijk).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Teijgetje schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:20:
[...]
Ah een kenner ;) .....toen de p920 uitkwam was 4.0 net aan het uitkomen en was die "trage oudere dualcore" top of line en ongeveer het snelste wat er was.
Ik heb een Note 1.... een van de snelste dual core android telefoons..... en een LG Optimus 2X... dus misschien wel ;) en een Oneplus.... allemaal draaien ze android 4..... de oneplus is er gekomen omdat ik m''n Note beu was, te traag, teveel drain, apps die traag draaien. LG is zakelijk maar daar doe ik niks zwaars op, zelfs browsen is al retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Viper® schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:28:
[...]

-O-

Zelfs in het buitenland hebben ze wifi in bussen in the middle of nowhere
Dat komt omdat de concessieverlener dat verplicht gesteld heeft. Het is ook een leuke uitdaging om een wifisysteem in een trein bestaande uit rijtuigen te maken. Je hebt geen draadverbinding tussen de rijtuigen (of je moet zelf iets hobbyen, IP over UIC kabel heb ik nog niet van gehoord).
Niet onmogelijk, maar wel een uitdaging. Ik weet zeker dat je dan beter af bent met een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
@Vandread;
Ik heb een LG Optimus 2X... dus misschien wel ;) zelfs browsen is al retetraag.

Dan snap je misschien ook dat het raar en balen is dat de 2X, een half jaar ouder en een iets tragere chipset, wel ICS kreeg? En als Browser Dolphin instellen?

@ F_J_C;
"Alles downloaden, zippen en uploaden kan je ook zelf doen :Y)
(Afhankelijk van (C) natuurlijk)."

Ik snap niet helemaal wat dat te maken heeft met één plek waar voor iedereen de foto`s van de trip te zien zijn. Hoe leuk het was en hoe goed georganiseerd. ;)
Hoe moeilijk is een fotoalbumlink bij de Topic Start? En voor ons een plek om naar up te loaden?
Leuk voor lezers in de toekomst, of geloof je echt dat iemand volgend jaar 26+ pagina`s door gaat lezen en/of de fotolinks gaat zoeken daartussen en die open gaat klikken?
En leuk voor de sponsors die je er nog even extra tussen kan zetten.....

En bedoel je copyright?
Daar ben je dus van af als je ze aan Tweakers geeft/upload.
Net als van missing links in de toekomst.

Maar goed Tweakers.net kan dat ook allemaal zelf doen inderdaad. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Teijgetje op 01-09-2014 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Laatst online: 20:58

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

d:)b lijkt mij een goed idee! het staat nu idd door het hele topic heen verspreid. en een hoop foto's die mensen via hun telefoon aan me lieten zien zou ik graag nog even terug willen kijken :D

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik heb te weinig karma :( Anders had ik met plezier even een fotoalbum gemaakt met alle foto's die hier gepost worden.

Ik vond het trouwens erg geslaagd! Het zou mooi zijn als we volgend jaar de optie hebben om te overnachten want ik zou er graag nog een dag doorgebracht hebben. We kwamen er naderhand namelijk pas achter dat we toch een aantal spellen wel hadden kunnen spelen als we in een andere rij hadden gestaan (Smash Bros @ podium had een hele korte rij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Nakebod

Nope.

Mag ik zeggen, ja dat mag ik, dat die pagina wel heel erg traag de "thumbnails" laat zien. Zelfs met 100 Mbit.
Zover thumbnails van 1600px breed en 1MB per stuk nog als thumbnails geclassificeerd mogen worden dan :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ik heb een fotoalbum aangemaakt

Ik zal of straks of vanavond de foto's uploaden :D
Als iemand nog foto's heeft die niet in dit topic staan kan hij/zij me DM'en met een linkje of toch nog even hier posten.

Mag ik trouwens de foto's gebruiken die hier al gepost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

http://1drv.ms/1tnwRzi

en met deze foto een twitter contest gewonnen :D
Afbeeldingslocatie: http://i203.photobucket.com/albums/aa263/FrANTICxl/WP_20140816_12_46_20_Pro.jpg

Al mijn foto's van de leuke dag! @hierboven, kopieer maar raak, maar wel graag mijn naam vermelden

[ Voor 26% gewijzigd door Mortum op 01-09-2014 11:23 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Mortum schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:16:

[afbeelding]
Al mijn foto's van de leuke dag! @hierboven, kopieer maar raak, maar wel graag mijn naam vermelden
Foto stuk :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Mortum schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:16:

[afbeelding]
Foto is volgens mij niet public. We kunnen hem niet zien.

