Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ah, de eerste 40+'er die zich durft te melden!!Ardana schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:10:
Ha! Broekie!Zelfs nog jonger dan m'n vriend - en die is al ruim 11 jaar jonger dan ik!
/me hoopt dat ze niet de oudste gaat zijn...
Hulde!

We worden maar niet ouder... haha
Gadgets fan
Zeef is van '71.. Als je vriend niet veel ouder is dan dat 'broekie', ben jij in ieder geval niet de oudste..Ardana schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:10:
Ha! Broekie!Zelfs nog jonger dan m'n vriend - en die is al ruim 11 jaar jonger dan ik!
/me hoopt dat ze niet de oudste gaat zijn...
Hier nog een dertiger. Denk dat die gemiddelde leeftijd van 25 best goed geschat is.
Is ook niet heel vreemd, want dat is ook ongeveer het gemiddelde van heel GoT.
Ouwe lul dus!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Nog een paar meer en jullie kunnen een eigen trein-tuig krijgen voor de 40+'ers..
Nee sorry, ik zal ophouden!!
Macchill schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Nog een paar meer en jullie kunnen een eigen trein-tuig krijgen voor de 40+'ers..![]()
Nee sorry, ik zal ophouden!!![]()
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Lebensraum?Firesphere schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Iedereen splitsen en op leeftijd in een bepaalde wagon?
Too soon?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Is er overigens ook plek voor mijn rollator?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
rofl...Snuffel schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:58:
Zolang ik maar kan zitten vind ik het best
Daarmee heb je je zitplek toch ook geregeld?Snuffel schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:58:
Zolang ik maar kan zitten vind ik het best
FOODFIGHT!ShitHappens schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:05:
Jawel hoor, je hebt alleen heel erg veel taart nodig
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Haha, dan krijgt tenminste iedereen taart, tenzijNakebod schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:13:
Virtuele taart mag ook. Is makkelijker mee te nemen

