Kijk zoiets is nog te doen, maar tientallen euro's parkeerkosten zou me te gek worden haha, toch denk ik er nog een nachtje over na. Ja iets met carpool/slaapplek zou ook wel chill zijn.ShitHappens schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:23:
Yep: P&R de Uithof in Utrecht. Sta je voor €5 lekker 24 uur droog geparkeerd, en tevens een dagkaartje voor de Utrechtse bussen.
Kunnen we misschien een Googledocs Excel sheetje starten met slaapplaats vraag&aanbod?
Ja daarom juist. Als ik al zie dat ik voor vertrek uit Utrecht zo rond 7:00 in de bus moet zitten, dan is het voor de mensen uit het noorden van het land nóg vroeger. Dan lijkt op vrijdagavond vertrekken en dan bij iemand slapen toch een stuk chillerder.D4NG3R schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:25:
Klinkt goed, nja slaapplaatsen vind ik niet zo belangrijk - maar vervoer is denk ik voor veel meer mensen een probleem. Als je vanuit het noorden of oosten van het land komt moet je een behoorlijk eind reizen om bij een van de stations te komen.
Leuk idee
Ik ga er eens over nadenken
Order 18 gemacht.
Ikzelf moet uit Drenthe komen en ben in bezit van een auto. Als bustijden e.d. niet veranderen zit ik er aan te denken om naar P&R de Uithof te rijden en vanaf daar verder met ov. evt kan ik nog 3/4 mensen oppikken onderweg.
Ikzelf moet uit Drenthe komen en ben in bezit van een auto. Als bustijden e.d. niet veranderen zit ik er aan te denken om naar P&R de Uithof te rijden en vanaf daar verder met ov. evt kan ik nog 3/4 mensen oppikken onderweg.
En ik heb order 17 te pakken, yes!
Ik ben benieuwd of (denk het wel!) en hoe snel we nu de minimaal 200 benodigde tickets gaan halen. Ik gok op hooguit een week
Ik ben benieuwd of (denk het wel!) en hoe snel we nu de minimaal 200 benodigde tickets gaan halen. Ik gok op hooguit een week
Hier idem (kom vanuit Urk), ligt nog even aan of ik met de auto ga of mij op Lelystad laat zetten om 06:00 maar anders kun je meerijden (nog even overleggen of ik de auto heb of niet (A) )rescla schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:32:
[...]
Dat klopt, maar er is voor mij 's ochtends geen mogelijkheid om zo vroeg met OV bij een van de opstapplekken te komen
Ik woon trouwens in Dronten, dus als iemand daar daar langs moet...
Nice, ik hou me aanbevolenlubbertkramer schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:10:
[...]
Hier idem (kom vanuit Urk), ligt nog even aan of ik met de auto ga of mij op Lelystad laat zetten om 06:00 maar anders kun je meerijden (nog even overleggen of ik de auto heb of niet (A) )
Voor diegenen die vanuit Rotterdam met de trein naar de GamesCom trein reizen, ik heb een voordeelurenabonnement van NS en 3 reisgenoten mogen dan met 40% korting met mij meereizen.
Weet nog niet hoe ik 's ochtends reis (of via Utrecht of via Eindhoven), maar 's avonds ga ik via Eindhoven terug naar Rotterdam.
Ik hoor het wel wie er mee wil, je kan me eventueel op irc in #spielerij schoppen, of hier natuurlijk.
Weet nog niet hoe ik 's ochtends reis (of via Utrecht of via Eindhoven), maar 's avonds ga ik via Eindhoven terug naar Rotterdam.
Ik hoor het wel wie er mee wil, je kan me eventueel op irc in #spielerij schoppen, of hier natuurlijk.
[ Voor 2% gewijzigd door slein78 op 13-06-2014 21:36 . Reden: Wat tekst toevoegen ]
Wat is trouwens het standpunt op het doorverwijzen van non-tweakers naar said pagina?
Een kameraad van mij zou eventueel ook nog wel mee willen, ik ga hem de pagina sowieso niet sturen tijdens de early-bird actie. Maar daarna eventueel wel.
(Hij leest wel vaak het nieuws, maar heeft afaik geen account hiero
) .
Een kameraad van mij zou eventueel ook nog wel mee willen, ik ga hem de pagina sowieso niet sturen tijdens de early-bird actie. Maar daarna eventueel wel.
