Ja, Counter Strike
"The bomb has been planted..."
Ja, Counter Strike
Voor een eerste editie was het gewoon erg goed geregeld. Ik had een bepaalde verwachting van te voren over hoe het zou lopen door de fijne updates die je gaf. En moet zeggen dat het allemaal waar gemaakt is. Dus in die zin, alle lof.zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:55:
Ik zie veel mensen antwoorden op vragen die ik stelde. Dank daarvoor. maar laat je niet door dat lijstje beperken. Andere ideeën zijn ook altijd welkom. Of het allemaal uit te voeren is, is vers twee. Maar laat dat je vooral niet weerhouden.
Ja, ik dacht dat't een jesus-handle was, tot ik ineens dat rode bordje zag. Ik had er bijna aan gehangen zonder er erg in te hebbenNakebod schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:43:
En nu ik eraan denk, misschien meer een opmerking voor railpromo dan voor zeef:
Dee noodrem in de CoD/Philips wagons zat echt op een imho best wel kutplek. Tussen 2 hendels voor het raam in. Valt me enigszins mee dat niemand per ongeluk aan die rem heeft getrokken om het raam open te doen.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Een Rift is niet zo bijzonder, hoewel met de juiste game het best gigantisch eng kan worden!D4NG3R schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:08:
Een suggestie voor volgend jaar: Een kar met allerlei tech demonstraties. Telefoons die uitkomen, monitoren die uitkomen, misschien zelfs een Oculus Rift?
Ach, na een paar keer spelen is de fun er ook wel af hoor
Dat zou veel wachttijd op de Gamescom schelenFiresphere schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:34:
[...]
Ach, na een paar keer spelen is de fun er ook wel af hoorEr is nog te weinig om er echt lol mee te hebben.
Als ik met zekerheid het ding veilig in de trein kan laten (kluis o.i.d.?), kan ik'm vast wel meenemen de volgende keer.
Ik ben net terug van de laatste spullen uit Mönchengladbach halen. Ga eerst even wat eten. Daarna zal ik de winnaars gaan mailen. Heb je vandaag geen mail van mij ontvangen, dan heb je geen prijs gewonnen.D4NG3R schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:12:
Wanneer kunnen we de uitslag van de laatste loterij verwachten trouwens? Of word dit vandaag niet meer gedaan?
Volgens mij Apex keyboard en de Rival muis.Negaiido schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:06:
Welke muis+keyboard is het trouwens van Steelseries?
Wil je mij dan een mailtje sturen?zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:36:
[...]
Ik ben net terug van de laatste spullen uit Mönchengladbach halen. Ga eerst even wat eten. Daarna zal ik de winnaars gaan mailen. Heb je vandaag geen mail van mij ontvangen, dan heb je geen prijs gewonnen.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
En ontvangen, bedankt.zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:34:
Mails zijn verzonden.
Maar.. maar.. je bent mij vergeten te mailen!zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:34:
Mails zijn verzonden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
* rogue ^5's Nakebod
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Dat is een actie van Philips zelf. Staan wij buiten.PoehPoeh schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:53:
Ik mis nog de winnaars van de Hue pakketten; de actie in de trein waarbij je de sfeer van de ambilight wagon vast moest leggen via Twitter of Instagram?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Kon ook op de terugweg, maar je moest je ticket toch ophalen en het formaat rugzak was prima mee te nemen. Daarom heb ik hem meteen meegenomen.The Eagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
Ideetje voor de volgende keer en vraag een Zeef: waarom op de heenreis de goodiebags al uitdelen als iedereen toch mee terugrijdt? Logistiek opslagprobleem?
Geld dat ook voor de kortingsvoucher actie?zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
[...]
Dat is een actie van Philips zelf. Staan wij buiten.