Namen komen er zeker bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

FUUUUU!!! ff fixxe! (5 min.)

Gefixxed! foto moet het nu weer doen

[ Voor 52% gewijzigd door Mortum op 01-09-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Mortum schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:21:
FUUUUU!!! ff fixxe! (5 min.)

Gefixxed! foto moet het nu weer doen
Hij doet het! Ik heb ook nog een stapel foto's ontvangen van een vriend die ook mee was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

derp vergeten te vragen: werkt de fotoalbum wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Mortum schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:40:
derp vergeten te vragen: werkt de fotoalbum wel?
Volgens mij wel. Hij is nu nog wel leeg. Hij wordt in de loop van de dag gevuld met alle foto's. Uiterlijk vanavond moet alles erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

haha ik bedoelde die van mij, omdat die foto het ook eerst niet deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ow lol, ja die doet het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 20:12
Het ziet er echt allemaal hartstikke mooi en awesome uit. Ben zelf ook geweest, maar dan niet met de tweakers express. Heb met vrienden in een hostelletje in Dusseldorf gezeten en daar vanuit wezen reizen naar gamescom. Ben ook langer dan 1 dag geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Soundless schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:27:
Ik heb te weinig karma :( Anders had ik met plezier even een fotoalbum gemaakt met alle foto's die hier gepost worden.

Ik vond het trouwens erg geslaagd! Het zou mooi zijn als we volgend jaar de optie hebben om te overnachten want ik zou er graag nog een dag doorgebracht hebben. We kwamen er naderhand namelijk pas achter dat we toch een aantal spellen wel hadden kunnen spelen als we in een andere rij hadden gestaan (Smash Bros @ podium had een hele korte rij!)
Je kan ook een onedrive/dropbox/picasa album maken en die hier delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Firesphere schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:36:
[...]

Je kan ook een onedrive/dropbox/picasa album maken en die hier delen ;)
Ik heb ondertussen een fotoalbum aangemaakt :D

Als jij (of andere tweakers) nog foto's hebben die ik erop mag zetten, hoor ik het graag!

[ Voor 15% gewijzigd door Soundless op 01-09-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Soundless schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:11:
Ik heb een fotoalbum aangemaakt

Mag ik trouwens de foto's gebruiken die hier al gepost zijn?
Van mij wel. Goed initiatief.
Ik heb je de link extra gestuurd want die staat al weer een paar pagina`s terug.

@Zeef;
Zou de link naar Soundbars medereizigers-verzamelalbum ook een plekje kunnen krijgen op de Tweakers - Gamescom 2014 pagina? Bv in het lees meer vakje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ik heb al een stapel foto's geupload. Er zitten nog een aantal dubbele foto's in. Deze moet ik nog opruimen. Dit doe ik nadat ik klaar ben met alle uploads.

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik aan de 2 in-game skins kom voor LoL? Ik heb er vast overheen gelezen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Teijgetje schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:09:
[...]

Van mij wel. Goed initiatief.
Ik heb je de link extra gestuurd want die staat al weer een paar pagina`s terug.

@Zeef;
Zou de link naar Soundbars medereizigers-verzamelalbum ook een plekje kunnen krijgen op de Tweakers - Gamescom 2014 pagina? Bv in het lees meer vakje?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Soundless schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:21:
Ik heb al een stapel foto's geupload. Er zitten nog een aantal dubbele foto's in. Deze moet ik nog opruimen. Dit doe ik nadat ik klaar ben met alle uploads.

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik aan de 2 in-game skins kom voor LoL? Ik heb er vast overheen gelezen ofzo.
Op je kaartje van gamescon staat een code, deze kan je inwisselen op http://gamescom.euw.leagueoflegends.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
zeef schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:52:Benieuwd hoe jullie over de communicatie in zijn geheel denken. Dus niet alleen de updates, maar alles. van aankondiging tot programmaboekje en omroepen in de trein. :)
Haal dit nog even naar boven. Ik zit zelf niet vaak op het forum en in verband met drukte heb ik de actiepagina ook maar weinig bekeken. Voorkeur voor mij en waarschijnlijk veel van de anderen in dit pakket heeft email. Nu kwam ik toch redelijk laat achter de meeste informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

cheeks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:58:

Zou ik wat gewonnen hebben met lot nummer 401?
Ik en Kiswum hadden 399 en 400 :)
Wat is de vraag bij de poll?

