Wat is "Voldoende gefrankeerd"?zeef schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:36:
Beste vrienden,
We kregen te laat voor de goodiebags nog een doos met codes voor het Call of Duty Advanced Warfare Personalizationspack binnen. Te gebruiken bij COD Ghosts, COD Black Ops II. Het gaat dan om extra Weapon Camo, Reticle, Player Card, Background en Patch bij Ghosts en Weapon Camo, Calling Card en 3 Reticles bij COD Black Ops II.
Wil je zo'n code hebben? Stuur dan een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde envelop naar ons. Wij sturen je dan een flyer met jouw unieke code terug. Vermeld op de envelop die aan jezelf is geadresseerd of je de X-Box of PS versie wil.
Ons adres:
Tweakers Call of Duty actie
Mt. Lincolnweg 38
1033 SN Amsterdam
Q&A
- Voor wie is deze actie?
Alleen voor de kaarthouders van de Tweakers Express- Envelop? Frankeren? kan ik niet gewoon mailen?
Nee, je kan niet mailen. We gaan niet alle flyers met unieke code's scannen. Sorry.- Mag ik de code weggeven aan een vriend of bekende?
Ja, dat mag. Verkopen mag niet.- Ik ben vergeten mijn retourenvelop te frankeren
Dan gaat je inzending helaas naar de /dev/null- Krijgt iedereen er een?
Ja, zo lang de voorraad strekt. Op is op.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!