Bel ff een echte bierfabriek om te sponsoren?
Nja ik vind bijna alles wel best behalve Heineken
, ik drink zelf voornamelijk Grolsch - mensen die Heineken drinken zijn dan weer vaak tegen Grolsch daarom vraag ik het
.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Na overleg met Ardana kan ik bij hen in de avond verblijven, zodat ik niet 's nachts hoef op te staan. Ik rij vanuit oost-Groningen richting Assen, Zwolle en tot slot Utrecht. Mochten er nog Tweakers mee willen die ook op deze route zitten, stuur een bericht. Er is plek voor 2-3 personen en het is dus mogelijk bij Ardana te verblijven in de avond, slaapspullen moeten wel mee en er is een kat. Het vertrekpunt is dus Utrecht.Ardana schreef op maandag 16 juni 2014 @ 02:50:
Wij wonen naast Utrecht, en gaan via P&R Westraven naar Utrecht CS. Ik heb m'n vriend over gehaald om ons huis beschikbaar te stellen voor mensen die niet zo vroeg op Utrecht kunnen zijn en graag de avond tevoren willen overnachten. Heeeeel misschien hebben we zelfs nog 2 plaatsen in de auto, maar dat is nog niet zeker. Met OV kom je helaas niet zo vroeg van ons huis naar Utrecht Centraal, dus dan moeten we plek in de auto vrij hebben.
Dus: als je eigen auto hebt, maar daar wil/kun je niet om 3 uur 's nachts instappen om voor half 8 op het station te zijn, geef een brul.
Ik heb er zin in
Oeh. In DE mag ik ook drinken 
spoiler:
Dat is dus een mogelijkheid. Hypothetisch 
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
FTFYF.West98 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:43:
Oeh. In DE mag ik ookwel drinken
spoiler:Dat is dus een mogelijkheid. Hypothetisch

West ik heb deze gewoon letterlijk gebookmarked
:
F.West98 in "Het Grote Kleinemededelingentopic - deel 300 Mk. IV"
Want... F.West98 is jouw rolmodel?D4NG3R schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:49:
West ik heb deze gewoon letterlijk gebookmarked:
* Firesphere koopt nu een ticket, alleen om D4NG3R te leren zuipen.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Te leren zuipen? Kerel ik drink half m'n leven al
.
Nee ik had eerder altijd een tab vol met grappige/irritante posts van actieve users. Jammergenoeg had ik die niet synced met google - dus ben ik maar opnieuw begonnen.
Nee ik had eerder altijd een tab vol met grappige/irritante posts van actieve users. Jammergenoeg had ik die niet synced met google - dus ben ik maar opnieuw begonnen.
[ Voor 61% gewijzigd door D4NG3R op 17-06-2014 00:52 ]
FTFTFYFY
Ik bedoelde dat ik net zoals jullie OOK mocht drinken.
Dan moet je beter je best doen. Ik drink m'n hele leven al.
Even tussendoor. Hoe heb je die eerste helft van je leven overleeft?
[ Voor 13% gewijzigd door Firesphere op 17-06-2014 00:52 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Die blijft ook voor eeuwig waar :D4NG3R schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:49:
West ik heb deze gewoon letterlijk gebookmarked : :
Misschien ga ik in de toekomst wel drinken
U never know.
/einde-offtopic
[ Voor 3% gewijzigd door F.West98 op 17-06-2014 00:53 ]
Zullen we het einde laten beslissen door de volwassenen?F.West98 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:53:
[...]
Die blijft ook voor eeuwig waar :
Misschien ga ik in de toekomst wel drinken
U never know.
/einde-offtopic
Volgensmij is dat sowieso al een waasFiresphere schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:52:
Even tussendoor. Hoe heb je die eerste helft van je leven overleeft?
snik snik ik kan helaas niet dat weekend jammer genoeg belangrijkere dingen al geplanned, dus veel plezier jongens !
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
De wachttijden voor sommige stands zijn idioot. Vorig jaar heb ik D3 - Reaper of Souls geprobeerd (PC versie), en dat was een wat snellere rij. Dat heeft me dan ook maar iets van een uur gekost. Maar CoD: Ghosts had een wachttijd van 2+ uur, als je niet met een pers- of exhibitor kaart voor de opening naar binnen kon gaan stond je daar zowieso eindeloos in de rij. Eerlijk gezegd is 1 1/2 dag beter naar mijn mening. Eerst een halve dag rond lopen zodat je weet waar wat is, en dan voor de volgende dag plannen welke dingen je gaat bezoeken. Dan heb je ook een beetje een idee kunnen krijgen van waar het hoe druk is, en ben je niet alleen maar de hele dag bezig met in de rij staan. Ik overweeg dit jaar ook weer te gaan, maar mogelijk ook dit keer dan 2 dagen.
Vraagje! Gamescon verkoopt WIFI passen. kan ik deze via Tweakers straks ook bestellen of moet ik die daar ter plekken bestellen?
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Ik ben er misschien niet, kan ik mijn kaart door verkopen? (Niet dat ik dit van plan ben) Het lijkt me echt heel tof, maar heel vervelend als ik uiteindelijk iets heb waar ik niks mee kan 
Dus.. Kan ik mijn kaartje doorverkopen als het fout gaat
Neem als het zover is even contact met ons op. We regelen dan iets met je.Artica schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:40:
Ik ben er misschien niet, kan ik mijn kaart door verkopen? (Niet dat ik dit van plan ben) Het lijkt me echt heel tof, maar heel vervelend als ik uiteindelijk iets heb waar ik niks mee kan
[...]
Die moet je daar kopenMortum schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:26:
Vraagje! Gamescon verkoopt WIFI passen. kan ik deze via Tweakers straks ook bestellen of moet ik die daar ter plekken bestellen?
Thanks voor het snelle antwoord Zeef! Ga ik het nu bestellen. See you guys there I hope
Zeef, ik had je even een DM met een vraag gestuurd (als antwoord op die uitnodiging).
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Ik heb daarnet 2 kaartjes gekocht, echter krijg ik geen bevestigingsmail, ook niet in mijn spam map.
Ik ben bang dat ik mijn email adres verkeerd ingetypt hebt bij de bestelling

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Kan een tijdje durenAudione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:
Ik heb daarnet 2 kaartjes gekocht, echter krijg ik geen bevestigingsmail, ook niet in mijn spam map.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oke, dan wacht ik er eventjes op.BM schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:26:
[...]
Kan een tijdje durenAl van meerdere gehoord dat het meer dan een uur duurde voor de mail binnen was.
Ik heb er iig al heeeeeel veel zin in!
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Bij hotmail, check je spamfilter, daar waren mijn twee Tweakers berichten te vindenAudione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:
Net ook besteld, ook nog geen bevestiging idd, wel al betaald.Audione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:
Stomme was je kreeg een of ander bestelnummer met een knop op pagina: klik hier om cookies toe te staan. Dus ik klik op die knop

Ga er voorlopig vanuit dat bestelling goed is gegaan.
verder: ik neem aan dat de boardingpass gewoon via email komt ook de week er voor en niet via post?
Is er geen versie voor de belgen onder ons ?

Nou, goed dan, ik ga ook mee.
Zijn er nog samenreis-plannen voor vanuit twente naar een opstapplaats?
Zijn er nog samenreis-plannen voor vanuit twente naar een opstapplaats?
@Zeef
Een vriend van mij wilt mee maar weet nog niet of ie vrij krijgt. ( Hoopt ie een deze dagen te horen. ) nu kan ie wel een ticket kopen maar stel dat hij toch niet kan? Is er dan nog een oplossing ofzo?
Een vriend van mij wilt mee maar weet nog niet of ie vrij krijgt. ( Hoopt ie een deze dagen te horen. ) nu kan ie wel een ticket kopen maar stel dat hij toch niet kan? Is er dan nog een oplossing ofzo?
Verwijderd
Eindhoven en Venlo zijn zo goed als BelgiëAnacondaM17xR2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:
Is er geen versie voor de belgen onder ons ?
Bij mij idem ditodenpries schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:
[...]
Net ook besteld, ook nog geen bevestiging idd, wel al betaald.
Stomme was je kreeg een of ander bestelnummer met een knop op pagina: klik hier om cookies toe te staan. Dus ik klik op die knopgelijk die pagina weg.
Ik heb iig de bevestiging van mijn betaling (ordernummer rabobank) bewaard als er toch iets verkeerd gaat..
[ Voor 12% gewijzigd door Audione0 op 17-06-2014 13:35 ]
Kaartje gekocht. Hoezee.
EDIT: Nog geen bevestiging of wat dan ook in mijn mailbox. Alleen een betaalbevestiging van iDEAL zelf.
EDIT 2: Binnen. Spreading the word to fellow geeks.
EDIT: Nog geen bevestiging of wat dan ook in mijn mailbox. Alleen een betaalbevestiging van iDEAL zelf.
EDIT 2: Binnen. Spreading the word to fellow geeks.
[ Voor 86% gewijzigd door Cilph op 17-06-2014 13:43 ]
Mailtjes kunnen er soms een uur over doen, en dan ook nog eens in de Spam belanden. Ontspan
ik doe er ook weleens een uur over en dan beland het ook in de spam als ik me ontspan 
Over een uurtje nog maar eens kijken op hotmail.

Over een uurtje nog maar eens kijken op hotmail.
[ Voor 22% gewijzigd door Audione0 op 17-06-2014 13:43 ]
Zitten inmiddels op 149.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik zou graag meewillen enkel aangezien ik in Spanje woon kan ik niet via iDeal of iets dergelijks het kaartje betalen. Is er eventueel nog een andere manier om het kaartje te kunnen kopen, anders zou ik dit jammer genoeg moeten overslaan aangezien ik dan op vakantie ben in Nederland..
PSN: Alvanosa
Even kijken of je via familie/vrienden kan bestellen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Zeef, tot wanneer is de early-bird korting?
Tot ze op zijnFiresphere schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:00:
Zeef, tot wanneer is de early-bird korting?
Dat zeggen ze niet. Afgelopen posts daarover was hij ook vaag.
Ik zou uitgaan van 200 of 250 early bird kaarten en als we nu op 150 zitten en er een FP post is, zou het best wel eens hard kunnen gaan.
Ik zou uitgaan van 200 of 250 early bird kaarten en als we nu op 150 zitten en er een FP post is, zou het best wel eens hard kunnen gaan.
waar kun je zien hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Reacties van mensen
iedere bestelling heeft een kaartnummer, ik zo bijv 61.
Ik word nu wel erg zenuwachtig, de bevestiging heb ik nog steeds niet binnen, het is 2 uur geleden dat ik betaald heb
dat gaat rap dan. binnen drie kwartier van mijn bestelling (116) naar 149
ik kreeg em na 10 minuten ofzo. Maar zenuwachtig worden, sja, je hebt een betaalbewijs he. Dus komt wel goedAudione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:12:
Ik word nu wel erg zenuwachtig, de bevestiging heb ik nog steeds niet binnen, het is 2 uur geleden dat ik betaald heb
[ Voor 44% gewijzigd door denpries op 17-06-2014 14:14 ]
Ach ik heb na 2 dagen ook nog steeds geen bevestiging binnen
..
Dan zou ik toch wel even navragenD4NG3R schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:16:
Ach ik heb na 2 dagen ook nog steeds geen bevestiging binnen..
Maar ik had m'n bevestiging binnen een kwartiertje binnen.
Ik binnen 5 minuten.
hotmail, gmail of provider mail?
Live.nl (hotmail)
Spamfilter checken!!!Benjamin- schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:20:
Live.nl (hotmail)
Dat geldt overigens voor iedereen die na een paar uur nog geen mail heeft ontvangen!!!
Mijn spamfilter staat goed
alles wat op @tweakers.net eindigt word gefilterd naar een aparte map - nieuwsbrieven komen daar nog dagelijks netjes binnen. Ook de bevestigingsmail eindigt op @tweakers.net - en is nergens te vinden.
Ik had hem dus gewoon binnen 5 minuten binnen hoor, niks geen spam. Google zuigt gewoon.
Verwijderd
Ik wil, zit met nog 1 klein/groot dingetje, volgens mij is Utrecht Centraal heel moeilijk bereikbaar!!
Nacht van tevoren ergens overnachten
Kan bij mij sowieso, volgens mij had Ardana ook nog plek over.
Tja, ik kom vanuit Enschede, met sowieso nog 2 anderen.
We zijn nog aan't kijken naar vervoersopties naar Utrecht, maar vroeg en een eind uit de buurt is het wel ja.
