Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste
Acties:
  • 123.289 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

De blikken waren vooral bestemd voor mensen die naar huis gingen. Het station was hierdoor niet bevuild met blikjes Cola, waar de organisator van deze promo-actie wellicht deels aansprakelijk voor zou zijn.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Welke Call of Duty was er eigenlijk te spelen op de TV's? Was dat Advanced Warfare?
Die komt namelijk pas 4 november uit. Zou toch tof wezen om te weten dat ik die al heb gespeeld in dat geval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beagon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 08:44
Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:02:
Welke Call of Duty was er eigenlijk te spelen op de TV's? Was dat Advanced Warfare?
Die komt namelijk pas 4 november uit. Zou toch tof wezen om te weten dat ik die al heb gespeeld in dat geval. :+
Hey Zorian, hoe is het met jou dan? (Robin hier)
De CoD die we hebben gespeeld is jammergenoeg niet Advanced Warfare maar Ghost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:48:
[...]

Het ging hen er waarschijnlijk vooral om dat je kaartje pas gedeactiveerd wordt op het moment dat je het gebruikt om naar buiten te lopen dus als jij doet alsof je kaartje kwijt is en je naar buiten gelaten wordt, dan kun je je kaartje zo aan een ander geven en kan die gratis binnen. En op dat volume mensen zien ze dat vast regelmatig. ;)
Wanneer je met dat kaartje door de uitgang heen was gegaan dan kon je er niet meer mee naar binnen.
( zie kleine lettertjes) op de ticket. Wilde je na een tijdje toch weer naar binnen dan moest je opnieuw een dagdeel ticket kopen. Kosten 7 euri.... Edit: je kon er ook maar 1 keer mee inchecken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thunderofnl schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:07:
[...]

Hey Zorian, hoe is het met jou dan? (Robin hier)
De CoD die we hebben gespeeld is jammergenoeg niet Advanced Warfare maar Ghost :(
Hey! :D Ja het gaat heerlijk hoor. :D Zou willen dat het alweer volgend jaar was. :X
Jammer dat het Ghosts was, zou wel tof zijn geweest als het AW was. Zeker gezien de bestickering en reclame en alles ervoor. :p

[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 18-08-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beagon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 08:44
Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:11:
[...]

Hey! :D Ja het gaat heerlijk hoor. :D Zou willen dat het alweer volgend jaar was. :X
Jammer dat het Ghosts was, zou wel tof zijn geweest als het AW was. Zeker gezien de bestickering en reclame en alles ervoor. :p
Yup vond ik nou ook jammer. Maarja volgend jaar zal AW er waarschijnlijk zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thunderofnl schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Yup vond ik nou ook jammer. Maarja volgend jaar zal AW er waarschijnlijk zijn haha.
Denk het wel ja. :p
Wel grappig dat het spel op mijn verjaardag uit komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af wanneer de prijswinnaars wat te horen krijgen. Is natuurlijk nog maar de eerste werkdag maar weet zeker dat de winanar niet kunnen wachten tot ze hun nieuwe tv monitor console in ontvangst kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:26:
De winnaars van alle items zijn inmiddels bij ons bekend. Iedereen van harte gefeliciteerd en je krijgt je prijs binnenkort thuisgestuurd!

De SteelSeries muizen en toetsenborden verloten we via de mailadressen van de passagiers, evenals de Tweakers experience. Ja, de prijswinnaars uit de Tweakers express halen we net als gisteren uit die lijst van kandidaten. Tenzij ze meer dan 1 kaartje hadden. Die trekking doen we van de week op kantoor, uitslag a.s. woensdag in dit topic. :)
Lijkt mij vrij duidelijk toch?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 23:48
In Duitsland zit statiegeld op blikjes, het lijkt mij dat Coca-Cola hiermee een aardig bedrag heeft terugverdiend. Mijn blikje werd op het perron binnen 1 minuut alweer uit de afvalbak gegraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panjav
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 10:30
Het was mij ook al opgevallen dat er veel van die figuren in de afvalbakken stonden te gluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JVA18 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:33:
In Duitsland zit statiegeld op blikjes, het lijkt mij dat Coca-Cola hiermee een aardig bedrag heeft terugverdiend. Mijn blikje werd op het perron binnen 1 minuut alweer uit de afvalbak gegraaid.
Voor elk blikje en fles krijgen ze 0.25 eurocent. Deze kunnen ze bij de Lidl en andere supermarkten inleveren. Echter niet op alle blikjes en flessen zit statiegeld .

http://www.volkskrant.nl/...n-blik-in-Duitsland.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Was weer een geslaagd event jongens! Volgend jaar weer?:)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-06-2020
volgend jaar met een vliegtuig naar keulen vliegen? reistijd gemiddeld 1 uurtje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Hoezo vliegtuig of trein? Ga me nou niet vertellen dat niemand daar even een portal geopend heeft dit jaar... c'mon guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Vliegtuigje naar CES Las Vegas in Januari

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slein78
  • Laatst online: 18:09
Hopelijk kunnen we dan eindelijk Portal 3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

je bedoeld Half life 3? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slein78
  • Laatst online: 18:09
Ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

siempje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:52:
volgend jaar met een vliegtuig naar keulen vliegen? reistijd gemiddeld 1 uurtje....
Dan kun je net zo goed op eigen gelegenheid gaan. :P Plus: op dat soort afstanden ben je meer tijd kwijt aan inchecken en koffers ophalen dan wat anders. En dan nog: dan sta je in Düsseldorf en moet je nog naar Keulen komen. :P

Ja, ik ga serieus in op een niet-serieuze post. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siempje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:52:
Dan mis je wel de charme van de geweldige Tweakers Express :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Ik heb er niet veel maar hierbij mijn foto's!

http://1drv.ms/1n1P2mx

Jammer dat de mooie dame bij de Halo foto zo'n blur is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

D4NG3R schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:16:
[...]

