Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste
Acties:
  • 123.287 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:52:
[...]

Kunnen we in een 747 ook LANnen? :P
Ja, Counter Strike
"The bomb has been planted..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Ik zie veel mensen antwoorden op vragen die ik stelde. Dank daarvoor. maar laat je niet door dat lijstje beperken. Andere ideeën zijn ook altijd welkom. Of het allemaal uit te voeren is, is vers twee. Maar laat dat je vooral niet weerhouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
1) Indien mogelijk, de bar/restaurantie wagens aan de buitenkanten van de gamewagons plaatsen, zodat je niet van 1 kant van de trein eerst langs de (drukke/volle) gamewagons hoeft.

2) VIP/Firstlook kaarten voor 1 stand regelen bij de/een sponsor, zodat iedereen iig de mogelijkheid heeft om om iets (nieuws) te zien/gamen op de beurs.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:55:
Ik zie veel mensen antwoorden op vragen die ik stelde. Dank daarvoor. maar laat je niet door dat lijstje beperken. Andere ideeën zijn ook altijd welkom. Of het allemaal uit te voeren is, is vers twee. Maar laat dat je vooral niet weerhouden. ;)
Voor een eerste editie was het gewoon erg goed geregeld. Ik had een bepaalde verwachting van te voren over hoe het zou lopen door de fijne updates die je gaf. En moet zeggen dat het allemaal waar gemaakt is. Dus in die zin, alle lof.

Volgens mij zou het leuk zou zijn als er op de beurs iets geregeld zou worden voor ons. Nu was het alleen de treinreis en verder was het aan jezelf. Nu hoeft er geen programma te zijn, maar de opmerking van eerder dat er voor de groep misschien wat FastPasses/VIP/FirstLook of hoe het ook heet geregeld zou kunnen worden, of op de heenreis te winnen zijn, zou echt helemaal tof zijn.

De treinreis zelf hoeft van mij niet echt aangepast te worden. Ik had geen issues met eten en drinken, en er was ruimschoots ruimte. Paar minimale mogelijke wijzigingen:
- Een bar voor, in het midden, en achterin zou een mooie verdeling zijn. Vooral door de smalle gangen langs de coupes zorgde soms voor opstopping.
- Een hele wagon voor LAN gaming, en de infobalie bij een van de barren.
- Meer chickies achter de bar ;)

Verder vond ik de rugzakken leuk, en een makkelijk herkenningspunt tijdens de beurs van andere Tweakers. Meer hoeft van mij niet.

Met andere woorden, precies hetzelfde volgend jaar weer zou ik al tof vinden. Maar met kleine aanpassingen kan het misschien nog wat beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nakebod schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:43:
En nu ik eraan denk, misschien meer een opmerking voor railpromo dan voor zeef:

Dee noodrem in de CoD/Philips wagons zat echt op een imho best wel kutplek. Tussen 2 hendels voor het raam in. Valt me enigszins mee dat niemand per ongeluk aan die rem heeft getrokken om het raam open te doen.
Ja, ik dacht dat't een jesus-handle was, tot ik ineens dat rode bordje zag. Ik had er bijna aan gehangen zonder er erg in te hebben :X

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:49

Snuffel

Vroem!

•Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
Absoluut niet nodig, iets met zelfvoorzienend enzo

•Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
Zie hierboven

•Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
Is een aardig idee, echter vond ik het contact met de diverse mensen in de trein erg leuk. Zodra je LAN/Wifi gaat aanbieden wordt het echt zo'n 'nerd' bende.

•Een zitplaats met Wifi en interwebs
Zie hierboven

•Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
Jein (Ja/nee dus)
Wel aardig, maar ook hier: zelfredzaamheid van de mens brengt je wel op een plek

•Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
Is een idee, mits niet alles wordt vrijgegeven maar slechts een beperkt aantal

•Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
Nee dank

•Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
Nice to have, geen must.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zal ik ook maar even dan? :P

Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
Naast de logistieke ramp en waarschijnlijk opstoppingen in de trein denk ik ook niet dat het nou zo veel toevoegt. De meesten van ons leken zich prima te redden op de broodjes die al in de trein verkocht werden, het eten dat ze zelf meenamen en/of eten op GamesCom en in Keulen zelf.

Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
X aantal drankjes inbegrepen bij je ticket zou wel leuk zijn, avondeten dus niet.

Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
LAN lijkt me zinloos zonder device dat via LAN kan gamen, en dat zijn toch vooral nog laptops. Ik weet niet hoe het met anderen zit maar ik zou er weinig voor voelen om een laptop mee te sjouwen naar GamesCom. Als je je laptoptas veilig achter zou kunnen laten in de trein is dat een ander verhaal.