(Hij leest wel vaak het nieuws, maar heeft afaik geen account hiero
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hier ben ik ook nieuwschierig naar, vooral omdat ik mogelijk mensen van mijn project groep kan uitnodigen.D4NG3R schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:15:
Wat is trouwens het standpunt op het doorverwijzen van non-tweakers naar said pagina?
(Hij leest wel vaak het nieuws, maar heeft afaik geen account hiero) .
Dit is zeer interessant, misschien dat ik wel mee ga 
Is dit alleen voor leden van tweakers.net, of mag ik ook mijn vriendin meenemen?
Is dit alleen voor leden van tweakers.net, of mag ik ook mijn vriendin meenemen?
Ik zie al 2 posts van anderen die hun dame meenemen, gewoon doen dus.Walance schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:22:
Dit is zeer interessant, misschien dat ik wel mee ga

[ Voor 13% gewijzigd door Foritain op 13-06-2014 23:50 ]
mijn meissie twijvelt nog een beetje dus dat bekijken we gewoon nog ff, maar order 13 staat op mijn naamForitain schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:23:
[...]
Ik zie al 2 posts van anderen die hun dame meenemen, gewoon doen dus.
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Na vanavond moet nummer 13 toch geluk brengen, vrijdag de 13e bleek ook een geluksdag te zijnMortum schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:52:
[...]
mijn meissie twijvelt nog een beetje dus dat bekijken we gewoon nog ff, maar order 13 staat op mijn naam(en alsof het zo moest zijn, dat is mijn lucky nr.)
Iedereen mag mee. Ook non-tweakers.D4NG3R schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:15:
(Hij leest wel vaak het nieuws, maar heeft afaik geen account hiero) .
In onze trein krijg je alleen earlybird korting.slein78 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:34:
Voor diegenen die vanuit Rotterdam met de trein naar de GamesCom trein reizen, ik heb een voordeelurenabonnement van NS en 3 reisgenoten mogen dan met 40% korting met mij meereizen.
Hoe meer korting hoe beter toch?zeef schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:58:
[...]
In onze trein krijg je alleen earlybird korting.
Hou je weer wat over voor in het barrijtuig

Kan je inchecken met je studentenOV ?
Bij de toeslagpaal wel.
Maar even voor alle duidelijkheid: onze trein is een gecharterde trein. Daar gelden OV (jaar)kaarten, chipkaarten en andere kortingspassen dus niet.
Maar even voor alle duidelijkheid: onze trein is een gecharterde trein. Daar gelden OV (jaar)kaarten, chipkaarten en andere kortingspassen dus niet.
Ik kom jullie ook lastig vallen
Order# 25, niet gek voor iets wat nog niet op de frontpage staat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Erg jammer dat ik de 16e niet kan. Ook kudo's voor de prijs, ik had niet verwacht dat het relatief betaalbaar zou blijven met iedereen die aangaf tot € 150,- te willen betalen.
Zojuist besteld. Ik ben benieuwd naar alle chaos op Gamescom
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Order 29 te pakken hierzo
ik heb er zin in!
Edit: Prijs valt me trouwens bijzonder mee!
Edit: Prijs valt me trouwens bijzonder mee!
[ Voor 33% gewijzigd door batumulia op 14-06-2014 15:50 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Misschien een idee om een periode Tweakers.net abonnement er aan te plakken?van de actiepagina:
We zijn nog bezig om zaken toe te voegen aan het pakket. Dit is niet het eindbod.Heb je zelf nog een goed idee? Geef het door en we gaan kijken of het kan!
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Also voor de mensen die gaan, neem iets van een handheld mee ofzo. We komen sowieso al laat aan. ( Ja, 10:30 is laat voor Gamescom ). Dus de rijen zullen enorm zijn. Altijd ideaal om iets van een 3DS of Vita bij je te hebben. Also, je krijgt genoeg visitors op je 3DS daar, vooral bij de Nintendo stands
Wow, wat een mooie prijs, ik zou graag willen dat ik kan... Maar helaas...
