Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 123.277 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

zeef schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:36:
Beste vrienden,

We kregen te laat voor de goodiebags nog een doos met codes voor het Call of Duty Advanced Warfare Personalizationspack binnen. Te gebruiken bij COD Ghosts, COD Black Ops II. Het gaat dan om extra Weapon Camo, Reticle, Player Card, Background en Patch bij Ghosts en Weapon Camo, Calling Card en 3 Reticles bij COD Black Ops II.

Wil je zo'n code hebben? Stuur dan een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde envelop naar ons. Wij sturen je dan een flyer met jouw unieke code terug. Vermeld op de envelop die aan jezelf is geadresseerd of je de X-Box of PS versie wil.

Ons adres:

Tweakers Call of Duty actie
Mt. Lincolnweg 38
1033 SN Amsterdam

Q&A
  • Voor wie is deze actie?

Alleen voor de kaarthouders van de Tweakers Express
  • Envelop? Frankeren? kan ik niet gewoon mailen?

Nee, je kan niet mailen. We gaan niet alle flyers met unieke code's scannen. Sorry.
  • Mag ik de code weggeven aan een vriend of bekende?
    Ja, dat mag. Verkopen mag niet.
  • Ik ben vergeten mijn retourenvelop te frankeren
    Dan gaat je inzending helaas naar de /dev/null
  • Krijgt iedereen er een?
    Ja, zo lang de voorraad strekt. Op is op.
Wat is "Voldoende gefrankeerd"?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 07:48
Firesphere schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:35:
[...]

Wat is "Voldoende gefrankeerd"?
Voor het geval je dit meent: Het betekend dat er voldoende postzegels op moeten om het te versturen. Als er niet voldoende postzegels opzitten zal de post hem niet behandelen. (nouja, terugsturen naar de verzender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

MTR-Gamer schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:42:
[...]

Voor het geval je dit meent: Het betekend dat er voldoende postzegels op moeten om het te versturen. Als er niet voldoende postzegels opzitten zal de post hem niet behandelen. (nouja, terugsturen naar de verzender).
Ja, ik meen het, je begrijpt het alleen verkeerd.

Wat is "voldoende gefrankeerd". Oftewel, hoeveel waarde aan postzegels moeten er opgestuurd worden, om terug te kunnen sturen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Firesphere schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:45:
[...]

Wat is "voldoende gefrankeerd". Oftewel, hoeveel waarde aan postzegels moeten er opgestuurd worden, om terug te kunnen sturen.
Aaah oke, ik dacht al. Het gaat hier om een flyer, wat me heel licht lijkt, dus is 1 postzegel voldoende.

Hier overigens een lijstje met kosten: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
Firesphere schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:45:
[...]

Een normale, recente postzegel met een "1" er op zou voldoende moeten zijn. Nee wijsneuzen, deze dus niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 22:26
Vraagje, ik heb een steelseries combinatie gewonnen. Nu heb ik daarvoor 2 weken geleden het mij toegezonden contract voor opgestuurd (en getekend) per email maar hier verder niets over gehoord. Zijn jullie hier druk mee bezig en moet ik even geduld hebben of is mijn email niet goed aangekomen oid?

• zeef
Druk mee bezig. :)

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 22:26
Prima, bedankt voor je reactie!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Goodiebag alsnog binnen gekomen, heel erg bedankt! Mis helaas wel de powerbank maar dat is een klein detail, ben hier al heel blij mee :D

Verwijderd

Iemand ondertussen al zijn prijs binnen gehad? Ook al week of 3 geen mail meer gehad hierover.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Ik heb mijn Steelseries vorige week binnen gekregen ja, ben druk aan het testen geslagen voor de review :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:48:
Ik heb mijn Steelseries vorige week binnen gekregen ja, ben druk aan het testen geslagen voor de review :)
Ik heb me prijs nog niet in de bus :( Gezien hij net uit is gekomen en ik graag een potje wil gamen met me vrienden.... hahahaha ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!

Maar zal vanzelf wel wat horen denk ik.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb nog geen enkele review gezien :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• silverdemon
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik heb mijn soundbar al een week of 3 in huis, de review staat ook al online, klik.

tot nu toe erg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Zelfde als silverdemon. De tv nu ongeveer drie weken thuis staan. Erg blij mee! Mijn review: productreview: Philips 47PFK7509 Zwart review door MTR-Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Same here, mijne is hier te vinden: productreview: HTC One (M8) 16GB Grijs review door Zorian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:16
Ik lees alleen maar gemekker over prijzen enzo :P

Wat ik veel leuker vind (of eigenlijk interessanter vooral) waar is de groepsfoto?!?!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Jaguar645 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:38:
Ik lees alleen maar gemekker over prijzen enzo :P

Wat ik veel leuker vind (of eigenlijk interessanter vooral) waar is de groepsfoto?!?!
geplaatst op de facebook van tweakers.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10623549_10152271043464117_6750798084960475919_o.jpg

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

Nakebod

Nope.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:33
Thanks voor de COD vouchers, mijn neefjes zijn er erg blij mee. :)

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Ik wil niet klagen maar ik zie hier allemaal mensen die hun prijs al weken binnen hebben en een mooie keurige review hebben geschreven maar wij hebben onze Steelseries nog steeds niet binnen. Moeten er nog steeds prijzen verzonden worden of is er iets mis gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:08

Tead

nnb

Ik moet toch even kwijt dat ik wat teleur ben gesteld in de goodiebag die ik thuis binnen heb gekregen. De 2 verrassende dingen uit de bag die je in de trein zelf kon halen, de remote charger en de USB stick, ontbreken in mijn bag. Daarom vind ik het ook erg jammer dat de goodiebag van de trein op waren toen ik deze wilde ophalen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het zeef niet eerder al aangegeven op = op betreffende de inhoud van de bag?

