Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste
Acties:
  • 123.288 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wat mij opviel, was dat alle zit-wagons alleen maar 6-bloks waren. Een aantal volledig open wagons lijkt me ook best een goed idee.

Qua eten, lijkt me toch, dat het voorradig hebben van een aantal ontbijtjes (geen 500), die eventueel later als losse producten kunnen worden verkocht, best een optie.
Hetzelfde voor het avondeten, hoewel ik zelf toch blij ben dat we even de stad in zijn gelopen en daar wat hebben gegeten. Om half 6 bij een restaurantje wat bestellen kan prima. En ja, da's duurder, maar je weet dat je op reis bent, dus sowieso geld kwijtraakt aan dingen die je anders niet direct zou doen.

De reis was voor mij, vanuit Enschede, best een onderneming en het zal een volgende keer mogelijk een blokkade zijn. Wat dat betreft denk ik dat als je de route iets aanpast en ook over Amersfoort rijdt, het bereik direct een stuk groter is.

Reserveren van een box, lijkt me overkill. Hoewel ik zelf graag met alleen bekenden optrek, vind ik het geen probleem als er anderen bij komen. Net als reserveren. Als de trein volgeboekt is, is er genoeg zitplek. Ik weet dat we allemaal schuwe tweakers zijn, maar op een stoel neerploffen en verder jezelf afsluiten moet toch kunnen lijkt me?

Exclusieve gear & gadgets is natuurlijk altijd een plus ;)

Qua internet/wifi, weet je me te vinden :P

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

zeef schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:42:
[...]

Sure. :)

Dan nog een paar vragen van mij. Zouden jullie bijvoorbeeld extra (betaalde) opties willen zoals:
  • Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
  • Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
  • Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
  • Een zitplaats met Wifi en interwebs
  • Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
  • Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
  • Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
  • Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
DISCLAIMER: dit zijn vragen, geen kant en klaar plan. Ik probeer slechts wat opmerkingen uit dit topic in een lijstje te zetten. Waarbij we het huidige model van reis in 1e klas coupé + beurskaartje + goodiebag + loterij gewoon als standaard aanhouden. De extra opties die kun je kiezen voor een X bedrag of eventueel een totaalpakket.
Nice, dan zijn ze bij deze hier te vinden! :) Dit zijn dezelfde 3 als die opgestuurd zijn. ;)

En om de vragenlijst even in te vullen:

• Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
Klinkt als een goed plan, maar ik denk dat je dan wel van tevoren via een lijst (checklist met vinkjes om een menu samen te stellen met eventueel een limiet van een X aantal items vanwege logistieke/opslag redenen) een menu samen moet stellen, waarbij vooruitbetaling misschien ook wel zo slim is aangezien je niet kan pinnen aan boord. Dan zou je bijvoorbeeld een soort ticket kunnen krijgen die je dan uitprint en kan inleveren bij de balie voor je maaltijd. :)
Wat er op het menu komt, goede vraag.

Een zitplaats lijkt me sowieso al bij de prijs inbegrepen (toch?), dus hoe moet ik dit precies zien? Als een soort 'premium' ticket waarbij je meer betaald, maar dus een soort 'tegoed' krijgt voor een X aantal drankjes en avondeten? Sounds like an idea, al zou je dat bij bovenstaand puntje in kunnen stoppen.

Lokaal WiFi is altijd tof, dan kunnen mensen o.a. laptops meeslepen om te LANnen.

Indien dit haalbaar is (Sponsor met 4G?), dan denk ik dat het wel handig kan zijn. Maar dan voornamelijk in het buitenland, aangezien het gros van de mensen wel 3G/4G in eigen land hebben. Voor de consoles kan je dan WiFi-hotspots openzetten op de smartphones zoals in de handheld-wagons ook is gebeurd.

Ik denk dat een coupe voor je groepje vrienden slimmer is.
Aan de andere kant, hoe ga je het precies doen/controleren dat iedereen zijn gereserveerde stoel krijgt? Alle wagons zijn vrij toegankelijk, en het was meer dan eens het geval dat je even opstond en vervolgens direct je plaats alweer bezet was door iemand anders.

Dit lijkt mij voornamelijk gaaf in de handheldwagon(s). Al zou het ook in de andere wagons geen slecht plan zijn. Beetje a la de Pathé stoelenkiezer. :)

Zelf zou ik er geen behoefte aan hebben gezien ik zeer centraal woon, maar het zou mogelijk wel wenselijk kunnen zijn voor de mensen die ver weg wonen.
Dit keer waren er ook veel mensen die bij anderen bleven slapen de dag ervoor, omdat ze anders het nooit konden redden om op tijd aan te komen.

Moet je dit nog vragen...? :p Natuurlijk willen we dit! :D Tweakers goodies!
Kerstballen! Bierpullen! Hoodies! Shirts! We want Tweakers loot! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

^^ met Zorian

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 22:23

Luke!

#Treinbaas
Afwisseling van games staat op de lijst. Een zitje bij de consolegames ook. Voordeel is dat als we het nog een keer doen, er meer spoormaterieel beschikbaar is dat aan onze wensen voldoet. :)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Dit lijkt mij zeer fijn. Wel betekend dat uithouden tot 19:00 waardoor men toch weer een Cheeseburger a €5,90 gaat kopen.
Nagenoeg hetzelfde als punt 1, alleen iets hogere kosten. Persoonlijk zou ik er wel voor kiezen.
Dit zou een wagon (of twee) kunnen zijn, waar mensen dus hun eigen LAN-parties kunnen opzetten.
Zelfde als hierboven.
Heeft z'n voor en nadelen denk ik. Voordeel is dat je geen plek hoeft te zoeken, nadeel is dat je niet eventjes zomaar kan bijschuiven (wat ik toch wel leuk vind.)
Zou het zelf niet doen, verder denk ik ook dat dit het Tweakers met elkaar gevoel wegneemt.
Niet echt van toepassing voor mij :P
Iets als dit had ik dit jaar eigenlijk al verwacht, dus ik zou zeggen doen!

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wat betreft het idee van een TweakLAN: Ik denk dat als je (om even een dwarsstraat te noemen) een hal voor ~300-400 mensen regelt, en ongeveer 75 euro rekent p.p., je toch al een aardig eind komt?
Nou weet ik niet wat het ooit kost om een hal van dergelijk formaat af te huren, maar toch.

Servers? Ik denk dat i3D.net vast wel weer wil sponsoren. :)
Het scheelt ook best wel dat iedereen dan zijn eigen bakkie mee moet nemen, hoef je een minimaal aantal dingen via sponsors te ritselen. :)

Ik ben vroeger vaak zat op een LANparty van ~100 mensen geweest, waarbij de toegangsprijs veelal rond de 25 a 40 euro lag. Als ik zag wat voor zalen we daarvoor al kregen, dan denk ik dat iets als dit ook wel te realiseren valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Dan nog een paar vragen van mij. Zouden jullie bijvoorbeeld extra (betaalde) opties willen zoals:
  1. Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
  2. Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
  3. Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
  4. Een zitplaats met Wifi en interwebs
  5. Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
  6. Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
  7. Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
  8. Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
Zie hier een mogelijke invulling:
  1. Ja!
  2. Ja (vooral dat eten, als het beter dan de mac is)
  3. Nee (dan moet je ook meteen tafels e.d. om op te lannen hebben)
  4. Nee (kost naar verwachting veel geld en moeite voor héél weinig profijt)
  5. Nee
  6. Misschien
  7. Ja
  8. Ja, mits "exclusief".

[ Voor 6% gewijzigd door Electrowolf op 19-08-2014 00:22 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 22:27
Benjamin- schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:58:
Hoe duur denk je dat het is wanneer je maaltijden gaat serveren?
Je kan bijvoorbeeld kant en klare dagverse maaltijden serveren. Bijvoorbeeld Deen heeft erg goede maaltijden voor 3 of 3,5 euro. In verschillende smaken, je zou zoiets vooraf op moeten geven als je wilt eten en er zou keuze kunnen zijn uit een vijftal verschillende. En ik neem aan dat ze per 100 goedkoper zijn als je dat bij ze besteld.
Wel een magnetronnetje nodig. (4 min per maaltijd, 3 a 4 per keer)

Ook ik had honger op de terugweg en heb 2 "hotdogs" gehaald waarvan ik er anderhalf de prullenbak in heb gemikt.....jek.

Nametags lijken me een must maar misschien kan je tegen speciaal tarief via Tweakers een shirt/polo/ whatever bestellen met daarop op je borst je naam en avatar en achterop Tweakers Express 201x met route en bestemming. (A la concerttourshirt)
Er is een jaar om een leuk ontwerpje te maken en ik had zo`n shirt besteld als dat mogelijk was geweest.
Ook leuk op de beurs zo`n groep gekken met hetzelfde shirt (lees reclame voor Tweakers.net)

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:10:
Wat betreft het idee van een TweakLAN: Ik denk dat als je (om even een dwarsstraat te noemen) een hal voor ~300-400 mensen regelt, en ongeveer 75 euro rekent p.p., je toch al een aardig eind komt?
Nou weet ik niet wat het ooit kost om een hal van dergelijk formaat af te huren, maar toch.

Het scheelt ook best wel dat iedereen dan zijn eigen bakkie mee moet nemen, hoef je een minimaal aantal dingen via sponsors te ritselen. :)

Ik ben vroeger vaak zat op een LANparty van ~100 mensen geweest, waarbij de toegangsprijs veelal rond de 25 a 40 euro lag. Als ik zag wat voor zalen we daarvoor al kregen, dan denk ik dat iets als dit ook wel te realiseren valt. :)
Ik ga even ingrijpen: van een LAN is nu geen sprake. Dus even onthouden voor later of een ander topic openen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:10:

Ik kan je vertellen, dat zelfs een local LAN meer voeten in de aarde heeft, vooral qua apparatuur. Een huis-tuin-keuken routertje voldoet op 1 wagon al echt niet meer, daar moet je professioneler spul voor laten aanrukken ;)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:25:
[...]

