Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste
Acties:
  • 123.290 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
Net wakker naar de reis terug naar Zwolle. Was een leuke dag maar mijn benen vonden het niet zo leuk :P

Mijn foto's, Hoop dat er in ieder geval wat goed is uit gekomen.

Album Heenreis:
http://imgur.com/a/ocfHv

Album Cosplay(Mijn flitser ging op :( ):
http://imgur.com/a/eIg8U

Album Keulen:
http://imgur.com/a/FpDWc

[ Voor 19% gewijzigd door cheeks op 17-08-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

cheeks schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:15:
Net wakker naar de reis terug naar Zwolle. Was een leuke dag maar mijn benen vonden het niet zo leuk :P

Je hebt Dark Blue er niet eens tussen staan! Prutser! :P

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Album Heenreis:

Album Keulen:
2 passagierwagons gefotografeerd en ik zit in 1 van de 2, dat is grappig. :D
Mooie foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:18:
[...]

Je hebt Dark Blue er niet eens tussen staan! Prutser! :P
Was erg lastig om de goeie te vinden. Had je een redelijke gevonden, zag je een beter voorbij lopen, beetje gemeen om dan te stoppen :P.

Ik zah bijvoorbeeld een erg goeie Night elf in de morgen, ben ik verder niet tegen gekomen :(

Ik heb ook geen idee wie Dark blue is, Algemeen geen idee wie al deze LoL karakters zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ja, ik weet, het is nog ver weg!

Maar is het een idee om volgend jaar, in plaats van 1 LAN-wagon, ook WIFI te installeren, zodat we dus vanaf andere wagons kunnen joinen?

Magnetron-wifi-points van Ruckus moeten dit makkelijk kunnen realiseren lijkt me?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

cheeks schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Was erg lastig om de goeie te vinden. Had je een redelijke gevonden, zag je een beter voorbij lopen, beetje gemeen om dan te stoppen :P.

Ik zah bijvoorbeeld een erg goeie Night elf in de morgen, ben ik verder niet tegen gekomen :(

Ik heb ook geen idee wie Dark blue is, Algemeen geen idee wie al deze LoL karakters zijn :X
Dark Blue is een Tweakster die ook in de trein zat als Rogue! _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 17-08-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:27:
[...]

Dark Blue is een Tweakster die ook in de trein zat als Rogue! _O-
Mijn excuses :'(. Dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:26:
Ja, ik weet, het is nog ver weg!

Maar is het een idee om volgend jaar, in plaats van 1 LAN-wagon, ook WIFI te installeren, zodat we dus vanaf andere wagons kunnen joinen?

Magnetron-wifi-points van Ruckus moeten dit makkelijk kunnen realiseren lijkt me?
Je verkijkt je snel op wat daarvoor nodig is. Het is niet zomaar even een wifi router ophangen. Er moet o.a. 230 naartoe worden gebracht, want dat is niet standaard in de wagons. Daarbij zitten we in een rijdende trein, en niet in een 'vast' gebouw. Als er een 2015 editie komt, dan wil ik er best naar kijken. Maar of het haalbaar is op een betrouwbare, veilige en Tweakerswaardige manier, dat is vers twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NVM, even buiten topic :)

[ Voor 104% gewijzigd door Firesphere op 17-08-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Als de telefoon niet wordt geladen, dan is die gewoon kapot. Geen idee waar ze vandaan komen, maar schat van een DealExtreme (achtige site), en dan heb je nog weleens wat uitval, helemaal geen probleem normaal gezien de prijs en ze een nieuwe opsturen, maar nu wel rottig ja. Even kijken of Zeef nog iets kan/wil doen.
Hoe dan ook moet die gewoon werken op je telefoon, tablets is maar de vraag, maar telefoons sowieso.

Tevens heb ik om mijn eigen lader even plakband schuin over de hele lengte gewikkeld, de sticker kwam er bij al af, en ik vond het toch wel leuk om die er op te houden, dus even crea-bea bezig geweest. :P
Zorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:23:
Ik wil het polsbandje erg graag bewaren, dus ik ga een manier zoeken om het bandje zonder schade weer af te doen. :) Iemand een tip? :p Of valt dat onder de noemer 'mag niet'?
Voor nu niet, maar voor volgende keer kan ik je de tip geven om hem redelijk strak aan te trekken om het dikste gedeelte van je hand wanneer je die het dunst maakt, dan valt die er niet af, maar is die er wel weer af te halen. Dit hebben een aantal, waaronder ik gedaan, en dan komt die er netjes weer af. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:23:
Ik wil het polsbandje erg graag bewaren, dus ik ga een manier zoeken om het bandje zonder schade weer af te doen. :) Iemand een tip? :p Of valt dat onder de noemer 'mag niet'?
In het ringetje zitten weerhaakjes. Als je het ringetje van je arm af trekt dan komen die in het bandje te zitten, dus daarom gaat hij er niet af. De truuk is dus de weerhaakjes los te krijgen en van het bandje af. Iets duns vanuit de armkant door het ringetje duwen zodat de weerhaakjes niet de kans krijgen in het bandje te komen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenixNL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 18:12

Album Heenreis:

Album Keulen:
Ik heb mezelf in je album gevonden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Maasluip schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:01:
[...]