[ Voor 9% gewijzigd door Hooglander1 op 20-08-2014 21:11 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Omdat het tof is als herkenningspunt. En we de uitdeelcoupés na Venlo nodig hadden qua zitplaatsen.The Eagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
Ideetje voor de volgende keer en vraag een Zeef: waarom op de heenreis de goodiebags al uitdelen als iedereen toch mee terugrijdt? Logistiek opslagprobleem?
Ja, al heb ik het verzoek gekregen om even na te vragen hoe en wat.Hooglander1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:10:
[...]
Kon ook op de terugweg, maar je moest je ticket toch ophalen en het formaat rugzak was prima mee te nemen. Daarom heb ik hem meteen meegenomen.
Om terug te komen op een eerdere opmerking, ik heb ook niets met games, maar ging puur voor de ervaring. Was het zeker waard
[...]
Geld dat ook voor de kortingsvoucher actie?
Heb je Netflix? Netflix test Oculus Rift-ondersteuningFiresphere schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:12:
[...]
Een Rift is niet zo bijzonder, hoewel met de juiste game het best gigantisch eng kan worden!
* Firesphere heeft een Rift op kantoor
Ey!! Macarena \o/
RaZ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:06:
[...]
Heb je Netflix? Netflix test Oculus Rift-ondersteuning
Ow, dat hebben we vast. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat we't niet hebben op kantoorRaZ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:06:
[...]
Heb je Netflix? Netflix test Oculus Rift-ondersteuning
Ik verwacht over een à twee weken. We moeten sommige items bijbestellen en dat kost tijd.Daantjeeuh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:49:
Is er enig idee wanneer de goodiebags worden verzonden voor de ongelukkigen die op de terugreis te horen kregen dat ze op waren?
[ Voor 14% gewijzigd door Nakebod op 21-08-2014 16:11 ]
Nakebod schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:10:
Ook nog namens mijn kat bedankt voor de mooie Tweakers Express Kattenmand ™. Ze ligt er dagelijks op te slapen.
[afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door Bestla op 21-08-2014 16:59 ]
LOL EU: InXzitoWeTrust
Je weet wat Tweaker betekend in de USA he? De redactie heeft ook al eerder vragen gekregen toen ze met een "Tweakers" tas de states binnen wildeBestla schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:53:
Zet een doos neer, en hij zal geclaimd worden.![]()
Y're doos belongs to us......
[afbeelding]
Tweakers goodiepack rugtasje gaat lekker mee op vakantie naar de USA.
'MuricaInspector schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:58:
[...]
Je weet wat Tweaker betekend in de USA he? De redactie heeft ook al eerder vragen gekregen toen ze met een "Tweakers" tas de states binnen wildeIk zou er niet voor kiezen iig
[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2014 18:04 ]
D4NG3R schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:59:
[...]
'Murica.
Edit: Ik zie het al voor me op het regionale nieuws: Airplane full of tweakers has landed near LA.
Als het ooit zo ver komt dat we naar de E3 gaan that is
JammerrrrrrrrrrrIs the show open to the public?
No, E3 is not open to the general public. E3 is a trade event and only professionals from the interactive entertainment industry will be allowed to attend. Individuals who are not able to document their direct and current professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend E3. All E3 Attendees are required to show government-issued photo ID (such as a driver's license or passport) upon request.
Click here to view Industry Requirements.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dus Paul en Jur krijgen er een paar honderd collega's bij. Ik zie het probleem niet.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik heb daadwerkelijk geen idee en google translate is mij niet van dienst vandaag. Enlighten meInspector schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:58:
[...]