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 02-09-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 01:02
Waarschijnlijk wat het tofste was, gezien de resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Beste vrienden,

We kregen te laat voor de goodiebags nog een doos met codes voor het Call of Duty Advanced Warfare Personalizationspack binnen. Te gebruiken bij COD Ghosts, COD Black Ops II. Het gaat dan om extra Weapon Camo, Reticle, Player Card, Background en Patch bij Ghosts en Weapon Camo, Calling Card en 3 Reticles bij COD Black Ops II.

Wil je zo'n code hebben? Stuur dan een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde envelop naar ons. Wij sturen je dan een flyer met jouw unieke code terug. Vermeld op de envelop die aan jezelf is geadresseerd of je de X-Box of PS versie wil.

Ons adres:

Tweakers Call of Duty actie
Mt. Lincolnweg 38
1033 SN Amsterdam

Q&A
  • Voor wie is deze actie?

Alleen voor de kaarthouders van de Tweakers Express
  • Envelop? Frankeren? kan ik niet gewoon mailen?

Nee, je kan niet mailen. We gaan niet alle flyers met unieke code's scannen. Sorry.
  • Mag ik de code weggeven aan een vriend of bekende?
    Ja, dat mag. Verkopen mag niet.
  • Ik ben vergeten mijn retourenvelop te frankeren
    Dan gaat je inzending helaas naar de /dev/null
  • Krijgt iedereen er een?
    Ja, zo lang de voorraad strekt. Op is op.

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 08-09-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nais! Maar ik laat dit overgaan aan gezien ik die spellen niet speel. Doe er wat leuks mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Is er toevallig als iets meer bekend over de goodiebags die nog nagestuurd moeten worden, in de mail stond 3 weken en zitten nu in week 3 vandaar. Heb er geen haast mee maar een updatetje zou fijn zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door XzeroD op 08-09-2014 14:38 . Reden: verkeerde telling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
XzeroD schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:37:
Is er toevallig als iets meer bekend over de goodiebags die nog nagestuurd moeten worden, in de mail stond 3 weken en zitten nu in week 3 vandaar. Heb er geen haast mee maar een updatetje zou fijn zijn :)
Gaan deze week op de post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

zeef schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:47:
[...]

Gaan deze week op de post. :)
Mijn held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

zeef schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:36:
Beste vrienden,

We kregen te laat voor de goodiebags nog een doos met codes voor het Call of Duty Advanced Warfare Personalizationspack binnen. Te gebruiken bij COD Ghosts, COD Black Ops II. Het gaat dan om extra Weapon Camo, Reticle, Player Card, Background en Patch bij Ghosts en Weapon Camo, Calling Card en 3 Reticles bij COD Black Ops II.

Wil je zo'n code hebben? Stuur dan een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde envelop naar ons. Wij sturen je dan een flyer met jouw unieke code terug. Vermeld op de envelop die aan jezelf is geadresseerd of je de X-Box of PS versie wil.

Ons adres:

Tweakers Call of Duty actie
Mt. Lincolnweg 38
1033 SN Amsterdam

Q&A
  • Voor wie is deze actie?

Alleen voor de kaarthouders van de Tweakers Express
  • Envelop? Frankeren? kan ik niet gewoon mailen?

Nee, je kan niet mailen. We gaan niet alle flyers met unieke code's scannen. Sorry.
  • Mag ik de code weggeven aan een vriend of bekende?
    Ja, dat mag. Verkopen mag niet.
  • Ik ben vergeten mijn retourenvelop te frankeren
    Dan gaat je inzending helaas naar de /dev/null
  • Krijgt iedereen er een?
    Ja, zo lang de voorraad strekt. Op is op.
Wat is "Voldoende gefrankeerd"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 07:48
Firesphere schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:35:
[...]

Wat is "Voldoende gefrankeerd"?
Voor het geval je dit meent: Het betekend dat er voldoende postzegels op moeten om het te versturen. Als er niet voldoende postzegels opzitten zal de post hem niet behandelen. (nouja, terugsturen naar de verzender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

MTR-Gamer schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:42:
[...]

Voor het geval je dit meent: Het betekend dat er voldoende postzegels op moeten om het te versturen. Als er niet voldoende postzegels opzitten zal de post hem niet behandelen. (nouja, terugsturen naar de verzender).
Ja, ik meen het, je begrijpt het alleen verkeerd.

Wat is "voldoende gefrankeerd". Oftewel, hoeveel waarde aan postzegels moeten er opgestuurd worden, om terug te kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Firesphere schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:45:
[...]