In het ringetje zitten weerhaakjes. Als je het ringetje van je arm af trekt dan komen die in het bandje te zitten, dus daarom gaat hij er niet af. De truuk is dus de weerhaakjes los te krijgen en van het bandje af. Iets duns vanuit de armkant door het ringetje duwen zodat de weerhaakjes niet de kans krijgen in het bandje te komen.
Hij is er inmiddels met veel moeite, satéprikkers, wat bloed en enkele stukjes plastic van de verpakking van de USB-stick uit de goodiebag vanaf gekomen. :D Bandje zelf is wel ietsje beschadigd helaas, maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
Nog een bandje voor de collectie!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11084462/beursbandjes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Geen bandje van Gamescom zelf?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
Was ik vergeten op te halen, was volgens mij ook niet van stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 22:44
Was een papieren bandje die van Gamescom, dus past niet bij je collectie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hij is van kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 22:44
Owh.. :P Vond het papier.. Mijn fout, niks gezegd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
En zo zie jezelf terug op de foto, terwijl je iemand een helpende hand biedt. Ik wil bij deze Ardana en haar vriend hartelijk bedanken dat ik bij ze mocht logereren. Het was erg gezellig en jullie zijn toppers!!! Binnenkort World of Tanks uitproberen :)

Zeef en de crew ook bedankt voor het regelen van deze trip, dat is vast niet altijd even makkelijk geweest.
Counterstrike spelen in de trein gaf een totaal nieuwe spelervaring. Verder was het erg gezellig in de trein en zaten de stoelen heerlijk.

Op de Gamescom zelf keek ik mijn ogen uit, zoveel mooie dingen om te zien en te beleven. Ik heb erg genoten van alle cosplay dat er te zien was en natuurlijk de Blizzard costume contest. Jammer genoeg stonden er voor de populaire titels te lange wachtrijen, dat was het mij niet waard. Zo was er zelfs een wachtrij om in de wachtrij te mogen staan 8)7

Ondanks dat was het enige echte minpunt van de Gamescom dat bijna alles in het Duits was. Warum??? :p Cinematics werden verpest door slechte Duitse voiceactors en alle contests waren ook in het Duits :(
Ik snap dat we in Duitsland waren, maar naar de buitenwereld toe, zou je er toch een internationale uitstraling aan moeten willen geven, een gemiste kans voor Gamescom, wat mij betreft. Gelukkig waren er een paar developers die dit wel snapten, de makers van Civilization bijvoorbeeld, alles in het Engels, met Duitse ondertiteling. Laten we hopen dat er meer developers dit voorbeeld zullen volgen.

Op naar 2015 in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Was een geweldige dag, en de dag door gebracht met een zeer gezellige groep, sowieso met Zorian ( zowel heen als terugreis ). De rekening voor het gebruiken van mijn powerbank krijg je nog :+ Alleen ben ik zo slecht dat ik de usernames niet weet van de anderen :( Mocht er iemand nog zijn ticket willen geven voor de LoL codes, mijn inbox staat altijd open.

Wat imo wel fijner zou zijn voor volgend jaar is dat er voor de Hand Helden wat meer zitplaatsen zijn xD, op de heen weg stonden we met een menigte buiten de zitplaatsen xD
Zorian schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

2 passagierwagons gefotografeerd en ik zit in 1 van de 2, dat is grappig. :D
Mooie foto's!
Lol, zie net dat ik er ook op sta xD Heb helemaal niet in de gaten gehad dat we op de foto gezet werden.

[ Voor 23% gewijzigd door Raxious op 17-08-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:40
Plaatjes :)
Afbeeldingslocatie: http://i273.photobucket.com/albums/jj201/martijnh_album/Fotobakje/2014_1534_zps49c4c783.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i273.photobucket.com/albums/jj201/martijnh_album/Fotobakje/2014_1528_zpsfe79e9db.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i273.photobucket.com/albums/jj201/martijnh_album/Fotobakje/2014_1536_zps7ea48d9a.jpg
Klique
Klique
Klique
Klique

[ Voor 161% gewijzigd door ShitHappens op 17-08-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Ik hou het in gedachte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

zeef schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Je verkijkt je snel op wat daarvoor nodig is. Het is niet zomaar even een wifi router ophangen. Er moet o.a. 230 naartoe worden gebracht, want dat is niet standaard in de wagons. Daarbij zitten we in een rijdende trein, en niet in een 'vast' gebouw. Als er een 2015 editie komt, dan wil ik er best naar kijken. Maar of het haalbaar is op een betrouwbare, veilige en Tweakerswaardige manier, dat is vers twee.
Misschien praat ik onzin, maar werken sommige routers niet op 12 volt? Dat is denk ik wel aanwezig in de trein? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

Vidra schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:31:
[...]