[mbr]Ik ga even ingrijpen: van een LAN is nu geen sprake. Dus even onthouden voor later of een ander topic openen.[/mbr] ;)
Excusez-moi. :)

Om dan weer even heel gauw terug on-topic te gaan. :+
Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:22:
[...]

Nametags lijken me een must maar misschien kan je tegen speciaal tarief via Tweakers een shirt/polo/ whatever bestellen met daarop op je borst je naam en avatar en achterop Tweakers Express 201x met route en bestemming. (A la concerttourshirt)
Er is een jaar om een leuk ontwerpje te maken en ik had zo`n shirt besteld als dat mogelijk was geweest.
Ook leuk op de beurs zo`n groep gekken met hetzelfde shirt (lees reclame voor Tweakers.net)
Dat klinkt wel als een tof idee eigenlijk. Is wat bestendiger dan iets wat je opplakt en/of opspeld. Bovendien een unieke goodie, een Tweakers shirt met je eigen naam erop. Hoe gaaf is dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:22:
[...]

Je kan bijvoorbeeld kant en klare dagverse maaltijden serveren. Bijvoorbeeld Deen heeft erg goede maaltijden voor 3 of 3,5 euro. In verschillende smaken, je zou zoiets vooraf op moeten geven als je wilt eten en er zou keuze kunnen zijn uit een vijftal verschillende. En ik neem aan dat ze per 100 goedkoper zijn als je dat bij ze besteld.
Verkijk je niet op het verschil tussen de supermarkt die er 10.000 koopt en onze beperkte afzet in de trein. Die kan en mag je niet met elkaar vergelijken. Een blikje cola is in de supermarkt ook anders geprijsd dan in de snackbar.
Dat is een logistieke uitdaging, en daarmee ook een kostenpost. Dat moet je niet vergeten. De tijd die mijn collega's en ik (er met liefde) insteken, zijn we niet bezig met ons normale werk. Een klusslaaf inhuren kan, maar kost ook geld. We hebben het niet over 10 shirtjes, maar als we nog een keer gaan en we nemen meer zitplaatsen mee, dan praat je over 4-500 shirts. Die bedrukt moeten worden en naar de juiste ontvanger verzonden. Echt, het kan allemaal, maar het zal echt niet gratis zijn. Dat wil ik wel heel duidelijk gezegd hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:30:
Dat is een logistieke uitdaging, en daarmee ook een kostenpost. Dat moet je niet vergeten. De tijd die mijn collega's en ik (er met liefde) insteken, zijn we niet bezig met ons normale werk. Een klusslaaf inhuren kan, maar kost ook geld. We hebben het niet over 10 shirtjes, maar als we nog een keer gaan en we nemen meer zitplaatsen mee, dan praat je over 4-500 shirts. Die bedrukt moeten worden en naar de juiste ontvanger verzonden. Echt, het kan allemaal, maar het zal echt niet gratis zijn. Dat wil ik wel heel duidelijk gezegd hebben. :)
Hier zijn toch gewoon websites voor?
Men kan dan zelf bepalen of en wanneer zij een T-shirt bestellen. De logo's kan men ook zelf op de T-shirts laten zetten, Tweakers hoeft dan alleen maar een tool neer te zetten die een plaatje genereert met een naam en avatar, of een soort PDF template. Natuurlijk zal dit duurder zijn voor de kopers, maar het is een idee.

[ Voor 4% gewijzigd door Rickyboy op 19-08-2014 00:35 ]

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rickyboy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:33:
[...]

Hier zijn toch gewoon websites voor?
Men kan dan zelf bepalen of en wanneer zij een T-shirt bestellen. De logo's kan men ook zelf op de T-shirts laten zetten, Tweakers hoeft dan alleen maar een tool neer te zetten die een plaatje genereert met een naam en avatar, of een soort PDF template.
Maar, 1000 dezelfde t-shirts laten drukken, is vele malen goedkoper, dan 1000 verschillende ;) (wat trouwens nog steeds wel goedkoper is dan 1000 losse bedrukkingen bestellen, maar toch)

Zeef is geloof ik niet over 1 nacht ijs gegaan, en zeer behoudend geweest in de mogelijkheden, om zo de boel goed binnen budget te houden (waaronder custom shirts et-al afhouden).
En dat is zeker prijzenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

[...]
Verkijk je niet op het verschil tussen de supermarkt die er 10.000 koopt en onze beperkte afzet in de trein. Die kan en mag je niet met elkaar vergelijken. Een blikje cola is in de supermarkt ook anders geprijsd dan in de snackbar.
[...]
Mwa, dat hoeft niet eens per se. Gewoon afhalen op vertoon van een bewijs in de trein? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ja, maar dan stel ik iets simpels voor als een bord pasta, chili of ander gerecht wat vooraf kan worden gemaakt en op de trein zelf kan worden opgewarmd. Natuurlijk zou ik hier wel om vragen tijdens het bestelproces ;) .
Hoe word dit precies bedoeld? Dat je dus een X aantal drankjes en avondeten krijgt bij je ticket? Dit zou ik niet doen, het forceert mensen die hier niet extra voor willen betalen dit wel te doen.
Internettoegang hebben de meeste Tweakers al, tenzij een provider het sponsort vind ik het persoonlijk een verspilling van het budget. WiFi voor LAN is een beetje so-so. Dit is alleen nuttig voor laptops en smartphones. En hier kan je gewoon een ADHOC netwerkje voor opstellen. Vaak genoeg gedaan met kleine lans waarbij de stroom was uitgevallen :+ .
Dan zou ik kijken naar een systeem waarbij je de trein van boven ziet en je een plek kan aanklikken tijdens het reserveren. Hier verschijnt dan natuurlijk de (nick) naam nadat de bestelling is afgerond - zodat andere mensen je kunnen vinden.

Ik moet hier wel aan toevoegen: Het grootste probleem was dat de kabines ruimte hadden voor 6 personen en dat veel groepen bestonden uit 8 - 10 personen. Een aantal reguliere wagens toevoegen lijkt mij een veel beter idee. Dit zou direct inhouden dat je niet zomaar ergens anders (bij) kan gaan zitten...
Zie hierboven.
Als in Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland en Gelderland een beetje centraal een bus (of 2) zou kunnen rijden kan 95% van de users er veel makkelijker bij zijn. Al moet ik zeggen dat de overnachtingen bij ShitHappens ook dikke lol waren :D
:Y het hoeft nog niet eens exclusief te zijn - maar een winkeltje (bijv vanuit zo'n cabine :)) met merchandise zou fantastisch zijn.

Wat betreft de panorama wagon: Deze was 's avonds na de stroomuitval heerlijk. Met een mannetje of 10 zaten we daar lekker te praten over de dag. Of het echt veel nut heeft deze volgend jaar weer mee te nemen? Van mij hoeft het niet, maar misschien dat daar anders over word gedacht bij medeusers.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 19-08-2014 00:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:36:
[...]

Mwa, dat hoeft niet eens per se. Gewoon afhalen op vertoon van een bewijs in de trein? :)
Ja, maar dan moeten we dus wel alles van te voren hebben ingepakt, gelabeld en gesorteerd. Al jullie goodiebags waren al 46 (!!) verhuisdozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

D4NG3R schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:37:
Wat betreft de panorama wagon: Deze was 's avonds na de stroomuitval heerlijk. Met een mannetje of 10 zaten we daar lekker te praten over de dag. Of het echt veel nut heeft deze volgend jaar weer mee te nemen? Van mij hoeft het niet, maar misschien dat daar anders over word gedacht bij medeusers.
Meenemen die panorama! En dan lekker zonder verlichting, ik vond het echt gaaf. Echt wel de moeite waard, in tegenstelling tot overdag.
zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:43:
[...]

Ja, maar dan moeten we dus wel alles van te voren hebben ingepakt, gelabeld en gesorteerd. Al jullie goodiebags waren al 46 (!!) verhuisdozen.
Klinkt als "Praktisch gezien onhaalbaar", dus niet doen

[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 19-08-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:43:
[...]

Hmmmm... Oké. :+ Daar verkijk je je als 'buitenstaander' dus toch net even een beetje te makkelijk op dus. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Hmmmm... Oké. :+ Daar verkijk je je als 'buitenstaander' dus toch net even een beetje te makkelijk op dus. :X
:Y ;)

Ik ga het wel uitzoeken. Benieuwd wat het kost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Ik heb verscheidene evenementen meegemaakt. De logistieke nachtmerrie die er bij komt kijken is echt enorm.

Mijn ervaring heeft me geleerd, dat je als buitenstaander eens moet proberen om alle stappen die nodig zijn om een evenement te regelen op een rijtje moet zetten.

En dan al die stappen opdelen in 4 sub-stappen.
En het resultaat dan nog even moet vermenigvuldigen met 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Mij lijkt ook dat je dat uitbesteed, shirts, Tweakers hoeft één keer een ontwerp aan te leveren voor de achterkant (dat bijv op alle soorten rode en zwarte shirts kan). Naam en/of Avatar kun je zelf doormailen.
Via afspraken kun je zo een mooie prijs bedingen als je er veel afneemt.
En ik denk dat het gros zo`n shirt besteld dat je alleen met TE toegangskaart kan bestellen, een collectorsitem.

Om je lijstje te beantwoorden Zeef;

Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
Zoals ik al aangaf, natuurlijk kan je die niet voor 3/3,5 doorverkopen maar 7,50-10 heb ik best over voor een goede maaltijd. En zoals iemand al aangaf; ontbijtjes.

Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
Lijkt me logistiek wat meer werk maar why not.

Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
•Een zitplaats met Wifi en interwebs
•Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
•Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren

Persoonlijk Wifi/internet/ wel, zitplaatsen reserveren niet. Een beetje spontane interactie tussen al die "mensenschuwe" tweakers lijkt me beter dan dat iedereen op zijn eigen plek blijft. Mingelen versterkt ook wat meer de band en het Tweakersgevoel.
Voior LAN/Handhelds moet je een lege wagon(s) inrichten. Als je vroeg in de voorverkoop gaat kun je vragen wie daar gebruik van maakt en het aanbod aan de vraag aanpassen.

Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies.
Lijkt me geweldig voor die mensen die van verre komen maar ik denk dat je er niets mee opschiet.
Of je moet toch overnachten bij een treinopstapplaats of die bus vertrekt zo verrekte vroeg dat je aan slaap niet toekomt.(bijv vertrek uit Groningen om 3:30 uur via XXX en om half zeven in Amsterdam, ijs en weder dienende, maar is er vertraging met die bus dan verwacht je dat de TE wacht......wat hij niet doet)

Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen.
Lijkt me top, maar via een link/Tweakers vooraf bestellen lijkt me minder financieel risico. Daarbij kun je dan meer verschillende gear aanbieden gezien de producent slechts één keer een goed ontwerp nodig heeft dat hij naar alles kan schalen.
Je kunt dan alleen via Tweakers bestellen mits je bij die 500- zit en bijvoorbeeld kiezen voor iets echt unieks (jas? ik noem maar een dwarsstraat als voorbeeld, en ja dat kost extra)

En eigenlijk de beurs.
Hoewel de Gamescom de grootste is is op een zaterdag als waarop wij er waren alles ontzettend druk, de wachtrijen lang en vanwege de duitse wetgeving alles afgeschermd.
Zijn er ook andere grote beurzen waar je gewoon naar grote schermen kan kijken waarop de games gespeeld worden als het zo druk is en je geen 2,5 uur in de rij wilt voor 10 minuten playtime?
Maar een andere dag lijkt me sowieso beter, doordeweeks of misschien zelfs wel voor opening voor publiek.
Je moet toch lang van tevoren zo`n TE ticket bemachtigd hebben, dan kan je ook zorgen dat je die dag vrij bent. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Teijgetje op 19-08-2014 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Als het volgend jaar trouwens weer gebeurt ga ik wat meer tijd steken in het opstellen van een hand-helden LAN. Hier bleek nog veel meer animo voor te zijn als m'n simpele Google documentje eerst aangaf :+ ipv 16 man ging het eerder richting de 30 a 40 op z'n hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:00:
Mij lijkt ook dat je dat uitbesteed, shirts, Tweakers hoeft één keer een ontwerp aan te leveren voor de achterkant (dat bijv op alle soorten rode en zwarte shirts kan). Naam en/of Avatar kun je zelf doormailen.
Via afspraken kun je zo een mooie prijs bedingen als je er veel afneemt.
En ik denk dat het gros zo`n shirt besteld dat je alleen met TE toegangskaart kan bestellen, een collectorsitem.
Nogmaals, dat is het probleem niet. Die shirts laten maken is de kleinste uitdaging. Maar het shirt met DevilSlayer999 ook bij Piet van Dam aan de Dorspsstraat 16 te Kudelstaart krijgen, dat is een uitdaging. :P
Om je lijstje te beantwoorden Zeef;

Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen.
Lijkt me top, maar via een link/Tweakers vooraf bestellen lijkt me minder financieel risico. Daarbij kun je dan meer verschillende gear aanbieden gezien de producent slechts één keer een goed ontwerp nodig heeft dat hij naar alles kan schalen.
Je kunt dan alleen via Tweakers bestellen mits je bij die 500- zit en bijvoorbeeld kiezen voor iets echt unieks (jas? ik noem maar een dwarsstraat als voorbeeld, en ja dat kost extra)
Ja, zoiets zal het zeker worden, als we het al gaan doen. We hebben al twee keer eerder voorraden goodies kunnen weggooien. Probleem is nog steeds logistiek, de opslagruimte in de trein is heel beperkt.
Firesphere schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:53:
[...]

Ik heb verscheidene evenementen meegemaakt. De logistieke nachtmerrie die er bij komt kijken is echt enorm.

Mijn ervaring heeft me geleerd, dat je als buitenstaander eens moet proberen om alle stappen die nodig zijn om een evenement te regelen op een rijtje moet zetten.

En dan al die stappen opdelen in 4 sub-stappen.
En het resultaat dan nog even moet vermenigvuldigen met 5.
En dat dan in een rijdende trein, met weinig opslagruimte en een hele kleine infobalie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:05:
[...]

En dat dan in een rijdende trein, met weinig opslagruimte en een hele kleine infobalie. :P
Ik had het "rijdende trein" inderdaad nog niet eens meegerekend :)
Kleine infobalie is een keuze :P * Firesphere rent

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 19-08-2014 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Die uitdaging zijn we aangegaan en volgens mij is het aardig gelukt. Missende en incomplete goodiebags ten spijt. Ik ga in ieder geval uitzoeken wat personlised shirts zouden kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:05:
Suggestie: Vraag een paar users die dit jaar mee zijn gegaan of ze zin hebben om mee te helpen als user-crew? Ik zou het bijv helemaal niet erg vinden om mensen van informatie te voorzien - maar dan moet ik natuurlijk wel vooraf de juiste instructies hebben gehad ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

D4NG3R schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:11:
[...]

Suggestie: Vraag een paar users die dit jaar mee zijn gegaan of ze zin hebben om mee te helpen als user-crew? Ik zou het bijv helemaal niet erg vinden om mensen van informatie te voorzien - maar dan moet ik natuurlijk wel vooraf de juiste instructies hebben gehad ;) .
Ik weet zeker dat dit al gebeurd, hoewel niet perse op vraag, maar wel op aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Had mijn laatste post iets aangepast.....

Het mooie is dat je die personalised shirts en gear niet zelf hoeft te versturen maar dat door de leverancier laat doen, tegen extra verzendkosten. :9 Een shirt trek je aan maar met gear moet je dan een dag slepen, dat ben je dan kwijt.
Of je laat alles bij Tweakers afleveren en verdeeld alles in de trein. Lijkt me stug dat je alles niet in één coupe kwijt zou kunnen. bijv shirts enzo op afroep (we gaan niet eerst de onderste naam er uit zoeken) en op vertoon van bijv. het door Tweakers meegestuurde bestelbewijs.

En wat D4NG3R zegt; er zijn vast een paar usercrewleden te vinden die die distributie in de trein op zich willen nemen en een aantal die de bestellingen van te voren (TweakersHQ) bij elkaar doen en deze op alfabetische volgorde in dozen doen zodat de distributiecrew in de trein op aanloop iedereen de juiste bestelde collectorsitems kan geven

[ Voor 36% gewijzigd door Teijgetje op 19-08-2014 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het dit keer eerlijk gezegd niet zo nodig. Centrum van Keulen was echt <15 minuten vanaf de Gamescom locatie, en je kon er relatief goedkoop en snel eten. Het lijkt me bijzonder onpraktisch om voor 500 man aan avondeten te fixen in een (rijdende) trein. En niet eens vanwege de enorme teringzooi die je achterlaat, maar je hebt zeg maar 2 wagonnen die je al compleet kwijt bent als je dit gaat doen. Dat, en je hele trein stinkt naar voedsel.

Drank was nu best betaalbaar, dus of ik nu 10 Euro extra betaal vooraf, of 10 Euro aan bier ter plekke drink is mij om het even.

Vind ik prima.

Ook prima.

Ik vond het wel schijtirritant dat een coupé van 6 echt vaak door 2 mensen werd bezet - die kun je makkelijk twee keer combineren zou je zeggen, zodat we op de terugweg geen plek konden vinden voor 5 man. Aan de andere kant, hoop rompslomp van mensen die blijven dwalen door die trein. Het moet eigenlijk ook gewoon zonder reserveringen goed kunnen gaan.

Zie hierboven.

Geen mening. Die zou dan in de nacht moeten rijden, en je hebt dan toch weer mensen die ver van de verre provincie buslijn wonen.

Prima.
Ik denk dat ik als insider wel kan zeggen dat als je een beetje de juiste persoon vindt bij een supermarktketen, je wel degelijk maaltijden kunt fixen voor een zacht prijsje. Vraag blijft wat mij betreft hoeveel van een restaurantfunctie je in de trein wil faciliteren. Het kost veel ruimte en moeite in een trein, of je moet iets simpels als maaltijdsalades gaan uitdelen aan de balie. Iets zegt me dat de gemiddelde tweaker daar ook niet per se op zit te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Wat ik trouwens wel ontzettend grappig vond: Ik heb onderweg 1 knul van een jaar of 12-13* en misschien 2 van een jaar of 14-15 in de trein gezien. Opvallend dat de gemiddelde leeftijd toch vrij ruim boven de 18 lag.

*Die kleine met zwart haar die ongeveer heel de weg in de lan wagons heeft gestaan :+ . Mocht hij wel mee gamen?

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 19-08-2014 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Vandaar dat ik Deen"s dagverse maaltijden noem, goedkoper en beter dan die van bv Appie.
Die smaken alsof moeders ze gemaakt heeft. ;)
(toevallig "ontdekt"nadat ik verslaafd raakte aan hun zelf te persen verse jus d'orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12

InFamous

excommunicado

[...]

Ik heb met nog 4 collega's heel de reis achter de infobalie gestaan en de drukte was prima te doen, dat was dan ook niet het probleem. De logistiek in dit soort treinen is alleen een nachtmerrie.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:22:Je kan bijvoorbeeld kant en klare dagverse maaltijden serveren. Bijvoorbeeld Deen heeft erg goede maaltijden voor 3 of 3,5 euro. In verschillende smaken, je zou zoiets vooraf op moeten geven als je wilt eten en er zou keuze kunnen zijn uit een vijftal verschillende. En ik neem aan dat ze per 100 goedkoper zijn als je dat bij ze besteld.
Buiten wat Zeef al aangaf qua prijs, is dit nog steeds niet eenvoudig.

Waar komen deze maaltijden vandaan? Waar laat je ze? Wat denk je als je die ongekoeld bewaard? Wat als mensen ze niet afnemen, wat als je er 100 neemt maar mensen komen ze toch niet afhalen?
Wat als het zeer populair is, hoe lang duurt het dan wel niet om ze klaar te maken, 4 minuten is bevroren lang niet voldoende.