Ik zat daar al een tijdje met F.West, Ardana en haar man en een crewlid waar ik opnieuw de username van vergeten ben :( . Heerlijk rustig in die wagon :) .
Zou kunnen dat ik dat was, althans ben ergens rond 's Hertogenbosch op de terugweg bij jullie komen zitten :P

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Volgend jaar echt nametags regel dus :p

Mag trouwens alle opbouwende feedback/suggesties voor volgend jaar hier geplaatst worden? Of gaan we dat op een andere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:38:

Mag trouwens alle opbouwende feedback/suggesties voor volgend jaar hier geplaatst worden? Of gaan we dat op een andere manier doen?
Ey man, ik was jou volgens mij niet tegen gekomen, Ardana had je wel gezien :)
Dan maar even zo gedag zeggen, toch een gouden regel voor volgend jaar, iedereen van username voorzien, doormiddel van sticker, shirt, whatever, weg met de anonimiteit!!! :P
Al is een username nog redelijk anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Ja maar ik liep ook met ShitHappens op m'n shirt gedrukt (zie eerder in dit topic)... Maar is gebleken dat het voor sommigen - mij incluis - lastig is om gezichten aan nicknames te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:52:
Ja maar ik liep ook met ShitHappens op m'n shirt gedrukt (zie eerder in dit topic)... Maar is gebleken dat het voor sommigen - mij incluis - lastig is om gezichten aan nicknames te koppelen.
Ik heb ShitHappens4all wel gezien ja, maar verder niet bij stilgestaan

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Heb ik zo m'n best gedaan dat ding te winnen :( Volgens mij heb k jou wel gespot maar leg de link nu pas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

InFamous

excommunicado

ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:52:
Dat xs4all shirt?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Als je met nicknames op shirts (of naambordje) gaat werken, dan moet er ook een avatar bij. Alleen dan kan iedereen die link makkelijk leggen.
Dit lijkt mij niet moeilijk voor Tweakers om te maken.
I.p.v. opsturen kunnen ze ook een PDF genereren die ieder zelf moet uitprinten.

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ik stond naast je op venlo tijdens de heen reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Rickyboy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:31:
Als je met nicknames op shirts (of naambordje) gaat werken, dan moet er ook een avatar bij. Alleen dan kan iedereen die link makkelijk leggen.
Alleen als de tweakers met een animated-gif als avatar ook een scherm op hun shirt krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

sebastius schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:59:
Alleen als de tweakers met een animated-gif als avatar ook een scherm op hun shirt krijgen :P
Je bedoelt een touwtje zodat je je eigen smartphone om je nek kunt hangen en je daar je icon laat zien? Valt vast te regelen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
allemaal zo'n button met: Hallo ik ben .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audio.gio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-03 12:33

audio.gio

Guestlist member

Wat dacht je van gewoon een sticker .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Een button met het Henk-logo en daaronder je nickname op een balkje? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Nostordici schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:45:
[...]

Ey man, ik was jou volgens mij niet tegen gekomen, Ardana had je wel gezien :)
Dan maar even zo gedag zeggen, toch een gouden regel voor volgend jaar, iedereen van username voorzien, doormiddel van sticker, shirt, whatever, weg met de anonimiteit!!! :P
Al is een username nog redelijk anoniem.
Ik had mijn avatar op mijn blauwe shirtje. No Nametag needed. ;)

Het is van Ruger , maar ik vind het een mooi logo. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 18-08-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rickyboy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:31:
Ik had eigenlijk Hans op een t-shirt willen laten zetten, maar helaas niet aan toegekomen.

Komt nog wel een keer :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Maar als je dan alleen maar zit te gamen, ziet men alleen maar je rug. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:38:

JA! :) Heel graag zelfs. Ik kan niet beloven dat we (als we weer gaan) alles overnemen. maar suggesties voor verbeteringen zijn altijd welkom. Hou het wel realistisch. ik zag iemand vragen om CoD:AW, maar die is er alleen nog maar in beta. Pre release games gaan ze echt niet in een semi onbeheerde opzet met 500 handige Tweakers meegeven. :+

nee, ik ben geen gamer. :+

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 18-08-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bestla schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:14:
Maar als je dan alleen maar zit te gamen, ziet men alleen maar je rug. :w
Daar staat dan dit op:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/p417x417/392848_458834274196086_439712858_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

F_J_K schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:14:
[...]

Je bedoelt een touwtje zodat je je eigen smartphone om je nek kunt hangen en je daar je icon laat zien? Valt vast te regelen :P
Volgende goodie bag van Tweakers: Vrachtwagen accu met USB port. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

zeef schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:18:
[...]

JA! :) Heel graag zelfs. Ik kan niet beloven dat we (als we weer gaan) alles overnemen. maar suggesties voor verbeteringen zijn altijd welkom. Hou het wel realistisch. ik zag iemand vragen om CS:AW, maar die is er alleen nog maar in beta. Pre release games gaan ze echt niet in een semi onbeheerde opzet met 500 handige Tweakers meegeven. :+
Ik denk dat je CoD:AW bedoeld en ik snap het ook wel, maar het was zo tof geweest gezien er waarschijnlijk genoeg in gedesinteresseerd waren (en ze sponsorden het evenement).

Persoonlijk zou ik het het onderzoeken waard vinden om te bekijken of er ook op een niet weekend dat naar gamescom gegaan kan worden. Dan kunnen de bezoekers meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:18:
[...]