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Nee, dan ben je juist jong.Mortum schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:25:
je bent pas echt oud te noemen als je na de Early bird actie nog korting op je tweakers express kaartje krijgt
Oude mensen hebben alle tijd gehad om het geld te sparen, die betalen maar mooi de volle mep. Jongeren, mensen die nog maar net geld hebben zouden juist korting moeten krijgen.
Er zal zelf een 50 + aanwezig zijn (zonder rollator).
Maar ik kan genoeg drukte leveren voor een 20 - dus ik kijk er naar uit.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QnQYJ0mgMe0]
[ Voor 40% gewijzigd door PcDealer op 19-06-2014 17:43 ]
Al vraag ik me af of ze hun contests op 16 augustus ook doen.
Nee. Thomas is baas, en dat liedje krijg je de komende tijd niet uit je hoofd
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 19-06-2014 18:19 ]
Mooie ontwikkelingNostordici schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:15:
Ondanks dat je er al vanuit kon gaan, nu ook officieel: http://eu.battle.net/d3/e...-gamescom-2014-19-06-2014
Al vraag ik me af of ze hun contests op 16 augustus ook doen.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
* Ardana heeft gewrichtsproblemen en komt dan net van Campzone af. Ik verwacht dus al stuque te zijn voordat de dag begint.... Zou de eerste keer zijn dat ik op dat ding naar zo'n evenement met bekenden ga... Eng.
[ Voor 14% gewijzigd door Ardana op 19-06-2014 20:12 ]
Mocht het je helpen... Ikzelf oordeel niet en vind iedereen primaArdana schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:11:
Mmmm... Moet ik dan maar opbiechten dat ik twijfel of ik m'n eigen scootmobiel meeneem of dat ik er eentje leen op de Gamecon?
* Ardana heeft gewrichtsproblemen en komt dan net van Campzone af. Ik verwacht dus al stuque te zijn voordat de dag begint.... Zou de eerste keer zijn dat ik op dat ding naar zo'n evenement met bekenden ga... Eng.
En als het net als in een pretpark zo is dat iemand in een rolstoel voorrang krijgt, met zijn/haar begeleider erbij, heb je ineens een paar honderd begeleiders erbijArdana schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:11:
Mmmm... Moet ik dan maar opbiechten dat ik twijfel of ik m'n eigen scootmobiel meeneem of dat ik er eentje leen op de Gamecon?
Uit interesse, wat is de voertaal op Gamescon, is dat Engels of Duits?
Als je een reden hebt om in zo'n ding te moeten zitten, zal het niemand interesseren hoor. Tenzij je over hun voeten rijdt.Ardana schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:11:
Ardana schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:11:
Is there Barrier-free access and assistance for handicapped people?
Our colleagues at Security Office in the Entrance North and Security Office in the Entrance East will be happy to provide further advice and assistance. We have put together a comprehensive brochure and a special hall plan showing handicapped-accessible WCs and elevators, Medical Centers and handicapped parking spaces so that you can plan your visit to Koelnmesse in advance. You find all information here: http://www.koelnmesse.de/...reier_messeaufenthalt.pdf Elevators are available at every entrance. Signs indicate whether WCs are handicapped-accessible. Special, barrier-free parking spaces can be found at Entrance North P20A, Entrance East below the Piazza, Entrance South Gate F. During the trade fair, you can borrow wheelchairs at the Security Offices North and East.
Overigens kan ik (meestal tenminste) prima korte stukjes lopen (en zelfs 'n "sprintje" van 50 meter lukt), alleen zo'n hele dag gaat me niet lukken, na een paar uur verga ik van de pijn. Het gaat trouwens om zo'n klein opvouwbaar ding, dus op 'n station kan hij zelfs makkelijk even de trap op en af geholpen worden (niet alle perrons in Duitsland hebben een lift).Is it possible to rent wheelchairs?
Electric or manual wheelchairs can be borrowed for use at the exhibition center. Unfortunately, we cannot offer you other means of transport. If you wish to borrow a wheelchair, call +49 (0)221 821 2606 or e-mail an sanitaetsstation-halle11@koelnmesse.de When you come to pick up the wheelchair, please bring along some ID and €50 for a deposit, which will be given back to you when you return the wheelchair.
Punt is dat het voor mij (en m'n vriend) de eerste keer wordt, en daar word ik enigszins onzeker van... Tot op heden liet ik dit soort evenementen liever aan me voorbij gaan, dan dat ik "dat gedoe" wilde, en niet "raar aangekeken" wilde worden. Weet dat dát in mijn hoofd zit, maar zo makkelijk gaat het er niet uit...
Op je 42e in een scootmobiel is niet iets wat ik hoopte te bereiken toen ik nog een kleine Ardana was zeg maar... Dat doet gewoon heel erg pijn.
En ik had juist gewild een grapje te maken in de trant van rolators en ouderdom.... Puh...

Maar goed, ik wilde dit gewoon echt niet missen

Zeef: horen we het als het uitverkocht is? Of, voor degenen die nog enigszins twijfelen, als het bijna uitverkocht is?
Jij moet de dag ook goed doorkomen, en niet vergaan van pijn etc. En daarnaast zal je echt niet de enige zijn.
En aan de andere kant: je wordt pas bekeken en nagekeken als je naar buiten getild moet worden.. ;-)
Flex dus lekker in de stoel, je weet: Tweakers zijn hele tolerante en meewerkende mensen!
[lolbroekenmodus]Moumentai schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:17:
Kort vraagje. Is er ook plek in de trein voor wat bagage? In de jaren dat ik al naar Gamescom ga, kleed ik me nog wel eens om in "gepaste" outfit. Zou het graag dit jaar weer willen doen, maar dan moet ik wel die grote tas ergens kwijt kunnen
. Alvast bedankt!
Voor 99 euro heb je de stoel naast je ook gereserveerd. Plus dan heb je extra kans in de loterij!
[/lolbroekenmodus]
Daar zit wat inMacchill schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:27:
[...]
[lolbroekenmodus]
Voor 99 euro heb je de stoel naast je ook gereserveerd. Plus dan heb je extra kans in de loterij!![]()
[/lolbroekenmodus]
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Dat idee had ik ook, maar even checken voor de zekerheid voordat ik te horen krijg op Amsterdam CS dat er geen ruimte is of het is niet toegestaan of wat voor reden dan ookwimstradamus schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:31:
Het blijft een normale trein hoor, alleen met een mooier logo