Met 1 GB data limit per maand, zeker ;)
100 Gb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik had geen leeftijdsbandje opgehaald noch nodig gehad. Had mijn id ook nog eens bij me.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heerlijk om dit topic zo te lezen en jammer genoeg baal ik er nog steeds van dat ik Gisteren andere afspraken had staan maar als er volgend jaar weer iets georganiseerd word heb ik in gedachten om zeker mee te gaan.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

Ik heb ook geen bandje opgehaald, maar toch bier kunnen krijgen. Zal wel aan mijn grijze haren hebben gelegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Wel een bandje gehaald, maar ze keek niet naar mijn ID... Voel me oud. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

InFamous

excommunicado

Bestla schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:26:
Ik heb ook geen bandje opgehaald, maar toch bier kunnen krijgen. Zal wel aan mijn grijze haren hebben gelegen. :+
Die bandjes waren dan ook niet voor de drank maar de games.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Dat hadden ze ook aan mijn haar kunnen opmaken. , En ik was gelijk genezen toen ik die rijen wachtenden zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aererus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 09:20
Nog de groetjes van de i3D.net crew!
We vonden het super tof om de LAN in samenwerking met MSI en Iiyama te mogen hosten!
Zeer geslaagd evenement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:48

eagle00789

Est. November 2005

Beste Zeef (en de rest van de crew natuurlijk)

Bedankt voor het organiseren van deze geweldige trip.
Ik hoop dat we dit volgend jaar kunnen herhalen.

Met vriendelijke groet,

Een tweaker met pijn aan zijn voeten :P

p.s.: mijn fotoalbum staat hier
p.p.s.: aankomste van de tweakerstrein op eindhoven:

p.p.p.s.: Aan iedere tweaker: Bedankt voor het maken van deze dag tot een top dag voor het aanwezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nostordici schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:33:
[...]
Ondanks dat was het enige echte minpunt van de Gamescom dat bijna alles in het Duits was. Warum??? :p Cinematics werden verpest door slechte Duitse voiceactors en alle contests waren ook in het Duits :(
Ik snap dat we in Duitsland waren, maar naar de buitenwereld toe, zou je er toch een internationale uitstraling aan moeten willen geven, een gemiste kans voor Gamescom, wat mij betreft.
Op sommige punten vond ik dit inderdaad ook jammer, maar je moet onthouden dat duitsland eigenlijk altijd wel localization krijgt en veel duitsers zijn gewoon een stuk comfortabeler met duits dan met engels. Verder heeft gamescom ook wel internationale bezoekers, maar ik denk toch wel dat het gros duits is.

Naja, het heeft mij niet tegen gehouden om een pricewatch: EVGA Hadron Air en pricewatch: EVGA SuperNOVA 1300 G2 te winnen (waar ik samen met Psychoclown vervolgens nog 4 uur mee heb lopen sjouwen, waarvoor nogmaals dank). Helaas kan ik ze zelf niet echt gebruiken, dus ze gaan binnenkort in de verkoop.

Ik heb me prima vermaakt op de gamescom, maar ook hier de opmerking dat de lange wachtrijen jammer waren. De trein was leuk, veel mensen ontmoet en mee gepraat over van alles en nog wat. Geslaagde dag en ben denk ik wel weer te porren in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Volgend jaar zeker weer in de race voor kaartjes. Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:05
Thanks voor het organiseren! Weet iemand welke headsets er bij Halo werden gebruikt?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Firesphere schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:56:
[...]

Ik ben recent ook naar de kapper geweest :+

Jij had mij wel moeten kunnen zien/vinden/herkennen, ik heb op de heenreis vooral veel tijd doorgebracht in 1 van de gamerooms, met NMe, P.Storm, en nog een aantal devschuurders.
Aaah, was jij dat! Check!

* Hooglander1 stond daar ook bij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 17-08-2014 19:50 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:18
Misschien praat ik onzin, maar werken sommige routers niet op 12 volt? Dat is denk ik wel aanwezig in de trein? :p
Ik denk dat je simpeler hier en daar omvormertjes kan plaatsen van 12V DC naar 220V AC dan.
Mits die trein natuurlijk 12V DC heeft ipv 12V AC.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Teijgetje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:55:
[...]

Ik denk dat je simpeler hier en daar omvormertjes kan plaatsen van 12V DC naar 220V AC dan.
Mits die trein natuurlijk 12V DC heeft ipv 12V AC.
Hmm, good point. :p Was even vergeten dat er nog iets als AC en DC bestaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Gropah schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:21:Op sommige punten vond ik dit inderdaad ook jammer, maar je moet onthouden dat duitsland eigenlijk altijd wel localization krijgt en veel duitsers zijn gewoon een stuk comfortabeler met duits dan met engels. Verder heeft gamescom ook wel internationale bezoekers, maar ik denk toch wel dat het gros duits is.
Waarom is het gros duits? Omdat ze het natuurlijk duits houden.