JA! :) Heel graag zelfs. Ik kan niet beloven dat we (als we weer gaan) alles overnemen. maar suggesties voor verbeteringen zijn altijd welkom. Hou het wel realistisch. ik zag iemand vragen om CS:AW, maar die is er alleen nog maar in beta. Pre release games gaan ze echt niet in een semi onbeheerde opzet met 500 handige Tweakers meegeven. :+
Indien mogelijk, meer casual games.

Uiteindelijk is cod een erg leuk spel (vond het leuker dan verwacht op console), maar in die setting misschien niet ideaal. Een 4-player racespel (denk Mario kart) werkt dan beter en heeft ook een mooi begin en einde.

Goodiebag was top. Meestal vallen die dingen zwaar tegen, maar dit was erg leuk.

Voor op de beurs zou het ideaal zijn om.wat fastpasses te kunnen scoren, dat maakt die ervaring ook net iets toffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk inderdaad dat wat meer casual games à la Mario Kart (en binnenkort de nieuwe Super Smash Brothers) het erg leuk zouden doen op zo'n trein. Maar dan moet je ofwel Nintendo als sponsor zien te krijgen ofwel zonder sponsoring genoeg geld binnenkrijgen om de trein uit te rusten met Wii's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wat ook handig zou zijn geweest: Bankjes bij de TV, of een andere manier om niet te hoeven staan onder het gamen. De trein was allesbehalve stabiel en dat gaat niet zo super samen met een spel als CoD. :p

En als 2e idee: Een aparte coupé voor handhelds waar je gewoon met zijn allen in 1 grote wagen kan zitten. Beetje a la die tafel in de panoramawagon dus.

Ik heb trouwens ook volledig de eerste omroep van mijn naam gemist van zeef omdat ik me toen in de snackwagon bevond, en daar waren dus geen luidsprekers, ofwel onhoorbare luidsprekers. :'(
Moest via iemand anders vernemen dat ik die HTC had gewonnen. :+

Het waren overigens wel erg mooie wagons. :D Heerlijke stoelen ook.
Misschien een idee om de volgende keer de vreetketen wat meer te verdelen over de trein ipv in het midden 2 wagons? Het was nu best een forse trip op en neer vanuit wagon 2 naar de snackwagon elke keer. :p
NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:34:
Ik denk inderdaad dat wat meer casual games à la Mario Kart (en binnenkort de nieuwe Super Smash Brothers) het erg leuk zouden doen op zo'n trein. Maar dan moet je ofwel Nintendo als sponsor zien te krijgen ofwel zonder sponsoring genoeg geld binnenkrijgen om de trein uit te rusten met Wii's. :+
Gelukkig zit het qua 3DS wel snor met Mario Kart/Super Smash Bros. :p Bijna iedereen liep met die dingen rond. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zorian op 18-08-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:35:
Misschien een idee om de volgende keer de vreetketen wat meer te verdelen over de trein ipv in het midden 2 wagons? Het was nu best een forse trip op en neer vanuit wagon 2 naar de snackwagon elke keer. :p
Ik vermoed dat dat met de stroomtoevoer te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

Ik vermoed dat dat met de stroomtoevoer te maken had.
Hmm, dat zou wel eens kunnen inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 07:48
Wat ook handig zou zijn geweest: Bankjes bij de TV, of een andere manier om niet te hoeven staan onder het gamen. De trein was allesbehalve stabiel en dat gaat niet zo super samen met een spel als CoD. :p
Of zoals hierboven genoemd op de "staan" gameplekken casual games waarbij dat wiebelen niet uitmaakt en precisie niet echt belangrijk is. Liefst een party game dat je met 4 mensen op 1 scherm kan gamen. Heb je gelijk meer beschikbare gametijd/plekken.
Wees blij dat je dat eind moest lopen, even de benen strekken is tijdens zo'n lange zit is wel lekker en je loopt er gelijk weer wat extra calorietjes af die je er in de snackwagon dubbel en dwars bij gaat eten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29

Ik heb trouwens ook volledig de eerste omroep van mijn naam gemist van zeef omdat ik me toen in de snackwagon bevond, en daar waren dus geen luidsprekers, ofwel onhoorbare luidsprekers. :'(
Moest via iemand anders vernemen dat ik die HTC had gewonnen. :+
Ow dus jij was die ene die ineen keer alle coupes voorbij kwam rennen toen je voor de 2e keer omgeroepen werd? ;P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MTR-Gamer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:41:
[...]

Of zoals hierboven genoemd op de "staan" gameplekken casual games waarbij dat wiebelen niet uitmaakt en precisie niet echt belangrijk is. Liefst een party game dat je met 4 mensen op 1 scherm kan gamen. Heb je gelijk meer beschikbare gametijd/plekken.

[...]

Wees blij dat je dat eind moest lopen, even de benen strekken is tijdens zo'n lange zit is wel lekker en je loopt er gelijk weer wat extra calorietjes af die je er in de snackwagon dubbel en dwars bij gaat eten :+
En als je die er in de trein niet afloopt dan doe je dat wel op de beurs. :+
Voel mijn benen nog steeds flink protesteren, maar het was het dubbel en dwars waard. :9
Puc van S. schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:43:
[...]

Ow dus jij was die ene die ineen keer alle coupes voorbij kwam rennen toen je voor de 2e keer omgeroepen werd? ;P
Ja. :$ Beetje enthousiast, zeg maar. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Zorian op 18-08-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27

Alsof je die dag niet genoeg loopt! ik heb volgens mij de Nijmeegse vierdaagse in een enkele dag in Keulen gelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:38:
[...]

Hmm, dat zou wel eens kunnen inderdaad. :)
Sterker nog: dat is zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
cheeks schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:44:
[...]