Je weet wat Tweaker betekend in de USA he? De redactie heeft ook al eerder vragen gekregen toen ze met een "Tweakers" tas de states binnen wildeIk zou er niet voor kiezen iig
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nee, ik zie het probleem ook niet. Ga maar vast sparen. Oh, en vergeet je Makropasje niet.The Eagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
Ik zie het probleem idd niet. Bij een community met 300k leden zijn er theoretisch 300k mensen die een stukje kunnen schrijven. Als je er dan 500 afvaardigt heb je 0,16% van je medewerkers afgevaardigd. Da's niet zo heel spannend. Alleen gezellig druk
Het is uiteindelijk net zoiets als een Makro pasje natuurlijk, maar ja, leg dat maar eens aan een Amerikaanse security guard uit
Niks aan de hand. Gewoon tasje om en vragen aan een vriendelijke agent waar je de lokale Tweakers kan ontmoeten.Ik heb daadwerkelijk geen idee en google translate is mij niet van dienst vandaag. Enlighten me
Dan vraag ik me af wat de grote hoeveelheid kinderen, tieners en giftshops daar doen
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 22-08-2014 00:12 ]
Ik maak de regels niet, dat doet de E3.D4NG3R schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:12:
[...]
Dan vraag ik me af wat de grote hoeveelheid kinderen, tieners en giftshops daar doen.. + de E3 trekt duizenden mensen, deze zijn allemaal van de pers? Yeah right.
*cough * Tweaker: an individual who uses methamphetamine *cough*The Eagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
Ik heb daadwerkelijk geen idee en google translate is mij niet van dienst vandaag. Enlighten me
Ah thanks, vroeg het me ook al af. al wel iets gevonden maar dat waren meerdere betekenissen.Negaiido schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:46:
[...]
*cough * Tweaker: an individual who uses methamphetamine *cough*
Volgens mij kan je gewoon exhibition kaarten kopen a 800 euro. Inclusief vliegreis zeg wat €1600 de man
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Gezien wat ik sochtends in de trein kon eten was dat broodje er ook hoorMortum schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:
- De prijs van de consumpties (Hoewel ik graag volgende keer een iets bredere aanbod zou willen zien, gewoon een broodje kaas had ik super gevonden)
Ik denk vooral om het omgevingsgeluid te dempen.Mortum schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:
Even terugkomend over de opmerkingen van afgelopen zaterdag:
Wat ik graag zou zien in de trein:
- Geen 6-man hokjes, maar een opstelling waar meer man bij elkaar kan zitten (ik vond het reuze gezellig met de heren in mijn hokje, maar had best meer mensen willen ontmoetenen andere coupe's loop je ook niet zomaar in omdat iedereen de deur dicht had
)
ohh dan greep ik zeker net misPuc van S. schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:00:
Gezien wat ik sochtends in de trein kon eten was dat broodje er ook hoor
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 22-08-2014 17:12 ]
Verwijderd
Ook bij de tv wordt het gevraagt/verplicht in ieder geval. (net mailtje gehad ook) Dus niet alleen de HTC.Walance schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:16:
Het schrijven van een review is alleen voor de winnaars van de HTC-telefoons, geloof ik? Dit was ook een aparte actie, los van de normale loterij.
Kijk eens bij andere reviews.silverdemon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:26:
Idem voor soundbar (ook mailtje gehad). Iemand nog originele ideeën om een surround systeem te reviewen?
Ik zou een test doen met de meest afschuwelijke muziek die je kan vinden. Hoe mooi klinkt het dan nog, houd je het langer vol tov je oude speakers?silverdemon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:26:
Idem voor soundbar (ook mailtje gehad). Iemand nog originele ideeën om een surround systeem te reviewen?
Will it blend????silverdemon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:26:
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Haha, helemaal mee eens, +1. Wel een filmpje van maken hè?
Er zijn wat mensen met vakantie, dus de afhandeling duurt wat langer. Op woensdagavond kwamen de laatste prijzen terug uit Duitsland. Die moeten we nog nakijken, even oppoetsen, inpakken en dan verzenden. Dat kost meer tijd dan vooraf gedacht. Excuses daarvoor.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:36:
In het blaadje die we kregen en via de intercom in de trein word er verteld dat de prijzen een week na de gamescom eraan komen en nu is het opeens een maand en moeten we ook nog wat tekenen en een review schrijven?