Wat is "voldoende gefrankeerd". Oftewel, hoeveel waarde aan postzegels moeten er opgestuurd worden, om terug te kunnen sturen.
Aaah oke, ik dacht al. Het gaat hier om een flyer, wat me heel licht lijkt, dus is 1 postzegel voldoende.

Hier overigens een lijstje met kosten: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Firesphere schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:45:
[...]

Een normale, recente postzegel met een "1" er op zou voldoende moeten zijn. Nee wijsneuzen, deze dus niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 15:07
Vraagje, ik heb een steelseries combinatie gewonnen. Nu heb ik daarvoor 2 weken geleden het mij toegezonden contract voor opgestuurd (en getekend) per email maar hier verder niets over gehoord. Zijn jullie hier druk mee bezig en moet ik even geduld hebben of is mijn email niet goed aangekomen oid?

• zeef
  • Nu online
Druk mee bezig. :)

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 15:07
Prima, bedankt voor je reactie!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Goodiebag alsnog binnen gekomen, heel erg bedankt! Mis helaas wel de powerbank maar dat is een klein detail, ben hier al heel blij mee :D

Verwijderd

Iemand ondertussen al zijn prijs binnen gehad? Ook al week of 3 geen mail meer gehad hierover.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb mijn Steelseries vorige week binnen gekregen ja, ben druk aan het testen geslagen voor de review :)

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:48:
Ik heb mijn Steelseries vorige week binnen gekregen ja, ben druk aan het testen geslagen voor de review :)
Ik heb me prijs nog niet in de bus :( Gezien hij net uit is gekomen en ik graag een potje wil gamen met me vrienden.... hahahaha ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!

Maar zal vanzelf wel wat horen denk ik.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb nog geen enkele review gezien :(

• silverdemon
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik heb mijn soundbar al een week of 3 in huis, de review staat ook al online, klik.

tot nu toe erg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Zelfde als silverdemon. De tv nu ongeveer drie weken thuis staan. Erg blij mee! Mijn review: productreview: Philips 47PFK7509 Zwart review door MTR-Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 22:26

Zorian

What the fox?

Same here, mijne is hier te vinden: productreview: HTC One (M8) 16GB Grijs review door Zorian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Ik lees alleen maar gemekker over prijzen enzo :P

Wat ik veel leuker vind (of eigenlijk interessanter vooral) waar is de groepsfoto?!?!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Jaguar645 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:38:
Ik lees alleen maar gemekker over prijzen enzo :P

Wat ik veel leuker vind (of eigenlijk interessanter vooral) waar is de groepsfoto?!?!
geplaatst op de facebook van tweakers.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10623549_10152271043464117_6750798084960475919_o.jpg

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Nakebod

Nakebod

Nope.

• Teijgetje
Thanks voor de COD vouchers, mijn neefjes zijn er erg blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Ik wil niet klagen maar ik zie hier allemaal mensen die hun prijs al weken binnen hebben en een mooie keurige review hebben geschreven maar wij hebben onze Steelseries nog steeds niet binnen. Moeten er nog steeds prijzen verzonden worden of is er iets mis gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Tead

nnb

Ik moet toch even kwijt dat ik wat teleur ben gesteld in de goodiebag die ik thuis binnen heb gekregen. De 2 verrassende dingen uit de bag die je in de trein zelf kon halen, de remote charger en de USB stick, ontbreken in mijn bag. Daarom vind ik het ook erg jammer dat de goodiebag van de trein op waren toen ik deze wilde ophalen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het zeef niet eerder al aangegeven op = op betreffende de inhoud van de bag?

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik ben het met Tead eens, ik was ook teleurgesteld. Heb contact gehad met Tweakers hierover en ze boden me een rondleiding aan... wut?

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Tead

nnb

PcDealer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:44:
Het zeef niet eerder al aangegeven op = op betreffende de inhoud van de bag?
Hoe zo op=op?

Ze weten toch exact hoeveel mensen mee gaan en recht hebben op een goodiebag? Dan kan je dat toch ook exact meenemen. Als ik van te voren wist "op=op" had ik hem ook op de heenweg opgehaald. Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik niet de hele dag met een tas wilde 'sjouwen'.

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
als toevoeging op Tead: toen ik 's morgens de goodiebag wilde ophalen was het zelfs de crew zelf die zei dat het misschien handiger was om 'm 's avonds op te halen en dat er genoeg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 20:46

Electrowolf

Mod met Liefde!

Tja, ik heb 'm op de terugweg opgehaald en toen waren ze er nog, compleet en al. Al moet ik toegeven dat ik wel expliciet op de compleetheid heb gelet toen ik 'm ophaalde.