Alsof je die dag niet genoeg loopt! ik heb volgens mij de Nijmeegse vierdaagse in een enkele dag in Keulen gelopen!
Moves heeft alle passen in de rijdende trein niet meegeteld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

zeef schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:51:
[...]

Mijn 3DS wou ook niet alle stappen meetellen. :(
Maar dat zou kunnen komen omdat ie in mijn tas zat. :+

Baal er ook enorm van dat mijn Mii Plaza data corrupt was, alle streetpasses gemist. :'(
Natuurlijk kom je daar na afloop van de beurs pas achter.

Vraagje trouwens: Waarom hadden sommige wagons helemaal geen bestickering? :p Zelfs geen mooie Tweakers balk?

[ Voor 31% gewijzigd door Zorian op 18-08-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Na die sprint van perron 5 naar 7 tot 2 keer toe had ik het wel gehad met lopen en rennen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gropah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:23:
[...]

Ik denk dat je CoD:AW bedoeld en ik snap het ook wel, maar het was zo tof geweest gezien er waarschijnlijk genoeg in gedesinteresseerd waren (en ze sponsorden het evenement).

Persoonlijk zou ik het het onderzoeken waard vinden om te bekijken of er ook op een niet weekend dat naar gamescom gegaan kan worden. Dan kunnen de bezoekers meer spelen.
Het kan aan mij liggen.... maar volgens mij bedoel je iets anders. Of je zin loopt niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
Ik vond het wel mooi op de terugreis.

een handjevol tweakers op perron 7 (want dat stond in het draaiboek) en de crew op perron 5.
Beetje ouwehoeren over en weer.

handjevol tweakers: Op het forum staat perron 7
crew: Wij hebben 5 doorgekregen.
Handjevol tweakers: Ook in de mail staat perron 7
crew: Wij hebben gelijk.
handjevol tweakers: nee, wij hebben gelijk.
crew: Maar wij hebben Zeef! *wijsend naar Zeef*
handjevol tweakers: shit! *kleine volksverhuzing naar perron 5*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

MTR-Gamer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:41:Of zoals hierboven genoemd op de "staan" gameplekken casual games waarbij dat wiebelen niet uitmaakt en precisie niet echt belangrijk is. Liefst een party game dat je met 4 mensen op 1 scherm kan gamen. Heb je gelijk meer beschikbare gametijd/plekken.
Totdat iedereen de bocht uitvliegt door de motion controls wanneer de trein remt. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

[...]

Beschikbare gametijd was het probleem niet volgens mij, het was regelmatig zoeken naar mensen die wilden gamen.
zeef schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:51:
[...]

Dat waren er best veel volgens mij. Zeker op de heenweg zag ik je regelmatig heen en weer vliegen. :)
Overigens ook een keer geprobeerd om door mij heen te lopen, dat lukte niet zo goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
siempje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:00:

een handjevol tweakers op perron 7 (want dat stond in het draaiboek) en de crew op perron 5.

Maar op Perron 7 zat ik op een bank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

cheeks schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:01:
[...]

Maar op Perron 7 zat ik op een bank!
Dit :) Ik ben op 7 zo lang mogelijk blijven zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:26
Benjamin- schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:00:
[...]

Totdat iedereen de bocht uitvliegt door de motion controls wanneer de trein remt. :P
In een rijdende trein spelen met een 3DS met het 3d-effect voluit is ook niet echt aan te raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
Vraagje trouwens: Waarom hadden sommige wagons helemaal geen bestickering? :p Zelfs geen mooie Tweakers balk?
De kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hooglander1 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:00:
[...]

Beschikbare gametijd was het probleem niet volgens mij, het was regelmatig zoeken naar mensen die wilden gamen.
Hoewel dit waar is denk ik ook dat dit was omdat er genoeg mensen waren die of klaar waren met ghosts of niets hebben met FPS. Die mensen doe je een groot plezier met een party game.

voor dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat ik trouwens erg goed geregeld vond was de catering. Simpel, maar goed en meer dan redelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chozx
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 08:31
Wanneer komt de groepsfoto!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Fair enough. :p
Ideetje though: Het Tweakers / Henk logo tig keer uitprinten en op de ramen plakken. :+ Doet het vast ook wel goed, en niet duur. :+
Gropah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:10:
[...]

Hoewel dit waar is denk ik ook dat dit was omdat er genoeg mensen waren die of klaar waren met ghosts of niets hebben met FPS. Die mensen doe je een groot plezier met een party game.

De keren dat ik in de gamerijtuigen ben geweest was het er vrijwel altijd vrij druk. Pas 10 minuutjes voor we bij Utrecht aankwamen was ik aan de beurt voor precies 1 potje. Daarna waren er gelijk ook geen kandidaten meer in allebei de wagons volgens mij, want alle controllers werden ingeleverd door gebrek aan nieuwe spelers. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
Soon™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

siempje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:00:

"Zeg, wie is hier nou de crew, gullie of ik?" >:)

Het mooiste vond ik nog wel dat het gewoon ergens op een briefje hing op het station:
https://www.facebook.com/....701808140&type=1&theater
Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:13:
[...]

De keren dat ik in de gamerijtuigen ben geweest was het er vrijwel altijd vrij druk. Pas 10 minuutjes voor we bij Utrecht aankwamen was ik aan de beurt voor precies 1 potje. Daarna waren er gelijk ook geen kandidaten meer in allebei de wagons volgens mij, want alle controllers werden ingeleverd door gebrek aan nieuwe spelers. :p
Euh...in de CoD-wagon heb ik toch nog regelmatig moeten bedelen of er asjeblieft mensen waren die wilden gamen. :P Was erg rustig daar. :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 18-08-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:15:
[...]