Geheel begrijpelijk. Gelukkig zal ik met plezier een review maken.zeef schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:31:
[...]
Er zijn wat mensen met vakantie, dus de afhandeling duurt wat langer. Op woensdagavond kwamen de laatste prijzen terug uit Duitsland. Die moeten we nog nakijken, even oppoetsen, inpakken en dan verzenden. Dat kost meer tijd dan vooraf gedacht. Excuses daarvoor.
We vragen wel van iedereen of ze ook een userreview willen maken van de prijs. Helaas zeiden teveel mensen in het verleden ja, maar deden dat uiteindelijk niet. Daarom maken we die afspraak nu formeel op papier. Het spijt me oprecht dat het zover heeft moeten komen, maar anderen hebben het helaas voor jullie verpest.
Werd de zwarte, of grijze na de hand weggegeven? M'n zusje was iig blij met de zwarte als slaapshirtForitain schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:16:
*gaat hard aan de slag met een review over de goodie-bag*
...Vooral het grijze Call of Duty shirt is erg prettig op mijn gevoelige huidje...
... MSI stressbal is niet baby-bite-proof...
Dat COD vond ik niet erg, ik had meer problemen met de achterkant als Sony fanD4NG3R schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:40:
[...]
Werd de zwarte, of grijze na de hand weggegeven? M'n zusje was iig blij met de zwarte als slaapshirtze waren er enkel nog in L. De grijze is leuk als er niet zo gigantisch CoD op stond - nou niet echt iets waar ik mee over straat wil lopen
.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 23-08-2014 09:12 ]
Het is jouw goodiebag, je mag er mee doen wat je wil.PcDealer schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:53:
Ik vind het niet meer dan logisch dat je voor een prijs een review schrijft. 100 woorden moet toch wel zeker lukken.
Inderdaad is een goede optie bij een verkeerde (althans niet gewenste maat) om deze aan iemand anders te geven of te ruilen. Jammer om het met veel moeite voor elkaar gekregen goedybag dan zo letterlijk als vuil wordt behandeld.
Ik heb trouwens nog een BCC kortingskaart over. Ik weet niemand die er profijt van kan hebben en ik vind het klakkeloos op VA of MP zetten zo ondankbaar. Hoe kan ik dit aanpakken Zeef, in de groep gooien?
Signatures zijn voor boomers.
De 2e (CoD: Advanced Warfare met een Xbox logo achterop) kon je door de trein heen krijgen maar in beperkte oplage. Er waren ook zonnebrilletjes maar deze waren nog beperkter.Maasluip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:16:
2 T-shirts? Bij mij zat er maar 1 in, de zwarte COD ghost.
Niet meer dan logisch? Het stond nergens in de voorwaarden. Zou ik het vervelend vinden om een review te moeten schrijven als ik iets gewonnen had? Nee absoluut niet. Zou ik me hier verplicht toe voelen? Normaal gesproken ook niet; maar blijkbaar vind Philips het nodig om je hier een contract te voor laten tekenen.PcDealer schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:53:
Ik vind het niet meer dan logisch dat je voor een prijs een review schrijft. 100 woorden moet toch wel zeker lukken.
[ Voor 84% gewijzigd door D4NG3R op 23-08-2014 17:36 ]
Okido. Iemand hier een BCC voucher nodig? PM graag.zeef schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:15:
[...]
Het is jouw goodiebag, je mag er mee doen wat je wil.
Ik kreeg de grijze Xbox later nog ergens.Maasluip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:16:
2 T-shirts? Bij mij zat er maar 1 in, de zwarte COD ghost.
Daar zit ook wat in
Ik hoop met je meeZorian schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:55:
Soms ben je blij dat je iets gewonnen hebt.
Soms ben je extreem blij dat je iets gewonnen hebt.
In dit geval dus het 2e, want het is net alsof mijn LG G2 kon ruiken dat ik die HTC had gewonnen.
LG G2 = dood.