Ik begrijp je hoor, maar ik denk dat je veel praktischer moet denken, bijvoorbeeld tosti's, verder denk ik dat het vooral gaat om informeren, zo had het station aan de andere kant van de brug, een foodcourt, ik heb daar een heerlijke maaltijd voor 6,5 euro gehaald, dan wil je echt niet voor dat bedrag of hoger een magnetron maaltijd hebben. Sowieso wil ik geen magnetron maaltijden, maar dat ben ik.

Wat betreft de vragen:

Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
Van mij hoeft dit totaal niet, ik ga liever ergens rustig eten. Verder gewoon dingen zoals tosti's, dat gaat er altijd in.

Vind ik wederom niet nodig.

Goed idee, wel zo leuk om spellen tegen elkaar te doen.

Een zitplaats met Wifi en interwebs
Enerzijds zeg ik ja, anderszijds nee. De reden waarom wel is duidelijk, waarom nee is omdat ik de kracht van dit soort dingen vind, wanneer mensen niet gefixeerd zijn op hun FB, Twitter enz. Laten we vooral bezig zijn met elkaar, en niet met de buitenwereld.

Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
Individuele zitplaats vind ik niet nodig, een coupe voor een groepje kan handig zijn, maar volgens mij kon iedereen wel hun weg vinden.

Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
Geen mening.

Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
Ik zie dit liever in de goodies back gaan, denk dan aan een sleutelhanger, pen enz. Met grotere dingen is lastig, zoals jijzelf al aangaf, je loopt het risico om met een hoop extra te zitten, dus dan moet je de prijs verhogen om de moeite waard te maken, waardoor het vervolgens weer minder goed verkoopt.
Dus zeker leuk, maar dan moet het wel een succes worden, anders is het zonde.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoehPoeh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:33
Hier nog een code voor de liefhebbers: 8d07d9w6w37g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Firesphere schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:52:
Wat mij opviel, was dat alle zit-wagons alleen maar 6-bloks waren. Een aantal volledig open wagons lijkt me ook best een goed idee.
Een van de grote problemen met dit soort treinen is het beschikbare materieel. Dat zijn vrijwel alleen ex-DB-rijtuigen uit de jaren 60 en 70 (of van privemaatschappijen uit die tijd) en dat zijn nu eenmaal couperijtuigen.
En dan heb je nog geluk dat het allemaal 1e klasse rijtuigen zijn met 10 coupe's. Als het 2e klas was dan zaten er 12 of 13 coupe's in. Een stuk krapper.

NS heeft een paar van die 2e klas rijtuigen omgebouwd tot 1e klas. Daar zijn 2 coupe's omgebouwd tot 9 zitplaatsen. Alleen heeft niemand echt interesse in die dingen. Het zijn ook een beetje freaks geworden, met al dat modern ombouwspul.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:21
Voor de liefhebber: 811xdxz6oi7h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:20:
Had mijn laatste post iets aangepast.....

Het mooie is dat je die personalised shirts en gear niet zelf hoeft te versturen maar dat door de leverancier laat doen, tegen extra verzendkosten. :9 Een shirt trek je aan maar met gear moet je dan een dag slepen, dat ben je dan kwijt.
Of je laat alles bij Tweakers afleveren en verdeeld alles in de trein. Lijkt me stug dat je alles niet in één coupe kwijt zou kunnen. bijv shirts enzo op afroep (we gaan niet eerst de onderste naam er uit zoeken) en op vertoon van bijv. het door Tweakers meegestuurde bestelbewijs.

En wat D4NG3R zegt; er zijn vast een paar usercrewleden te vinden die die distributie in de trein op zich willen nemen en een aantal die de bestellingen van te voren (TweakersHQ) bij elkaar doen en deze op alfabetische volgorde in dozen doen zodat de distributiecrew in de trein op aanloop iedereen de juiste bestelde collectorsitems kan geven
46 verhuisdozen, waar je ook nog in moet kunnen zoeken? Het spijt me zeer, maar je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Deze keer hadden we voor het rechttoe rechtaan uitdelen van goodiebags twee coupés en de infobalie nodig. En dat was gewoon uitdelen, niet zoeken naar het shirt van Jan Klaasen. De enige plek waar je dat goed kan doen is in een barwagon. Daar is wat meer ruimte voor wachtenden om te verzamelen. In een reguliere wagen krijg je opstoppingen in de gang. Eigenlijk moet je dit soort processen niet in een trein willen. Alle zaken die bij de reis horen gewoon vooraf opsturen, op de goodiebag na.
[...]

Ja natuurlijk kan dat, maar ook daar zal iemand van ons bij moeten zijn. Het spul zal van Amsterdam naar Mönchengladbach moeten, zal in de trein moeten worden geladen, verdeeld worden etc. etc. Het spijt me, maar in zo'n logistiek wil ik niet afhankelijk zijn van vrijwilligers. Niet dat jullie niet de beste vrijwilligers ever zijn, maar toch. Op zulke evenementen wil je als organisatie zekerheid.

Lieve mensen, laat aan ons nou het organiseren over. Dat kunnen we, hebben we afgelopen weekend weer bewezen. Mijn vragen aan jullie gingen ook niet over organiseren van de trip, maar over punten die we kunnen verbeteren. :)

[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 19-08-2014 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Plus dat het een hoop moeite is voor mensen die het leuk vinden. Maar bij de meesten gaat dat ding in 1 rechte lijn achterin de kast :P

Belangrijkste lijkt me dat iedereen zich vermaakt aan boord en dat je daadwerkelijk aankomt (en in de tussentijd een kaartje hebt bemachtigd).

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

We hebben wat laten liggen bij de inschrijving. Dat gaat de volgende keer echt anders. Dan willen we alle namen in een keer (scheelt BELANGRIJK!! mails :+) en userID/nickname. Zodat we ook een soort badge kunnen maken en/of meesturen.
Tweaklanyard! \o/
[...]
Moeilijke keuze. We wilden een duurzaam bandje, dus papier en (semi)kunststof was geen optie. We weten nu dat de post ze kapotmaakt. Dus als we nog een keer gaan rijden, dan zorgen we voor een aangepaste verzendvorm. :)
Ik heb die van mij gewoon netjes kapot geknipt na thuiskomst. Bubbeltjesenveloppen een oplossing?
[...]
Is kostentechnisch niet haalbaar en een logistieke nachtmerrie. Wat wel zou kunnen is (wederom voor een toeslag) een of meer bussen een ophaal & brengroute laten rijden.
Goede oplossing :)
Als we een sponsor kunnen vinden, dan moeten we het gewoon doen. Is die er niet, dan wordt het lastig. Daar moeten we gewoon eerijk in zijn. Alle extra's aan wagons met een andere inrichting, die kosten gewoon geld. Misschien als we daar een speciaal kaartje voor maken met een toeslag.
Ik ben niet van de toeslagen. Een extra busdienst begrijp ik wel, maar in dezelfde omgeving (de trein) voor e.e.a. betalen voor je er van kan genieten of kan zien: meh. Net zoals vakantie wil ik van tevoren alles afgedekt hebben en niet naderhand nog zien dat ik nog vanalles nog apart moet afrekenen. All in dus all the way :)
Staat op de ideeënlijst van ooit nog eens te realiseren projecten. Daar moeten we wel voldoende sponsoring bij vinden, want dat zijn geen simpele oplossingen. Mensen verwachten van een TweakLan wel kwaliteit. ;)
Afgezien van de sponsoring, daar zijn specialisten voor: http://www.duh-network.nl/
  • Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren (interessant)
  • Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies (lijkt mij voor iedereen die niet op de route ligt een optie bij voldoende animo)
  • Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen (ligt aan de pricing die van te voren bekend moet zijn)
We hebben niet iedereen op de foto, een stuk of drie/vier zijn in Venlo voortijdig vertrokken.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:59

hellknight

Medieval Nerd

- Avondeten
Wat mij betreft niet direct nodig - genoeg alternatieven

- Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
Hoeft voor mij niet

- Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
Nice!
- Een zitplaats met Wifi en interwebs
Even beter!

- Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
- Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
Hoeven voor mij niet

- Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
Geen mening

- Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
Absoluut!

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoeee Tweakers bazen gaan jullie de "vergeten" prijzen uit de expres nog verloten :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:57

Nakebod

Nope.

Is het al woensdag dan?
NEIN!

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 19-08-2014 08:57 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Joehoe users, gaan jullie nog die vergeten posts lezen? :P
zeef schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:26:
De winnaars van alle items zijn inmiddels bij ons bekend. Iedereen van harte gefeliciteerd en je krijgt je prijs binnenkort thuisgestuurd!

De SteelSeries muizen en toetsenborden verloten we via de mailadressen van de passagiers, evenals de Tweakers experience. Ja, de prijswinnaars uit de Tweakers express halen we net als gisteren uit die lijst van kandidaten. Tenzij ze meer dan 1 kaartje hadden. Die trekking doen we van de week op kantoor, uitslag a.s. woensdag in dit topic. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Speciaal voor de Tweakers die mogelijk alleen in dit topic rondhangen ;)

video: Tweakers Express - Ruim 500 Tweakers in stijl naar de Gamescom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverdemon
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Na alle reacties te hebben gelezen toch ook zelf maar even reageren, en laat ik beginnen met:

Wat een fantastische ervaring was dit!!!

Geweldig dat Tweakers.net ons nerd de kans geeft om met een EIGEN nerd-express naar de grootste nerdbeurs ter wereld te gaan. Ik was nog niet eerder op de gamescom geweest, maar had besloten mij er niet te veel van voor te stellen, gezien de berichten vooraf van rijen van enkele uren. uiteindelijk viel de beurs mij nog mee; ik heb geen grote games gespeeld, maar wel alle hallen gezien en regelmatig een casual game kunnen spelen na enkele minuten wachten. Ook qua drukte viel het mij mee, op de gangpaden had je bijna altijd voldoende ruimte om rustig te lopen, maar dat komt natuurlijk omdat iedereen in die rijen staat te wachten :p .

Dan wat betreft de treinreis: geweldig! Na het instappen direct de goodiebag en het beurskaartje opgehaald (zonder problemen) en doorgelopen naar de pannorama wagon, daar de tas doorgekeken en mijn ogen uitgekeken naar alle vette goodies (bedankt sponsoren!). Toen besloten om eens naar de game wagons te wandelen, ook dit ging zonder problemen. Ik had me niet opgegeven voor het LANnen en dat heb ik dus overgeslagen, maar in de console-game wagons van Pillips en CoD konden we zowel de heenreis als de terugreis prima een potje gamen (helaas ben ik nogsteeds slecht met een controller...)

Na het gamen weer een plekje gezocht, wat geen enkel probleem was als je wat tijd nam om te zoeken. We waren met zn tweeen en na een keer of drie in een coupe vragen hadden we een plekje gevonden. Zowel de heenweg als de terugweg gezellig lopen kletsen met mede-tweakers.

En dan nog de verbeterpunten/vragen van zeef:
* de pannorama-wagon is leuk, maar voeg wat mij betreft weinig toe, zeker gezien dit waarschijnlijk duurder is dan een gewone wagon en ook minder mensen kan vervoeren.

* hoewel ik zelf niks gekocht heb in de trein, had ik daar ook geen behoefte aan. Wat betreft drankjes was het aanbod volgens mij prima en maaltijden lijkt mij meer lasten geven dan baten. Op de beurs kun je voor 3 euro een grote bratwurst kopen. Het is geen echte maaltijd, maar dat kun je ook niet verwachten op zo'n dag (lees: je kunt je erop instellen) Wij hadden trouwens ook onze eigen broodje meegenomen (tip voor volgend jaar?)

* LAN/internet in de trein: LAN kan leuk zijn: meer games = meer leuker, maar niet noodzakelijk wat mij betreft. internet is voor mij overkill, ik vond het juist wel leuk om een keer met andere tweakers te kletsen.

* reserveren van plaatsen: lijkt me niet handig. allereerst: wie gaat dat controleren enzo? (logistiek) en ten tweede: de vrijheid die je had om te gaan en staan waar je wilde vond ik erg leuk. Ben je jou coupe-genoot zat, of wil je ergens anders kijken, dan verhuis je gewoon even...

* extra diensten met toeslagen: misschien lastig te regelen (of je moet denken aan consumptiebonnen oid) en eerlijk gezegd hou ik meer van goedkoop. De prijs voor deze experience was naar mijn mening precies goed, als het duurder was geweest weet ik niet of ik wel mee was gegaan (sorry, ik ben een nederlander)

* idee met unieke shirts: klinkt erg leuk, zou gaaf zijn als iedereen een shirt krijgt met zijn naam/nick, en dit shirt zou ook weer kunnen dienen als toegangs-'kaartje' voor de trein, ipv bandjes. maar zoals zeef al aangeeft; dit kan lastig zijn (financieel en logistiek).

To sum up:

taart = geweldige experience!
slagroom = beurs was beter dan (ik had) verwacht
kers = Phillips Fidelio soundbar :o omg omg

extra: dm voor LoL code, first come first serve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:55:
Joehoeee Tweakers bazen gaan jullie de "vergeten" prijzen uit de expres nog verloten :) ?
Dit soort posts geeft het verloten bepaald geen prioriteitsboost. Het komt wanneer het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Reserveren van coupes zou ik niet doen, wij hebben ons kostelijk vermaakt met 4 redelijk jonge gasten (Wij zijn oud 40+ ) Het was zeer gezellig, en 1 van hun won ook nog 1 van de Philips Ambilight TV's. Gelachen om hun nonkennis van Pong en Space Invaders _/-\o_ .

4 leuke gasten die je anders nooit zou spreken. Volgende keer weer, en stap eens bij wildvreemden in.Je weet nooit wat er nog uit voortkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:23
Bestla schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:15:
Reserveren van coupes zou ik niet doen, wij hebben ons kostelijk vermaakt met 4 redelijk jonge gasten (Wij zijn oud 40+ ) Het was zeer gezellig, en 1 van hun won ook nog 1 van de Philips Ambilight TV's. Gelachen om hun nonkennis van Pong en Space Invaders _/-\o_ .

4 leuke gasten die je anders nooit zou spreken. Volgende keer weer, en stap eens bij wildvreemden in.Je weet nooit wat er nog uit voortkomt.
inderdaad, hierdoor zou ik ook geen reserveren doen. al begrijp ik wel dat als je alleen hokjes van 6 hebt en je met een groep van 6 bent het een lastige opgave is.
wij waren met zn 2en en heen en terug geweldige tijd gehad. heen weg een heerlijke discussie over hoe slecht apple/iphone is :) respect voor de jongen die zich in zn eentje wist stand te houden tegen 5 andere anti-apple gasten _/-\o_ .
op de terug weg een geweldige tijd gehad met iemand die met zn neefje mee was (weet alleen nog dat het neefje kevin heet), dat neefje was echt briljant in de free bf4 server vouchers verzamelen voor ons :), binnen een paar minuten hadden we er 14. _/-\o_

zonder deze geweldige momenten was de reis naar en van gamescom toch een stuk saaier/langer geweest. bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Opzich zou ik niets tegen reserveren hebben, mits dat wel inhoud dat er andere mensen bij kunnen indien de coupe niet vol is. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat als je met bv een groep bent je bij elkaar zou willen zitten.

Oftewel plaatsen reserveren ok, complete coupe reserveren niet.

Wel met je eens hoor, heb zelf op de terugweg ook in een andere coupe gezeten puur om ook met andere mensen te kunnen ouwehoeren ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 20:19
weet iemand de winnende inzendingen voor de htc m8 telefoons? ben wel benieuwd wat ze nou hebben gebouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Trexpaxs schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:32:
weet iemand de winnende inzendingen voor de htc m8 telefoons? ben wel benieuwd wat ze nou hebben gebouwd!
Mijn winnende inzending is een stukje terug te vinden bovenaan een lange post van mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:27:
[...]
Mijn winnende inzending is een stukje terug te vinden bovenaan een lange post van mij. ;)
Leuk! Ik ben ook wel benieuwd naar alle inzendingen! De (niet winnende) inzending van mijn vrouw was deze: http://imgur.com/a/d5NY8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Hierbij ook mijn niet-winnende inzending!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6P3JZKO.jpg

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
  • Laatst online: 14-09 20:19
Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:27:
[...]

helemaal terecht dat je hebt gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Zelf heb ik niet deelgenomen aan de Tweakers express (komen van België dus praktisch geen optie), wel naar Gamescom geweest - dus deel ik hier ook maar even mijn ervaring.

Het was reeds het 3e jaar dus we zijn al wat gewend aan de beurs, en weten hoe je dag optimaal in te delen. We zijn donderdag gegaan - traditioneel de minst drukke dag.

Aangekomen rond 11u op Parking 22, met de gratis bus-shuttle ben je in gee tijd aan de noord-ingang. Deze komt uit in Hall 8, van waaruit je onmiddellijk in het gedeelte zit waar alle grote Publishers staan (Hall 7-6-9-10). Zo bespaar je de enorme massa's die toestromen via de Oost en Zuid-ingang en sla je de minder interessante hallen over (Hall 1-2-3-4-5-11), tenzij je een Cosplay fanaat bent :+ Dit was onze eerste keer via de Noord-ingang en het scheelt enorm, minstens 1u gespaard in het aankomen & vertrekken!

Eenmaal in Hall 8 wordt je onmiddellijk ondergedompeld in de E-Sports vibes. Jammer genoeg geen Starcraft tournooi dit jaar, in de plaats stond er een tribune van League of Legends over de hele breedte - indrukwekkend. Stracraft blijft echter de leukste game om te bekijken, hopelijk staan ze er volgend jaar weer met ESL of WCS.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-odljAJTl5gc/U_Mq2RY302I/AAAAAAAAATE/lEsr-fD0LQM/w958-h719-no/image.jpegAfbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-uIhGYqlcJN4/U_Mq2b2uXCI/AAAAAAAAATQ/48kzQKygzXM/w958-h719-no/image%2B%281%29.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/52b2wRNyNY4uPO7GCn3KIbWGgNO9l3rWpqXAg49V4lo=w958-h719-noAfbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/--HDi3BT6bwA/U_MoQGtSEaI/AAAAAAAAASg/FmuhWSc-hmk/w958-h719-no/IMG_2154.JPG

Op naar Hall 7 dan, grondgebied Sony, Blizzard & Konami. Onmiddellijk aangeschoven voor de Playstation 18+ gameplay sessie: +/- 45min aangeschoven en volgende games gespeeld en/of zien spelen: Bloodborne, Far Cry 4, Alien Isolation, Shadow of Mordor & The Last of Us. Vooral Bloodborne wordt waarschijnlijk mijn reden om een PS4 aan te schaffen, ziet er gruwelijk vet uit. Onbegrijpelijk dat daar niet meer volk stond aan te schuiven! Naast ons stond een rij voor een presentatie van Bloodborne en/of The Order, op 45min was die rij ongeveer 10 meter opgeschoven 8)7

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Fcx-MPih8zM/U_MoMQFfZ8I/AAAAAAAAARM/WJJWjT3Xz6I/w623-h830-no/IMG_2143.JPGAfbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-tvBhepR2E80/U_MoMRsDF0I/AAAAAAAAAQ8/FcuzK6w3oms/w623-h830-no/IMG_2145.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-17d7_apkduo/U_MoMbCfdeI/AAAAAAAAAQ4/Zlxhg5CIqfA/w958-h719-no/IMG_2144.JPGAfbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-rLOd6G08eNg/U_MoNIcrL5I/AAAAAAAAARI/GqNu3oGLOz8/w958-h719-no/IMG_2146.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-N9F-G0hF3OA/U_MoNThgo-I/AAAAAAAAARQ/DlC_X4-56u0/w958-h719-no/IMG_2147.JPGAfbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-UKmR79FzynI/U_MoNmvCZhI/AAAAAAAAARg/BL06WWpymuY/w958-h719-no/IMG_2148.JPG