"Zeg, wie is hier nou de crew, gullie of ik?" >:)

Het mooiste vond ik nog wel dat het gewoon ergens op een briefje hing op het station:

[...]

Euh...in de CoD-wagon heb ik toch nog regelmatig moeten bedelen of er asjeblieft mensen waren die wilden gamen. :P Was erg rustig daar. :Y)
Wel een moeilijk te vinden briefje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
[...]

Op een blaadje... hallo! je gaat met 500 tweakers op stap...

zoiets moet toch als pushbericht op je telefoon binnenkomen?
Op alle borden staan aangeven?
In perfect nederlands worden omgeroepen?
Je door een hostess die je herkend aan je tweakers bandje naar het perron brengt.

Nee.... een blaadje... een stukje papier!
Het enige waar een gemiddelde tweaker nog papier voor gebruikt is toiletbezoek! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

[...]

Beetje jammer dan, had graag meer gespeeld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:34:
Dat dus. De gamewagons waren alleen mogelijk door sponsoring. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling om zelf met je eigen sponsors te gaan concurreren. Maar het signaal is duidelijk. Op de redactie hebben we #piew onlangs (tijdelijk) ingeruild voor Mario kart 8. :P

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 18-08-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

Ik heb't na 3 potjes opgegeven, die Xbox controller is zeg maar niet mijn ding, daar kon ik echt niet mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempje
Ik sprak net nog even een college van mij die fervent into treintjes is.. en op de trainspotters/liefhebbers fora/community heeft de tweakers express veel stof doen opwaaien!

hulde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Heb je toevallig linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Hooglander1 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:10:
Wat ik trouwens erg goed geregeld vond was de catering. Simpel, maar goed en meer dan redelijke prijzen.
Wat ik dan weer minder vond was het feit dat de catering compleet anders was als eerder in het topic werd aangegeven.. Ach er was dan wel weer mijn favo energydrink dus ik klaag verder niet :+ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Gropah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:10:
[...]Hoewel dit waar is denk ik ook dat dit was omdat er genoeg mensen waren die of klaar waren met ghosts of niets hebben met FPS. Die mensen doe je een groot plezier met een party game.

Klopt, ik vind een shooter best leuk op zijn tijd, maar ik kan het niet meer met de controller, dan staan, plus ja voor de gezelligheid zijn gewoon games als Mario Kart gewoon veel leuker. :)

Maar laten we simpel zijn, dit werd gesponsord, en was zeker een stuk toffer dan als we het had gemist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Al een paar dagen met wat feedback in gedachte dus zal het hier eens neermeppen.

Eerst het volgende:
De organisatie. Van begin tot eind daar absoluut niets over te klagen. Crew liep er tamelijk relaxed bij en aan het bezwete hoofd van Zeef te zien was hij heel enthousiast bezig de Tweakers blij te maken/houden.
Trein was ruim voldoende, zelfs nog een hoop lege plekken gezien. Handig ook die oppikpunten in dere rijtuigen, gewoon vanuit zo'n coupé. (jep, die voor die onwijs leuke goodiebag!)

Ter suggestie:
- Gamerijtuigen. Idee: supertof. Heeft ook zeker wel wat vermaak opgeleverd. Maar lang niet iedereen is het gewend om in een wiebelende trein te lopen/staan. Knikker er een bankje neer (liefst een redelijk normale, die picknickbanken schommelen ook nog wel wat), en dan zo dat er loopruimte 'achterlangs' is. Dan zit je ook niet met mensen die door het beeld lopen.
Met 4 consoles aan boord kun je het aanbod ook wat meer laten wisselen: zo had ik er persoonlijk graag een racegame of iets anders casuals bij gezien.
- Het hand-helden bleek een best aardig succes te zijn. Helaas loop je dan wel tegen beperkingen aan door de indeling van de trein: je kunt praktisch maar met 6 man in een groepje (staan op de gang kostte je je bereik). Hiervoor zou een open rijtuig, desnoods 2e klas, wat gunstiger zijn.
- Een rijtuig met stoelen die wat meer een slaapstand hebben. Zeker op de terugweg bleek er best wat behoefte te zijn om een tukkie te doen.
- Avondeten. Door de vertrektijd in Köln en de gigantische druktes aldaar overal ben je eigenlijk amper in de gelegenheid te dineren. Hotdogs en noodles zijn leuk als snacks maar na een dagje Gamescom geraken de grote jongens er niet vol van. Er zijn ook rijtuigen te huur waarin een iets uitgebreidere keuken in zit, kunnen dan wat simpelere maaltijden in geserveerd worden.
- Groepsfoto. Volgens mij staat nog geen 25% erop :p OK, inderdaad, op Venlo waren we inderdaad wel allemaal bij elkaar maar het was geen tactische plek. Wellicht handig een trap achtig iets daarvoor te gebruiken.
- Info aan boord. Het bleek dat in een aantal rijtuigen de omroep niet te verstaan was. Op de terugweg na Boxtel heb ik 'm niet meer gehoord: even omroepen dat we bijna op een station komen is wel handig :p Voor de uitstappers enzo.
- Panoramarijtuig was op zich wel leuk, maar had wel verteld mogen worden dat je daar na vertrek uit Köln even niets te zoeken had. Conducteur was een beetje boos (wel een hele leuke trouwens :p)
- Van tevoren het treinnummer doorgeven. Er zijn sites dat je dan de trein kunt volgen, leuk voor de thuisblijvers.
- Iets ter herkenning van de 500 half-bekende-half-vreemde gezichten. Zelfs iets simpels als stiften en stickers waren niet aan boord :(
- De bandjes waren een gewild souvenir. Alleen met de weerhaak-ringetjes (mits niet door de post verpletterd) beschadigen zo'n bandje permanent. Misschien zijn daar nog andere oplossingen voor te bedenken.