Nu dus duimen dat de HTC snel binnen komt.
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 23-08-2014 20:34 ]
Wij van Tweakers vragen dat bij iedere prijs tegenwoordig. Niets nieuws, maar had wel bij de voorwaarden moeten worden vermeld. Puntje voor een volgende keer.D4NG3R schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:18:
[...]
De 2e (CoD: Advanced Warfare met een Xbox logo achterop) kon je door de trein heen krijgen maar in beperkte oplage. Er waren ook zonnebrilletjes maar deze waren nog beperkter.
[...]
Niet meer dan logisch? Het stond nergens in de voorwaarden. Zou ik het vervelend vinden om een review te moeten schrijven als ik iets gewonnen had? Nee absoluut niet. Zou ik me hier verplicht toe voelen? Normaal gesproken ook niet; maar blijkbaar vind Philips het nodig om je hier een contract te voor laten tekenen.
Tenzij ik meedoe met een wedstrijd waar het duidelijk in de voorwaarden staat vind ik dit een vreemde manier van handelen. "Gefeliciteerd! U heeft gewonnen! maar..."
Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen, dat komt al heel anders over als iemand een contract te laten ondertekenen dat ze hier verplicht toe zijn. Wat zou er gebeurd zijn als iemand dit weigerde? Volgens de info die we van Tweakers gekregen hadden heb je er recht op - maar Philips besluit (na de tijd) dat dit niet het geval is.
* D4NG3R houd maar snel op, misschien focus ik me er te veel op omdat ik niks gewonnen had..
Dit was vanuit Tweakers het geval? Ah ik had begrepen dat HTC en Philips achteraf opeens om een review en krabbel vroegen - omdat ik over de CoD / Xbo paketten niks meer hoor.zeef schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:43:
[...]
Wij van Tweakers vragen dat bij iedere prijs tegenwoordig. Niets nieuws, maar had wel bij de voorwaarden moeten worden vermeld. Puntje voor een volgende keer.
Grotere maten? Ik kreeg op de terugweg bijna een 2e omdat er nog behoorlijk wat XL en S over waren maar niemand die wouBenjamin- schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:45:
Dat is tevens dan ook wel een suggestie, sowieso grotere maten (misschien dit inventariseren wanneer je je ticket bestel), maar dan ook los verdelen bij je goodie bag zodat iedereen (of vrijwel iedereen) de juiste maat krijgt.
[ Voor 42% gewijzigd door D4NG3R op 23-08-2014 23:48 ]
Yup, en vergeeft de sponsor ook niet. Voor alle duidelijkheid, we stellen geen eisen aan de inhoud. We verwachten wel een uitgebreide review, dus meer dan alleen 'de sterren'. Maar qua inhoud ben je helemaal vrij. Zo hebben we laatst 3 HP notebooks weggegeven en de userreviews waren niet heel erg . Daar doen we niets aan, dat is de mening van de reviewer en die laten we gewoon staan. Enige uitzondering zou zijn als er een volstrekt ongefundeerd verhaal zou staan met drie keer een ster. Maar dat zie ik op Tweakers niet snel gebeuren.Benjamin- schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:58:
Dit is inderdaad al tijden standaard, dit omdat ik geloof diverse mensen dit niet deden bij een gewonnen prijs. Dat schiet natuurlijk niet op gezien Tweakers juist die userreviews wilt hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 24-08-2014 00:12 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Bestla op 24-08-2014 01:11 ]
Indeed.Bestla schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 01:06:
Verders ben ik realist genoeg om te weten dat je overgeleverd bent aan wat je krijgt van de sponsors.
Misschien gemiddeld, maar dat viel me reuze mee. Ik zit zelf op M en was dus Kwalitatief Uitermate TevredenMaar de sponsors zouden ook beter moeten weten dat hun clientele ruim boven de M maat zit, en intussen de L en XL en zelfs de XXL maat heeft bereikt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq