[Vervoer/Overnachting] Gamescom Express

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ubUVXF9ffeHny8OSHurob7bk/full.png

Op Zaterdag 16 augustus zal Tweakers beginnend op station Amsterdam Centraal naar Gamescom rijden, kaartverkoop kan je hier op de actiepagina vinden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Dx2a11yEFEnQTZHR1pP1UI04/full.png

Het huidige reisschema

Heenreis
Station Heenreis Spoor
Amsterdam CS 07.01 (V) 8
Utrecht C. 07.36 (V)11a
’s-Hertogenbosch 08.16(V)6a
Eindhoven 08.52 (V)1
Venlo 10.08 (V)3a
Köln-Messe/Deutz11.30(A) nnb

Terugreis
Station Heenreis Spoor
Köln-Messe/Deutz 18.57 (V) 7
Venlo 20.23 (V)1b
Eindhoven 21.21(V)5
’s-Hertogenbosch 21.55 (V)6a
Utrecht CS 22.35 (V)11a
Amsterdam CS23.21(A) 8a

Waarschuwing: Wat de definitieve tijden ook mogen zijn, als je de trein mist heb je pech. De trein zal niet wachten!

Het grote probleem voor veel Tweakers is dat deze zuid-westerlijke route erg vroeg op de dag is, waardoor ze niet met bijvoorbeeld het OV hier op tijd bij kunnen zijn!

Gelukkig zijn er veel Tweakers welke hun woonkamer of auto beschibkaar stellen voor overnachters / lifters naar dit evenement, om het originele topic niet langer met deze discussie te vervuilen heb ik dit topic geopend.

Ik ben geen held met google docs, dus als iemand een mooie spreadsheet wil maken: Graag :) .

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 28-07-2014 17:18 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:26
Ik heb met mijn elitaire Paint talenten en een op oneerlijke wijze verkregen kaartje van de NS het volgende in elkaar geprutseld:
http://i.imgur.com/o1lhDfZ.png
- Rood omcirkeld = vanaf hier kun je NIET op tijd op de Tweakers Express opstappen (je komt simpelweg te laat, of je moet de halve nacht op het station bivakkeren)
- Donkerblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Amsterdam CS
- Groen omcirkeld = vanaf hier opstappen op Utrecht CS
- Paars omcirkeld = vanaf hier opstappen op 's-Hertogenbosch
- Lichtblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Eindhoven
- Bruin omcirkeld = vanaf hier opstappen op Venlo
- Zwarte streep zal zo ongeveer de route zijn
- Roze stations kunnen wel, maar zijn riskant door een heel korte overstaptijd. Verder mag je zelf lekker kijken of er eventueel nog een bus/tram/metro naar het station van je voorkeur gaat. (Vanuit Lunetten, Utrecht kun je beter de bus pakken naar Ut CS dan naar 's-Hertogenbosch bijvoorbeeld).
Stations zonder markering zijn nog nader te bepalen. Of indien tussen 2 "rode" stations gelegen: not gonna happen.

Aan dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend en bladiebla, denk wel zelf na.

Tevens bied ik slaapplekken aan. Je moet wel zelf luchbed/slaapzak meenemen. Er is een nog nader te bepalen beperkte hoeveelheid ruimte (10 man moet zeker lukken). Aankomen op vrijdag na 18:00u, zaterdag om 6.44 (uitslapers: 6.59u) de bus in naar Utrecht CS. Mogelijkheid om de nacht zaterdag-zondag te blijven is er ook. Het betreft een studentenhuis, ik verwacht geen huisgenoten thuis maar het kan zijn dat er in de buurt wel een feestje gaande is. Hiermee kan rekening worden gehouden bij het indelen van de ruimtes.
DM'men voor meer details.
Tot op heden hebben de volgende Tweakers hier een plekje:
F.West98
D4NG3R en Android Cpt

[ Voor 14% gewijzigd door ShitHappens op 17-06-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inproba
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-06 10:20
Mocht het zo zijn dat nog iemand (Max 2) een slaapplek nodig heeft, dat kan. In Amersfoort.