Misschien was het probleem niet dat er niet genoeg waren, maar wel dat sommige defect waren (powerbank en/of kabels) en omgeruild zijn voor werkende exemplaren gedurende de dag... en dan heb je er spontaan niet meer genoeg als je er eerst precies genoeg had.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 14:38

D4NG3R

kiwi

:)

Tead schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:50:
Hoe zo op=op?

Ze weten toch exact hoeveel mensen mee gaan en recht hebben op een goodiebag? Dan kan je dat toch ook exact meenemen.
Nee. Er zat wat elektronica in, en ik neem aan dat je als Tweaker er bekent mee bent dat elektronica nogal eens kapot wil gaan. Voornamelijk onverpakte kabeltjes geven het snel op. Dit neemt niet weg dat het misschien handig was geweest om wat meer losse inhoud mee te nemen. En dan praat ik natuurlijk over het spul wat snel kapot gaat.
Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik niet de hele dag met een tas wilde 'sjouwen'.
Ik heb juist gewacht tot er anderen waren die de tas hadden gehaald voordat ik de keuze maakte om hem op de heenweg mee te nemen. De totale inhoud woog nog geen 500 gram, dus veel 'sjouwen' was er niet aan. Ik had een rugtas bij me, maar dat Tweakers tasje was ideaal om over de schouder te hangen voor kleine dingetjes. :)

Het is gewoon lastig om een goodiebag fatsoenlijk voor te bereiden, zeker als er wat delicaat spul in zit. Ik neem niet aan dat er een lid van de crew heel de dag alle powerbanks en kabeltjes heeft zitten testen voordat ze verpakt werden. ;) En zelfs dan kan er onderweg nog genoeg mis gaan. :')

Daarnaast was de inhoud (vrijwel?) geheel gesponsord. Als er dan maar 500 naar T.net worden gestuurd kunnen ze er moeilijk wat extra achter de hand houden.. Wat ik wel vreemd vind is dat er minder goodiebags als rechthebbende waren. Een logistieke keuze of fout?

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2014 03:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik geloof niet dat er aan boord defecte producten geruild zijn voor werkende. Het klinkt aannemelijker dat een aantal mensen op de een of andere manier een goodiebag bemachtigd heeft waar hij geen recht op had. Er zullen vooraf ongetwijfeld genoeg of misschien zelfs meer dan genoeg goodiebags geweest zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 06-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Er zijn 514 kaarten verkocht, er was een no-show waar ik van weet. Er waren 525 goodiebags, dus we hadden al rekening gehouden met wat defecten. Op de een of andere manier is er toch ergens iets misgegaan, en is een doos goodiebags verdwenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dus niet per ongeluk uitgedeeld aan mensen die er geen recht op hadden? 12 foetsoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

zeef schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:01:
Er zijn 514 kaarten verkocht, er was een no-show waar ik van weet. Er waren 525 goodiebags, dus we hadden al rekening gehouden met wat defecten. Op de een of andere manier is er toch ergens iets misgegaan, en is een doos goodiebags verdwenen. :(
Een hele doos zelfs.. damn!
Ondanks dat ben ik blij dat alsnog een goodiebag (ondanks wat er niet in zat) toch heb mogen ontvangen, is toch iets van een service. Wel had er dan bij vermeld mogen worden wat er niet in zit vanwege welke reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
PcDealer schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
Dus niet per ongeluk uitgedeeld aan mensen die er geen recht op hadden? 12 foetsoe.
Meer dan 12 idd. Anyway, we hebben gedaan wat we konden met wat we nog bij elkaar hebben kunnen verzamelen. De mensen die een leuk item hebben moeten missen kan ik slechts een rondleiding en lunch op HQ aanbieden. Inclusief een traditioneel après lunch rondje Mariokart met de redactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is veel meer waard dan de goodiebag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Eensch :)

Overigens staat dit topic in dit forum nog sticky (en onder een andere naam.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
En weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 14:02
Beetje een latertje Zeef. Hoe is het afgelopen met de gopro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

CoD:AW is nu zo'n 2 weken uit en ik heb dit tweede deel van mijn prijs nog niet mogen ontvangen.

Ik heb een paar weken geleden iemand blij kunnen maken met Ghosts (heb zelf geen XBone) en vraag me nu af of we AW nog kunnen verwachten. Of is Activision niet blij met de geen-reviews en komen ze niet meer over de brug?

Edit: Deze eind vorige week ontvangen. Bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door ArmEagle op 08-12-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Dit wil je niet missen.... toch? Tweakers Express 2015. Gaan we weer?
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)