Heel veel plezier toegewenst aan de mensen die wel gaam
Heel veel plezier toegewenst aan de mensen die wel gaam
DS Lite it isRaxious schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:58:
Also voor de mensen die gaan, neem iets van een handheld mee ofzo. We komen sowieso al laat aan. ( Ja, 10:30 is laat voor Gamescom ). Dus de rijen zullen enorm zijn. Altijd ideaal om iets van een 3DS of Vita bij je te hebben. Also, je krijgt genoeg visitors op je 3DS daar, vooral bij de Nintendo stands
Ik moet ook nog wel ergens een DS Lite hebben, alleen kan de oplader niet meer vinden
Order nr 31. Twee kaarten in de pocket! Ben overgehaald door een collega dus vrouwlief mag thuis blijven
Wie niets met games heeft, maar het wel een leuke ervaring lijkt, kan ook gewoon het centrum van Keulen bezoeken in plaats van de Gamescom. Nee, de prijs blijft hetzelfde, maar de Tweakers Express pret ook.
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 14-06-2014 21:50 ]
Kaartje gekoopt! Erg veel zin in, ik kan niet wachten.
Also mensen, kom met de gedachte dat je niks kunt spelen, dan kan het alleen maar mee vallen.
Vorig jaar was er om 11 uur al een rij bij de Sony booth die een wachttijd van 5 uur had xD Meestal kun je de wat 'kleinere' games wel spelen. Maar voor de grote titels ben je veel tijd kwijt. Imo is het van te voren handig om te weten welke game waar staat en daar meteen naartoe te gaan. Zo heb je de dingen die je echt wilt doen aan het begin van je dag.
Also, download de gamescom app voor je telefoon
Vorig jaar was er om 11 uur al een rij bij de Sony booth die een wachttijd van 5 uur had xD Meestal kun je de wat 'kleinere' games wel spelen. Maar voor de grote titels ben je veel tijd kwijt. Imo is het van te voren handig om te weten welke game waar staat en daar meteen naartoe te gaan. Zo heb je de dingen die je echt wilt doen aan het begin van je dag.
Also, download de gamescom app voor je telefoon
Bij toeval vanmorgen in de bus op weg naar een dagje Amsterdam gestuit op de verkoop. Meteen mobiel aangekocht en dat werkte ook prima. Hier en daar wat grafische foutjes bij het formulier, maar dat mocht de pret niet drukken voor een early bird special die ook half als beta test fungeerde. 
Toffe prijs. Vijfenzeventig is minder dan ik had gedacht en ook €99,- is volgens mij nog een schappelijke prijs!
Toffe prijs. Vijfenzeventig is minder dan ik had gedacht en ook €99,- is volgens mij nog een schappelijke prijs!
Whaaa! De bestelsite geeft een foutmelding: transactionrequest failed! Wij willen ook een kaartje!!! Boehoe!!!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Kan je, je al registreren? Ik wilde een ticket bestellen, maar als ik m'n adresgegevens enz.. invul en ik klik dan op "Plaats bestelling" .. dan wordt ik teruggestuurd naar het winkelmandje en staat er bovenaan deze error (zie screenshot).

Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Zouden de earlybirds dan nu al zijn uitverkocht?
Ik hoor net van mijn stiefbroer dat hij een uurtje geleden een kaartje heeft kunnen bestellen voor 75 euro. Met bevestigingsmail en alles.
Edit: ordernummer 49 btw
Edit: ordernummer 49 btw
[ Voor 9% gewijzigd door Glaanie op 15-06-2014 12:37 ]
Yeah! Nogmaals geprobeerd en ditmaalgeen foutmelding, wij hebben nr. 59
Zin in!
Zin in!
Ik neem een 3DS en misschien ook een DSi XL mee dan.Raxious schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:58:
Ik heb nu ook 2 kaartjes gekocht voor mij en mijn vriendin. Wij hebben nummer 54 
Goede tip om 3DS mee te nemen, dat zal ik wel doen denk ik
Goede tip om 3DS mee te nemen, dat zal ik wel doen denk ik
Jeuj!! Ticket besteld! Nr: 59
Foto materiaal:
Om nog even terug te komen op parkeren bij de Uithof, iemand ervaring wat de gemiddelde reistijd is van de Uithof naar Utrecht centraal? Woon zelf namelijk in de regio oost-Groningen.