Daarna was het tijd voor een lekker oosters middagmaal, aanradertje voor slechts 7€ tussen Hall 8 & 7. Doorgespoeld met een halve liter duits bier en verder Hall 8 bezocht. Dan was het de beurt aan Hall 6 met Microsoft EA & XBOX. Zowat de helft van de hall werd ingenomen door aanschuifrijen voor de blockbusters, waarvoor wij vriendelijk bedankt hebben. Bij de XBOX stand was het veel rustiger: Assassins Creed: Unity presentatie gameplay gekeken (half uurtje aanschuiven) en daarna konden we met wat geluk onmiddellijk binnen bij de Quantum Break presentatie. Die laatste was echt verbazingwekkend, Assassins Creed uiteraard ook maar het concept is ondertussen vrij gekend.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-2G4wUfu2uzQ/U_MoRrQUydI/AAAAAAAAASo/gWAiu0zhqE0/w958-h719-no/IMG_2159.JPGAfbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-iCNT8W9O8co/U_MoQ_kBQzI/AAAAAAAAASM/FWV59Vllft4/w958-h719-no/IMG_2156.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-2YRGzlEFJ3g/U_MoONYWYEI/AAAAAAAAASk/sn55cDaaxog/w958-h719-no/IMG_2149.JPGAfbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-hhq2OtsIWHQ/U_MoOQLOB-I/AAAAAAAAARk/DS61_-uNidE/w958-h719-no/IMG_2150.JPG

Toen zat onze dag er alweer bijna op. Nog een toertje gedaan in Hall 9, hier en daar wat minder gekende games uitgeprobeerd, 2 potjes Battlefield ESL One gekeken en dan moe maar tevreden naar huis (met een tussenstop bij de Burger King). Wederom een geslaagde Gamescom, kijk alweer uit naar volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PocoLoco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 18:16

PocoLoco

The Loco PocoLoco

Allereerst hulde aan de Tweakers crew en in het speciaal @zeef die dit hebben weten te organiseren.

Als soort van Gamescom veteraan (dit was mijn 4de) moet ik in ieder geval zeggen dat de beste en leukste reis was! Persoonlijk vond ik de Gamescom in vergelijking met eerdere jaren wel enigzins tegenvallen... Zowel Nintendo als EA hadden van mij wat groter mogen uitpakken.
De rijen vielen me eigenlijk ontzettend mee. Ik was er bij tijdens de befaamde gamescom in 2011 (http://www.gamecloud.nl/n...11-chaos-op-gamescom2011/) en toen kon je rustig 4 uur wachten om titels als BF3 te kunnen spelen. Ik was nu met maximaal een uurtje wachten binnen bij o.a AC Unity en Far cry 4. Ook viel het me op dat de rij bij bijvoorbeeld Battlefield Hardline (exact dezelfde stand/opzet als bij bf3) een wachtrij had van nog geen half uur (kan iets met de game zelf te maken hebben)

Al bij al een awesome Gamescom en volgend jaar zal ik er gewoon weer bij zijn (met of zonder Tweakers trein)

Verder was er nog een tweaker die het over een doordeweekse dag had:
Ik was vrijdag ook aanwezig en toen waren de rijen minstens net zo lang. Sterker nog, meerdere (kleinere) stands waren gesloten en er waren ook minder activiteiten. De andere dagen zijn volgens mij maar deels open voor publiek..

Om nog even de vragen van @zeef te beantwoorden:

Wat mij betreft niet nodig. In hal 10.2 was genoeg variëteit aan eten, banken om te zitten en voor (goed) voedsel moest je maximaal tien minuten in de rij staan. Daarnaast kom je met een zak krentenbollen ook een heel eind :P. Vervang zo'n keukenwagon liever door meer zitplekken :D!

Ik zou er voor betalen. (avondeten zie punt hierboven)

Volgens mij heeft dit alleen zin als iedereen ook een laptop meezeult, wat ik persoonlijk liever niet doe. De handhelds van Nintendo hebben geen WIFI nodig om met elkaar te gamen, (geen idee hoe dat bij Sony zit).

Ik vond het eigenlijk wel chill zonder internet. Wordt je nog een beetje gedwongen om met elkaar te praten en gezellig te doen. Zodra we op de terugweg de Nederlandse grens overgingen was het ineens stiller in de coupé.

"Een zitplaats reserveren" is wat mij betreft al genoeg.

Ik kan me voorstellen dat dit voor een groepje wel zo relaxed is.

Geen mening

Altijd leuk

PS: is er enige idee wanneer de goodiebags worden verzonden voor de ongelukkigen die op de terugreis te horen kregen dat ze op waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Benjamin- schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 03:33:
[...]

Buiten wat Zeef al aangaf qua prijs, is dit nog steeds niet eenvoudig.
Ik zie helaas nooit beren op de weg....wel een beetje logistiek. ;)
[small]Waar komen deze maaltijden vandaan?[small]
Deen
Waar laat je ze? Wat denk je als je die ongekoeld bewaard?
Inderdaad gekoeld.
Wat als mensen ze niet afnemen, wat als je er 100 neemt maar mensen komen ze toch niet afhalen?
Dan gooi je ze weg........Mensen moeten vooraf kiezen (uit bv 5) welke maaltijd ze willen en dit ook vooraf betalen via hun ticket. Dus niet opgehaald is weggegooid zonder verlies.
Wat als het zeer populair is, hoe lang duurt het dan wel niet om ze klaar te maken, 4 minuten is bevroren lang niet voldoende.
Je weet van tevoren hoeveel maaltijden je moet bereiden als je vanuit Keulen vertrekt, je kan dan mensen uit Venlo voorrang geven, daarna Eindhoven etc, we zijn een community en niemand verwacht dat je 500 maaltijden in 1 keer uitserveerd.
En het zijn geen diepvriesmaaltijden maar dagvers, dus vers gemaakt. 4 minuten is echt lang zat want dan verbrand je je mond zo heet.
Ik begrijp je hoor, maar ik denk dat je veel praktischer moet denken, bijvoorbeeld tosti's, verder denk ik dat het vooral gaat om informeren, zo had het station aan de andere kant van de brug, een foodcourt, ik heb daar een heerlijke maaltijd voor 6,5 euro gehaald, dan wil je echt niet voor dat bedrag of hoger een magnetron maaltijd hebben. Sowieso wil ik geen magnetron maaltijden, maar dat ben ik.
.
Zo ben ik dan weer niet van de junkfood als tosti`s en hotdogs, een culinaire uitzondering daargelaten. En al helemaal niet als avondeten.
We hebben het hier dan ook niet over haute cuisine maar over een goede maaltijd.
Dan kies jij liever voor een simpele tosti ham kaas (3 euro?) dan voor een verse maaltijd van 6 of 7 euro waar je echt genoeg aan hebt? En een tosti neemt langer tijd in dan 4 minuten, of je krijgt blubbertostis met een hardere witte buitenkant.
Als je de Deenprijs verdubbelt maak je genoeg winst en heb je een goede betaalbare maaltijd, zelfs als je staffelkorting buiten beschouwing laat.

Verder stop ik over Deen`s verse dagmaaltijden, voor ik een reclameban krijg ;) , probeer er eens één (en wees verrast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Oplossing voor frituur. Kan Philips volgende keer naast TV's ook geen Airfryers sponsoren. Geen kokende olie, wel frituur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
majoh schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:41:
Oplossing voor frituur. Kan Philips volgende keer naast TV's ook geen Airfryers sponsoren. Geen kokende olie, wel frituur...
Dan hebben ze alleen al bijna de hele treinreis nodig om 1 portie friet te bakken ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

Ik zie helaas nooit beren op de weg....wel een beetje logistiek. ;)

[...]

Deen

[...]

Inderdaad gekoeld.

[...]

Dan gooi je ze weg........Mensen moeten vooraf kiezen (uit bv 5) welke maaltijd ze willen en dit ook vooraf betalen via hun ticket. Dus niet opgehaald is weggegooid zonder verlies.

[...]

Je weet van tevoren hoeveel maaltijden je moet bereiden als je vanuit Keulen vertrekt, je kan dan mensen uit Venlo voorrang geven, daarna Eindhoven etc, we zijn een community en niemand verwacht dat je 500 maaltijden in 1 keer uitserveerd.
En het zijn geen diepvriesmaaltijden maar dagvers, dus vers gemaakt. 4 minuten is echt lang zat want dan verbrand je je mond zo heet.

[...]

Zo ben ik dan weer niet van de junkfood als tosti`s en hotdogs, een culinaire uitzondering daargelaten. En al helemaal niet als avondeten.
We hebben het hier dan ook niet over haute cuisine maar over een goede maaltijd.
Dan kies jij liever voor een simpele tosti ham kaas (3 euro?) dan voor een verse maaltijd van 6 of 7 euro waar je echt genoeg aan hebt? En een tosti neemt langer tijd in dan 4 minuten, of je krijgt blubbertostis met een hardere witte buitenkant.
Als je de Deenprijs verdubbelt maak je genoeg winst en heb je een goede betaalbare maaltijd, zelfs als je staffelkorting buiten beschouwing laat.

Verder stop ik over Deen`s verse dagmaaltijden, voor ik een reclameban krijg ;) , probeer er eens één (en wees verrast).
Je onderschat hier echt de mogelijkheden en kosten, dat mag, maar wil jij het zo groot opzetten, dus de inkoop, levering, koeling, opwarmen, serveren enz, en dan ben je echt meer dan 6-7 euro per maaltijd kwijt.
Buiten het feit dat er een echte winstmarge op moet zitten, moet je voor die 3-4 x 100? Dan ook een koelruimte regelen, want dat gaat niet even in een koelkast. Dan moet je meerdere magnetrons neerzetten, want zelfs met 4 minuten, ben je al 7 uur bezig om ze allemaal te doen, dus op ze minst 5 magnetrons.
Vergeet niet dat ook al hoeft Tweakers geen winst te draaien, alle andere partijen wel. Tevens waarom denk jij dat ze deze maaltijden voor je neus voor 6-7 euro hebben, terwijl een tosti wel al 3 euro moet kosten?