En omdat hopen altijd mag:
Een tweede trein Groningen/Leeuwarden - Zwolle - Arnhem - Nijmegen laten aandoen, dan heb je op het puntje van Noord-Holland het hele land te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Even sparen met z'n allen en dan met Tweakers Airways naar de CES 2017 in Las Vegas.

Count me in. *O* En dat meen ik serieus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Ik kan snappen dat qua kosten / sponsoring sommige dingen niet mogelijk waren. Maar ik ben het eens met een paar van de bovenstaande punten. Ik snap dat de TV's door Philips, en de games door CoD waren geregeld - maar het aanbod was nogal euh. Karig.. Op een gegeven moment kon je letterlijk dom door blijven spelen omdat niemand nog interesse had. Shooters zijn leuk, maar in een trein niet zo prettig als je niet kan zitten.

Volgend jaar misschien een Kinect? Genoeg ruimte en zorgt in zo'n schommelende trein geheid voor veel plezier :D .

Wat betreft de wagons: Deze waren ansich perfect, de hand-helden lan was natuurlijk niet officieel georganiseerd maar kwam op een gegeven moment in de knoop door ruimtegebrek :'( . 3 coupe's en de hele gang stond vol met mensen die mee wouden doen met Bomberman en/of Mariokart maar dit niet konden doordat het bereik nogal snel onbruikbaar werd door meerdere muurtjes. Volgend jaar misschien een 'open' wagon regelen zoals je in een reguliere trein vind? Natuurlijk zo veel mogelijk 4 persoons plekken ;) . Desnoods 2e klas zoals ShitHappens al aangaf.

TL;DR:
CoD is niet echt een goede game om staand te spelen in een bewegende trein. Volgend jaar misschien wat meer games / controllers en een paar stoelen?

Misschien een 'normale' wagon erbij zetten voor de hand-helden party, deze bleek een groot succes te zijn (30+ man!) maar raakte nogal in de knoop door het matige bereik van handheld gaming devices.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:39:
Al een paar dagen met wat feedback in gedachte dus zal het hier eens neermeppen.

Eerst het volgende:
De organisatie. Van begin tot eind daar absoluut niets over te klagen. Crew liep er tamelijk relaxed bij en aan het bezwete hoofd van Zeef te zien was hij heel enthousiast bezig de Tweakers blij te maken/houden.
Trein was ruim voldoende, zelfs nog een hoop lege plekken gezien. Handig ook die oppikpunten in dere rijtuigen, gewoon vanuit zo'n coupé. (jep, die voor die onwijs leuke goodiebag!)

Ter suggestie:
- Gamerijtuigen. Idee: supertof. Heeft ook zeker wel wat vermaak opgeleverd. Maar lang niet iedereen is het gewend om in een wiebelende trein te lopen/staan. Knikker er een bankje neer (liefst een redelijk normale, die picknickbanken schommelen ook nog wel wat), en dan zo dat er loopruimte 'achterlangs' is. Dan zit je ook niet met mensen die door het beeld lopen.
Met 4 consoles aan boord kun je het aanbod ook wat meer laten wisselen: zo had ik er persoonlijk graag een racegame of iets anders casuals bij gezien.
- Het hand-helden bleek een best aardig succes te zijn. Helaas loop je dan wel tegen beperkingen aan door de indeling van de trein: je kunt praktisch maar met 6 man in een groepje (staan op de gang kostte je je bereik). Hiervoor zou een open rijtuig, desnoods 2e klas, wat gunstiger zijn.
- Een rijtuig met stoelen die wat meer een slaapstand hebben. Zeker op de terugweg bleek er best wat behoefte te zijn om een tukkie te doen.
- Avondeten. Door de vertrektijd in Köln en de gigantische druktes aldaar overal ben je eigenlijk amper in de gelegenheid te dineren. Hotdogs en noodles zijn leuk als snacks maar na een dagje Gamescom geraken de grote jongens er niet vol van. Er zijn ook rijtuigen te huur waarin een iets uitgebreidere keuken in zit, kunnen dan wat simpelere maaltijden in geserveerd worden.
- Groepsfoto. Volgens mij staat nog geen 25% erop :p OK, inderdaad, op Venlo waren we inderdaad wel allemaal bij elkaar maar het was geen tactische plek. Wellicht handig een trap achtig iets daarvoor te gebruiken.
- Info aan boord. Het bleek dat in een aantal rijtuigen de omroep niet te verstaan was. Op de terugweg na Boxtel heb ik 'm niet meer gehoord: even omroepen dat we bijna op een station komen is wel handig :p Voor de uitstappers enzo.
- Panoramarijtuig was op zich wel leuk, maar had wel verteld mogen worden dat je daar na vertrek uit Köln even niets te zoeken had. Conducteur was een beetje boos (wel een hele leuke trouwens :p)
- Van tevoren het treinnummer doorgeven. Er zijn sites dat je dan de trein kunt volgen, leuk voor de thuisblijvers.
- Iets ter herkenning van de 500 half-bekende-half-vreemde gezichten. Zelfs iets simpels als stiften en stickers waren niet aan boord :(
- De bandjes waren een gewild souvenir. Alleen met de weerhaak-ringetjes (mits niet door de post verpletterd) beschadigen zo'n bandje permanent. Misschien zijn daar nog andere oplossingen voor te bedenken.