Je ziet dat diverse wel het in engels doen, wat ook logisch is, want buiten dat er een hoop bedrijven van buiten duitsland komen, of die zich specifiek op de internationale markt willen richten, hou je ook dat wil je dat Gamescom groot is en blijft, dan moet je niet de ruimte geven voor andere beurzen, en dat doen ze nu wel.

Maargoed dat is een discussie opzicht, maar ik vond het wel jammer, bij Hearthstone stond een speler genaamd Ek0p van Cloud 9, hij streamed dagelijks in het engels, is zelf duits, maar hierdoor vond ik er geen bal aan, want zijn reactie op de matches kon ik niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightPhoenixNL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 18:12
PcDealer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:11:
Ik had geen leeftijdsbandje opgehaald noch nodig gehad. Had mijn id ook nog eens bij me.
Ik had wel een bandje toen stond ik bij dying light en toen vroegen ze om mijn ID, dus wij zeiden we hebben toch een bandje om. Ja misschien zijn jullie 17.5. Ben toch echt 22 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Voor tweakers die in Eindhoven e.o. naar een BCC willen gaan: ik ken de shopmanager van de vestiging Son. Ik heb een tijd met hem gewerkt. Ik heb het niet gepolst, maar ik gok dat er zomaar wat mogelijk is met de prijs als er gecentraliseerd besteld wordt i.p.v. ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-08 21:53
Iemand die zijn ticket nog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:13
Het duits was wel jammer maar het mocht de pret niet drukken!

Tweakers bedankt voor deze superdag! Het was echt superleuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lees de topic warning eens ;) anders zou het hier vol mee staan ( incl. ikzelf )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb (met dank aan Philips) een ticket-code en heb helemaal niets met LoL. De eerste die me mailt krijgt die code :P

Edit: en done.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 17-08-2014 23:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
PcDealer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:52:
Voor tweakers die in Eindhoven e.o. naar een BCC willen gaan: ik ken de shopmanager van de vestiging Son. Ik heb een tijd met hem gewerkt. Ik heb het niet gepolst, maar ik gok dat er zomaar wat mogelijk is met de prijs als er gecentraliseerd besteld wordt i.p.v. ieder voor zich.
Dat kan misschien interresant zijn, maar ik gok dat de marges al minimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

De meneer waarvoor ik de coupé voor 6 man moest reserveren ( _O- ) en waarmee ik een uur lang over anime heb gepraat, kunt u zich melden?

Overigens waren we nog wat helden tegengekomen

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10620423_690549154371948_7517924806807714873_o.jpg

:+

[ Voor 48% gewijzigd door Rickyboy op 18-08-2014 00:21 ]

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Degene met de meest originele reden om mijn codes te krijgen, krijgt mijn codes voor LoL.

DM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook van onze kant grote dank voor de prima georganiseerde tocht en de sponsors.
Top!
Het was een hele leuke ervaring.

Hier is mijn ticket code voor diegenen die de LoL goodies wilt hebben: 683e1md6da7a
svp hier melden of je het gebruikt.

update:
dubbelgecheckt, de code is wel goed, mogelijk dat de error komt omdat iemand het al gebruikt heeft..

[ Voor 18% gewijzigd door zeef op 18-08-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:33:
Ook van onze kant grote dank voor de prima georganiseerde tocht en de sponsors.
Top!
Het was een hele leuke ervaring.

Hier is mijn ticket code voor diegenen die de LoL goodies wilt hebben: 683e1md6da7a
svp hier melden of je het gebruikt.
Geeft een error jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

ShadowBumble schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:55:
[...]

Oh ja, het zelfde zie je vaak in het game weggeef topic. Even bedanken is vaak al te veel moeite. :/
Rickyboy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:11:
De meneer waarvoor ik de coupé voor 6 man moest reserveren ( _O- ) en waarmee ik een uur lang over anime heb gepraat, kunt u zich melden?
Dat zou ik mogelijk kunnen zijn geweest, maar ik heb niet enkel met 1 ander persoon in een coupe gezeten :+ .

@ Firesphere ik heb je helemaal niet gezien trouwens :| . Maar ik had begrepen dat je aan het einde in de panorama wagon bent gaan zitten?

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 18-08-2014 01:00 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

D4NG3R schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:57:

@ Firesphere ik heb je helemaal niet gezien trouwens :| . Maar ik had begrepen dat je aan het einde in de panorama wagon bent gaan zitten?
Ik jou wel geloof ik, maar real-life ontmoeting linken aan een username op tweakers is niet mijn sterkste punt :/
Ik zat op de terugweg in de panorama-wagon (toen het licht al uit was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

D4NG3R schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:57:
[...]

Dat zou ik mogelijk kunnen zijn geweest, maar ik heb niet enkel met 1 ander persoon in een coupe gezeten :+ .
Naar mijn weten heeft die persoon zich pas recent aangemeld op Tweakers.

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Firesphere schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:13:
[...]

Ik jou wel geloof ik, maar real-life ontmoeting linken aan een username op tweakers is niet mijn sterkste punt :/
Ik zat op de terugweg in de panorama-wagon (toen het licht al uit was).
Ik zat daar al een tijdje met F.West, Ardana en haar man en een crewlid waar ik opnieuw de username van vergeten ben :( . Heerlijk rustig in die wagon :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

D4NG3R schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:16:
[...]