Wat ik al zei, avondeten moet je niet in de trein doen, tenzij je nog even wat eten doe afhalen, maar anders gewoon lekker daar wat eten, en dan kan je altijd een tosti pakken om nog even wat te vullen. Hou je daar niet van, ja dan moet je echt zelf regelen. Maar voor 6-7 euro krijg je zo niet een warme avondmaaltijd, dat is alleen mogelijk als er geen winst wordt gemaakt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Er zijn ook een soort professionele varianten met die techniek, geen idee of Philips die produceert echter.

Wie was die MSI pro-gamester eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:41:
En hier komen de problemen. De mensen die als laatste wakker werden het minste hebben gereisd krijgen voorrang voor een warme maaltijd ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vandread schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:19:
Er zijn ook een soort professionele varianten met die techniek, geen idee of Philips die produceert echter.

Wie was die MSI pro-gamester eigenlijk?
Waarschijnlijk bedoel je mel https://www.facebook.com/OfficialMelania?fref=ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panjav
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 10:30
D4NG3R schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:22:
[...]

En hier komen de problemen. De mensen die als laatste wakker werden het minste hebben gereisd krijgen voorrang voor een warme maaltijd ;w .
Is toch logisch? Ze moeten er als eerste weer uit, de mensen die niet in Venlo eruit hoeven hebben langer de tijd om te eten. Daarnaast betalen ze ook gewoon de volle mep, voor een veel kortere ervaring in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
@Benjamin-
Het is een optie, een maaltijd, geen must. De logistiek zal je moeten bekijken, net als de kostprijs, maar ik verwacht niet dat 500 man in de trein gaan eten. ;)
Daarbij was er ooit de vraag hoe je aan een goedkope goede maaltijd kwam..... ;)

@D4NG3R
Dat je boos wordt omdat Tweakers die er eerder uit moeten eerder geserveerd krijgen??????
Want jij bent in Amsterdam ingestapt en hebt tot thuiskomst tijd om te eten maar eist voorrang tov Venlo-uitstappers?????
(mompelt iets over communitygevoel)

Dat is net zoiets als boos zijn over de oneerlijke trekkingsuitslag, WANT IK heb geen tv gewonnen......... ;) :+

@Zeef
Ik denk toch dat je vrijwilligers niet moet onderschatten.
Vrijwilliger zijn, in mijn boekje dan, betekent niet dat je maar wat kan doen als het jou uitkomt, je hebt gewoon plichten, anders moet je geen vrijwilliger willen zijn.
Het betekent alleen dat je niet betaald krijgt, behalve misschien een vrijwilligercrew-collectorsshirtje.... :9
.
Maar zoals je aangaf kunnen er nog drie wagons bij.
Je zou bijvoorbeeld een halve kunnen gebruiken voor de vrijwilligers die tegen kostprijs mee kunnen reizen.
Dan heb je echt veel gratis mankracht die zich in wil zetten voor de community om er een nog onvergeetbare dag van te maken dan jullie al deden :) en jullie het werk lichter te maken.
En op die mensen kun je vast rekenen, mooi toch als je in de credits vermeld wordt als één van die vrijwilligers die hielp om er een topdag van te maken.

En de organisatie was al top, dat hoeft ook niet anders en daar gaat het niet over.
Maar wil je meer service/diensten bieden dan heb je meer mankracht nodig, al is het alleen al logistiek, waar jullie volledige zeggenschap over hebben.
Vrijwilligers lijkt me dan een mogelijkheid die de kosten binnen de perken houdt.
Er zijn zat grote evenementen die begeleidt worden door vrijwilligers waar je van op aan kunt, én waar op gerekend wordt, maar die het wel mede mogelijk maken.

Just my 2 cents....

[ Voor 4% gewijzigd door Teijgetje op 19-08-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:07:
@D4NG3R
Dat je boos wordt omdat Tweakers die er eerder uit moeten eerder geserveerd krijgen??????
Want jij bent in Amsterdam ingestapt en hebt tot thuiskomst tijd om te eten maar eist voorrang tov Venlo-uitstappers?????
(mompelt iets over communitygevoel)

Dat is net zoiets als boos zijn over de oneerlijke trekkingsuitslag, WANT IK heb geen tv gewonnen......... ;) :+
Euh ben ik boos. :?

Nee ik doel er meer op dat een groot deel van de trein een veel langere dag heeft gehad en de kans groot is dat het humeur flink achteruit gaat als dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:07:
@Zeef
Ik denk toch dat je vrijwilligers niet moet onderschatten.
Alle moderators zijn _/-\o_ vrijwilliger _/-\o_ , dus ruime ervaring met het fenomeen. ;)

Zoals ik al eerder zei: laat het organiseren nou gewoon aan ons over. We doen wel meer dan alleen de Tweakers Express en volgens mij hebben we nu wel bewezen dat we dat best kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

@zeef: Krijgen de winnaars een mailtje oid zodra hun prijs verstuurd is?
Ik vraag dit voornamelijk omdat ik de komende tijd veel (vrijwillig) de hort op ben, dus ik zou het wel handig vinden om te weten wanneer ik even niet weg moet gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:21:
@zeef: Krijgen de winnaars een mailtje oid zodra hun prijs verstuurd is?
Ik vraag dit voornamelijk omdat ik de komende tijd veel (vrijwillig) de hort op ben, dus ik zou het wel handig vinden om te weten wanneer ik even niet weg moet gaan. :)
Het is nogal druk omdat veel collega's op vakantie zijn. Dus ik verwacht niet voor volgende week te gaan verzenden. Of we kunnen mailen, dat kan ik vragen. Maar ik beloof niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
@D4NG3R

Als men humeurig (= beetje boos) wordt van op zijn/haar beurt wachten dan is zo`n drukke beurs met een grote groep misschien geen goed plan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:28:
@D4NG3R

Als men humeurig (= beetje boos) wordt van op zijn/haar beurt wachten dan is zo`n drukke beurs met een grote groep misschien geen goed plan? ;)
Ik spreek uit ervaring dat bij events van zulk formaat eten alles kan maken of breken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat ik wel gemist heb, is wagonnummers aan het begin van elke wagon. Het kan zijn dat ik ze totaal gemist heb, want er hingen wel wat printjes met Tweakers-logo. Maar als je zo naar voor, of naar achter in de trein loopt, en je moet op een gegeven moment jouw wagon en jouw coupé terugvinden, loop je eindeloos en raak je zo de tel kwijt. Je kunt er natuurlijk niks aan veranderen dat al die wagons áchter elkaar hangen :+ maar met een wat duidelijkere nummering weet je hoeveel wagons je nog door moet.
Of iets anders: 'u bent hier' printjes met daarop de wagon waarin je je bevindt gehighlight.

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Blue op 19-08-2014 16:09 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dark Blue schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:08:
Wat ik wel gemist heb, is wagonnummers aan het begin van elke wagon. Het kan zijn dat ik ze totaal gemist heb, want er hingen wel wat printjes met Tweakers-logo. Maar als je zo naar voor, of naar achter in de trein loopt, en je moet op een gegeven moment jouw wagon en jouw coupé terugvinden, loop je eindeloos en raak je zo de tel kwijt. Je kunt er natuurlijk niks aan veranderen dat al die wagons áchter elkaar hangen :+ maar met een wat duidelijkere nummering weet je hoeveel wagons je nog door moet.
Ze hingen er toch echt aan het begin van elke wagon. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zorian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

Ze hingen er toch echt aan het begin van elke wagon. :p
En ze zijn mij dus echt helemaal niet opgevallen!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Om toch een beeld te geven van de inzending voor de HTC
Onze inzending:
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/d75rlj607/20140815_110022.jpg

Haastklus, op de avond voor vertrek nog gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik ben benieuwd wat de 2e winnende inzending was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:32:
[...]

Ik spreek uit ervaring dat bij events van zulk formaat eten alles kan maken of breken ;) .
Er was deze keer niks geregeld behalve een hotdogkarretje in de trein en alles is goed afgelopen. :P
Dark Blue schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

En ze zijn mij dus echt helemaal niet opgevallen!
Dan heb je niet op de buitendeur gelet. :P

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 19-08-2014 16:15 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

NMe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:14:
[...]

Er was deze keer niks geregeld behalve een hotdogkarretje in de trein en alles is goed afgelopen. :P
Klopt en dat pakte ook goed uit. Dat is exact mijn punt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Laatst online: 13-09 13:00
Niet nodig. Eten op Gamescom was duur maar iedereen kon voor een prima prijs in Keulen eten. Het gedoe om zoïets op te zetten in een trein is de moeite niet waard.

Wat mij betreft ook niet nodig. De catering was prima geregeld in twee rijtuigen en daar kon je zo heen lopen om even wat te halen.

Iedereen zou dan een laptop mee moeten nemen, en ik weet niet of mensen daar heel veel zin in hebben. Wellicht 1 of 2 rijtuigen die BYOD ingesteld zijn (zo'n LAN-wagon met stopcontacten en tafels aan de zijkanten) en WiFi hebben (inclusief internettoegang).

Prima, maar als het te regelen valt (aannemende dat bovenstaande zitplaats meer geld kost) zou ik 4G laten sponsoren en op elke wagon een antenne plaatsen, waarna iedereen via WiFi kan inloggen. Op die manier hoeft er geen meerprijs te worden betaald.

Lijkt me overdreven. Misschien een zitplaats in een panoramawagon voor 25 euro extra maar voor de rest zoekt iedereen maar uit waar 'ie gaat zitten, leren we nog eens nieuwe mensen kennen.

Als het simpel te regelen valt misschien, maar waarschijnlijk kost het veel moeite om te regelen en dan is het die moeite niet waard.

Ik woon zelf binnen bereik van de route van de Tweakers Express maar als er genoeg animo voor zou zijn is het een heel goed plan. Andere optie is een paar rijtuigen Groningen - Zwolle - Deventer - Arnhem - Venlo/Den Bosch te laten doen en dan de rijtuigen aan de rest van de Express koppelen in Venlo/Den Bosch (weet niet of dat logistiek gezien haalbaar is).

Waarom niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-06-2020
Zoals verzocht door Zeef:

Avondeten
Nee, ik heb zelf net buiten het station gegeten in een leuk restaurantje (waar er genoeg van zijn)
echt voor een schappelijk prijsje

Nee, de catering was in mijn optiek voldoende en had een ruim genoeg assortiment

Een paar uurtjes in de trein zonder internet en LAN is geen straf.
Ik vond het wel prettig, krijg je juist de kans om eens met mensen te praten over tweakersonderwerpen.

zie vorige vraag.

Voor mij hoeft het niet, ik kan me overigens wel voorstellen dat als je als groepje van 4 reist het mogelijk wel wenselijk is. Leve de mogelijkheid om vrij te placeren.

zie vorige vraag.

Een bus uit de verre provincies lijkt me niet handig, want je moet dan nog vroeger op. Het topic over overnachtingen en gezamelijk vervoer heeft volgens mij prima gefunctioneerd.

Het is altijd fijn om de mogelijkheid te hebben om exclusieve tweakers gear te kopen. Aan boord bestellen en dan fijn thuisgestuurd krijgen. Hoeft de organisatie van te voren niet van alles mee te sjouwen.

Nogmaals een groots compliment voor de organisatie! top!

Op de heenreis heb ik een prima reis gehad in de panorama-kar, maar het heeft geen toegevoegde waarde.

Een gepersonaliseerd shirt is leuk, maar de logistieke uitdaging is natuurlijk een rampscenario.
Een keycord met een tag eraan lijkt mij voldoende.

Wat betreft de polsbandjes. ulde! stevige dingen. beter dan die ziekhuisbandjes ellende.
Spijtig dat de postbode er dan een aantal heeft gesloopt, maar dat is een ander verhaal.

Dat getob met die leeftijdsbandjes vind ik rete-irritant.
Ik begreep dat als men online zelf een kaartje voor de beurs kocht men ook de mogelijkheid had om gelijk zo'n leeftijdsbandje mee te laten sturen.
Misschien is dat voor de tweakers ook een optie? (zou niet weten hoe je dat regelt hoor)
Scheelt toch weer 500 man die zo'n bandje moeten gaan scoren op de beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ben niet mee geweest omdat ik geen gamer ben, maar zo te zien wel wat gemist.
En als ik de laatste pagina's zo lees is de volgende keer een simpele bagagewagen geen overbodige luxe ;)

Overigens: volgende keer met de hele club naar de beurs in Vegas in een gecharterde 747? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Toen ik een leeftijdsbandje ging halen kreeg ik te horen dat dat voor kinderen en jongvolwassenen was, ik had er geen nodig zei de dame.............ouch, dan voel je je oud. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Teijgetje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:21:
Toen ik een leeftijdsbandje ging halen kreeg ik te horen dat dat voor kinderen en jongvolwassenen was, ik had er geen nodig zei de dame.............ouch, dan voel je je oud. :p
Ach, gevraagd worden om legitimatie als 30 jarige is ook niet alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

The Eagle schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:15:
Ben niet mee geweest omdat ik geen gamer ben, maar zo te zien wel wat gemist.
En als ik de laatste pagina's zo lees is de volgende keer een simpele bagagewagen geen overbodige luxe ;)

Overigens: volgende keer met de hele club naar de beurs in Vegas in een gecharterde 747? :P
Je moet denken aan 250.000 tot 400.000 euro. Wat nog wel meevalt als je dat op 500 tweakers kunt delen. Of zelfs 850 als je een hele A380 vol wilt proppen. :X

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Best te doen, moet zeef alleen de kaartjesprijzen vertienvoudigen. Doet iedereen vast aan mee. :+

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 19-08-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Stewie!

Keen must die!

Maasluip schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:29:
[...]

Je moet denken aan 250.000 tot 400.000 euro. Wat nog wel meevalt als je dat op 500 tweakers kunt delen. Of zelfs 850 als je een hele A380 vol wilt proppen. :X
Is wel een stuk goedkoper hoor. Op Flyertalk hebben "we" een paar keer een paar grote vliegtuigen gehuurd voor trans-atlantisch met een paar honderd man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Stewie! schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:48:
[...]

Is wel een stuk goedkoper hoor. Op Flyertalk hebben "we" een paar keer een paar grote vliegtuigen gehuurd voor trans-atlantisch met een paar honderd man.
Kunnen we in een 747 ook LANnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:52:
[...]

Niet tijdens opstijgen en landing.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

zeef schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:52:
[...]

Gewoon regelen! En ik verwacht dan geen kleine monitortjes die 1 of andere stomme film laten zien, maar grote ambilight tv's met Xbox One/PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Is dit een pun, of hoe zit dat?

Ben btw ook wel in voor een E3 oid. En als we er dan ook meteen een vakantie aan kunnen plakken _/-\o_ Wil altijd nog een keer naar de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat zeef al grijze haren genoeg heeft gekregen van het regelen van een internationale trein, laat staan een vliegtuig dat naar het meest anale land ter wereld (in elk geval wat security betreft) toe zou moeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NMe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:07:
Ik denk dat zeef al grijze haren genoeg heeft gekregen van het regelen van een internationale trein, laat staan een vliegtuig dat naar het meest anale land ter wereld (in elk geval wat security betreft) toe zou moeten. :P
Welke haren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
Imo niet nodig, mensen wisten tot hoe laat ze hadden, dus je hebt eventueel de optie om nog in de stad wat te eten, of anders op de beurs zelf. Wij zijn uiteindelijk nog met een groepje naar de Mac gegaan.

Van mij hoeft het niet zo, maar snap als er animo voor is.

Ook onnodig, lijkt me redelijk onhandig als mensen een laptop mee nemen om AoE via LAN te kunnen doen, om uiteindelijk nog 6 uur met een laptop te moeten sjouwen.

Zelfde als hierboven.

Afhankelijk, het had deze keer enorm kunnen helpen met de Hand-Helden. Alhoewel door de hoeveelheid mensen zou ik het toch liever zien dat het als 'officieel' groepje word gezien. En vervolgens op het moment dat de tickets te koop zijn tot een week voor vertrek een docs file openstellen, om te kijken hoeveel plekken je nodig hebt. Dan weet je zeker dat die mensen niet op de gang hoeven te staan.

Zelfde als hierboven.

geen mening. Woon zelf in Nijmegen. Zou het handig zijn, waarschijnlijk. Maar ik was voor 7 euro binnen 20 minuten in Nijmegen, en denk dat de bus daar langer over zou doen.

Tja, dat was natuurlijk het grootste minpunt, why u no want my money ?! :+
Maar even serieus, ik weet niet wat ik me er dan bij voor zou moeten stellen, tshirts of iets dergelijks zeg ik ja tegen, maar hardware waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 07:48

Helemaal mee eens. Zowel op de heenreis als terugreis het zeer gezellig gehad met twee mede tweakers. Vooral de heenreis was erg gezellig. ;) ~Een van de "redelijk jonge gasten". :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Raxious schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:28:
Tja, dat was natuurlijk het grootste minpunt, why u no want my money ?! :+
Maar even serieus, ik weet niet wat ik me er dan bij voor zou moeten stellen, tshirts of iets dergelijks zeg ik ja tegen, maar hardware waarschijnlijk niet.
Buiten USB stickjes met logo om lijkt het me stug dat t.net hardware als Tweakers (express) gear zou verkopen. T-shirts, hoodies, keychains, petten en armbanden zouden awesome zijn. Eventueel dat je deze vooraf bij het bestellen van het ticket kan betalen en dan samen met je ticket hier een 'tegoedbon' voor krijgt. Welke je vervolgens op de trein kan omwisselen voor het daadwerkelijke product ;) .

Wat ik dit jaar wel miste in de goodiebag: Een Tweakers sticker! Gewoon lekker simpel, mooi om op de laptop of PC te plakken :9 . Ik ben echter nog steeds heel erg blij verrast met de accu, lekker simpel/klein ding maar wel ideaal om on the go een smartphone op te laden.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 20-08-2014 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Beurs of stad is prima, lekkere broodjes in de trein kan natuurlijk geen kwaad (kom maar op met de broodjes hotdog :))

Voor mij niet nodig.

Leuk voor de mensen die heel de dag hun laptop mee willen sjouwen, voor mij niet van toepassing.

Totaal niet gemist in de trein. Mensen worden op deze manier een beetje gedwongen sociaal te zijn. Hartstikke leuk om m'n mede tweakers te spreken :)

Wat mij betreft niet echt nodig.

Misschien leuk voor de mobiele gamers die graag bij elkaar willen zitten.

Wat mij betreft ook niet echt nodig. Mensen weten ruim van te voren waar ze zich kunnen melden en de tweakers slaapparty's die her en der werden georganiseerd was ook leuk :)

Leuke T-Shirts, Caps, usb stickies. Ik zou er absoluut geld aan uitgeven :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:57

Nakebod

Nope.

En nu ik eraan denk, misschien meer een opmerking voor railpromo dan voor zeef:

Dee noodrem in de CoD/Philips wagons zat echt op een imho best wel kutplek. Tussen 2 hendels voor het raam in. Valt me enigszins mee dat niemand per ongeluk aan die rem heeft getrokken om het raam open te doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Alleen jammer dat zo'n noodrem niet zo makkelijk te verplaatsen is zonder het hele rijtuig te verbouwen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

NMe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:07:
Het bestickeren zou nogal een opgave worden. :+

En het hele upperTweakersdeck van een 747 innemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bestla op 20-08-2014 10:11 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)