Het is een trein, dus dat moet well lukken.Moumentai schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:34:
[...]
Dat idee had ik ook, maar even checken voor de zekerheid voordat ik te horen krijg op Amsterdam CS dat er geen ruimte is of het is niet toegestaan of wat voor reden dan ook. Want dan is het ...
trein haha.
Denk aan het soort wat een tijdje op Venlo - Den Haag heeft gereden als ICK. En daarin is een breed bagagerek boven de zitplaatsen.
Signatures zijn voor boomers.
@zeef: Fantastisch! Klinkt goedMaasluip schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:32:
Uit de beschrijving maak ik op dat het 1e klas coupérijtuigen zijn. Hoogstwaarschijnlijk van duitse origine.
Denk aan het soort wat een tijdje op Venlo - Den Haag heeft gereden als ICK. En daarin is een breed bagagerek boven de zitplaatsen.
Of ligt de verkoop inmiddels geheel stil?

In een week bijna 400 kaarten verkopen zou ik niet als 'stil' willen omschrijven.Macchill schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:50:
Oh dat gaat dus vrij hard! Het is i.e.g. gezellig druk!
Of ligt de verkoop inmiddels geheel stil?
En tevens juist natuurlijk
Ik doelde inderdaad op deel 2: booming verkoop op de eerste 24 uur, en stilletjes op de 2e 24 uur.zeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:13:
[...]
In een week bijna 400 kaarten verkopen zou ik niet als 'stil' willen omschrijven.Maar het gaat nu wat langzamer dan dinsdag, dat is correct.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 20-06-2014 13:14 ]
Opnieuw de vraag: Welk bier word getapt? Komt daar nog een poll over?
Meer kan ik er even niet over zeggen
Inspraak?D4NG3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:00:
[...]

Wie betaald die bepaald.

Nu ik de foto's zo zie, wordt de trein reis al goed!
Paar jaar geleden in zo'n rijtuig gezeten, en het kan best warm zijn als het zonnetje er op schijnt.zeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:43:
Het uitzicht wordt in ieder geval bijzonder.
[afbeelding]
Was toen met dit treintje:

Krijgen we in Venlo een loc van de serie E10 voor de Tweakers Express?
Alle gekheid op een stokje: ik weet het echt niet. We huren ook maar een cateraar in, dus we zien het wel. Afgaande op mijn verkenning zou het wel eens dit kunnen worden. Maar dat is pure speculatie.D4NG3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:00:
[...]
Duits bier, altijd +1zeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:14:
[...]
Alle gekheid op een stokje: ik weet het echt niet. We huren ook maar een cateraar in, dus we zien het wel. Afgaande op mijn verkenning zou het wel eens dit kunnen worden. Maar dat is pure speculatie.

Deze zou goed kunnenslein78 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:08:
[...]
Paar jaar geleden in zo'n rijtuig gezeten, en het kan best warm zijn als het zonnetje er op schijnt.
Was toen met dit treintje:
[afbeelding]
Krijgen we in Venlo een loc van de serie E10 voor de Tweakers Express?

al zou deze ook wel leuk zijn.

Maar geen garanties, er moet ook een verrassingselement blijven.
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 20-06-2014 14:59 ]
Gaat wel goed komen dus, zolang het maar geen Heineken is - word bijna iedereen uit het oosten niet echt blij vanzeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:14:
[...]
Alle gekheid op een stokje: ik weet het echt niet. We huren ook maar een cateraar in, dus we zien het wel. Afgaande op mijn verkenning zou het wel eens dit kunnen worden. Maar dat is pure speculatie.
Daar wordt toch sowieso niemand blij van?D4NG3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Gaat wel goed komen dus, zolang het maar geen Heineken is - word bijna iedereen uit het oosten niet echt blij van.
D4NG3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Gaat wel goed komen dus, zolang het maar geen Heineken is - word bijna iedereen uit het oosten niet echt blij van.