Er hoeven geen slaapspullen meegenomen te worden.

P.S. Ook een mogelijkheid om nog van zaterdag op zondag te overnachten. Indien de reis na Gamescom te lang wordt naar huis.

P.S. 2: Alleen mogelijk als bij geke-sulen nog plek is in de auto. O-)

[ Voor 44% gewijzigd door Inproba op 30-06-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 12:43

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ook hier nog een paar slaapplekken, even buiten Utrecht. Er kunnen makkelijk 4 man in de huiskamer, 1 a 2 in de logeerkamer. Er is een kat maar die zal het liefst zo ver mogelijk uit je buurt blijven. Graag zelf slaapzak meenemen, er is voor max 3 man slaapondergrond aanwezig (de bank slaapt zeer goed kan ik uit ervaring vertellen). Parkeren is hier gratis en er is meer dan voldoende plek.

Je kan vanuit ons niet met het OV naar Utrecht CS, het plan is om vanuit hier om met de auto bij P&R Westraven te parkeren. Deze gaat om 07.00 uur open, en om 07:08 gaat de tram naar het station, die om 07:18 aankomt. Er is dan nog 12 minuten om naar het juiste perron te lopen. Dit is 15 minuten rijden van ons huis.

Als je het iets veiliger wilt spelen: alternatief is om bij De Uithof te parkeren(deze is 24/7 open), en met de bus van 06:47 naar CS te gaan, dan kom je om 07:04 aan. Dit is 20 minuten rijden vanaf ons huis.

Op beide plaatsen kost het € 5 om de hele dag te parkeren, en dan mogen max 5 man met de tram/bus op en neer.

Nostrodici blijft bij ons slapen en heeft aangegeven dat hij nog 2-3 plaatsen in de auto heeft.

Het zou kunnen dat wij de auto onder het station parkeren, dagtarief € 30, wij hebben dan helaas geen plaats in de auto.

Op verzoek kan ik kijken of ik m'n vriend kan overhalen om ook mensen de nacht erna te laten pitten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ardana op 18-06-2014 01:04 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:44
Mooi initiatief! Hulde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:02

Zorian

What the fox?

In principe kan ik hier ook nog wel enkele mensen kwijt, mits je zelf slaapspullen mee neemt. :) Locatie is in Amersfoort, op enkele minuten lopen van het station waar we zo de trein naar Utrecht CS kunnen pakken. Tevens veel gratis parkeergelegenheid bij mijn huis.

[ Voor 23% gewijzigd door Zorian op 18-06-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 00:02
Ziet er naar uit dat Park Plaza Hotel het dichst bij het Utrecht centraal station is. Kost €63 euro voor een nacht(Per kamer voor 2). Is dit hotel een beetje in orde? Ik ben nogal een lui persoon :P
ShitHappens schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:56:
Voor gewoon een nachtje pitten is er weinig mis mee in elk geval ;)
Prima, blijf ik daar een nachtje.

[ Voor 44% gewijzigd door cheeks op 18-06-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Voor gewoon een nachtje pitten is er weinig mis mee in elk geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 19:33
Ardana schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:53:
[..]
Als je het iets veiliger wilt spelen: alternatief is om bij De Uithof te parkeren(deze is 24/7 open), en met de bus van 06:47 naar CS te gaan, dan kom je om 07:04 aan. Dit is 20 minuten rijden vanaf ons huis.

Op beide plaatsen kost het € 5 om de hele dag te parkeren, en dan mogen max 5 man met de tram/bus op en neer.

[..]
Tip voor De Uithof: Parkeerplaats Jenalaan is een beetje afgelegen maar wel gratis en biedt ruim plaats. Betekent dat je iets meer moet lopen naar de bushalte, dat is iets wat je zelf moet afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Mocht iemand een slaapplek zoeken in Amsterdam; dan heb ik een logeerbed in de aanbieding :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 21:02
Voor degenen die in Den Bosch/’s-Hertogenbosch opstappen; bij mij is er ook nog voldoende plek, 10/15 minuten van het CS station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:29

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik rij waarschijnlijk met 4 man richting Utrecht.