Een tweede trein Groningen/Leeuwarden - Zwolle - Arnhem - Nijmegen laten aandoen, dan heb je op het puntje van Noord-Holland het hele land te pakken :)
Je kan die stoelen helemaal plat leggen, als je dat met twee tegenover elkaar doet, heb je'n bed. Doe je't met een heel 6-blok, heb je een redelijk kingsize bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Zeef kwam al zo'n coupe tegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Oh stom :( Ik kreeg 'm niet verder onderuit dan standje 'aardig onderuit', wilde niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik wil nu zo graag weer met een Tweakers Express mee. :+ Al is het maar een rondje NL. :p
Is het al volgend jaar? ;(
Wat een helden. _/-\o_ :D

[ Voor 43% gewijzigd door Zorian op 18-08-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:59:
Oh stom :( Ik kreeg 'm niet verder onderuit dan standje 'aardig onderuit', wilde niet verder
Beetje bruut geweld toepassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

In Den Haag kan je een tramstel afhuren. Het is een Partytram, maar misschien om te bouwen tot Tweakers LANPartyTram

http://www.hofstadevents....ingen/partytram-den-haag/

[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 18-08-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Bestla schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:02:
In Den Haag kan je een tramstel afhuren. Het is een Partytram, maar misschien om te bouwen tot Tweakers LANPartyTram

http://www.hofstadevents....ingen/partytram-den-haag/
Of wat te denken van het afhuren van een giga-zaal, BYOD (bring your own desktop) en daarnaast dus nog wat gesponsorde content aan apparatuur/games? :9
Dus een echte ouderwetse LAN-party. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Hmm een LAN party vanuit Tweakers organiseren... Why not? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nu konden ze al in slaapstand, maar buiten dat, je kan natuurlijk niet verwachten dat de trein daarop word ingesteld, want 1 iemand die onderuit ligt = 2 plaatsen.

Op Gamescom was het nodige te eten, verder zijn het individuele keuzes wat je gaat doen, een hoop mensen zijn ergens in de middag de stad ingegaan en hebben daar wat gegeten.

De groepsfoto is in meerdere delen genomen, oftewel een panorama, dus vanuitgaande dat je buiten was en heb gezorgd dat je niet een lang iemand voor je had staan, dan moet je er op staan.
Een tactische plek vereist dat je met ze allen naar een plek gaat om daar een foto te maken, realiteit is dat dan veel mensen gewoon al weg zijn, en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

@zeef: Mag ik hier de foto's plaatsen van die HTC actie?
Dit aangezien er schijnbaar veel mensen zijn die erg nieuwsgierig zijn naar wat ik heb ingezonden. :p
Of worden deze al gepubliceerd door jullie op een later tijdstip? :)

De vraag is mede omdat stond dat er over de uitslag niet wordt gecorrespondeerd, dus mja. :p Better be safe than sorry. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Laatst online: 02-12-2024
ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:20:
Awesome! Ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Benjamin- schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:29:
[...]

Nu konden ze al in slaapstand, maar buiten dat, je kan natuurlijk niet verwachten dat de trein daarop word ingesteld, want 1 iemand die onderuit ligt = 2 plaatsen.

Op Gamescom was het nodige te eten, verder zijn het individuele keuzes wat je gaat doen, een hoop mensen zijn ergens in de middag de stad ingegaan en hebben daar wat gegeten.

De groepsfoto is in meerdere delen genomen, oftewel een panorama, dus vanuitgaande dat je buiten was en heb gezorgd dat je niet een lang iemand voor je had staan, dan moet je er op staan.
Een tactische plek vereist dat je met ze allen naar een plek gaat om daar een foto te maken, realiteit is dat dan veel mensen gewoon al weg zijn, en terecht.
OK, aardige punten... Maar heb je de prijzen gezien die op de Gamescom gehanteerd werden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hoe duur denk je dat het is wanneer je maaltijden gaat serveren?

Gewoon lekker even de stad ingaan ofzo en een hapje eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Laatst online: 02-12-2024
Ter suggestie:
Ik had ook een diverser games aanbod verwacht. Street Fighter X Tekken was natuurlijk erg leuk, maar daar hadden best nog wat andere games bij gemogen. Het liefst laag drempelige multi player games, bv Mario kart (al door anderen genoemd) of Castle Crashers. Ik denk ook dat er genoeg tweakers zullen zijn die bv hun console willen uitlenen voor zo'n dag. Ik wel in ieder geval: X360 met vele XBLA games voor 2 of meer spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Het is niet alleen voor zo'n dag, het moet er in worden gebouwd, eruit worden gehaald. Dan hebben we potentiele diefstal, schade enz.
De keuze voor de juiste sponsorship staat op 1, maar anders verwacht ik eerder dat het vanuit Tweakers wordt geregeld, natuurlijk is niets gratis, maargoed dat is dan een kwestie van keuzes maken qua geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Ik denk wat deze in de trein moet staan

Afbeeldingslocatie: http://www.simcraft.com/modules/content/images/sc830/APEX3_Motion_Racing_Simulator_2013_0.jpg

Eventueel met modificatie voor kotsbakje. :+

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik loop even een paar posts langs. Sommige stukken heb ik weggeknipt omdat ze al beantwoord zijn op een andere plek. Of echt niet kunnen. ;)

Allereerst dank voor het meedenken en de goede suggesties. Daar hebben we echt iets aan, we gaan deze week evalueren en dan pak ik er een aantal zeker mee.

Eerst het volgende:
:* _o_
Avondeten. Door de vertrektijd in Köln en de gigantische druktes aldaar overal ben je eigenlijk amper in de gelegenheid te dineren. Hotdogs en noodles zijn leuk als snacks maar na een dagje Gamescom geraken de grote jongens er niet vol van. Er zijn ook rijtuigen te huur waarin een iets uitgebreidere keuken in zit, kunnen dan wat simpelere maaltijden in geserveerd worden.
Waar ik aan zit te denken is een reserveringssysteem met extra's. Dan kun je vooraf een maaltijd bestellen en betalen. Is interessant voor de cateraar, want die weet precies waar hij/zij voor moet zorgen. Goeie suggestie.
Trapje mee: eens. Probleem is dat we alleen in Venlo en in Keulen compleet waren. Keulen was te druk en hadden we tekort tijd. Dus de enige plek waar het echt kon was Venlo. :)
Ja, dat was een technisch defect waar wij pas ook later achterkwamen. Wij gingen er van uit dat het geklets door de PA overal te horen was.
Die laten we de volgende keer wmb thuis. Was leuk, maar weinig toegevoegde waarde. Dan liever nog een extra zitplaatsen of gamewagon.
Tsja, het is natuurlijk leuk. Maar onze aandacht lag bij de reis zelf. Ik zet 'm op de lijst, maar met een lage prioriteit. Gasten eerst, de rest komt later als er tijd is
We hebben wat laten liggen bij de inschrijving. Dat gaat de volgende keer echt anders. Dan willen we alle namen in een keer (scheelt BELANGRIJK!! mails :+) en userID/nickname. Zodat we ook een soort badge kunnen maken en/of meesturen.
Moeilijke keuze. We wilden een duurzaam bandje, dus papier en (semi)kunststof was geen optie. We weten nu dat de post ze kapotmaakt. Dus als we nog een keer gaan rijden, dan zorgen we voor een aangepaste verzendvorm. :)
Is kostentechnisch niet haalbaar en een logistieke nachtmerrie. Wat wel zou kunnen is (wederom voor een toeslag) een of meer bussen een ophaal & brengroute laten rijden.
D4NG3R schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:55:
Wat betreft de wagons: Deze waren ansich perfect, de hand-helden lan was natuurlijk niet officieel georganiseerd maar kwam op een gegeven moment in de knoop door ruimtegebrek :'( . 3 coupe's en de hele gang stond vol met mensen die mee wouden doen met Bomberman en/of Mariokart maar dit niet konden doordat het bereik nogal snel onbruikbaar werd door meerdere muurtjes. Volgend jaar misschien een 'open' wagon regelen zoals je in een reguliere trein vind? Natuurlijk zo veel mogelijk 4 persoons plekken ;) . Desnoods 2e klas zoals ShitHappens al aangaf.

Misschien een 'normale' wagon erbij zetten voor de hand-helden party, deze bleek een groot succes te zijn (30+ man!) maar raakte nogal in de knoop door het matige bereik van handheld gaming devices.
Als we een sponsor kunnen vinden, dan moeten we het gewoon doen. Is die er niet, dan wordt het lastig. Daar moeten we gewoon eerijk in zijn. Alle extra's aan wagons met een andere inrichting, die kosten gewoon geld. Misschien als we daar een speciaal kaartje voor maken met een toeslag.
Benjamin- schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:11:
Het is niet alleen voor zo'n dag, het moet er in worden gebouwd, eruit worden gehaald. Dan hebben we potentiele diefstal, schade enz.
De keuze voor de juiste sponsorship staat op 1, maar anders verwacht ik eerder dat het vanuit Tweakers wordt geregeld, natuurlijk is niets gratis, maargoed dat is dan een kwestie van keuzes maken qua geld.
Dat is wel het hele verhaal. Dankzij sponsors zijn de gamewagons er. LAN/Call of Duty/Philips Ambilight. Geen sponsors = kale geen trein, geen goodiebag, geen loterij. Dan hou je echt de meest basale vorm over.

Afwisseling van games staat op de lijst. Een zitje bij de consolegames ook. Voordeel is dat als we het nog een keer doen, er meer spoormaterieel beschikbaar is dat aan onze wensen voldoet. :)
ShitHappens schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:20:
Staat op de ideeënlijst van ooit nog eens te realiseren projecten. Daar moeten we wel voldoende sponsoring bij vinden, want dat zijn geen simpele oplossingen. Mensen verwachten van een TweakLan wel kwaliteit. ;)
Zorian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:50:
@zeef: Mag ik hier de foto's plaatsen van die HTC actie?
Dit aangezien er schijnbaar veel mensen zijn die erg nieuwsgierig zijn naar wat ik heb ingezonden. :p
Of worden deze al gepubliceerd door jullie op een later tijdstip? :)

De vraag is mede omdat stond dat er over de uitslag niet wordt gecorrespondeerd, dus mja. :p Better be safe than sorry. ;)
Sure. :)

Dan nog een paar vragen van mij. Zouden jullie bijvoorbeeld extra (betaalde) opties willen zoals:
  • Avondeten (waarbij we dus geen frituur hebben, want dat mag niet. Iets met schuddende trein en kokende olie)
  • Een zitplaats inclusief een x aantal drankjes en avondeten
  • Een zitplaats met wifi aan boord voor alleen LAN
  • Een zitplaats met Wifi en interwebs
  • Een bepaalde zitplaats willen kunnen reserveren
  • Een coupe voor jouw groepje kunnen reserveren
  • Een bus die een route rijdt in de 'verre' provincies
  • Exclusieve Tweakers Express gear aan boord kopen
DISCLAIMER: dit zijn vragen, geen kant en klaar plan. Ik probeer slechts wat opmerkingen uit dit topic in een lijstje te zetten. Waarbij we het huidige model van reis in 1e klas coupé + beurskaartje + goodiebag + loterij gewoon als standaard aanhouden. De extra opties die kun je kiezen voor een X bedrag of eventueel een totaalpakket.
Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)