Een zitplaats met Wifi en interwebs
Internet leidt alleen maar af. Volgens mij reden de meeste mensen juist met die trein om wat gelijkgestemde mensen te ontmoeten, of wat algemener: voor de ervaring. Die ervaring verpesten met een stoorzender lijkt me jammer. :)

Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
Lijkt me onnodig, met uitzondering van die handheldwagon. En dat managet zichzelf ook wel, denk ik. :)

Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
Alleen als dat ook echt een groepje van 6 man is, IMO. :)

Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
Ik heb het zelf niet nodig zolang de route blijft wat hij dit jaar was. Dat gezegd hebbende zou het een uitkomst kunnen zijn voor mensen uit provincies die niet op de route liggen, maar ik zag iemand hierboven al terecht opmerken dat die mensen dan nóg vroeger op moeten. Dat wordt al snel een heel erg lange dag, dus ik heb geen idee wat de animo daarvoor zal zijn ten opzichte van de logeeroptie waar velen nu voor gekozen hebben.

Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
Zou leuk kunnen zijn, maar het hangt ervanaf wat het is en hoeveel het kost, dus hier heb ik even geen mening over. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb toch redelijk wat laptops nog gezien, en ook met andere devices kun je via LAN tegen elkaar gamen, en een tablet is nog makkelijk mee te nemen.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:31

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

AV Tweakers actie Philips Ambilight TV Gamescom heeft ieamand in dit topic nog ervaring met de BCC kortingsbonnen?

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Een suggestie voor volgend jaar: Een kar met allerlei tech demonstraties. Telefoons die uitkomen, monitoren die uitkomen, misschien zelfs een Oculus Rift :9 ?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

D4NG3R schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:08:
Een suggestie voor volgend jaar: Een kar met allerlei tech demonstraties. Telefoons die uitkomen, monitoren die uitkomen, misschien zelfs een Oculus Rift :9 ?
Een Rift is niet zo bijzonder, hoewel met de juiste game het best gigantisch eng kan worden!

* Firesphere heeft een Rift op kantoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Lucky Joe. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ach, na een paar keer spelen is de fun er ook wel af hoor ;) Er is nog te weinig om er echt lol mee te hebben.

Als ik met zekerheid het ding veilig in de trein kan laten (kluis o.i.d.?), kan ik'm vast wel meenemen de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Firesphere schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:34:
[...]

Ach, na een paar keer spelen is de fun er ook wel af hoor ;) Er is nog te weinig om er echt lol mee te hebben.

Als ik met zekerheid het ding veilig in de trein kan laten (kluis o.i.d.?), kan ik'm vast wel meenemen de volgende keer.
Dat zou veel wachttijd op de Gamescom schelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Wanneer kunnen we de uitslag van de laatste loterij verwachten trouwens? Of word dit vandaag niet meer gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfDespair
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02 07:24
Ik heb wat gifjes gemaakt van de 3 belangrijkste dingen die we op de gamescom toch wel zijn tegengekomen. Alle foto's komen van mijzelf, en van de mensen die hun foto's publiekelijk hebben, mijn dank hiervoor.

Tweakers Express:
https://dl.dropboxusercon...%20Tweakers%20Express.gif

Gamescom:
https://dl.dropboxusercon...escom%20Keulen%202014.gif

Cosplay:
https://dl.dropboxusercon...ulen%202014%20Cosplay.gif

Zelf vond ik het een geweldige ervaring en ik kan echt niet wachten tot volgend jaar. Mogelijk dan wel 2 dagen gaan zodat je tenminste ook nog wat games kunt spelen in plaats van alleen maar stands langslopen en cosplay bewonderen.

Alle mensen van de tweakers-crew, hartelijk dank voor een onbetaalbare ervaring, en ik kan niet wachten op mijn TV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D4NG3R schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:12:
Wanneer kunnen we de uitslag van de laatste loterij verwachten trouwens? Of word dit vandaag niet meer gedaan?
Ik ben net terug van de laatste spullen uit Mönchengladbach halen. Ga eerst even wat eten. Daarna zal ik de winnaars gaan mailen. Heb je vandaag geen mail van mij ontvangen, dan heb je geen prijs gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:38
Welke muis+keyboard is het trouwens van Steelseries? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Negaiido schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:06:
Welke muis+keyboard is het trouwens van Steelseries? :)
Volgens mij Apex keyboard en de Rival muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:36:
[...]

Ik ben net terug van de laatste spullen uit Mönchengladbach halen. Ga eerst even wat eten. Daarna zal ik de winnaars gaan mailen. Heb je vandaag geen mail van mij ontvangen, dan heb je geen prijs gewonnen. :)
Wil je mij dan een mailtje sturen? :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mails zijn verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:03
En ontvangen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Maar.. maar.. je bent mij vergeten te mailen! ;)

En aan alle winnaars: gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:'(

Achja, alle winnaars van harte ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Alle prijzen zijn er volgens mij nu uit (of niet? Ik dacht niet dat ik in de trein de soundbars voorbij had horen komen, of heb ik wat gemist) maar iedereen gefeliciteerd natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ik ben toch benieuwd.. Wat hielden de "Tweakers experience" en de andere Tweakers prijs nou eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverdemon
  • Laatst online: 02-11-2020
Soundbar is wel langsgekomen in de trein, want die heb ik gewonnen :D

extra: LoL code nogsteeds beschikbaar voor de eerste die zich meldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:38

Nakebod

Nope.