Of we ergens de vrijdag-op-zaterdag willen overnachten is nog in bespreking.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Firesphere schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:18:
Ik rij waarschijnlijk met 4 man richting Utrecht.

Of we ergens de vrijdag-op-zaterdag willen overnachten is nog in bespreking.
Als jullie enigszins goed zijn in Tetris is er plek voor 4 man hier in Amersfoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
En indien niet past het hier in Utrecht nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

ShitHappens schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:07:
Ik heb met mijn elitaire Paint talenten en een op oneerlijke wijze verkregen kaartje van de NS het volgende in elkaar geprutseld:
http://i.imgur.com/o1lhDfZ.png
- Rood omcirkeld = vanaf hier kun je NIET op tijd op de Tweakers Express opstappen (je komt simpelweg te laat, of je moet de halve nacht op het station bivakkeren)
- Donkerblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Amsterdam CS
- Groen omcirkeld = vanaf hier opstappen op Utrecht CS
- Paars omcirkeld = vanaf hier opstappen op 's-Hertogenbosch
- Lichtblauw omcirkeld = vanaf hier opstappen op Eindhoven
- Bruin omcirkeld = vanaf hier opstappen op Venlo
- Zwarte streep zal zo ongeveer de route zijn
- Roze stations kunnen wel, maar zijn riskant door een heel korte overstaptijd. Verder mag je zelf lekker kijken of er eventueel nog een bus/tram/metro naar het station van je voorkeur gaat. (Vanuit Lunetten, Utrecht kun je beter de bus pakken naar Ut CS dan naar 's-Hertogenbosch bijvoorbeeld).
Stations zonder markering zijn nog nader te bepalen. Of indien tussen 2 "rode" stations gelegen: not gonna happen.

Aan dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend en bladiebla, denk wel zelf na.

Tevens bied ik slaapplekken aan. Je moet wel zelf luchbed/slaapzak meenemen. Er is een nog nader te bepalen beperkte hoeveelheid ruimte (10 man moet zeker lukken). Aankomen op vrijdag na 18:00u, zaterdag om 6.44 (uitslapers: 6.59u) de bus in naar Utrecht CS. Mogelijkheid om de nacht zaterdag-zondag te blijven is er ook. Het betreft een studentenhuis, ik verwacht geen huisgenoten thuis maar het kan zijn dat er in de buurt wel een feestje gaande is. Hiermee kan rekening worden gehouden bij het indelen van de ruimtes.
Tot op heden hebben de volgende Tweakers hier een plekje:
F.West98
D4NG3R en Android Cpt
Even een aavulling op deze mooie kaart: Vanaf Den Haag/Rotterdam/Dordrecht rijdt er ook een intercity via Breda/Tilburg die naar Eindhoven/Venlo gaat. Dus vanaf Breda/Tilburg kun je ook kiezen om op Eindhoven op te stappen. Oisterwijk kent enkel een directe verbinding tussen Tilburg/Eindhoven en voor Boxtel maakt het eigenlijk niets uit. Enkel de tijd die je extra in je bed kan blijven liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Awesome op 18-06-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slein78
  • Laatst online: 00:32
Voor de liefhebbers, er zijn weer Kruitvat dagkaarten voor bij NS en Arriva etc..
Misschien kan je met deze kaart goedkoop naar de Gamescom trein reizen:
linkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
hyptonize schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:29:
[...]

Even een aavulling op deze mooie kaart: Vanaf Den Haag/Rotterdam/Dordrecht rijdt er ook een intercity via Breda/Tilburg die naar Eindhoven/Venlo gaat. Dus vanaf Breda/Tilburg kun je ook kiezen om op Eindhoven op te stappen. Oisterwijk kent enkel een directe verbinding tussen Tilburg/Eindhoven en voor Boxtel maakt het eigenlijk niets uit. Enkel de tijd die je extra in je bed kan blijven liggen.
Ja en ik ging er eigenlijk vanuit dat men de voorkeur zou geven om zo lang mogelijk in de Tweakers Express te zitten :p Ik ga morgenavond nog wel even verder knutselen... Maar ga er eigelijk wel vanuit dat de meeste Tweakers wel om kunnen gaan met een reisplanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik vertrek vanuit Alkmaar en heb eventueel een paar slaapplaatsen beschikbaar voor mensen uit Noord-Holland-Noord. Wel slaapzak meenemen. Stuur me een PM.

Let wel: zaterdagochtend vroeg rijdt er slechts 1 keer per uur een stoptrein naar Amsterdam, dus we moeten heel vroeg weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

slein78 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:31:
Voor de liefhebbers, er zijn weer Kruitvat dagkaarten voor bij NS en Arriva etc..
Misschien kan je met deze kaart goedkoop naar de Gamescom trein reizen:
linkje!
De vorige keren waaren deze pas geldig na 9 uur. Als dit weer zo is heb je er dus niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:29

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Anoniem: 483276 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:28:
[...]

De vorige keren waaren deze pas geldig na 9 uur. Als dit weer zo is heb je er dus niks aan.
Klopt, geldig buiten de spits, maar voor de avondreis dus wel een optie. Enkeltje + Kruidvat-kaartje is goedkoper dan retourtje, meestal ;)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
In het weekend is er geen spitstarief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Anoniem: 483276 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:28:
[...]

Wat Zeef al aangeeft. Door de week zijn ze na 9 uur pas geldig. In het weekend de hele dag dus van 4 uur tot 4 uur de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06-2018
Mochten er nog mensen uit Amersfoort-Soest omgeving zijn die een lift nodig hebben naar Utrecht. Ik reis samen met een vriend van me naar Amersfoort Centraal Den Dolder toe en vanaf daar reizen we door naar Utrecht. Het idee is om de trein van 6.48 6.55 naar Utrecht te pakken die aankomt in Utrecht om 7.10.

PM me als je een lift nodig hebt.

Edit: Inproba is de eerste die met ons meerijd dus er zijn nog 2 plekken te vergeven. Aangezien Inproba zelf slaapplekken aanbied zou je het als eerste even met hem moeten overleggen ;p

[ Voor 34% gewijzigd door geke-sulen op 24-06-2014 12:17 . Reden: Eerste tweaker passagier is binnen en route gewijzigt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Zo, heb nog eens lekker zitten puzzelen. Resultaat is dit:
https://mapsengine.google...zRPfxmt4R_mg.kjIOS-Osjhjg
Alle bovenstaande info in één kaartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 22:49

Electrowolf

Mod met Liefde!

ShitHappens schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:07:

Hier ook iemand op de Uithof (gok dat je daar woont, gezien de tijden :P) die nog plekken beschikbaar heeft. Rules of above still apply, w/o the party :>.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Cambridgelaan FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Er zijn nog steeds 4-5 (of meer indien men van knussigheid houdt) slaapplekken beschikbaar hier in Amersfoort. :) Paar minuten (10?) lopen vanaf het centraal station.

[ Voor 19% gewijzigd door Zorian op 24-06-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 09:31

kronolith

[EDIT]