Zit nog steeds in dubio haha, 5 uur opstaan, 2 uur rijden en 3 uur reizen valt denk ik best wel zwaar. Ergens wel jammer dat niemand uit mijn omgeving mee wil, maakt de keus natuurlijk wat makkelijker
Zit nog steeds in dubio haha, 5 uur opstaan, 2 uur rijden en 3 uur reizen valt denk ik best wel zwaar. Ergens wel jammer dat niemand uit mijn omgeving mee wil, maakt de keus natuurlijk wat makkelijker

Is krapjes, een bus eerder is misschien veiliger.
[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 15-06-2014 21:27 ]
Ik zou toch echt wel een optie eerder nemen. Utrecht CS is een hel momenteel, je moet t vertrekspoor nog uitvinden, misschien ontbijtje halen enzovoorts. Ikzelf zit in elk geval in de bus die 06:44 vertrekt vanaf de P+R (stap dan wel 2 haltes later in, Heidelberglaan).
De knoop doorgehakt #62 gaat meeD4NG3R schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:23:
Even een vraag: Hoeveel early bird kaarten zijn er? Ik zit nog even te twijfelen. QUa prijs vind ik het netjes, maar ik zit zelf nogal krap bij kas en weet niet zeker of ik nu wel 75 euro wil uitgeven.
Tweakers uit het oosten: DM mij even, kunnen we met z'n allen een DM discussie starten voor vervoer die richting in.
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2014 21:36 ]
Vond het al een supertof idee toen ik de eerste keer het topic zag. Prijs is echt netjes te noemen, net ook een kaartje gekocht. Heb er zin in!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Thx Zeef, ik moet dan zelfs nog eerder weg dan 5.00 uur, wil ik om 6.30 uur in Utrecht zijn. Ik denk dat ik dan helaas toch over moet slaan. 3.00 uur opstaan en 4.00 uur van huis weg is gewoon niet realistisch. Jammer, want dit leek me een mooie gelegenheid om eens een gamebeurs te bezoekenzeef schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:26:
[afbeelding]
Is krapjes, een bus eerder is misschien veiliger.
Als je een luchtbedje oid hebt kun je die wel bij mij uitstorten, hoef je pas 6.50 de bus in
Moet niet, is alleen een aanbod.
Maar die hele algemene voorwaarden zijn nergens te vinden en wordt ook nergens naar verwezen.Reizigers van de Tweakers Express gaan akkoord met de Algemene Voorwaarden die hierop van toepassing zijn.
bobsquad schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:32:
[...]
Maar die hele algemene voorwaarden zijn nergens te vinden en wordt ook nergens naar verwezen.
Foto materiaal:
Thx voor het aanbod, ik zal er over nadenkenShitHappens schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:11:
Als je een luchtbedje oid hebt kun je die wel bij mij uitstorten, hoef je pas 6.50 de bus inMoet niet, is alleen een aanbod.
Na lang dubben toch maar besloten een ticket te kopen, nummer 63
Ik heb nog twee maanden om me voor te bereiden haha.
Algemene voorwaarden ontbreken inderdaad.
[ Voor 5% gewijzigd door Nostordici op 16-06-2014 00:08 ]
Die krijg je bij je vervoersbewijs.bobsquad schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:32:
[...]
Maar die hele algemene voorwaarden zijn nergens te vinden en wordt ook nergens naar verwezen.
Dat is juristenwerk, en is nog niet klaar. Daar wilden we niet op wachten om de verkoop te starten. Mochten die voorwaarden je niet aanstaan, dan kun je annuleren. Zie bijvoorbeeld de voorwaarden van de NS: PDF. Ze zijn in de maak en we zullen bij het vervoersbewijs een afschrift of link naar een PDF doen.
[ Voor 63% gewijzigd door zeef op 16-06-2014 00:16 ]
Is het een idee om het wat meer te promoten op de frontpage? ik kon daar niks vinden, terwijl het toch echt iets gaafs is wat jullie hebben bedacht.
39
De earlybird bleef nog even verborgen voor het algemene publiek 
Al verwacht ik morgen deze actie wel terug te vinden op de fp
.
.
Al verwacht ik morgen deze actie wel terug te vinden op de fp
TL;DR: Common sense gebruiken en je mag meezeef schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:10:
[...]