Ik zat daar al een tijdje met F.West, Ardana en haar man en een crewlid waar ik opnieuw de username van vergeten ben :( . Heerlijk rustig in die wagon :) .
Jup, wij kwamen net na eindhoven binnen. En het was inderdaad heerlijk relaxt daar, hadden we echt ff nodig.

We waren wel redelijk herkenbaar, 3 personen, waarvan 1 in fel geel/groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Firesphere schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:20:
[...]

Jup, wij kwamen net na eindhoven binnen. En het was inderdaad heerlijk relaxt daar, hadden we echt ff nodig.

* D4NG3R is nachtblind. Maakt het nogal lastig om bij die omstandigheden veel meer te zien als enkele silhouetten met weinig meer als grijstinten :') .

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 18-08-2014 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

PcDealer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:52:
Ik ben gisteren naar de BCC in son geweest, nadat ik vrijdag al een mooie deal had gesloten in utrecht de wall bij bcc.
De beste verkoper en leidinggevende op dat moment wist nog helemaal niets van de tweakers actie.
Ik heb eerst als brugman lopen praten om de maximale korting te halen.
daarin heb ik de volgende deal kunnen sluiten:
pricewatch: Philips 47PFK6589 Zwart (bcc retail variant)
en stiekem dezelfde als:
pricewatch: Philips 47PFK6559 Zwart en pricewatch: Philips 47PFK6549 Zwart

en de:
http://www.philips.nl/c-p/HTL4111B_12/-/overzicht (adviesprijs 250 euro) (goedkoopste op internet 189 euro. maar staat helaas niet eens in de pricewatch.

samen voor 900 euro nog zonder kortingsbonnen. ipv 780 + 190 = 970 euro normaal gesproken.

Toen wilde ik de 2 kortingsbonnen van 100 euro inleveren. maar daar deden ze ook weer moeilijk over.
Want ze wisten niet of deze bonnen gebruikt konden worden icm de korting die ze al gegeven hadden.
Uiteindelijk heb ik er 1 mogen inleveren en ze zouden bellen zodra ze meer wisten van de actie voorwaarden. en mocht dan mijn 100 euro ophalen mocht ik toch meer dan 1 bon mocht gebruiken bij de aankoop van de televisie.

Dus 800 euro lichter met nog een kortingsbon in de hand van 100 euro ben ik de winkel uitgelopen.
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen bij BCC in combinatie met de tweakersactie.'

Dezelfde deal ligt nog te wachten in "de wall" utrecht, maar ik kon niet wachten tot vandaag :).
Dus als iemand rond utrecht intresse heeft in dezelfde deal laat het me dan even weten :).

[ Voor 6% gewijzigd door Smuggler op 18-08-2014 07:37 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 07:30
ShadowBumble schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:55:
[...]

Wel geprobeerd via de site?
Gamescom.euw.leagueoflegends.com

Ff inloggen en redeemen :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nickko schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:34:
[...]

Yup jammer genoeg wel maar blijft een error geven, hopelijk is iemand zo vriendelijk die me even een dm wil sturen als hij afstand wil doen van zijn code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Denk dat ik hem op marktplaats ga zetten :D Zoveel vraag als er is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

En dan heb ik die van mij gratis afgegeven :( :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MR_VIPER schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:51:
Ieder jaar weer hoor maar denk dat je op Ebay een grotere kans maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoehPoeh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 07:33
Zijn de winnaars van de Hue pakketten trouwens al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Smuggler schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:24:
Uiteindelijk heb ik er 1 mogen inleveren en ze zouden bellen zodra ze meer wisten van de actie voorwaarden. en mocht dan mijn 100 euro ophalen mocht ik toch meer dan 1 bon mocht gebruiken bij de aankoop van de televisie.

Dus 800 euro lichter met nog een kortingsbon in de hand van 100 euro ben ik de winkel uitgelopen.
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen bij BCC in combinatie met de tweakersactie.'
Ik zou zelf ook er dagelijks achteraan bellen, want de BCC heeft er natuurlijk flink belang bij om dit te "vergeten". Er staat nergens op dat je ze niet mag combineren, dus je zou er mijns inziens gewoon twee mogen inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

MR_VIPER schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:51:
Tja, het heeft een ingame waarde van ongeveer 7 euro. Dus als je er meer voor kan krijgen doe je het goed ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Smuggler schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:24:
[...]

Ik ben gisteren naar de BCC in son geweest, nadat ik vrijdag al een mooie deal had gesloten in utrecht de wall bij bcc.
De beste verkoper en leidinggevende op dat moment wist nog helemaal niets van de tweakers actie.
Ik heb eerst als brugman lopen praten om de maximale korting te halen.
daarin heb ik de volgende deal kunnen sluiten:
pricewatch: Philips 47PFK6589 Zwart (bcc retail variant)
en stiekem dezelfde als:
pricewatch: Philips 47PFK6559 Zwart en pricewatch: Philips 47PFK6549 Zwart

en de:
http://www.philips.nl/c-p/HTL4111B_12/-/overzicht (adviesprijs 250 euro) (goedkoopste op internet 189 euro. maar staat helaas niet eens in de pricewatch.

samen voor 900 euro nog zonder kortingsbonnen. ipv 780 + 190 = 970 euro normaal gesproken.