Jeej ik heb prijs \o/
Steelseries gewonnen

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoehPoeh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:33
Ik mis nog de winnaars van de Hue pakketten; de actie in de trein waarbij je de sfeer van de ambilight wagon vast moest leggen via Twitter of Instagram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07 19:52
Nakebod schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:52:
Jeej ik heb prijs \o/
Steelseries gewonnen
* rogue ^5's Nakebod

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PoehPoeh schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:53:
Ik mis nog de winnaars van de Hue pakketten; de actie in de trein waarbij je de sfeer van de ambilight wagon vast moest leggen via Twitter of Instagram?
Dat is een actie van Philips zelf. Staan wij buiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ideetje voor de volgende keer en vraag een Zeef: waarom op de heenreis de goodiebags al uitdelen als iedereen toch mee terugrijdt? Logistiek opslagprobleem?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Je kon ze ook op de terugreis meenemen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

The Eagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
Ideetje voor de volgende keer en vraag een Zeef: waarom op de heenreis de goodiebags al uitdelen als iedereen toch mee terugrijdt? Logistiek opslagprobleem?
Kon ook op de terugweg, maar je moest je ticket toch ophalen en het formaat rugzak was prima mee te nemen. Daarom heb ik hem meteen meegenomen.

Om terug te komen op een eerdere opmerking, ik heb ook niets met games, maar ging puur voor de ervaring. Was het zeker waard :)
zeef schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
[...]

Dat is een actie van Philips zelf. Staan wij buiten. :)
Geld dat ook voor de kortingsvoucher actie?

[ Voor 9% gewijzigd door Hooglander1 op 20-08-2014 21:11 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Om de tweaker er aan te herkennen buiten. Had hem zelf ook om moeten doen :p
Had ook wel wat sponsoring op gekund van de hoogste bieder :p

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
The Eagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
Omdat het tof is als herkenningspunt. En we de uitdeelcoupés na Venlo nodig hadden qua zitplaatsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hooglander1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:10:
[...]

Kon ook op de terugweg, maar je moest je ticket toch ophalen en het formaat rugzak was prima mee te nemen. Daarom heb ik hem meteen meegenomen.

Om terug te komen op een eerdere opmerking, ik heb ook niets met games, maar ging puur voor de ervaring. Was het zeker waard :)

[...]

Geld dat ook voor de kortingsvoucher actie?
Ja, al heb ik het verzoek gekregen om even na te vragen hoe en wat.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Firesphere schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:12:
[...]

Een Rift is niet zo bijzonder, hoewel met de juiste game het best gigantisch eng kan worden!

* Firesphere heeft een Rift op kantoor O-)
Heb je Netflix? Netflix test Oculus Rift-ondersteuning

Ey!! Macarena \o/

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

offtopic:
Er is al iemand die een complete bioscoop met XBMC integratie heeft bebouwd. Zelfs 3D films schijnen goed te werken *O* , de volgende stap was 'multiplayer'.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ow, dat hebben we vast. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat we't niet hebben op kantoor :P

* Firesphere wacht nog steeds op de beloofde PS4

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Is er enig idee wanneer de goodiebags worden verzonden voor de ongelukkigen die op de terugreis te horen kregen dat ze op waren?

• zeef
Daantjeeuh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:49:
Is er enig idee wanneer de goodiebags worden verzonden voor de ongelukkigen die op de terugreis te horen kregen dat ze op waren?
Ik verwacht over een à twee weken. We moeten sommige items bijbestellen en dat kost tijd.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ook nog namens mijn kat bedankt voor de mooie Tweakers Express Kattenmand ™. Ze ligt er dagelijks op te slapen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9r84xUxl.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Nakebod op 21-08-2014 16:11 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nakebod schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:10:
Ook nog namens mijn kat bedankt voor de mooie Tweakers Express Kattenmand ™. Ze ligt er dagelijks op te slapen.
[afbeelding]
:D

Tja, katten...

• Bestla

Bestla

Kvinne

Zet een doos neer, en hij zal geclaimd worden. >:)

Y're doos belongs to us...... :+
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/nob8kds21/2014_08_21_16_57_40.jpg

Tweakers goodiepack rugtasje gaat lekker mee op vakantie naar de USA.

[ Voor 48% gewijzigd door Bestla op 21-08-2014 16:59 ]

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:23
was erg druk met werk deze week. maar ik moet zegen dat de tweakers express mij erg beviel en de prijs van het kaartje + toegang voor de gamescon vond ik niet erg duur. de totaal ervaring was er fijn.

Op de terugweg zelf een prijs in de lotto gewonnen dus kijk vooruit naar het mailtje :) of telefoontje.

Denk dat ik zelf ook en vissersstoel meeneem voor de volgende editie want bij the witcher 3 en BF4 Hardline stonden wachtrijen van 2 uur +.