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik ben het met Tead eens, ik was ook teleurgesteld. Heb contact gehad met Tweakers hierover en ze boden me een rondleiding aan... wut?

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:08

Tead

nnb

PcDealer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:44:
Het zeef niet eerder al aangegeven op = op betreffende de inhoud van de bag?
Hoe zo op=op?

Ze weten toch exact hoeveel mensen mee gaan en recht hebben op een goodiebag? Dan kan je dat toch ook exact meenemen. Als ik van te voren wist "op=op" had ik hem ook op de heenweg opgehaald. Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik niet de hele dag met een tas wilde 'sjouwen'.

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
als toevoeging op Tead: toen ik 's morgens de goodiebag wilde ophalen was het zelfs de crew zelf die zei dat het misschien handiger was om 'm 's avonds op te halen en dat er genoeg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Tja, ik heb 'm op de terugweg opgehaald en toen waren ze er nog, compleet en al. Al moet ik toegeven dat ik wel expliciet op de compleetheid heb gelet toen ik 'm ophaalde.

Misschien was het probleem niet dat er niet genoeg waren, maar wel dat sommige defect waren (powerbank en/of kabels) en omgeruild zijn voor werkende exemplaren gedurende de dag... en dan heb je er spontaan niet meer genoeg als je er eerst precies genoeg had.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Tead schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:50:
Hoe zo op=op?

Ze weten toch exact hoeveel mensen mee gaan en recht hebben op een goodiebag? Dan kan je dat toch ook exact meenemen.
Nee. Er zat wat elektronica in, en ik neem aan dat je als Tweaker er bekent mee bent dat elektronica nogal eens kapot wil gaan. Voornamelijk onverpakte kabeltjes geven het snel op. Dit neemt niet weg dat het misschien handig was geweest om wat meer losse inhoud mee te nemen. En dan praat ik natuurlijk over het spul wat snel kapot gaat.
Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik niet de hele dag met een tas wilde 'sjouwen'.
Ik heb juist gewacht tot er anderen waren die de tas hadden gehaald voordat ik de keuze maakte om hem op de heenweg mee te nemen. De totale inhoud woog nog geen 500 gram, dus veel 'sjouwen' was er niet aan. Ik had een rugtas bij me, maar dat Tweakers tasje was ideaal om over de schouder te hangen voor kleine dingetjes. :)

Het is gewoon lastig om een goodiebag fatsoenlijk voor te bereiden, zeker als er wat delicaat spul in zit. Ik neem niet aan dat er een lid van de crew heel de dag alle powerbanks en kabeltjes heeft zitten testen voordat ze verpakt werden. ;) En zelfs dan kan er onderweg nog genoeg mis gaan. :')

Daarnaast was de inhoud (vrijwel?) geheel gesponsord. Als er dan maar 500 naar T.net worden gestuurd kunnen ze er moeilijk wat extra achter de hand houden.. Wat ik wel vreemd vind is dat er minder goodiebags als rechthebbende waren. Een logistieke keuze of fout?

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2014 03:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik geloof niet dat er aan boord defecte producten geruild zijn voor werkende. Het klinkt aannemelijker dat een aantal mensen op de een of andere manier een goodiebag bemachtigd heeft waar hij geen recht op had. Er zullen vooraf ongetwijfeld genoeg of misschien zelfs meer dan genoeg goodiebags geweest zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 06-10-2014 12:28 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er zijn 514 kaarten verkocht, er was een no-show waar ik van weet. Er waren 525 goodiebags, dus we hadden al rekening gehouden met wat defecten. Op de een of andere manier is er toch ergens iets misgegaan, en is een doos goodiebags verdwenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dus niet per ongeluk uitgedeeld aan mensen die er geen recht op hadden? 12 foetsoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

zeef schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:01:
Er zijn 514 kaarten verkocht, er was een no-show waar ik van weet. Er waren 525 goodiebags, dus we hadden al rekening gehouden met wat defecten. Op de een of andere manier is er toch ergens iets misgegaan, en is een doos goodiebags verdwenen. :(
Een hele doos zelfs.. damn!
Ondanks dat ben ik blij dat alsnog een goodiebag (ondanks wat er niet in zat) toch heb mogen ontvangen, is toch iets van een service. Wel had er dan bij vermeld mogen worden wat er niet in zit vanwege welke reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PcDealer schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
Dus niet per ongeluk uitgedeeld aan mensen die er geen recht op hadden? 12 foetsoe.
Meer dan 12 idd. Anyway, we hebben gedaan wat we konden met wat we nog bij elkaar hebben kunnen verzamelen. De mensen die een leuk item hebben moeten missen kan ik slechts een rondleiding en lunch op HQ aanbieden. Inclusief een traditioneel après lunch rondje Mariokart met de redactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is veel meer waard dan de goodiebag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Eensch :)

Overigens staat dit topic in dit forum nog sticky (en onder een andere naam.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 11:21
Beetje een latertje Zeef. Hoe is het afgelopen met de gopro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

CoD:AW is nu zo'n 2 weken uit en ik heb dit tweede deel van mijn prijs nog niet mogen ontvangen.

Ik heb een paar weken geleden iemand blij kunnen maken met Ghosts (heb zelf geen XBone) en vraag me nu af of we AW nog kunnen verwachten. Of is Activision niet blij met de geen-reviews en komen ze niet meer over de brug?

Edit: Deze eind vorige week ontvangen. Bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door ArmEagle op 08-12-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dit wil je niet missen.... toch? Tweakers Express 2015. Gaan we weer?
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)