Toen wilde ik de 2 kortingsbonnen van 100 euro inleveren. maar daar deden ze ook weer moeilijk over.
Want ze wisten niet of deze bonnen gebruikt konden worden icm de korting die ze al gegeven hadden.

Dezelfde deal ligt nog te wachten in "de wall" utrecht, maar ik kon niet wachten tot vandaag :).
Dus als iemand rond utrecht intresse heeft in dezelfde deal laat het me dan even weten :).
@PcDealer, praat eens even met de manager (Dave) ;)

Ik kan me goed voorstellen dat je niet 2 bonnen mag inleveren, maar helaas staan er geen actievoorwaarden op de bon. Actie op actie mag vaak ook niet, maar dat staat ook niet op deze bon. Wellicht staat dat wel bij de actievoorwaarden in de winkel, bij de desbetreffende TV.
Firesphere schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:20:
[...]

Hey XBOX! zei PcDealer, toen jullie naast ons stonden te wachten bij de slotjesbrug.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Actiebonnen op actiebonnen werken meestal niet, nu staat er wel niets, maar dat is lastig hard maken.

Werkt het wel, dan sta ik open voor alle Philips bonnen. :P
nickko schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:34:
[...]

Intussen zal die vast wel gebruikt zijn, eerdere berichten over codes waren ook al binnen minuten beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:13
Wat een dag! Thanks voor de awesomeheid! Zijn er meer mensen die 'problemen' hadden met naar buiten komen. Had m'n kaartje weggegooid nadat ik binnen was gekomen. Toen ik bij de uitgang kwam moest ik echter weer m'n kaartje scannen om naar buiten te komen. Die had ik dus niet meer. Na een discussie die vrij agressief was vanuit de kant van GamesCom lieten ze me er toch maar door en kon ik gelukkig op tijd instappen in de Tweakers Express.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ja, een vriend van me had ook zijn kaartje even niet paraat. Maar gaf dit aan en mocht gewoon via een ander poortje naar buiten. Hier werd niet moeilijk over gedaan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Het stond aangegeven dat je kaartjes weer gescand zouden worden bij het verlaten van het pand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Waar stond dat? Want die melding heb ik ook niet gezien (had het kaartje wel bij de hand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:07
Bestla schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:35:
Het stond aangegeven dat je kaartjes weer gescand zouden worden bij het verlaten van het pand.
moet je daar wel op letten :)

is wel een mooie actie als je het pand niet mag verlaten zonder ticket. zit je daar voor de rest van je leven vast? :D (en ook illegaal, iets met ontnemen van vrijheid enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maasluip schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:36:
Waar stond dat? Want die melding heb ik ook niet gezien (had het kaartje wel bij de hand).
Volgens mij stond het op bordjes bij de ingang én werd het omgeroepen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
WybWyb schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:25:
Wat een dag! Thanks voor de awesomeheid! Zijn er meer mensen die 'problemen' hadden met naar buiten komen. Had m'n kaartje weggegooid nadat ik binnen was gekomen. Toen ik bij de uitgang kwam moest ik echter weer m'n kaartje scannen om naar buiten te komen. Die had ik dus niet meer. Na een discussie die vrij agressief was vanuit de kant van GamesCom lieten ze me er toch maar door en kon ik gelukkig op tijd instappen in de Tweakers Express.
De organisatie van de Gamescom zelf vond ik dan ook niet om over naar huis te schrijven. Veel omlopen en waarom niet gewoon zelfs maar ergens een poster ophangen met plattegrond van wat, waar is? lol.

De CocaCola mensen buiten na afloop waren ook buitengewoon aggressief. Cola in je hand drukken en nog geen 10 meter verderop een opstopping omdat ze brulden dat je met blikje niet verder mocht lopen (maar eerst leegdrinken).

Nee volgende keer kunnen ze beter gewoon de tweakers crew inhuren, die hadden het netjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
XLord schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:37:
[...]

moet je daar wel op letten :)

is wel een mooie actie als je het pand niet mag verlaten zonder ticket. zit je daar voor de rest van je leven vast? :D (en ook illegaal, iets met ontnemen van vrijheid enzo)
Haha inderdaad. Op de vraag wat ik nu zonder ticket moest hadden de medewerkers niet echt een antwoord. Het enige dat ze mij telkens vertelden was dat ik in ieder geval niet naar buiten mocht. Erg vaag. De beveiliger die later aangelopen kwam begreep me en maakte met z'n pasje het poortje open. Het had de schijn dat het personeel van GamesCom gewoon uit was op 'moeilijk doen'. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
WybWyb schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:44:
[...]