Ook nog wat leuke muismat en een headset gescoord die het publiek ingegooid werd

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Bestla schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:53:
Zet een doos neer, en hij zal geclaimd worden. >:)

Y're doos belongs to us...... :+
[afbeelding]

Tweakers goodiepack rugtasje gaat lekker mee op vakantie naar de USA.
Je weet wat Tweaker betekend in de USA he? De redactie heeft ook al eerder vragen gekregen toen ze met een "Tweakers" tas de states binnen wilde :) Ik zou er niet voor kiezen iig ;)

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Inspector schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:58:
[...]

Je weet wat Tweaker betekend in de USA he? De redactie heeft ook al eerder vragen gekregen toen ze met een "Tweakers" tas de states binnen wilde :) Ik zou er niet voor kiezen iig ;)
'Murica :') .

Edit: Ik zie het al voor me op het regionale nieuws: Airplane full of tweakers has landed near LA.

Als het ooit zo ver komt dat we naar de E3 gaan that is O-)

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2014 18:04 ]

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Zeker met een Nederlandse identiteit zullen ze wat vragen stellen :D

• Bestla

Bestla

Kvinne

Gewoon in de bagage laten, en op wandeltocht wat spulletjes er in. Nee, ik ben niet zo stom om dat ding al op het vliegveld om te hebben. Vriendelijk lachen kan al tot ongewenste vragen leiden. Dus wij kijken wel linker uit ons rechteroog :P

• zeef
D4NG3R schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:59:
[...]

'Murica :') .

Edit: Ik zie het al voor me op het regionale nieuws: Airplane full of tweakers has landed near LA.

Als het ooit zo ver komt dat we naar de E3 gaan that is O-)
Is the show open to the public?
No, E3 is not open to the general public. E3 is a trade event and only professionals from the interactive entertainment industry will be allowed to attend. Individuals who are not able to document their direct and current professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend E3. All E3 Attendees are required to show government-issued photo ID (such as a driver's license or passport) upon request.

Click here to view Industry Requirements.
Jammerrrrrrrrrrr >:)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

500 freelancers erbij. Kan best toch :+

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dus Paul en Jur krijgen er een paar honderd collega's bij. Ik zie het probleem niet. :+

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Ineens 500 artikelen op 1 dag op de FP. :+

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zie het probleem idd niet. Bij een community met 300k leden zijn er theoretisch 300k mensen die een stukje kunnen schrijven. Als je er dan 500 afvaardigt heb je 0,16% van je medewerkers afgevaardigd. Da's niet zo heel spannend. Alleen gezellig druk :P
Het is uiteindelijk net zoiets als een Makro pasje natuurlijk, maar ja, leg dat maar eens aan een Amerikaanse security guard uit :+
Inspector schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:58:
[...]

Ik heb daadwerkelijk geen idee en google translate is mij niet van dienst vandaag. Enlighten me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
The Eagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
Ik zie het probleem idd niet. Bij een community met 300k leden zijn er theoretisch 300k mensen die een stukje kunnen schrijven. Als je er dan 500 afvaardigt heb je 0,16% van je medewerkers afgevaardigd. Da's niet zo heel spannend. Alleen gezellig druk :P
Het is uiteindelijk net zoiets als een Makro pasje natuurlijk, maar ja, leg dat maar eens aan een Amerikaanse security guard uit :+
Nee, ik zie het probleem ook niet. Ga maar vast sparen. Oh, en vergeet je Makropasje niet. :+
Ik heb daadwerkelijk geen idee en google translate is mij niet van dienst vandaag. Enlighten me :)
Niks aan de hand. Gewoon tasje om en vragen aan een vriendelijke agent waar je de lokale Tweakers kan ontmoeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Dan vraag ik me af wat de grote hoeveelheid kinderen, tieners en giftshops daar doen :') .. + de E3 trekt duizenden mensen, deze zijn allemaal van de pers? Yeah right.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 22-08-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D4NG3R schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:12:
[...]

Dan vraag ik me af wat de grote hoeveelheid kinderen, tieners en giftshops daar doen :') .. + de E3 trekt duizenden mensen, deze zijn allemaal van de pers? Yeah right.
Ik maak de regels niet, dat doet de E3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 07:48
Hey bedenk me net, is het niet mogelijk bij de TV's rechtsonder op de bezel het tweakers express logo + de handtekening van Zeef te graferen. /collectors item :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:38
The Eagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
*cough * Tweaker: an individual who uses methamphetamine *cough* :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Negaiido schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

*cough * Tweaker: an individual who uses methamphetamine *cough* :*)
Ah thanks, vroeg het me ook al af. al wel iets gevonden maar dat waren meerdere betekenissen.

1. Person who constantly stays up cleaning, washing, organizing, powertooling, sorting or otherwise keeping themself busy doing menial tasks.
2. Someone who constantly makes slight alterations on (usually a very specific) object, i.e. computer, software, automobile, etc.
3. A compulsive liar, thief, or both.
4. A methamphetamine ("tweak"), or other form of speed, addict (who displays all of the above in an obsessive-compulsive manner).