* zeef noteert twee namen op afwascorveelijst
[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 20-06-2014 14:57 ]
Allen onze eigen smaak - maar er zijn weinig mensen in het oosten van het land die geen Grolsch drinken en geen haat hebben aan Heineken
Ach, fouten moet je maken om te kunnen leren in het leven he. Niet iedereen kan perfect zijn.zeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:56:
[...]
[...]
![]()
*kuch*
Al Grolsch nog eens in de buurt komt van de omzet van Heineken, praten we verder.Shrake schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:03:
Je moet inderdaad onderaan beginnen!
Genoeg over bier, terug on topic!
Wat zegt omzet nou weer over kwaliteit dan.zeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:05:
[...]
Al Grolsch nog eens in de buurt komt van de omzet van Heineken, praten we verder.
ow. * Firesphere rent.Genoeg over bier, terug on topic!
Nope, sorry. Ik word er nog steeds niet blij van.zeef schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:56:
[...]
[...]
![]()
*kuch*
Dat panoramadak ziet er gaaf uit, maar stiekem lijkt me dat mid-zomer best oppassen geblazen. Zelfs als je de wagon goed gekoeld houdt met airco kun je volgens mij goed verbranden als je daar te lang staat.
[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 20-06-2014 15:22 ]
Verwijderd
Dat zou wel bijzonder zijn, verbranden achter glas.NMe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:20:
[...]
Nope, sorry. Ik word er nog steeds niet blij van.
Dat panoramadak ziet er gaaf uit, maar stiekem lijkt me dat mid-zomer best oppassen geblazen. Zelfs als je de wagon goed gekoeld houdt met airco kun je volgens mij goed verbranden als je daar te lang staat.
Verbranden van de huid door zonlicht gebeurt niet alleen door UV stralingVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:28:
[...]
Dat zou wel bijzonder zijn, verbranden achter glas.
* D4NG3R zat 2 vakanties terug bijna 4u achter het stuur in de zon. Mijn linker arm was mooi rood en gloeiend
Dat kan zeker, al was't alleen al door de warmteVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:28:
[...]
Dat zou wel bijzonder zijn, verbranden achter glas.
http://www.quest.nl/vraag...ter-het-raam-bruin-wordenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:33:
Bijzonder, weer wat geleerd. Gelukkig nog geen last van gehad
Voor jou (en iedereenNMe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:20:
[...]

Met InstaAntiSolarTM gordijntjes.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 20-06-2014 16:09 ]
Dat betekent dat je sowieso te weinig buiten komtNMe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:20:
[...]
Owja, Tweakers, die komen niet achter hun pc vandaan

Nouwja, mobiel..
Niks bedoeld richting jouw gewrichtsprobleem trouwens

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 20-06-2014 16:14 ]
Ardana schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:53:
[...]
Dat betekent dat je sowieso te weinig buiten komt

Owja, Tweakers, die komen niet achter hun pc vandaan

Helemaal random is die pic niet btw, dat is Francis, het luidruchtige alterego van Boogie op YouTube. Zoek maar eens op, vooral die met Diablo 3 en de errors is grappigD4NG3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:13:
Met een tablet of smartphone word de gemiddelde Tweaker mobiel!
[afbeelding]
Nouwja, mobiel..
Niks bedoeld richting jouw gewrichtsprobleem trouwens. FYI: Random google image
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 20-06-2014 18:23 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik weet wie het is, maar kwam toevallig die foto tegen toen ik op fat person with smartphone zochtNostordici schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:14:
[...]
Helemaal random is die pic niet btw, dat is Francis, het luidruchtige alterego van Boogie op YouTube. Zoek maar eens op, vooral die met Diablo 3 en de errors is grappig
Aangezien ik als een van de eersten in zal stappen heb ik mijn plekje al gevonden denk ik
Ik zag deze vanmiddag nog voorbij rijden op station Bijlmer:
Zou die ook onze trein gaan trekken of is het een andere vervoerder?
Random google image...Das Boogie2988: YouTube: boogie2988D4NG3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:13:
Met een tablet of smartphone word de gemiddelde Tweaker mobiel!
[afbeelding]
Nouwja, mobiel..
Niks bedoeld richting jouw gewrichtsprobleem trouwens. FYI: Random google image
![]()
Weet ik (nog) niet. Als ik die details weet, dan zal ik ze zeker delen.bvk schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:58:
[...]
Aangezien ik als een van de eersten in zal stappen heb ik mijn plekje al gevonden denk ik![]()
Ik zag deze vanmiddag nog voorbij rijden op station Bijlmer:
[afbeelding]
Zou die ook onze trein gaan trekken of is het een andere vervoerder?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.