Haha inderdaad. Op de vraag wat ik nu zonder ticket moest hadden de medewerkers niet echt een antwoord. Het enige dat ze mij telkens vertelden was dat ik in ieder geval niet naar buiten mocht. Erg vaag. De beveiliger die later aangelopen kwam begreep me en maakte met z'n pasje het poortje open. Het had de schijn dat het personeel van GamesCom gewoon uit was op 'moeilijk doen'. 8)7
haha, rare gasten die duitsers.
toen ik bij die poortjes stond was er ook iemand die zn ticket niet had, maar werd zonder moeite gelijk door de grotere poort aan de zijkant gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

WybWyb schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:44:
[...]

Het ging hen er waarschijnlijk vooral om dat je kaartje pas gedeactiveerd wordt op het moment dat je het gebruikt om naar buiten te lopen dus als jij doet alsof je kaartje kwijt is en je naar buiten gelaten wordt, dan kun je je kaartje zo aan een ander geven en kan die gratis binnen. En op dat volume mensen zien ze dat vast regelmatig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kiswum schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

@PcDealer, praat eens even met de manager (Dave) ;)
Ik zie wel een David M. op LinkedIn. Ej, waar is Ronald heen? Raar trouwens dat er binnen BCC niet gecommuniceerd is over de bonnen.

Zeef, weet jij meer?
offtopic:
Naar Goossens dus.
Hey XBOX! zei PcDealer, toen jullie naast ons stonden te wachten bij de slotjesbrug.
Ftw.
drvinnie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:40:
[...]

De organisatie van de Gamescom zelf vond ik dan ook niet om over naar huis te schrijven. Veel omlopen en waarom niet gewoon zelfs maar ergens een poster ophangen met plattegrond van wat, waar is? lol.
M.b.v. het blad en daarin een overzicht van de hallen en de nummering boven de deuren, kwam ik ik wel waar ik moest zijn.
De CocaCola mensen buiten na afloop waren ook buitengewoon aggressief. Cola in je hand drukken en nog geen 10 meter verderop een opstopping omdat ze brulden dat je met blikje niet verder mocht lopen (maar eerst leegdrinken).
Die heb ik dan ook half leeg weggemikt nadat ik probeerde het naar buiten te smokkelen met mijn tas er voor. Helaas stond er elke meter zo'n knakker :(
Nee volgende keer kunnen ze beter gewoon de tweakers crew inhuren, die hadden het netjes geregeld.
QFT

Tijd voor First Look 2014 11 en 12 oktober :)
Ik zie er echter niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

Kan mij voorstellen (Calamiteiten etc) dat ze an sich graag weten hoeveel mensen er ongeveer binnen zijn.
En dat komt hopelijk niet op de persoon nauwkeurig, er zijn altijd uitzonderingen.

Mij was het persoonlijk ook niet opgevallen dat je hem moest bewaren, al had ik hem wel :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
[...]

En zich dan afvragen waarom er enorme plassen cola verzamelen in de afvalbakken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nakebod schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:50:
Kan mij voorstellen (Calamiteiten etc) dat ze an sich graag weten hoeveel mensen er ongeveer binnen zijn.
En dat komt hopelijk niet op de persoon nauwkeurig, er zijn altijd uitzonderingen.

Mij was het persoonlijk ook niet opgevallen dat je hem moest bewaren, al had ik hem wel :)
Volgens mij waren de middagtickets ook op basis van beschikbaarheid. Dus voor ieder die naar buiten loopt kunnen zij weer een middagticket verkopen. Als je dan niet "uitcheckt", weten zij niet dat er iemand naar buiten is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maar je moet toch door een draaipoortje? Daarmee kun je ook tellen hoeveel mensen er binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Hooglander1 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:51:
[...]

Volgens mij waren de middagtickets ook op basis van beschikbaarheid. Dus voor ieder die naar buiten loopt kunnen zij weer een middagticket verkopen. Als je dan niet "uitcheckt", weten zij niet dat er iemand naar buiten is gegaan.
Het lijkt mij dat je daar niet perse voor hoeft uit te checken. De poortjes registreren waarschijnlijk ook gewoon wanneer er iemand door het poortje heen loopt. Weird systeem, maar als ze het zo belangrijk vinden kunnen ze het de volgende keer beter gewoon groot op het kaartje zelf zetten in plaats van omroepen en op de locatie zelf aan te geven. Ik heb er in ieder geval niets van meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:39:
Volgens mij stond het op bordjes bij de ingang én werd het omgeroepen. :P
Oh, niet gezien of gehoord en het staat ook niet op het kaartje zelf (enkel ticket becomes invalid when you leave the grounds). Niets gemerkt van een ticketscan bij verlaten, maar wij zijn dan ook niet via de voordeur naar buiten gegaan maar de achterdeur. (Ook) leuk om ook de logistiek te zien, en als bonus blijkbaar niet lastig gevallen door cola-mensen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Gamescom ticket: first come, first served

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wie gaat er naar Firstlook 2014?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Hmm, rond 18.15 kon je gewoon naar buiten lopen zonder je kaartje te scannen.
De draaipoortjes deden gewoon het werk.

