En zo zie jezelf terug op de foto, terwijl je iemand een helpende hand biedt. Ik wil bij deze Ardana en haar vriend hartelijk bedanken dat ik bij ze mocht logereren. Het was erg gezellig en jullie zijn toppers!!! Binnenkort World of Tanks uitproberen
Zeef en de crew ook bedankt voor het regelen van deze trip, dat is vast niet altijd even makkelijk geweest.
Counterstrike spelen in de trein gaf een totaal nieuwe spelervaring. Verder was het erg gezellig in de trein en zaten de stoelen heerlijk.
Op de Gamescom zelf keek ik mijn ogen uit, zoveel mooie dingen om te zien en te beleven. Ik heb erg genoten van alle cosplay dat er te zien was en natuurlijk de Blizzard costume contest. Jammer genoeg stonden er voor de populaire titels te lange wachtrijen, dat was het mij niet waard. Zo was er zelfs een wachtrij om in de wachtrij te mogen staan
Ondanks dat was het enige echte minpunt van de Gamescom dat bijna alles in het Duits was. Warum???

Cinematics werden verpest door slechte Duitse voiceactors en alle contests waren ook in het Duits

Ik snap dat we in Duitsland waren, maar naar de buitenwereld toe, zou je er toch een internationale uitstraling aan moeten willen geven, een gemiste kans voor Gamescom, wat mij betreft. Gelukkig waren er een paar developers die dit wel snapten, de makers van Civilization bijvoorbeeld, alles in het Engels, met Duitse ondertiteling. Laten we hopen dat er meer developers dit voorbeeld zullen volgen.
Op naar 2015 in ieder geval