Ik rij met m'n auto vanuit omgeving Gouda richting Utrecht Centraal. Ik kan 3 mensen meenemen! Als je dus nog vervoer nodig hebt; be my guest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Waar ga jij parkeren, kronolith?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Denk dan dat Westraven het best aan te rijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Klopt, maar probleem daarmee is dat je zo weinig speling in tijd hebt: er hoeft maar iets te gebeuren (parkeerwacht is te laat waardoor de garage niet om 7 uur, maar om 7.15 uur open gaat, tram heeft vertraging of valt uit) en je bent te laat op CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Is de Jaarbeurs geen optie? Dagkaart is 12 euro daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Is die vroeg genoeg open dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 17:12
Ardana schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:36:
Is die vroeg genoeg open dan?
Ik zit ook al te kijken naar parkeerplek.
Jaarbeurs is zo te zien 24/7 open.
http://www.jaarbeurs.nl/13/parkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Hey, zie net dat als je daar online een parkeerplaats reserveert, je maar € 11 voor de hele dag kwijt bent. Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Mocht er nog iemand op of rond de "gele" lijn van het plaatje van ShitHappens wonen en een slaapplek nodig hebben: ik woon in Tilburg en ga naar Eindhoven in de ochtend en kan eventueel wel een paar mensen kwijt hier :).

Stuur maar een DM ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 22:34

johanm3

Het kan altijd slechter

Zit zelf te twijfelen of ik vanaf station Almere Oostvaarders met de trein ga naar A'dam CS.
Aankomst tijd is dan 06:50. Misschien iets te krap... Of aankomst tijd 06:20. Maar dat is weer wat vroeg.
Retourtje is 14 euro.

Of dat ik met de auto naar A'dam CS rij. Parkeerkosten ( bij reservering ) is 20,00 euro. Mochten er mensen uit omgeving Almere buiten mee willen rijden scheelt het jullie NS kosten en scheelt het mij weer parkeerkosten.

Ik ga met de auto naar A'dam CS. Parkeren doe ik tegenover het CS. Kosten bij reservering is 20 euro voor de gehele dag.
Mochten er tweakers in of in de buurt van Almere Buiten wonen, ik heb nog 2 lege plekken in de auto voor mensen die mee willen rijden.

Dit scheelt wachten op stations. De bijdrage voor het parkeren is aanzienlijk lager dan een retourtje A'dam - Almere.

Mochten er gegadigden zijn, dan hoor ik het graag.

[ Voor 33% gewijzigd door johanm3 op 08-07-2014 13:18 ]

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
johanm3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:53:
Zit zelf te twijfelen of ik vanaf station Almere Oostvaarders met de trein ga naar A'dam CS.
Aankomst tijd is dan 06:50. Misschien iets te krap... Of aankomst tijd 06:20. Maar dat is weer wat vroeg.
Retourtje is 14 euro.

Of dat ik met de auto naar A'dam CS rij. Parkeerkosten ( bij reservering ) is 20,00 euro. Mochten er mensen uit omgeving Almere buiten mee willen rijden scheelt het jullie NS kosten en scheelt het mij weer parkeerkosten.
Beter te vroeg dan telaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
Tjah en dan moet je een half uurtje wachten, genoeg tijd voor een kop koffie om wakker te worden :+ .

Liever 30 mins te vroeg als 3 minuten te laat eh ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06-2018
D4NG3R schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:34:
Tjah en dan moet je een half uurtje wachten, genoeg tijd voor een kop koffie om wakker te worden :+ .

Liever 30 mins te vroeg als 3 minuten te laat eh ;) .
Daar denk ik precies hetzelfde over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-06-2020
weet iemand of je voor een zacht prijsje ook een parkeerplek kan regelen bij het station den bosch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:51

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

zijn er nog mensen die het feestje al willen starten vanaf station Alkmaar? (anders moet ik dat eerste stuk alleen reizen :'( )

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mortum schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:56:
zijn er nog mensen die het feestje al willen starten vanaf station Alkmaar? (anders moet ik dat eerste stuk alleen reizen :'( )
Ik ben altijd in voor feestjes. Ik vertrek ook vanaf station Alkmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
siempje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:39:
weet iemand of je voor een zacht prijsje ook een parkeerplek kan regelen bij het station den bosch?
Omgeving Onderwijsboulevard, scholen zitten nu toch dicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-06-2020
ShitHappens schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:38:
[...]