"Tommy what are you doin' man?"
"I've been real busy sorting bolts!"
"For three days?"
"It's important though..."

What's the difference between a crackhead and a tweaker?
The crackhead will steal your shit and bounce--the tweaker will steal your shit and then help you look for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

zeef schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:14:
[...]

Ik maak de regels niet, dat doet de E3. :)
Volgens mij kan je gewoon exhibition kaarten kopen a 800 euro. Inclusief vliegreis zeg wat €1600 de man :P? Is toch wel even te doen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zorg jij even voor de juiste sponsoren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Nu online

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Even terugkomend over de opmerkingen van afgelopen zaterdag:

Wat ik graag zou zien in de trein:
- Ontbijtpakketje (vooraf betaald, met voucher afhalen?)
- Geen 6-man hokjes, maar een opstelling waar meer man bij elkaar kan zitten (ik vond het reuze gezellig met de heren in mijn hokje, maar had best meer mensen willen ontmoeten :) en andere coupe's loop je ook niet zomaar in omdat iedereen de deur dicht had :( )

Misschien overwegingen:
- Meerdaagse event van maken? (alle presentaties die ik eigenlijk graag wilde zien begonnen pas om 18:00, of juist vroeg in de ochtend, om die rede ga ik waarschijnlijk volgend jaar een hotel boeken en meerdere dagen naar het evenement)
- (Geen pré!!!, maar we blijven gamers :P) WIFI + Internet in trein: Helaas zijn de meeste games die ik op mn tablet speel Always-online (Hearthstone & Diablo) nu kon ik prima mijn telefoondata delen met mn tablet en zo een ad-hoc LAN opzetten, maar het had leuk geweest als ik vanuit wagon 2 mensen uit wagon 7 o.i.d. had kunnen uitdagen.

Wat helemaal perfect was:
- De Goodiebag! (Leuk gevuld en zeker een collectors item!)
- De stoelen in de trein (2x 4 uur moeten zitten, en geen enkel moment last van mijn rug gehad)
- De stemming!!!!
- De heren en damens van de vrijwilligers en crew (hulpzaam, goed gemutst en ze regelde dat ze een antwoord voor al je vragen hadden!)
- De prijs van de consumpties (Hoewel ik graag volgende keer een iets bredere aanbod zou willen zien, gewoon een broodje kaas had ik super gevonden)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
Mortum schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:

- De prijs van de consumpties (Hoewel ik graag volgende keer een iets bredere aanbod zou willen zien, gewoon een broodje kaas had ik super gevonden)
Gezien wat ik sochtends in de trein kon eten was dat broodje er ook hoor ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mortum schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:
Even terugkomend over de opmerkingen van afgelopen zaterdag:

Wat ik graag zou zien in de trein:
- Geen 6-man hokjes, maar een opstelling waar meer man bij elkaar kan zitten (ik vond het reuze gezellig met de heren in mijn hokje, maar had best meer mensen willen ontmoeten :) en andere coupe's loop je ook niet zomaar in omdat iedereen de deur dicht had :( )
Ik denk vooral om het omgevingsgeluid te dempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Nu online

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Puc van S. schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:00:
Gezien wat ik sochtends in de trein kon eten was dat broodje er ook hoor ;)
ohh dan greep ik zeker net mis :-( ik kon alleen nog broodjes worst krijgen (niet dat die niet lekker waren)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik heb er niks over gezien in de actievoorwaarden, maar ik krijg net een mailtje over mijn prijs dat ik hem binnen een week of 3 toegestuurd krijg en... Ik moet een overeenkomst tekenen waarin ik beloof een review te schrijven over de HTC One M8. :+ Nou vooruit, omdat ik van Tweakers hou. :p

En ik hou stiekem van reviews schrijven. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 22-08-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het blaadje die we kregen en via de intercom in de trein word er verteld dat de prijzen een week na de gamescom eraan komen en nu is het opeens een maand en moeten we ook nog wat tekenen en een review schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Het schrijven van een review is alleen voor de winnaars van de HTC-telefoons, geloof ik? Dit was ook een aparte actie, los van de normale loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Walance schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:16:
Het schrijven van een review is alleen voor de winnaars van de HTC-telefoons, geloof ik? Dit was ook een aparte actie, los van de normale loterij.
Ook bij de tv wordt het gevraagt/verplicht in ieder geval. (net mailtje gehad ook) Dus niet alleen de HTC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverdemon
  • Laatst online: 02-11-2020
Idem voor soundbar (ook mailtje gehad). Iemand nog originele ideeën om een surround systeem te reviewen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox ook. Mijn pre order comt 5 sept ookal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

silverdemon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:26:
Idem voor soundbar (ook mailtje gehad). Iemand nog originele ideeën om een surround systeem te reviewen?
Kijk eens bij andere reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik zou een test doen met de meest afschuwelijke muziek die je kan vinden. Hoe mooi klinkt het dan nog, houd je het langer vol tov je oude speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Laatst online: 18-09 22:27
Will it blend???? :+