Die krijg je bij je vervoersbewijs.Dat is een juridisch verhaal, over wat de vervoerder doet, wat je van ons mag verwachten en waarin basically staat dat je op tijd moet zijn of anders de trein (als je mazzel hebt
) kan uitzwaaien. Dat je de aanwijzingen van de treinbegeleiders moet opvolgen, dat je geen gevaarlijk dingen mag doen etc. etc.
Dat is juristenwerk, en is nog niet klaar. Daar wilden we niet op wachten om de verkoop te starten. Mochten die voorwaarden je niet aanstaan, dan kun je annuleren. Zie bijvoorbeeld de voorwaarden van de NS: PDF. Ze zijn in de maak en we zullen bij het vervoersbewijs een afschrift of link naar een PDF doen.
[ Voor 77% gewijzigd door D4NG3R op 16-06-2014 00:51 ]
Zo jammer dat ik nu niet kan betalen... Ik wacht nog op voldoende geld op mijn rekening 
* F.West98 hoopt dat er morgen nog earlybird is.....
* F.West98 hoopt dat er morgen nog earlybird is.....
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hmm ik heb dus iets eerder al betaalt maar ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen! (Hotmail)
Wij wonen naast Utrecht, en gaan via P&R Westraven naar Utrecht CS. Ik heb m'n vriend over gehaald om ons huis beschikbaar te stellen voor mensen die niet zo vroeg op Utrecht kunnen zijn en graag de avond tevoren willen overnachten. Heeeeel misschien hebben we zelfs nog 2 plaatsen in de auto, maar dat is nog niet zeker. Met OV kom je helaas niet zo vroeg van ons huis naar Utrecht Centraal, dus dan moeten we plek in de auto vrij hebben.
Dus: als je eigen auto hebt, maar daar wil/kun je niet om 3 uur 's nachts instappen om voor half 8 op het station te zijn, geef een brul
.
Dus: als je eigen auto hebt, maar daar wil/kun je niet om 3 uur 's nachts instappen om voor half 8 op het station te zijn, geef een brul
[ Voor 11% gewijzigd door Ardana op 16-06-2014 03:00 ]
check je spam! daar vond ik mijn mailtjes ookD4NG3R schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:53:
Hmm ik heb dus iets eerder al betaalt maar ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen! (Hotmail)
We gaan vandaag of morgen aanjagen via de FP. Maar we wilden eerst de 'meedenkers' laten profiteren van de earlybird prijs. Als de zaak op de FP gaat, zal het wel hard gaan lopen. Dus probeer snel wat euro's te fixen F.West98.Fietsbel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:30:
Is het een idee om het wat meer te promoten op de frontpage? ik kon daar niks vinden, terwijl het toch echt iets gaafs is wat jullie hebben bedacht.
Ik begreep van iemand dat gamescon tegenwoordig een stuk minder is, te druk, je kan er nauwelijks een game spelen, weet iemand of dit al veranderd is ?
somewhere there was silence
Dat is ook wat mij tegenhoud. Super vet initiatief en wil bijna 75 neerleggen voor de treinreis an sich. Helaas is de dag dat T.net gaat de drukste dag en is het volgens velen een verschrikkelijke en zelfs gevaarlijke (verdrukking+hitte) ervaring._serial_ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:33:
Ik begreep van iemand dat gamescon tegenwoordig een stuk minder is, te druk, je kan er nauwelijks een game spelen, weet iemand of dit al veranderd is ?
Misschien kan je wel heel de dag in de trein chillen ?eL_Jay schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:56:
[...]
Dat is ook wat mij tegenhoud. Super vet initiatief en wil bijna 75 neerleggen voor de treinreis an sich. Helaas is de dag dat T.net gaat de drukste dag en is het volgens velen een verschrikkelijke en zelfs gevaarlijke (verdrukking+hitte) ervaring.
_serial_ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:33:
Ik ben nog nooit op een gamebeurs geweest, maar ik ga er vanuit dat ik geen game spelen kan.eL_Jay schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:56:
[...]
Dat is ook wat mij tegenhoud. Super vet initiatief en wil bijna 75 neerleggen voor de treinreis an sich. Helaas is de dag dat T.net gaat de drukste dag en is het volgens velen een verschrikkelijke en zelfs gevaarlijke (verdrukking+hitte) ervaring.
Sowieso weet ik nog niet of er überhaupt iets interessants te spelen zal zijn voor mij.
De enige studio waar ik heel veel interesse in heb, is Blizzard en zij zullen het echt belangrijke nieuws bewaren voor hun eigen event: Blizzcon.