Omgeving Onderwijsboulevard, scholen zitten nu toch dicht :p
Dank u!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Knutselsmurf

LED's make things better

ShitHappens schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:14:
Denk dan dat Westraven het best aan te rijden is.
Vanaf Westraven rijdt er op dit moment GEEN tram richting Utrecht CS. Ze zijn daar namelijk druk bezig met de tramrails. Dat gaan nog wel even duren.

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Bij deze vervallen alle eventuele slaapplekken bij mij thuis wegens het feit dat niemand zich heeft opgegeven.
Ik ga nu zelf bij ShitHappens overnachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Knutselsmurf schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:55:
[...]

Vanaf Westraven rijdt er op dit moment GEEN tram richting Utrecht CS. Ze zijn daar namelijk druk bezig met de tramrails. Dat gaan nog wel even duren.
Goed dat je het zegt ja! Had ik niet bij stil gestaan.

Overigens in het algemeen: bij mij zijn nog plekken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 602910

Ik heb nog plek voor 2 á 3 man/vrouw in ruil voor een watermeloen (not even kidding).
15 minuutjes van station Eindhoven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594243

Zelf rijd ik die-hard de nacht zelf erheen, grootindeels langs de A28 vanaf Assen. Nogmeer nachtbrakers welke mee willen aangezien er zo vroeg geen trein gaat of misschien slapers die op de terugweg een rit willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:30
Een late aanhaker in dit topic :) maar ik vertrek zelf met de sprinter van Uitgeest om 6:13 op die zaterdag en ben dan 6:44 op Centraal. Mooi de tijd om een bak koffie nog te scoren ;)

Mocht er iemand nog een slaapplaats zoeken heb ik nog wel de ruimte! Lopen naar station is +-15 minuten of gratis parkeren bij het station ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Als er idd geen tram rijdt van Westraven, is ons huis een stukje minder aantrekkelijk: wij gaan op de jaarbeurs parkeren, kost ongeveer € 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Tot eind augustus rijden inderdaad bussen in plaats van trams, en de busverbinding is erg ongunstig. Enige optie is vanaf Westraven lijn 361 naar CS, deze vertrekt 7.18 van Westraven en komt dan 7.28 aan op CS. Laat echter amper overstaptijd over.

[ Voor 42% gewijzigd door ShitHappens op 07-08-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Misschien handig voor iemand die in Den Haag Wateringse Veld of Wateringen zit:

Wij gaan vanuit deze richting op Zaterdag ochtend vroeg met de auto naar een P&R in Amsterdam, vermoedelijk arena, maar kan evt. nog Olympisch stadion worden. Mocht 1 of 2 man (of dames mag uiteraard ook) zin hebben om met ons (reeds 2) in de auto mee te komen stuur even een DM. Niet aanbellen ivm slapende baby en oppas, maar details komen we vast wel uit :P

Een beetje degelijke karma / V&A rep / etc heeft uiteraard de voorkeur/voorrang. Geen ochtendhumeur toegestaan! :D

Utrecht is even ver etc, maar wil er natuurlijk vanaf de eerste minuut bij zijn! Laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hm, ik zie dat de eerste metro's vanuit de Arena om 6:45 op CS aankomen.... een beetje vertraging en trein gemist. Hoe is de ervaring met de vroege metro's in amsterdam, kan je er een beetje op vertrouwen of moet je beter een veiliger alternatief uitzoeken? :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
Nog een laatste oproep dan maar: Gaan er vrijdag nog mensen naar Utrecht Centraal met de trein? Zo ja, hebben jullie interesse om een groepskaart te kopen?

Het maakt niet uit vanaf waar in NL je komt, zolang je maar eindigt op Utrecht Centraal (of eventueel nog iets verder gaat, maar dan reis je alsnog goedkoop tot aan Utrecht Centraal).

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 12-08-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-06 21:14
Wil wel mee doen, maar denk niet dat dat loont met mijn reisafstand? Moet uit Gouda komen, retour is voor mij €12,20. Tenzij er natuurlijk 10 mensen mee doen.

Edit: Nvm, ga op zaterdag.