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
Haha, helemaal mee eens, +1. Wel een filmpje van maken hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:36:
In het blaadje die we kregen en via de intercom in de trein word er verteld dat de prijzen een week na de gamescom eraan komen en nu is het opeens een maand en moeten we ook nog wat tekenen en een review schrijven?
Er zijn wat mensen met vakantie, dus de afhandeling duurt wat langer. Op woensdagavond kwamen de laatste prijzen terug uit Duitsland. Die moeten we nog nakijken, even oppoetsen, inpakken en dan verzenden. Dat kost meer tijd dan vooraf gedacht. Excuses daarvoor.

We vragen wel van iedereen of ze ook een userreview willen maken van de prijs. Helaas zeiden teveel mensen in het verleden ja, maar deden dat uiteindelijk niet. Daarom maken we die afspraak nu formeel op papier. Het spijt me oprecht dat het zover heeft moeten komen, maar anderen hebben het helaas voor jullie verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

zeef schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:31:
[...]

Er zijn wat mensen met vakantie, dus de afhandeling duurt wat langer. Op woensdagavond kwamen de laatste prijzen terug uit Duitsland. Die moeten we nog nakijken, even oppoetsen, inpakken en dan verzenden. Dat kost meer tijd dan vooraf gedacht. Excuses daarvoor.

We vragen wel van iedereen of ze ook een userreview willen maken van de prijs. Helaas zeiden teveel mensen in het verleden ja, maar deden dat uiteindelijk niet. Daarom maken we die afspraak nu formeel op papier. Het spijt me oprecht dat het zover heeft moeten komen, maar anderen hebben het helaas voor jullie verpest.
Geheel begrijpelijk. Gelukkig zal ik met plezier een review maken. :)

Even uit nieuwsgierigheid; Als je geen review wil schrijven, krijg je dus ook je prijs niet?
En zijn die reviews nog aan bepaalde voorwaarden verbonden zoals bijvoorbeeld een minimaal aantal woorden etc? :)
Of zien we dat vanzelf wel in die overeenkomst? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

*gaat hard aan de slag met een review over de goodie-bag*

...Vooral het grijze Call of Duty shirt is erg prettig op mijn gevoelige huidje...

... MSI stressbal is niet baby-bite-proof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Foritain schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:16:
*gaat hard aan de slag met een review over de goodie-bag*

...Vooral het grijze Call of Duty shirt is erg prettig op mijn gevoelige huidje...

... MSI stressbal is niet baby-bite-proof...
Werd de zwarte, of grijze na de hand weggegeven? M'n zusje was iig blij met de zwarte als slaapshirt :+ ze waren er enkel nog in L. De grijze is leuk als er niet zo gigantisch CoD op stond - nou niet echt iets waar ik mee over straat wil lopen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
D4NG3R schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:40:
[...]

Werd de zwarte, of grijze na de hand weggegeven? M'n zusje was iig blij met de zwarte als slaapshirt :+ ze waren er enkel nog in L. De grijze is leuk als er niet zo gigantisch CoD op stond - nou niet echt iets waar ik mee over straat wil lopen O-) .
Dat COD vond ik niet erg, ik had meer problemen met de achterkant als Sony fan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Uhh.. zwarte zat in de bag geloof ik? (Heb ik ook een L van, maar dat is een jaren 80 "show je buik" maat voor mij, of een zwemkleed voor de dame, is dus ook tot nachtjapon gepromoveerd). Die grijze is wel een mooi shirt, flink XBOX ONE op de achterkant inderdaad. Vrouwlief loopt er happy mee rond buiten (mijne moest echt de was in inmiddels ;) ), trekt aardig wat aandacht van de jongere generaties trouwens ;) Vandaag zelf in mn Ozone shirtje rondgelopen, geloof dat ik 8 shirts heb overgehouden aan GC :D

(en pssst, fototjes in je review gaan niet goed geloof ik.. hoop zelf komende week de XTD optical binnen te krijgen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn die t-shirts als je 2 meter bent en maat XXL hebt maar maatje M en L krijgt. Worden hier dus gebruikt als vuildoeken zijn al in stukken gescheurd en in de schuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Je had ze ook kunnen weggeven aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Of ruilen met Tweakers die XL kregen , en zelf maatje M hebben.

Zo kreeg ik ook M en kon gelukkig ruilen met het shirt van een coupegenoot die XL had gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 23-08-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind het niet meer dan logisch dat je voor een prijs een review schrijft. 100 woorden moet toch wel zeker lukken.

Inderdaad is een goede optie bij een verkeerde (althans niet gewenste maat) om deze aan iemand anders te geven of te ruilen. Jammer om het met veel moeite voor elkaar gekregen goedybag dan zo letterlijk als vuil wordt behandeld.

Ik heb trouwens nog een BCC kortingskaart over. Ik weet niemand die er profijt van kan hebben en ik vind het klakkeloos op VA of MP zetten zo ondankbaar. Hoe kan ik dit aanpakken Zeef, in de groep gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroensere
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Helaas heb ik nog geen mailtje gehad over mijn prijs, dus wacht nog in spanning af tot ik die wel heb.

Ik heb het geluk dat mijn COD shirts allebei passen. Mijn broertje kijkt erg jaloers wanneer ik ze aan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PcDealer schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:53:
Ik vind het niet meer dan logisch dat je voor een prijs een review schrijft. 100 woorden moet toch wel zeker lukken.

Inderdaad is een goede optie bij een verkeerde (althans niet gewenste maat) om deze aan iemand anders te geven of te ruilen. Jammer om het met veel moeite voor elkaar gekregen goedybag dan zo letterlijk als vuil wordt behandeld.

Ik heb trouwens nog een BCC kortingskaart over. Ik weet niemand die er profijt van kan hebben en ik vind het klakkeloos op VA of MP zetten zo ondankbaar. Hoe kan ik dit aanpakken Zeef, in de groep gooien?
Het is jouw goodiebag, je mag er mee doen wat je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

2 T-shirts? Bij mij zat er maar 1 in, de zwarte COD ghost.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Maasluip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:16:
De 2e (CoD: Advanced Warfare met een Xbox logo achterop) kon je door de trein heen krijgen maar in beperkte oplage. Er waren ook zonnebrilletjes maar deze waren nog beperkter.
PcDealer schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:53:
Niet meer dan logisch? Het stond nergens in de voorwaarden. Zou ik het vervelend vinden om een review te moeten schrijven als ik iets gewonnen had? Nee absoluut niet. Zou ik me hier verplicht toe voelen? Normaal gesproken ook niet; maar blijkbaar vind Philips het nodig om je hier een contract te voor laten tekenen.

Tenzij ik meedoe met een wedstrijd waar het duidelijk in de voorwaarden staat vind ik dit een vreemde manier van handelen. "Gefeliciteerd! U heeft gewonnen! maar..."

Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen, dat komt al heel anders over als iemand een contract te laten ondertekenen dat ze hier verplicht toe zijn. Wat zou er gebeurd zijn als iemand dit weigerde? Volgens de info die we van Tweakers gekregen hadden heb je er recht op - maar Philips besluit (na de tijd) dat dit niet het geval is.

* D4NG3R houd maar snel op, misschien focus ik me er te veel op omdat ik niks gewonnen had. :+ .

[ Voor 84% gewijzigd door D4NG3R op 23-08-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ja die had ik ook gemist, maar gelukkig zet ik liever mijn Polaroid op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Soms ben je blij dat je iets gewonnen hebt.
Soms ben je extreem blij dat je iets gewonnen hebt.

In dit geval dus het 2e, want het is net alsof mijn LG G2 kon ruiken dat ik die HTC had gewonnen.
LG G2 = dood. ;(
Nu dus duimen dat de HTC snel binnen komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

zeef schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:15:
[...]

Het is jouw goodiebag, je mag er mee doen wat je wil. :)
Okido. Iemand hier een BCC voucher nodig? PM graag.
Schitterend voorbeeld: http://tweakers.net/aanbod/user/468821/
Maasluip schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:16:
Ik kreeg de grijze Xbox later nog ergens.
Daar zit ook wat in ^)
Zorian schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:55:
Soms ben je blij dat je iets gewonnen hebt.
Soms ben je extreem blij dat je iets gewonnen hebt.

In dit geval dus het 2e, want het is net alsof mijn LG G2 kon ruiken dat ik die HTC had gewonnen.
LG G2 = dood. ;(
Nu dus duimen dat de HTC snel binnen komt. :)
Ik hoop met je mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 23-08-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D4NG3R schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:18:
[...]

De 2e (CoD: Advanced Warfare met een Xbox logo achterop) kon je door de trein heen krijgen maar in beperkte oplage. Er waren ook zonnebrilletjes maar deze waren nog beperkter.

[...]

Niet meer dan logisch? Het stond nergens in de voorwaarden. Zou ik het vervelend vinden om een review te moeten schrijven als ik iets gewonnen had? Nee absoluut niet. Zou ik me hier verplicht toe voelen? Normaal gesproken ook niet; maar blijkbaar vind Philips het nodig om je hier een contract te voor laten tekenen.

Tenzij ik meedoe met een wedstrijd waar het duidelijk in de voorwaarden staat vind ik dit een vreemde manier van handelen. "Gefeliciteerd! U heeft gewonnen! maar..."

Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen, dat komt al heel anders over als iemand een contract te laten ondertekenen dat ze hier verplicht toe zijn. Wat zou er gebeurd zijn als iemand dit weigerde? Volgens de info die we van Tweakers gekregen hadden heb je er recht op - maar Philips besluit (na de tijd) dat dit niet het geval is.