We zijn nog aan't kijken naar vervoersopties naar Utrecht, maar vroeg en een eind uit de buurt is het wel ja.
Fire, heb je nog plaats voor 2 mensen? Ik woon zelf in Diepenheim (KM of 22 van Eanske vandaan) maar ga samen met een kameraad uit Enschede.
nvm ik dacht dat je al vervoer had.
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 17-06-2014 14:38 ]
Ik zocht eigenlijk de andere kant op nog plek, maar evt. kan ik ook wel een auto regelen vermoedt ik...D4NG3R schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:37:
Fire, heb je nog plaats voor 2 mensen? Ik woon zelf in Diepenheim (KM of 22 van Eanske vandaan) maar ga samen met een kameraad uit Enschede.
* F.West98 zoekt nog slaapplek bij utrecht of adam
Ik zit ook nog te kijken, als ik een auto kan regelen word het vroeg rijden, anders is het inderdaad overnachten in het westen.Firesphere schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:44:
[...]
Ik zocht eigenlijk de andere kant op nog plek, maar evt. kan ik ook wel een auto regelen vermoedt ik...
/me ShitHappens biedt slaapplek aan in Utrecht, meenemen eigen luchtbed/matje/slaapzak verplicht
Maximaal aantal slaapplekken nog te bepalen, first come first serve. Betreft een net en schoon studentenhuis met ruime woonkamer (op mijn kamer is ook nog wel plek), huisgenootjes zullen afwezig zijn.
Maximaal aantal slaapplekken nog te bepalen, first come first serve. Betreft een net en schoon studentenhuis met ruime woonkamer (op mijn kamer is ook nog wel plek), huisgenootjes zullen afwezig zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door ShitHappens op 17-06-2014 15:25 ]
En uitverkocht! Gelukkig zijn er nog wel steeds tickets te koopzeef schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:53:
Earlybird tickets bijna uitverkocht!
Dat ging wel snel, na je aankondiging
hmm, als ik mee ga kan ik alleen als ik mijn zoon meeneem. Is er een minimum leeftijd?
Gelukkig hebben jullie in dit topic allemaal de kans gehad om de earlybird te kopen.Nostordici schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:58:
[...]
En uitverkocht! Gelukkig zijn er nog wel steeds tickets te koop
Dat ging wel snel, na je aankondiging
voor de stands te plaatsen wel, voor de trein meen ik nietdalverian schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:01:
hmm, als ik mee ga kan ik alleen als ik mijn zoon meeneem. Is er een minimum leeftijd?
Ik was order nummer 200 :-) (early bird) denk dat ik de laatste te pakken had
Ja dat lijkt me ook aannemelijk: er was een minimum van 200 Tweakers nodig om het door te laten gaan.
Maar het gaat nu dus ook definitief door!
Maar het gaat nu dus ook definitief door!
je krijgt op de beurs een bandje om die je leeftijd aangeeft. Die Duitsers zijn behoorlijk strikt met dat soort dingen, dus veel games zijn ook 16+ / 18+.dalverian schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:01:
Voor de trein niet, maar voor een aantal games op de beurs wel.dalverian schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:01:
hmm, ok. Duidelijk. Ik ga eens kijken of hij wel mee wil
Erg leuk initiatief! Maar ik ben bang dat ik het er maar niet op ga wagen, m'n vrouw is de 26e uitgerekend, dus een beetje lullig als ik 3 uur van huis zit zonder eigen vervoer.
Tesla Model Y RWD (2024)
http://www.usk.de/en/service/gamescom/dalverian schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:06:
hmm, ok. Duidelijk. Ik ga eens kijken of hij wel mee wil
In DE zijn ze er erg strak op, mag je niet naar binnen - dan kom je ook niet naar binnen.
Iss bijv CoD of Battlefield fanaat en onder de 18 - jammer dan
[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 17-06-2014 15:15 ]
Ik kom ook uit Enschede (reis nu nog solo). Ben ook op zoek naar vervoer naar Utrecht CS en/of slaapplek
. Ergens ruimte voor deze witte Suri?
ASUS A8N SLi nForce 4 motherB | AMD Athlon 64 3500+ | 2x ASUS EN6600GT/TD 128Mb | 1024Mb DDR | HDD 200 Gb SATA
om nog een oude vraag af te stoffen: (Gevraagd door: Squishie)
Krijgen we een standaard entree bewijs voor Gamescon? of gaat het om een Priority pass?
Krijgen we een standaard entree bewijs voor Gamescon? of gaat het om een Priority pass?
[ Voor 29% gewijzigd door Mortum op 17-06-2014 15:33 ]
De gewone dagkaart. Priority pass staat niet op het menu.Mortum schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:32:
om nog een oude vraag af te stoffen: (Gevraagd door: Squishie)
jammer! maar mag de pret niet drukken, had wel een leuk "smaakje" geweest
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad. Ik denk dat er iets niet goed gegaan is.
zeef, kun jij hier iets in betekenen, dmv mijn ordernummer te checken?
Spam folder al gecontroleerd?Audione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:52:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad. Ik denk dat er iets niet goed gegaan is.
Bij mij stonden ze direct in m'n spamfolder (gmail)Audione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:52:
Gevonden en doorgezonden naar het juiste adres.Audione0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:52:
Zeef, wat gebeurd er als iemand uiteindelijk toch niet mee kan? Zoals ik al aangaf is er een vriend die interesse heeft maar nog niet 100% zeker weet dat ie mee kan. Stel dat hij nu een kaart koopt en toch niet mee kan, is er een mogelijkheid om deze weer door te verkopen of iets dergelijks?
Zou je ook even naar die van mij kunnen kijken? #500000061 ik heb niks in m'n spamfolder gehad, en de nieuwsbrief komt nog steeds netjes binnen.
Dit is dus waarom je 2x keer je mail adres moet invoeren bij veel sites. 
Tevens wil ik ook wel weten wat er gebeurd als je toch niet kan.
[ Voor 31% gewijzigd door Benjamin- op 17-06-2014 16:07 ]
Tweakers Express requesting track π Utrecht Centraal.
Geert
Damn, ik zie het! Nog nooit eerder gehad

Daar wordt ik zo chagrijnig van he. Voor de meeste mensen is een e-mailadres ondertussen zo goed als een tweede natuur. Net als een telefoonnummer.Benjamin- schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:07:
Ik vind het ook irritant, maar dit is dus wel de reden waarom sites het nog steeds doen, omdat ze dus anders mensen krijgen die het verkeerd hebben gedaan en dan kost het hun opeens tijd ipv dat jij het 2x moet invullen.
Waarschijnlijk meer dan een buitenland bundel bij je provider.
Al is het dan weer de vraag of je binnen (goed) ontvangst hebt. Hoewel meestal in dat soort kleine zaaltjes normaal gesproken behoorlijk wat apparatuur hangt van de (lokale) mobiele providers.
Al is het dan weer de vraag of je binnen (goed) ontvangst hebt. Hoewel meestal in dat soort kleine zaaltjes normaal gesproken behoorlijk wat apparatuur hangt van de (lokale) mobiele providers.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
2x de helft.
Als ik het even grof mag inschatten: rond de 25. Zeef zal het waarschijnlijk tot op de dag nauwkeurig kunnen zeggen.
Als ik het even grof mag inschatten: rond de 25. Zeef zal het waarschijnlijk tot op de dag nauwkeurig kunnen zeggen.
[ Voor 34% gewijzigd door ShitHappens op 17-06-2014 19:01 ]
Ja, kopiëren en plakken meestal. Op die manier blijf je nog steeds typefauten krijgenBenjamin- schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:07:
Even een opmerking over de actiepagina. Enkele alinea;s onder de foto staat dit:
Of was dit meer voor het Redactie-forum?
Da's dus een typfoutjeWe zijn elke dag bezig met de Tweakes Express
Of was dit meer voor het Redactie-forum?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wij hebben ook nog slaapplek, zelf slaapspullen meenemen.F.West98 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:47:
* F.West98 zoekt nog slaapplek bij utrecht of adam
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik breng het gemiddelde wel naar bovenSkyaero schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:59:
Iemand een idee wat de gemiddelde Tweaker leeftijd is die die trein inhopt?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Waarom eigenlijk die zoektochten naar slaapplekken? Zo vroeg / laat is het ook weer niet toch dat we gaan / aankomen?
Op hoeveel kaarten zitten we al?
Op hoeveel kaarten zitten we al?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.