[ Voor 8% gewijzigd door DiedB op 12-08-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

D4NG3R schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:07:
Nog een laatste oproep dan maar: Gaan er vrijdag nog mensen naar Utrecht Centraal met de trein? Zo ja, hebben jullie interesse om een groepskaart te kopen?

Het maakt niet uit vanaf waar in NL je komt, zolang je maar eindigt op Utrecht Centraal (of eventueel nog iets verder gaat, maar dan reis je alsnog goedkoop tot aan Utrecht Centraal).
Ik moet van Amersfoort naar Utrecht, maar heb al 40% korting dankzij mijn studentenabonnement. Denk niet dat het erg gaat lonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-06 11:13
Gaan er mensen naar Den Bosch/Eindhoven die met een groepskaart mee willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
drvinnie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:29:
Gaan er mensen naar Den Bosch/Eindhoven die met een groepskaart mee willen doen?
Ja hoor, (vanuit nijmegen)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Lelijke crosspost omdat dit topic blijkbaar nog wel actief wordt gebruikt :+.
XiN-eViL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

Ja dat wordt inderdaad even naar het eind van het station lopen :+.

Over treinen gesproken: mochten er mensen vanuit Tilburg komen en geen korting krijgen bij de NS, ik kan 3 random mensen meenemen :P. Dus reageer dan maar ff of stuur een DM ofzeau.

En * XiN-eViL heeft er zin in \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:51
HI All,

Ik rij morgen om 06.30 vanuit Moordrecht richting Utrecht-CS. Heb al een parkeerplaats geregeld op P3 jaarbeursplein.

Mochten er nog mensen zijn die mee willen rijden (ik zag dat Kronolith ook al vanuit Gouda ging) dan kun je per DM dit bij mij melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Laatst online: 17-06 21:08

hellknight

Medieval Nerd

(semi-crosspost)Ik ga zelf vanuit Roosendaal naar Den Bosch en kan 3 mensen meenemen met korting. Stap je op dit traject op, en heb je interesse? DM aub!

Groepsretour moeten we al met een man of 8 zijn wil dit interessant zijn tov de 40% korting

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Foritain schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:54:
Misschien handig voor iemand die in Den Haag Wateringse Veld of Wateringen zit:

Wij gaan vanuit deze richting op Zaterdag ochtend vroeg met de auto naar een P&R in Amsterdam, vermoedelijk arena, maar kan evt. nog Olympisch stadion worden. Mocht 1 of 2 man (of dames mag uiteraard ook) zin hebben om met ons (reeds 2) in de auto mee te komen stuur even een DM. Niet aanbellen ivm slapende baby en oppas, maar details komen we vast wel uit :P

Een beetje degelijke karma / V&A rep / etc heeft uiteraard de voorkeur/voorrang. Geen ochtendhumeur toegestaan! :D

Utrecht is even ver etc, maar wil er natuurlijk vanaf de eerste minuut bij zijn! Laat maar weten :)
Plannetjes aangepast. Gaan nu (na een mooie tip) gewoon in AMS centrum parkeren. Het aanbod staat nog als iemand uit Den Haag Wateringse veld mee wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-06 11:13
Na nog eens bekijken van de NS tijden/prijzen(/onbetrouwbaarheid) hebben wij toch maar besloten om met de auto naar Den Bosch te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Veel plezier mensen morgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Let op: vanuit het westen (Den Haag, Gouda, Woerden) rijden er dit weekend géén treinen naar Utrecht.

In Utrecht zelf rijden er géén trams naar Utrecht Centraal. De eerste bussen komen zo laat aan dat je nauwelijks overstap tijd hebt.

Beste oplossing om op Utrecht op te stappen: auto voor € 11 parkeren bij de Jaarbeurs. Of je moet op loop/fietsafstand zitten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wie weet hebben we een 2015 editie van dit topic nodig! :P Zie Tweakers Express 2015. Gaan we weer? voor alle details.
Pagina: 1