* D4NG3R houd maar snel op, misschien focus ik me er te veel op omdat ik niks gewonnen had. :+ .
Wij van Tweakers vragen dat bij iedere prijs tegenwoordig. Niets nieuws, maar had wel bij de voorwaarden moeten worden vermeld. Puntje voor een volgende keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik kreeg direct een Xbox t-shirt los erbij, maar kreeg een M, dus heb die maar even omgeruild, anders krijg je zo'n Hulk effect. :P

Dat is tevens dan ook wel een suggestie, sowieso grotere maten (misschien dit inventariseren wanneer je je ticket bestel), maar dan ook los verdelen bij je goodie bag zodat iedereen (of vrijwel iedereen) de juiste maat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

zeef schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:43:
[...]

Wij van Tweakers vragen dat bij iedere prijs tegenwoordig. Niets nieuws, maar had wel bij de voorwaarden moeten worden vermeld. Puntje voor een volgende keer. ;)
Dit was vanuit Tweakers het geval? Ah ik had begrepen dat HTC en Philips achteraf opeens om een review en krabbel vroegen - omdat ik over de CoD / Xbo paketten niks meer hoor.
Benjamin- schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:45:
Dat is tevens dan ook wel een suggestie, sowieso grotere maten (misschien dit inventariseren wanneer je je ticket bestel), maar dan ook los verdelen bij je goodie bag zodat iedereen (of vrijwel iedereen) de juiste maat krijgt.
Grotere maten? Ik kreeg op de terugweg bijna een 2e omdat er nog behoorlijk wat XL en S over waren maar niemand die wou :') .

ik denk dat zo'n 80% daar een M of L moest hebben en dat nog geen 10 tweakers een S'je aan konden doen. Dit neemt niet weg dat vooraf inventariseren geen slecht idee is.

[ Voor 42% gewijzigd door D4NG3R op 23-08-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dit is inderdaad al tijden standaard, dit omdat ik geloof diverse mensen dit niet deden bij een gewonnen prijs. Dat schiet natuurlijk niet op gezien Tweakers juist die userreviews wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
:D
Benjamin- schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:58:
Dit is inderdaad al tijden standaard, dit omdat ik geloof diverse mensen dit niet deden bij een gewonnen prijs. Dat schiet natuurlijk niet op gezien Tweakers juist die userreviews wilt hebben.
Yup, en vergeeft de sponsor ook niet. Voor alle duidelijkheid, we stellen geen eisen aan de inhoud. We verwachten wel een uitgebreide review, dus meer dan alleen 'de sterren'. Maar qua inhoud ben je helemaal vrij. Zo hebben we laatst 3 HP notebooks weggegeven en de userreviews waren niet heel erg . Daar doen we niets aan, dat is de mening van de reviewer en die laten we gewoon staan. Enige uitzondering zou zijn als er een volstrekt ongefundeerd verhaal zou staan met drie keer een ster. Maar dat zie ik op Tweakers niet snel gebeuren. ;)

De losse t-shirts. Ook dat is een verhaal apart. Die kregen we pas binnen nadat de goodiebags al waren gevuld. Dus die hebben we los moeten uitdelen. De les die daarbij is geleerd door ons is dat we spullen veel eerder binnen moeten krijgen van sponsors. Daarnaast is belangrijk dat we bij de reservering ook jullie maats moeten vragen. Al is het maar om een inschatting voor de benodigde hoeveelheden te kunnen maken. :)

[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 24-08-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

XLen XXL en L was te weinig aanwezig. imho. :P

Verder geen klachten hoor. *O* * 'n XXL addict.

Verders ben ik realist genoeg om te weten dat je overgeleverd bent aan wat je krijgt van de sponsors. Maar de sponsors zouden ook beter moeten weten dat hun clientele ruim boven de M maat zit, en intussen de L en XL en zelfs de XXL maat heeft bereikt. :P

[ Voor 71% gewijzigd door Bestla op 24-08-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bestla schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 01:06:

Verders ben ik realist genoeg om te weten dat je overgeleverd bent aan wat je krijgt van de sponsors.
Indeed.
Maar de sponsors zouden ook beter moeten weten dat hun clientele ruim boven de M maat zit, en intussen de L en XL en zelfs de XXL maat heeft bereikt. :P
Misschien gemiddeld, maar dat viel me reuze mee. Ik zit zelf op M en was dus Kwalitatief Uitermate Tevreden :)

Met het weten van de gewenste maten, kunnen de sponsors voldoende inkopen van de juiste maten en niet voor niets voorraad houden.

Nog een tip voor de volgende keer: niet iedereen heeft een doorlopende reisverzekering en uit het verleden weet ik dat het nodig was (Rabobank/Interpolis) om de reisdata wel door te geven. Nu ben ik zelf vergeten een reisverzekering af te sluiten.

De tip: melding maken van het indien gewenst afsluiten van een reisverzekering. Misschien kan tweakers het bulk inkopen en als optie aanbieden.

Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)