Verder verwacht ik heel veel consolegeweld, net als op de E3. Dat kan ik ook skippen

Wat echter wel heeeeeeel gaaf is.. is deze Tweakers trein. Jammer dat we hem zelf niet kunnen fotograferen vanaf de buitenkant, maar daar wordt vast voor gezorgd door derden.
Verder natuurlijk de booth babes, de hele ervaring er omheen, de kans om alle modjes te kussen ontmoeten en de goodie bag.
Koop nou maar, voor je spijt krijgt en je later alsnog €99 neertelt.
Als je uitstapt kun je toch een foto klikken?
De vraag die mij altijd bezighoud voor een meeting, hoe herken je elkaar?
met verschillende community 's meetings gehad waardoor je altijd in het begin met van die "Akward Silence" zit tot iemand eindelijk begint te praten en dan vanwege zijn stem hem/haar uiteindelijk herkend.
(als je elkaar enkel via TeamSpeak OID kent)

met verschillende community 's meetings gehad waardoor je altijd in het begin met van die "Akward Silence" zit tot iemand eindelijk begint te praten en dan vanwege zijn stem hem/haar uiteindelijk herkend.
[ Voor 7% gewijzigd door Mortum op 16-06-2014 12:24 ]
Als je instapt ook, maar een trein fotograferen in full-length is natuurlijk andere koek. Daar heb je een flinke afstand voor nodig en kan niet vanaf het perron.PcDealer schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:15:
Als je uitstapt kun je toch een foto klikken?
Een impressie kan wel, maar het zou wel gaaf zijn om de trein ook in volle glorie vast te leggen!
Mja, maar dat heb je vooral in omgevingen waar je niet weet of iemand een Tweaker is of niet.. dan ben je aan het zoeken en als je elkaar dan gevonden hebt, blijft het misschien nog steeds stil.. maar hier weet je in ieder geval zeker dat alle passagiers Tweakers zijn.Mortum schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:21:
De vraag die mij altijd bezighoud voor een meeting, hoe herken je elkaar?![]()
met verschillende community 's meetings gehad waardoor je altijd in het begin met van die "Akward Silence" zit tot iemand eindelijk begint te praten en dan vanwege zijn stem hem/haar uiteindelijk herkend.(als je elkaar enkel via TeamSpeak OID kent)
Je zou ook een bordje met je nickname om kunnen hangen, maar dat ga ik niet doen, past sowieso niet..
Ik ga overigens vertrekken met een andere Tweaker. Dat is natuurlijk ook een optie.
[ Voor 52% gewijzigd door PromWarMachine op 16-06-2014 12:32 ]
Ik ga kijken of we bij het vervoersbewijs ook iets van een badge/sticker kunnen doen. Probleem is dat ik wel namen, maar geen nicks heb. We hebben ook een badgecreator voor de MoaM. Misschien dat RobIII die wil openstellen voor de Tweakers Express. Dan zorg ik wel dat er stickervellen in de trein zijn. Moet je alleen wel zelf je badge ophalen.Mortum schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:21:
De vraag die mij altijd bezighoud voor een meeting, hoe herken je elkaar?![]()
met verschillende community 's meetings gehad waardoor je altijd in het begin met van die "Akward Silence" zit tot iemand eindelijk begint te praten en dan vanwege zijn stem hem/haar uiteindelijk herkend.(als je elkaar enkel via TeamSpeak OID kent)
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 16-06-2014 12:36 ]
Anders online iets maken:
http://bighugelabs.com/badge.php is wel een grappige site met leuk ogende resultaten:
voorbeeldje van wat ik ff snel in elkaar heb geflanst:

(gewoon de info van de gebruikersprofielen afhalen)
[ Voor 6% gewijzigd door Mortum op 16-06-2014 13:45 ]
Hier ook iemand die meer voor de belevenis en treinreis gaat, dan voor de games. Het echte snoeiharde gamuh jonguh! heb ik al even achter me gelaten, en ik ben sowieso niet gek op drukke massa's, maar het geheel lijkt me gewoon onwijs tof. En we kunnen altijd nog even Keulen in
Zelf ga ik ook lekker een terrasje pakken in Keulen. Maar ik heb dan daarvoor nog wat werk te doen voor de terugweg.