Ik heb de Cola afgeslagen, ik krijg zo'n raar gevoel in mijn maag van Light en van Zero. Nee doe maar gewone cola. Ik voel de smerigheid direct weer opkomen als ik eraan denk :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
zelf weinig last gehad van de cola zero chaos.
kreeg wel een blikje, maar ze waren te druk met prullenbakken legen toen ik er langs liep. kon gewoon rustig op het muurtje gaan zitten met mijn blikje en kijken hoe het steeds drukker en drukker werd bij de bottleneck van de eeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:04
om welke regels op die kaartjes gaat het de LoL spelers? ik heb nog een 2tal kaartjes

[ Voor 3% gewijzigd door MisterEagle op 18-08-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Kiswum schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:05:
Hmm, rond 18.15 kon je gewoon naar buiten lopen zonder je kaartje te scannen.
De draaipoortjes deden gewoon het werk.

Ik heb de Cola afgeslagen, ik krijg zo'n raar gevoel in mijn maag van Light en van Zero. Nee doe maar gewone cola. Ik voel de smerigheid direct weer opkomen als ik eraan denk :)
Ben zelfs rond 18:15 naar buiten gegaan, en later toch nog terug om wat spul te kopen bij de Blizzard stand, geen hond die er naar kraaide...

Die Cola lui waren inderdaad vrij irritant.. en het was ook niet dat je er omheen kon... want de andere routes hadden ze afgezet...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

NMe schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:48:
[...]

Het ging hen er waarschijnlijk vooral om dat je kaartje pas gedeactiveerd wordt op het moment dat je het gebruikt om naar buiten te lopen dus als jij doet alsof je kaartje kwijt is en je naar buiten gelaten wordt, dan kun je je kaartje zo aan een ander geven en kan die gratis binnen. En op dat volume mensen zien ze dat vast regelmatig. ;)
Ah, dat is op zich een logische verklaring. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 23:13
MSI Nederland heeft een aantal foto's op facebook gezet van de Tweakers Express.

https://www.facebook.com/...lux/posts/347292298755181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Puc van S. schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:11:
[...]

Die Cola lui waren inderdaad vrij irritant.. en het was ook niet dat je er omheen kon... want de andere routes hadden ze afgezet...
Hoewel het misschien vrij irritant is, en ook raar dat ze de helft van de prullenbakken achter hun eigen barricade hadden gezet, vind ik het wel netjes dat ze er prullenbakken enzo neer zetten. In nederland gebeurd dit soort promo ook wel, maar dan zonder die prullenbakken. Gegarandeerd dat in een straal van 50m rondom de promo 10x zoveel zwerfafval ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Negaiido schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:16:
MSI Nederland heeft een aantal foto's op facebook gezet van de Tweakers Express.

https://www.facebook.com/...lux/posts/347292298755181
Cool! Sta zelf op twee foto's, leuk want heb verder zelf helemaal geen foto's gemaakt in de Tweakers Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:13:
[...]

Ah, dat is op zich een logische verklaring. :)
Ik vind het totaal niet logisch eigenlijk. Waarom worden die kaartjes niet geblokkeerd als je naar binnen gaat? Dan kun je bij de uitgang direct doorlopen, en toch niet 2 keer op 1 kaartje naar binnen?

Opzich wel netjes dat ze me zo buiten lieten, al had ik het kaartje uiteindelijk wel gevonden als ik m'n zakken binnenstebuiten gekeerd had. Had het alleen nog nooit eerder gezien dat je een kaartje nodig hebt om weer buiten te komen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

Die heb ik gemist (maar ik was om 2 uur dan ook alweer buiten), maar wat was dan de bedoeling? Dat je een blikje cola dat je daar krijgt ook ter plekke moet leegzuipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Maasluip schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Die heb ik gemist (maar ik was om 2 uur dan ook alweer buiten), maar wat was dan de bedoeling? Dat je een blikje cola dat je daar krijgt ook ter plekke moet leegzuipen?
Dat was inderdaad de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook dat is op zich wel begrijpelijk, ze hebben liever niet dat je afval waiting to happen op de beursvloer meeneemt, want daar staan ook weer niet genoeg afvalbakken om dat soort volumes aan te kunnen. Ik neem zomaar aan dat ze liever hebben dat je dat spul buiten opdrinkt waar ze veel makkelijker bij de afvalbakken kunnen om ze te legen en waarbij de beursvloer dus schoon blijft. En laten we eerlijk zijn, het resultaat was ernaar want de vloer was veel schoner dan je zou verwachten bij zo veel mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maar het was blijkbaar buiten als je wegging. Dus dat kwam toch al niet binnen terecht. Natuurlijk is zwerfafval niet de bedoeling, maar ik vind het ook nogal loos dat je iets aangeboden krijgt en daarna pas te horen krijgt dat je niet verder mag lopen voordat je het op hebt. Dan heb ik ook zoiets van "bekijk het even".

Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)