Wow, het vooruitzicht om een weitzen te pakken met de grote zeef....
Let trouwens op dat je normaal gesproken het terrein niet meer opkomt als je weg gaat. Dus stel dat je om 12 uur zegt "ik duik ff de stad in" om vervolgens om 1 uur weer terug naar Gamescom te gaan heb je een probleem.
Ook als je een kaartje hebt? Dat lijkt me echt een no-go eigenlijk.
Jup, wij hebben dat gezeik voor een paar jaar terug gehad.Ardana schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:43:
Ook als je een kaartje hebt? Dat lijkt me echt een no-go eigenlijk.
http://www.gamescom-colog..._alle/eintrittskartenneu/Day ticket: This entitles you to a single entry to the fair solely on the specified day. The Day ticket will lose its validity as soon as the visitor leaves the trade fair grounds.
[ Voor 36% gewijzigd door Raxious op 16-06-2014 16:45 ]
Ah jammer, dat ik dan verhindert ben, ik ga de volgende keer (als deze komt) wel mee als dat kan
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Even voor de duidelijkheid (En ik zal vast niet de enige met deze vraag zijn) er zijn wel toegankelijke rookruimtes of stukken open lucht waar je mag roken?Raxious schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:44:
[...]
Jup, wij hebben dat gezeik voor een paar jaar terug gehad.
[...]
http://www.gamescom-colog..._alle/eintrittskartenneu/
Edit: 19u later nog steeds geen bevestigingsmail, de reguliere nieuwsbrief eindigt op dezelfde afzender en deze komt wel netjes binnen. (Hotmail).
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 16-06-2014 17:04 ]
ARGH, de twijfel! Zal ik't doen of niet? De datum komt me eigenlijk een beetje beroerd uit, maar ik wil ook wel graag mee

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Jij moet gewoon mee rooie.
Waarom komt de datum beroerd uit? Je hebt nog precies 2 maanden om je andere activiteit te verzetten hè?
Waarom komt de datum beroerd uit? Je hebt nog precies 2 maanden om je andere activiteit te verzetten hè?
Ja, er zit een middenstuk wat open is en waar ook alle eet tentjes zitten.D4NG3R schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:01:
[...]
Even voor de duidelijkheid (En ik zal vast niet de enige met deze vraag zijn) er zijn wel toegankelijke rookruimtes of stukken open lucht waar je mag roken?
Edit: 19u later nog steeds geen bevestigingsmail, de reguliere nieuwsbrief eindigt op dezelfde afzender en deze komt wel netjes binnen. (Hotmail).
Dit is natuurlijk wel enorm gaaf... Ik ga kijken of ik deze datum vrij kan maken
Ik heb voor 17 augustus om 5 uur 's ochtends het begin van m'n vakantie geplant. En verzetten van de treinreis kost me een euro of 80PromWarMachine schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:10:
Jij moet gewoon mee rooie.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja, dat is inderdaad wel zuur. Maar je verdiend 24 euro terug door de early bird actie!Firesphere schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:16:
[...]
Ik heb voor 17 augustus om 5 uur 's ochtends het begin van m'n vakantie geplant. En verzetten van de treinreis kost me een euro of 80
Nja, ik kan niet in jouw portemonnee kijken..
Keuzes yo, maar deze trein is in ieder geval een stuk toffer dan jouw vakantietrein
Zoals in elke trein mag je ook bij ons niet roken. 'Open middenstukken' zijn zo 1974.D4NG3R schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:01:
[...]
Even voor de duidelijkheid (En ik zal vast niet de enige met deze vraag zijn) er zijn wel toegankelijke rookruimtes of stukken open lucht waar je mag roken?
Snap ik, maar ik bedoel @ Gamescom zelf
.
Onderweg hebben we natuurlijk de locwissel in Venlo om te roken 
@herkenning verhaal... Ik doe m'n ShitHappens shirt van de XS4ALL actie wel aan
@herkenning verhaal... Ik doe m'n ShitHappens shirt van de XS4ALL actie wel aan
Ugh... waarom is lowlands ook op die datum? Nu kan ik mn vrienden niet mee sleuren
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Het is veel te druk (zeker op de zaterdag)._serial_ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:33:
Je kan tegenwoordig bijna nergens meer demo's of iets spelen want overal is een wachtrij van een paar uur voor. Vorig jaar in de wachtrij gestaan voor BF4, was uiteindelijk 3 uur en we stonden er vrij vroeg in. Vrienden stonden voor titanfall gewoon 5 uur te wachten om 10 minuten te spelen.
Het was op de zaterdag vorig jaar zo druk dat je je amper kon voortbewegen in een aantal hallen. Daarbij is veel in het duits, en is het voor een hoop podia een clusterfuck van duitsers die om goodies zitten te vechten die in het publiek worden gegooid.
Ben er ook een aantal jaar geleden geweest (2010) en toen had ik een totaal andere ervaring (vrij rustig, geen wachtrijen en veel leuke goodies). Dat is nu wel anders. Elk jaar komen er meer mensen naartoe en het aantal hallen blijft vrijwel gelijk.
Verder is het natuurlijk altijd leuk om er een keer geweest te zijn en is er verschrikkelijk veel te zien (echt gigantisch daar). Zeker leuke actie met de tweakers trein.
[ Voor 11% gewijzigd door secretdk op 16-06-2014 18:56 ]
Beetje laat misschien, maar waarom is er dan tijdens de registratie niet gewoon een invoerveld voor je nickname aangemaakt? Misschien alsnog erbij maken voor de "publieke" registratie van start gaat?zeef schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:30:
[...]
Ik ga kijken of we bij het vervoersbewijs ook iets van een badge/sticker kunnen doen. Probleem is dat ik wel namen, maar geen nicks heb. We hebben ook een badgecreator voor de MoaM. Misschien dat RobIII die wil openstellen voor de Tweakers Express. Dan zorg ik wel dat er stickervellen in de trein zijn. Moet je alleen wel zelf je badge ophalen.
En helemaal mooi natuurlijk als de registratie form aan de hand van je nick de reeds beschikbare gegevens invult voor zover je die ooit opgegeven hebt.
Ik ben 2 opvolgende jaren geweest, met natuurlijk vorig jaar het 'probleem' dat het zooitje dicht ging (echt 10 minuten nadat wij net nog binnen werden gelaten), het is inderdaad op sommige punten bizar druk. Wij zijn puur voor het 'kijken' gegaan, veel stands hebben vrij zicht op de games, maar steeds meer games gingen 'achter de schermen' en daar stonden mensen uren voor in de rij.
Daar zit ik nog beetje mee, zeker als je de drukste dag pak, zal het daar nog stukje erger zijn.
Daar zit ik nog beetje mee, zeker als je de drukste dag pak, zal het daar nog stukje erger zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Over 10 min. heb ik mijn geld 
* F.West98 popelt
* F.West98 popelt
Omdat we daar niet aan hadden gedacht bij het maken van de kaartverkoop.bvk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:55:
[...]
Beetje laat misschien, maar waarom is er dan tijdens de registratie niet gewoon een invoerveld voor je nickname aangemaakt? Misschien alsnog erbij maken voor de "publieke" registratie van start gaat?
En helemaal mooi natuurlijk als de registratie form aan de hand van je nick de reeds beschikbare gegevens invult voor zover je die ooit opgegeven hebt.
Geen idee. Ik zal kijken of ik die info kan krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 16-06-2014 20:03 ]

Nummer 73 is binnen
Niet onbelangrijk trouwens: Welk bier word er in de bar-tuig getapt?
[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 16-06-2014 23:20 ]
WHAA
vet.. meer mensen die denken vanuit Eindhoven mee te gaan??
wat me tegenhoud is de dag.. die is altijd het drukste en dan kan je alsnog 0 games spelen daar.. en om nou te betalen om je de hele dag kapot te zweten lijkt me niet zo veel.. kunnen we niet op een rustige dag gaan?
wat me tegenhoud is de dag.. die is altijd het drukste en dan kan je alsnog 0 games spelen daar.. en om nou te betalen om je de hele dag kapot te zweten lijkt me niet zo veel.. kunnen we niet op een rustige dag gaan?
[ Voor 62% gewijzigd door spartacusNLD op 16-06-2014 23:33 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Beck's in het ergste geval, als er een standaard NS Internationaal bistro rijtuig meerijdtD4NG3R schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:11:
Niet onbelangrijk trouwens: Welk bier word er in de bar-tuig getapt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.